Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/22/15 in all areas

  1. Vand BMW 328i F30 sport line Serie: WBA3A51080E887840 Fabricatie 06/2012 147000 KM culoare Melbournered Metallic pachet sport line VOLAN INCALZIT multifunctional din piele Camera video marsarier capacele oglinzilor in culoarea neagra trapa electrica geamuri privacy oglinzi interioare si exterioare cu funtie antiobire scaune sport cotiera fara retractabila Blow by heater spalator faruri senzori de parcare fata spate senzori de ploaie faruri xenon pilot automat cu functie de franare asistent schimbare banda sistem de navigatie profesional BMW asisst internet preparations sport line plus alte dotari ce pot fi verificate in baza vin-ului Pret: 20200 Pentru mai multe detalii astept sa ne auzim la un telefon. Cu respect, Andrei 0745098899
    5 points
  2. O mica atentie oferita lacului : - decontaminare cu argila medie + ONR - paint cleaner Dodo Juice Lime Prime - 2 straturi CG Jetseal - QD Sonax Brilliant Shine - SFE pe jante + Jetseal - pe anvelope a fost aplicat Sonax Xtreme Tire Gloss Gel http://s12.postimg.org/5heiy09kd/DSC_0701_Medium.jpg http://s12.postimg.org/s9xjdtwfh/DSC_0704_Medium.jpg http://s12.postimg.org/l99jl1unh/DSC_0705_Medium.jpg http://s12.postimg.org/cn6a0ginh/DSC_0706_Medium.jpg http://s12.postimg.org/8a7qi19wt/DSC_0707_Medium.jpg http://s12.postimg.org/ffzhkhizx/DSC_0709_Medium.jpg http://s12.postimg.org/5ez8owval/DSC_0710_Medium.jpg http://s12.postimg.org/pwk70k7e5/DSC_0713_Medium.jpg http://s12.postimg.org/y3c6s4xgt/DSC_0714_Medium.jpg http://s12.postimg.org/kdhnjcact/DSC_0715_Medium.jpg
    5 points
  3. Superba masina si culoarea Stiu ca jantele sunt foarte performante si usoare dar din punctul meu de vedere nu prea se potrivesc.
    5 points
  4. Cum au spus si colegii, pentru aproximativ 10-12.000km pe an cat estimezi tu sa faci, un diesel vechi nu prea este rentabil. Cateva motive ar fi: costuri mai mari la piese si consumabile, fiabilitate volant, turbo, eventual dpf, ambreaj, colmatare admisie si egr (se curata, dar costa), km semnificativ mai multi decat o benzinara (chiar daca pe bord arata altceva). Pe de alta parte, spui ca vrei ceva mai sportiv, deci posibil chiar sa-ti doresti o resoftare mai devreme sau mai tarziu. Odata cu asta intervin alte cheltuieli: placute/discuri schimbate mai rapid, anvelope uzate prematur, consum mai ridicat chiar si la diesel, risc mai mare sa pice anumite piese. In mod normal toate lucrurile astea nu ar trebui sa fie o adevarata problema, dar tu spui ca faci credit pentru banii astia (pe cati ani si ce conditii?) si in plus nu-ti raman foarte multi la final de luna dupa achitarea datoriilor si cheltuielilor uzuale. Sfatul numarul 1: nu face credit pentru a-ti cumpara o masina, exceptand cazul in care produci suficient folosind-o incat sa justifice dobanda aia. Sfatul numarul 2: spui ca faci 30km/zi (pana la munca banuiesc???), deci masina ar fi oarecum indispensabila. Orienteaza-te mai bine catre un Golf sh sau chiar un Logan nou, pentru care poti obtine o finantare mai avantajoasa...plus nu stai cu grija pieselor fiind o masina noua, in garantie. Consumul din nou este excelent, in special la 1.5dci. Lasa smecheria pe credit pentru altii, nu ingrosa randurile "baietzashilor cu bemveu" care cauta apoi tot felul de solutii dubioase sa le intretina, esuand in majoritatea cazurilor.
    5 points
  5. Clar as alege 120d. E46 deja e depasit cu mult si greu sa mai gasesti una in stare cat de cat ok, cel putin in RO.
    4 points
  6. Puteam sa jur ca inainte de a pune VUV linkul masina avea in prezentare doar jumatate din nr de km.....
    3 points
  7. Foarte tare masina, totusi de ce ai ales diesel? Se castiga bine din codari
    3 points
  8. Salut in primul rand! Sunt ceva mai nou pe forum-ul acesta in schimb il urmaresc de mai mult timp. Am facut trecerea de la un 318D 143 CP 2010 la F10 525D BiTurbo 218CP 2012 nu exista termen de comparatie Masina am cumparat-o acum cateva saptamani avand 75.000 km, garantie inca 1 an si inca 2 ani revizii gratuite, a fost echipata cu jante de vara pe 18 si cauciucuri noi + 1 set jante pe 17 si cauciucuri de iarna. Singurul lucru care l-am facut i-am schimbat jantele V-Spoke type 328 si cauciucurile de vara run-flat cu alte jante tot pe 18 OZ Ultraleggera cu cauciucuri Dunlop Sport MAXX. Model description: 525d Market: Europa Type: XA31 E-Code: F10 Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: N47D20T1 - 2,00l (160kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Alpinweiss 3 (300) Upholstery: Leder Dakota/zimtbraun (LCEZ) Production date: 22.02.2012 Assembled in: Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S4U2A Eco pro Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Calibrated speedometer S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S255A Airbag Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2K2A BMW LA wheel, V Spoke 328 S2PAA Lug bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S323A Soft-Close-Automatic doors S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S453A Climatised fornt seats S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S571A Reinforced power supply S5ACA High-beam assistant S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S7NHA BMW Service inclusive S853A Language version English S877A Delete cross-pattern operation S8ARA On-board vehicle literature, Romanian S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8TNA Tagfahrlicht Ăźber LichtmenĂź S8V5A Hinweisschild Label http://s12.postimg.org/tonzuhy09/IMG_0209.jpg http://s12.postimg.org/dk1l19und/IMG_0212.jpg http://s12.postimg.org/tyviducmh/IMG_0213.jpg http://s12.postimg.org/4qaok67op/IMG_0214.jpg
    2 points
  9. La F10, indiferent de motorizare, placutele de frana din spate se duc primele.
    2 points
  10. Daca stai sa analizezi mai bine, pentru 30 km pe zi nu merita un diesel. Nu e diferenta uriasa de consum intre diesel si benzinar si in plus, benzinarele sunt mai ieftine la achizitie si la intretinere.
    2 points
  11. E greu de citit fara punct, fara virgula, fara cratima si e greu de gasit mecanici care se price la bmw.
    2 points
  12. Operatiunea e extraordinar de simpla, o poate face oricine cui ii place sa surubareasca pe la masina. Ca scule aveti nevoie de o surubelnita dreapta (cat mai lata) si o inelara cu cot de ''13 si ceva carpe. Golirea instalatiei. 1. Demontati jos scutul de la motor. 2. Desfaceti busonul capacului de la vasul de expansiune. 3. Sub masina veti observa chiar sub vasul de expansiune si sub radiator 2 suruburi albastre de plastic (aici folositi surubelnita dreapta). Le desfaceti si antigelul din vas si din radiator va curge jos. 4. Pe partea stanga a motorului (cum te uiti din fata masinii) undeva langa galeria de evacuare veti observa un surub de M8 cu cap hexagonal. Acesta il desfaceti cu cheia de ''13 pt. ca lichidul ramas in blocul motor sa se scurga si el. Atentie insa la acest surub, se desface ceva mai greu (unii meseriasi prefera nici sa nu-l desfaca ca sa nu il rupa). Inainte de a pune inelara pe el curatati cu o perie de sarma si pulverizati niste wd-40 pe acel surub. Cand il desfaceti nu trageti intins de cheie, incercati sa loviti usor cheia (socuri). 5. Lasati tot antigelul sa se scurga, nu-l aruncati, poate aveti si voi vecini cu Dacii mai obosite :lol: 6. Dupa ce sa scurs tot lichidul, strangeti dopurile de golire de la vasul expansiune si radiator. Atentie, strangeti cu simt, dopurile is din plastic si filetul lor la fel. Montati si surubul de golire inapoi pe blocul motor, daca aveti si ceva pasta de montaj e bine sa dati umpic pe filet. Antigelul nou. Aici fiecare cumpara ce antigel crede ca e cel mai bun, eu personal am folosit un antigel fara nitriti si silicati. Am un butoi de 60l concentrat si tot din el am folosit la mai multe masini fara nici o problema. Daca cumparati antigel concentrat aveti grija la diluarea lui. De obicei scrie pe eticheta modul de diluare cu apa. Folositi apa distilata pt. diluare, nu apa de la robinet. Eu am am pus intr-o galeata 4l de antigel si 4 de apa distilata. Cu ajutorul unui densimetru am verificat antigelul, l-am facut la -30 grade. Umplerea si aerisirea instalatiei. Dupa ce a-ti montat dopurile de golire si a-ti preparat noul lichid de racire puteti sa-l puneti in instalatie. Langa busonul de umplere al vasului de expansiune veti observa un surub negru de plastic. Acela e dopul de aerisire. Il desfaceti (nu complet) si incepeti sa turnati noul antigel in vasul de expansiune. Turnati incet, e posibl sa faca perne de aer si lichidul va curge pe langa. In momentu cand pe surubul de aerisire curge doar lichid (fara bule de aer) si nivelul din vas se stabilizeaza, strangeti dopul de aerisire si dopul vasului de expansiune si se porneste motorul. Neaparat in masina se pune robinetul pe caldura maxima. Lasati motorul sa mearga pana deschide termostatul (verificati ca ambele furtune de la vas sa fie fierbinti). Cand circuitul s-a facut, opriti motorul si asteptati sa se raceasca. Desfaceti busonul vasului de expansiune si verificati nivelul. O sa mai trebuiasca completat ceva, nu mult. Nivelul optim e specificat pe busonul vasului de expansiune (adica cand e tija sus). Faceti-va timp si trageti o tura cu masina, vreo 10-15km in care verificati daca acul de la apa indica corect si instalatia de incalzire functioneaza corespunzator. Pt. lininistea voastra mai verificati a doua zi nivelul lichidului din vas. Chiar daca aveti probleme veti fi avertizati in bord depre acest lucru. Pretul intr-un servis pt. aceasta operatiune e intre 30-50 Ron dar nu se merita sa-i dati. E foarte simpla operatiunea plus ca ai satisfactia ca ai facut-o cu mana ta :lol: De acei bani mai bine iei ceva de :) Spor la treaba (am atasat si ceva poze din timpul operatiei)
    1 point
  13. http://www.voceatransilvaniei.ro/accident-ingrozitor-un-tanar-sofer-polonez-a-murit-dupa-ce-a-ajuns-cu-bolidul-intr-un-copac-foto/?utm_source=realitatea.net&utm_medium=farcebook&utm_campaign=farcebook-post "MaÂşina cu care gonea Âşoferul era un Audi A6."
    1 point
  14. Cand aud chestia asta cu ''acula blocat'' si o aud tot mai des,imi vine sa rad...la orice accident unde de obicei viteza e cauza,acul ala poate sa sara unde vrea el...sunt forte foarte mari care exercita masina..asa ca...
    1 point
  15. Sa-l stapanesti sanatos, e foarte frumos. Personal prefer jantele originale si ca aspect si ca principiu.
    1 point
  16. Recomandarea mea. Schimba acum uleiul si toate filtrele. Si asa incepi sa ai grija de masina. De astazi. Ca si cum ai fi cumparat-o noua. Istoricul nu mai conteaza, incepe tu un istoric acum. Si dupa 15.000 de km mai faci urmatorul schimb. Si tot asa. Bafta!
    1 point
  17. Mol si OMV, numai motorinele "super".
    1 point
  18. Fbdcnt baiatul tocmai zisese ca a rezolvat. Oricum sunt binevenite sfaturile tale
    1 point
  19. EFIX Diesel de la Rompetrol = super !
    1 point
  20. Motorul de 2.0d de 163cp este un motor care are probleme la volanta, si altele putin mai minore, 2.0d 150 cp este, parerea mea, mult mai reusit decat celalalt de 163 cp. deci clar e46 pentru ca este si mai mare la interior decat seria 1, sta mai bine pe drum si in caz ca iti pica ceva gasesti una doua pe la schrot.uri.
    1 point
  21. 1 point
  22. Bun pretul Mai ca ma faci sa renunt la e90 )
    1 point
  23. Maxxmotion Diesel de la omv pe e46-le meu care este euro 4 + ulei 2t la fiecare plin.
    1 point
  24. Normal , masina era noua la un pret corect , alții au niște prețuri de te doare capu , salut Vuv
    1 point
  25. Poze high rezolution http://s14.postimg.org/4nsd5hmil/DSC_0181.jpg http://s14.postimg.org/xaqs1jxh9/DSC_0182.jpg http://s14.postimg.org/z3ya3m81p/DSC_0183.jpg http://s14.postimg.org/qvrr4vqrh/DSC_0184.jpg http://s14.postimg.org/f2yjeejp9/DSC_0185.jpg http://s14.postimg.org/j1r5jhiyl/DSC_0186.jpg http://s14.postimg.org/rk571kev1/DSC_0187.jpg http://s14.postimg.org/6oiwqbinx/DSC_0188.jpg http://s14.postimg.org/v6b0e7l8d/DSC_0189.jpg http://s14.postimg.org/ln5wyhn3x/DSC_0190.jpg http://s14.postimg.org/qn3d6fsql/DSC_0191.jpg
    1 point
  26. Mi-au sosit bijuteriile! http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/d40a2d14a21ae2e0226832b521603b35.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/8b97067890713297d90168963f8b0c6a.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/d12744432c36c8488b61dbea5e454e14.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/87d5d35cf87411db542c0d1d4e263c11.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/25c561fb9210caa6781e2654b7f97a37.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/e5077fca9cc86b5c623c1befd43431c1.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/e29c257ea5e7371cd582bb71e0b3048b.jpg
    1 point
  27. M-am intors de pe autostrada si merge impecabil, desi sunt incepator ( maxim 110 km/h pe autostrada), am ajuns cu ea la 180 si imi place de mor. Nu va faceti griji, a fost doar odata nu se va mai intampla :-D Acum sunt in cautare de jante, urmeaza plafon negru si probabil volan M in viitorul apropiat.
    1 point
  28. ok, mersi de info, e bine ca in Sibiu nu prea sunt, in Valcea am intalnit, da e bine de stiut Exact, asa am patit acum aproape 2 ani, veneam duminica noaptea de la Arad la Deva si am dat intr-un "crater" in care am terminat 3 jante(style 68/17" )cu tot cu anvelope(pe fata aveam Conti Sport Contact 3, erau aproape noi ...), aici e buba, ca nu stii pe unde ajungi si peste ce dai. Faza si mai tare e ca in spate aveam un F10 care nu a mai plecat de pe loc dupa "impact"...
    1 point
  29. Sincer nu stiu daca merita navi ... mai bine bagi banii in altceva. On: f bine arata masina
    1 point
  30. Bravo man ! Sa te bucuri de ea cat mai mult timp ; pun pariu ca o sa ajunga cel mai dotat F13 produs vreodata Abia astept sa il vad live !
    1 point
  31. Ești prea sensibil la minusuri! Zoe, fii bĂŁrbatĂŁ! Chiar eram curios ĂŽn legĂŁturĂŁ cu prețul, deci ai fĂŁcut un lucru util. Foarte interesat vehicul!
    1 point
  32. Ce v-ati suparat ca am pus link? Superba masina.
    1 point
  33. am revenit de la neo , am montat stopurile cu o zi mai devreme - stopuri OEM LCI - mufe adaptoare OEM - codare http://s10.postimg.org/er02yzpd5/20150420_175947_Medium.jpg http://s10.postimg.org/oquzew0mh/20150420_175934_Medium.jpg http://s10.postimg.org/je650rcq1/20150420_175940_Medium.jpg
    1 point
  34. Tare :flowers: VUV vrea sa ma ajute , sa-mi tina anuntul sus si la vedere . Merci mai Andrei
    1 point
  35. de acolo le descarcati : dvd3 pentru RO https://thepiratebay.se/torrent/11319223/BMW_Update_DVD_Road_MAP_Europe_PROFESSIONAL_2015
    1 point
  36. Multumesc tuturor pentru urĂŁri, si eu va doresc la fiecare in parte sa le stĂŁpâniți sanatosi. Am facut geometria la Autosoft, am schimbat jantele de o luna si am uitat.....dar a fost mai mult o verificare deoarece totul era ok. Cel mai mult ma bucur ca am avut noroc sa cumpĂŁr o mașina bine ĂŽngrijitĂŁ! Evacuarea este stoc, pentru moment va ramane asa. Am un gĂŁlĂŁgios in familie, nu mai vreau inca unul....
    1 point
  37. Daca mergi 10k pe an orienteaza-te catre un benzinar, nu are rost sa te complici cu eventuale probleme scumpe specifice unui diesel. Benzinarele sunt si mai ieftine, iar diferenta de consum e mica, 1-2l/100km la puteri similare. Stii ce inseamna un 2.0tfsi, gasesti ceva similar si la seria 5, mai exact un 528i pe care il poti lua si cu xdrive. Eu asta as lua, un 528i cu un rulaj cat mai mic si dotari decente. http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html
    1 point
  38. cel mai probabil o sa fac un efort si o sa merg pe varianta lui Brandex , stiu ca nu sunt OEM , dar vreau ceva mai "deosebit" http://s9.postimg.org/50xcunuwf/10346191_809692959066832_8547044097958061213_n.jpg http://s9.postimg.org/4mw0v2asv/10917819_800867286616066_142042435891337982_n.jpg http://www.3sdm.co.uk/collection/wheel-004.php
    1 point
  39. @SKW : stai jos, nota 4 si ramai si repetent, omul are E93 nu are nevoie de codurile tale de E92.
    1 point
  40. Asta cu nu ma obositi e chiar urat ...spor la vanzare
    1 point
  41. Ieri am primit un "cadou" . O piatra in geamul spate de la un angajat al primariei care tundea iarba in oras http://i60.tinypic.com/11rvtvk.jpg http://i58.tinypic.com/w2epao.jpg Pana la urma s-a rezolvat si am deschis dosar la asig cu nota de constatare si poze. O sa-mi deconteze factura. Am cautat ieri pe la o gramada de magazine de parbrize dar nimic pe stoc in RO. Pana la urma am comandat la bmw si mi-l aduce sapt viitoare din DE (in jur de 1200 lei geamul si vreo 300 lei manopera).
    1 point
  42. Daca va uitati in pozele puse de el (la cea cu volanul) scrie 203 168 dar in anunt a pus 188 900. Samsari fara minte.
    1 point
  43. Asa o fi insa totusi nu inteleg de ce ai dedus asta sau mai bine zis nu inteleg de ce zici asta
    1 point
  44. Masina era la dezmembrari de acolo am salvat-o )) OEM o sa fie nus unt genul de om care adopta stilul NFS sau 2F2F...Sunt vremuri de mult apuse si o masina este o masina depasita are undeva la 17-18 ani peste alti 17-18 ani ma gandesc sa valoreze ceva si ma mai rog la dumnezeu ca intr-o zi aceasta marca sa nu mai fie vazuta masina minoritarilor... Oricum de-alungul timpului o sa imi strang multe piese pe care sa le conserv bine bine si peste ani si ani de zile sa am de unde le lua nu sa le caut in disperare ! Sunt de parere ca E36 este o masina foarte reusita este ceva intre Sportivitate (E30) si eleganta (E46), nu zic ca E46 nu este o masina eleganta insa are foarte multa electronica si cu ea defecta e la pamant am avut o cunostinta cu un E46 cabrio motor 2.5 daca nu ma insel ce avea absolu toti senzorii anulati asa cumparase masina din cate am inteles si nu putea sub nici o forma sa accelereze in curba mai stransa ! Dupa ce imi vad pisicu la linia de plutire si inmatriculat planurile o sa incepa sa curga cu timpul insa in principiu vrem sa avem o masina sigura si stabila asa ca pe primul loc v'or fi articulatiile lemforder pentru ca am inteles ca sunt cele mai bune apoi la sistemul de franare placute si discuri Brembo ca sa aiba un rol si sticker-ul de pe etrier pus de fostul propietar )) apoi partea finala ulei filtre interior in doua nuante negru + crem o linie audio decenta niste jante ca cele de pe E46-le de mai jos si vopseaua mult dorita ! M-ar interesa si cum se numesc jantele de pe e46 pentru ca am uitat sincer sa fiu parca brock sau rondell si cele care au fost pe a mea inainte sa o cumpar daca stie cineva modelul si poate sa mi-l spuna...i raman recunoscator ! Momentan nu merit nici o felicitare pentru ca tot ce am facut la ea a fost sa adun piese cat de cat bune ca sa o pot duce acasa sa mi-o fac, o sa fie facuta la misto sa poata parcurge un drum de 500 de km in conditi optime dupa ce ajunge unde i este locul atunci o sa inceapa adevaratul proiect, pentru ca am sa o desfac mai reu decat a fost desfacuta si am sa o curat bine bine toata si o sa incep sa pun pe ea doar ce trebuie si ce merita masina asta !
    1 point
  45. as vrea sa stie doar: call baby !! )
    1 point
  46. 5w30 e mai subtire la cald decat 0w40. Asta i si ce conteaza mai mult. Intr adevar la rece 0w40 e mai subtire, dar poate avea o influenta in bine doar iarna cand e rece. Nici tu, nici mecanicu nu prea aveti habar.
    1 point
  47. Eu am bagat 0w30 castrol ll04,am facut 18 000 cu el si mi a pierdut cam 700ml,nu ma deranjeza asta dar vad ca multi nu recomanda vara 0w30 ,sa bag 0w40? Mie cu 5w40 mi se pare mai galagios motorul si nu as baga 5w40. Masina este 530d 2004.
    1 point
  48. 0W30 are vascozitate mai scazuta decat 5W30, deci e doar Placebo. Dimpotriva, ar trebui sa fie mai tractor. Iar 500ml la 10.000km nu-i un lucru bun. Mie imi lipsesc maxim 100-200ml la 15.000.
    1 point
  49. procentul de idioti printre posesorii de bmw este foarte mare, mai mare decat la alte marci. asta din cauza ca idiotul vrea o mansina care sa fuga tare dar e si inconstient si de cele mai multe ori neexperimentat, nu stie sa o tina. cum bmw se comporta bine si la 200,000km, pret mic, numere de bg..etc, optiunea e cam unica. audi la 200,000km cad tablele de pe el, alta optiune de smecher prost nu prea exista. asta nu are nimic de-a face cu masina,e de bine nu de rau, ce-are a face ca e condusa de un prost? sunt surprins totusi de atata prostie si inconstienta, in conditii de aderenta precara si viteza, mie mi se pare ca bmw e mult mai usor de condus si controlat decat un audi cu tractiune fata, la care iti fuge fata cu totul si usor te trezesti in boscheti.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.