Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/19/15 in all areas

  1. Nu stiu daca intereseaza pe cineva consumul la un M4, in momentul de fata am 12.64 l/100 pe ultimii 2000 km parcursi daca nu ma insel. Am avut la un moment dat si 10.5 in regim de mers mai mult pe autostrada, dar in momentul de fata media mi s-a cam dus naibii avand in vedere ca pana la munca fac vreo 2.5 km, nici nu apuc sa incalzesc motorul ca am si ajuns deci nici vorba de consum mediu ok. Weekend-ul asta o sa ies la un drum ceva mai lung, asa ca o sa revin cu un consum si un review pentru o distanta ceva mai lunga pe care o voi parcurge (in jur de vreo 1000 km). Masina in momentul asta are in jur de 6k km, o pot alerga in voie fara dureri de cap.
    3 points
  2. Salutare tuturor!Dupa o asteptare destul de lunga sunt mandru sa spun ca am intrat in posesia unui BMW E34 518i din '94.Pt multi dintre voi motorul cam mic dar momentan pt mine fiind destul de ok!Dupa o prima plimbare de 350 km am ramas placut surprins sa i masor consumul undeva la 8 litrii %.Despre masina pot sa zic ca a fost destul de bine ingrijita de fostul proprietar singurele defecte fiind mici puncte de rugina si unele batai in fata.Planuri de viitor sunt multe..primul fiind inmatricularea,remedierea micilor probleme mecanice si estetice,jante (style 32 as vrea) si probabil multe altele!Am doar 21 ani pasiune si destula rabdare sa le fac pe toate asa ca astept pareri,sfaturi cat de rele ar fi ele!O sa am nevoie de o recomandare..un service si un tinichigiu bun in Brasov!Am si o poza informativa!
    2 points
  3. Primul lucru care mi l-au cerut cei de la OPC a fost factura si bonul pentru lucrare ...Factura si bon pe care nu le-am primit , mergand pe incredere... Invatatura de minte pentru toata lumea : Cereti de fiecare data factura si bon pentru orice !!! Nu se stie niciodata ce poate aparea pe urma... Acum ma simt totusi norocos ca n-a fost mai rau... Puteam sa ma trezesc fara ulei prin alte tari si atunci sa vezi tu distractie... LE: Din auzite, am auzit ca ar fi cineva in SM care se pricepe bine la BMW ( daca retin bine , spre iesirea catre Petea ) ...Stie cineva despre cine e vorba exact? ( parca artur se numeste )
    2 points
  4. Nu am luat si nici nu o sa iau in calcul ce masina puteam cumpara in locul 7-lui ....tocmai pentru ca din punctul meu de vedere nu se pot compara Drumurile din oras sunt groaznice ...incerc pe cat posibil sa folosesc masina la drum lung iar local ma descurc cu masina de servici sau cu bicicleta
    2 points
  5. @ Sir 10 - Multumesc frumos Putina curtatenie nu strica http://s25.postimg.org/cu30xasjz/20150516_193125.jpg free image hosting http://s25.postimg.org/6uf9tn7rj/20150516_193136.jpg image hosting gif
    2 points
  6. Mi se pare aberanta treaba asta cu diesel-ul pentru extraurban. Hai s-o luam logic. Diesel-ul are cuplu foarte bun la turatii joase fata de benzina aspirat. Deci avantaj diesel in oras. Diesel-ul are consum mai mic in oras. Motoarele pe benzina nu sunt deloc economice in oras. Deci iar avantaj diesel. Pe de alta parte, un motor pe benzina nu consuma mult in regim extraurban. Am avut E39 535i. Consum in oras: 20%. Consum in regim extraurban la o viteza de 130-140 km/h: 7-8%. Asa ca de ce ti-ai lua diesel pentru regim extraurban. In afara de asta, dupa parerea mea, intre motoarele aspirate pe benzina de 4 pistoane si diesel-urile de 4 pistoane, in ultimii ani diesel-urile ies castigatoare din toate punctele de vedere. Motoarele in 4 pistoane cu valvetronic sunt groaznice. Singurul motor de 4 pistoane pe benzina care chiar merita e noul motor N20 de pe F30 si F32, adica 328i, respectiv 428i. Consum mic, performante mari. Un motor extraordinar care arata ca diesel-urile nu vor mai avea sens in viitor. Daca vorbim de E90, mai degraba merita un 320d cu N47 decat un 320i cu N46.
    2 points
  7. Experti? Si atunci diesel-ul pentru ce este?
    2 points
  8. Dupa 9 ani a sosit vremea sa schimb masina. Batranul meu 525d inca imi umple inima de bucurie cand il privesc sau il conduc si m-a servit fara sa faca prea multe mofturi in toti acesti ani dar e timpul sa gaseasca alt proprietar care sa-l iubeasca si ingrijeasca la fel de mult. Acum cand am ajuns sa fac in jur de 10k km pe an cu masina personala am zis ca e momentul sa ma intorc la un benzinar. M-am decis sa nu mai sar de pragul de 2000 cm asa ca am ales un 328i american, repatriat in Germania de unde l-am adus personal. Dupa ce masini se posteaza in mod normal pe aici a mea poate fi descrisa ca semicheala, dar am considerat ca pentru mine cele mai importante optiuni sunt motorul, anul 2013 si cei sub 26k km pe care ii avea in momentul achizitiei. A costat 22.700 eur, nu sunt genul care se targuieste cand ii place ceva asa ca am scazut cateva sute de euro la telefon si am plecat sa o iau. Probabil ma duce undeva la 24500 cu toate cheltuielile. F442439 Model description: 328i Market: USA Type: 3C13 E-Code: F30 Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: N26B20O0 - 2,00l (180kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Alpinweiss 3 (300) Upholstery: Sensatec 1/schwarz (KCSW) Production date: 22.04.2013 Assembled in: München Code Standard Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S240A Leather steering wheel S249A Multifunction f steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S4CGA Interior strips, "satin-silber" matt S4NEA Blow-by heater S520A Fog lights S544A Cruise control with brake function S5DSA Emergency release, luggage compartment S645A BMW US Radio S823A Hot-climate version S845A Acoustic belt warning S853A Language version English S876A Radio frequency 315 MHz S992A Control of number-plate attachment S993A model year code in VIN Code Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2VBA Tyre pressure control (TPC) S319A Integrated universal remote control S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S493A Storage compartment package S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S676A HiFi speaker system S693A Preparation BMW satellite radio S697A Area-Code 1 for DVD S6NHA Hands-free with USB interface S8SCA Telematics access request,country-spec. S925A Transport protection package S9AAA Outer skin protection Moaca mea e bonus.
    1 point
  9. Imi doream de ani de zile acest model si dupa mai multe cautari m-am hotarat in sfarsit sa-mi iau ca masina de familie un 728i full Puteam de aceeasi bani sa-mi iau un E60 dar nu m-a atras niciodata acest design. Masina e in clipa de fata pe drum spre casa asa ca va arat doar cateva poze de acolo http://s25.postimg.org/ww6jtx0jz/728_1.jpg image hosting 10mb limit http://s25.postimg.org/7rfjgi13j/728_2.jpg image hosting 12mb http://s25.postimg.org/l9mfssd8v/728_3.jpg screen cap http://s25.postimg.org/n1kgkt2xb/728_5.jpg 20mb image hosting http://s25.postimg.org/6ruahws9b/728_6.jpg image hosting more than 5mb
    1 point
  10. Masina este foarte rara (singura din Romania cand am verificat) si tinand cont de cate exemplare au fost construite (310 buc. din care cu aceasta motorizare 30 buc.) si cate mai sunt azi (aprox 90 buc.) este potrivita pentru colectionari sau pasionati. O vand pentru ca eu nu mai am timp pentru ea si e pacat sa stea in garaj. Pretul de vanzare este de 4200 euro. TEL - 0735131985 CLICK AICI PENTRU POZE MASINA cateva link-uri unde va puteti informa despre acest model: Clubul BMW Baur (20033 este a mea): http://www.baur-tc.d...4-register.htmlArticol despre model: http://www.news.bmw-...6-baur-tc4-e36/Mai jos ai lista de caracteristici ale masinii in engleza si poze atasate. Masina este inmatriculata in Romania din 2008 eu fiind al 4-lea proprietar (al 2-lea in Romania). Taxa a fost platita si nerecuperata. Am si documente germane originale, inca din 1993. - BMW 320i model BAUR TC4 nr. 20033 - M50 engine (NO Vanos), 6 cylinders inline, euro 2, 1998 cm3, 150 hp - 161.000 km - 4 electric windows - leather interior - heated front seats - New Clarion MP3 player (with matching amber lighting) - New MTX 3-ways rear speakers - electric headlights - fog front lights - M3 steering wheel (NEW) - M3 17 inch motorsport rims - M3 side trim - M3 heated power mirrors - M3 tail lights - AC SCHNITZER front grille - AC SCHNITZER front lip - AC SCHNITZER back lip - AC SCHNITZER evacuation
    1 point
  11. Si eu am procedat la fel, la prima picata, toate + releul.
    1 point
  12. Eu as schimba toate bujiile, nu doar cea care a aparut pe tester, e clar ca si restul vor pica in curand.
    1 point
  13. Incearca oriunde la un service autorizat, dar nici intr-un caz la Service Group BMW Lapusel ( Sergiu Horvath ) http://dan-blog.ro/forum/topic/service-group-bmw-lapusel-sergiu-horvat-un-service-auto-neserios
    1 point
  14. Nu te lua dupa el, nu exista BMW lenes
    1 point
  15. e destul de lenes motorul. Probabil ca o sa investesti in ea pana o aduci la un nivel care sa te multumeasca si apoi o sa observi ca nu te satisface motorul. E bine sa pleci de la inceput cu un motor mai mare, macar 2L. Daca nu ar fi taxele, chiar 2.5-ul, ca are acelasi consum ca 2.0
    1 point
  16. atunci ai aruncat banii degeaba
    1 point
  17. ce sa caute la dealer?!?!?! un service ii face verificare si schimba ce este nevoie. recomandat cu amortizoarele si arcurile este sa schimbi kit-urile de protectie amortizoare si flansele. apoi restul se schimba foarte usor. am fost sa reglez geometria la reprezentanta BMW si au spus ca nu mi-o pot regla, ca trebuie sa schimb niste piese.au facut deviz de 3500 de lei numai piesele. la autosoft mi-au spus ca nu am nicio problema.asta stiam si eu...tocmai ce verificasem acasa si schimbasem amortizoare si alte piese. problema era ca se desfaceau piulitele mai greu
    1 point
  18. Pe ideea asta, cei cu e46 le dau foc direct ))
    1 point
  19. Chiar nu vad sensul offtopic-ului. myx-ule hai sa cerem stergerea topicurilor noastre.ce cacat cautam noi aici cu e90 si e60-uri banale, cand forumul colcaie de bolizi ))) On topic Niciodata nu se termina lista retofit-urilor. asa ca....spor la $$$treaba$$$ in continuare ))
    1 point
  20. Nu ma bate la nimic. O sa ma mai bucur de masina cativa ani, daca tot am muncit atata la ea. In romania oricum nu are pret calitatea.
    1 point
  21. M-am jucat un pic pe un site de am dat o decodare de VIN sa vad ce optiuni am exact la masina. Vehicle information VIN long WBS3R9C55FK331399 Type code 3R9C Type M4 (USA) Dev. series F82 () Line 4 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine S55 Cubical capacity 3.00 Power 317 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SILVERSTONE II METALLIC (A29) Upholstery LEDER MERINO/SILVERSTONE 2 (LKA9) Prod. date 2014-10-06 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2MK M DCT WITH DRIVELOGIC 2VB TYRE PRESSURE INDICATOR 2VF ADAPTIV M SUSPENSION 2VY 19"LT/ALY WHEELS DOUBLESP. 437 M/MT 248 STEERING WHEEL HEATING 3AG BACKUP CAMERA 302 ALARM SYSTEM 319 INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4LX HIGH.TRIM FIN. BLACKCHROM 4MC INTERIOR TRIM FINISHERS CARBON FIBRE 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DL SURROUND VIEW 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 575 ADDITIONAL 12-V-OUTLET 6AC INTELLIGENT EMERGENCY CALL 6AE TELESERVICES 6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES 6AM REAL TIME TRAFFIC INFORMATION 6AP REMOTE SERVICES 6NH HANDS-FREE FACILITY W. USB INTERFAC 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 610 HEAD UP DISPLAY 655 SATELLITE RADIO 688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM 697 AREA-CODE 1 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 8KL OELSERVICEINT. 15.000KM/11MONTHS 8S4 DECODING VARIABLE LIGHT DISTRIBUTIO 8TN DAYTIME LIGHTS ABOUT LIGHTMENU ADJU 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 1CB CO2 CONTENT 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 490 SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT 5DS LUGGAGE-COMPARTMENT EMERG. RELEASE 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 645 RADIO CONTROL US 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 845 ACOUSTIC BELT WARNING 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 992 NUMBER PLATE ATTACHEMENT MANAGEMENT 993 MODEL YEAR CODE @edit: Nu dadusem copy/paste la tot vad.
    1 point
  22. S-o stapanesti sanatos! Ce inseamna gradatiile de "OFF" si "READY" de pe turometru? cand coboara sub ready inseamna ca a iesit din "soc" si poti sa mergi cu ea? fbdcnt: radiourile din SUA folosesc doar numeri intregi pt frecventa: la ei intre 97 si 98MHz nu sunt posturi radio, la noi mai poate fi si 97.5MHz.
    1 point
  23. Mda...cate probleme pt un amarat de ulei. Dar insist sa merg pe acelasi ulei care l-a folosit fostul proprietar. Probabil sunt mai scrupulos dar asa sunt eu mai "dificil" de fel.
    1 point
  24. Eu nu mai stiu ce sa cred Kenbobo. Unde ai gasit tu poza asta pe spate....e o dilema totala. Pe site-ul Castrol nu apare niciun model cu C3 la 0W40. Cred ca o sa ajung sa sun la producator, alta solutie nu e.
    1 point
  25. In sfarsit M-technik 1. Trebuie sa schimb suruburile de prindere la bara fata, cele de la bara originala sunt prea lungi si se vad la bara de M. In ultima poza este ceva deosebit, tocmai a aparut in Zalau si nu este doar in trecere.
    1 point
  26. Am vazut Kenbobo. Chiar am si gasit pe un site in RO uleiul asta cu C3 http://www.oilmag.ro/uleimotor/castrol-edge-p-11906.html Dar daca ma uit pe site-uri din afara il gasesc doar cu norma A3/B4 , adica pentru benzina. Cum naiba? Asta de la noi e cu C3 si restul nu? Aici apare cu A3/B4. http://i57.tinypic.com/k3udyp.jpg Mai e si varianta uleiului oem bmw 0w40 insa am mari dubii legate de provenienta lui mai ales in RO. Si mai difera si eticheta, unele au cod , altele nu.
    1 point
  27. Pai si ia uite ce scrie pe site-ul castrol : "Castrol EDGE 0W-40 A3/B4 is suitable for use in automotive gasoline or diesel engines where the manufacturer recommends an ACEA A3/B4, API SN/CF or earlier specification 0W-40 lubricant. " http://www.castrol.com/en_my/malaysia/products/cars/engine-oils/castrol-edge/product-range.html Deci o fi mergand la cele mai vechi care nu au DPF, gen E46 sau altele. Uite ce scrie in carte. Pentru diesel se pune ulei cu norma C3, nu altceva. http://i61.tinypic.com/o574wi.jpg
    1 point
  28. Da, vreau sa continui tot cu 0w40. Pfff...am gasit acum poza cu uleiul nou si are doar norma A3/B4 ..fara C3. Se vede mai dificil in poza. http://i59.tinypic.com/104kn4m.jpg http://i62.tinypic.com/2wpi54h.jpg Cel anterior de Castrol avea si C3. http://i60.tinypic.com/ilegj6.jpg
    1 point
  29. Merci Apropo, stie cineva daca uleiul noul shell oem bmw 0w40 e si pt diesel cu C3? Cel anterior de castrol avea si C3. Insa nu am gasit pana acum info referitoare la uleiul nou. Nici la bmw nu stiau nimic pt ca nu aduc 0w40. Am gasit niste poze pe net si apare sigla M pe cutia cu 0w40. O fi doar pt alea pe benzina ?
    1 point
  30. Am fost azi la bmw si am aflat ce tip de ulei s-a pus in motor. De la prima pana la ultima revizie ulei BMW 0W-40 C3 Oricum motorul se simte f bine cu el dar sincer nu credeam ca a pus altceva decat 0w30 sau 5w30. Se pare ca a avut preferinte. A ramas un pic mirat si omul de la bmw,ei aici pun doar 5W30. 0W40 nici nu aduc, doar la comanda. Am dat si comanda de o tavita de cauciuc pt portbagaj, 420 lei. Cam scump dar ce am gasit la noi pe piata erau de plastic la 150-200 lei. Acum sa vad ce gasesc dar vreau sa merg pe acelasi tip de ulei 0w40...si bineninteles cu C3 pt dpf.
    1 point
  31. ti-am spus. Sent from my iPad using Tapatalk HD
    1 point
  32. Ursul iesit din barlog ... la intalnirea saptamanala. In aprox. o luna va pleca si la cea anuala.
    1 point
  33. Da, dar sa-i urci si pretul, undeva la 7000E ar fi echitabil.
    1 point
  34. da, mai ales eleronul ala de pe portbagaj... farfurie zburatoare. Cine stie ce talpa si-a luat saraca masina de la vre-un BOSS cu talente in ale tuningului. Imi si imaginez cum vin la masina intr-o zi cu 30 de grade, dau sa eliberez frana de mana, imi face cateva basici in palma instant, apoi injurand pun mana pe schimbator si strang cu putere sa bag in marsarier.... vis..lux, ma dau jos si ii dau foc
    1 point
  35. Ce masina mai ai? N-am mai auzit de tine de vreun an cel putin...
    1 point
  36. Pe modul comfort care il folosesc in general schimba destul de jos si des intre 1000-2000. Si daca o calc mai tare tot nu prea vrea sa sara mult de 2000 si schimba din nou. Pe eco nu mai zic, o tine si mai jos pana in 1600,1700 max. Pe sport insa e altceva dar in oras nu prea se simte bine pt ca o tine mai turata peste 2000 in sus si cere in plus viteza insa n-am unde sa-i dau.
    1 point
  37. Da, ambele turbine au fost schimbate la 98k. Cred ca depinde si de stilul de condus , naiba stie. A lui dorinacke se apropie de 200k si am inteles de la el ca nu s-a schimbat nicio turbina pana acum. Deci la noroc
    1 point
  38. Oo...e ceva..600W. Pare aproape de realitate. Am accesat si meniul obd ascuns. http://i57.tinypic.com/j6jv41.jpg http://i58.tinypic.com/v7xdhj.jpg
    1 point
  39. Da...mi-ai zis de multe ori Inside, dar de ce nu scrie nicaieri , nici pe boxe nimic? Nu trebuie sa scrie HK daca ar fi? Dotarea e : S677A HiFi System Professional DSP Poate ajung pe la bmw si ii intreb.
    1 point
  40. Uite ..exact dupa modelul motorului specifica 1. Premium e AM-L , 2. Standard e ECT http://lubematch.shell.com/ro/en_GB/equipment/cars/bmw/525d_n47t_f10_160kw_5_series_EFt8PkDsb
    1 point
  41. Nu e HK, posibil ceva echivalent logic 7. Dar nu specifica exact, scrie doar Hifi Proff DSP. De auzit se aude f bine, nu distorsioneaza deloc cand e mai tare si are un bass mama mama Mult peste e60...la aia aveam sistem standard.
    1 point
  42. Din ce vad AV-L e pentru VW. Eu cred ca il iau pe asta http://www.ebay.de/itm/Shell-Helix-Ultra-AM-L-AB-L-5W-30-Professional-6x1Liter-Motorol-MB-229-51-/270964215570?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3f16b9cf12
    1 point
  43. Trimite-mi te rog un mesaj cu email-ul tau pe numarul de mobil afisat mai sus sau suna-ma pentru ca nu-ti pot raspunde in privat (nu am destule postari).
    1 point
  44. ajunsesem sa ma rog de oameni sa mearga la reprezentanta sa se convinga ca masina are km aia...in alta ordine de idei masina la propriu ca noua, cat despre cumparatori, chiar merita masinile alea manarite si chiar le place sa fie mintiti! nu prea mai imi vine sa aduc masini cu km putini, prea multi prosti exista si isi merita soarta...adica sa ia teapa!
    1 point
  45. pe tine te pot lua la misto doar ptr ca te cheama si nelu si furdui...in alta ordine de idei chiar nu ai inteles aluzia, deci faci parte din grupul de care spuneam! e prima si ultima data cand sunt off topic si o sa raspund doar strict legat de masina!
    1 point
  46. Anvelope noi....jante ca noi http://s25.postimg.org/rycj6epsf/20150313_172936.jpg click image upload http://s25.postimg.org/cfjon16vj/20150313_172943.jpg how to screenshot on windows 7
    1 point
  47. Va multumesc frumos tuturor. Acum o ora mi-a sosit si sunt foarte incantat de cum arata si mai ales de cum merge. Este exact ce imi doream...confort...interior..full electric tot...tinuta de drum...portbagaj enorm...consum mai mult decat decent...masina perfecta de familie Maine o duc la spalat curatat parfumat iar saptamana viitoare intra la o revizie generala completa.Chiar daca are revizia tehnica facuta in Germania de curand valabila pana in 2016 vreau s-o iau la verificat si eu evident. De costat costa cu drum si taxa de inscriere cam cat un 5 E60 ....dar din punctul meu de vedere nu poate exista termen de comparatie..cel putin pentru mine Poze maine pe lumina
    1 point
  48. Multumesc frumos Ca dotari are cam de toate ...este 1999 an de fabricatie si are 245000 de km...carte de service...inspectie tehnica in Germania pana in 2016 ...etc..etc O sa pun mai multe poze cu detalii cand imi soseste masina http://s25.postimg.org/p8op8q87j/728_4.jpg how to take a screen shot
    1 point
  49. Gata l-am ajutat eu cu o poza, nu este foarte profi am facut-o cu telefonu (nokia 3310)
    1 point
  50. Diesel vs benzina = infantilism Doua genuri de motoare diferite, cumparate de oameni cu conceptii si gusturi diferite. Rezolvati fix pix cu discutiile astea.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.