Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/26/15 in all areas

  1. n-am mai vazut pe aici review la x4, poate e de de interes. da e un x3 dar nu tocmai. are aceleasi roti (et, j..etc). toate suv-urile bmw au rotile mici si asta nu-mi place. porsche si range rover le au mai misto, mai mari. ati vazut ce misto sta evoque ala mic pe roti? nu ma refer strict la janta, asta o poti pune evident de oricat, ma refer la circumferinta sau diametrul total cu anvelopa. e mic la bmw, par masini mari pe roti mici. ma rog asta e. caroseria e de x6 redus la scara. finisajele si design-ul interior nu sunt de x3 sau x6, aduc cu x1. frumusel dar nu exagerat, toata masina nu prea are feeling de clasa premium, de la cum suna usile cand le inchizi pana la lipsa unor trimuri din metal solid. motorul diesel de 2l e cel nou, twin turbo 190 cp, merge foarte bine, zici ca e benzina, nu da in nas, nu se plafoneaza si ai senzatia de crestere a puterii cu turatia ca la benzina. e fun de condus. cutia automata e in 8, cu 2 moduri, confort si sport, pe confort e cam bleaga, pe sport cam zgaltaie. merge foarte bine si aia. consumul e 10 in oras (buc) apropape 9 afara la cca 140/h. e f mult, va mai scadea dar nu cine stie ce. nu mai stiu cate, dar am avut mai mult de 5-6 bmw diesel de 2l, toate consumau 10 in oras si cam 9 afara, mai mult decat diesele de 3l indiferent de marca - cayenne si range de 3l iau 8.5% pe autostrada cu cca 140-170/h. am fost surprins de spatiul din spate, nu stiu cum au facut, adica cred ca stiu, au scos locul pt roata de rezerva si au coborat bancheta spate f mult, ai loc gramada deasupra capului, mai mult decat la x6. bancheta e de 3 nu de 2 ca la x6. si portbagajul e f mare, fix cat la x3, de necrezut, are 500l parca. in plus e complet automat sus/jos din telecomanda sau de la buton. suspensia e f rafinata, zici ca are ceva sistem electronic desi nu are, sta bat in curbe, coada vine ata dupa bot. la fel directia electrica, au nimerit-o in final, zici ce e cea veche hidraulica, moale pe loc si la viteze mici, tare pe drum. primele versiuni electrice erau fleasca rau, ziceai ca mergi cu mercedes. merita? da merita. o masina misto, un bun compromis, si de oras si de sosea, si suv fara sa fie camion, si coupe fara sa se tarasca pe jos si sa dea cu burta prin gropi. desi rezultat ca un hibrid de masini existente - x3, x6 - a rezultat o cu totul alta masina ce are avantajele celor doua fara a avea si dezavantajele lor. good buy (cred). pretul nu e nici mare nici mic, cca 40+k eur + tva fara piele si fara navigatie.
    7 points
  2. Ca tot a fost frumos in weekend, am avut bun motiv de o spalare relaxanta si o mica sesiune foto. In prezent are ~81.300 km, este cumparata din reprezentanta Bavaria Baneasa unde are si istoricul/mentenanta de la 0km. A fost in garantie pana in 2014 iar acum mai am doar pachetul de revizii gratuite pana in 2019. Ca si modificari nu am facut mare lucru : Led CREE pentru angel, Stopurile OEM LCI si restaurarea jantelor. Body Color Carbonschwarz Metallic (416) Upholstery Leder Nevada Perf./beige (LVB4) S1CBA CO2 package S217A Active steering S230A Extra package, EU-specific S2M9A BMW M LA wheel, V spoke 227 S2PAA Lug bolt retainer S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S300A Emergency spare wheel S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism P337At M Sports package S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S3APA Windshield with grey wedge S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S3MCA Indiv. roof rail high-gloss Shadow Line S402A Electric panoramic roof S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S453A Climatised fornt seats S456A Comfort seats with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AZA Fine-wood trim bamboo grain dark S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S672A CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S710A M leather steering wheel S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S7M5A M Exterior equipment S7NHA BMW Service inclusive S840A High speed synchronisation S853A Language version English S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S8ARA On-board vehicle literature, Romanian S8SPA Control unit COP S925A Transport protection package Next
    4 points
  3. Am reusit dupa ore bune de munca si cu ajutorul unor prieteni fara de care nu faceam nimic....sa montam scaunele de e39 pe e34http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/26/782e90897d32208dc8ddc7c4cb9e36c5.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/04/26/8742df7a9ee713792413f3c14ecd5209.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/04/26/007ad9c0be184311dc3edc05b19a2819.jpg Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk
    3 points
  4. iti dai seama ca alea noi sunt varza pe langa e46, dar posesorii de e36 spun ca e36-le ar fi mai bun decat e46 daca e intretinut macar 15k face asta cu motor de 1.8
    3 points
  5. Incomparabil mai reusite - cel putin pt mine - astea care le ai acuma...
    3 points
  6. bun ... deci ca sa citam un clasic in viata "s-a intamplat tuning" ( copyright Brandex est 2000 ) am plecat pregatit moral de "frecat" ceara , nici vorba am aplicat prima oara pe vreo 4 elemente sa vad daca se intareste , am dat tarcoale 15 min pe langa nimic , zic hai sa aplic pe toata masina , se aplica asa de usor parca era o bucata de unt ... am zis gata imi trebuie 30 de prosoape de buffing sa o sterg , nici vorba cu 6 microfibre de marime medie am facut buffing la toata masina rezultatul ... interesant ... parca e uda ( nebuna :shifty: ) tot timpul http://s23.postimg.org/9vgcay9ez/DSC_0732_Medium.jpg http://s23.postimg.org/me1j59vsb/DSC_0734_Medium.jpg http://s23.postimg.org/wa2m4x1kb/DSC_0737_Medium.jpg http://s23.postimg.org/5g2ijfmej/DSC_0741_Medium.jpg http://s23.postimg.org/4y2rpu7fv/DSC_0744_Medium.jpg http://s23.postimg.org/gr567st9n/DSC_0745_Medium.jpg http://s23.postimg.org/4f29ub5ez/DSC_0747_Medium.jpg http://s23.postimg.org/b6sox5uej/DSC_0748_Medium.jpg http://s23.postimg.org/44urayqsr/DSC_0753_Medium.jpg http://s23.postimg.org/ajts7mxij/DSC_0755_Medium.jpg
    3 points
  7. Vand BMW 328i F30 sport line Serie: WBA3A51080E887840 Fabricatie 06/2012 147000 KM culoare Melbournered Metallic pachet sport line VOLAN INCALZIT multifunctional din piele Camera video marsarier capacele oglinzilor in culoarea neagra trapa electrica geamuri privacy oglinzi interioare si exterioare cu funtie antiobire scaune sport cotiera fara retractabila Blow by heater spalator faruri senzori de parcare fata spate senzori de ploaie faruri xenon pilot automat cu functie de franare asistent schimbare banda sistem de navigatie profesional BMW asisst internet preparations sport line plus alte dotari ce pot fi verificate in baza vin-ului Pret: 20200 Pentru mai multe detalii astept sa ne auzim la un telefon. Cu respect, Andrei 0745098899
    2 points
  8. Multumesc de urari Am schimbat deja gumele am pus 225/40/18 pe 8,5 si 245/40/18 pe 9,5. Am pus si bara de M pe spate si niste mici retusuri provizorii pana pun bandourile sub usi I-am schimbat si pe la motor tampoanele, valva CCV, sonda de temperatura si mai trebuie sa schimb sondele lambada O sa ii concep o prelungire fata si sa o fabric, iar apoi blana jos Ah si folie pe geamuri, ca de vopsit nu stiu daca am finante anul asta
    2 points
  9. Trebuia sa fac un grafic ca sa fiu mai bine inteles Cred ca tu exagerezi: 14900 minus 5x2000 nu da 3000, dar e foarte aproape de pretul de 5500-6000 cat va valora. Am zis 1500-2000eur/an. Asta depinde cand o vinzi, in primii ani vei pierde cel mai mult, apoi tot mai putin. In 2020 cand masina va avea 9 ani ea va valora aprox. 5500-6000eur. Cam la pretul acesta se vinde acum un coupe e46 2005-2006 cu dotari medii. DAR daca stai sa cauti in piata din Romania coupe-uri E46 final de generatie nu se gasesc decat f.f. putine si f. bine dotate. Asta e piata din Romania, n-ai ce-i face Iar asta cu intretinerea e din nou ceva tipic pentru tara aceasta minunata, toata lumea vrea sa cumpere o masina intretinuta dar nimeni nu vrea sa o si intretina. Orice masina trebuie sa fie intretinuta iar piesele schimbate nu trebuie sa se reflecte in pretul masinii.
    2 points
  10. Eu te-am intrebat aici ce bani iti ies la schimb dar nu nu ai vrut sa raspunzi asa ca nu te mai plange ca nu e lumea interesata.
    2 points
  11. La insistentele cuiva (nu dam nume - FRE )imi voi prezenta masina. Dupa ce am avut pentru o scurta perioada 1M Coupe am decis ca am nevoie de o masina ceva mai mare si mai confortabila dar in acelasi timp sufficient de rapida si dinamica sa imi satisfaca nevoia de adrenalina ... Pana acum de-a lungul anilor am avut cateva masini sportive Sierra Cosworth ,Megane R26 ,Honda S2000 ,Impreza WRX STi ,M5 e39 ,1M Coupe si pot spune ca la fiecare din am ramas cu cate ceva memorie: Cosworth - am avut masina acum mai bine de 10 ani dar imi aduc aminte motorul care la acea vreme te speria pur si simplu R26 - faptul ca putea fi folosita zi de zi si mereu reuseam sa surprind cu ea prin perfomantele dinamice S2000 - motorul care se tura se tura si se tura si crea o senzatie unica plus designul care inca este actual STi - spatiul util ,sistemul de tractiune si sound ul motorului M5 - motorul V8 care tragea din orice turatie fara efort , confortul ,dotarile si spatial oferit 1M - extreme de dinamic iar motorul ofera foarte mult cuplu la turatii mici Asadar cautam ceva care sa ofere cat mai multe din lucrurile care mi-au placut la masinile anterioare - suficient spatiu ,dotari de top ,utilizabilitate zi de zi ,turatii mari ,cuplu motor bun ,dinamica si design Alegerea a fost una logica si am inceput sa caut imediat M3 si desi initial am fost orientat catre berlina e90 de fiecare data cand dadeam peste un coupe stateam cate 20 min sa ma uit la fiecare poza ... Urmatoarea alegere era cutia de viteze care desi pana acum am avut numai manuale si asta imi doream si in M3 dupa ce am condus DCT am ramas impresionat de cat de bine se imperecheaza 4.0 V8 care urca la 8400 rpm cu cutia DCT cu 7 trepte. Pur si simplu dupa ce conduci MT si DCT ai senzatia ca motorul a fost facut sa lucreze cu DCT punct. Deci cautam un M3 Coupe DCT dar nu doream unul nou pentru ca urmeaza sa se schimbe in aprox 1 an si deprecierea pe care ar fi trebuit sa o support ar fi fost prea mare asa ca un facelift 2011-2012 cu km rezonabili (10-20 mii) era ceea ce imi doream. Pe piata autohtona era plin de masini cu 2-3 proprietari fabr 07-08 fara istoric in marea lor majoritate asa ca prin dealerul Apan Motors am gasit in Germania unul negru cu istoric fabricat 08/2011 si 15 mii km la bord si ca un bonus pentru mine masina era echipata cu pachet Competiton si avea si interior piele Individual cu continut extins. Masina era in stare originala insa din start am plecat cu idea ca as dori sa schimba si adaug cateva lucruri la ea sa o fac un pic diferita dar totusi OEM : - eleron Performance carbon - Splitere fata Performance carbon - capace oglinzi Performance carbon - side grills negre in locul celor cromate - Grile fata negre Performance - evacuarea Performance - alt model de jante OEM pe 19" plus distantiere pemtru un aspect mai agresiv - angel eyes cu lumina alba LUX sau AngeliBright pentru ca nu ma pot obisnui deloc cu cele galbene (parca are hepatita masina ) Pana acum am schimbat o parte (eleron,splitere,grilele laterale si cele fata si evacuarea) urmand ca in viitorul apropiat sa iau si restul elementelor.
    1 point
  12. Salutare stimati colegi, Tin la masina mea, o ingrijesc cat pot dar acum 2 zile am facut o prostie. Stiu ca multi o sa ma criticati, dar tot am sa va povestesc... Am incercat un mic burnout pe o strada proaspat asfaltata. Nu am sincronizat bine si am apasat prea tare frana si a inceput sa miroasa ambreiajul. Tentativa de burnout nu a durat decat vreo 2 secunde. Apoi am parcat la loc masina si am intrat in casa. Problema este ca mirosul inca persista. Intra pe la gurile de aerisire, chiar daca nu pornesc motorul ci decat pun contactul si pornesc clima. Daca pun clima pe recirculare nu mai miroase asa tare. Masina merge cum trebuie, iar ambreiajul nu parea sa patineze. Daca plec in tromba rotile patineaza ca si alta data. Oare sa fi ramas mirosul impregnat in instalatie sau e ceva mai grav ? Stiu ca am gresit dar va cer o parere. Multumesc.
    1 point
  13. 2,200 km si am ajuns cu ea acasa, un consum mediu pe toata distanta de 8.5 pe bord, resetat la plecare in Koblenz. Tinand cont ca de la Sibiu la Pitesti am venit cu o medie de 50 kmh si pe multe portiuni in DE si HU am mers si cu 220 kmh cred ca este ok. @ionut_marius : modul comfort este absolut ok pe autostrada dar mai ales in oras, am mers putin si pe comfort+ si pot sa iti spun ca nu se simt absolut deloc denivelarile dar suspesia este "barca" nu are stabilitate mai deloc in curbe. In modul Sport suspensia este foarte tare si accelerarea este chiar agresiva, si sunetul motorului este cu totul altul si nu am ASD pe ea. In drum spre casa a primit si primul retrofit Este vorba despre 5AD-Lane Departure Warning, masina avand optiunile 5AG si 8TH are practic toate componenentele necesare pentru 5AD mai putin butonul de activare. Am comandat la un dealer BMW din drumul meu acest buton si nu m-am abtinut vineri dimineata sa nu il montez in parcarea hotelului pentru ca dureaza 5 minute si nu e nevoie de absolut nici o surubelnita. Apoi in 3 minute optinuea a fost activata din codare si pot sa spun ca merge perfect. Maine ajung piesele pentru retrofitul de TV OEM, iar saptamana viitoare voi monta grilele Performance cand vopsesc bara fata care are niste semne de pietre destul de deranjante pentru mine. Maine cand montez modulul de TV voi verifica daca amplificatorul Top-HiFi are intrare pentru ASD si daca da acest retrofit va fi adaugat listei cu certitudine.
    1 point
  14. Este un subiect "tabu" Eu pornesc tot timpul dupa a doua varianta! Unii zic ca nu-i nevoie sa mai astepti sa se aprinda si sa se stinga martorii ca acel "state" este facut pt diagnoza si alte chestii de genul. Oricum in acea faza, are loc un pre-check pentru mai multe module de pe masina, un system check gen: airbag, ulei motor, plus altele care dupa parerea mea s-ar putea ca daca nu faci acest check initial cu motorul nepornit, daca pornesti direct motorul s-ar putea sa-ti afecteze ceva prin el, desi sistemele se verifica chiar si acum, doar ca se va efectua cu motorul deja pornit, existand anumite riscuri in aceasta etapa. Evident ca mai rar se poate intampla ceva atat de grav a.i. sa afecteze motorul, dar nimic nu-i exclus. Nu cred ca-i gresit nici daca sari peste acea etapa de "systems check", nu i-ai provocat nimic rau, doar ca asa cum am zis mai sus, cam asta ar fi logica din spatele acelui "systems pre-check".
    1 point
  15. da foarte oke chiar
    1 point
  16. e frumi grasa ... stopurile alea schimba radical masina
    1 point
  17. Gri deschis erau senzatie , sunt cam in umbra asa
    1 point
  18. Back on track and some little cousin. As fi vrut sa fac un DIY, dar nu am avut si a treia persoana pentru poze :| Dar pot oferi asistenta daca cineva vrea vreodata sa schimbe cablurile de la capota. Scule folosite:surubelnita in cruce, tubulara de 8mm si 10mm, torx de T30, cheie de 19mm pt blocat reglaje/prinderi faruri, diverse prelungitoare fixe si flexibile .
    1 point
  19. Am schimbat uleiul, am pus Castrol Edge Titanium FST 0W-30. Sunt foarte multumit de sunetul motorului. Trebuie sa ii pun iarasi distantiere pe spate, insa doar de 1 cm. http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/IMG_4950_zps7a423rs9.jpg http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/IMG_4953_zpsaywwldoj.jpg
    1 point
  20. Saru'mana http://s8.postimg.org/xckkatjn9/DSC_0716_Medium.jpg http://s8.postimg.org/6ikgpc4hh/DSC_0717_Medium.jpg http://s8.postimg.org/pz56buzlh/DSC_0718_Medium.jpg http://s8.postimg.org/bv9b3gsdx/DSC_0720_Medium.jpg http://s8.postimg.org/krk37ej05/DSC_0721_Medium.jpg http://s8.postimg.org/y3daglm0l/DSC_0723_Medium.jpg http://s8.postimg.org/6dgpfnx6d/DSC_0727_Medium.jpg http://s8.postimg.org/4vv943sfp/DSC_0728_Medium.jpg http://s8.postimg.org/zel1p2hmd/DSC_0729_Medium.jpg http://s8.postimg.org/l5lf7033p/DSC_0731_Medium.jpg
    1 point
  21. Da, la noi au loc testele de anduranțĂŁ. Daca nu crapa, inseamna ca pot merge pe orice sosea din lume ...
    1 point
  22. nu pt asta pare troaca , eu acum montez bara fata M pack pt ca doar asta am gasit si mi-am dorit modificarea , pana gasesc tot trece vara )
    1 point
  23. Cu scuzele de rigoare, adaug nr de tel si email: 0725 676 999 , dani_teo@yahoo.com Rog un moderator sa editeze daca se considera ca e cazul. Multumesc.
    1 point
  24. Macar un link catre anunt pe Autovit, sau Olx, ca vad ca si asa ii la moda, de lene sa nu mai puna poze si aici, dar vad ca in cazul asta lenea e si mai mare... Pe bune acuma... de ce nu faci un anunt in felul urmator: "Vand masina. Pentru detalii si poze sunati la tel: 07xx xxx xxx" Poate ca masina chiar merita vazuta, dar cu stilul asta de anunturi ai pierdut clar 50 % din posibilii cumparatori.
    1 point
  25. Pai daca nu schimbi seria tot masina aia e.Sau daca te intereseaza doar motorizarea te inteleg. Gasesti f10 530d la noi la preturi de aprox 20k euro, se vand cam greu ce-i drept si de aia au pretul jos.
    1 point
  26. Ceva frumos pe 16 nu exista Tu faci ce vrei,dar niste jante pe 16 la packet M, il anuleaza din start.Poti pune unele pe 18,e o mica diferenta intre ele dar se pastreaza aspectul masinii.Totusi,stai in capitala iar drumurile de acolo sunt mult mai bune fata de Cta,unde a rulat cel mai mult timp masina ta.Pot spune ca jantele pe 19 pe care le ai sunt foarte deosebite si destul de rare.Daca iti vindeam masina cu jante pe 16,sunt sigur ca acum cautai ceva pe 19
    1 point
  27. 1 point
  28. E prea de tot 16 de tabla, iti bati joc de pachetul m, pune macar 17 de aliaj.
    1 point
  29. Serios ? cat de mari sunt pozele ? le poti ,oare, redimensiona ? Scuza-ne ca te deranjam ajutandu-te sa iti vinzi masina. S A M S A R !
    1 point
  30. @cristie35 daca il verifici in vin decoder exact asa apare: S3BEA SPIEGELKAPPEN SCHWARZ. deci din moment ce are cod (S3BEA) banuiesc ca este o optiune, avand in vedere ca de obicei oglinzile sunt in culoarea masinii. Merci Andrei
    1 point
  31. Am avut eu una dar s-a dat destul de repede tot pe forum
    1 point
  32. Mersi.. Asa e, acum ca am pus un Erisin, butonul R/T imi schimba el de pe radio/dvd/stick etc... fain
    1 point
  33. Vuvule ai plus de la mine.sa fii pe 0....tipul cu chinezaraie sigur ti-a dat minus.nu ca ar conta... ))
    1 point
  34. In mod normal e asa: daca apesi ambreiajul motorul porneste. Daca nu apesi ambreiajul, se pune doar contactul.
    1 point
  35. http://i61.tinypic.com/30jp4xg.jpg
    1 point
  36. Asta cu nu ma obositi e chiar urat ...spor la vanzare
    1 point
  37. Salutare I-am schimbat jantele si volanul. Sunt style 216 pe 18" in doua latimi. Urmeaza sa ii pun bara fata de M si sa caut in continuare cea de spate. http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/Masinile%20mele/BMW%20325i/4C03A77C-B807-4320-9BF4-E057AB112459_zpsd32r0rtf.png
    1 point
  38. Pe de alta parte o singura viata avem.
    1 point
  39. Bani, bani ... baga bani. F.frumoasa ... hai ca mai e destul de bagata in ea.
    1 point
  40. pe mine ma bucura sa vad ca exista pe forum si useri care isi permit si care stiu sa scrie. concomitent. ca de semianalfabeti fara lovele m-am saturat. nimic, da' chiar nimic, bai frate... asadar FRE si DANIWMK... bine ati aparut si la mai mare.
    1 point
  41. Multumesc pt sfaturi. Masina chiar este pusa la punct 95%. Ce nu am mai facut, cateva puncte de rugina. As pastra-o pt ca am bagat ff multi bani in ea insa cand am luat-o mi-am propus sa raman in tara. Din pacate, nu avem o societate care sa ne pastreze in tara si nu o pot lua cu mine pe vas Iar daca o las acasa, nu are cine sa o conduca, implicit o sa cada. Cat despre clientii de care vb tu, nu este problema, o sa-i indrum spre cele de BG sau cu volan pe dreapta Eu nici acum nu-mi dau seama cum efectueaza oamenii astia o depasire ))
    0 points
  42. Salut Dane! DacĂŁ as fi ĂŽn locul tĂŁu as pastra masina. Si eu am fost ĂŽn aceeasi situatie acum ceva timp, vroiam sa cumpĂŁr altĂŁ masina mai noua, cu mai multe optiuni, etc. Dar mi-am dat seama ca si cele noi nu sunt cu mult mai bune decat ce avem noi. Daca ĂŽi pui o navigatie cu Android ,camere si o pui la punct din punct de vedere mecanic, un coupe e46 e o masina extraordinara. In orice caz, chiar si daca nu o vei pastra, sa nu ii lasi pe unii posibili clienti sa te faca sa cobori pretul ca "asa au vĂŁzut ei pe la te miri ce samsari de 2 lei". Un e46 coupe din 2004,2005 care e bine intretinut se da si cu 10000 euro sau mai bine. Lasa-i sa isi cumpere coji la 4000, o sa ii vezi pe aici intreband de numere de asistenta rutiera. :lol:
    0 points
  43. Sunt convins ca nu-mi scot banii bagati in ea. Dar nici sa o dau la banii cu care se vand tablele de Bulgaria ! Pana la urma, un pasionat care stie ce sa caute intr-un "treiar ", o sa recunoasca o masina "intreaga "..
    0 points
  44. Bune masini e46, isi tin pretul, acum 5-6 ani tot cu atat il luai.
    0 points
  45. Atat valorezi si tu cu gramada ta de posturi facute aiurea
    0 points
  46. Lol, pai la ce iti mai iei M3 daca e automata? Ce, ti-e lene sa apesi ambreiajul? Asta nu e masina de mers zi de zi ce naiba. Alt sfat nu putea sa primeasca omul, doar cutia sa fie automata )
    -1 points
  47. On my way home! Frankfurt - Nurenberg 8,4l/100km regim de autostrada cu portiuni nelimitate http://s18.postimg.org/onvrkj705/image.jpg
    -1 points
  48. Vand jante AFTER MARKET Mak Bimmer R16 et44 7j , sunt indreptate de cateva luni, echilibrate si vin insotite de anvelope Brigestone 215/45/16 cu profil destul de mic 3,4mm. Jantele sunt zgariate, dupa cum se vede si in poze dar nu sunt strambe sudate sau crapate. Nr. Tel: 0746506110 1200 lei pret discutabil
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.