Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/24/15 in all areas

  1. Pai ce pareri,ne ai aratat numai cazane,inseamna ca asta cauti deci asadar si prin urmare in cele din urma aia o sa cumperi.
    6 points
  2. Am decis sa renunt la Q7, l-am pus pe Autovit si astazi am cumparat un F13 640xd pe care il voi ridica de la dealerul BMW din Frankfurt vineri, de ziua mea. :frantics: Masina are toate optiunile pe care mi le-am dorit mai putin 2: - pachetul M - scaunele fata climatizate Masina are prima inmatriculare in 05/2012, pachet de garantie extinsa si BSI de 5 ani, istoric service complet, BMW Premium Selection si 85.800 km. Urmeaza primele retrofit-uri: 1. clusterul 6WB 2. volanul F1x M LCI (cel cu airbag rotund) 3. NBT 4. M Pachet Primele 2 sunt deja comandate. Lista de optiuni si ceva poze din showroom-ul dealerului. Modellbezeichnung: 640d xDrive Ausführung: Europa Typschlüssel: YM31 E-Code: F13 Karosserie: Coupé Lenkung: links Türen: 2 Motor: N57D30T1 - 3,00l (230kW) Antrieb: Allrad Getriebe: automatisch Außenfarbe: Rubinschwarz Metallic (X03) Innenraum: Excl.leder Nappa Erw./zimtbraun (NAEZ) Produktionsdatum: 12.04.2012 Werk: Dingolfing Steuerung Individual Hinweisschild BMW Individual 0X03 Rubinschwarz metallic Sonderlackierung "rubinschwarz-metallic", wie Schl. Nr. X03. S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S2TBA Sport automatic transmission S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S2FBA BMW LM Rad V-Speiche 366 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S3AGA Reversing camera S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4KSA Kontraststeppung S4NDA Instrument panel, leather-covered S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA SPEED LIMIT INFO http://s3.postimg.org/f1u2e2xqn/image.png http://s3.postimg.org/e0ttoygr3/image.png http://s3.postimg.org/47cmc5emn/image.png http://s3.postimg.org/ooxknsqq7/image.png http://s3.postimg.org/5p2o1g8r3/image.png http://s3.postimg.org/w66s30g9b/image.png http://s3.postimg.org/rzlxnognj/image.png http://s3.postimg.org/4o2fcbrrj/image.png
    2 points
  3. Prima iesire mai lunga azi pana la Olanesti, dus intors 427km, consum 5.5-5.6 cam un sfert de rezervor la plin facut, mers normal in general 70-90 prin sate si in rest pe A1 cam 40km mers numai cu 160,170 , in rest 130,140. Eu zic ca la gabaritul masinii, motor si latimea anvelopelor, consumul e destul de decent. Modul sport il folosesc putin dar parca se simte mai bine motorul, ai parte de reprize mult mai bune la demaraj si depasiri iar consumul din ce am observat cam tot pe acolo e. http://i62.tinypic.com/1zvr05y.jpg http://i57.tinypic.com/2cgzx48.jpg Ieri i-am facut si revizia generala, schimb ulei , filtre si curatat admisia care era destul de ok, in comparatie cu cea de la E91 care la 170k km era plina ochi de negreala. http://i57.tinypic.com/etbi86.jpg http://i59.tinypic.com/4vommt.jpg
    2 points
  4. work in progress ... ( poze de calitate slaba facute cu telefonul ) http://s12.postimg.org/cvy7b5gy5/20150524_182452_Medium.jpg http://s12.postimg.org/jl4qr62a5/20150524_182512_Medium.jpg http://s12.postimg.org/ca98f1lvx/20150524_182540_Medium.jpg http://s12.postimg.org/dmqxgxjbh/20150524_182603_Medium.jpg http://s12.postimg.org/fsl8bfmrx/20150524_182608_Medium.jpg Am folosit ... SONAX - Leather & Upholstery Brush Meguiars Carpet and Interior Cleaner Gliptone Liquid Leather Gentle Cleaner Leatherique Rejuvinator Oil maine pe la ora asta urmeaza ... Leatherique Prestine Clean Auto Finesse - Dressle
    2 points
  5. De groaza..parca nu se mai termina seria neagra a accidentelor cu BMW.... http://jurnalul.ro/stiri/observator/tragedie-langa-brasov-gravida-spulberata-pe-trecerea-de-pietoni-copilul-misca-iar-ea-nu-misca-688628.html
    2 points
  6. Alte jante de vara Pe trecerea aia nu eram parcat, asta ca sa elimin posibile discutii
    2 points
  7. N-am mai intrat de mult pe aici. Dar, nu am stat degeaba Intre timp am tot lucrat la masina, si am facut diverse nebunii....am ajuns cu valoarea ivestitiei pe la 5800 eur Pe scurt, am lucrat la partea tehnica, unde am schimbat un semering de palier, electromotor nou, alternator nou, garnituri, lichidele de la cutiile de transfer, grupuri, etc. Cel mai important am facut retrofit la senzori de lumina, ceasuri de 4.6is, am schimbat tot interiorul.... si evident, sonorizare DSP. Momentan pun un filmulet...daca vreti si poze, va pun.
    2 points
  8. Priviti aici,l-am filmat exact cu 1 luna inainte,apare la minutul 3 din dreapta. http://www.youtube.com/watch?v=NMCGiRffZfo Si aici,este tot in dreapta,ramasesm in urma si s-a speriat ca il urmaresc ,este tot in dreapta,in fatza mea http://www.youtube.com/watch?v=LH3xy9oEQZI Cam obosita masina,parerea mea.De aceea eram in spate,pur si simplu mi-a fost frica de el.
    2 points
  9. 2 points
  10. Deoarece link urile cu harti se tot imprastie pe n topicuri, am decis sa fac unul unde sa pun aceste link uri in mod constantant. prin urmare o sa postez de acum inainte doar pe topicul meu, nu si pe celelalte. EUROPE HIGH 2015 EUROPE BUSINESS 2015 EUROPE PROFESSIONAL 2015 EUROPE MOTION 2014-1 EUROPE MOVE 2015-1 EUROPE NEXT 2015-2 EUROPE WEST PREMIUM 2015-2 EUROPE EAST PREMIUM 2015-2 EUROPE WEST MOTION 2015-2 EUROPE EAST MOTION 2015-2 Pentru cei din Bucuresti,Pitesti,Valcea va pot ajuta cu instalarea daca aveti nevoie. Pentru mai multe informatii , forumul va sta la dispozitie! http://s30.postimg.org/9plrixow1/IMG_3543.jpg Country coverage of the Europe Premium 2015-2 road map Europe (West) Complete coverage: Andorra, Austria, Belgium, Croatia, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Gibraltar, Hungary, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main road network only: Albania, Belarus, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldavia, Montenegro, Romania, Russia, Serbia, Turkey and Ukraine. Europe (East) Complete coverage: Austria, Belarus, Belgium, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Germany, Hungary, Estonia, Finland, Greece, Italy, Liechtenstein, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main roads network only: Albania, Andorra, Bosnia & Herzegovina, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Macedonia, Moldavia, Monaco, Montenegro, Portugal and Spain. NOTA: Romania e FULL pe harta de EST chiar daca in descriere nu zice !!! O imagine care sa va ajute sa identificati ce model de harta aveti nevoie: http://s18.postimg.org/3kwgdhind/BMW_NAVI.png
    1 point
  11. Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe. Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul. Sa incepem: - in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata. - verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii. - pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata. - se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder. - la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla. - la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce. - sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize. la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea. nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc) -porniti motorul. la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece. motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba. ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte. cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie. miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat. verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei). evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo). rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei. totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata. -test-drive-ul nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul. verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele). dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie. schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie. testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare. pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile. nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta. la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede. am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze. se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare) mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia. am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta. acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa. este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile. ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi :) ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucsi. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc. ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina. sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate. verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze. vizual inspectati si bucsile. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsile se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva. se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament. la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo. totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce? cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer :) ) pentru care nu a fost proiectata. acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere. ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite. orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului. nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata. VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta. verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva. daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor. mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut. nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata. are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala) schimbati consumabilele. TOATE schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant. bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana. totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala. trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. :blink: vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama. aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal. daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat. in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala. in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc. mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila) Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea. vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani) sfat hotarare diesel vs. benzina multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre. dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul. 1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor) 2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina) cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari. si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi. nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi bafta. deocamdata ma opresc.
    1 point
  12. haha da ceva de genul , oricum am facut show in ansamblul unde stau , se uita lumea de la balcoane ca la urs , in mintea lor " ce nebun e asta freaca pielea cu mana " sau " ce sarac ba nu are bani sa se duca la spalatorie sa o faca baetzii "
    1 point
  13. Sincer... Daca ai 2014-1 nu merita.
    1 point
  14. La toate masinile se pot deschide manual, in cazul tau cred ca este reavointa ptr ca ai patit-o de mai multe ori
    1 point
  15. Pai daca e asa de simplu, de ce mai cauti ghiduri? Se pare ca stii deja ce e de facut. Spor la treaba! Ma rog, e ceva normal. Toti cred ca se pricep la fotbal, femei, masini, mecanica. Nimic nou sub soare. Treaba dupa mine e foarte simpla. Exista operatiuni de tip DIY si exista operatiuni pentru care mai bine mergi la service. Tocmai d-aia n-ai sa gasesti pe internet vreun ghid despre cum se reconditioneaza un motor, cum se schimba o distributie sau cum se repara o cutie. N-am nimic de castigat din astfel de posturi. Clientii sunt atrasi altfel. In general, unii ii mai pun pe diversi indivizi sa le faca reclama, sa-i laude, sa le ridice mingea la fileu tocmai ca ei sa straluceasca. Eu postez pe forumul asta din 2006, asa ca pot spune ca postez din pasiune pentru masini, nu din motive comerciale. Nu stai aproape 10 ani pe un forum ca sa-ti faci reclama vreo 3 ani.
    1 point
  16. DacĂŁ te gândești sĂŁ schimbi singur distribuția la un Bmw, nu la un Trabant, fĂŁrĂŁ sĂŁ fii mecanic cu experiențĂŁ, ĂŽn mintea cititorilor se nasc niște ĂŽntrebĂŁri cu privire la domnia, mĂŁria-ți.
    1 point
  17. Merg foarte usor. Am ramas surprins de asta. Le-am avut pliate, mi-a furat sticlele, iar ca un baiat de treaba le-a pus in pozitia de cum am lasat masina. ) Seara am spalat masina, iar noaptea le-a furat. Au fost gasite amprente chiar pe partea cu spatiu verde pe unde nu trece nimeni si tot degeaba. Singurele amprente care au fost gasite. Au stiut ale cui sunt iar dosarul a ramas la acest stadiu de un an. Asta e Romania.
    1 point
  18. merg daca sunt trase la unghiul corect , imi pare rau pentru patania ta , este un sentiment oribil sa vezi masina vandalizata in halul asta
    1 point
  19. poti monta viper 3901 la care se foloseste telecomanda masinii cu senzor de perimetru si soc asta o am eu montata sau varianta cu pager,e ceva mai scumpa dar macar primesti mesaje cand intra masina in stare de alarma.
    1 point
  20. Ce motorizare e asta cu 150 cp?
    1 point
  21. Am si alte jante pe 18, in iarna asta au fost reconditionate, dar pe drumurile astea din tara le fac praf(mai ales ca 90% din timp masina o conduce sotia), cu stopurile ar fi ceva sa le modific sa mearga ca si pe facelift, iar la spalatoare as avea nevoie doar de baghetele de sub faruri cu dopul ala de spalator.
    1 point
  22. locul lui este in canalul de aer de pe partea stanga deobicei, acela de langa locasul proiectorului. canalul de plastic trebuie sa aibe un orificiu unde se baga partea subtire a senzorului de temperatura
    1 point
  23. Salut...mda,inca o victima in randul n42-urilor.... . Cea mai simpla si sigura verificare a simeringurilor la supape e sa faci testul acela cu masina la relanti 3-5 minute apoi accelerezi brusc la 4-5000 rpm.Daca se lasa cu fum alb-albastrui e clar. Eu personal iti recomand sa schimbi si : garnituri pompa vacuum (de acolo si mirosul in cabina de fum),o-ringuri solenoizi,garnituri corp filtru ulei si daca umblii la simeringuri ,odata demontat capacul culbutorilor poti schimba si garniturile de la capac. Aaa am uitat de valva pcv..dar o poti verifica sa nu dai banii degeaba pe ea si furtunase degeaba prin deschiderea capacului la motor pe unde bagi ulei cu motorul pornit.Daca face vacuum e dusa valva. Bafta !
    1 point
  24. Vay,eu nu intarzii niciodata,in schimb nu stiu de ce mai tot timpul ma grabesc
    1 point
  25. Better safe than sorry. A ancorat-o Dragos cu 2 chingi in fata si 4 in spate (2 pe laterale, 2 sa nu "plece" in fata si sa o tina apasata pe Dyno). PS: Am avut onoarea sa conduc masina cu soft. Pfff, incredibil cum poate sa traga. In primele trepte rupe usor aderenta chiar si cu jantele pe 19 cu 265 pe spate. Pe la Vatra Dornei in sus, cu kickdown nu te poti misca pe scaun Sunt curios dupa ce va fi pusa cutia manuala si resoftata din nou cum va fi :shifty: PS2: Intr-o depasire a 3 camioane am ajuns de la 80 la 180 , m-am speriat putin cand m-am uitat in bord si am vazut ce viteza aveam, pt ca masina tot trage continuu si nu am realizat ce tare merg. Se misca foarte bine motorul asta pe caroseria de e46. PS3: Sa nu uit de frane. La o putere maricica, e nevoie si de frane. Isi fac treaba cu brio chiar daca fiind automata sunt mult mai solicitata, au grip foarte mare si franeaza excelent fara a apasa tare pedala.
    1 point
  26. Fara suparare, dar daca te uiti atent si urmaresti piata iti dai seama de un lucru: aproape toate masinile, indiferent de an au cam acelasi nr. de KM. M am uitat mai atent si toate se invart in jurul valorii de 180 000. Rar vezi una cu peste 200 000. Interesant e ca din 2002 pana in 2014 au aproximativ 180 000. Oare mi-a intrat mie ceva intr-un ochi? Dai pe mobile si cauti, si surpriza, masini din 2013-2014 cu pente 250-300 000 km. Au si ei samsarii lor, dar totusi astia de pe aici exagereaza. Eu raman la expresia ca o masina buna e o masina scumpa, numai sa dea norocul peste tine sa gasesti una ok si iefrina. Spor la cumparaturi.
    1 point
  27. Cred ca ~1000e este taxa la ea. Arata f bine capota pt 200k km daca este vopseaua originala. Daca s-au polishat farurile nu inteleg de ce stopurile n-au primit acelasi tratament.
    1 point
  28. Daca era sub 10.000 de euro ti-o luam eu.
    1 point
  29. In sfarsit M-technik 1. Trebuie sa schimb suruburile de prindere la bara fata, cele de la bara originala sunt prea lungi si se vad la bara de M. In ultima poza este ceva deosebit, tocmai a aparut in Zalau si nu este doar in trecere.
    1 point
  30. Pai si ce nevoie am de manual in romana? Oricum il am in engleza in idrive si mai citesc acolo una alta. Dar am mai inv si germana.
    1 point
  31. cand stai in coada si te plictisesti ... botul masinii intr-un far de x6
    1 point
  32. Nu Andrei nu a fost nimic vopsit la masina nici aripa nici nimic, poate ca un polish nu i-ar strica...La bara fata dreapta are niste punctulete albe de la pietre, suntem in Romania nu??? La cine nu ii place este modelu asta la reprezentanta cu 59000 de euro si ala nu are punctulete albe !!! STIMA
    1 point
  33. Salut Tot nu,dar in schimb am terminat masina Atasez mai jos graficul Dyno pentru baiatul care m-a sfatuit sa nu ma mai fac de ras. Dyno serios nu ca cel de la E... sau altii care in loc de 300cp arata 350cp...
    1 point
  34. Eu zic ca e un lucru bun ca ramane curent non stop la bricheta, am camera dvr care isi face treaba f bine si filmeaza 8 ore cat sunt eu la servici si luna trecuta mi-a atins unul masina si am vazut pe camera, deci parerea mea e sa o lasi asa poate vrei sa-ti lasi un telefon la incarcat sau cva oricum in privinta bateriei nu o sa ti-o omoare nici un consum de 1.5 la 24 de ore dapai un led....
    1 point
  35. Corect! Dar am auzit ca de fapt e30 e cel mai bun, aproape ca un tanc. Astea noi parcã sunt fãcute din plastic. Si se vând cu 20000 sau 20k.
    1 point
  36. 2,200 km si am ajuns cu ea acasa, un consum mediu pe toata distanta de 8.5 pe bord, resetat la plecare in Koblenz. Tinand cont ca de la Sibiu la Pitesti am venit cu o medie de 50 kmh si pe multe portiuni in DE si HU am mers si cu 220 kmh cred ca este ok. @ionut_marius : modul comfort este absolut ok pe autostrada dar mai ales in oras, am mers putin si pe comfort+ si pot sa iti spun ca nu se simt absolut deloc denivelarile dar suspesia este "barca" nu are stabilitate mai deloc in curbe. In modul Sport suspensia este foarte tare si accelerarea este chiar agresiva, si sunetul motorului este cu totul altul si nu am ASD pe ea. In drum spre casa a primit si primul retrofit Este vorba despre 5AD-Lane Departure Warning, masina avand optiunile 5AG si 8TH are practic toate componenentele necesare pentru 5AD mai putin butonul de activare. Am comandat la un dealer BMW din drumul meu acest buton si nu m-am abtinut vineri dimineata sa nu il montez in parcarea hotelului pentru ca dureaza 5 minute si nu e nevoie de absolut nici o surubelnita. Apoi in 3 minute optinuea a fost activata din codare si pot sa spun ca merge perfect. Maine ajung piesele pentru retrofitul de TV OEM, iar saptamana viitoare voi monta grilele Performance cand vopsesc bara fata care are niste semne de pietre destul de deranjante pentru mine. Maine cand montez modulul de TV voi verifica daca amplificatorul Top-HiFi are intrare pentru ASD si daca da acest retrofit va fi adaugat listei cu certitudine.
    1 point
  37. Si eu am una identica! Felicitari pentru achizitie! E superba!
    1 point
  38. Ma bucur sa aud ! Eu asa am facut cand am mai cumparat din germania si tare mult mi-a placut. Ai timp sa o savurezi pana ajungi in tara, abia acolo daca vrei poti sa o sui pe platforma pana la Bucuresti !
    1 point
  39. 1 point
  40. Da, iti ia talonul. Toti cei care avem angel circulam fara talon Ps: nu are nimeni treaba ta. Iti recomand sa pui angel + lupe pe farurile cu halogen, iese mult mai bine decat chinezarii gata facute.
    1 point
  41. Salutare si felicitari pentru masina. Sa va poarte sanatosi si in siguranta multi km. Am vazut si un scaun de copil pe acolo parca nu ? Legat de masina e exact ceea ce ai spus intr-un post VAPOR si inca unul luxos in care te poti plimba in siguranta mii de km fara sa simti oboseala. Cutia 8HP e fantastica INSA legat de motorizare si consum (ca asta vad ca e discutia pe aici) tin sa va impartasesc niste pareri personale din proprie experienta. Ca fost posesor de F25 2014 3.0d ce l-am purtat 20mii km timp de 9 luni va spun ca motorizarea 2.5d nu se merita. Nu cred ca persoana care are banii de un X5 nu are bani sa plateasca 2000 impozit pe an ca la atat se rezuma diferenta la cheltuieli la o masina noua. Diferenta de consum intre cele 2 este practic zero sau uneori chiar in favoarea motorului de 3L. X3-ul meu cumparat tot de la MHS mi-a consumat la inceput prin Bucuresti undeva la 11% la o viteza medie de 25-30km/h. E foarte importanta si viteza medie atunci cand iei in considerare un consum oras/afara. De asta ar fi intereseant sa postezi si viteza medie la care ai facut consumul respectiv. In conditiile in care pe site-ul oficial BMW diferenta de consum intre 25d si 30d data de ei este de doar 0,1% tu nu ai cum sa reusesti un consum de doar 9% in oras si mai ales in Bucuresti. Nu-mi spune de cutie ... cutia nu poate face minuni. La mine diferenta intre modul Comfort si EcoPro este de doar 0,3L in aceleasi conditii de mers. Testat de mine personal. Concluzia e ca mersul pe EcoPro la motoarele astea e cel mai sigur mod de ati uza prematur turbina si ati infunda catalizatorul datorita modului de schimbare a treptelor la turatii foarte joase chiar spre subturare as putea zice. Astea fiind spuse si tinand cont ca X5 e cu 300kg mai greu,roti mai mari/late (eu am pe 17), aerodinamica etc. nu prea ai cum sa scoti 8.5% cu ea in Bucuresti. In afara la mers constant si la o viteza medie de 70-75km/h am reusit un minim de 5.4% (aici te apropii) dar asta inseamna efectiv sa adormi la volan. Nu are rost. Imi cer scuze daca am plictisit colegii dar efectiv nu vad rostul acestui motor pe caroseria asta in conditiile date. La fel cum nu vad sensul unui impozit de 10 ori mai mare pt. motorizarea de 3.0d cand vorbim practic de aceleasi masini, acelasi lux, si aproape aceleasi noxe. Dar daca suntem prosti si dezbinati asa ne trebuie. Pace si liniste va doresc! P.S. Am vazut ca ai un leasing operational. Sper ca NU cu Bavaria Leasing!!! Eu unul mi-am luat o teapa cu ei si nu mai vreau in veci sa aud de leasing
    1 point
  42. Niste poze noi! Azi am facut unghiuri pentru ca am pus bielete noi! http://s22.postimg.org/4oxp9dl8t/image.jpg http://s22.postimg.org/a1mjni959/image.jpg http://s22.postimg.org/a2whgxaz1/image.jpg http://s22.postimg.org/nxurze5e5/image.jpg http://s22.postimg.org/m0y1uteq5/image.jpg http://s22.postimg.org/jv3r0bb9p/image.jpg http://s22.postimg.org/f597xyuvh/image.jpg http://s22.postimg.org/x9c8ilsjx/image.jpg http://s22.postimg.org/utaf4rah9/image.jpg http://s22.postimg.org/w4i6d8631/image.jpg
    1 point
  43. Pentru ca au peste 5 ani majoritatea , iar km ma indoiesc ca sunt reali pe autovit la 95% din ele. Nemtii le schimba pentru ca au iesit din garantie, iar la 2-3 sute de mii de km reali ii un motiv serios pentru ei sa cumpere una noua.(pentru ca isi permit ca nivel de trai si civilizatie)
    1 point
  44. Eu cred cĂŁ Ăži-ai luat minusuri pentru mesajul de mai jos! ÂŞi ESTE SIGUR DIN VINA TA!
    0 points
  45. Va rog mult...NU ESTE VINA MEA CA NU VA PLACE CE VEDETI IN LINK.Nu MAI DATI CLICK PE MINUS..deja am warning status....VRETI SA VA PARASESC????
    0 points
  46. daca e n47,atunci am sa il evit. dar de aceasta ce ziceti? http://olx.ro/oferta/bmw-320-150-de-cai-ID3ZNzu.html#4dc8cccdb8 WBAVC31080VG04914 pe langa cateva zgarieturi estetic este ok,in afara lampii spate dreapta care e DEPO,ceea ce inseamna ca e inlocuita(posibil accident lateral dreapta spate) masina dupa vin este 2.0 120kw,dar in carte are 110.in vin decoder arata ca ar avea power reduction,posibil de aceea un scartait la viraj dreapta,posibil flansa farurile au data de 2005 cu toate ca dupa vin reiese 12.12.2006,posibil inlocuite si acestea in rest interiorul ok,fara urme foarte mari de uzura. alte pareri?ms
    0 points
  47. Eee...asa se supara baietii. Dar Neo sigur nu s-a suparat. Oricum era clar ca masina se invarte pe la minim 35k euro nettto.
    0 points
  48. Pentru interesați ar fi bune și dotĂŁrile, un WIN.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.