Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/18/15 in all areas
-
6 points
-
Chiar nu vad sensul offtopic-ului. myx-ule hai sa cerem stergerea topicurilor noastre.ce cacat cautam noi aici cu e90 si e60-uri banale, cand forumul colcaie de bolizi ))) On topic Niciodata nu se termina lista retofit-urilor. asa ca....spor la $$$treaba$$$ in continuare ))4 points
-
Dupa 9 ani a sosit vremea sa schimb masina. Batranul meu 525d inca imi umple inima de bucurie cand il privesc sau il conduc si m-a servit fara sa faca prea multe mofturi in toti acesti ani dar e timpul sa gaseasca alt proprietar care sa-l iubeasca si ingrijeasca la fel de mult. Acum cand am ajuns sa fac in jur de 10k km pe an cu masina personala am zis ca e momentul sa ma intorc la un benzinar. M-am decis sa nu mai sar de pragul de 2000 cm asa ca am ales un 328i american, repatriat in Germania de unde l-am adus personal. Dupa ce masini se posteaza in mod normal pe aici a mea poate fi descrisa ca semicheala, dar am considerat ca pentru mine cele mai importante optiuni sunt motorul, anul 2013 si cei sub 26k km pe care ii avea in momentul achizitiei. A costat 22.700 eur, nu sunt genul care se targuieste cand ii place ceva asa ca am scazut cateva sute de euro la telefon si am plecat sa o iau. Probabil ma duce undeva la 24500 cu toate cheltuielile. F442439 Model description: 328i Market: USA Type: 3C13 E-Code: F30 Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: N26B20O0 - 2,00l (180kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Alpinweiss 3 (300) Upholstery: Sensatec 1/schwarz (KCSW) Production date: 22.04.2013 Assembled in: München Code Standard Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S240A Leather steering wheel S249A Multifunction f steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S4CGA Interior strips, "satin-silber" matt S4NEA Blow-by heater S520A Fog lights S544A Cruise control with brake function S5DSA Emergency release, luggage compartment S645A BMW US Radio S823A Hot-climate version S845A Acoustic belt warning S853A Language version English S876A Radio frequency 315 MHz S992A Control of number-plate attachment S993A model year code in VIN Code Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2VBA Tyre pressure control (TPC) S319A Integrated universal remote control S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S493A Storage compartment package S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S676A HiFi speaker system S693A Preparation BMW satellite radio S697A Area-Code 1 for DVD S6NHA Hands-free with USB interface S8SCA Telematics access request,country-spec. S925A Transport protection package S9AAA Outer skin protection Moaca mea e bonus.3 points
-
probabil mi-ar trebui un 6gt ca sa tin pasul cu ce masini apar ....chiar nu sunt in vreo competitie :frantics:3 points
-
La i8 e naspa ca fiind cererea mult peste oferta nu negociezi mai nimic la pret, ba mai mult decat atat risti sa iti mai bage si un "market adjustment fee" pe gat, sau mai pe romaneste spus sa iti puna ceva peste pretul de sticker, practica destul de comuna printre stealeri (cum le mai spun americanii), pardon, dealeri, in momentul in care cererea este mult peste oferta, asa numita "seller's market". E chiar asa naspa noul seria 7 de nu te incanta deloc? Am avut o invitatie primita de la BMW de "exclusive preview" inaintea lansarii in fata presei pentru seria 7 dar mi-a fost lene sa ma duc. Un M6 Grand Coupe nu iti place deloc in loc de M3? Zic si eu, nu hotarasc pe banii tai evident, doar ca de la un 7 LI la un M3 e diferenta mare la spatiu interior, fara sa mai pomenesc de scaune ventilate, scaune cu masaj si alte optiuni la care nu visezi sa le ai pe M3-ul actual, fara sa mai pomenim ca la M3 se cam tine de pret, din nou povestea cererii si ofertei. Eu unul in locul tau as astepta pana in iarna daca as vrea sa imi iau M3 si l-as lua de la un dealer din Nordul Americii fix cand e vremea mai nasoala acolo si nici dracu nu cumpara M3 in zona aia, tu in Arizona neavand probleme de genul furtuni de zapada si asa mai departe, plus ca ai lua modelul 2016 LCI care are ceva imbunatatiri fata de 2015. Dar o mai spun inca o data, nu eu decid pe banii tai.3 points
-
Atunci baga-i 5w30 in continuate si nu iti mai pune atatea intrebari. Nu e un lucru rau ca vrei sa stii anumite detalii, dar cand totul merge bine de ce vrei schimbare?2 points
-
Nu ma bate la nimic. O sa ma mai bucur de masina cativa ani, daca tot am muncit atata la ea. In romania oricum nu are pret calitatea.2 points
-
2 points
-
Gresit, in US se folosesc doar frecventele impare 92.1, 92.3, etc. Se poate reprograma pentru Europa foarte usor, asa cum e codat acum nu prinzi de ex. ProFM in Bucuresti care e pe 102.8 deoarece sare de la 102.7 la 102.9.2 points
-
Dupa cum stiti (sau nu stiti ) momentan sunt in cautare de masina . Pe langa rugamintea mea de a ma ajuta cu sfaturi la varii masini voi posta si informatii esre masini vazute , care nu corespund . Consider ca e oarecum datoria mea de forumist sa va dau un "heads up" legat de tepele e pe piata in speranta ca si alti forumisti care cauta masini vor face la fel . Economisim timp si nervi. 330xd - Masina cumparata din Torino cu 277.000 km . Atentie ca mai are si un 120d si un 5er e39 la vanzare P.S. Informatia mi-a parvenit la o cautare amanuntita pe net folosind seria de caroserie . In baza de date BMW romania apare cu km din bord .2 points
-
http://s21.postimg.org/k02s99kv7/DSC_0143.jpghttp://s21.postimg.org/i4p6plasj/DSC_0162.jpghttp://s21.postimg.org/n0o83jlk3/DSC_0160.jpghttp://s21.postimg.org/e1tkcrrab/DSC_0156.jpg http://s21.postimg.org/ojjm8is4j/DSC_0153.jpghttp://s21.postimg.org/s6us0uaxv/DSC_0147.jpghttp://s21.postimg.org/6i52ognhf/DSC_0163.jpghttp://s21.postimg.org/jv87r2sbn/DSC_0161.jpg2 points
-
2 points
-
Masina este foarte rara (singura din Romania cand am verificat) si tinand cont de cate exemplare au fost construite (310 buc. din care cu aceasta motorizare 30 buc.) si cate mai sunt azi (aprox 90 buc.) este potrivita pentru colectionari sau pasionati. O vand pentru ca eu nu mai am timp pentru ea si e pacat sa stea in garaj. Pretul de vanzare este de 4200 euro. TEL - 0735131985 CLICK AICI PENTRU POZE MASINA cateva link-uri unde va puteti informa despre acest model: Clubul BMW Baur (20033 este a mea): http://www.baur-tc.d...4-register.htmlArticol despre model: http://www.news.bmw-...6-baur-tc4-e36/Mai jos ai lista de caracteristici ale masinii in engleza si poze atasate. Masina este inmatriculata in Romania din 2008 eu fiind al 4-lea proprietar (al 2-lea in Romania). Taxa a fost platita si nerecuperata. Am si documente germane originale, inca din 1993. - BMW 320i model BAUR TC4 nr. 20033 - M50 engine (NO Vanos), 6 cylinders inline, euro 2, 1998 cm3, 150 hp - 161.000 km - 4 electric windows - leather interior - heated front seats - New Clarion MP3 player (with matching amber lighting) - New MTX 3-ways rear speakers - electric headlights - fog front lights - M3 steering wheel (NEW) - M3 17 inch motorsport rims - M3 side trim - M3 heated power mirrors - M3 tail lights - AC SCHNITZER front grille - AC SCHNITZER front lip - AC SCHNITZER back lip - AC SCHNITZER evacuation1 point
-
1 point
-
@ Alex_wly: un argument solid si edificator. Multumesc! Legat de mentennanta preventiva este evidenta, nu @ akon: am sa continuu cu 5w30 OE sau Castrol, Rheinol sau Ravenol. Ma gandesc eu ca sunt optimizate primele doua dar si celelalte 2 brand-uri sunt, pare-se, ok. Legat de Motul am oaresce rezerve citind unele lucruri nu tocmai bune, parca tot pe forum (depuneri ciudate pe fundul bidonului samd).1 point
-
Eu m-am abtinut sa comentez pe celalalt topic al lui andrei...cu f-ul...tot pe tema asta. adica spune ca propietarul a preferat alt tip de ulei, cu alte specificatii decat cele recomandate de bmw.la 98.000 km parca a schimbat ambele turbo...de ce oare? Eu am 225.000 km cu masina.de la 0 la km astia a pupat doar bmw ll4 5w30 si asa va pupa pana isi da duhul...cel putin la mine. turbo l-am schimbat la 183.000...cand toate au termen pe acolo. ulei nu manamca din 15 in 15.000 de km. deci...sa imi pun oare semne de intrebare cand e vorba de uleiuri? NU!!!!! Bafta cu masina.da-i cox si mentenanta preventiva.1 point
-
Intre timp eu am inceput cu spatele, cumparat bara originala sh in culoarea masinii mele + senzori de parcare + sistem de prindere pe dedesubt. In 2-3 saptamani vine si cea pe fata ! http://s11.postimg.org/jzqqykxq7/20150516_200923.jpg1 point
-
I-am cumparat capacul care lipsea, de la pompa auxiliara. Am avut nevoie si de piulite speciale, cu guler, trei la numar, altfel il tineam pe post de bibelou, in casa. Cand ma gandeam cum rahat scap de lipiciul dubios de la oglinda retrovizoare, s-a dezlipit singura. Dupa ce am incercat si eu sa o lipesc (fara succes), am fost la Ager. Nimic nou sub soare, merge schnurr. ODO 2074001 point
-
Bineinteles ca am miscat ceva ) Vineri am reusit sa termin toata agitatia cu inmatricularea. Noile mele numere sunt acum de Bacau si sunt BC 78 SNK. Tot vineri i-am dat o spalare ca prea era plina de praf. Sambata am luat toba finala cu 2 "burlane" pe care acum sunt in dubii daca sa o mai montez. Adica nu vreau sa imi sparga urechile la drumurile mai lungi si nici nu vreau sa lase impresia unei masini castigate la pufuleti cu surprize. Iar Duminica, dupa 3 zile de stat pe loc si adunat iar praf la greu, spre seara am fost si am spalat-o din nou. De data asta la self wash. A iesit ok per total. Atasez acum cateva poze si sper sa apuc sa montez toba noua azi. Subwooferul de la MTX n-am apucat sa il leg in weekend. Sper sa il rezolv zilele viitoare. http://imageshack.com/a/img540/3397/Rmbldw.jpg http://imageshack.com/a/img673/1645/U7XJmC.jpg http://imageshack.com/a/img901/2969/PkDaDL.jpg http://imageshack.com/a/img540/9153/yhVZhi.jpg http://imageshack.com/a/img673/3246/Bz0WCy.jpg1 point
-
@ Sir 10 - Multumesc frumos Putina curtatenie nu strica http://s25.postimg.org/cu30xasjz/20150516_193125.jpg free image hosting http://s25.postimg.org/6uf9tn7rj/20150516_193136.jpg image hosting gif1 point
-
Caracal-Dr. Tr. Severin, în mare parte asfalt bun și trafic lejer pe direcția apus, de obicei. Data viitoare pozez pentru credibilitate.1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru urari! Da, cand pun pedala la podea instantaneu imi apare un zambet tamp pe fata. Motorul si cutia deja sunt foarte laudate, eu nu sunt chiar expert dar imi place reactia masinii. Venind de pe e39 cu suspensie standard asta mica e clar mult mai sportiva si exacta la manevrare. Cu totul alta masina. Despre consum nu pot sa spun prea multe. In regim de autobahn a cam sarit de 8, poate chiar spre 9. Prin Austria si Ungaria cu mers pana in 140 a luat cam 7. De cand am intrat in Romania a sarit iar in jur de 8 cu mers relativ alert. Prin oras nu stiu ca n-am apucat sa o frec. Ce sa zic, cam asa consuma si vechiul 525d. In functie de cat de grea e talpa. Cred ca e un consum bun pentru caii de sub capota. Despre xenon da, probabil era bun acolo, desi pe ploaie mi se pare ca nu vad nimic. Oricum si farurile astea lumineaza foarte bine. Nu prea sunt omul care investeste in retrofituri, etc. Poate inca un set de jante, probabil ceva de 19. Acum am 17 cu allseason, cauciucurile de fabrica probabil cu dot ceva martie 2013 parca, inca in stare foarte buna. Uite despre radio n-am fost atent. Prind radio zu, kiss, parca si europa fm. S-ar putea sa-i fi facut codarea in Germania, habar n-am. Masina a avut facut tuv in Germania, are ITP valabil pana in aprilie 2017, la rar mi-au omologat-o euro5. Doar ca am platit taxa vreo 1300 lei ca e model de US. Sa vedem, maine sau marti cand ajung cat imi calculeaza anaful timbrul de mediu. Mi-au expirat numerele de o saptamana. Nu credeam ca dureaza atat inscrierea si am zis ca 2 saptamana cat aveam din Germania ajung si nu mor inca vreo zi, doua. Dar probabil se vor face 10 zile pana iau in sfarsit numerele si o sa o mai calaresc un pic. Trebuie sa-i schimb lichidul de frana, zice ca revizia sa i-o fac pana in 06/2016 sau 10k km de unde deduc ca probabil a avut facuta prima revizie pe la 15k km. Oricum ii fac revizia completa saptamana asta, sa vedem ce-i cu recall-urile alea, mi-a zis aici la Ploiesti ca a avut ceva inlocuit anul trecut pe la motor dar nu stiun ce exact. Sa vedem daca mai e ceva de schimbat acum cat mai e in garantie, sa vad daca pot sa-i extind cumva garantia. Cam astea ar fi urgentele acum, mai departe sper sa ma duca cel putin 4,5 ani fara costuri importante.1 point
-
glaze dupa FG400 ? sa te uiti bine in soare posibil sa fie ceva holograme in lac , trecerea de la compound la un simplu glaze nu prea e recomandata , daca folosea Megs 205 ( Ultra Finishing Polish ) era altceva dar ce a folosit el acolo este un glaze simplu cu ceva fillere acrilice in el http://www.obsessivedetail.com/Megs205.jpg pentru one step mergea Menzerna PF2500 de exemplu care nu era musai sa fie urmat de altceva mai light arata bine in poze , trebuie vazut in soare dupa ce se disipa fillerele din glazeul respectiv1 point
-
Ieri masinuta a primit un detailing exterior la un an dupa ce a ajuns la mine, cu ocazia asta am eliminat panza de paianjen si alte zgarieturi care imi stateau pe creier. Etapele au fost urmatoarele: -Spalare cu autobrite magic foam + manusa (Prespalarea s-a facut la spalatorie ) -pentru uscare s-au folosit 2 prosoape, unul Pro detailing si unul de la KENT -decontaminare cu argila Bilt Hamber + ONR/Apa -Pentru corectie s-a folosit Menzena FG 400 si apoi Meguiars Miror Glaze, aplicarea s-a facut cu o masina orbitala si rotativa unde au fost zgarieturi adanci. -Protectie: ceara Colinite 476 un singur strat, am de gand sa mai dau inca un strat peste 5-7 zile. Poze din timpul operatiunii aici: http://postimg.org/gallery/1kuj01zyw/25559021/ Galerie completa cu rezultatul final aici: http://postimg.org/gallery/u56uvxny/ Am de gand sa-i fac si un detailing interior luna viitoare, pentru piele as vrea sa incerc Letherique iar pentru mocheta/stalpi si plafon am solutie Pulimax APC. http://s23.postimg.org/c02htpjxj/DSC_7560.jpg http://s23.postimg.org/5avydoylj/DSC_7561.jpg http://s23.postimg.org/rcqu1h8h3/DSC_7564.jpg http://s23.postimg.org/5p1vr182v/DSC_7566.jpg1 point
-
frumoasa trecere , insa nu o sa ai probleme cu faptul ca e de USA ?! la RAR ma refer.1 point
-
N47 nu are probleme grave la turbina cum are precedentul M47. Singura problema a lui este distributia care se poate rezolva cu un cost suplimentar de 3500-4000 lei. Mai cauta/asteapta putin si ia-ti un F30. Look mai agresiv, masina mai noua, pret bun la revanzare. Are mai multe avantaje un F30. Spor la cautare si sa faci alegerea corecta. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
Mai asteapta putin si ia-ti f30/f10. E mai noua, arata mai bine la interior & exterior ( in 2016 apare si faceliftul )1 point
-
1 point
-
Salut, Am tot citit pe aici diverse thread-uri si unii experti nu recomanda diesel pentru urban. Cat despre F30, nu prea gasesc sub 20.000 ce vreau eu in DE, lumea nu prea se grabeste sa le vanda si daca le vinde, le dau scump pt ca le-au achizitionat relativ recent. Ati auzit de ceva probleme la F30 ?1 point
-
merita un 2.0L diesel oricum, ca putere si consum. Eu sunt foarte dezamagit de tot ce a facut BMW in ultimii 15 ani cu motoarele pe benzina in 4 cilindrii. Cu cele in 6 nu au dat-o tot timpu in bara, dar la 4 cilindrii nu le-a reusit nimic. Deci uita de 318i.1 point
-
0w40 e mult mai bun la temperaturi inalte si ai ungere maxima de la prima cheie la temperaturi scazute.1 point
-
1 point
-
La modul general, cam are dreptate. Cu alte cuvinte, eu am ramas la E39 fara oglinzi de vreo 5 ori. Inclusiv cu oglinzile rupte complet. Mi-au furat pana si semnalele de pe aripi care nu valoreaza mare lucru. Mi-au furat si un capac de la gaura pentru carligul de remorcare. Cu siguranta acele piese n-au fost furate din intamplare ci pentru ca diversi sarmani care aveau acelasi tip de masina dadeau comenzi la hoti. Iar la BMW chestia asta e generalizata. Exista cu siguranta foarte multi care nu-si permit masinile pe care si le-au cumparat, asa ca apeleaza la tot felul de porcarii. Cauciucuri resapate sau care au trecut de mult de limita de uzura, placute si discuri sh, piese furate de tot felul. Asa ca din punctul asta de vedere, e misto sa ai un BMW un pic mai rar incat sa nu ai probleme de genul asta. Cu cat F10 va deveni mai popular (ceea ce este inevitabil), cu atat furaciunile de pe F10 vor fi mai dese. Evident ca fiecare are dreptul sa-si cumpere orice masina, deci aici greseste.1 point
-
1 point
-
Timbrul de mediu a fost 333 lei, fiind calculat ĂŽn raport de model, an, numĂŁrul km.1 point
-
1 point
-
Chiar daca este de vanzare,prefer sa schimb tot ce trebuie.Nu mi place sa nu fie ceva in perfecta stare de functionare. Valabil.1 point
-
mici defecte optice ? am vazut aceasta masina pe la sfarsitul lui ianuarie si are mari probleme optice , rugina mai exact. pune niste poze mai explicite sa vada lumea micile defecte optice.1 point
-
7 - 7,5 cu viteze pana in 120 km/ora. In oras e o problema pentru cei ingrijorati de consum, in afara consuma relativ putin raportat la performante.1 point
-
Salut Dane! DacĂŁ as fi ĂŽn locul tĂŁu as pastra masina. Si eu am fost ĂŽn aceeasi situatie acum ceva timp, vroiam sa cumpĂŁr altĂŁ masina mai noua, cu mai multe optiuni, etc. Dar mi-am dat seama ca si cele noi nu sunt cu mult mai bune decat ce avem noi. Daca ĂŽi pui o navigatie cu Android ,camere si o pui la punct din punct de vedere mecanic, un coupe e46 e o masina extraordinara. In orice caz, chiar si daca nu o vei pastra, sa nu ii lasi pe unii posibili clienti sa te faca sa cobori pretul ca "asa au vĂŁzut ei pe la te miri ce samsari de 2 lei". Un e46 coupe din 2004,2005 care e bine intretinut se da si cu 10000 euro sau mai bine. Lasa-i sa isi cumpere coji la 4000, o sa ii vezi pe aici intreband de numere de asistenta rutiera. :lol:1 point
-
1 point
-
prin manuala eu inteleg si ambreiaj-volanta -rulment care pica mai repede decit o automata mai ales la motoarele mai noi si cu cuplu mare la turatie mica.Hai sa-ti dau un exemplu: 530d automat vs manual,unde la manual ambreiajul pica pina in 200.000,automata nu-i faci nimic,poate un schimb de ulei acolo1 point
-
http://img673.imageshack.us/img673/9706/1GgJZo.jpg BMW has used the term "TwinPower Turbo" to describe both twin-turbo and (single turbocharger) twin-scroll systems. http://www.bmwblog.com/2012/12/13/bmw-twinpower-turbo-technology-again-takes-two-spots-on-2013-wards-10-best-engines-list/ Twin turbo and Biturbo mean the exact same thing. They mean two turbos. There is no difference. It's marketing speak. Mercedes uses the term Biturbo because it sounds uppity classier? BMW uses the term TwinPowerTurbo because it sounds stupid sportier. It has nothing to do with the turbos being sequential or parallel, it has nothing to do with which specific cylinders feed the turbos, it has nothing to do with the size of the turbos, it has nothing to do with where they are located. Bi=Two=Twin. That is all. End rant. http://oppositelock.jalopnik.com/twin-turbo-vs-biturbo-lets-settle-this-1589877604 http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/efficientdynamics/phase_2/technology/engines.html1 point
-
Nu o sa constate nimeni nimic niciodata. De multe ori, o masina facuta praf, primeste elementul cu seria de caroserie a unei masini fara accident. E o activitate veche in Romania si nu numai. Pana unde incepe vestul cam asa se procedeaza. Faptul ca nu credem, nu vrem, ni se pare unora dintre noi ca nu se poate, nu schimba cu nimic situatia. Felicitari initatorului topic-ului indiferent de motivul pe care l-a avut sa fac publica treaba. E un inceput, felicitari FRE, cu o floare insa nu se face primavara...1 point
-
1 point
-
Ai ajuns sa vb de revizii. Nu asta e ideea topicului. Revizia la ulei,filtre poti s-o faci oriunde...nu asta e problema.1 point
-
Nu sunt adeptul inmatricularii pe Bulgaria. Voi plati taxa de inmatriculare pe care o aveam in plan din clipa in care am decis sa-mi cumpar aceasta masina. taxa nu este 1300 de euro....masina este mai veche de 14 ani si este euro 3...taxa este de 1900 de euro1 point
-
Motorul de 2.8 este superb....are suficient cuplu si sufucienti cai pentru orice depasire chiar daca masina este destul de grea. Pana una alta sunt gata si jantele pe 18...sablate si vopsite la SRZ http://s25.postimg.org/5pql6572n/type_65_1.jpg how to print screen on pc http://s25.postimg.org/5pql6572n/type_65_1.jpg how to print screen on pc http://s25.postimg.org/x1lu7hbtb/type_65_3.jpg picture hosting1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00