Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/24/15 in all areas

  1. daa, pentru noi is acrii rau strugurii.. Te lasam pe tine sa comentezi, ca dupa "logica" ta, doar aia care au "vehicolul tau" pot comenta aici si sa isi dea cu parerea. Noi de ciuda i-am scris sa schimbe jantele, eu am doar e60 si de ciuda ca el are F10 am zis sa bag un motiv ca nu-mi place. D-aia se numeste forum, sa ne dam cu parerea.. Nu a zis nimeni nimic de masina, masina-i superba, dar jantele alea nu dau bine pe masina asta si punct :console: Scz de offtopic @aquariusK
    5 points
  2. BMW 318 Coupe MOTOR 1.9 BENZINA, EURO 3, 118 PS, CONSUM: 9,5 Bucuresti, 5,5-6 exterior CULOARE: ALBASTRU KM: 217.000 ( rulat 7.000 km in Ro ) VIN: WBABL31070JP56996 MODEL NON FACELIFT CUTIE MANUALA 5+1 VITEZE PROIECTOARE CEATA FARURI ADAPTIVE XENON DIN FABRICA BMW Business CD COTIERA FATA + SPATE SUPORT PAHARE 4 X GEAMURI ELECTRICE OGLINZI ELECTRICE INCALZITE ( RABATABILE ELECTRIC ) INCHIDERE CENTRALIZATA VOLAN IMBRACAT IN PIELE COMENZI PE VOLAN INTERIOR SPORT RECARO CLIMATORNIC PILOT AUTOMAT SENZOR PLOAIE ROATA DE REZERVA NOUA 2 CHEI ACTE LA ZI TAXA PLATITA ( 3.800 RON ) NERECUPERATA DATA PRIMEI INMATRICULARI ROMANIA 27-10-2014 JANTE 16 INCH ( STYLE 43 ) + CAUCIUCURI DE VARA NOI BRIDGESTONE TURANZA INLOCUITE FOARTE MULTE PIESE ( ARTICULATIE, FRANE, FILTRE, SONDE LAMBDA, ETC ) – vezi deviz atasat TOATE REPARATIILE AU FOST FACUTE LA BIX SERVICE ( DEVIZ TOTAL 11.712 RON ) PRET : 5.299 Euro NEGOCIABIL Istoricul aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/157220-primul-meu-bmw-e46-ci/page__p__2210006#entry2210006
    3 points
  3. Pai cine dreaq sa se inghesuie,si 318,si alba,si interior maro(ca dreaq),si km garla.. Bine ca ai scapat de ea...
    2 points
  4. On my way home! Frankfurt - Nurenberg 8,4l/100km regim de autostrada cu portiuni nelimitate http://s18.postimg.org/onvrkj705/image.jpg
    2 points
  5. Ce bine arata cu scaunele alea comfort
    2 points
  6. Macar un link catre anunt pe Autovit, sau Olx, ca vad ca si asa ii la moda, de lene sa nu mai puna poze si aici, dar vad ca in cazul asta lenea e si mai mare... Pe bune acuma... de ce nu faci un anunt in felul urmator: "Vand masina. Pentru detalii si poze sunati la tel: 07xx xxx xxx" Poate ca masina chiar merita vazuta, dar cu stilul asta de anunturi ai pierdut clar 50 % din posibilii cumparatori.
    2 points
  7. Si uite ca a venit azi si interiorul....sper ca de sambata sa ma apuc de montat.
    2 points
  8. Ms ! pozele ramase http://s22.postimg.org/nqzwp7c8h/DSC_0683_Medium.jpg http://s22.postimg.org/6qbyjesvl/DSC_0690_Medium.jpg http://s22.postimg.org/4n6l8uze9/DSC_0691_Medium.jpg http://s22.postimg.org/5mru7g88h/DSC_0695_Medium.jpg http://s22.postimg.org/qfzasz73l/DSC_0700_Medium.jpg http://s22.postimg.org/63i3r02b5/DSC_0702_Medium.jpg http://s22.postimg.org/wseg2ta5t/DSC_0703_Medium.jpg http://s22.postimg.org/kb7sfnf01/DSC_0708_Medium.jpg http://s22.postimg.org/fqlm0pvap/DSC_0711_Medium.jpg
    2 points
  9. Azi am dat polish pe ea, am montat toate bandourile, facute toate luminile sa functioneze.Luni imi vine si interiorul piele cu fete de usi cu perdelute si trimuri lemn :sorcerer: si incepe munca la ala. Sper ca saptamana viitoare sa fie gata si flansele distantiere la roti si sa reconditionez jantele....acum sa vedem cum ma incadrez in timp.
    2 points
  10. Daca tot ne iei la misto ca nu avem bani sa o cumparam, o sa fiu si eu rautacios si iti spun ca ai uitat sa treci la superdotari, clima cu butoane tip aragaz.
    2 points
  11. Masina e aproape gata. Am luat din Olanda majoritatea pieselor care lipseau sau erau deteriorate. Acum astept sa-mi soseasca de la dealer, clipsurile de prindere pentru bandouri si pe partea de caroserie, as fi cam gata. Apoi urmeaza o constatare pe mecanica sa vad ce trebuie si pe electrica ca erau niste fire cam obosite pe la motor... Maine sper sa-i montez evacuarea noua ( SH dar originala si in stare perfecta ) si rezervorul de benzina. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Cam asa arata in momentul de fata. Jantele ei originale din tabla, au fost vopsite si asteapta anvelopele, momentan is rotile de E34 pe ea, pana voi gasi anvelope pt. table. http://img.tapatalk.com/d/14/06/24/umy3y7ez.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/06/24/6age7abe.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/06/24/yve2eged.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/06/24/y6apeta2.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/06/24/vejupujy.jpg Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Interiorul l-am retapitat pentru ca materialul era prea rupt si mucegait. Nu am gasit chiar materialul original, dar am gasit ceva cat mai apropiat ca si culoare si material, doar ca nu e raiat, nu am gasit asa ceva nicaieri si la piele ma rupea la bani, prefer sa-i fac pe mecanica cate ceva de banii aia. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
    2 points
  12. Salut in primul rand! Sunt ceva mai nou pe forum-ul acesta in schimb il urmaresc de mai mult timp. Am facut trecerea de la un 318D 143 CP 2010 la F10 525D BiTurbo 218CP 2012 nu exista termen de comparatie Masina am cumparat-o acum cateva saptamani avand 75.000 km, garantie inca 1 an si inca 2 ani revizii gratuite, a fost echipata cu jante de vara pe 18 si cauciucuri noi + 1 set jante pe 17 si cauciucuri de iarna. Singurul lucru care l-am facut i-am schimbat jantele V-Spoke type 328 si cauciucurile de vara run-flat cu alte jante tot pe 18 OZ Ultraleggera cu cauciucuri Dunlop Sport MAXX. Model description: 525d Market: Europa Type: XA31 E-Code: F10 Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: N47D20T1 - 2,00l (160kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Alpinweiss 3 (300) Upholstery: Leder Dakota/zimtbraun (LCEZ) Production date: 22.02.2012 Assembled in: Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S4U2A Eco pro Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Calibrated speedometer S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S255A Airbag Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2K2A BMW LA wheel, V Spoke 328 S2PAA Lug bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S323A Soft-Close-Automatic doors S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S453A Climatised fornt seats S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S571A Reinforced power supply S5ACA High-beam assistant S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S7NHA BMW Service inclusive S853A Language version English S877A Delete cross-pattern operation S8ARA On-board vehicle literature, Romanian S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8TNA Tagfahrlicht Ăźber LichtmenĂź S8V5A Hinweisschild Label http://s12.postimg.org/tonzuhy09/IMG_0209.jpg http://s12.postimg.org/dk1l19und/IMG_0212.jpg http://s12.postimg.org/tyviducmh/IMG_0213.jpg http://s12.postimg.org/4qaok67op/IMG_0214.jpg
    1 point
  13. 380cp cu 750nm fata de 313 cp cit are de serie
    1 point
  14. Pe cuvant,dar acest albastru e demential!.Deja imi face cu ochiul,o colantare... Pot spune ca ai cel mai frumos e90,de pe acest forum.
    1 point
  15. Multumesc mult pentru raspuns, este unic proprietar in RO, are istoric service, are toate facturile si garantiile de la service la zi. Am vazut masina ieri (nu singura, bineinteles), are pe capota urme de grindina, plus barele fata/sapte zapacite din cauza parcarilor si o indoire pe aripa dreapta spate. Seria 1 este a doua masina a familiei tipului si "banuiesc" ca asta e explicatia km putini. Doar ca eu am un buget limitat, mai trebuie platita taxa, plus aceste chituiri/vopsire...si depaseste bugetul. Sunt "femeie la volan", asta este motivul pentru care sunt asa derutata si habar nu am ce sa aleg. De saptamani bune bat forumurile si avand in vedere ca nu ma pricep...acum si mai mult sunt in ceata....si daca e sa ma iau dupa toata lumea ajung sa-mi cumpar role )) Vreau o masina mai puternica decat Polo 1.2 benzinar,(mai mult de 20.000 km/an nu fac si din aia 70% in TM), cu un portbagaj mai mare. De la servici nu pot da link de pe olx.ro, dar o sa-l dau cand ajung acasa. P. S Va multumesc tuturor pentru timpul acordat! Zi buna si weekend placut!
    1 point
  16. Salut si eu caut in continuare. Te anunt daca reusesc. Dar cu siguranta ca se pot pune, principalul ca se gasesc piesele foarte usor pe original.
    1 point
  17. De cand n-ai mai scris , probail ca mai ai putin si o faci F10. Ca de vandut E60 nu se justifica.
    1 point
  18. Masina ta din fabrica are 75-80% transparenta pe toate geamurile. Daca ii mai pui si folie scade pe la 50-60%. Si eu am folie pe fata (ce e drept destul de deschisa) si nu as renunta neam la ea dar legea e lege.
    1 point
  19. Comparatia ta e nedreapta. Asa si eu am avut un 528i ca rental car timp de vreo 2 zile cat am avut M4-ul in service si simteam ca nu am frane, dar nu pot compara ce frane am pe M4 cu ce avea 528i-ul, cam acelasi lucru e valabil si in cazul tau, nu compara franele Brembo cu ce are BMW-ul standard. Mai bine incearca sa lasi Skoda si sa conduci BMW-ul si te vei obisnui cu franele masinii, eu unul ma obisnuisem cu franele 528-ului chiar daca initital il injuram in nestire ca nu franeaza mai deloc, masina avea 666 de mile cand o luasem, deci nu se punea problema ca avea franele uzate. In fond si la urma urmei cel mai bun sofer este cel care isi cunoaste masina si nu ai vrea sa te trezesti intr-o depasire ca ai asteptarile demarajului celeilalte masini. Cat despre remap, eu unul nu l-as face, dar ma rog, fiecare e stapan pe banii lui. Sa o conduci sanatos!
    1 point
  20. Hai sa te tachinez un pic cat iti astepti masina, motorizarea din pozele de mai jos o cautai? Legat de State, multa bafta iti doresc, sa iti iasa totul asa cum vrei!
    1 point
  21. vandut, se poate inchide!
    1 point
  22. Pai si daca schimbi tot kit-ul nu e mai ok pentru viitorul proprietar? In orice caz, mie imi place mult motorul asta. Am mai spus-o de fapt. E mult mai bine gandit decat diesel-urile precedente. Totul se face mai usor, totul e mai logic pozitionat. Performante mai bune, consum super mic. Iar daca nu avea problema asta la distributie, nu prea il vedeam prin service. Electromotorul il dai jos in 10 minute fata de masinile mai vechi. La injectoare ajungi imediat. E o placere sa lucrezi la un N47.
    1 point
  23. Update, old kitty back on the road
    1 point
  24. foarte misto masina, imi place F10-le pe alb, ii sta bine, daca o sa ii pui si pachetul M atunci va iesi bine in evidenta ...schimba-le sau lasa-le pentru iarna, am avut si eu, sunt foarte bune dar nu merg pe F10, nu pe 18 cel putin, un 20 ar fi aratat mult mai bine....
    1 point
  25. Scoate jantele ca sunt de tot rasul
    1 point
  26. Frumoasa rau masina.. Dar.... continuarea o stii si tu, jantele alea dau bine pe un subaru, nici intr-un caz pe un F10.. Parerea mea.. Mai bine lasai jantele originale, si schimbai cauciucurile daca tot nu ai vrut RFT, puneai normale.. Arata foarte mici jantele pe masina, si nici modelul nu "pusca" pe limuzina.. Dar, fiecare cu gusturile lui.. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  27. Multumesc daniel000! Iti doresc sa fii ferit de astfel de probleme. Sambata intram in pregatirea pentru operatie. Dat jos de sub ia ce se poate si verificat la sange. Daca e cutia, daca e cardanul sau grupul, se va vedea exact sambata. Sambata se va cerceta: Problema scurgerii lichidului de racire. Jocul volanului in momentul piscarii franei. Pierderi minore de ulei pe la capacul motorului. AC-ul combinat cu aer cald pe la parbriz si picioare. Verificarea AC-ului din instalatie. Verificare sonde. Verificare geometrie. Verificare erori. Verificare tren rulare. Luni va urma comanda de piese, foarte posibil ca unele sa fie din dezmembrari, iar altele noi(chedere, sistemul de ridicare al geamurilor fata, sonda lambda, etc), dupa care operatia propriuzisa. In principiu, se v-or rezolva toate, chit ca renunt la SUNWAVES-ul din mai. O sa merg la cel din toamna. Lista cu cele de pus la punct este expusa mai sus, adaugandu-se doar verificare si inlocuire sonde daca e cazul, activare maneta BC, iar dupa ce masina iese de pe portile "spitalului", v-a primi un tratament de cosmetizare interior. Ii voi face un detailing interior, cu tot cu vopsire, cu tot ce trebuie. De exterior o sa ma ocup eu o data pe luna cu un polish cu SONAX Polish&Wax Color negru. Bineinteles dupa spalare si uscare. @CosminE46: Sunt constient ca trebuie bagati bani intr-o masina. Si sunt constient ca o sa mai pice multe. Cam asa e cu masina mai ales pe la noi prin tara, unde drumurile si statutul economic isi spun cuvantul de foarte multe ori....
    1 point
  28. Multi km fara probleme sa ai! De jante nu mai spun nimic ca au scris ceilalti :twitch:
    1 point
  29. Sa o conduci cu placere...stiu ca au spus-o toti colegii pana acum....si o sa mai primesti asemenea reply-ul, dar jantele sunt din alt film..in locul tau maine le-as pune pe cele originale la locul lor...pe masina
    1 point
  30. Piesa masina, dar jantele sunt din alt film!
    1 point
  31. Misto masina, +1 pt interior si da, se cer alte jante.
    1 point
  32. Sa-l stapanesti sanatos, e foarte frumos. Personal prefer jantele originale si ca aspect si ca principiu.
    1 point
  33. Superba masina si culoarea Stiu ca jantele sunt foarte performante si usoare dar din punctul meu de vedere nu prea se potrivesc.
    1 point
  34. 1 point
  35. Asa sa faci, si nu fi "strees-at" ca faci riduri, s-o gasi cineva si pt aragazul tau! Si apropo stresatule, ca te-ai luat de numene meu si asta este atac la persoana, esti un nesimtit care se ascunde in spatele unui nickname.
    1 point
  36. pe tine te pot lua la misto doar ptr ca te cheama si nelu si furdui...in alta ordine de idei chiar nu ai inteles aluzia, deci faci parte din grupul de care spuneam! e prima si ultima data cand sunt off topic si o sa raspund doar strict legat de masina!
    1 point
  37. Tinem topicul sus! Poate ne alegem cu o roata, macar o emblema! )
    1 point
  38. Daca va intereseaza consumul, ce cautati pe un topic unde se vinde 325xi?
    1 point
  39. Consumul este o sursa constanta de cheltuiala. Daca mai si parcurgi km, este cea mai importanta constanta. Celelalte care pot aparea sunt variabile.
    1 point
  40. Daca nu te-a interesat consumul de ce nu ai avut 335i ? Sa fim seriosi ca lumea nu e atat de proasta de isi ia diesel.Orice masina ai avea, cum ai grija de ea ,asa o ai.Masina e super dar bezina automata in afara de vreu 335 sau m3 nu stiu cine si-ar lua.Spor la vanzare.
    1 point
  41. Le folosesc strict pentru curatare. Dupa, urmeaza tratare cu crema. Deci nu ramane uscata. Ultimele dati, pentru curatare folosisem un fas de geamuri, ca facea treaba mult mai buna decat minunea aia de la bmw. Evident, urmata de crema. Iar prea des oricum n-o fac. De obicei de 2 ori pe an. Am foarte mare grija la piele si circul numai singur in 90% din cazuri.
    1 point
  42. Wow... 4xx ?? Foarte tare !:goodjob:
    1 point
  43. Ai nimerit vreo troaca, nu e mai lenes, are si cuplu mai mare si putere mai mare.
    1 point
  44. S-a rezolvat, da. Momentan, urmeaza alte poze facute ieri cu masina.
    1 point
  45. O poza cu cele 2 BMW-uri din colectie, unul langa altul. http://img.tapatalk.com/d/14/07/05/ze8epygu.jpg
    1 point
  46. Masina s-a vopsit si s-au si montat unele altele pe ea. Vopseaua se numeste Lechler ( o vopsea italieneasca ) si este comandata de la furnizorul principal din Bucuresti. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 3 poze cu masin in stadiul actual. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Apropo, aveti idee unde pot gasi o emblema cu 525 pt. portbagaj? Eu nu am gasit nici pe ebay... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
    1 point
  47. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
    1 point
  48. Cateva poze din timpul curatirii caroseriei de chit si rugina + vopsitoria unui far.
    1 point
  49. Masina urmatoare este un Mercedes Benz 250 (W114 sau "Bot de cal") din 1968. Masinuta este terminata in proportie de 90%. Mai avem un pic de munca la carburatie si la frane... in rest e cam gata! http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/6276396950/in/photostream
    1 point
  50. Asadar sa incepem cu pozele cu celalate babute din colectie! Primele poze sunt cu preferata mea din colectie si anume: Cadillac Sedan Deville, 6,3 V8, 325 cp, an fabr: 1962! http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/6275663989/in/photostream http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/6276187578/in/photostream http://www.flickr.com/photos/44803766@N05/6276190490/in/photostream
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.