Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/14/15 in all areas
-
Nu e vorba de prostie. Problema e ca atunci cand te duci sa vezi o masina si respectiva masina iti place, gandirea rationala te cam paraseste. Daca masina arata foarte bine si pare sa mearga bine, chestia asta te face sa o cumperi asa. D-aia e bine sa mergi cu altcineva sa vada masina. Cineva care va gandi rational pentru ca nu va fii viitorul proprietar, deci poate privi totul la rece. Cand te duci sa-ti iei o masina si pare misto, automat te va lua entuziasmul. Toti cred ca se pricep la masini, fotbal si femei. Problema e ca majoritatea nu se pricep. Una e sa lucrezi in domeniu si sa ai ochiul antrenat si alta e sa crezi ca te pricepi. Oricine isi poate lua teapa.5 points
-
De ce esti rau, doar tu sa ai? Lasa-ne si pe noi sa ne luam!4 points
-
Cum au spus si colegii, pentru aproximativ 10-12.000km pe an cat estimezi tu sa faci, un diesel vechi nu prea este rentabil. Cateva motive ar fi: costuri mai mari la piese si consumabile, fiabilitate volant, turbo, eventual dpf, ambreaj, colmatare admisie si egr (se curata, dar costa), km semnificativ mai multi decat o benzinara (chiar daca pe bord arata altceva). Pe de alta parte, spui ca vrei ceva mai sportiv, deci posibil chiar sa-ti doresti o resoftare mai devreme sau mai tarziu. Odata cu asta intervin alte cheltuieli: placute/discuri schimbate mai rapid, anvelope uzate prematur, consum mai ridicat chiar si la diesel, risc mai mare sa pice anumite piese. In mod normal toate lucrurile astea nu ar trebui sa fie o adevarata problema, dar tu spui ca faci credit pentru banii astia (pe cati ani si ce conditii?) si in plus nu-ti raman foarte multi la final de luna dupa achitarea datoriilor si cheltuielilor uzuale. Sfatul numarul 1: nu face credit pentru a-ti cumpara o masina, exceptand cazul in care produci suficient folosind-o incat sa justifice dobanda aia. Sfatul numarul 2: spui ca faci 30km/zi (pana la munca banuiesc???), deci masina ar fi oarecum indispensabila. Orienteaza-te mai bine catre un Golf sh sau chiar un Logan nou, pentru care poti obtine o finantare mai avantajoasa...plus nu stai cu grija pieselor fiind o masina noua, in garantie. Consumul din nou este excelent, in special la 1.5dci. Lasa smecheria pe credit pentru altii, nu ingrosa randurile "baietzashilor cu bemveu" care cauta apoi tot felul de solutii dubioase sa le intretina, esuand in majoritatea cazurilor.4 points
-
E racheta A6 ala ... Motorul ala de blender rupe.(sper sa se simta tonul sarcastic). Sunt amandoua cam la fel de performante. Suficient sa zicem. Suficient cat sa nu te incurci intr-un Logan - dar prea putin sa scapi de unul cu GOLF de 1,6 de exemplu. Seria 5 este ieftin la noi in Romania - pentru ca sunt aduse din Germania cu KM dati inapoi.MULTE. Daca ai sa vrei sa cumperi unul cu adevarat - si ai sa vrei sa aibe sub 100.000 de km si cu cateva optiuni vei constata cu stupoare ca de fapt costa 30.000.4 points
-
In sfarsit am trecut la F10....525dA. Am luat-o din Stuttgart de la un dealer pe nume " Tommy Automobile". Detest Autovitul si nu mai cumpar din Ro in veci...cel putin un BMW Masina care sper sa o tin macar 4,5 ani. Scopul a fost sa gasesc ceva pana in 120k km, scaune comfort cu ventilatie, navi prof, trapa, butonul pt eco pro,comfort,sport etc. Nu tineam neaparat sa am jante 19" dar imi plac mult ca look.....schimba total aspectul. Masina e perfecta interior exterior, cutia super ok, km 113600 la bord, a avut reviziile facute numai la 20k km la acelasi dealer BMW din Stuttgart...lucru cam "neobisnuit" in DE....pt ca majoritatea fac la 30k minim. Omul se pare ca a tinut la masina. A schimbat si anvelopele in toamna plus discurile, etrierele si placutele Masina se comporta exemplar, mai ales pe curbe se simte cum lucreaza spatele....275/35 R19 Pirelli Zero. Pe fata am 245/40 R19 acelasi profil Pirelli. WBAXA31080DW60241 http://i62.tinypic.com/2vto23c.jpg http://i57.tinypic.com/331n1pe.jpg http://i62.tinypic.com/2vuk1up.jpg http://i58.tinypic.com/2nt8to8.jpg http://i61.tinypic.com/2aglonb.jpg3 points
-
Nu are rost. Tipicul taranului care are si el un f10 si tine teorii tuturor despre orice. Si aveti grija,trebuie sa fie musai 525,ca 520 e varza.3 points
-
Si tu ai un F10 cu jante facute pe vapor in italia si cu abtibild M lipit la schimbator si multe alte rahaturi si nu sare nimeni sa se ia de tine, fiecare cu piticii lui, daca cineva vrea sa isi ia un F10 si nu are de gand sa dea o suma pe an pentru casco care e problema? Daca tot ai atatia bani si oricum ai casco din spusele tale la masina de ce iti faci atatea probleme in legatura furtul de pe masina? Cred ca tu esti ala fara casco si care sta in garsoniera cu F10 in parcare3 points
-
Esti ca un copil de 3 ani care are o jucarie si plange cand o vor si alti copii. Eu ma retrag, ca sa te poti juca singur.3 points
-
Eu am obiceiul prost de a-mi tine multi ani masinile ...iar tancul asta voi incerca sa-l tin asa cum l-a facut fabrica o perioada cat mai mare de timp Multumesc.Sunt constient ca as fi putut lua un BMW mult mai nou cu banii dati pe 7 gen E60 sau E90 2005-2006 ...dar mi-am dorit de prea mult timp un E38 pentru a nu face pasul acum si nu regret deloc ...am sentimentul placut ca odata cu trecerea anilor acest model va fi din ce in ce mai apreciat PS Jantele sper sa le schimb cu un model mult mai potrivit cat de curand !3 points
-
3 points
-
3 points
-
Foarte interesant acest topic. Dar eu am o problema, aici vad multi membrii care sustin clar ca un f10 bun la noi este foarte greu de gasit mai ales la preturi de nimic gen 16-18.000 de euro. Partea amuzanta vine cand pe celalalt topic despre achizitii de masini sh din Romania oricine care vrea sa sara de 10.000 de euro pentru un e60 clar e urmat de replica:"esti prost, un f10 e 15.000 (frate...)". Eu tot timpul am sustinut ca masinile astea sunt niste gunoaie pe roti si asa cum zice si colegul Service Premium, problema nu o reprezinta faptul ca au dati km inapoi ca daca masina e intretinuta ok si nu e facuta din mai multe pana la urma treci cu vederea acest fapt. Problema este ca lumea se raporteaza la aceasta piata, au aparut foarte mutle anunturi false menite sa scada pretul masinilor mergand pe premiza:"uite domne cat e un f10 pe autovit, tu vrei 13.000 de euro pe un e60? Esti prost?" De asemenea eu nu inteleg, unde s-a uitat colegul nostrul de a ajuns la concluzia ca f10 se devalorizeaza cel mai repede. Un Mercedes E klasse w212(2010 gen.) incepe de la 11.000 de euro iar la 14-15.000 deja avem cele in dotare avantgarde cu ceva optiuni pe ele. E klasse-ul din totdeauna a fost masina cea mai ieftina la sh din cele trei (a6,E, 5) deoarece acolo se aduc taxi-uri in prostie din Germania cu 1 mil. de km, se revopsesc si se pun la vanzare. Este din ce in ce mai greu sa gasesti o masina buna la noi in Romania dar aici este si vina cumparatorului care ii place sa fie mintit. Eu alta chestie pe care personal nu o inteleg la noi este partea cand cumparatorul este imbecil de a dreptul si am sa dau un exemplu: avem la vanzare o masina care are zgarieturi dar vopseaua este originala. Replica clasica:"domneee e zgariata toata parca e de la tara, e de cacat masina". Cazul 2: se intampla sa iti loveasca/zgarie un bou masina in parcare, evident ca revopsesti elementul respectiv, replica cumparatorului?:"domnee e repvopsita aripa si capota, nu se poate asa ceva". Deci oricum o dai nu este bine, situaita de samsarie in ultimul hal la care noi am ajuns se datoreaza numai cumparatorilor care viseaza cai verzi pe pereti.3 points
-
problema pe aici este, la fel ca in toata societatea in care unii traim/traiesc, de cultura. multe din carentele majore nu sunt constientizate si in loc sa fie corectate sunt amplificate. este o legatura indisolubila intre prostie -> intoleranta -> ura. orice disputa devine personala si oamenii se iau la pumni in intersectie pentru cine stie ce neacordare de prioritate reala sau imaginara. pe forumuri daca unul emite o opinie ce nu corespunde cu a altuia, automat e "idiot", "nepriceput" sau mai stiu eu cum. in cazul de fata, de ce ma rog sa fie un m doar coupe nu si cabrio, daca sunt unii carora le pace cabrio? acceasi tendinta de radicalizare, de a se considera pe sine etalon, de a impune gustul propriu ca regula. asta e societatea in care dictatura s-a simtit si se simte cel mai bine. fiecare e un mic stalin sau hitler. ei bine, e gresit, oamenii sunt diversi, fiecare are dreptatea lui.3 points
-
Tu nu prea gândești corect! Sau merg prea departe cu presupunerea referitoare la gândire? DacĂŁ ți se furĂŁ ceva, reclami furtul și, pe viitor, schimbi situația generatoare (amplasarea autovehiculului, pui o alarmĂŁ, cauți un garaj ș.a.), nu devii un tĂŁinuitor/beneficiar al hoțiilor!!! Ămi amintesc cĂŁ anul trecut au prins niște hoți ĂŽn Caracal, județul Olt, furând noaptea diverse de la mai multe mașini. Hoțomanii erau veniți cu un Bmw de la 50 km distanțĂŁ, respectiv din Craiova. Ăn toamna lui 2014, tot ĂŽn orașul minunilor, au fost câteva nopți succesive furtunoase pentru posesorii de Logan-uri, au fost multe spargeri. Ăn scurt timp au fost prinși autorii, câțiva puștani.2 points
-
Nu te mai duci la Constanta, chiar trebuie...Incearca Grecia, Croatia, nu sunt probleme, nu se fura, oamenii sunt politicosi, preturi decente....2 points
-
Inca putin si o sa se termine teoriile astea cu uleiul contrafacut. Noul ulei facut de Shell e mult mai acump. Toata treaba era legata de pret. E ieftin ----> e contrafacut. Nu va mai fi cazul.2 points
-
2 points
-
Nu,nu e motorul ideal. Motorul maxim pe benzina e ideal. Asta e definitia idealului. Si nici macar pt o masina second de 25.000 de euro nu e motorul ideal.o mai tii 4 ani, mai dai 1500 eur in plus la impozit. N-ai ? vinzi o janta de aia de 19... :purple:2 points
-
2 points
-
Sper ca nu mi-ai luat-o in nume de rau, nu am spus chestiile alea sa te jignesc in vreun fel, ci doar sa conturez un pic realitatea. Pe hartie calculele initiale par sa se pupe, insa in viata reala o sa te lovesti inevitabil de probleme si deviatii neasteptate de la buget. Daca tot esti chitit pe BMW, poate e o idee buna sa nu te arunci la maximul ce poti obtine de la banca. Fa credit doar pe jumatate din suma, mai strange pana in toamna cand vrei sa o cumperi si cu vreo 4000 euro cauta un E46 sau chiar E39 ingrijit. Multi cer preturi maricele pe asemenea masini, dar fiind destul de vechi si probabil cu multicei km, cred ca poti negocia mai bine decat la un seria 1. Rata la jumatate, raman ceva bani lunar de o revizie sau benzina/motorina, ai o masina frumoasa care dpmdv inca nu e demodata si la care vei pierde putin la revanzare, deoarece devalorizarea in 5 ani la o astfel de masina e infima. Te asteptam cu topicul de prezentare2 points
-
Cacatul ala a primit ceea ce merita. Ma rog, merita batut bine de tot. Aia au fost prosti ca s-au dus peste parintii ghenei. Trebuiau sa-l ia din strada si sa-i bage dintii pe gat. Foarte multi oameni sunt pacaliti in stilul asta. Au si ei o parte din vina pentru ca sunt naivi, insa chiar si asa jegosii astia merita pedepsiti.2 points
-
2 points
-
Este primul meu post si profit de ocazie sa salut membri acestei comunitati. Foarte bine arata, dar ai putea sa ne spui, te rog, ce implica schimbarea lor? Adica se desfac 2-3 cleme si țac-pac le-ai pus pe cele noi, sau e ceva mai complicat? Multumesc si drumuri bune iti doresc!1 point
-
mai greu cu cutia automata sa il tii la 2500 numai.. asta ar fi una.. a doua problema ar fi ca daca il tii numai in 2500 deja nu prea mai are rost sa iti cumperi diesel pentru consum mic, ca nu o sa mai fie mic. il mai scoti in afara localitatii macar un 30-40 de km la fiecare 250-300 facuti urbani si sigur il lungesti viata. pur si.. simplu un diesel modern si cu dpf nu prea e compatibil cu mersul preponderent urban.. de acolo se trag o groaza de ponoase si nu numai la bmw1 point
-
E90-ul meu a mers in 6 ani ~230 000km, la fostii proprietari, iar la mine in 2 ani si jumatate a mers ~32 000km...Ce e rau sau anormal in asta?Daca vreau sa o dau peste cateva luni insemana ca sunt samsar ca am mers destul de putin cu ea comparativ cu ceilalti proprietari ai masinii? Stupid de romania!1 point
-
Citez: "Exact cum spune si colegul @nelufurdui cam dubios 160km in 3 ani si pe urma 40km tot in 3 ani." Aceasta mi se pare cea mai aberanta afirmatie. Caz concret: In aprilie 2012 am luat al meu E60 care atunci avea 2 ani jumate vechime, cu 168.000 km pe bord (REALI). Acum, dupa 3 ani utilizat de catre mine , am pe bord 208.000 km (REALI), cu reviziile facute de la 168k in reprezentanta in Oradea. Deci sa faci 40.000 in 3 ani nu e deloc SF , chiar daca vechiul proprietar a facut in 2 ani jumate de 4 ori mai mult. Daca masina ar fi fost de noua a vanzatorului,si in primii 3 ani ar fi facut 167.000km si dupa in urmtorii 3 ani doar 40.000km, da era dubios, dar asa ... Nu toti facem 30.000 km pe an .1 point
-
1 point
-
Sa stii ca sunt destui care fac mai mult de 20k km pe an si nu lucreaza in distributie. Fiecare cu munca si nevoile sale.1 point
-
Te-am vãzut acum jumãtate de orã pe bulevard. Frumoasã masina, era sã iau si eu un 520i la fel. Pânã la urmã am ales altceva, mai mic dar mai fâsnet. Sã o stãpânesti sãnãtos si poate ne vedem intr-o zi sa vãd ce am pierdut. Am remarcat si creata blondã de pe bancheta din spate.1 point
-
Exact cum spune si colegul @nelufurdui cam dubios 160km in 3 ani si pe urma 40km tot in 3 ani. Si vezi ca si asta are power reduction. Eu nu am de ce sa fiu frustrat ca am vandut masina de mult si pe mai multi bani decat ti-o dadeam tie!! Chiar pot sa spun ca ma bucur ca nu ti-am vandut masina si ca se bucura altcineva de fostul meu e60!! Este nehotarat intre F10 si Audi A7 dar intr-un final va constata ca cea mai buna este Skoda Ocatavia Tour 1 pe care o avea la vanzare de vreo jumatate de an!! ""Cu bemveu e greu frate,nu toti poate!!!"""1 point
-
1 point
-
Va multumesc din nou pentru aprecieri Masina asta am luat-o pentru a pune frana la tot vartejul asta in care am fost prins in ultimul an. A fost o perioada foarte agitata pentru mine. Ca planuri de viitor, nu am in gand cine stie ce in afara de kit bixenon + angel eyes, posibil stopuri led, si cu siguranta o toba cu 2 tipsuri. Inelele pentru ceasurile de bord o sa ajunga azi. Probabil Vineri o sa le montez, iar tot atunci o sa leg subwooferul de la MTX. Si acum, pentru ca am promis, va atasez niste poze cu interiorul. http://imageshack.com/a/img907/9533/2Nv4RL.jpg http://imageshack.com/a/img540/4232/QpyCTB.jpg http://imageshack.com/a/img540/8875/NGdg6O.jpg1 point
-
1 point
-
Difuzorul nu se mai vinde. Pragurile 100 lei. Pompa 100 lei. Stau aiurea si vreau sa ma scap de ele.1 point
-
Miine dimineata ridic masina din service, dar nu ma astept sa fie probleme. Dif a fost pregatit de ei, tot ce trebuie e ulei si pus pe masina1 point
-
1 point
-
F frumoasa , sa o stapanesti sanatos , ar merita stopuri led , schimba total spatele , sa pui poze si ziua cu ea1 point
-
Acum la modul si mai serios care din cele 2 brate e cu problema? Pentru ca masina mai are inca 2 si pe spate, pe acelea de ce le-ai omis?1 point
-
Daca simptomele descrise de tine se petrec mai intens pe autostrada A1, va spun sigur ca un astfel de comportament al masinii care este practic trasa in lateral cand treci de pe banda 2 pe banda 1 este datorat "santurilor" sapate in sfalt (mai ales in zilele calduroase) de nenumaratele masini de tonaj greu ce circula de regula pe banda 1. Am experimentat aceeasi senzatie cu diferite masini, iar unele erau noi. Nu neg ca ar fi probleme la articulatii sau la amortizoare, dar pe A1, atunci cand treci de pe banda 2 pe banda 1, parca se duce masina singura pe fagasele din asfalt (sunt si vizibile mai ales cand ploua si se aduna apa cu preponderenta acolo).1 point
-
Haideti sa va relatez si eu ultima mea experienta cu BAVARIA BANEASA: In urma unei lovituri primite in spate (nimic grav, bara spate distrusa, un senzor avariat si intaritura bara indoita - se decide inlocuire la tot) duc masina pe 12 decembrie 2014 impreuna cu formularele primite de la RCA-ul vinovatului OMNIASIG la Bavaria, unde mi se deschide o comanda de piese si mi se spune ca se asteapta acceptul de plata. In urma mai multor telefoane ulterioare aflu de la Bavaria ca Omniasig nu isi da acceptul de plata deoarece nu s-a prezentat vinovatul la constatare, motiv pentru care fac cerere de returnare documente si imi mut dosarul de dauna la firma mea de casco Generali. Pe 14 ianuarie 2015 duc toate formularele primite de la casco in speranta ca au bara deja comandata si ma rezolva repede. Dar, astept si astept, este 29 ianuarie si ei nu au posibilitatea sa imi repare masina (marfa nu?). Imi vine sa imi smulg parul din cap cand stiu ca platesc 1500euro/an la casco si am masina de 1 luna cu bara praf in spate. Am mai avut cateva intamplari amuzante la ei anterior, le-am facut si plangere la RAR la ultima din ele... Prima oara am fost cu E90-ul la un schimb de ulei/consumabile cu programare etc - schimb care a durat 4h in conditiile in care m-au pus sa astept acolo A 2-a oara am mers cu un X5 nou achizitionat de la ei sa imi schimbe rotile (complete, janta + cauciuc) de vara cu iarna. Cine ghiceste cat am stat pentru aceasta operatiune? fix 3h, timp in care am citit pataniile altora pe la Bavaria si m-a pus pe ganduri motiv pentru care am facut reclamatie la RAR si am primit 2-3 telefoane de scuze din partea lor si eu ca prostul am decis sa le mai dau o sansa. Apropo, nu mai am la indemana foaia cu raspunsul primit de la RAR, dar spunea ceva de genul ca din octombrie/noiembrie 2014 (la vremea aceea eram in decembrie 2013) intra in viguare legea conform careia ai dreptul (serviceul are obligatia) sa iti asigure o camera de unde poti sa iti vezi pe geam in orice moment masina / sau prin intermediul CCTV)1 point
-
Oare țara asta nu este plinĂŁ de șefi, ĂŽn loc ca ea sĂŁ fie condusĂŁ de lideri? http://thumbnails110.imagebam.com/38869/7e103f388682292.jpg1 point
-
Țara asta este așa fiindcă noi ca popor nu facem aproape nimic. Mai știți în noiembrie sau decembrie când la unguri Victor Orban a vrut să taxeze distribuitorii de internet câți cetățeni unguri au ieșit în stradă, foarte, foarte mulți. La noi sigur se găseau câțiva să spună că ei pot plătii și nu este nici o problemă. Și ăsta este un exemplu mărunt. Din păcate așa suntem noi ca popor, poate voi cei mai tineri veți reușii să schimbați ceva. Tare aș vrea și eu să trăiesc întro țară normală în care dacă plătești un serviciu, un bun material să fi respectat de cel care vinde acel produs sau serviciu. La noi parcă îți fac un favor că te lasă să cumperi de la ei.1 point
-
Aventura continua, astazi am fost sunat sa merg sa las masina - la ora 10 eram acolo. Desi dupa capul meu (sau din practica) inlocuitul unei bari dureaza cam 30-60min, mi s-a spus ca ma contacteaza ei dupa amiaza. La ora 16 primesc un telefon ca masina este gata dar au o mica problema - aproape ca m-a bufnit rasu`, oare de ce? - difuzorul acela gri de la bara s-a spart in timpul transportului, trebuie sa revin miercuri/joi cand o sa primeasca altul. Pe zi ce trece, se fac tot mai de kkt Cand o sa termin toata aventura, o sa scriu un mail in Germania sa le povestesc si lor aventurile sau macar sa le zic de ce Romanii nu mai merg pentru revizie la reprezentanta post-garantie1 point
-
mai, eu zic sa ne organizam si s-o facem, la intalnirea anuala. parca-l si vad pe KIP, cu un sort de piele, mestecand in oale, la turbine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
VerificaÞi ºi puneÞi la punct direcÞia ºi suspensia, dupã care faceÞi geometria la roÞi. Dacã efectul de mers ºerpuit rãmâne, e din cauza roÞilor prea mari/gume prea late..1 point
-
Tramlining is the tendency of a vehicle's wheels to follow the contours in the surface upon which it runs. The term comes from the tendency of a car's wheels to follow the normally recessed rails of street trams, without driver input in the same way that the train does. The same effect is sometimes called Nibbling[1]. Tramlining can usually be blamed on tires, and its incidence depends greatly on the model of tire and its state of wear. Although not normally dangerous, at very high speeds it can become a source of instability. Vehicles with large and wide low profile tires are more prone to the effects as well as vehicles which have wheels fitted that are larger than the manufacturers recommendation or have reinforced sidewalls. People who are relatively inexperienced with driving with this tendency will feel that they have to make continual course corrections and it is very easy to overcompensate the steering, which could potentially lead to veering off the road especially if the road is a narrow track/country road. The effects of tramlining can be eased by subjecting the vehicle to an inspection and calibration of the wheels (ie. a full geometry check) or replacing the tires with non-reinforced (soft sidewall) tires.1 point
-
Would you like ice cream to go with that? Lol, la voi se foloseste "dupa" in loc de orice? Masina nu are nimic, problema esti tu, ca nu ai un pic de habar ce se intampla sub caroserie.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00