Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/17/15 in all areas
-
Dupa 9 ani a sosit vremea sa schimb masina. Batranul meu 525d inca imi umple inima de bucurie cand il privesc sau il conduc si m-a servit fara sa faca prea multe mofturi in toti acesti ani dar e timpul sa gaseasca alt proprietar care sa-l iubeasca si ingrijeasca la fel de mult. Acum cand am ajuns sa fac in jur de 10k km pe an cu masina personala am zis ca e momentul sa ma intorc la un benzinar. M-am decis sa nu mai sar de pragul de 2000 cm asa ca am ales un 328i american, repatriat in Germania de unde l-am adus personal. Dupa ce masini se posteaza in mod normal pe aici a mea poate fi descrisa ca semicheala, dar am considerat ca pentru mine cele mai importante optiuni sunt motorul, anul 2013 si cei sub 26k km pe care ii avea in momentul achizitiei. A costat 22.700 eur, nu sunt genul care se targuieste cand ii place ceva asa ca am scazut cateva sute de euro la telefon si am plecat sa o iau. Probabil ma duce undeva la 24500 cu toate cheltuielile. F442439 Model description: 328i Market: USA Type: 3C13 E-Code: F30 Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: N26B20O0 - 2,00l (180kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Alpinweiss 3 (300) Upholstery: Sensatec 1/schwarz (KCSW) Production date: 22.04.2013 Assembled in: München Code Standard Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S240A Leather steering wheel S249A Multifunction f steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S4CGA Interior strips, "satin-silber" matt S4NEA Blow-by heater S520A Fog lights S544A Cruise control with brake function S5DSA Emergency release, luggage compartment S645A BMW US Radio S823A Hot-climate version S845A Acoustic belt warning S853A Language version English S876A Radio frequency 315 MHz S992A Control of number-plate attachment S993A model year code in VIN Code Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2VBA Tyre pressure control (TPC) S319A Integrated universal remote control S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S493A Storage compartment package S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S676A HiFi speaker system S693A Preparation BMW satellite radio S697A Area-Code 1 for DVD S6NHA Hands-free with USB interface S8SCA Telematics access request,country-spec. S925A Transport protection package S9AAA Outer skin protection Moaca mea e bonus.6 points
-
3 points
-
e o chestie de gusturi , nu uitati ca masina asta a fost un simplu nfl , acum arata mult peste orice nfl . Si micile schimbari o fac deosebita , eu chiar ma simt bine cu ea . Va veni si F intr-o zi .Pana atunci Myx5 ii tine locul cu brio Ca fapt divers , zilele trecute am avut un sentiment de deja vu cand am vazut un 5 identic cu al meu , jante , negru , mpack ,curata , polishata amandoi ne-am admirat masinile in mers , am avut o senzatie f ciudata sa o vad din ...exterior ))))3 points
-
Km nu se citesc pe cheie , Daca pe țeava de eșapament ai urme de funingine , probabil ai filtru de particule scos .2 points
-
Un review foarte detaliat, felicitari si sa te bucuri de masina in continuare. Am condus si eu un 740 xdrive si initial am crezut ca este seria 5 la cum se manevra, nici nu am simtit marimea si greutatea masini. Ps: iti urmaresc topicul de la inceput, mi-a placut cum le-ai dat peste nas unor useri de aici2 points
-
Multumesc pentru urari! Da, cand pun pedala la podea instantaneu imi apare un zambet tamp pe fata. Motorul si cutia deja sunt foarte laudate, eu nu sunt chiar expert dar imi place reactia masinii. Venind de pe e39 cu suspensie standard asta mica e clar mult mai sportiva si exacta la manevrare. Cu totul alta masina. Despre consum nu pot sa spun prea multe. In regim de autobahn a cam sarit de 8, poate chiar spre 9. Prin Austria si Ungaria cu mers pana in 140 a luat cam 7. De cand am intrat in Romania a sarit iar in jur de 8 cu mers relativ alert. Prin oras nu stiu ca n-am apucat sa o frec. Ce sa zic, cam asa consuma si vechiul 525d. In functie de cat de grea e talpa. Cred ca e un consum bun pentru caii de sub capota. Despre xenon da, probabil era bun acolo, desi pe ploaie mi se pare ca nu vad nimic. Oricum si farurile astea lumineaza foarte bine. Nu prea sunt omul care investeste in retrofituri, etc. Poate inca un set de jante, probabil ceva de 19. Acum am 17 cu allseason, cauciucurile de fabrica probabil cu dot ceva martie 2013 parca, inca in stare foarte buna. Uite despre radio n-am fost atent. Prind radio zu, kiss, parca si europa fm. S-ar putea sa-i fi facut codarea in Germania, habar n-am. Masina a avut facut tuv in Germania, are ITP valabil pana in aprilie 2017, la rar mi-au omologat-o euro5. Doar ca am platit taxa vreo 1300 lei ca e model de US. Sa vedem, maine sau marti cand ajung cat imi calculeaza anaful timbrul de mediu. Mi-au expirat numerele de o saptamana. Nu credeam ca dureaza atat inscrierea si am zis ca 2 saptamana cat aveam din Germania ajung si nu mor inca vreo zi, doua. Dar probabil se vor face 10 zile pana iau in sfarsit numerele si o sa o mai calaresc un pic. Trebuie sa-i schimb lichidul de frana, zice ca revizia sa i-o fac pana in 06/2016 sau 10k km de unde deduc ca probabil a avut facuta prima revizie pe la 15k km. Oricum ii fac revizia completa saptamana asta, sa vedem ce-i cu recall-urile alea, mi-a zis aici la Ploiesti ca a avut ceva inlocuit anul trecut pe la motor dar nu stiun ce exact. Sa vedem daca mai e ceva de schimbat acum cat mai e in garantie, sa vad daca pot sa-i extind cumva garantia. Cam astea ar fi urgentele acum, mai departe sper sa ma duca cel putin 4,5 ani fara costuri importante.1 point
-
1 point
-
Gresit, in US se folosesc doar frecventele impare 92.1, 92.3, etc. Se poate reprograma pentru Europa foarte usor, asa cum e codat acum nu prinzi de ex. ProFM in Bucuresti care e pe 102.8 deoarece sare de la 102.7 la 102.9.1 point
-
sa o stapanesti cu placere! e ciudat ca are servo hidraulic. vezi ca radioul daca e pt sua e posibil sa scaneze intre frecvente. nu stiu daca se poate reprograma, eu am avut un sony si un blaupunkt din america, mergeau rezonabil si aici. nu mai stiu exact, la aia scaneaza pe impare aici pe pare, nu mai stiu, era ceva cu frecventa. daca nu are xenon pune direct led, exista kit retrofit.1 point
-
Si cand ai filtrul de particule tot asa e.un miros intepator.teava intotdeauna e alba indiferent de km.asta e clar.1 point
-
Cand ai filtrul eliminat , gazele eliminate au un miros ĂŽnțepĂŁtor , foarte deranjant , te ustura ochii . Ca fapt divers , nu am vĂŁzut niciodatĂŁ țeava murdara la nici o masina care avea filtru indiferent de nr km , dar poate la tine e alta cauza , bagĂŁ testerul pe ea si vezi ce zice .1 point
-
Când am achiziționat-o, acum aproximativ 1000 km, toba de eșapament era foarte curatĂŁ, ĂŽn prezent are urme de fum pe interior și,ĂŽn viitor, sigur se va ĂŽnnegri. Aveti idee de ce?1 point
-
faina masina, sa te poarte fara probleme .Cred ca doar in US vezi 328i fara xenon sau LED, aici am vazut decat 316i fara xenon, dupa parerea mea e un minus cam mare pentru ca la drumurile din RO ai nevoie de o lumina cat mai buna.1 point
-
Masina a fost fabricata in 30.03.1998. Este a doua generatie de coupeuri E36, dovada semnalizarile de culoare alba fata-spate si motorul de 1.9l. Prima generatie avea semnalizari galbene si motorul de 1.8l. Rugina are putina de tot pe aripa dreapta fata, dupa cum se poate vedea in poza atasata. La praguri nu are deloc. Alte adaugiri ale anuntului initial (sper ca de data asta nu am scapat nimic) - doua chei originale BMW - masina de nefumator (am copil mic de transportat in masina) - carlig de remorcare care nu se vede in poze - masina se vinde cu un filtru sport bonus - volan M - oglinzi M1 point
-
in special la aceea ma refeream, la P85D, dar cum am spus, stiu ca acceleratia e puternica, insa e ca in roller-coaster-ul asta de aici de la Ferrari World unde ajungi la 250kmh in 4-5 secunde si in afara de vant nu auzi nimic, e cam blunt asa, da, aproape lesini dar e ca un big fart si dupa gata1 point
-
E o senzatie foarte faina sa iti vezi masina din afara. Cand mai conducea altcineva din familie masina si o vedeam plecand sau venind,in gandul meu "mama mama ce masina")))1 point
-
Las aici un tabel cu date despre Bolth Tread (diametrul ext. al "butucului" pe care intra janta, daca ma exprim bine) numarul de prezoane, diametrul cercului format de centrul axelor prezoanelor, si faimosul ET pentru mai toate seriile de BMW Asa toata lumea poate sti mai usor ce jante poate monta.Spor la citit! 1 Series E81/82/87/88 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-45 3 Series E21 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20 3 Series E30 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-35 3 Series E30 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 27-30 3 Series E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47 3 Series E36 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-47 3 Series E46 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47 3 Series E46 M3 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. Fronts ET 30-47, Rears ET 20-27, 3 Series E90/91/92/93 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-45 3 Series E90/92/93 M3 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 34-37 5 Series E28 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 18-25 5 Series E34 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-20 5 Series E34 M5 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. 5 Series E39 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25 5 Series E39 M5 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25 5 Series E60/61 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-32 5 Series E60 M5 (Saloon) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32 5 Series E61 M5 (Touring) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32 6 Series E24 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. 6 Series E63/64 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 14-20 6 Series E63/64 M6 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20 7 Series E32 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 19-26 7 Series E38 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-25 7 Series E65/66/67/68 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 10-25 8 Series E31 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. X3 E83 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-45 X5 E53 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-45 X5 E70 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M14x1.25 bolt thread. ET 37-53 X6 E71 = PCD 5x120, centre bore FRONT 74.0mm, centre bore REAR 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. Z1 E30Z = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. Z3 E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-40 Z3 M Coupe/M Roadster = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. Z4 E85 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 45-52 Z8 E52 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread.1 point
-
Eu de cand am cumparat masina la revizie am pus doar castrol edge 0w40 se simte foarte bine motorul.1 point
-
Salut, Felicitari pentru achizitie, arata foarte bine. Multi km fara incidente ! ! ! Legat de trimuri, stric parerea mea, cele originale sunt de 100 de ori mai frumoase si nu zic asta, ca sunt originale, dar cele care ti-au placut tie o fac sa arate a "mobila" zici ca stai in sufragerie.1 point
-
Terminat si upgrade la CIC , mi-a dat ceva batai de cap consola centrala pt ca am luat de LCI pt a nu ma complica si cu taiere idrive , nu am anticipat ca e diferita consola la schimbator si a trebuit sa modific un trim de LCI dupa capul meu unde din cauza cutiei cu joystick nu mai permitea miscarea manetei ,a fost nevoie de ceva bricolaj migalos , ulterior a fost vopsit trimul si consola centrala si rezultatul e mai mult decat satisfacator , arata f bine fata de trimul vechi cu lumini , am avut un mare avantaj cu maneta de smg care are iluminare pe pozitii .Inca nu e prinsa pielea , urmeaza sa duc la cineva pt asta ca sa iasa perfect si am pastrat si butonul sport .Cam asta e GAME over la interior ...temporar )) Cat despre upgradeul la CIC , merita 100% . un video si cateva poze Video in motion http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5512_zpshy41lr6n.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5516_zpshsccjebk.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5515_zps8z7wfto7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5558_zps9fnl5blm.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5560_zps3lsz5ycz.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5569_zpsuo3qvdtm.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5568_zpsthsxpof3.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5561_zpsmcywlhsb.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
are clima sau aer conditionat ? vad ca nu are afisaj digital doar rotita sa invarti gradele1 point
-
uitati si link-ul promis. Azi i-am facut revizia la Dormag cu piese originale BMW. www.autovit.ro/bmw-328-C36795011.html1 point
-
Masina nu e luata de pe athlon:( acum sunt pe telefon si nu stiu cum sa postez poze:(( o sa o pun azi pe autovit si o sa va dau link-ul. Merci1 point
-
@petis ...mai era o poza pe athlon cu bordul masinii unde se vedeau si km, o poti pune si pe aia, ca sa elimini orice dubii!1 point
-
Chiar daca este de vanzare,prefer sa schimb tot ce trebuie.Nu mi place sa nu fie ceva in perfecta stare de functionare. Valabil.1 point
-
1 point
-
Mi-am propus sa ii ofer de 2 ori pe an un tratament la piele si intre sa mai curat eu scaunul soferului, cotiera si volanul cand mi se pare ca are nevoie. Oricum imi place sa am grija de masini si deocamdata pielea se comanda exemplar.1 point
-
Vuvule ai plus de la mine.sa fii pe 0....tipul cu chinezaraie sigur ti-a dat minus.nu ca ar conta... ))1 point
-
1 point
-
Atitudinea aceasta face ca in continuare samsarii sa vanda toate ciurucurile,nu am nimic impotriva,puteti cumpara ce vreti,insa atunci cand un autoturism pune viata unor oameni nevinovati in pericol,nu pot sta deoparte. Repet,sunt 100% si nu din poze ci din acte/serie caroserie1 point
-
1 point
-
. UPDATE / IMPRESII la 1 an / 20000 de km. Pe scurt, nici o problema mechanica sau electrica in primul an IMPRESII NEGATIVE: Systemul de navigatie - aproximativ in una din patru incercari, localizeaza adresa gresit! nu ma asteptam la asa ceva, detaliul hartilor este corect la nivelul strazilor, dar nu pune destinatia corect. Nu prea inteleg de ce... Sistemul DVD din spate - foarte greu de controlat, si de loc intuitiv. In plus, daca cotiera din spate este ridicate, se poate controla bineinteles doar din fata, ceea ce inseamna ca masina trebuie ss fie oprita si in "Park" Scaune fata "active" - pungi de aer in scaunele fata, care se umfla intr-un ritm incet si alternind locatiile. In opinia mea, optiune complet nefolositoare Portbagajul se poate ridica comandat de la cheia sau din interiorul masinii, dar nu se poate si inchide la fel. Trebuie mers si apasat pe buton in spate. Asta e din setari. "Lane Change" Alert - enervanta, vibreaza volanul cind esti prea aproape sau calci liniile demarcatoare. Am inchis-o, pentru can m-a "densensitizat" la alerta de vibrat volanul, nu o mai bagam in seama. Am lasat doar alerat de "unghi mort" activa, care e foarte utila Suportul de pahare din fata - iese intotdeauna cu totul cind scoti o sticla din el... e o chestie cunoscuta la BMW, e ciudat ca se pricep sa faca masini complexe dar nu le-a reusit niciodata sa faca un suport bun pentru sticle... IMPRESII NEUTRE: Inca nu a trebuit sa fac primul schimb de ulei. E tot cu uleiul din fabrica la 21000 de km :-( L-am programat pentru saptamina viitoare, cind implineste masina un an. Auto Start/Stop - probabil ca foloseste intradevar la reducerea consumului, dar e enervant. Music System - are "Premium audio", dar calitatea e medie; nimic deosebit. Aer conditionat - nu este deosebit de puternic, dar in general la masinile germaneasta e de asteptat Roti/Cauciucuri - 19 inch / 245 latime - cam la limita pentru masina asta avind in vedere masa ei. Aveam cauciucuri mai late pe 335... Data viitoare va fi cu "Sport Package", care vine cu cauciucuri de 275 latime. IMPRESII POZITIVE: Transmisia - aceasta noua (2013 - ) cu o trepte este fenomenala. Tranzitiile sint perfect sinchronizate Motorul - N55 3.0L - suficient pentru dimensiunile masinii - nici prea mic, nici prea mare. Sint curios ce motorizari vor fi pe noul serie 7 (G11), care va aparea in a doua parte a lui 2015, avind in vedere ca se pare ca va fi mai usor cu vreo 200kg. Consumul - media e de obicei un pic sub 10. Acelasi consum pe care l-am observat inainte pe 335i coupe, cu transmisie manuala. In mare e acelasi motor, iar cresterea in gabarit pare sa fie compensata, din punct de vedere al consumului, de cutia cu 8 trepte. Autonomia - 700-800 km, suficient Suspensia - bine adaptata caracterului masinii. Mici schimbari in functiile de schimbarile din setari (sport/comfort) Zgomot interior - interiorul este ultra linistit. Desi controlul de calitate la serie 7 se pare ca nu e diferit de cel de la alte serii, intr-un an nu am avut nici un fel de zgomote neasteptate in cabina. Comfort interior - aici masina exceleaza. Reglajele la scaune sint extensive. Inca nu am ajuns sa stau in spate, sa folosesc functiile de lasat pe spate, ridicat picioarele si masaj... Sper sa apuc vreodata :-) HUD - foarte folositor, il las pornit tot timpul. De asemenea cameera din parbriz citeste limitele de viteza si apar in HUD. Inventie de nedespartit de acum incolo Luminile interioare - se pot schimba culorile Volan incalzit - nu am avut vreodata o masina cu optiunea asta, si nu as fi ales-o vreodata, insa a fost parte a unui pachet. Acum insa o voi alege in viitor, volanul e cald intr-un minut, inaintea scaunelor (1-2 minute) si a masinii (5+ minute) Alte descoperiri interesante: In spatele grilajului din fata masinii, dar in fata radiatorului, exista un alt grilaj cu elemente verticale din plastic, care se deschid/inchid in functie de nevoile de ventilatie . . .1 point
-
1. in representanta astia nu vor sa faca dezactivarea functiei auto start/stop 2. daca eu nu stau in spate, de ce mi-am luat seria 7??? esti serios cu intrebarea asta? daca citeai prin post vedeai ca am trecut de pe un coupe pe 7 tocmai ca sa am mai mult loc pentru copii, si ca sa nu-mi dea cu picioarele in spatele scaunului. presupunerea ca sintem 3 in familie e complet aleatorie. scaunele au si masaj la spate, nu doar la partea de sezut. deci unde vezi ca sint boostere de copii instalate (pe parti), se poate folosi functia de masaj pentru spate. si ca sa-ti satisfac curiozitatea si mai mult, sotia prefera sa stea in spate daca nu sint copii cu noi, pentru ca e mai intuneric, scaunele sint comfortabile, are masaj si tv samd. e satisfacatoare explicatia? .1 point
-
. observatie corecta - 50% din posturi sint injuraturi pe adresa mea, 30% remarci pe adresa pantofilor, 15% absurditati si pareri incoerente, si 5% posturi referitoare la masina. unii sint funny si cu remarci inteligente chiar daca incearca sa te irite (Similea e un exemplu), alti prefera sa injure si sa scuipe din umbra anonimitatii, cu mare curaj mare... sa fie ei sanatosi. asta e viata. unul te intreaba de masina, ii raspunzi, si dupa aia 100 incearca sa te faca de cacat, ca sa se simta ei mai bine, ca doar daca ai serie 7 trebuie sa fii tigan, cocalar, nespalat, cu paduchi in cap si alte alea. respectivele persoane (stiu ei care sint) insa nu-si dau seama ca asa de mari sint diferentele intre noi, incit remarcilor lor nu pot decit sa treaca precum apa pe ulei. trebuia sa pun de la inceput niste poze cu pantofii aia in rolls royce ca sa crape unii de invidie, dar se pare ca e de ajuns sa postezi despre un serie 7 nou ca si sar unii de fund... o sa mai postez despre masina cind am updates, sau cu alte informatii despre masina cind mai descopar ceva interesant. deocamdata cea mai enervanta inventie este cea de auto start/stop, pe care de fiecare data cind pornesti masina trebuie sa o dezactivezi. iar cea mai placuta e comfortul scaunelor din spate, dar din pacate nu prea ajung eu pe acolo... .1 point
-
Scufita Rosie, nu, nu imi este foarte evidenta calitatea unei spalatorii daca nu am mai fost pe acolo. am trecut pe linga, erau 3 bay-uri pentru masini, erau toate ocupate cu masini, si mi-am zis ca e timpul sa spal masina pentru ca era ingrozitor de murdara. uita-te la pozele pe care le-am pus la inceputul topicului, cu masina murdara. ai dreptate in privinta faptului ca spalatoria nu a fost de calitate. in cele 3 ocazii in care am spalat masina (constanta, oradea, giurgiu), rezultatele au fost intotdeauna mediocre. insa in acelasi timp, nu imi pasa chiar asa de mult daca are mici zgarieturi sau altele, in trei ani oricum o sa o schimb cu noul 7 case e planificat sa apara in 2015 sau 2016. Rolls Royce, daca planifici sa-l tii ani de zile, merita dus la spalat intr-un loc cu profesionisti. La care al doilea paragraf te referi??? Te citez: "La al doilea paragraf mi-ai confirmat ca esti plat ca un blat de la Pizza Hut. Nu ai strans din dorsali sa-ti iei masina ? Eu nu ti-am mentionat de nicio economie, a venit de la tine viteza" ??? 1. nu, nu am strins din dorsali sa-mi iau masina 2. nu stiu despre ce mentiune la viteza te referi? Diferenta dintre serie 5 cu scaune "comfort" si seria 7 cu scaune "comfort" in spate e de vreo extra 17 cm de spatiu la picioare. daca tu consideri differenta nesemnificativa, asa o fi .1 point
-
Se numeste VOLANT colegilor ca e un disc. Daca era o disca, puteati sa-i spuneti volanta.1 point
-
Nu stiu ce sa zic cu husa,cred ca ai zgaria masina folosind-o. Ce negreala ai tu pe toba nu e de la dpf scos sigur.0 points
-
Arata foarte bine...si are si ceva dotari. S-o conduci cu placere! Totusi nu ne-ai spus si noua cateva cuvinte despre primele impresii, consum, etc...0 points
-
0 points
-
solutia e sa iei un E46 ca acolo stii ce ulei sa bagi )) Srry dar nu m-am putut abtine0 points
-
Bine... Hai ca sa te iau alfel, masina este luata de pe Athlon, iar singura varianta era cotw ca si revanzator, dar ar fi trebuit sa fie pozele brand-uite cu www.carsontheweb.com...iar pe athlon orice masina are poze din interior cu: bancheta spate, lateral bord si central bord, unde se vad si nr de km... Nu ai decat sa ma contrazici, dar fac asta de multi ani si stiu ce inseamna! Normal ca acum arati poze cu bordul dupa ce a ajuns masina acasa, dar doveditoare sunt cele de pe site... Mai bine ma minteai altceva decat sa spui ca nu e de pe athlon! ) Si data viitoare asteapta sa ajunga masina acasa, ca sa pui poze... Nu te acuz cu nimic, doar te rugasem cu o poza!0 points
-
-1 points
-
Asa e. Tocmai ce am intrebat de un filtru de motorina si pe bavauto e mai scump ca la o reprez. bmw.-1 points
-
Da. Multumesc de sfaturi. Cateva ganduri: 1. S-ar putea sa am nevoie de un mecanic bun in Galati.... (de joi incolo) 2. Nu sunt multumit deloc de ce interventie a facut mecanicul la cutia de viteze. Adica se cunoaste o diferenta, deci avea si la cutie si la volanta defecte. Dar huruitul e tot acolo. Luni iau banii, mai am o datorie la el de 110 lei, o sa ma intalnesc sa ii dau dar sa ii si arat masina. Sa vad cum motiveaza el. Eu am vrut sa scap de huruit in prima faza, el a schimbat niste piese si a spus ca se va rezolva. O sa vad luni ce si cum. 3. Poate Marti seara, si Miercuri seara, reusesc sa ma intalnesc undeva in Galati cu cineva de pe forum. La o cafea. In caz ca urmareste cineva de acolo acest thread. Poate rezolv punctul 1. Nu prea am avut timp de postari pentru ca a trebuit sa ma pregatesc si sa imi reimprospatez cunostintele. Urmaresc un job si nu prea vreau sa dau chix. Asa ca postari mai rar am avut in aceasta perioada si posibil pe urmatoarea perioada. Intre timp la masina, de fapt atunci cand m-am chinuit sa dau jos scociul, a mea mandruta, s-a oferit sa faca ordine in interior:D (tinand ca ea mai are 2 luni si cam trebuie sa mai ridice populatia Romaniei cu inca o persoana) iar eu am lasat-o, deoarece mi-am cam asezat terenul. Cum? Simplu. Pai a obosit, i-a luat 4 ore(aproximativ o ora pe portiera), si a observat ca la scaune si cotiera nu are ce sa le faca decat un profesionist. Si am obtinut aprobarea:D. O sa o duc la cosmetizare. Oricum nici ce a facut ea pe portiere nu e de trecut cu vederea. Va pun poze sa vedeti, o sa faceti diferente de inainte dupa, nu le mai aranjez eu. http://s3.postimg.org/6vaemxss3/DSC_0266.jpg http://s17.postimg.org/6dsk4t1db/DSC_0269.jpg http://s29.postimg.org/t6iqqdfon/DSC_0271.jpg http://s1.postimg.org/mg0sqey73/DSC_0272.jpg http://s23.postimg.org/xx5dlrbvv/DSC_0273.jpg http://s12.postimg.org/egty1opjx/DSC_0274.jpg http://s3.postimg.org/7alofyepf/DSC_0275.jpg http://s14.postimg.org/pp765a2jl/DSC_0276.jpg http://s9.postimg.org/g2phfj6kf/DSC_0277.jpg http://s21.postimg.org/4cvo5c9rb/DSC_0278.jpg http://s29.postimg.org/hz9wi9eav/DSC_0279.jpg http://s30.postimg.org/dvqzhkhoh/DSC_0280.jpg http://s17.postimg.org/3z0okdl4f/DSC_0281.jpg http://s9.postimg.org/k1moycv7j/DSC_0282.jpg http://s21.postimg.org/54yc4jdyf/DSC_0283.jpg http://s22.postimg.org/vngiudggh/DSC_0284.jpg-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Caracal-Dr. Tr. Severin, în mare parte asfalt bun și trafic lejer pe direcția apus, de obicei. Data viitoare pozez pentru credibilitate.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00