Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/13/15 in all areas
-
Azi m-am intalnit cu Cristi in Mures. Pot sa zic ca un asemenea e46 n-am vazut live niciodata, din pacate n-am apucat sa dam o tura. Totodata iti multumesc Cristi pentru ajutor, ma bucur ca mai exista oameni ca tine.4 points
-
Citez: "Exact cum spune si colegul @nelufurdui cam dubios 160km in 3 ani si pe urma 40km tot in 3 ani." Aceasta mi se pare cea mai aberanta afirmatie. Caz concret: In aprilie 2012 am luat al meu E60 care atunci avea 2 ani jumate vechime, cu 168.000 km pe bord (REALI). Acum, dupa 3 ani utilizat de catre mine , am pe bord 208.000 km (REALI), cu reviziile facute de la 168k in reprezentanta in Oradea. Deci sa faci 40.000 in 3 ani nu e deloc SF , chiar daca vechiul proprietar a facut in 2 ani jumate de 4 ori mai mult. Daca masina ar fi fost de noua a vanzatorului,si in primii 3 ani ar fi facut 167.000km si dupa in urmtorii 3 ani doar 40.000km, da era dubios, dar asa ... Nu toti facem 30.000 km pe an .3 points
-
Merg, doar ca a pus el un http in plus. http://www.e39.ro/forums/uploads/monthly_05_2015/post-1679-0-52944100-1431332938.jpg http://www.e39.ro/forums/uploads/monthly_05_2015/post-1679-0-39470200-1431332943.jpg http://www.e39.ro/forums/uploads/monthly_05_2015/post-1679-0-93981300-1431332945.jpg http://www.e39.ro/forums/uploads/monthly_05_2015/post-1679-0-63810100-1431332948.jpg3 points
-
Eu cred ca ai luat o mare leapsa cu masina si de aceea vrei sa o vinzi,nu ca ti-a ramas gandul la F10. Daca vroiai F10 iti luai de prima data!! Pe OLX masina e 2010 Individual si are 188.000km. Cam ai apucaturi de samsar!! Sper ca potentialii clienti sa fie cel putin la fel de carcotasi ca tine!!3 points
-
si de asemenea, nu ai remarcat ca e in mile pe ora? si ca data este formatata intr-un mod ciudat? camerele astea coreene au un fel ciudat de setare si n-am reusit pina acum sa ii dau de cap. asa ca am lasat-o asa cum e, in mile pe ore si cu ora de prin alte parti. si nu-s suficient de priceput sa modific setarile, si nici nu-si merita bataia de cap in opinia mea. e acolo in caz de accident, sa am dovada video dupa numarul tau mare de posturi pe forum, ar trebui sa iti dai seama ca ce ai spus e un atac personal, care chiar nu-si are nici un rost. nu ma cunosti, nu te cunosc, topicul aici este despre o masina, nu despre mine. e destul de josnic, in opinia mea, sa incerci sa jignesti pe altii in timp ce folosesti un pseudonim. toate cele bune.3 points
-
In sfarsit am trecut la F10....525dA. Am luat-o din Stuttgart de la un dealer pe nume " Tommy Automobile". Detest Autovitul si nu mai cumpar din Ro in veci...cel putin un BMW Masina care sper sa o tin macar 4,5 ani. Scopul a fost sa gasesc ceva pana in 120k km, scaune comfort cu ventilatie, navi prof, trapa, butonul pt eco pro,comfort,sport etc. Nu tineam neaparat sa am jante 19" dar imi plac mult ca look.....schimba total aspectul. Masina e perfecta interior exterior, cutia super ok, km 113600 la bord, a avut reviziile facute numai la 20k km la acelasi dealer BMW din Stuttgart...lucru cam "neobisnuit" in DE....pt ca majoritatea fac la 30k minim. Omul se pare ca a tinut la masina. A schimbat si anvelopele in toamna plus discurile, etrierele si placutele Masina se comporta exemplar, mai ales pe curbe se simte cum lucreaza spatele....275/35 R19 Pirelli Zero. Pe fata am 245/40 R19 acelasi profil Pirelli. WBAXA31080DW60241 http://i62.tinypic.com/2vto23c.jpg http://i57.tinypic.com/331n1pe.jpg http://i62.tinypic.com/2vuk1up.jpg http://i58.tinypic.com/2nt8to8.jpg http://i61.tinypic.com/2aglonb.jpg2 points
-
Pai normal dar cauta nod in papura. 162.712km in 5.03.2012(imediat dupa adusa in tara inscrisa 5.2012 in RO) ~187.000km in 12.2013(deci 24.000 km in 1 an si 8 luni) 207.000km in 4.2015(20.000km in 1 an si 4 luni) Eu am luat masina la 205k si acum are ~209k deci ~4mii in 1 luna,deoarece am avut ceva drumuri de facut. De aici se vede clar ca media de km in Ro s-a pastrat,exact ce ai spus si tu.2 points
-
Nu,nu e motorul ideal. Motorul maxim pe benzina e ideal. Asta e definitia idealului. Si nici macar pt o masina second de 25.000 de euro nu e motorul ideal.o mai tii 4 ani, mai dai 1500 eur in plus la impozit. N-ai ? vinzi o janta de aia de 19... :purple:2 points
-
Stiu de problemele dci-urilor, totusi, injectoarele au fost proiectate pentru a functiona "fara probleme" cu motorina, deci asta nu este decat ceea ce era de asteptat. A spune ca motorul a mers corect, iar tu ai pus preponderent un singur brand de motorina si asta ar insemna ca motorina aia este "buna" doar din motivul asta, poate fi adevarat, dar nu e neaparat o consecinta directa a acelui brand. Alta... deci aceeasi intrebare de mai devreme. Cum a dedus el asta? A baut motorine de la mai multi si Mol/OMV i-a dat mahmureala, deci e clar mai "seaca" decat aia de la rompetrol. Nu mi-o lua in nume de rau, vad ca iti pasa de masina asta si incerci sa te asiguri ca e totul in regula. Esti si prapastios, ceea ce sunt si eu, deci pot empatiza, dar parerile astea emise de cate unii care, spre exemplu, nu stiu diferenta dintre cifra octanica si cifra cetanica, sau care iti spun ca un CO de 100 explodeaza mai bine intr-un motor otto mi se par chiar hazlii. Devin, totusi, triste in momentul in care influenteaza proprietarii de masini. Eu spre exemplu am pus doar motorina de la Mol in dieselul pe care l-am avut. Pe langa faptul ca era aproape de mine, mi-au placut mie culorile siglei lor. N-am avut nicio problema la injectie. Ce inseamna asta? Masina aia e mai putin pretentioasa decat megane-ul, stiu. In fine, am decis ca nu mai vreau de la ei si am inceput sa pun de la Petrom. M-am gandit ca tot prin compresie o aprinde si p-aia si daca e mai ieftina, n-o insemna ca are muste in ea. Cand, ce sa vezi? Nu s-a schimbat nici consum, nici sunetul motorului, cum am mai auzit si nici nu am bagat injectoarele in pamant. La fel si cand am iesit din tara cu ea, nu s-a schimbat cu nimic, decat pretul.2 points
-
In primi 3 ani masina a facut 160.000 km, iar in urmatorii 3 a facut 40.000km, este doar o constatare.2 points
-
Am mai spus-o si o repet : Cine sa te mai inteleaga si pe tine ? E46,Skoda Octavia,E90,Audi A6,E39...acum iar E46 :frantics:2 points
-
fabricatie 03.2009 Ultima intrare inregistrata la 187.366 km in 12.2013 207.480 km ultima citire de cheie la BMW Model cu power reduction Nu are nici o optiune de individual2 points
-
Cum au spus si colegii, pentru aproximativ 10-12.000km pe an cat estimezi tu sa faci, un diesel vechi nu prea este rentabil. Cateva motive ar fi: costuri mai mari la piese si consumabile, fiabilitate volant, turbo, eventual dpf, ambreaj, colmatare admisie si egr (se curata, dar costa), km semnificativ mai multi decat o benzinara (chiar daca pe bord arata altceva). Pe de alta parte, spui ca vrei ceva mai sportiv, deci posibil chiar sa-ti doresti o resoftare mai devreme sau mai tarziu. Odata cu asta intervin alte cheltuieli: placute/discuri schimbate mai rapid, anvelope uzate prematur, consum mai ridicat chiar si la diesel, risc mai mare sa pice anumite piese. In mod normal toate lucrurile astea nu ar trebui sa fie o adevarata problema, dar tu spui ca faci credit pentru banii astia (pe cati ani si ce conditii?) si in plus nu-ti raman foarte multi la final de luna dupa achitarea datoriilor si cheltuielilor uzuale. Sfatul numarul 1: nu face credit pentru a-ti cumpara o masina, exceptand cazul in care produci suficient folosind-o incat sa justifice dobanda aia. Sfatul numarul 2: spui ca faci 30km/zi (pana la munca banuiesc???), deci masina ar fi oarecum indispensabila. Orienteaza-te mai bine catre un Golf sh sau chiar un Logan nou, pentru care poti obtine o finantare mai avantajoasa...plus nu stai cu grija pieselor fiind o masina noua, in garantie. Consumul din nou este excelent, in special la 1.5dci. Lasa smecheria pe credit pentru altii, nu ingrosa randurile "baietzashilor cu bemveu" care cauta apoi tot felul de solutii dubioase sa le intretina, esuand in majoritatea cazurilor.2 points
-
. UPDATE / IMPRESII la 1 an / 20000 de km. Pe scurt, nici o problema mechanica sau electrica in primul an IMPRESII NEGATIVE: Systemul de navigatie - aproximativ in una din patru incercari, localizeaza adresa gresit! nu ma asteptam la asa ceva, detaliul hartilor este corect la nivelul strazilor, dar nu pune destinatia corect. Nu prea inteleg de ce... Sistemul DVD din spate - foarte greu de controlat, si de loc intuitiv. In plus, daca cotiera din spate este ridicate, se poate controla bineinteles doar din fata, ceea ce inseamna ca masina trebuie ss fie oprita si in "Park" Scaune fata "active" - pungi de aer in scaunele fata, care se umfla intr-un ritm incet si alternind locatiile. In opinia mea, optiune complet nefolositoare Portbagajul se poate ridica comandat de la cheia sau din interiorul masinii, dar nu se poate si inchide la fel. Trebuie mers si apasat pe buton in spate. Asta e din setari. "Lane Change" Alert - enervanta, vibreaza volanul cind esti prea aproape sau calci liniile demarcatoare. Am inchis-o, pentru can m-a "densensitizat" la alerta de vibrat volanul, nu o mai bagam in seama. Am lasat doar alerat de "unghi mort" activa, care e foarte utila Suportul de pahare din fata - iese intotdeauna cu totul cind scoti o sticla din el... e o chestie cunoscuta la BMW, e ciudat ca se pricep sa faca masini complexe dar nu le-a reusit niciodata sa faca un suport bun pentru sticle... IMPRESII NEUTRE: Inca nu a trebuit sa fac primul schimb de ulei. E tot cu uleiul din fabrica la 21000 de km :-( L-am programat pentru saptamina viitoare, cind implineste masina un an. Auto Start/Stop - probabil ca foloseste intradevar la reducerea consumului, dar e enervant. Music System - are "Premium audio", dar calitatea e medie; nimic deosebit. Aer conditionat - nu este deosebit de puternic, dar in general la masinile germaneasta e de asteptat Roti/Cauciucuri - 19 inch / 245 latime - cam la limita pentru masina asta avind in vedere masa ei. Aveam cauciucuri mai late pe 335... Data viitoare va fi cu "Sport Package", care vine cu cauciucuri de 275 latime. IMPRESII POZITIVE: Transmisia - aceasta noua (2013 - ) cu o trepte este fenomenala. Tranzitiile sint perfect sinchronizate Motorul - N55 3.0L - suficient pentru dimensiunile masinii - nici prea mic, nici prea mare. Sint curios ce motorizari vor fi pe noul serie 7 (G11), care va aparea in a doua parte a lui 2015, avind in vedere ca se pare ca va fi mai usor cu vreo 200kg. Consumul - media e de obicei un pic sub 10. Acelasi consum pe care l-am observat inainte pe 335i coupe, cu transmisie manuala. In mare e acelasi motor, iar cresterea in gabarit pare sa fie compensata, din punct de vedere al consumului, de cutia cu 8 trepte. Autonomia - 700-800 km, suficient Suspensia - bine adaptata caracterului masinii. Mici schimbari in functiile de schimbarile din setari (sport/comfort) Zgomot interior - interiorul este ultra linistit. Desi controlul de calitate la serie 7 se pare ca nu e diferit de cel de la alte serii, intr-un an nu am avut nici un fel de zgomote neasteptate in cabina. Comfort interior - aici masina exceleaza. Reglajele la scaune sint extensive. Inca nu am ajuns sa stau in spate, sa folosesc functiile de lasat pe spate, ridicat picioarele si masaj... Sper sa apuc vreodata :-) HUD - foarte folositor, il las pornit tot timpul. De asemenea cameera din parbriz citeste limitele de viteza si apar in HUD. Inventie de nedespartit de acum incolo Luminile interioare - se pot schimba culorile Volan incalzit - nu am avut vreodata o masina cu optiunea asta, si nu as fi ales-o vreodata, insa a fost parte a unui pachet. Acum insa o voi alege in viitor, volanul e cald intr-un minut, inaintea scaunelor (1-2 minute) si a masinii (5+ minute) Alte descoperiri interesante: In spatele grilajului din fata masinii, dar in fata radiatorului, exista un alt grilaj cu elemente verticale din plastic, care se deschid/inchid in functie de nevoile de ventilatie . . .2 points
-
. observatie corecta - 50% din posturi sint injuraturi pe adresa mea, 30% remarci pe adresa pantofilor, 15% absurditati si pareri incoerente, si 5% posturi referitoare la masina. unii sint funny si cu remarci inteligente chiar daca incearca sa te irite (Similea e un exemplu), alti prefera sa injure si sa scuipe din umbra anonimitatii, cu mare curaj mare... sa fie ei sanatosi. asta e viata. unul te intreaba de masina, ii raspunzi, si dupa aia 100 incearca sa te faca de cacat, ca sa se simta ei mai bine, ca doar daca ai serie 7 trebuie sa fii tigan, cocalar, nespalat, cu paduchi in cap si alte alea. respectivele persoane (stiu ei care sint) insa nu-si dau seama ca asa de mari sint diferentele intre noi, incit remarcilor lor nu pot decit sa treaca precum apa pe ulei. trebuia sa pun de la inceput niste poze cu pantofii aia in rolls royce ca sa crape unii de invidie, dar se pare ca e de ajuns sa postezi despre un serie 7 nou ca si sar unii de fund... o sa mai postez despre masina cind am updates, sau cu alte informatii despre masina cind mai descopar ceva interesant. deocamdata cea mai enervanta inventie este cea de auto start/stop, pe care de fiecare data cind pornesti masina trebuie sa o dezactivezi. iar cea mai placuta e comfortul scaunelor din spate, dar din pacate nu prea ajung eu pe acolo... .2 points
-
2 points
-
Kristal, Scuze acceptate... dar daca in acelasi post iti ceri scuze si ma si intrebi in acelasi timp daca fumez marijuana, nu prea stiu ce sa cred. Si nu, nu am fumat in viata mea marijuana, care intr-adevar inseamna ca e ceva in neregula cu mine, deoarece, din punct de vedere statistic, majoritatea celor din SUA au incercat marijuana la un moment dat. Modul in care eu raspund pe forum e, pe cit imi iese cu putiinta, obiectiv - adica redau datele factual, nu ma aberez in speculatii si injuraturi. dar daca tie ti se pare ciudat, pot sa-mi schimb modul de adresare, si iti dedic poza urmatoare in intregime, facuta in E92 335i-ul meu Deci pentru tine special, Kristal: .2 points
-
neobisnuit de rece, adica vreo 35 de grade azi, comparind cu temperaturile pe la 40-45 de grade in perioada asta daca as lucra in IT, probabil ca as folosi un proxy ca sa schimb IPul si sa-l ametesc pe Pole :frantics: . pentru ca destinatia finala a masinii este USA multumesc pentru psihanaliza, domnule sigmund freud. daca modul meu de raspuns e dubios de fara injuraturi, golanisme si de astea, scuza-ma . Ai si tu dreptate, m-ai prins de data asta :goodjob: , asa e nu avea 1 km la bord cind am luat-o, avea 1 mila. Im cer scuze, nu o sa mai intimple . da, si merge cu masina de teren prin namol pe la competitii, are niste filmulete scurte pe youtube . modelele pentru export din EU au reflectorizante galbene pe aripile din fata, semnalizarile pe spate sint de culoare rosie, nu galbena, si au anumite chestii de software blocate in privinta echipamentului interior . uita-te pe forumul de seria 7. acolo cineva a avut intrebari referitoare la F01, si i-am raspuns. si dupa aia Laur R, de pe forum, mi-a spus sa postez in "masina mea". N-am postat pentru poze, ci pentru o revizie la inceput. .2 points
-
in privinta gusturilor, stii cum e, de gustibus non disputandum est... si de obicei ma urc in masina in pantaloni scurti, uneori rupti, si in sandale. si mai e o chestie cum ca nu haina il face pe om. dar intr-adevar, punctul tau de vedere este valid si nu, nici o mostenire, am 37 de ani si e luat pe munca mea2 points
-
mda... cred ca mai am o poza din fata de la mega image, dintr-o parte, cind era murdara si plina de jeg. si s-ar putea sa mai am niste poze de la welt, sper ca dintr-un alt unghi. o sa le caut. dar daca lumea e convinsa ca totul e falsificat, asta e, nu am ce sa fac, si nici nu am vreaun motiv sa incerc sa va conving. si intr-adevar avea 1 km la bord cind am luat-o, chiar daca e greu de crezut. e imperial blue, care e un albastru inchis. depinde de cum bate lumina, se vede albastru sau negru. de asemenea pozele de afara erau facute cind era acoperita de un strat gros de jeg... :-)2 points
-
1 point
-
Va multumesc din nou pentru aprecieri Masina asta am luat-o pentru a pune frana la tot vartejul asta in care am fost prins in ultimul an. A fost o perioada foarte agitata pentru mine. Ca planuri de viitor, nu am in gand cine stie ce in afara de kit bixenon + angel eyes, posibil stopuri led, si cu siguranta o toba cu 2 tipsuri. Inelele pentru ceasurile de bord o sa ajunga azi. Probabil Vineri o sa le montez, iar tot atunci o sa leg subwooferul de la MTX. Si acum, pentru ca am promis, va atasez niste poze cu interiorul. http://imageshack.com/a/img907/9533/2Nv4RL.jpg http://imageshack.com/a/img540/4232/QpyCTB.jpg http://imageshack.com/a/img540/8875/NGdg6O.jpg1 point
-
Wouu ala se aude de la turbo, si e silentioasa pentru ca e diesel.Rar gasesti o toba cum vrei tu sa fie silentioasa, dupaia sa urle si deobicei sunt alea scumpe care se comporta asa. Alea de piata urla mereu(stiu, am avut) si ii cam 200lei o finala de inox. Eu iti recomand, in aceiasi bani sa montezi o finala de 330i.Nu iti bati capul cu suduri de suporti, arata OEM si e un sunet mai diferit. Daca esti interesat o poti asculta pe a mea ca si eu sunt tot din Timisoara. Edit: Poti, daca ii pui turbo si bov.1 point
-
George, americanii de pe forumurile de afara au o vorba "Drive it like you stole it" si mai lasa-le in colo de griji.1 point
-
eu la fostul e60 in 2 ani nu am verificat niciodata corectiile la injectoare sa vad cum sunt, masina mergea bine nu m-am stresat, un injector cand nu merge in paramentri cu siguranta se simte in functionaarea motorului. Daca vrei sa faci un test mai concludent verifica cata motorina dau pe retur injectoarele nu trebuie sa fie diferente mai mari de 10%.1 point
-
hai ca-ti faci de lucru acum o sa ajungi sa nu mai dormi noaptea de griji, las-o in pace1 point
-
http://s24.postimg.org/v08dpwcx1/IMG_0443.jpg http://s4.postimg.org/kw70dkz0d/IMG_0445.jpg http://s14.postimg.org/shcta4ok1/IMG_0446.jpg http://s14.postimg.org/9nvlqvfpt/IMG_0447.jpg http://s7.postimg.org/j76y3qie3/IMG_0448.jpg http://s9.postimg.org/54ngcgwen/IMG_0452.jpg http://s28.postimg.org/c6wyprvxp/IMG_0459.jpg http://s14.postimg.org/k3ayr9ro1/IMG_0460.jpg http://s24.postimg.org/4tz7nrjvp/IMG_0462.jpg1 point
-
1 point
-
Eu pe a mea am vanduto cu 296k am facut in 2 ani 40k masina mergea foarte bine , motorul nu avea absolut nimic , dar eu am avut si grija de ea .... probabil a fost ingrijita si in D ca eu i-am schimbat bujiile , telescoape , bucsi si revizii ....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vezi ca sunt niste solutii pentru curatat scotch si alte chestii. Daca vrei iti dau detalii. Daca vii in Bucuresti, iti dau cu solutia aia pe care o am. Chiar ca e subtirel 2000 de lei.1 point
-
cred ca te agiti cam tare....las-o asa atata timp cat merge motorul bine, nu tremura, nu scoate fum.1 point
-
Nu mai speriați oamenii cu ruperea lanțului! Câtor de pe forum li s-a ĂŽntâmplat? Ăl auzi zornĂŁind cu multe mii de km ĂŽnainte de a avea probleme cu el, cel puțin așa am ĂŽnțeles din topicul cu N47. Ăți recomand 184 Cp! Eu așa am ales și pare (se simte) a fi ceva mai multĂŁ putere. SĂŁ alegi navigație profesionalĂŁ! Domnul de unde am cumpĂŁrat-o pe a mea, mi-a arĂŁtat pe Cars on the web una asemĂŁnĂŁtoare cu a mea, pe care o cumpĂŁrase, doar ca e din 2011, parca 90.000 km, cu scaune sport ș.a.. ĂncĂŁ nu a adus-o ĂŽn țarĂŁ, cĂŁci nu a apĂŁrut pe Autovit. DacĂŁ citești forumurile mĂŁrcilor auto, vei constata cĂŁ nu e nicio mașinĂŁ perfectĂŁ, cĂŁ toate au probleme prezentate de cei ce le-au ĂŽntâlnit. Ăn condițiile astea, nu ne-am mai cumpĂŁra mașini. Cei mulțumiți de autoturisme nu se ĂŽnghesuiesc sĂŁ le laude pe forumuri, se bucurĂŁ de ele!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Clar as alege 120d. E46 deja e depasit cu mult si greu sa mai gasesti una in stare cat de cat ok, cel putin in RO.1 point
-
pai binenteles ca la reprezentanta,F10 nu se intretine la colt de bloc1 point
-
1 point
-
atata timp cat pastrezi linia OEM nu ajungi la "taranisme" eu as alege varianta dubla, dar din acelasi motiv cu cristianO :console: , as spune prima varianta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
ma ocup cu asa ceva, dar nu fac bani din chestia asta... . cinstit sa-ti spun, nici seria 7 nu e chiar asa de rar pe aici +1 for the blowtorch comment sa, merg cu scirtait de roti, nu alta :hyper: . Am scris in postul #137 ca masina are USA ca destinatie finala, deci ai dreptate. De asemenea ai dreptate ca am si cetatenie americana. Dar nu stiu de unde ai ajuns la concluzia cu prietenul care a facut European Delivery??? de ce trebuie sa fie un "prieten" si nu eu insumi? M-ai pierdut acolo. . poate ar trebuie sa mai citesti o data topicul de la cap la coada. summary: in loc sa discutam despre masina, 90% din topic este despre faptul ca eu sint un idiot, ma imbrac ca un cocalar, am matreata in cap, nu e masina mea, pozele sint facute cu photoshop, si asa mai departe... iar masina e pe vapor inmijlocul oceanului, deci mai greu de facut poze in interior. atasez una din Munich unde am lasat-o la aeroport, stiu, inca o poza puerila... sorry to lose you I guess... mersi .1 point
-
Frate stai linistit si numai da atâtea explicatii ca si eu sînt un bulangiu invidios. Sa o stapanesti sănătos fara accidente1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
asa e citeva clarificari: 1. "revizia" masinii am postat-o initial pe forumul de serie 7, unde cineva a intrebat in mod specific despre F01/F02. Acolo mi s-a atras atentia sa postez revizia pe "Masina mea", nu am facut-o cu nici un scop ascuns. Puteti verifica forumul respectiv. 2. nu am facut nici o poza inauntrul masinii deocamdata, oricit de ciudat vi s-ar parea. am insa tone de film inregistrat automat cu camera de bord (se vede atasata la parbriz in fotografia de la MegaImage), o sa pun un "screen shot" de pe autostrada". nu am descoperit daca pot posta aici fisiere video, daca se poate sa-mi spune cineva si mie, chiar va rog. 3. sint la mii de km departare in momentul de fata, dar cu prima ocazie o sa fac si poze inauntru, as cum doriti, si cu o hartie cu "ionmosroata", ba chiar am sa fac una cu blugii si pantofii aceia in masina, asa daca tot s-au luat unii de ei 4. si cum vorbeam de pantofi si blugi, chiar ca nu fac obiectul discutiei aici. e vorba de masina, nu de mine 5. sint magulit ca cineva poate sa creada ca pot sa fac pozele respective in photoshop. 6. mda... am sapat prin telefon si mai am citeva poze, o sa le pun mai jos. bineinteles ca sint si ele facute pe photoshop, ca si celelalte :poke: . asta e tot ce am mai gasit, in afara bineinteles de filmele de pe camera de bord cum am mentionat mai sus. da, l-am angajat eu da a incurcat masinile. bine ca nu s-a urcat in Rolls de data asta :goodjob:1 point
-
Splendid tancul. Personal, spalatoriile de proasta calitate ma fac sa-mi doresc mai mult o masina murdara decat una zgariata :frantics:1 point
-
cred ca .....se cam exagereaza!!!!!si adica fiecare vrea sa zica ca masina lui nu consuma mult...... am intalnit insa si un baiat sincer care are un X5 4,8 is si care a recunoscut ca daca ii da talpa merge cu un plin doar 200 si ceva de km ......iar rezervorul are ATENTIE doar 105 litri si sincer nici nu am fost foarte impresionat de cum tragea.....deci eu sunt de parere ca seria 3 cu motoarele diesel sunt foarte economice.....destul de economice sunt si noile motoare de 3000 care sunt pe seria 5 si seria 7 dar cele pe benzina sincer ....au momente in care iti papa urechile :blink:1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00