Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/29/15 in all areas
-
Masina este foarte rara (singura din Romania cand am verificat) si tinand cont de cate exemplare au fost construite (310 buc. din care cu aceasta motorizare 30 buc.) si cate mai sunt azi (aprox 90 buc.) este potrivita pentru colectionari sau pasionati. O vand pentru ca eu nu mai am timp pentru ea si e pacat sa stea in garaj. Pretul de vanzare este de 4200 euro. TEL - 0735131985 CLICK AICI PENTRU POZE MASINA cateva link-uri unde va puteti informa despre acest model: Clubul BMW Baur (20033 este a mea): http://www.baur-tc.d...4-register.htmlArticol despre model: http://www.news.bmw-...6-baur-tc4-e36/Mai jos ai lista de caracteristici ale masinii in engleza si poze atasate. Masina este inmatriculata in Romania din 2008 eu fiind al 4-lea proprietar (al 2-lea in Romania). Taxa a fost platita si nerecuperata. Am si documente germane originale, inca din 1993. - BMW 320i model BAUR TC4 nr. 20033 - M50 engine (NO Vanos), 6 cylinders inline, euro 2, 1998 cm3, 150 hp - 161.000 km - 4 electric windows - leather interior - heated front seats - New Clarion MP3 player (with matching amber lighting) - New MTX 3-ways rear speakers - electric headlights - fog front lights - M3 steering wheel (NEW) - M3 17 inch motorsport rims - M3 side trim - M3 heated power mirrors - M3 tail lights - AC SCHNITZER front grille - AC SCHNITZER front lip - AC SCHNITZER back lip - AC SCHNITZER evacuation12 points
-
5 points
-
Welcome home http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4973_zpsdrjrpfv3.jpg4 points
-
Eu unul mi-as lua un 650i fara discutii in locul unui 640d. Legat de EDC, nu ar trebui sa aibe un buton pe undeva prin zona schimbatorului de viteza? Banuiesc ca EDC= Electronic Dampers Control, adica un fel de M Adaptive Suspension cum am eu, doar ca sub un nume diferit, iar eu am butonasul prin zona schimbatorului de viteza.3 points
-
eu inteleg ca in calitate de vanzatori ne simitim ofensati poate cand ni se fac astfel de oferte, ca nah, fiecare dintre noi apreciem bunurile poate mai mult decat fac sau de nivelul pietei, suntem subiectivi, dar si cumparatorul are dreptul de-a face o oferta asa cum o considera el corecta, indiferent in final de factorii pe care ii ia in considerare la stabilirea ei. Nu stiu cati urmaresc Turbo Friday pe Discovery, acolo se poate vedea ce negocieri fac aia in US, gen se cere $20k si se primeste o oferta de $7K, si nimeni nu se mai ofenseaza, se discuta si in final se ajunge la un numitor comun. La fel e si aici, am primit oferte cu peste 10k Eur sub pretul cerut, le raspund frumos care e ultimul meu pret si gata, nu ai ce altceva sa le faci, asta e mentalitatea oamenilor. La urma urmei niciodata nu poti sti, dai cu nuca in perete si uneori se mai si prinde, daca nu incerci nu o sa afli3 points
-
ajunsesem sa ma rog de oameni sa mearga la reprezentanta sa se convinga ca masina are km aia...in alta ordine de idei masina la propriu ca noua, cat despre cumparatori, chiar merita masinile alea manarite si chiar le place sa fie mintiti! nu prea mai imi vine sa aduc masini cu km putini, prea multi prosti exista si isi merita soarta...adica sa ia teapa!2 points
-
Super Adevaru e ca am si eu un prieten cu evacuare la Top Gear si nu prea au adversar pe aici, fac treaba buna2 points
-
si pana la urma care e diferenta ca i-o faci pe pm sau pe topic? daca el se simte jignit se va simti in ambele situatii, e o oferta, nu o injuratura, in lumea civilizata se discuta nu e considerata o insulta, apoi o oferta de 10k pentru o masina evaluata de vanzator la 14k nu mi se pare deloc derizorie, 5k ar fi fost derizorie. Apoi in speta de fata, user-ul care a facut oferta de 10k e unul nou iar cel vinde nu are nici 2 ani, nu ca ar trebui sa conditionam respectul de vechimea pe forum, doar asa de dragul analizei.2 points
-
2 points
-
ideea era ca macar pe forum aici sa nu ne luam la misto cu oferte mai ales in public , daca e o oferta derizorie poate fi facuta discret in pm sau la telefon si cam asta e . Si eu am cumparat 325 cu o oferta mult sub pretul listat dar a fost o discutie in privat . Adica putina civilizatie nu costa banii pe care poate nu-i ai . Macar atat merita un vanzator care poate accepta o oferta sau nu .Putin respect .2 points
-
Eu te-am intrebat aici ce bani iti ies la schimb dar nu nu ai vrut sa raspunzi asa ca nu te mai plange ca nu e lumea interesata.2 points
-
Nu o dau in Germania ci aici la cel care imi aduce masina. Si da...e un f10 525d motorul biturbo de 218cp, o urmaresc de ceva timp pe mobile. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-525d-aut-leder-naviprof-sitzbelĂźft-schiebedach-stuttgart/203372832.html?lang=de&pageNumber=17&__lp=96&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 http://i62.tinypic.com/25exjl3.jpg http://i59.tinypic.com/ao019e.jpg http://i59.tinypic.com/wm1eo0.jpg http://i60.tinypic.com/161baxx.jpg http://i59.tinypic.com/6e43k1.jpg Am fost si am vazut masina azi la Stuttgart, test drive si tot ce a fost nevoie. Masina e ok, km in bord 113600, are revizii facute numai pe la 20k, la 98k schimbate ambele turbine, din noiembrie 2014 are anvelope noi pe 19" si am primit inca un set de 17" de iarna cu jante originale.2 points
-
asa face cand este bateria descarcata, intervine un releu care opreste descarcarea completa a acesteia.1 point
-
sinucigasii astia nu se pot arunca de pe un pod..de pe un bloc , intr-o prapastie...trebuie musai sa omoare si pe altii ?! :pinch:1 point
-
OE este 70l-75lei/m. Problema mea a fost ca sunt 3 tipuri de furtune (negru cu alb, negru cu albastru si inca o culoare pe care nu mi-o amintesc, cu lungimi diferite) si nimeni nu a stiut ce lungime trebuie sa aiba fiecare furtun (nici macar la Bavaria Baneasa sau Filaret). Am luat 3m de furtun siliconic insa am folosit in jur de 1-1.5m. Te "complici" daca iei originale, s-ar putea sa dai peste 200 lei pe ceva care nu valoreaza mai mult de 25 lei. Bafta1 point
-
Daca vrei cum e la mine, te ajut eu. 50 RON si folosesc cablul pe care l-am cumparat de la tine Glumesc, evident Le bibilim cand ne vedem (se poate activa in mai multe moduri - cele exterioare / cele interioare / cel de la luneta / ceata / avariile +/- intermitent).1 point
-
1 point
-
ti le fac eu Am curatat-o pe unde se pusese mizerie la mecanisme cu un spray de contact...curata foarte bine.apoi am folosit un spray de uns.maine daca vrei iti spun exact.1 point
-
A mea cu N47D20A (sept 2007) a trecut de 200.000km, cu distributia schimbata la 160.000km dar pentru ca sunt eu paranoic. Nu a facut si nu face nici un zgomot suspect. Punand in balanta care e consumul, cum trage mai ales dupa chiptuning si faptul ca in general merg cu ea tare si apasat, pot spune ca e un super motor. Trage de jos pana in 4500 rpm, consuma putin, nu se face de ras pe langa nici un alt 2.0 diesel, taxe si impozite mici, asigurare mica. Mai conteaza ca in 3 ani am schimbat de 35mil distributia? Inseamna cam cat un set de injectoare la alte marci.1 point
-
Nu cred ca au gresit cei de la RAR. Si eu am N47D20C, si tot 177 cp am. Nu cred ca este o regula ca terminatia "C" sa insemne ceva legat de puterea motorului1 point
-
N-as vrea sa te contrazic, fiindca stiu ca esti moderator si ai dreptate, dar eu am N47D20C cu 177CP. Or fi gresit astia la RAR?1 point
-
Unele anvelope sunt mai "strambe" fie constructie proasta fie stocare necorespunzatoare sau chiar ambele. Plumbul este pentru corectia dintre dezechilibrul jantei si dezechilibrul anvelopei, multi cred ca daca roata cere mult plumb e janta stramba. Unde se mai pricep oamenii la montat, in cazul in care roata cere mult plumb, se mai invarte anvelopa pe janta intr-o noua pozitie dupa care se pune iar roata la echilibrat, restul sunt prea lenesi sa se oboseasca si asa ajung unele roti cu cantitati inutile de plumb P.S, in cazul masinilor de sezon, este recomandat sa nu stea in aceeasi pozitie mai mult de 2 luni, pentru a nu face deformari cauciucul. Se mai recomanda si presiune marita in anvelope pe durata hibernarii.1 point
-
nu vad logica 2.0d in Bucuresti daca nu faci multi km pe an.la 120d banuiesc ca e N47 deci distributia ar fi teoretic principala grija.1 point
-
1 point
-
Ce inseamna ca ai avut jante de E60, poti sa fii mai specific: model, ET? E posibil ca cele pentru motorizari 2500 + sau X Drive sa fie diferite. L.E. : Am cautat si peste tot gasesc aceeasi informatie: 72.5mm, adica indentic cu E90. E posibil ca rotile pe care le-ai avut sa fi fost de E39, sau largite la strung pentru E39 (74mm).1 point
-
1 point
-
probe si e la vopsit )) http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4943_zpsgia4unpb.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4949_zpsi6pzdyou.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4948_zpsg6hy26br.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4947_zpsmbgwjvuq.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4946_zps0opnhigw.jpg1 point
-
11000.Pret Fix. S a schimbat a doua oara fulia vibrochen CORTECO dupa 2 ani.1 point
-
Astazi am mai avut o surpriza. Am observat ca la motor am eticheta din poza. Am sunat la AC Schnitzer au verificat masina dupa VIN si mi-au spus ca masina a fost modificata la ei in 06/2014, acum are 360cp si 690Nm. Dealerul BMW care mi-a vandut masina habar nu avea. http://s15.postimg.org/xqg8ps34n/image.jpg1 point
-
Adevarul este ca o masina premium merita un ulei mai scump (nu neaparat mai bun) doar pentru ca posesorii si-l permit.1 point
-
2,200 km si am ajuns cu ea acasa, un consum mediu pe toata distanta de 8.5 pe bord, resetat la plecare in Koblenz. Tinand cont ca de la Sibiu la Pitesti am venit cu o medie de 50 kmh si pe multe portiuni in DE si HU am mers si cu 220 kmh cred ca este ok. @ionut_marius : modul comfort este absolut ok pe autostrada dar mai ales in oras, am mers putin si pe comfort+ si pot sa iti spun ca nu se simt absolut deloc denivelarile dar suspesia este "barca" nu are stabilitate mai deloc in curbe. In modul Sport suspensia este foarte tare si accelerarea este chiar agresiva, si sunetul motorului este cu totul altul si nu am ASD pe ea. In drum spre casa a primit si primul retrofit Este vorba despre 5AD-Lane Departure Warning, masina avand optiunile 5AG si 8TH are practic toate componenentele necesare pentru 5AD mai putin butonul de activare. Am comandat la un dealer BMW din drumul meu acest buton si nu m-am abtinut vineri dimineata sa nu il montez in parcarea hotelului pentru ca dureaza 5 minute si nu e nevoie de absolut nici o surubelnita. Apoi in 3 minute optinuea a fost activata din codare si pot sa spun ca merge perfect. Maine ajung piesele pentru retrofitul de TV OEM, iar saptamana viitoare voi monta grilele Performance cand vopsesc bara fata care are niste semne de pietre destul de deranjante pentru mine. Maine cand montez modulul de TV voi verifica daca amplificatorul Top-HiFi are intrare pentru ASD si daca da acest retrofit va fi adaugat listei cu certitudine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sper ca nu mi-ai luat-o in nume de rau, nu am spus chestiile alea sa te jignesc in vreun fel, ci doar sa conturez un pic realitatea. Pe hartie calculele initiale par sa se pupe, insa in viata reala o sa te lovesti inevitabil de probleme si deviatii neasteptate de la buget. Daca tot esti chitit pe BMW, poate e o idee buna sa nu te arunci la maximul ce poti obtine de la banca. Fa credit doar pe jumatate din suma, mai strange pana in toamna cand vrei sa o cumperi si cu vreo 4000 euro cauta un E46 sau chiar E39 ingrijit. Multi cer preturi maricele pe asemenea masini, dar fiind destul de vechi si probabil cu multicei km, cred ca poti negocia mai bine decat la un seria 1. Rata la jumatate, raman ceva bani lunar de o revizie sau benzina/motorina, ai o masina frumoasa care dpmdv inca nu e demodata si la care vei pierde putin la revanzare, deoarece devalorizarea in 5 ani la o astfel de masina e infima. Te asteptam cu topicul de prezentare1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eee...asa se supara baietii. Dar Neo sigur nu s-a suparat. Oricum era clar ca masina se invarte pe la minim 35k euro nettto.1 point
-
1 point
-
Asta e masina Neo http://home.mobile.de/home/index.html?customerId=461460#des_198405532 Te superi ca am pus link-ul?1 point
-
Am schimbat ulei+ toate filtrele inclusiv cel epurator. Valabil1 point
-
Masina mea proprie, intretinuta, ingrijita.M-ul e doar de autovit, pentru ca asa pun absolut toti. Insa nu toti au istoric continuu si real doar in reprezentanta. Referitor la pret, consider ca e un pret decent in raport cu anul masinii/dotari/culoare/istoric etc. Ca pe orice forum in Romania, totdeauna exista multumiti si nemultumiti. Dar acuzatiile gratuite nu isi au locul. Merlin, te rog sa nu iti arati frustrarile si acuzatiile nefondate aici, doar pentru ca nu am putut sa iti dau trimurile de pe masina. Explicandu-ti clar si atunci ca vreau sa vand masina si de aceea nu te pot ajuta.1 point
-
Nu vrei sa ti-o dea cu 800? Prea mult tupeu aveti unii...1 point
-
O sa i rog pe cei cu comentarii de genul celui de mai sus sa le lase deoparte.Nu am nevoie sa intru in polemici si in discutii contradictorii.Multumesc1 point
-
1 point
-
Da, star performer. In fine. Am cerut acum sa-mi inchida topicul. Sa fie multumiti baietii.1 point
-
Pe voi va intereseaza masina sau ati intrat aici sa faceti misto-uri de 2 lei ? Ma doare in cot de minusurile voastre. Nu mai pot frate. Deja plang )) Pai la atat se rezuma unii frustrati pe aici, sa dea minusuri.1 point
-
Am avut ambele, asa bine si la Audi precum la BMW, si pot sa spun ca nu se compara 4 cu 6. 6-ele suna mult mai nobil ca sa spun asa, consum cu putin mai ridict, maxim 1-2%.. la diferenta de senzatii pe care ti le ofera, nu prea se merita sa iti iei 4 cilindrii O data ca ai avut 6 cilindrii, mi se pare foarte greu sa te intorci inapoi la 4... Doar daca vrei sa o dai in buget si economie1 point
-
Nu o sa apara nici un motor clasic in 6 cilindri de 2,5 litri: noua strategie dezvoltata cu motoarele serie B este sa aiba motoare alimentate cu benzina al caror motor este multiplu de 500 cmc, cat mai mult ajutate de turbine.Astfel, motorul de 1500 cmc (3 cilindri apare de la seria 1 pana la I8), apoi urmeaza cele de 2000 cmc in 4 cilindri( de la aspirat pana la turbo pe 328i), si incheie cu cele cu 6 cilindri, supraalimentate, in diverse trepte de putere.Avantajul e clar: componente comune(piston), mai usor, rapid si ieftin de fabricat. Nu ar avea nici o logica sa scoata pe piata un motor non-standard, mai ales ca in virtutea multiplului de 500 cmc ar fi un motor in 5 cilindri. Motorul de 6 cilindri 2500 cmc o sa ramana probabil o amintire.....1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00