Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/15/15 in all areas
-
Terminat si upgrade la CIC , mi-a dat ceva batai de cap consola centrala pt ca am luat de LCI pt a nu ma complica si cu taiere idrive , nu am anticipat ca e diferita consola la schimbator si a trebuit sa modific un trim de LCI dupa capul meu unde din cauza cutiei cu joystick nu mai permitea miscarea manetei ,a fost nevoie de ceva bricolaj migalos , ulterior a fost vopsit trimul si consola centrala si rezultatul e mai mult decat satisfacator , arata f bine fata de trimul vechi cu lumini , am avut un mare avantaj cu maneta de smg care are iluminare pe pozitii .Inca nu e prinsa pielea , urmeaza sa duc la cineva pt asta ca sa iasa perfect si am pastrat si butonul sport .Cam asta e GAME over la interior ...temporar )) Cat despre upgradeul la CIC , merita 100% . un video si cateva poze Video in motion http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5512_zpshy41lr6n.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5516_zpshsccjebk.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5515_zps8z7wfto7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5558_zps9fnl5blm.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5560_zps3lsz5ycz.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5569_zpsuo3qvdtm.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5568_zpsthsxpof3.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5561_zpsmcywlhsb.jpg5 points
-
vad ca vrei tu sa faci pe desteptul.....daca citesti atent nu a gresit toata lumea.2 points
-
Salutare tuturor. As dori sa va impartasesc experienta mea, poate e de ajutor cuiva. In urma cu aprox 1 luna, am cumparat un 525 automat. Masina testata "pe strada" dar si la reprezentanta, se prezenta in conditii foarte bune de functionare. La o saptamana dupa achizitionare a inceput sa dea ceva smucituri cand schimba treptele, mai exact: la urcare din a1a in a2a si la coborare din a3a in a2a. Am schimbat uleiul si filtrul, smucitura a disparut pentru o scurta perioada de timp, ca mai apoi sa reapara. Ideea e ca am mers la vreo 4 service-uri specializate pe cutii si vorbind la telefon cu alte doua. Toti spuneau ca ar fi de vina mecatronicul, dar nici unul nu a facut vreo investigatie cat de cat amanuntita. Dupa spusele unora dintre mecanici, repararea mecatronicului ar fi undeva pe la 5000-6000 ron, dupa spusele altora, cumpararea unuia nou ar fi undeva pe la 4000-4500 ron [ putin probabil sa fie nou ] Sumele astea se exprimau cu o mare nonsalanta si erau fara factura si cu garantie mai mult verbala decat scriptica. Dupa lungi cautari a venit si rezolvarea problemei mele, am dat de un domn care nu a incercat sa ma abureasca cu tot felul de texte si termeni tehnici complexi. A resetat valorile adaptive ale cutiei [ daca am retinut bine denumirea ] si, SURPRIZA, cutia schimba perfect, indiferent ca e in Drive, Sport sau Manual, toata treaba costand 100 ron. Stiti ce inseamna asta? O economie de vreo 4000-5000 ron Numai bine tuturor si sper sa va fie de folos acest post.1 point
-
Ia F30 la banii aia. Exclus E90. Si gasesti destule pe mobile, poti sa le iei si fara tva daca stii cum.1 point
-
Salut, Schimb cu Land Rover Discovery 2 TD5 din 2004, inmatriculat, taxa platita, jante pe 20, climatronic etc. si diferenta din partea ta, te intereseaza?1 point
-
1 point
-
Am accelerat asa un pic sa imi desfund turbinele doar. Ideea e alta, masina asta are magnet la Nissan-uri GTR, Mazda 3 dracu stie cu ce tuning pe ele si alti asa zisi raceri care mereu vor sa demonstreze ceva, in cele mai multe cazuri doar accelerez pe loc ca da, ma bag si dupa, jet, eu nu pornesc cu scart ca ei, pornesc linistit si ii las sa duca cu Dumnezeu.1 point
-
1 point
-
Am motor complet de pe PM44869 la 450 euro. Gabi, 0745393975, Iasi1 point
-
@VUV Orice ai spune si indiferent de sursa, Magnatec e slab/prost. @MCO Eu as merge pe Ravenol sau Motul.1 point
-
1 point
-
Interiorul mai intai si dupa Mpack, pe scaunul ala stai mai multa vreme decat stai sa te uiti la ea din afara, mai ales ca poate o sa si dormi in ea1 point
-
Dar e cel mai slab ulei magnatec nu e nici un secret , la mine mergea f prost cu el , am schimbat imediat . Deci din experienta personala , e o porcarie de ulei . Pt cumparator e bine sa-ti faci topic separat cu propriul jurnal de bord1 point
-
Akon,putin ma intereseaza parerea ta!Reprezinti romanul tipic...probabil nu te baga nimeni in seama si ai tu proasta inspiratie de a te baga! Ca sa iti raspund la intrebari... 1 stikerul l-am folosit tot la masina...Imi cadea farul din cand in cand asa ca l-am lipit cu stickerul ala! 2 daca cineva are vreun dubiu in privinta km...este seria postata,poate fi oricand verificata!piele este asa cum este... tu ai pielea pe corp ca toti ceilalti de varsta ta?sa nu te mai intreb de creier! Liviu,as vrea sa trec la f10,dar depinde cum imi ies calculele1 point
-
1 point
-
da, mai ales eleronul ala de pe portbagaj... farfurie zburatoare. Cine stie ce talpa si-a luat saraca masina de la vre-un BOSS cu talente in ale tuningului. Imi si imaginez cum vin la masina intr-o zi cu 30 de grade, dau sa eliberez frana de mana, imi face cateva basici in palma instant, apoi injurand pun mana pe schimbator si strang cu putere sa bag in marsarier.... vis..lux, ma dau jos si ii dau foc1 point
-
Pai vezi? Ia dute si inlocuieste-l cu unu nou, original, in reprezentanta ca doar ai F10 si banii nu-s o problema...1 point
-
Am sunat zilele trecute sa cer o oferta de piese + manopera. Raspunsul deja familiar si foarte amabil: "va sunam ca sa transmitem raspunsul", iar apoi sufletul, nu te mai suna nimeni. Este a 2a oara cand patesc chestia asta, prima oara cerandu-le oferta pe mail, cred ca acum mai bine de 1 an; le-am facut si 1 sau 2 follow-up-uri la mail, insa n-au raspuns nici pana in ziua de azi. Nu inteleg pt ce mai au puse date de contact pe site, din moment ce nu raspund la cererile de oferta. Foarte slaba experienta cu acest service, lucru confirmat inca de la prima vizita la ei, dar am zis sa le mai dau o sansa, sau 2.1 point
-
Prietene mi-ai zis ca masina a fost adusa in 2014 in tara , cand de fapt e adusa in 2012 , am verificato si mai sunteti si 3 insi pe carte. Plus ca ai modificari pe cartea service. Imi spui tu mie ca masina aia a facut intr-un an si opt luni de zile 15k km? Din filmare nu reiese nimic. Si pot sa pun pariu cu tine ca masina aia are mai mult cu cel putin 100k km decat arata ea pe bord. Si nu imi iese din buget ci pur si simplu incercam sa negociez putin pretul. Daca vrei sa imi arati ca esti superior si ai mai multi bani ca mine chiar nu ma intereseaza. Si nu am de gand sa iti raspund cu aceeasi moneda. Iti urez bafta la vanzare. Transparenta ca a ta am intalnit la multi vanzatori in decursul cautarii mele si s-a dovedit doar de fatada la toti. Din toate masinile care le-am verificat nu a fost una sa nu aiba km modificati sau cine stie ce alte bube. Cat despre distributia pe care zici ca ai schimbat-o chiar nu cred acest lucru.1 point
-
Nu are rost. Tipicul taranului care are si el un f10 si tine teorii tuturor despre orice. Si aveti grija,trebuie sa fie musai 525,ca 520 e varza.1 point
-
1 point
-
Daca vrei sa iei de pe carsontheweb trebuie sa : - ai firma care sa aiba obiect de activitate comertul cu auto (CAEN corespunzator) - sa fii inregistrat ca platitor de tva in Romania (si asta dureaza cateva saptamani) - sa fie inregistrat ca platitor de TVA in registrul european, e o procedura care dureaza cateva saptamani sau mai mult Apoi trimiti la carsontheweb certificatul firmei si actul constitutiv care demonstreaza ca ai CAEN de comert auto. Apoi daca o cumperi fara tva si o pastrezi pe firma ta e ok insa la revanzare va trebui sa platesti un TVA care nu stiu cat este si variaza functie de timpul cat ai tinut-o pe firma ...un expert contabil stie mai bine. Daca o revinzi imediat ce o iei, catre persoana fizica, platesti tva. Smenurile ref la TVA facute de indieni se fac pe risc mare cu firme inregistrate pe boschetari sau moldoveni/ucrainieni care apoi sunt dati in urmarire. Mai tre sa iei in calcul ca firma platitoare de tva trebuie sa depuna bilant si declaratii lunar si tre sa platesti un contabil pt asta. In concluzie, merita efortul daca iti cumperi masina in ideea de a o tine mult, si pe firma proprie ( peste 3-4-5 ani), iar daca ai deja firma si nu ti-o faci doar pentru scopul asta atunci merita si mai mult (sau o iei pe firma unui prieten care e dispus sa te ajute).1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru raspunsurile legate de cutie, astept in continuare pareri despre distributie Tocmai am citit ceva pareri si articole despre cutiile automate si am decis ca atat timp cat cutia nu are probleme sa nu umblu la ea.va multumes pt raspunsuri1 point
-
1 point
-
Timbrul de mediu a fost 333 lei, fiind calculat ĂŽn raport de model, an, numĂŁrul km.1 point
-
gata cu moaca de LCI , i-am polishat si farurile . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5119_zpszh3lnlxr.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5121_zpshe4osi6b.jpg1 point
-
Credit Europe nu are nici o legatura cu Italia. A fost infiintata in Olanda dar acum este detinuta de un grup financiar din Turcia1 point
-
Din pacate asa-i cu vandutul. N-am mai facut nimic la ea. Am adaugat si senzor de Soare pe bord pentru sistemul de climatizare. In rest... apa, paie si bataie.1 point
-
1 point
-
Trebuie sa faci retrofit complet ca sa functioneze complet cu corect1 point
-
1 point
-
Samsarii/dealerii le cumpara in general de pe site-uri de licitatii unde pretul e mult mai mic. Unii au luat F10 si cu 14k euro si il dau cu 16k in tara. Masinile sunt ok,unele, nu toate. Mai tavalite un pic ce-i drept, toate foste masini de firma. Dar daca ai noroc nimeresti una care sa arate bine interior/exterior si tehnic fara probleme la 180-200k km.1 point
-
chiar nu inteleg de ce sunteti hateri, masina merge bine plus ca a facut mai multe retrofituri decat multi membrii de pe forum. e usor sa critici munca omului... dar el a pus pe picioare o torogoata dauna totala fara artificii samsaresti. daca nu era safe nu cred ca o pastra:)1 point
-
Dupa ce ca ti am dat link urile sa ti descarci gratis hartile 2015, te mai dai si rotund! De asta nu va raspunde nimeni si va plangeti pe diverse topicuri ca "nimic nu e MOCA" aici pe forum! Cand e moca faceti pe desteptii, drept exemplut tau! Chiar era asa greu sa descarci hartile sa ti faci un dvd pe care sa l testestezi? Ma intreb oare ce te costa mai mult, timpul alocat pentru aceasta operatiune sau 2 lei dati pe un DVD blank. Esti patetic! Sent from my iPhone using Tapatalk Acum am observat si prima ta interventie pe acest topic! Probabil esti prea comod sa ti faci un DVD cu harti sau poate ca ai prea multi bani si nu te pretezi la munca asta de jos, caz in care te rog sa ne scuzi pe noi astia care ne facem singuri dvd uri si le testam pentru a le raspunde mai apoi pe forum unora ca tine la intrebari puerile!!! Sau mai exista si o a 3 a varianta pe care nu ti ar placea sa o auzi..... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
ai si tu dreptate,atunci e destul de simplu, daca nu ai motor macar de 200cp te faci de ras la semafor.1 point
-
mie imi place aici pe forum ca toti dau sfaturi de motoare de 1000 cp ca sa nu te plictisesti, la semafor trebue sa pleci neaparat primul,ca doar ai bmw,6/8cilindri si cumpara piese sechand. La un buget cat are colegul de 1200 euro nu va asteptati sa cheltuiasca imediat 1000 euro pe piese de schimb,care la o masina veche ii cheltui imediat pe consumabile,suspensie si frane,ambreiaj..........1 point
-
Incearca sa fi putin mai atent, am scris ca 316i 1.9 este ok, insa 316i 1.6 e cu dus si intors. 316 1.6 are 102cp si 150nm la 3900rpm 316 1.9 are 105cp si 165nm la 2500rpm Ca fost posesor de 316 1.6 pot sa iti spun ca un consum de oras(sibiu) ar fi 10.5 Actual proprietar de 323 2.5 consumul la mers in oras(acelasi sibiu) nu sare de 12 Daca tot vrei un 316i macar sa fie coupe, unul stoc si cat mai intretinut, o culoare vie si cat mai shiny.1 point
-
@VUV Te tot laudai ca bagi Ravenol si tu defapt mergeai cu ulei reciclat, Magnatecul e cel mai slab ulei de la Castrol. Daca mai tinem cont si de faptul ca oricum sansele sa fie contrafacut sunt foarte mari... @MCO Sa ai noroc de ea si sa o intretii cat mai bine0 points
-
Nici macar sa nu te uiti la asa ceva. Alea-s cocalarii. Conduci un brand premium (mai mult sau mai putin). Comporta-te ca atare.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salut. Am incercat sa te sun azi la nr de tel afisat aici si nu ai raspuns. Poate nu e bun. Imi poti lasa un nr de tel pe privat. Multumesc.-1 points
-
Sunt oameni care gandesc ca e mai usor pentru ei sa caute in targ sau pe la tigani pe net decat sa le cumpere noi sau din dezmembrari, nu o fac neaparat ca nu ar avea bani sa isi intretina masina, sunt multi care nu au pe creier anumite chestii pe care le aveam noi in legatura cu masiniile, trebuie sa intelegeti ca mereu o sa existe oameni care privesc altfel lucrurile decat noi Asta nu inseamna ca trebuie sa sarim de cur ca domne sper sa nu isi mai ia nimeni F10 ca o sa inceapa sa se fura oglinzile, in plm, zici ca ai vreo masian de coletie sau vreo masina care valoreaza 1 milion de euro, e plin orasu de F10 de mult, nu e ceva de ieri.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
2 bucati OEM din spate sunt noi + 1 bucata pasager dreapta second hand in stare buna OEM. - 110RON pe bucata cele noi din spate, iar cel dreapta fata 60RON care nu este nou, dar se prezinta bine si fara urme de uzura. Cod identificare: 82112293526 Compatibil: 2006-2012 BMW Seria 3 & M3 [E90/E92/E93] - sedan, coupe, decapotabil Daca doriti poze imi puteti scrie pe privat si va trimit.-1 points
-
navi profes, piele, xenon adaptativ, volan, schimbĂŁtor, frânĂŁ de serviciu M. DupĂŁ cinci luni de cĂŁutĂŁri am gĂŁsit-o ĂŽn Pitești pe Autovit. http://s16.postimg.org/q04garwm9/DSC01768.jpg http://s18.postimg.org/lskde8q9h/DSC01699.jpg http://s28.postimg.org/w7pv0fxfd/DSC01719.jpg http://s15.postimg.org/whglqf3uv/DSC01729.jpg http://s18.postimg.org/9s8kodek5/DSC01763.jpg http://s22.postimg.org/acvjvg9dp/DSC01764.jpg http://s4.postimg.org/hwg5ta6l5/DSC01765.jpg http://s9.postimg.org/ogw2atucb/Full_Size_Render_1.jpghttp://s17.postimg.org/ptkvj5nsb/Full_Size_Render_2.jpg A fost o surprizĂŁ frumoasĂŁ sĂŁ constat cĂŁ citește CD-uri create, nu numai originale și ruleazĂŁ DVD-uri. WBAPP11000E433557 Type code PP11 Type 320D (EUR) Dev. series E90 (MUE) Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 135 Transmision HECK Gearbox MECH Colour TIEFSEEBLAU METALLIC (A76) Upholstery LEDER DAKOTA/OYSTER (LCCX) Prod. date 2010-03-09 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 2SY ALLOY WHEELS STAR SPOKE 283 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 3AP WINDSCREEN WITH GREY SHADE BAND 346 CHROME-LINE EXTERIOR 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4B9 INT.TRIM FINISHERS ALUM.HIGH FINISH 4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS 418 LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 620 VOICE INPUT SYSTEM 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 698 AREA-CODE 2 7RS COMFORT PACKAGE 710 M LEATHER STEERING WHEEL 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 854 LANGUAGE VERSION FRENCH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 881 FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00