Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/04/15 in all areas
-
gata cu moaca de LCI , i-am polishat si farurile . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5119_zpszh3lnlxr.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5121_zpshe4osi6b.jpg11 points
-
Gandidu-ma ca poate mai sunt colegi care poate sunt indecisi in a-si alege la ce asiguratori sa isi faca asigurarea CASCO m-am gandit ca poate ar fi bine sa va impartasesc din experienta mea, negativa, cu cei de la CREDIT EUROPE BANK Asigurari. Am avut contract de asigurare CASCO cu ei de aproximatix 1 an si jumatate. In primul an, adica la primul contract semnat, masina a fost evaluata la 12.400 eur. Este vorba despre un E90, 320D, 177cp. Dupa primul an, nevand niciun dosar de dauna deschis, am hotarat sa merg tot cu ei mai departe. Astfel , pe noul contract, semnat undeva prin octombrie 2014, suma asigurata a scazut la 10 400 eur. Pe 24.03.2015 am avut ghinionul sa intre cineva in mine, eu circuland regulamentar. Din cauza ca vinovatul avea RCA-ul la EUROINS, am hotarat sa rezolv dauna pe CASCO cu regres. Bun. Si acum vine partea interesanta. Solutionarea: dauna totala, cum era si de asteptat, deoarece impactul a fost destul de violent. Tineti minte ca accidentul a avut loc la 5 luni de la semnarea contractului. Urmeaza suma pe care ei mi-o ofera si anume 6700 EUR cash sau daca vreau, pastrez epava, evaluata la 4700, iar diferenta pana la 6700 mi-o dau ei. Motivul invocat pentru suma mica este ca masina ar avea multi km. Masina la momentul accidentului avea 213 000 km, este fab in 12.2007, adica am o medie de 30k km pe an. Va dati seama ca la momentul semnarii ambelor contracte, mi s-a facut poza la kilometraj si astfel diferenta de la primul contract pana acum nu are cum sa fie mai mare de 40.000 de km. Le-am facut reclamatie la ASF, bineinteles. Au revenit cu ultima oferta "generoasa" de 7500 de eur. Si prin solutionarea lor, imi spun ca daca eu consider necesar, sa le transmit eu alte oferte de pe piata auto din Romania cu masini similare, pentru ca ei saracii, nu au gasit mai nimic. Le-am trimis vreo 10 link-uri gasite in cateva minute pe autovit. Toate masinile erau cu ani si km mai multi decat a mea, iar pretul mediu era undeva la 8500 de EUR. Nu mai zic de sictirul si nesimtirea cu care ma trateaza de fiecare cand ii sun. Si TREBUIE sa ii sun ca sa pot afla si eu ceva, pt ca o luna de zile nu mi-au zis nimic referitor la solutionare, asta dupa ce am tot sunat odata la cateva zile. Le-am mai facut o reclamatie la ASF si inca astept raspunsul lor, asta dupa o luna si jumatate. Va dati seama, ca daca stiam ca ei imi evalueaza masina la 7500 de eur, evident ca nu imi mai faceam la ei nimic. Dar, pt ca sunt hoti, pun o evaluarea mare si apoi cand vine vorba de dauna o dau cu tiganeala. Pe scurt, va sfatuiesc, sa NU va faceti CASCO la CREDIT EUROPE BANK. Sunt extrem de nesimtiti si pur si simplu, va iau in bataie de joc. PS. Le-am promis ca daca nu vor face o evaluare corecta o sa am grija sa pun pe unde pot povestea mea, asa ca s-ar putea sa mai gasiti si pe alte forumuri relatarea.6 points
-
Da, merg. PS: In sfarsit puzzle-ul se apropie de final. Multumesc cataxxl din nou :goodjob: http://thumbnails108.imagebam.com/40762/e64b59407616192.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/40762/dc6e3e407616217.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/40762/be0b12407616242.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/40762/d905da407616253.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/40762/7940a7407616274.jpg3 points
-
2 points
-
Cred ca aberezi grav, discurile noi nu se rectifica si sunt echilibrate deja, daca ai dubii exista proceduri specifice de masurare in TIS pe care le poti face la reprezentanta referitor la abateri si tolerante2 points
-
Pentru ca mai are o multime de anunturi cu acelasi numar de telefon.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Degeaba cobora volanul daca nu vedea oricum peste bord. Crede-ma ca dealerul a tot incercat sa ii ridice scaunul dar degeaba. Urmeaza sa incercam la masina mea, parca vad ca vede peste bord.2 points
-
2 points
-
navi profes, piele, xenon adaptativ, volan, schimbĂŁtor, frânĂŁ de serviciu M. DupĂŁ cinci luni de cĂŁutĂŁri am gĂŁsit-o ĂŽn Pitești pe Autovit. http://s16.postimg.org/q04garwm9/DSC01768.jpg http://s18.postimg.org/lskde8q9h/DSC01699.jpg http://s28.postimg.org/w7pv0fxfd/DSC01719.jpg http://s15.postimg.org/whglqf3uv/DSC01729.jpg http://s18.postimg.org/9s8kodek5/DSC01763.jpg http://s22.postimg.org/acvjvg9dp/DSC01764.jpg http://s4.postimg.org/hwg5ta6l5/DSC01765.jpg http://s9.postimg.org/ogw2atucb/Full_Size_Render_1.jpghttp://s17.postimg.org/ptkvj5nsb/Full_Size_Render_2.jpg A fost o surprizĂŁ frumoasĂŁ sĂŁ constat cĂŁ citește CD-uri create, nu numai originale și ruleazĂŁ DVD-uri. WBAPP11000E433557 Type code PP11 Type 320D (EUR) Dev. series E90 (MUE) Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 135 Transmision HECK Gearbox MECH Colour TIEFSEEBLAU METALLIC (A76) Upholstery LEDER DAKOTA/OYSTER (LCCX) Prod. date 2010-03-09 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 2SY ALLOY WHEELS STAR SPOKE 283 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 3AP WINDSCREEN WITH GREY SHADE BAND 346 CHROME-LINE EXTERIOR 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4B9 INT.TRIM FINISHERS ALUM.HIGH FINISH 4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS 418 LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 620 VOICE INPUT SYSTEM 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 698 AREA-CODE 2 7RS COMFORT PACKAGE 710 M LEATHER STEERING WHEEL 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 854 LANGUAGE VERSION FRENCH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 881 FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING1 point
-
Prezint si eu aici masina mea, un E34 520i din 1995, in a carui posesie sunt de 3 ani. Multi o stiu, multi nu... Masina am cumparat-o intr-o stare imaculata, cum este si acum, insa stock, cum nu mai este acum Masina a avut de fabrica geamuri electrice fata, AC automat, senzori parcare spate si interior M din piele. Am incercat sa ii pun toate optiunile OEM din anii ei, si, cred ca am reusit, in afara de frigider in cotiera spate... Printre upgrade-uri/ dotari aduse, se numara: -telefon -scaune fata electrice cu memorii, incalzire + reglaj lombar electric -volan reglabil electric -perdeluta spate electrica -incalzire banchete -volan M5 E39 cu comenzi (sunet+pilot automat) -schimbator M iluminat -perdelute usi spate -cotiere fata/ spate -parasolare cu oglinzi iluminate -inele crom ceasuri de bord -reglaj electric faruri -radiocass + 6cd changer -soft close torpedou (cu amortizor gen e39) -oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire -geamuri electrice spate -incalzire yala sofer + duze spalatoare parbriz tot incalzite -spalatoare faruri+proiectoare -oglinzi M5 oem -kit exterior M5 (ex bara fata care e de V8) -eleron luneta -jante BBS RC 8j fata cu 9j spate -stopuri M5 -suport numar fata/ spate model SUA -bandouri OEM laterale fata/ spate SUA - cu lumini pozitie -faruri clare cu lupa si Bi-xenon+angel eyes -proiectoare clare cu lupa -suspensie M-tech -evacuare dubla M50B25 -strut-bar Wiechers fata ...cred ca nu am scapat nimic, va las cu cateva poze..1 point
-
1 point
-
Dupa, ani de zile in care , desi nu am avut activitate, mi-am completat viata citind acest forum, m-am gandit sa imi prezint si eu masina. Am achizitionat in 2014, de Ajun, cel de-al doilea BMW , e90. La momentul achizitionarii masina avea 231.000 verificati, astazi are putin peste 240.000. Masina am luat-o de la un tanar din Bucuresti care a adus-o din Germania, de la neamt de acasa in luna iunie. Pretul de achizitionare (care dpmdv , raportat la dotari si la cum arata masina e chiar bun) a fost de 7000 euro (taxa platita, nerecuperata). Motor: 2.0D 163cp - Non-LCI. Ca dotari, nu e spectaculoasa, dar pentru nevoile mele de acum e mai mult decat decenta. -Xenon (fara de care nu as mai cumpara masina) OEM -Cutie automata (despre care desi aveam prejudecati, am numai lucruri bune de spus) -Volan Sport + Comenzi -Scaune cu reglare lombara pentru sofer si pasager + incalzire -Oglinda retrovizoare - auto-dip -PDC - spate -Proiectoare -Senzori Ploaie + Lumina -Computer Bord + Pilot automat Si inca cateva, mai mult sau mai putin standard care nu mai trebuie mentionate (ex. 4 geamuri electrice). Masina in momentul cumpararii nu mi-a dat decat o singura eroare pe tester : Bujia Preoperare, pe care am ignorat-o o vreme si astfel m-a obligat la niste investitii ulterioare. Investitii: -Baterie Noua (pe cea veche mi-a omorat-o bujia preoperare stricata) -Bujie Preoperare (Releu Bujii) + Toate Bujiile -Motoras Stergatoare (problema pe care nu ma asteptam sa o intalnesc) Investitii planificate: -Revizie completa - Filtre + Ulei (la care chiar as avea nevoie de o recomandare de pret) -Reparare Bluetooth (modulul nu mai functioneaza) -Revizie cutie (undeva prin vara) - inca functioneaza perfect, dar prefer sa previn decat sa repar/inlocuiesc. Deocamdata, nu am facut mari modificari la masina, tinand cont ca Bateria + Releul + Motorasul mi-au mancat ceva bani. Am reusit doar sa vopsesc jantele in camp electrostatic. Modificari planificate: - Foliere / Hidrotransfer - Nari Negre + Trimuri - Eleron AC Schnitzer Portbagaj - Bara M Fata (iarasi mi-as dori niste recomandari din partea voastra, poate niste preturi, sa-mi fac asa o idee , desi pana in vara, nu ma voi ocupa de ea) - Jante Vara - de astea o sa ma ocup undeva in toamna, dupa ce-mi omor de tot cauciucurile pe care le am acum. - Posibil la anu' sa-i montez navigatie. Inca nu stiu daca OEM / Dynavin. Deviza pe care o am in ceea ce priveste modificarile e "Simplu si cu gust!" . Nu-mi plac modificarile majore, nu-mi doresc schimbari de culoare , sau chestii care sa iasa prea mult in evidenta. Prefer clasicul si decenta cu un mic accent de sportivitate. http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/DSC_0231.jpg http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/DSC_0233.jpg http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/DSC_0238.jpg http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/20150221_173011.jpg http://i1133.photobucket.com/albums/m589/CretzuV8/DSC_0235.jpg1 point
-
Servus, Masina mea actuala, 335d din 2006, imi place sa Ii spun Hulk, pare un elegant gentlemen care se poate transforma imediat in bestie..... Acum trei luni am hotarat ca este cazul sa imi fac cadou o masina in care sa nu ma plictisesc, sa imi creeze permanent emotii si sa imi tina nivelul de adrenalina cat mai ridicat (da stiu, nivel legal de adrenalina.....) Masina a fost achizitionata din RO, are 173.000 (3000 facuti de mine) si pot spune ca fostul propietar a avut grija de ea, am primit dovezi (le-am si verificat) asupra reviziilor, in DE un singur propietar. Masina de nefumatori (conteaza deoarece eu am renuntat la fumat dupa 19 ani...), curata la interior/exterior. Am luat masina cu jante de 18" care vor deveni roti de iarna echipate cu rft - vedem in vara ce model... Dotari: Engine - M57D30T2 Automatic transmission Sports seat, electric, with memory Sports suspension settings Cruise control with brake function HiFi System Professional DSP Comfort access Glass roof Park Distance Control (PDC), rear Adaptive Headlights Rain sensor Automatic air conditioning Auxiliary heating Light package Navigation system Professional Preparation, mobile phone, Business etc... Operatiuni dupa achizitie: revizie - toate consumabilele oem ulei servo ulei diferential flanse amortizor bujii chip tuning - George (user: 320i e36) arcuri Eibach pro kit jante Vossen CVT 19" 8,5 & 10J, 30 & 22 offset anvelope Michelin Pilot Super Sport - 225/35 + 255/30 Comandate: discuri frana fata + spate EBC USR placute frana fata + spate EBC Redstuff furtune frana GOODRIDGE bucsi brate fata + spate poliuretanice Masina va primi saptamana urmatoare si un detailing interior + exterior1 point
-
Masina este foarte rara (singura din Romania cand am verificat) si tinand cont de cate exemplare au fost construite (310 buc. din care cu aceasta motorizare 30 buc.) si cate mai sunt azi (aprox 90 buc.) este potrivita pentru colectionari sau pasionati. O vand pentru ca eu nu mai am timp pentru ea si e pacat sa stea in garaj. Pretul de vanzare este de 4200 euro. TEL - 0735131985 CLICK AICI PENTRU POZE MASINA cateva link-uri unde va puteti informa despre acest model: Clubul BMW Baur (20033 este a mea): http://www.baur-tc.d...4-register.htmlArticol despre model: http://www.news.bmw-...6-baur-tc4-e36/Mai jos ai lista de caracteristici ale masinii in engleza si poze atasate. Masina este inmatriculata in Romania din 2008 eu fiind al 4-lea proprietar (al 2-lea in Romania). Taxa a fost platita si nerecuperata. Am si documente germane originale, inca din 1993. - BMW 320i model BAUR TC4 nr. 20033 - M50 engine (NO Vanos), 6 cylinders inline, euro 2, 1998 cm3, 150 hp - 161.000 km - 4 electric windows - leather interior - heated front seats - New Clarion MP3 player (with matching amber lighting) - New MTX 3-ways rear speakers - electric headlights - fog front lights - M3 steering wheel (NEW) - M3 17 inch motorsport rims - M3 side trim - M3 heated power mirrors - M3 tail lights - AC SCHNITZER front grille - AC SCHNITZER front lip - AC SCHNITZER back lip - AC SCHNITZER evacuation1 point
-
n-am mai vazut pe aici review la x4, poate e de de interes. da e un x3 dar nu tocmai. are aceleasi roti (et, j..etc). toate suv-urile bmw au rotile mici si asta nu-mi place. porsche si range rover le au mai misto, mai mari. ati vazut ce misto sta evoque ala mic pe roti? nu ma refer strict la janta, asta o poti pune evident de oricat, ma refer la circumferinta sau diametrul total cu anvelopa. e mic la bmw, par masini mari pe roti mici. ma rog asta e. caroseria e de x6 redus la scara. finisajele si design-ul interior nu sunt de x3 sau x6, aduc cu x1. frumusel dar nu exagerat, toata masina nu prea are feeling de clasa premium, de la cum suna usile cand le inchizi pana la lipsa unor trimuri din metal solid. motorul diesel de 2l e cel nou, twin turbo 190 cp, merge foarte bine, zici ca e benzina, nu da in nas, nu se plafoneaza si ai senzatia de crestere a puterii cu turatia ca la benzina. e fun de condus. cutia automata e in 8, cu 2 moduri, confort si sport, pe confort e cam bleaga, pe sport cam zgaltaie. merge foarte bine si aia. consumul e 10 in oras (buc) apropape 9 afara la cca 140/h. e f mult, va mai scadea dar nu cine stie ce. nu mai stiu cate, dar am avut mai mult de 5-6 bmw diesel de 2l, toate consumau 10 in oras si cam 9 afara, mai mult decat diesele de 3l indiferent de marca - cayenne si range de 3l iau 8.5% pe autostrada cu cca 140-170/h. am fost surprins de spatiul din spate, nu stiu cum au facut, adica cred ca stiu, au scos locul pt roata de rezerva si au coborat bancheta spate f mult, ai loc gramada deasupra capului, mai mult decat la x6. bancheta e de 3 nu de 2 ca la x6. si portbagajul e f mare, fix cat la x3, de necrezut, are 500l parca. in plus e complet automat sus/jos din telecomanda sau de la buton. suspensia e f rafinata, zici ca are ceva sistem electronic desi nu are, sta bat in curbe, coada vine ata dupa bot. la fel directia electrica, au nimerit-o in final, zici ce e cea veche hidraulica, moale pe loc si la viteze mici, tare pe drum. primele versiuni electrice erau fleasca rau, ziceai ca mergi cu mercedes. merita? da merita. o masina misto, un bun compromis, si de oras si de sosea, si suv fara sa fie camion, si coupe fara sa se tarasca pe jos si sa dea cu burta prin gropi. desi rezultat ca un hibrid de masini existente - x3, x6 - a rezultat o cu totul alta masina ce are avantajele celor doua fara a avea si dezavantajele lor. good buy (cred). pretul nu e nici mare nici mic, cca 40+k eur + tva fara piele si fara navigatie.1 point
-
Tare as vrea sa stiu cum draq ai ajuns la concluziile alea... si cam cum ai vrea tu sa modifici ceva ce o echipa de ingineri au testat si perfectionat la motoarele alea de pe vremea cand romanii inca mai agatau oua kinder pe antenele de dacii si puneau becuri in ele...1 point
-
M'ai mirosit bine. Nu am condus niciodata bmw si pana acu ceva timp mi se parea o prostie sa ai bmw in romania. Am studiat putin problema si mi se pare ca fac niste masini geniale. Nu sunt mare vitezoman dar vreau o masina care se misca bine la un consum de bun simt, imi place sportivitatea. Avem oricum in plan inainte sa o cumpar sa conduc vre'o 5 macar sa vad cum se simt.1 point
-
Am primit mailul, si iti raspund aici. Am citit raspunsul asiguratorului pe care mi l-ai atasat si sincer nu imi revin din uimire . Tu cu masina asigurata pe 10400 euro la dauna totala asiguratorul ajunge sa scoata din buzunar suma de 2750 de euro ???????????? Nu cunosc clauzele din contractul de asigurare al celor de al Credit Europe dar mi se pare prea de rahat . Este posibil sa fie acoperiti totusi de niste clauze, foarte probabil abuzive. Cum adica sa recalculezi suma asigurata dupa accident ? Daca nu aveai dauna iti incasau banii in functie de prima de asigurare initiala . Lasand toate astea la o parte, eu iti recomand sa suspenzi dosarul de la Credit Europe, sa ceri actele si sa il deschizi pe RCA la Euroins . Pe legislatia RCA , daca luam in calcul valoarea de piata de 7500 euro despagubirea minima ar fi de 5625 de euro . In aceelasi timp , nu i-as lasa in pace nici pe cei de la Credit Europe, i-as da in judecata si le-as cere toti banii care au fost dati pe Casco de la inceput plus dobanda legala , plus daune morale ! Da-mi un telefon daca vrei sa incepem razboiul ! PS Dragi colegi aveti grija cu cine incheiati contracte Casco , mai toti asiguratorii au inventat niste conditii contractuale de mai ai putin si trebuie sa le dai tu bani in caz de dauna, nu ei !1 point
-
Ia legatura cu Costin, posibil sa scapi de unele batai de cap. http://www.bmwclub.ro/forums/user/13571-kosfunny/1 point
-
Bataie de joc , tipic romaneasca. Mai mult decat atat, Credit Europe la ei acasa, in Italia nu cred ca isi permit asa ceva. Dar aici se poate, am avut dauna pe Asigurare pe bunuri la apatament , la GENERALI - m-am certat cu ei vreo 2 luni, aveam dauna pana la 3000euro, dauna era cam la 700 euro , cu poze facute de inspector, etc etc, pana nu am apelat la CSA nu am rezolvat nimic.Sincer nici cu aia nu ma gandeam ca rezlov problema, insa s-a rezolvat. Niste mizerii de firme straine care-si permit multe in tzari cu pretentzii putine. (Ce-i drept au fost si multe cazuri cu pacaleli facute de asigurati firmelor de asigurari cu furturi , lovituri,rezultand incasari de bani fara dauna evidenta ..stiu baietzii)1 point
-
1 point
-
1 point
-
"Mazga" aia apare si din cauza condensului. Daca faci drumuri scurte si nu apuca uleiul sa ajunga la temperatura incat sa se evapore condensul(care e inevitabil), atunci apare chestie de genul.1 point
-
Pai am avut noroc ca a fost doar fisura si am mers la un sudor care sudeaza cu argon1 point
-
1 point
-
Pielea chiar nu e originala. O dau de gol cotiera + VIN-ul: interior stofa.1 point
-
pielea nu pare originala. si de ce pare anunt de samsar? datorita zonei pozelor ?)1 point
-
Masinuta a ajuns la 224300 km, coafura rezista, am ajuns la 10 k km de cand am facut revizia deci urmeaza sa-i ofer putina atentie: Ulei Castrol EDGE FST 5w30, toate filtrele Mann ( sa incerc si alta firma?)+ ma bate gandul sa-i curat injectoarele la Dormag, dar trebuie sa mai ma documentez putin. Astazi i-am facut si baie, dar nu am putut sa ma bucur prea mult ca a inceput ploaia... http://s29.postimg.org/5ld2kowkj/WP_20150503_14_12_36_Pro.jpg http://s29.postimg.org/xmr3ye1ur/WP_20150503_14_12_44_Pro.jpg http://s29.postimg.org/csjcuawv7/WP_20150503_14_13_05_Pro.jpg http://s29.postimg.org/4ye5v5zoj/WP_20150503_14_13_19_Pro.jpg http://s29.postimg.org/ocezuur4z/WP_20150503_14_14_22_Pro.jpg1 point
-
Este DJ601. Nu cred ca aveti treaba pe acolo. :-) Drumul este cum era cel de la pitesti spre colibasi, cu dale de beton. Din loc in loc, dalele sunt rupte la colturi, si sunt bucati de beton iesite in relief, ascutite... Stiu bine drumul ala, am trecut poate de mii de ori pe acolo, doar ca se deterioreaza de la an la an. E un adevarat pericol daca nu stii toate gropile. De data asta venea cineva din fata si nu am avut ce sa fac. Discutia este oricum irelevanta. Daca stie cineva care este procesul prin care pot recupera paguba, m-ar ajuta. E mai mult o chestie de principiu acum decat de bani. Prima anvelopa am schimbat-o, asta a pus capac.1 point
-
1 point
-
repet discutia este total deplasata, daca vrei sa vorbesti exclusiv despre discurile masinii tale iti poti deschide un topic in care sa-ti prezinti discurile1 point
-
1 point
-
Before & After http://s17.postimg.org/7pjlyoqv3/DSC_1438.jpg http://s17.postimg.org/6d1wwstfj/DSC_0105.jpg http://s27.postimg.org/jymlikh0j/DSC_1442.jpg http://s27.postimg.org/ffacx1z4z/DSC_0103.jpg http://s17.postimg.org/ksf8hyh33/DSC_1440.jpg http://s17.postimg.org/j3659w1dr/DSC_0101.jpg ...1 point
-
Nu stiu ce vrei sa demonstrezi dar eu raman masca de ce poti debita, vad ca tu schimbi piesele cand se rup bucati din ele si sincer cand pui o poza cu un lucru nou, pai sa fie nou, discurile tale arata mai rau ca unele uzate de 1-2 ani, a nu mai zic ca nu lucreaza nici acum pe toata suprafata :sorcerer:1 point
-
1 point
-
Tu cred ca nu stii diferenta intre un V6 si un 6 in linie. 3.0 diesel consuma 12-14 deci nu stiu de unde si pana unde consum de 12-14 la 3000 benzina automat pe caroseria aia. Pare mai ingrijit cel diesel la interior dar este dubios benzinaru din punct de vedere al pozelor, ala ori sta cu ea de vanzare de cand ningea ori nu a fost in stare sa o spele sa ii traga niste poze fresh. Ai grija ca cel diesel are doar bara fata de M (dubios din punctul meu de vedere, sa nu fii fost lovita) Eu nu m-as grabii si as mai cauta alternative daca tot pleci in Germania sa vezi mai multe masini nu te duce doar cu doua masini rezervate pentru ca o sa ajungi acolo si sunt sanse sa fii dezamagit si o sa alegi orice ar fii ca sa nu te intorci fara masina acasa si nu mi se pare chiar ok. Acum tu faci cum crezi, astea sunt sfaturile mele. Pe 530d E39 FL este aceasi cutie cu 530d E60 cel de 218 cp si mie mi-a rezistat cutia chiar si cu soft pe masina fara nici cea mai mica problema.1 point
-
Mda ...si sa mai ai curajul sa circuli pe strazi. Imi tot aduc aminte de ala care s-a sinucis parca tot anul asta cand s-a izbit intr-un X3 si-a mai omorat alti 5 oameni nevinovati. Doamne unde s-a ajuns in lumea asta. Unu prabuseste avionul, altul se izbeste de TIR Du-te frate si te spanzura daca tot ti s-a urat cu viata.1 point
-
http://s21.postimg.org/k02s99kv7/DSC_0143.jpghttp://s21.postimg.org/i4p6plasj/DSC_0162.jpghttp://s21.postimg.org/n0o83jlk3/DSC_0160.jpghttp://s21.postimg.org/e1tkcrrab/DSC_0156.jpg http://s21.postimg.org/ojjm8is4j/DSC_0153.jpghttp://s21.postimg.org/s6us0uaxv/DSC_0147.jpghttp://s21.postimg.org/6i52ognhf/DSC_0163.jpghttp://s21.postimg.org/jv87r2sbn/DSC_0161.jpg1 point
-
Welcome home http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4973_zpsdrjrpfv3.jpg1 point
-
Pai oricum pierzi la orice masina.Daca o iei logic,garantat costurile de intretinere+devalorizarea ti-ar acoperii cu brio costurile mersului cu taxi. Unele lucruri le faci pentru placere ca doar nu totul in viata se face calculat. Oricum daca nu se da la banii astia ramane deoarece este o masina f ok,cu destul de multe dotari si nu necesita o perioada absolut nici o investitie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Bravo, ai mentalitate de roman autentic. O sa iti dau un + la postul tau!1 point
-
1 point
-
1 point
-
masinile ca masinile, dar caii sigur iti invata ''stilu''.1 point
-
Eu zic sa nu te bagi sa le cureti decat daca ai probleme, s-ar putea sa regreti alegerea facuta.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00