Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/10/15 in all areas
-
Mașina a primit azi abia un nou schimb de ulei, filtru aer, filtru benzina, filtru ulei, filtru polen. La ora 12:00 plec din Botoșani spre București. La ora 20:00 o sa fiu și eu pprezent ĂŽn parcarea de la Casa Poporului. Sa va spun bunĂŁ seara și sa va cunosc bineĂŽnțeles. Celorlalți, va doresc sĂŁrbĂŁtori fericite, drumuri bune, și nu ĂŽn ultimul rând, sĂŁnĂŁtate și cât mai multe realizĂŁri pozitive. Sa ne auzim cu bine.6 points
-
4 points
-
Asa, pentru necunoscatori! Toata lumea o face, el dc nu? Majoritatea vanzatorilor mentioneaza 320, desi au 318 sau 316 si le si intineresc cu 1 an, chiar doi Interesat fiind de achizitia unui bmw, cand vad tentativele astea de inselaciune, nici ca mai sun. Daca in titlu minte, dar in cuprinsul anuntului.3 points
-
schimbarea e majora , inca nu am facut poze , doar cateva http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4428_zpsqehscegs.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4434_zpsk4cuyadp.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4435_zpsysxeesaz.jpg2 points
-
Ce fraieri aia care dau banii pe M3 e92, cand ar putea sa-si cumpere 335i la jumatate de pret, cu performante mai bune...2 points
-
Am rezolvat http://s25.postimg.org/q6ssqixov/20150406_095926.jpg image hosting no registration http://s25.postimg.org/5b6ifa1hr/IMG_1547.jpg image upload http://s25.postimg.org/86o6zvuvj/20150410_141736.jpg free upload image http://s25.postimg.org/jx24h9nnz/20150410_141746.jpg image hosting free1 point
-
Se poate inchide. Ii urez noului proprietar sa se bucure si sa aiba grija de masina la fel cum am facut-o si eu1 point
-
"Expertii" , adica eu si Rcc, ne-am apucat ieri de treaba. Am reglat/aliniat farurile lui Rcc [acum s-a lamurit de ce nu vedea bine noaptea ] , pe urma ne-am apucat de ceva mai "delicat". Am refacut canalele de aerisire a franelor pt masina lui + incinta pt mine [si urmeaza si pt Rcc ]. Ce a iesit: http://105.imagebam.com/download/cqaKz0rwFXx7KSxPdDdq2w/40283/402827967/IMG_2137.JPG http://108.imagebam.com/download/3j1TqcYaqa7X0ePFA9oEmQ/40283/402828050/IMG_2143.JPG http://105.imagebam.com/download/1aQbaEj2mpnV5DZivPvQ8A/40283/402828124/IMG_2155.JPG http://105.imagebam.com/download/0aKk6rjMM4Lk7Yy5tMrJ7A/40283/402828192/IMG_2161.JPG http://108.imagebam.com/download/5fkwdDTmPjkC0FFOREvGuA/40283/402828197/IMG_2162.JPG http://108.imagebam.com/download/XojDdJGosayvszUHxL-WsQ/40283/402828204/IMG_2164.JPG http://108.imagebam.com/download/FAavktmQP5wLln42O1wqqg/40283/402828223/IMG_2169.JPG http://106.imagebam.com/download/fch94SOYTBAIp-IpTVWZ2A/40283/402828215/IMG_2168.JPG Unul dintre canale la estetician: http://107.imagebam.com/download/dFInjG478Tf7vnVZ05sErA/40283/402827974/IMG_2140.JPG http://107.imagebam.com/download/SAemeHVHX7z2psi8aZPmrw/40283/402828052/IMG_2145.JPG Nu am mai facut poze cu rezultatul final cu canalele, dar poate face Rcc PS: Mai trebuie date cateva straturi de fibra pt intarire, tapetat interiorul cu folie insonorizanta si acoperita cu mocheta.1 point
-
1 point
-
Mda...997 Turbo S P.S. Nu e mare diferenta intre 997 TS si 991 TS...sa nu zic ca daca 991 e cabrio 997 il bate la fundulet umpic...dar deja deviem grav.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa! Sa o conduci cu placere! Cat despre pleoape personal mi se pare foarte inestetic. Sent from my iPad using Tapatalk1 point
-
Pentru produs nou cineva aici pe forum mi-a cerut 150 lei bucata. Probabil și peria și chederul acela exterior. Habar nu știu. Momentan aștept niște poze de la dezmembrări sa vad ce au ei. dacă nu se merita, atunci noi sa fie... Apropo, am iluminat și partea din spate a habitaclului, ce demențial se vede în interior când încui și descui masina. Am ajuns de la munca și am stat 5 minute lângă ea și m-am jucat asa.1 point
-
Am vĂŁzut si eu anunțul - mai trebuie sa o si vândĂŁ la banii aia. Am vĂŁzut ca a dat si km ĂŽnapoi - eu când i-am vândut-o avea 200k. Iar anul de fabricatie e 2007 nu 2008 cum scrie.1 point
-
1 point
-
Asta cu mecanicii e ca aia cu hainele din targ de la vitan "furate din afara"1 point
-
1 point
-
1 point
-
pe tine te pot lua la misto doar ptr ca te cheama si nelu si furdui...in alta ordine de idei chiar nu ai inteles aluzia, deci faci parte din grupul de care spuneam! e prima si ultima data cand sunt off topic si o sa raspund doar strict legat de masina!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Arata foarte bine masina , eu stiu ce fel de servicii se practica acolo , pretul este foarte accesibil nu are legatura cu preturile nici unui detailer autohton care lucreaza pe cont propriu , in afaceri de genul asta se lucreaza spre optimizarea volumului si de obicei sa aleg produse care sa nu necesite o perioada mare de lucru , se folosesc produse de tip AIO ( all in one ) sau blenduri de genul light / medium cut polish + fillere acrilice , care isi fac treaba foarte bine , problema este ca ele acopera micile defecte si acestea apar dupa un numar nedeterminat de spalari cu spuma activa cu PH agresiv , nu este nimic rau in asta avand in vedere pretul redus al serviciului prestat si durata lucrarii foarte mica cu un rezultat excelent mult peste "polishul" de colt de strada / spalatorii / pasta prevent din Cora Eu la E60 de exemplu in garajul inchiriat de mine : pentru decontaminare cu argila - stergere cu IPA - spalare - 3 step polish cu orbitala Flex ( abraziv , mediu si finish ) - IPA iar - LSP : glaze + ceara am stat 5 zile cate 8 ore pe zi ( 2 / 3 treceri pe fiecare panou dupa nevoie ) + inca 6 ore doar la faruri : 4 tipuri de smirghel si 3 tipuri de polish + sealant ) In general in Romania nu prea merita un "detailing" adevarat pentru ca este aproape imposibil sa pastrezi starea aproape perfecta a lacului , solutii de genul asta low cost + timp redus = rezultate foarte bune sunt ideale . Myx oricum isi spala singur masina , ceruieste masina mai aplica si sealant cand are timp si chef , deci mult peste media de intretinere uzuala a unei masini pe la noi , toate astea fac ca starea lacului sa se mentina o perioada mai lunga de timp .1 point
-
Nu are nici o treaba una cu alta.. E vorba ca punem semne cu M in poze ca sa ce?? Ca asa pun samsarii pe autovit?? SI hai sa ii copiem si noi.. In fine, abia acum mi-am dat seama ca e masina ta, retrag partea cu samsarul si imi cer scuze, dar scoate M ala mare din prima poza.. Cine va lua masina va aprecia ca este ingrijita, istoric si dotari, nu este nevoie de un M mare in poza, care prinde la alt gen de oameni..1 point
-
LED-urile sunt produse de OSRAM! Sunt asadar LED-uri galbene, OSRAM PowerTOP LED, LY E6SF, clasa de luminozitate AB! Tot de la OSRAM poti sa mergi si pe LY ETSF, gasesti acelasi brightness BIN, AB ori mai puternice de AB sunt BA, BB...1 point
-
1 point
-
eu 38,prima masina dacie 1300,apoi 1410,nova,nova gti,super nova,skoda 2Ltdi ,skoda rs diesel 2xxcp,toyota hilux 3.0L si acum bijuteria pe care o visez de la 18-19 ani BMW 535XD ,nu as mai cumpara masini pe benzina,sunt fan diesel,putere girla cuplu nu mai vorbim,iar ca performante,bate benzina ,1 point
-
Aham...ma tenteaza asta.... http://www.pro-detailing.ro/kit-leatherique-kwazar-1000-ml-p-134.html?filter_name=Leatherique Acero a zis ca il foloseste si e f bun...1 point
-
Se fac si negre din fabrica sau doar argintii? Puteai sa le speli si tu putin sa vada omu cum arata, in starea in care sunt nu iti dai seama de nimic pe ele!!1 point
-
1 point
-
Imi place mie asa sa ma uit pe spusele de demult... Si cand ne gandim ca putine masini fabricate azi nu au asa ceva...1 point
-
1 point
-
Le-am luat de la colegul Cosmin de pe forum pentru ca lui nu-i placea lumina alba, in schimb mie mi se par f bune in comparatie cu cele stock de pe masina. Erau cam 160 euro setul cand le-am cumparat eu. Dar sunt originale osram, nu ca alea la 50,60 euro setul care le vand astia pe ocazii.ro la noi, alea sunt fake din China si nu au cutia cu osram. Se schimba usor, o urci pe elevator cel mai simplu si dai plasticul de la roata intr-o parte sa ai acces.1 point
-
Foarte frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos Am avut si eu ocazia sa merg cu un F15 25xd. Am fost cu cineva care vroia sa aleaga intre ML si X5. Bineinteles a ales X5. ML nu mi-a placut deloc. Pentru o masina de ultima generatie care costa 60k euro nici macar navigatie nu avea ca dotare standard. Ca sa mearga navigatia trebuia sa ii mai cumpere un modul separat care costa vre-o mie de euro. Chiar daca e motor mic, oricum e peste concurenta. motorul de 1995 cc de pe X5, dezvolta 218 CP in timp, ce omologul de la Mercedes are un motor de 2143 cc si dezvolta 204 CP1 point
-
Nu vad care e problema cu adblue, in general se completeaza cel mult o data pe an si e o operatiune de cateva minute; e un efort depus minim pentru a pastra aerul pe care il respiram cu totii putin mai curat. Legat de consum, e normal sa ai persoane carora li se pare ciudat atata vreme cat eu si altii ca mine conducem masini cu motoare similare, mai usoare cu cateva sute de kg, care nu prea scad sub 11 in oras in conditii de mers civilizat; eu unul incadrez consumul de 9% la un X5 destul de submotorizat la sectiunea pana nu vad nu cred.1 point
-
Fa niste acceleratii filmate inainte si dupa...sa vedem cam care e diferenta in timpi...1 point
-
Dupa cum ai formulat mesajul textului, sunt convins ca nu prea vei tine cont de ce ti se va spune aici, si ai vrut mai mult sa iti gasesti confirmare si motivare pentru ce ai de gand sa faci. Stiu ce vorbesc, pentru ca asa am facut si eu. Visul meu a fost sa am un 520 (e39), si l-am cumparat. Cu visul in sine nu a fost nimic rau, la fel ca si la tine, nasoala a fost alegerea. Hai sa-ti spun ce am patit eu, apoi tu decizi daca mai vrei sa o cumperi. Am ales o masina cu probleme, pentru ca era modelul care imi placea mie si pentru ca proprietarul era dispus sa o dea in 4 rate. Asa ca am ignorat toate semnalele de alarma si de bun simt si am mers inainte ca orbul. Am fost eu la proprietar (la vreo 250km departare) sa o vad, nehotarat fiind m-am intors acasa fara sa o cumpar, apoi impins de necuratul am decis sa o iau. Am platit 100 de euro sa mi-o aduca la Oradea, mi-a adus-o plina de jeg, (asa cum era si cand am vazut-o prima oara). Nu mi-a trecut prin cap sa o spal, ca doar omu mi-a zis ca e "impecabila". Evident dupa ce am spalat-o am vazut care vopseaua umflata peste tot. Adica a fost lovita, revopsita in graba de niste idioti, si nelasata sa se uste ca lumea. Contractul fiind facut la notar, nu am avut nici o sansa sa cer banii de avans inapoi, si nici sa opresc afacerea, caci pierdeam avansul. In zilele care au urmat, masina impecabila a avut nevoie de: debitmetru nou, senzor de relanti, clanta interioara (s-a rupt), pompa benzina, discuri si placute frana (toate), brat superior / inferior stanga dreapta, bara stabilizatoare, 2 telescoape, piesa cu tepi pentru ventilator, senzor temperatura exterioara, panou clima (picau butoanele care erau potrivite cu hartie sa stea), si muuuuulte vizite la mecanici, la testere, la reprezentata BMW. Si inca mai am probleme cu cutia, cu consumul, cu farurile etc etc etc.... Am platit 2500 pe masina, 100 drumul pentru proprietar, cam 1500 pe piese si mecanici, plus va trebui sa platesc 850 pentru inmantriculare. Si ghici surpriza? Cand am cerut fisa fiscala, a zis ca are datorii de 40 de milioane, si ca-l doare-n cur de mine si nu mi-o da. Trebuie sa-l dau in judecata, sa mai am o speranta sa o pot trece pe mine, 1000 lei din start pentru avocat. Fa totalul... Nu zic ca vei pati la fel, dar ai toate sansele cu o masina pe care nu o poti testa la sange. Si la varsta asta, asteapta-te sa cada cam tot. Entuziasmul tau, o sa tina pana o aduci acasa apoi cand o sa vezi banii care va trebui sa ii bagi, te vei lua cu mainile de cap. Cand vei trage linie, vei vedea ca ti-ai fi putut lua o masina de 10 ani din Romania in stare buna, testabila. Sa mergi sa cumperi o masina, surescitat si entuziasmat ca iti indeplinesti visul, e ca si cum ai comanda la restaurant sau supermarket mancare cand esti lihnit de foame. Iti iei mai mult decat ai nevoie si apoi ramai cu ea pe cap. Eu zic sa te gandesti la rece, si sa nu faci greseli cand e vorba de cheltuit bani degeaba. Orice ai face, multa bafta!1 point
-
Nu are treaba Valvetronic-ul cu punerea la punct si cu Vanos-ul.Ultimele doua pot cauza probleme de genul asta.1 point
-
Vin in ajutorul celor ce vor sa inlocuiasca termostatul principal la 318d, Atasez poze in ordinea in care trebuie sa se desfasoare activitatea , pozele le-am gasit pe un site nemtesc Ce probleme pot aparea, suruburile de la termostat ruginite si blocate in carcasa pompei de apa, in acest caz recomand demontarea pompei de apa si incercarea de a le scoate pe banc, pe motor nu sunt sanse prea mari , pompa e prinsa in patru suruburi , dar implica o garnitura noua, cu putina munca si noroc sunt sanse sa se desfaca cele 4 suruburi (M6x20), daca se rup trebuie pompa apa Asta e cea mai grea operatie daca se desfac suruburile treaba e relativ simpla0 points
-
Bineinteles,am profitat de vreme fiind la ai mei si am facut putin curatenie Eu zic ca arata destul de bine rezultatul. http://s13.postimg.org/eecbg6edv/image.jpg http://s4.postimg.org/uboj40ufd/image.jpg http://s3.postimg.org/e508ynjun/image.jpg http://s9.postimg.org/etckc3ffv/image.jpg http://s16.postimg.org/70cktv0xt/image.jpg http://s14.postimg.org/41w1hmz0t/image.jpg Si una de afara (e greu sa o tin curata la tara ca este drum neasfaltat si foarte circulat) http://s2.postimg.org/w3e8dabxh/image.jpg0 points
-
0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Daca nu te-a interesat consumul de ce nu ai avut 335i ? Sa fim seriosi ca lumea nu e atat de proasta de isi ia diesel.Orice masina ai avea, cum ai grija de ea ,asa o ai.Masina e super dar bezina automata in afara de vreu 335 sau m3 nu stiu cine si-ar lua.Spor la vanzare.-1 points
-
-1 points
-
Invarte un disc de 1Kg fixat pe un ax, iar apoi unul de 10Kg. La fel pt franare. Nu are nicio legatura tipul de suspensie, nu stiu de unde ai scos ce spui tu acolo cu reactia suspensiei, aderenta mai buna si restul de bazaconii. Orice greutate in plus pe partea care se invarte (anvelopa/janta) aduce dupa sine o scadere a performantei. La mine sunt 6Kg/roata diferenta intre rotile de vara si cele de iarna, iar diferenta este ca de la cer la pamant.-1 points
-
Pe mobile.de ai ceva variante bune la pret si dotate. La noi acum sunt cam putine si scumpe si fara cine stie ce dotari. Si eu intentionez sa iau una dar mai prin vara,toamna incolo.-1 points
-
in general ce simtome ai tu nu au legatura cu turbo fa si un test de injectoare pe retur nu doar diagnoza-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00