Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/11/15 in all areas
-
In sfarsit am trecut la F10....525dA. Am luat-o din Stuttgart de la un dealer pe nume " Tommy Automobile". Detest Autovitul si nu mai cumpar din Ro in veci...cel putin un BMW Masina care sper sa o tin macar 4,5 ani. Scopul a fost sa gasesc ceva pana in 120k km, scaune comfort cu ventilatie, navi prof, trapa, butonul pt eco pro,comfort,sport etc. Nu tineam neaparat sa am jante 19" dar imi plac mult ca look.....schimba total aspectul. Masina e perfecta interior exterior, cutia super ok, km 113600 la bord, a avut reviziile facute numai la 20k km la acelasi dealer BMW din Stuttgart...lucru cam "neobisnuit" in DE....pt ca majoritatea fac la 30k minim. Omul se pare ca a tinut la masina. A schimbat si anvelopele in toamna plus discurile, etrierele si placutele Masina se comporta exemplar, mai ales pe curbe se simte cum lucreaza spatele....275/35 R19 Pirelli Zero. Pe fata am 245/40 R19 acelasi profil Pirelli. WBAXA31080DW60241 http://i62.tinypic.com/2vto23c.jpg http://i57.tinypic.com/331n1pe.jpg http://i62.tinypic.com/2vuk1up.jpg http://i58.tinypic.com/2nt8to8.jpg http://i61.tinypic.com/2aglonb.jpg14 points
-
Eu cred ca ai luat o mare leapsa cu masina si de aceea vrei sa o vinzi,nu ca ti-a ramas gandul la F10. Daca vroiai F10 iti luai de prima data!! Pe OLX masina e 2010 Individual si are 188.000km. Cam ai apucaturi de samsar!! Sper ca potentialii clienti sa fie cel putin la fel de carcotasi ca tine!!5 points
-
Salutare. Va fi o postare lunguta, inarmati-va cu rabdare. Voi incerca sa descriu experienta mea cu BMW Efficient Services si la sfarsit sa cer niste pareri/sfaturi. Detin din 2012 un BMW Seria 1, model 116i din 2008. La 2-3 luni dupa ce am cumparat-o am plecat cu ea in Olanda unde am locuit un an si jumatate. Pe toata aceasta perioada am avut o singura problema recurenta - dimineata, la rece si frig afara (sub 10 grade), la relanti, masina tremura un pic daca nu plecam cu ea de pe loc. Daca mergeam cu ea 10 minute nu mai era nici o problema. Nu mi s-a parut foarte grav; oricum, am avut grija sa nu fortez si sa plec tot timpul rapid de pe loc. In timpul acestor primi 2 ani, mi s-a aprins de vreo 2-3 ori scurt martorul galben de check engine pana sa apuc sa plec de pe loc (de la tremurat). In decembrie 2013 m-am intors in tara, iar cei de la Bimmer Service unde faceam de obicei reviziile mi-au zis ca ar fi "senzorul de oxigen" de vina pentru problema asta. Am intrebat daca pot sa mai merg asa si au zis ca da (mai ales ca era sesizabil doar iarna). Ceea ce am si facut, am mers fara probleme peste un an, nici vreo eroare nu mi s-a mai aprins deloc.. pana luna trecuta. Fast forward to aprilie anul curent. Mi se aprinde subit in mers martorul galben de check engine si masina tragea cu intermitente (in special in plajele inferioare de turatie ale vitezelor). Trebuia sa am grija sa accelerez foarte lin, altfel mi se aprindea eroarea. Uneori eroarea imi ramanea aprinsa si trebuia sa opresc / pornesc motorul ca sa scap - altfel mergea ca intr-un mod de avarie, de parca aveam 50 de cai. Buuuun. Am stat, am citit pe net, intr-un final in urma parerilor foarte pozitive de pe forum m-am decis sa merg la Efficient Services. Sunat, facut programare, mers la testare unde Alex a spus clar ca de vina e senzorul NOx care trebuie schimbat. Cu ocazia asta, mi-a spus ca ar trebui schimbate si bujiile si bobinele (fara sa le verifice, dar a spus ca se schimba la 60k / 80k), si termostatul care dadea si el niste erori, si antigelul. Total deviz: 33 de milioane. Am intrebat daca e sigur, da, mi-a povestit in detaliu cum functioneaza senzorul, etc. Am intrebat daca n-ar fi o idee mai buna sa le schimbam macar pe rand, ca poate nu sunt toate de vina - a zis ca facem cum vreau eu, dar ca intotdeauna clientii fac asa si pe urma ajung la vorba lui. M-a frapat totusi faptul ca nu s-au uitat efectiv la nimic, nu au mers cu masina, nici macar nu au ascultat motorul - tot diagnosticul a fost computerizat. M-am dus acasa, m-am tot gandit vreo cateva zile, dupa care m-am hotarat sa fac toata lucrarea, cum mi-a recomandat-o el, deci sun, comandam piesele, platesc avans, ma cheama peste o saptamana sa facem marea lucrare. Rezultat: totul in parametri, zero erori, si masina mergea perfect.. M-au pus sa fac si o desulfurizare catalizatorului sau ceva de genul, ceea ce consta in mers constant cu peste 110 km/h timp de peste 30 de minute, ceea ce am si facut imediat cum am plecat. Fericit nevoie mare ajung acasa, toate bune si frumoase.. pana doua zi. Plec cu masina si dupa 10 minute, subit in mers, mi se aprinde iar martorul galben de check engine, iarasi tremura masina, tremurat mai rau la stat sau accelerat pe loc, mers usor neregulat, toate vechile simptome. Am sunat la Efficient, mi-au zis initial ca nu am facut eu desulfurarea cum trebuie, intr-un final m-au chemat azi la testare si mi-au dat verdictul. Senzor vibrochen, apoi mi-a explicat iarasi Alex cum functioneaza, ca sunt de fapt 3 senzori (asta si cei de ax cu came), ca daca pica unul vor pica si restul si trebuie schimbati toti 3. Noul verdict: vreo 16 milioane cu tot cu manopera cei 3 senzori. Am intrebat care sunt sansele ca senzorii astia sa pice fix la o zi dupa lucrarea lor, a spus ca e o coincidenta, ca n-are absolut nici o legatura cu vechea problema, care era legata de evacuare, chiar daca simptomele sunt identice. Momentan simt ca nu pot sa mai am incredere in recomandarile lor si nu as mai investi bani in aceasta masina in conditiile in care nu sunt sigur ca se va rezolva problema. Mi-e frica sa nu fie total altceva, sa nu fi dat cei 33 de milioane degeaba si nu vreau sa mai dau si altii. Ma gandesc serios sa o vand acum, cu avertismentele de rigoare si facturile de service pentru viitorul cumparator, si sa termin povestea. Si acum vin intrebarile mele, ca eu nu ma pricep in mod deosebit la masini: 1. Este ok genul asta de diagnoza total computerizata, fara sa asculti simptome, sa asculti motor, sa te uiti sub capota macar? 2. Este ok faptul ca am schimbat bujii, bobine, etc, la pachet? Chiar se schimba asa de des la BMW? Eu am gasit pe net ca s-ar schimbat la 100k mile, deci 160k km. Masina mea are 112k km acum. 3. Chiar este posibil sa fie o coincidenta si sa fie o problema total noua care a aparut la o zi dupa lucrare? 4. Ce optiuni am in clipa de fata? In afara de vanzare nu prea vad niciuna Multumesc pentru rabdare si timpul acordat. Imi cer scuze fata de partile implicate daca am omis vreun detaliu.3 points
-
Buna tuturor, In primul rand vreau sa salut pe toata lumea si sa va felicit pentru un forum bine populat si plin de resurse interesante de citit, ma ajutat enorm in decizia de a alege BMW ca urmatoarea masina. ISTORIC: Dupa multi ani de zile in care am fost, non stop fan Hack-back, mi-am dorit sa fac o schimbare spre o Limuzina. Deoarece am avut VW si Honda vroiam sa tind spre ceva diferit, sa incerc o noua marca, iar asa am ajuns la BMW. Un coleg de la servici, ma indrumat si el tot spre un BMW, mai precis spre Seria 3 si astfe au inceput cautarile pentru o masina noua. Dupa 1 luna de cautati pe autovit si restul site-urilor am gasit pe olx o masina care se incadra in ceea ce imi doream eu. Asadar am stabilit o intalnire la bucuresti (eu fiind din sibiu si vanzatorul din buzau) la eficient service unde urma sa testez masina tehnic de catre profesionisti. Zis si facut, am ajuns la service, masina a fost testata si mi sa dat un deviz cu tot ce trebuie sa schimb la ea (105 milioane in total). M-au speriat destul de tare, pentru ca cei de la service, inclusiv mecanicul tot laudau masina cat de bine functioneaza si ca e in stare foarte buna fata de ce testeaza pe acolo, dar in acelasi timp au spus ca trebuie 2000 euro in ea investita. Au urmat negocierile cu vanzatorul si pana la urma am reusit sa ne intelegem la un pret, iar rezultatul este acesta: BMW E90 318d Production date:27.09.2011 Dotari VIN: E807734 Cateva poze facute in Sibiu dupa ce am reusit sa ii pun numerele si sa gat cu actele: Interior: DSC_2566 by DSC_2563 by DSC_2561 by DSC_2560 by DSC_2558 by Exterior: DSC_2549 by DSC_2546 by DSC_2544 by DSC_2543 by De cand am luat-o sunt indragostit de ea pana peste cap. Nu credeam ca voi fi vreodata asa de multumit de o masina cum sunt de aceasta.3 points
-
Am decis sa renunt la Q7, l-am pus pe Autovit si astazi am cumparat un F13 640xd pe care il voi ridica de la dealerul BMW din Frankfurt vineri, de ziua mea. :frantics: Masina are toate optiunile pe care mi le-am dorit mai putin 2: - pachetul M - scaunele fata climatizate Masina are prima inmatriculare in 05/2012, pachet de garantie extinsa si BSI de 5 ani, istoric service complet, BMW Premium Selection si 85.800 km. Urmeaza primele retrofit-uri: 1. clusterul 6WB 2. volanul F1x M LCI (cel cu airbag rotund) 3. NBT 4. M Pachet Primele 2 sunt deja comandate. Lista de optiuni si ceva poze din showroom-ul dealerului. Modellbezeichnung: 640d xDrive Ausführung: Europa Typschlüssel: YM31 E-Code: F13 Karosserie: Coupé Lenkung: links Türen: 2 Motor: N57D30T1 - 3,00l (230kW) Antrieb: Allrad Getriebe: automatisch Außenfarbe: Rubinschwarz Metallic (X03) Innenraum: Excl.leder Nappa Erw./zimtbraun (NAEZ) Produktionsdatum: 12.04.2012 Werk: Dingolfing Steuerung Individual Hinweisschild BMW Individual 0X03 Rubinschwarz metallic Sonderlackierung "rubinschwarz-metallic", wie Schl. Nr. X03. S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S2TBA Sport automatic transmission S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S2FBA BMW LM Rad V-Speiche 366 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S3AGA Reversing camera S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4KSA Kontraststeppung S4NDA Instrument panel, leather-covered S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA SPEED LIMIT INFO http://s3.postimg.org/f1u2e2xqn/image.png http://s3.postimg.org/e0ttoygr3/image.png http://s3.postimg.org/47cmc5emn/image.png http://s3.postimg.org/ooxknsqq7/image.png http://s3.postimg.org/5p2o1g8r3/image.png http://s3.postimg.org/w66s30g9b/image.png http://s3.postimg.org/rzlxnognj/image.png http://s3.postimg.org/4o2fcbrrj/image.png2 points
-
2 points
-
Am luat-o prin firma la pret netto 21350 plus adaosul firmei si transport a ajuns la 23600. La pret brut daca o luam ar fi lasat-o la 25000 , doar ca ma ducea spre 26000 lejer cu adusul in tara, numere provizorii si asigurare, taxe de drum etc.2 points
-
2 points
-
Vezi ca nu e inchisa bine capota...trebuie sa o inchizi mai ferm, asa e la f10 :-) Superba masina, sa fie intr-un ceas bun!2 points
-
In fine...jantele de 19" imi plac f mult. Chiar daca inainte sa o iau ma gandeam daca sa le schimb cu 18. Legat de comfort sunt ok 19 desi se cam simte la gropi, mai ales pe spate. http://i62.tinypic.com/35c396w.jpg Scuze de detector...arata cam nasol http://i59.tinypic.com/2vi12sp.jpg2 points
-
Pret 23600 si am mai platit 400 euro la fata locului sa-mi tina niste jante oem 17" de iarna. Altfel imi dadea gratis unele non oem si nu vroiam. http://i62.tinypic.com/2poaxjp.jpg2 points
-
Atunci scz! Daca se considera abuz va rog sa dezactivati anunțul! Orice se posteazĂŁ devine pretext de cârcotealĂŁ)) sper sa nu devinĂŁ acest topic un nou topic de discuții contradictorii;)) Pt a evidenția scuzele mele am sa reduc prețul cu 5% O duminica plĂŁcuta in continuare! PS- pozele privind interiorul nu sunt foarte concludente, dar va asigur ca interiorul este de culoare maro si daca este nevoie am sa postez poZe mai clare2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Motor 3000 benzina , masina breack cred ca asta e pretul real. Auzi si tu ce zice nu consuma mai mult decat un diesel:))1 point
-
Nu-mi place gardul! Glumeam! Serios, glumeam! Felicitațiuni! Cam puține poze! Lipsesc poze detaliate cu volanul, bordul, scaunele ventilate.1 point
-
1 point
-
m-a/s-a , in rest bine ai venit pe forum . Daca ai reusit sa scazi cel putin jumatate din deviz din pretul de achizitie e bine, sa te bucuri de ea si s-o pui la punct!1 point
-
E furtunul de la supapa de vacuum se schimba impreuna si sunt cam 200lei oem.Da, trage aer fals, dar daca zici ca motorul merge bine nu de la asta e problema ta, sau cel putin nu doar de la asta. Verifica senzor ax came/lamba/debitmetru cum a zis si Alin mai sus, astea sunt principalele cauze ale consumului marit.1 point
-
BMW E46 136cp - Ulei 5W40 BMW E46 150cp - Ulei 5W30 Martorul din bord care sta aprins nitel mai mult nu are nici o treaba cu nus ce suport la filtru de ulei ci doar cu faptul ca e46 ca si model intodeauna a avut o problema cu senzorul din baia de ulei care se infunda la un moment dat si trebuie schimbat. Nu afecteaza cu nimic daca nu il schimbati decat in cazul in care incepe si se aprinde in mers sau alte aberatii. Explicatii despre ulei. Vascuozitatea uleiului nu se alege in funcrie de an sau numar de kilometrii ... wtf! 5W40 spre exemplu inseamna - vascuozitate 5 iarna si 40 vara (5Winter40) 0W30 - vascuozitate 0 iarna si 30 vara Cu cat este mai vascuos uleiul vor exista scurgeri mai putine la motoarele cu probleme dar se va face si pornirea mai grea. Daca ai scurgeri de ulei sau "iti papa ulei motorul" repara-l nu baga ulei mai vascuos. Un 500 ml minus la un schimb de ulei nu e nimic de ingrijorat daca se duce. Sper ca am ajutat prin cunostintele dobandite de mine citind despre uleiuri si va rog sa imi scuzati aroganta raspunsurilor dar exista foarte multa dezinformare pe forumuri de genul, fiecare isi da cu parerea. Problema nu e asta cat faptul ca primul post este despre un BMW E46 136CP si au venit X si Y si au zis ca eu folosesc fara probleme 5W30 dar au uitat sa mentioneze ca au modelul de 150 CP. Trebuie sa fi foarte atent cand citesti si sa deduci chestii ca altfel te trezesti ca bagi ulei 10W60 in BMW 320d si nu intelegi de ce merge aiurea. O zi placuta tuturor, cu respect Ciprian1 point
-
1 point
-
asa e cand muncesti din greu pt un lucru. Eu merg des cu masini noi, de la munca si nu am nici un feeling, tot la a mea ma bucur cand o vad, si e un amarat de e36.1 point
-
Am fost luna trecuta - 2400. Doar ce am cumparat masina si i-am rugat sa arunce o privire sa vada daca alte lucruri mai par in neregula ... nu imi amintesc exact daca respectiva "inspectie" a costat si ea ceva ...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Primul rand de poze. Al doilea rand de poze. Al treilea rand de poze. Al patrulea rand de poze. Iar ca dotari ... are ceva acolo pe ea... Executive Package Retractable headlight washers Comfort Access keyless Entry Head-Up Display Satellite radio Heated steering wheel Rear view camera Park Distance Control 19" inches light alloy wheels Adaptive M Suspension MDCT Harman Kardon Side and Top view Cameras1 point
-
1 point
-
Parerea mea, repet : vezi - verifici (si de 3 ori daca e nevoie) - dai banu. Nu dai gres daca o iei in ordinea asta. Poa sa fie si de la reprezentanta si de la cel mai infect obor plin de noroi.Niciun samsar nu te obliga sa cumperi. Au piata destula.1 point
-
Mai sunt exemple trecute la 530d desi sunt 525d. Sau masini facute din bucati ce-i drept (din doua fac una). Mai ales daca e de Cluj anuntul , multe mai trec si pe la celebrul service din Zalau unde le "refac" ca noi din rasturnate. http://www.autovit.ro/bmw-530-C35608273.html Deci aveti mare grija cu anunturile din Cluj. S-a mai discutat pe alte topice. Cititi si aici EXCLUSIVITATE VIAĂA LIBERĂ/ Cum se fac "Âşmenuri" cu maÂşini de Germania din bucĂŁĂži1 point
-
Ori exagerezi grav ori consideri "full option" navigatie, scaune piele incalzite si ac pe doua zone.. si eventual o trapa.. F10 are efectiv atat de multe optiuni disponibile incat eu nu cred asa ceva.. P.S. Am intrat pe autovit de curiozitate.. Exact cum credeam, la banii aia, departe rau de masini f dotate.. Asteptarile lui sunt reduse probabil.1 point
-
Pentru ca au peste 5 ani majoritatea , iar km ma indoiesc ca sunt reali pe autovit la 95% din ele. Nemtii le schimba pentru ca au iesit din garantie, iar la 2-3 sute de mii de km reali ii un motiv serios pentru ei sa cumpere una noua.(pentru ca isi permit ca nivel de trai si civilizatie)1 point
-
1 point
-
Un review foarte detaliat, felicitari si sa te bucuri de masina in continuare. Am condus si eu un 740 xdrive si initial am crezut ca este seria 5 la cum se manevra, nici nu am simtit marimea si greutatea masini. Ps: iti urmaresc topicul de la inceput, mi-a placut cum le-ai dat peste nas unor useri de aici1 point
-
. UPDATE / IMPRESII la 1 an / 20000 de km. Pe scurt, nici o problema mechanica sau electrica in primul an IMPRESII NEGATIVE: Systemul de navigatie - aproximativ in una din patru incercari, localizeaza adresa gresit! nu ma asteptam la asa ceva, detaliul hartilor este corect la nivelul strazilor, dar nu pune destinatia corect. Nu prea inteleg de ce... Sistemul DVD din spate - foarte greu de controlat, si de loc intuitiv. In plus, daca cotiera din spate este ridicate, se poate controla bineinteles doar din fata, ceea ce inseamna ca masina trebuie ss fie oprita si in "Park" Scaune fata "active" - pungi de aer in scaunele fata, care se umfla intr-un ritm incet si alternind locatiile. In opinia mea, optiune complet nefolositoare Portbagajul se poate ridica comandat de la cheia sau din interiorul masinii, dar nu se poate si inchide la fel. Trebuie mers si apasat pe buton in spate. Asta e din setari. "Lane Change" Alert - enervanta, vibreaza volanul cind esti prea aproape sau calci liniile demarcatoare. Am inchis-o, pentru can m-a "densensitizat" la alerta de vibrat volanul, nu o mai bagam in seama. Am lasat doar alerat de "unghi mort" activa, care e foarte utila Suportul de pahare din fata - iese intotdeauna cu totul cind scoti o sticla din el... e o chestie cunoscuta la BMW, e ciudat ca se pricep sa faca masini complexe dar nu le-a reusit niciodata sa faca un suport bun pentru sticle... IMPRESII NEUTRE: Inca nu a trebuit sa fac primul schimb de ulei. E tot cu uleiul din fabrica la 21000 de km :-( L-am programat pentru saptamina viitoare, cind implineste masina un an. Auto Start/Stop - probabil ca foloseste intradevar la reducerea consumului, dar e enervant. Music System - are "Premium audio", dar calitatea e medie; nimic deosebit. Aer conditionat - nu este deosebit de puternic, dar in general la masinile germaneasta e de asteptat Roti/Cauciucuri - 19 inch / 245 latime - cam la limita pentru masina asta avind in vedere masa ei. Aveam cauciucuri mai late pe 335... Data viitoare va fi cu "Sport Package", care vine cu cauciucuri de 275 latime. IMPRESII POZITIVE: Transmisia - aceasta noua (2013 - ) cu o trepte este fenomenala. Tranzitiile sint perfect sinchronizate Motorul - N55 3.0L - suficient pentru dimensiunile masinii - nici prea mic, nici prea mare. Sint curios ce motorizari vor fi pe noul serie 7 (G11), care va aparea in a doua parte a lui 2015, avind in vedere ca se pare ca va fi mai usor cu vreo 200kg. Consumul - media e de obicei un pic sub 10. Acelasi consum pe care l-am observat inainte pe 335i coupe, cu transmisie manuala. In mare e acelasi motor, iar cresterea in gabarit pare sa fie compensata, din punct de vedere al consumului, de cutia cu 8 trepte. Autonomia - 700-800 km, suficient Suspensia - bine adaptata caracterului masinii. Mici schimbari in functiile de schimbarile din setari (sport/comfort) Zgomot interior - interiorul este ultra linistit. Desi controlul de calitate la serie 7 se pare ca nu e diferit de cel de la alte serii, intr-un an nu am avut nici un fel de zgomote neasteptate in cabina. Comfort interior - aici masina exceleaza. Reglajele la scaune sint extensive. Inca nu am ajuns sa stau in spate, sa folosesc functiile de lasat pe spate, ridicat picioarele si masaj... Sper sa apuc vreodata :-) HUD - foarte folositor, il las pornit tot timpul. De asemenea cameera din parbriz citeste limitele de viteza si apar in HUD. Inventie de nedespartit de acum incolo Luminile interioare - se pot schimba culorile Volan incalzit - nu am avut vreodata o masina cu optiunea asta, si nu as fi ales-o vreodata, insa a fost parte a unui pachet. Acum insa o voi alege in viitor, volanul e cald intr-un minut, inaintea scaunelor (1-2 minute) si a masinii (5+ minute) Alte descoperiri interesante: In spatele grilajului din fata masinii, dar in fata radiatorului, exista un alt grilaj cu elemente verticale din plastic, care se deschid/inchid in functie de nevoile de ventilatie . . .1 point
-
Vand 520d euro 5 din 2009,proprietar in acte! Masina are 207.000km si din verificarile pe care le-am facut sunt reali. Revizia este facuta la 203.500.Masina nu are absolut nici o problema tehnica si este foarte intretinuta,vopseaua fiind integral cea originala! Nu bate absolut nimic la masina,frane schimbate,cauciucuri noi,update harti navigatie. Pretul este 12.000e FIX si reflecta starea masinii. VIN WBANX31040C093098 Dotarile masini le puteti vedea atat in poze cat si din serie.0 points
-
0 points
-
Sa o alergi cu placere ! Pretul a fost unu destul de bun in Romania. Poate ca fiind printre primele serii de 525d cu N47 d'aia o fi facut service-ul mai des. Succes si cu interiorul ! Scaunele ventilate fac totul. Autovit nu pacaleste pe nimeni, pacaliti sunt cei ce nu verifica temeinic. E acelas lucru ca o iei de la parc auto din Germania unde oricum nu mergi cu ea la dealer BMW ca n-au aia timp de toti est eurpenii sa stea dupa ei la reprezentanta sau ca o iei adusa in tara si verificata la reprezentanta. Stiu despre ce vorbesc prea bine.0 points
-
Un interviu interesant ! http://www.cavaleria...lul-viitorului/ N-am stiu exact unde sa postez. Sper sa fie bine. PS : omu' merge cu trenul la munca !0 points
-
uleiul respectiv este pentru motoarele M aspirate de generatie veche , parerea mea este ca ai facut destul de mult rau folosind uleiul respectiv intr-un motor biturbo , pentru motorul tau normele agreate de BMW sunt 0W30 0W40 5W30 5W40 probabil ca mecanicul a "recomandat" uleiul respectiv pentru ca stia ca ai probleme cu consumul de ulei si s-a gandit ca asa scapa usor si iti consuma mai putin ulei eu personal in N63 avand in vedere ca fac schimburile de ulei din 7000 in 7000 de km as merge pe Motul 300V Power 5W40 https://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/300v-power-5w40?f[application]=140&f[range]=250 points
-
0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Dar boxul ala nu era vizibil pe la motor? Asta daca ai deschis capota La km aia nu prea cred sa fie probleme , poate doar cutia un pic fortata dar depinde si de stilul de condus al fostului proprietar.-1 points
-
Corect! Dar am auzit ca de fapt e30 e cel mai bun, aproape ca un tanc. Astea noi parcã sunt fãcute din plastic. Si se vând cu 20000 sau 20k.-1 points
-
-1 points
-
Pai oricum pierzi la orice masina.Daca o iei logic,garantat costurile de intretinere+devalorizarea ti-ar acoperii cu brio costurile mersului cu taxi. Unele lucruri le faci pentru placere ca doar nu totul in viata se face calculat. Oricum daca nu se da la banii astia ramane deoarece este o masina f ok,cu destul de multe dotari si nu necesita o perioada absolut nici o investitie.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Astazi am vazut pentru prima data un seria 8 si am zis "wow stai sa fac o poza:)) " , desigur masina nu este a mea , dar va rog sa postati poze cu aceste masini pe care le-ati vazut in Ro sau le detineti. :frantics: Acest topic "copios" l-am creat pentru a vedea parerile celor care au condus o asemenea bestie ,implicit va rog sa comentati(cei care au condus) parera despre masina .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00