Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/10/15 in all areas
-
In sfarsit am trecut la F10....525dA. Am luat-o din Stuttgart de la un dealer pe nume " Tommy Automobile". Detest Autovitul si nu mai cumpar din Ro in veci...cel putin un BMW Masina care sper sa o tin macar 4,5 ani. Scopul a fost sa gasesc ceva pana in 120k km, scaune comfort cu ventilatie, navi prof, trapa, butonul pt eco pro,comfort,sport etc. Nu tineam neaparat sa am jante 19" dar imi plac mult ca look.....schimba total aspectul. Masina e perfecta interior exterior, cutia super ok, km 113600 la bord, a avut reviziile facute numai la 20k km la acelasi dealer BMW din Stuttgart...lucru cam "neobisnuit" in DE....pt ca majoritatea fac la 30k minim. Omul se pare ca a tinut la masina. A schimbat si anvelopele in toamna plus discurile, etrierele si placutele Masina se comporta exemplar, mai ales pe curbe se simte cum lucreaza spatele....275/35 R19 Pirelli Zero. Pe fata am 245/40 R19 acelasi profil Pirelli. WBAXA31080DW60241 http://i62.tinypic.com/2vto23c.jpg http://i57.tinypic.com/331n1pe.jpg http://i62.tinypic.com/2vuk1up.jpg http://i58.tinypic.com/2nt8to8.jpg http://i61.tinypic.com/2aglonb.jpg12 points
-
Buna tuturor, In primul rand vreau sa salut pe toata lumea si sa va felicit pentru un forum bine populat si plin de resurse interesante de citit, ma ajutat enorm in decizia de a alege BMW ca urmatoarea masina. ISTORIC: Dupa multi ani de zile in care am fost, non stop fan Hack-back, mi-am dorit sa fac o schimbare spre o Limuzina. Deoarece am avut VW si Honda vroiam sa tind spre ceva diferit, sa incerc o noua marca, iar asa am ajuns la BMW. Un coleg de la servici, ma indrumat si el tot spre un BMW, mai precis spre Seria 3 si astfe au inceput cautarile pentru o masina noua. Dupa 1 luna de cautati pe autovit si restul site-urilor am gasit pe olx o masina care se incadra in ceea ce imi doream eu. Asadar am stabilit o intalnire la bucuresti (eu fiind din sibiu si vanzatorul din buzau) la eficient service unde urma sa testez masina tehnic de catre profesionisti. Zis si facut, am ajuns la service, masina a fost testata si mi sa dat un deviz cu tot ce trebuie sa schimb la ea (105 milioane in total). M-au speriat destul de tare, pentru ca cei de la service, inclusiv mecanicul tot laudau masina cat de bine functioneaza si ca e in stare foarte buna fata de ce testeaza pe acolo, dar in acelasi timp au spus ca trebuie 2000 euro in ea investita. Au urmat negocierile cu vanzatorul si pana la urma am reusit sa ne intelegem la un pret, iar rezultatul este acesta: BMW E90 318d Production date:27.09.2011 Dotari VIN: E807734 Cateva poze facute in Sibiu dupa ce am reusit sa ii pun numerele si sa gat cu actele: Interior: DSC_2566 by DSC_2563 by DSC_2561 by DSC_2560 by DSC_2558 by Exterior: DSC_2549 by DSC_2546 by DSC_2544 by DSC_2543 by De cand am luat-o sunt indragostit de ea pana peste cap. Nu credeam ca voi fi vreodata asa de multumit de o masina cum sunt de aceasta.4 points
-
eu zic sa le lasi asa cum sunt.cumperi o pasta de aia sa le polishezi schimba radioul ala cu un cd-player original si pune un volan sport3 points
-
640d individual+multe optiuni (pret de nou 116900e), 2014.05, 20k km+ garantie, 0 piese revopsite. Prime impresii: Cei de la bmw au revolutionat dieselul, surprinzator de silentioasa iar sunetul acela fals din difuzoare este minunat, adio vibratii la ralanti, trage f bine si nu ii fuge spatele . Suspensia (EDC) extraoridnara, bmw trebuia sa faca de mult asa ceva, nu are nicio legatura vechiul X6 sau cu un E60. Cutia schimba mult, mult,mult mai lin, pur si simplu nu exista comparatie cu ac. ZF insa din primele generatii. Materialle folosite la interior sunt mult peste X6, la fel si antifonarea. Vireaza f scurt (vireaza si spatele), sta f bine pe sosea.3 points
-
Nu Andrei nu a fost nimic vopsit la masina nici aripa nici nimic, poate ca un polish nu i-ar strica...La bara fata dreapta are niste punctulete albe de la pietre, suntem in Romania nu??? La cine nu ii place este modelu asta la reprezentanta cu 59000 de euro si ala nu are punctulete albe !!! STIMA3 points
-
stiti pe ce deviza merg samsarii astia? daca a venit omul de la sute de km o sa ia masina2 points
-
BMW 320 dA Efficient Dynamics- Sport Paket model 2013-2015, motorizare Twin Power Turbo inmatriculat, capacitate 2000 diesel, 163 CP, 420 Nm, cutie sport automata cu padele volan 8+1, 4 moduri (eco, comfort, sport, sport +) scaune sport piele cu reglaj lombar/incalzite, bi-xenon adaptiv, led fata/spate, keylees, start&stop, navigatie mare, profesionala, color, 3 D cu harta Romaniei inclusa, DVD/CD/ 2 USB/Hard 80 GB, Bluetoth, Piele Brown, volan sport/piele/comenzi volan, pilot automat cu functie franare, senzori parcare fata/spate cu afisaj, senzori lumina/ploaie,pachet lumini ambientale/clanta, pachet shadow line exterior, oglinzi electrice/heliomate/incalzite, alarma, jante 18" originale cu anvelope runflat, dublu climatronic, afisaj bord extins si ceasuri sport, masina a fost inmatriculata in 30 aprilie 2015, ofer toate documentele necesare transferului de proprietate (certificat de atestare fiscala, etc). Disponibilitate pentru test reprezentanta/service autorizat. Pret 20550 euro negociabil Tel (0758) 552 6871 point
-
Persoana A a vandut o masina inamtriculata pe numele ei in Romania unei persoane X ce a vandut-o mai departe unei persoane B de cetatenie bulgara spre a o inmatricula in Bulgaria, persoana ce a oferit in cele din urma persoanei X o procura cu drepturi depline. Persoana X a vandut mai departe masina unei persoane C, iar aceasta doreste s-o inmatriculeze in Romania. Problema este ca RAR nu poate elibera CIV romanesc deoarece masina nu a fost radiata pentru export (de la fisc, nu si din circulatie) si ar exista date/carte duplicate, solutia lor fiind inmanarea acestora a CIV-ului romanesc vechi (dar este la KAT in Varna sau la proprietarul bulgar) sau radierea ei (ce nu se poate fara actele si numerele romanesti), iar persoana A si B nu pot fi contactate. Cum se poate proceda intr-o astfel de situatie? Optiunile ar fi o discutie la DRPCIV, apoi invocarea in instanta asupra imposibilitatii inmatricularii unui bun asupra caruia persoana C detine drept de proprietate. Inrebare bonus: pentru inmatricularea propriu-zisa, ce se poate face in cazul in care persoanei C i se cere fiscal din Bulgaria (sau nu se cere), mai ales tinand cont ca cel mai probabil masina ar putea fi deja radiata ? Mentionez ca nu pot lua legatura cu fostii proprietari si nici pune mana pe actele romanesti, in schimb detin in original actele bulgaresti, masina a trecut ITP-ul si diverse verificari, nu a fost supusa sub forma vreunei ilegalitati si inmatricularea ei depinde momentan de radiere/CIV romanesc/tribunal si posibil fiscal. Multumesc anticipat pentru pareri!1 point
-
Pret 23600 si am mai platit 400 euro la fata locului sa-mi tina niste jante oem 17" de iarna. Altfel imi dadea gratis unele non oem si nu vroiam. http://i62.tinypic.com/2poaxjp.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
e probabil aceeasi problema ca si la E65/66, si anume valve stem seals sau simeringurile supapelor, daca ai prima generatie de motoare 4.4i BiTurbo cam asta e problema si dupa descrierea ta cam asa suna. E cumva adusa din US masina? cele mai multe acolo au fost din cauza emisiilor de noxe motoarele merg mai "incinse" pentru a se incadra in norme si a duce la un consum ceva mai scazut. In EU nu au fost atat de numeroase problemele semnalate pe tema aceasta. Eu la E66 cu N62TU nu am avut problema asta, in schimb pe forumurile din US sunt o groaza care au semnalat-o, inclusiv la masini cu 30-40k mile la bord. Vezi in meniul ascuns la ce T iti sta apa, probabil iti sta constant la 105-106C. As inlocui si valvele PCV, sunt ieftine si usor de inlocuit, la cat de mult iti consuma s-ar putea sa fie si alea duse.1 point
-
Frumoasa, dar ledurile din proiectoare sunt niste pocnitori. Macar daca ar fi fost de 3000k, asa cum le ai tu nu prea o sa isi faca treaba.1 point
-
Injectorul de pe cilindrul 2 e la limită. În sarcină cum sunt valorile? Atunci trebuie să citești valorile, că să nu pățești ca și Kenbobo să se strice tot motorul de la un amărât de injector. P.S. Gloria magicfoam-ul e de nota 10. L-am folosit sâmbătă și face spuma exact ca în clip-urile de pe youtube.1 point
-
1 point
-
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FV31-EUR-12-2010-F10-BMW-530dX&diagId=36_1449#36112159862 135/90R17 104M 4X17 ET: 51 point
-
ce debitmetru ai pus? unul bosch este vreo 4-5 milioane parca. toate bucșele, bielete, capete bara, bare antiruliu - toate astea fac numai ele vreo 700-800-1000 lei (nu stiu exact la care bucse te-ai referit, bucse bara stabilizatoare sau bucse bascula) mi se pare cam putin 2000 lei la tot ce i-ai facut pe la masina1 point
-
Nu mai speriați oamenii cu ruperea lanțului! Câtor de pe forum li s-a ĂŽntâmplat? Ăl auzi zornĂŁind cu multe mii de km ĂŽnainte de a avea probleme cu el, cel puțin așa am ĂŽnțeles din topicul cu N47. Ăți recomand 184 Cp! Eu așa am ales și pare (se simte) a fi ceva mai multĂŁ putere. SĂŁ alegi navigație profesionalĂŁ! Domnul de unde am cumpĂŁrat-o pe a mea, mi-a arĂŁtat pe Cars on the web una asemĂŁnĂŁtoare cu a mea, pe care o cumpĂŁrase, doar ca e din 2011, parca 90.000 km, cu scaune sport ș.a.. ĂncĂŁ nu a adus-o ĂŽn țarĂŁ, cĂŁci nu a apĂŁrut pe Autovit. DacĂŁ citești forumurile mĂŁrcilor auto, vei constata cĂŁ nu e nicio mașinĂŁ perfectĂŁ, cĂŁ toate au probleme prezentate de cei ce le-au ĂŽntâlnit. Ăn condițiile astea, nu ne-am mai cumpĂŁra mașini. Cei mulțumiți de autoturisme nu se ĂŽnghesuiesc sĂŁ le laude pe forumuri, se bucurĂŁ de ele!1 point
-
E le-as reface trimurile asa cum sunt. Carbonul mi se pare un pic prea... mult. Am mai vazut navigatie din aia pe mai multe E46. Originala sau nu, da cam ca nuca in perete in bord. Personal as vinde-o, desi cred ca o sa fie destul de putini cumparatori, si as lua un cd-player OEM, sau i-as pune navigatie OEM, sau ceva dedicata pentru E46, daca chiar ai nevoie. Dar asta e doar o parere personala. Daca tie iti place, las-o acolo. Later edit: pana am postat eu, vad ca ti s-a recomandat deja aceleasi lucruri mai sus...1 point
-
Am citit topicul tau de pe VW si imi pun o singura intrebare : cum ai putut sa trimiti avans unuia pe care nu il cunosti personal ? Eu am cumparat 2 masini pe schema asta de pe mobile.de prin avans dar nu cum ai incercat tu sa faci, ci cunoscand persoana, mers pe recomandare etc. Nu se face asa ceva vorbind la telefon si trimitand bani aiurea.1 point
-
1 point
-
Cred ca huruiala de care vorbesti e normala, la cum o descrii, adica incercand sa urci in ture cu un motor subturat. Partea cu ambreiajul iara mi se pare normala. Nici la mine nu se calca ambreiajul pana jos de tot. Sau poate are si ambreiajul meu o problema Cat te-a costat revizia de "masina noua"? Cat si mai bagat in ea pe langa pretul de achizitie?1 point
-
Pai are mai multe adaptoare, se baga un furtun subtire pe joja pana in baia de ulei si absoarbe uleiul, la fel si in carcasa de la filtru. Oricum sunt sigur ca 100-200 ml tot mai raman in baie..1 point
-
1 point
-
Eu sunt initiatorul topicului de pe Vwforum in legatura cu Catalin Gutza (Guta), teparul din Pitesti. @mdln vorbim mai multe prin pm.1 point
-
daca ai sa scoti mizeria aia de 5w40, n42-ul ala nu o sa mai fie atat de "gatuit" la pornire ... ii trebuie ceva 0w la pornire... SIMPLU! mai sunt N topicuri...1 point
-
cu acelasi om si fix aceeasi masina a mai luat "teapa" un alt coleg de pe alt forum. http://vwforum.ro/topic/118746-sa-nu-trimiteti-niciodata-avans-pentru-o-masina/1 point
-
Am montat osram h1 allseasons 2800k pe o lupa, lumina se focalizeaza exact cum trebuie si lumina galbena chiar face diferenta, foarte multumit1 point
-
1 point
-
Before & After http://s17.postimg.org/7pjlyoqv3/DSC_1438.jpg http://s17.postimg.org/6d1wwstfj/DSC_0105.jpg http://s27.postimg.org/jymlikh0j/DSC_1442.jpg http://s27.postimg.org/ffacx1z4z/DSC_0103.jpg http://s17.postimg.org/ksf8hyh33/DSC_1440.jpg http://s17.postimg.org/j3659w1dr/DSC_0101.jpg ...1 point
-
1 point
-
frumoasa, s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! "Trebuie sa am grija de ea unde o parchez un stres in plus" - mda, mare stres, te cred, ai grija si sper sa n-ai parte de lucruri neplacute "Spaga la spalatorie s-a schimbat si tot felul de chestii de genu cu parcagii etc..." - la spalatorie asa se-ntampla mereu, si eu am dat si dau si-n functie de masina pe care o am la momentul respectiv Pe parcagii nu-i mai suport, mai ales in ultimul timp, (ii) evit, parchez in alta parte si de obicei ma fac ca-i calc si ma iau de ei (de luat ma iau de ei daca nu parchez pe-acolo, desigur ) ) ... bafta, drumuri bune !1 point
-
Hai sa recunoastem ca este o masina frumoasa, dotata si ingrijita, iar vanzatorul cere un pret cinstit in raport cu calitatea. Ne am dori multi sa dam putin si sa luam si o masina intretinuta. Bafta multa la vanzare, cine stie ce inseamna o masina in stare buna, nu se va lega prea mult de partea materiala!!!1 point
-
1 point
-
1 point
-
foarte posibil ..<_< . Cum sa lasi masina acolo 2 saptamani ? Si daca managerul e bine intentionat si nu tolereaza dinastea in 2 saptamani tot se gaseste unul sa faca un overtime de seara pe masina ta ...1 point
-
Incurajezi spaga ! Fara suparare ... dar eu nu sunt de acord cu tine. Primul vinovat este cel ce ofera ! Bafta !1 point
-
La intrebarea "Cum procedam cand ne opreste politia?",raspunsul corect este:semnalizez dreapta,ma asigur si opresc cat mai aproape de trotuar.1 point
-
Nu-mi place gardul! Glumeam! Serios, glumeam! Felicitațiuni! Cam puține poze! Lipsesc poze detaliate cu volanul, bordul, scaunele ventilate.0 points
-
0 points
-
Sa o stapanesti sanatos. Legat de Autovit, nu tot ce e de vanzare acolo e o bomba, sunt si masini ok.0 points
-
Mersi. Am vazut-o asta, am si sunat. I-am dat un mesaj colegului din arad, daca poate o vizionare. Problema e ca depaseste putin banii pe care vroiam sa ii dau, dupa cum scris in topicul de cumpĂŁrare, vroiam mai mult masina de la proprietar cu taxa plĂŁtitĂŁ. M-am cam sĂŁturat de alergĂŁturĂŁ cu Rar-ul si finante etc. Si posibil iau o masina mai ĂŽntreținutĂŁ de la proprietar, decat aduse de samsari. Dar n-as zice nu, astept sa vedem ce zice colegul.0 points
-
0 points
-
Ai formulat plângere penalĂŁ? DacĂŁ nu, mare greșealĂŁ ai fĂŁcut! Justiția chiar ĂŽși face datoria! Numai cĂŁ trebuie sĂŁ ne aducem și noi contribuția! Și dintre țeparii cu schema ”accidentul” mai intrĂŁ ĂŽn ĂŽnchisoare! Infracțiunile de genul acesta lasĂŁ urme, conturile, tranzacțiile, persoanele care ridicĂŁ banii. Nu fiți victime resemnate!0 points
-
Si eu m-am hotarat sa trec la porsche la un moment dat. E cam singurul brand pentru care as renunta la bmw. M-am indragostit de cayman gts, pacat ca nu imi permit doua masini momentan si nu m-as putea descurca doar cu el. Scuze ca ti-am poluat topicul. Ai o masina foarte frumoasa, plus motorul e vis.0 points
-
A-mi da cu parerea despre pret nu inseamna ca am facut acuzatii gratuite. Important este sa fii tu multumit de pretul care-l vei obtine pe ea, si lasa-ne pe noi sa fim nemultumiti daca constatam ceva ce nu ne place, ca doar ai pus anuntul pe forum unde mai carcotim si noi. Daca nu iti convine lasa-l doar pe Autovit si nu iti spune nimeni nimic. Inca o data, bafta la vanzare!-1 points
-
Multumesc. nelufurdui:acuzatiile gratuite si nefondate le aducea alt coleg de pe forum, nu tu-1 points
-
cam jalnica oferta asta , totusi de ce iti iei masina cu ultimii bani , mai e nevoie si de paine dupa ce cumperi masina :clover:-1 points
-
Vezi sa nu-l pierzi pe la vreo garnitura. Consumul de ulei e prea mare pentru un astfel de motor, nu cu prea multi km banuiesc. Edit: Am vazut ulterior ca are decat 80.000 de km.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00