Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/25/15 in all areas

  1. Gata, am revenit acasa dupa o plimbare pana la Dallas, in total am parcurs 599,4 mile, mai exact 964,44 km. O sa incerc sa pun feedback-ul pe care il am despre masina asa capitol cu, capitol pe masura ce imi vin in minte. Acceleratie : masina accelereaza foarte bine, nu prea se compara cu multe masini de pe strada, merg linistit la 2100 rpm cu 82 mph (131.966 km/h), ma joc la butonul de gaz de langa schimbator de o trec in Sport Plus din Economic unde stau linistit, dau 3 schimbari in jos de trepte pana in treapta a 4-a din a 7-a unde eram, rezultatul, urat de tot, masina se dezlantuie si din cat de cuminte statea in modul Economic cu lag enorm de mare la accelerare, acesta brusc dispare si masina reactioneaza imediat, la orice gadilare a pedalei. Frane : la acest capitol nu prea am ce spune decat ca nu am reusit sa intalnesc pana acum masina care sa imi poata frana in fata si eu sa imi fac probleme ca nu reusesc sa franez si sa transpir ca nu ma mai opresc, din contra, imi permit sa franez progresiv, fara franari bruste, desi nu am discurile ceramice, am discuri normale la masina. Ce ma enerveaza e insa faptul ca jantele arata groaznic dupa ce ploua, daca nu ma insel parca franele au sistem de uscare si atunci tot praful de pe placutele de frana ajunge pe jante de s-au dus frumusetile mele de jante, arata ca si cele de pe basculante. Ca o mentiune, 2 zile cat am avut un 528i pe maini (mentionez mai jos de el si la capitolul suspensie) am avut senzatia ca nu am frane la masina, fiind efectiv invatat cu franele masinii mele. Motor : la 431 CP cat are masina, motorul are rezerve enorme de putere cand efectiv mergi usor pe cruise control si te bucuri de peisaj. Zilele trecute am reusit sa mi se aprinda DCS-ul la vreo 60-70 mph (96,56-112,65 km/h) in timpul unei accelerari sustinute fara sa fie ud pe jos. Cutia de viteze : niciodata nu am fost fanul cutiilor automate, automata de o aveam la Toyota Camry mi se parea o mizerie, insa DCT-ul (cutia secventiala cu dublu ambreiaj) asta de pe M4 efectiv imi place mult de tot, insusi faptul ca nu tre sa stau cu piciorul pe frana cat e in D sau R imi place mult, exceptand cand sunt la vale si masina se misca singura, asta nu imi mai place ca tot tre sa ii tin piciorul pe frana. Si daca sunt pe o singura liniuta la cutia de viteze si apas pedala pana la podea ea va retrograda singura si va schimba destul de sus in ture atata vreme cat sunt cu piciorul cu pedala la podea. Directia : mult hulita directie electrica mie mi se pare foarte ok, o tin mereu in modul sport si nu imi pare nici foarte grea, nici foarte usoara, e exact ce vreau de la ea. Sunetul evacuarii : aveam idei de dezactivat sunetul fals ce vine prin boxe dar totusi din afara masinii tot se aude, intr-un final imi place sunetul masinii, asa fals cum o fi el. Suspensie : pe modul confort cum o tin eu este destul de ok, nu trebuie sa am acum senzatia ca va fi la fel de comfortabila ca una de F10, am avut un F10 528i ce avea 666 mile (1071,82 km) la bord ca masina de schimb 2 zile cat am avut-o pe a mea la schimbul de ulei la primii 2k km, masina era echipata cu jante de 17 si chiar plutea pe drum, era super comfortabila, nici nu visez sa fie M-ul meu asa ceva, oricat de comfort ar fi modul pe care merg, totusi suspensia este destul de tare, am reusit sa nu zgarii nicio janta pana acum, cu ceva atentie se poate, drumurile din Houston nu sunt chiar ca in filme, unele din ele sunt destul de praf chiar. Consum : aici am de pus calculele de le-am facut, am consumat 24,126 galoane (91,32 litri) pe o distanta de 599,4 mile (964,44 km), avand un consum de 24,84 mpg (9,47 l/100) calculat la pompa, respectiv 25.7 mpg (9,15 l/100) conform OBD-ului cu o viteza medie de 57,5 mph (92,53 km/h). Avand in vedere ca totusi este un motor de 431 CP, consumul nu mi se pare chiar asa de speriat. Peste 2 weekend-uri ies la un drum si mai lung, mai revin si atunci cu alte impresii legate de consum. Per total masina ma face sa fiu chiar paranoic, fiind atent pe unde parchez mereu, sa fiu parcat la distanta de restul masinilor. Atasez si 3 poze, 2 cu consumul din bord si distanta parcursa pana sa fac plinul din nou sa pot calcula cat am consumat si a treia cu viteza medie facuta putin mai tarziu, deoarece am uitat sa o fac cand am facut poza consumului si a distantei parcurse. Sper ca gaseste cineva acest review folositor, o sa imi comand si GoPro-ul cat de curand si voi tot filma mai mereu.
    13 points
  2. Pai ce pareri,ne ai aratat numai cazane,inseamna ca asta cauti deci asadar si prin urmare in cele din urma aia o sa cumperi.
    7 points
  3. Uneori ma intreb daca faci misto sau doar atata poti...
    5 points
  4. N-au cum sa fie placutele originale mai proaste decat unele pe producator.
    4 points
  5. Deoarece link urile cu harti se tot imprastie pe n topicuri, am decis sa fac unul unde sa pun aceste link uri in mod constantant. prin urmare o sa postez de acum inainte doar pe topicul meu, nu si pe celelalte. EUROPE HIGH 2015 EUROPE BUSINESS 2015 EUROPE PROFESSIONAL 2015 EUROPE MOTION 2014-1 EUROPE MOVE 2015-1 EUROPE NEXT 2015-2 EUROPE WEST PREMIUM 2015-2 EUROPE EAST PREMIUM 2015-2 EUROPE WEST MOTION 2015-2 EUROPE EAST MOTION 2015-2 Pentru cei din Bucuresti,Pitesti,Valcea va pot ajuta cu instalarea daca aveti nevoie. Pentru mai multe informatii , forumul va sta la dispozitie! http://s30.postimg.org/9plrixow1/IMG_3543.jpg Country coverage of the Europe Premium 2015-2 road map Europe (West) Complete coverage: Andorra, Austria, Belgium, Croatia, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Gibraltar, Hungary, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main road network only: Albania, Belarus, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldavia, Montenegro, Romania, Russia, Serbia, Turkey and Ukraine. Europe (East) Complete coverage: Austria, Belarus, Belgium, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Germany, Hungary, Estonia, Finland, Greece, Italy, Liechtenstein, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main roads network only: Albania, Andorra, Bosnia & Herzegovina, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Macedonia, Moldavia, Monaco, Montenegro, Portugal and Spain. NOTA: Romania e FULL pe harta de EST chiar daca in descriere nu zice !!! O imagine care sa va ajute sa identificati ce model de harta aveti nevoie: http://s18.postimg.org/3kwgdhind/BMW_NAVI.png
    3 points
  6. RedCap, iti garantez ca multi au citit, dar, ca si mine, ce sa iti spuna? Citesc, baga la cap si atat. Topic-ul asta este animat dar fara reply-uri. Banuiesc ca multi de aici nu pot spune mare lucru despre un M. Cu atat mai putin despre unul nou. Asa ca scrie, de la tine se asteapta totul. Esti forumist vechi doar...
    3 points
  7. are un consum f bun 525d
    3 points
  8. Din tot ce am auzit pana acum cu privire la ovalizari,reiese ca discurile oe sunt cele de luat.
    3 points
  9. Donez : 2 x panouri clima E87 / E88 / E90 / E91 / E92 -modelul pre-facelift in perfecta stare, varianta cu butoane cromate 1 x panou clima E70 / E71 - fara scaune incalzite - stare perfecta 2 x twittere Logic 7 pentru portiere fata F10 / F11 / F18 - merg si pe alte modele - stare perfecta 1 x idrive controller F20/F30 - perfecta stare (ATENTIE!!! nu merge decat pe F30 si F20, nu merge pe seria E dar se pot folosi butoanele in caz ca sunt deteriorate) - perfecta stare 1 x trim bord pentru E9x varianta CIC - usoare zgarieturi 1 x trim bord pentru E70/E71 varianta CCC - perfecta stare 1 x airbag lateral (in scaun) pentru E9x scaun sofer - perfecta stare 1 x panou reglaj scaun pasager cu memorii pentru E9x - perfecta stare 1 x magazie CD E70/E71 - perfecta stare 2 x grile twittere Logic 7 portiere spate E9x - culoare neagra - NOI 1 x grila difuzor central Logic 7 F15 (X5) - culoare neagra - NOUA 1 x monitor CCC E90/E60 fara trim - perfecta stare Se doneaza conform principiului primul venit, primul servit. Se pot ridica din Bucuresti oricand in intervalul 10-18, pentru expediere in tara ofer Fancurier cu plata transportului la destinatie.
    2 points
  10. Tu acum pt fiecare intrebare mai deschizi cate un topic pana te convingi ca 530d f10 e alegerea perfecta? Ia masina aia si stai linistit, nu-ti mai bate atata capul. Distributia e f buna, desi au mai fost unele cazuri la 3.0d rupta dar fff rare.
    2 points
  11. haha da ceva de genul , oricum am facut show in ansamblul unde stau , se uita lumea de la balcoane ca la urs , in mintea lor " ce nebun e asta freaca pielea cu mana " sau " ce sarac ba nu are bani sa se duca la spalatorie sa o faca baetzii "
    2 points
  12. Daca ai filtru de particule functional ,nu recomand scoaterea clapetelor
    2 points
  13. I love my babybeemer! http://s13.postimg.org/dtyo5krg3/DSC_0292.jpg
    2 points
  14. Imi doream de ani de zile acest model si dupa mai multe cautari m-am hotarat in sfarsit sa-mi iau ca masina de familie un 728i full Puteam de aceeasi bani sa-mi iau un E60 dar nu m-a atras niciodata acest design. Masina e in clipa de fata pe drum spre casa asa ca va arat doar cateva poze de acolo http://s25.postimg.org/ww6jtx0jz/728_1.jpg image hosting 10mb limit http://s25.postimg.org/7rfjgi13j/728_2.jpg image hosting 12mb http://s25.postimg.org/l9mfssd8v/728_3.jpg screen cap http://s25.postimg.org/n1kgkt2xb/728_5.jpg 20mb image hosting http://s25.postimg.org/6ruahws9b/728_6.jpg image hosting more than 5mb
    1 point
  15. chiar ma uitam pe trafictube, in jumatate din filmulete astia cu camera se crizeaza aiurea pe unu care a facut o greseala minora( de ex nu a dat semnal) , il urmaresc , urla de pe geam, doar ca sa aibe ceva de uploadat
    1 point
  16. Multumesc Update eleron m tech oem si pleoapehttp://images.tapatalk-cdn.com/15/05/25/c93df99602d1e9752b3de3dbc4c832ff.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/05/25/02986372ff162488f4ec2e6e4d1c31ec.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/05/25/b7e6ec4aa5525443d818e75091dedf1e.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. am dat si pe volan dar putin folosind o microfibra de buffing am dat 2 treceri cu Prestine Clean ( a inceput sa ploua ) rezultatul nu este senzational ( desi am murdarit 4 microfibre de marime medie ) , din pacate cred ca asta este prima curatare si hidratare a interiorului si minuni din pacate nu se intampla asa usor , mai ales pentru cabrio adica mers decapotat , praf tot timpul pe scaune adunat cu sutele de urcari si coborari specifice pentru Bucuresti / Romania au cam intristat pielea daca se indreapta vremea maine o sa mai urmeze 2 pasi : Gliptone Liquid Leather Conditioner Valet Pro - Leather Protector Intretimp ma gandesc sa vand una din masini sau poate pe ambele si sa cumpar ceva mai nou . Nu prea e "combinatie" cu 2 masini pentru ca una inevitabil ajunge sa stea in parcare cu zilele + faptul ca nu am mai gasit loc de parcare in subteran pentru 335 si este o reala placere sa vezi zi de zi rahati de pasari pe masina , cainii care isi fac nevoile pe jante , "tineretul" din ansamblu care se joaca tenis / fotbal / leapsa si orice altceva pe platforma unde este parcarea privata cu bariera si cu plata lunara . Inteleg ca pentru multi oameni masina este un fier dar mie parca nu imi place sa isi bata joc altii de timpul / banii si efortul pe care il "investesc" in intretinerea masinilor . Revin cu poze maine dupa ultimele "pregatiri"
    1 point
  18. Salut, Eu zic sa verifici electrovalvele turbo si egr. Una dintre ele probabil si-a gasit sfarsitul.
    1 point
  19. E postata si pe forum http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162666-vand-bmw-525d-2002/ .
    1 point
  20. Din punctul meu de vedere daca ai o optiune pe masina pe care chiar mi-am dorit-o cred ca trebuie exploatata la maxim.
    1 point
  21. Va multumesc pentru incurajare am sunat la mai multe servisuri in romania arad,iasi,oradia,timisoara si am vb cu fiecare consilier dela service si au zis ca doar la motoarele de 520d cu n47 nu si la 530 n57 sa inteleg ca asta care vreau sa al cumpar are n57 motoru... Poate altii rad de mine dar vreau ca cineva sa ma inteleaga ca am avut o experienta tare urata cu e65 nu as vrea sa se repete,am vrut sa trec la audi dar de dragul marci...stiti ce vreau sa zic Mersi
    1 point
  22. Atata agitatie cu hartile astea . Tot waze folosesc
    1 point
  23. pai sa ne luam Camry sau Logan, chiar si astea se strica , toate masinile au probleme si cu toate iti asumi un risc, tocmai de asta si dau astia garantie, e oricum o discutie fara nicio o conlcuzie vis-avis de aspectul acesta...ia-l pe Clarkson si iesiti in Piata Mare sa boicotati BMW-ul, si el are un dinte importiva lor, si impotriva lui Merc, si tot asa...cu toate astea nu conduce nici el o Camry
    1 point
  24. pachet M, fara clima si xenon. am vazut destul de des in anglia combinatia asta, dar nu o inteleg. welcome to the club!
    1 point
  25. e bine totusi ca acum ai si ambreiajul nou
    1 point
  26. Se pare ca atat o duc pistoanele....ai facut segmentare?? Pierde si ulei? Daca da..e timpul pt o segmentare reparatia 1.La viteza 5 creste si alimentarea si presiunea asupra pistoanelor si probabil scapa pe undeva..de asta si scade la 140 singura.Pana una alta baga un aditiv conform motorizarii..benzina sau diesel.Pt benzina am gasit chiar la carefour un aditiv f fain,AMCO sau asa ceva,ca o cutie de bere mica,ceva american.este ca o miere groasa,trebuie putin incalzit dar nu la flacara,in palme,pe masina,sa fie mai lichida.Se baga la orificiul pt ulei.Este si pe la penny..costa cam aprox 15..18 lei? Oricum am ulei full sinthetic.Se va inbunatati simtitor.Daca bagi aditiv de ulei,,s-ar putea sa apara pe dop ca o margarina,e condens,nu e nimic patologic.Se amesteca cu condensul si se depune usor pe dop sau joja. e f ok.Smecheria asta mai imbraca pistonulil lubrefiaza si nu mai are pierderi,si merge mai fain masina.
    1 point
  27. as face asta daca mi ar permite forumul. am scris deja unui moderator sa modifice el.........acum speram sa modifice
    1 point
  28. Cred ca mai bine modifici primul post sa fie la rand toate. Trebuie sa aveti instalat utorrent ca sa merga link-ul.
    1 point
  29. in afara de km falsificati si altele asemenea mi se pare o masina fara "vino-ncoa'". am am luat pt ca ramasesem cu nostalgia seriei 5 pre-bangle din care am avut cateva si mi-au placut. am dat-o dupa 4500km (cumparata noua).
    1 point
  30. Alte jante de vara Pe trecerea aia nu eram parcat, asta ca sa elimin posibile discutii
    1 point
  31. Nu ai inteles ce am spus. La mine intregul sistem a ramas functional doar ca nu mai misca flaps-urile ci doar ce a mai ramas din ax. Nu am anulat actuatorul. Daca actualul proprietar ar vrea sa schimbe galeria cu una cu flaps-uri ar putea-o face firesc, fara alte operatiuni. Baza clapetelor a ramas pe post de "dop". Referitor la ce zicea catacfc, aceste flaps-uri au rol de imbunatatire a arderii/combustiei pana in 2000 rpm. O ardere deficitara/incompleta ar duce la degradarea prematura a DPF-ului.
    1 point
  32. Pai, bun si daca la reprez BMW mergi si aia gasesc istoricul masinii si reiese ca are service-ul facut si km sunt aia din bord si reviziile in server corespund cu cele din cartea service si chiar au 180k km ? Posibil ca la cele de pe mobile.de sa fie de pe flote sau particulare , si cele de la ~samsarii~ romani sa fie de pe licitatzii (tot flote) si chiar la numarul ala de km sa le vanda. Despre cele din 2002 incoace fara evidentza service - Doamne ajuta. Oricum ai dreptate vis-a vis de nr de km trecuti la anunturi, si e cam universal valabil la toate , totusi ptr cele clasa non premium gen Ford / VW... sunt sub 150k km.
    1 point
  33. 247 cp si 490 nM. Dragos a stras concluzia, asteptata de altfel, ca performantele sunt limitate din cauza cutiei automate. Am dorit o resoftare safe 100%. Poate mergea si mai mult dar nu am vrut, obiectivul a fost: fĂŁrĂŁ fum si un regim de exploatare safe. Pasul urmator: cutie manuala si LSD Quaife. P.S. A fost o excursie very nice cu kenbobo. Multumesc de ajutor prieteneâ˺âËÂş. Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk
    1 point
  34. Monstruletul :frantics: http://thumbnails105.imagebam.com/41107/6d124b411067679.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/41107/9fa43a411067688.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/41107/39b66c411067693.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/41107/66099b411067697.jpg
    1 point
  35. Priviti aici,l-am filmat exact cu 1 luna inainte,apare la minutul 3 din dreapta. http://www.youtube.com/watch?v=NMCGiRffZfo Si aici,este tot in dreapta,ramasesm in urma si s-a speriat ca il urmaresc ,este tot in dreapta,in fatza mea http://www.youtube.com/watch?v=LH3xy9oEQZI Cam obosita masina,parerea mea.De aceea eram in spate,pur si simplu mi-a fost frica de el.
    1 point
  36. Te stresezi prea tare, a mea sta naibii toata ziua in soare cat sunt la munca si nu mai imi bat capul atat. Si crede-ma ca la mine sunt calduri si ploi in nestire, nu e ceva iesit din comun sa bage o ploaie dupa care sa dea soarele sa te coaca la ficati. Mai lasa grijile, ceruieste-o din cand in cand si va fi ok, in rest da-i peda si gata. @edit: Nu de alta dar cu husa pe ea ai alta durere de cap, daca masina are ceva praf pe ea ti-o zgarii singur cu husa.
    1 point
  37. Si cand e masina plina de praf,noroi, etc (90% din timp) cum puneti husa pe ea? Se zgarie lacul in draci
    1 point
  38. Bineinteles ca am miscat ceva ) Vineri am reusit sa termin toata agitatia cu inmatricularea. Noile mele numere sunt acum de Bacau si sunt BC 78 SNK. Tot vineri i-am dat o spalare ca prea era plina de praf. Sambata am luat toba finala cu 2 "burlane" pe care acum sunt in dubii daca sa o mai montez. Adica nu vreau sa imi sparga urechile la drumurile mai lungi si nici nu vreau sa lase impresia unei masini castigate la pufuleti cu surprize. Iar Duminica, dupa 3 zile de stat pe loc si adunat iar praf la greu, spre seara am fost si am spalat-o din nou. De data asta la self wash. A iesit ok per total. Atasez acum cateva poze si sper sa apuc sa montez toba noua azi. Subwooferul de la MTX n-am apucat sa il leg in weekend. Sper sa il rezolv zilele viitoare. http://imageshack.com/a/img540/3397/Rmbldw.jpg http://imageshack.com/a/img673/1645/U7XJmC.jpg http://imageshack.com/a/img901/2969/PkDaDL.jpg http://imageshack.com/a/img540/9153/yhVZhi.jpg http://imageshack.com/a/img673/3246/Bz0WCy.jpg
    1 point
  39. Las aici un tabel cu date despre Bolth Tread (diametrul ext. al "butucului" pe care intra janta, daca ma exprim bine) numarul de prezoane, diametrul cercului format de centrul axelor prezoanelor, si faimosul ET pentru mai toate seriile de BMW Asa toata lumea poate sti mai usor ce jante poate monta.Spor la citit! 1 Series E81/82/87/88 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-45 3 Series E21 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20 3 Series E30 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-35 3 Series E30 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 27-30 3 Series E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47 3 Series E36 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-47 3 Series E46 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47 3 Series E46 M3 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. Fronts ET 30-47, Rears ET 20-27, 3 Series E90/91/92/93 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-45 3 Series E90/92/93 M3 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 34-37 5 Series E28 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 18-25 5 Series E34 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-20 5 Series E34 M5 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. 5 Series E39 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25 5 Series E39 M5 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25 5 Series E60/61 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-32 5 Series E60 M5 (Saloon) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32 5 Series E61 M5 (Touring) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32 6 Series E24 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. 6 Series E63/64 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 14-20 6 Series E63/64 M6 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20 7 Series E32 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 19-26 7 Series E38 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-25 7 Series E65/66/67/68 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 10-25 8 Series E31 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. X3 E83 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-45 X5 E53 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-45 X5 E70 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M14x1.25 bolt thread. ET 37-53 X6 E71 = PCD 5x120, centre bore FRONT 74.0mm, centre bore REAR 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. Z1 E30Z = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. Z3 E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-40 Z3 M Coupe/M Roadster = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. Z4 E85 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 45-52 Z8 E52 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread.
    1 point
  40. E stupid sa presupui ca toti sunt carpaci si vor masini ieftine neintretinute. Din ce imi amintesc, pe e60-ul ala aveai opinci, nu anvelope, si cand te au intrebat niste useri ce e cu ele ai raspuns ca oricum o vinzi. Cu muuult inainte. Daca asa e, mai bine n-o mai dai exemplu.
    1 point
  41. Eu zic ca e un lucru bun ca ramane curent non stop la bricheta, am camera dvr care isi face treaba f bine si filmeaza 8 ore cat sunt eu la servici si luna trecuta mi-a atins unul masina si am vazut pe camera, deci parerea mea e sa o lasi asa poate vrei sa-ti lasi un telefon la incarcat sau cva oricum in privinta bateriei nu o sa ti-o omoare nici un consum de 1.5 la 24 de ore dapai un led....
    1 point
  42. ...sa neglijezi GT-ul...
    1 point
  43. Andrei..gandesti cu calcaiele...de unde stii ce vreau?masina aia nu face banii aia in veci...poate baiatul o sa fie sincer sa ne spuna cu cat a reusit sa o vanda..Penibili unii dintre voi care cautati doar sa mai faceti niste posturi.Pe mine ma interesa masina dar la un ret real.Pe voi ce va interesaza sa intrati pe topicul omului daca nu aveti nici o intentie de cumparare?hai sa ne bagam in seama ca izmenele
    1 point
  44. Timpul trece dar ii creste valoarea?O fi vreo masina de epoca....Astept pretul sa fie real si apoi voi face o oferta dar nu te astepta la mai mult de 8000.
    1 point
  45. In Bucuresti face valymad, un baiat de nota 10+
    1 point
  46. Scuze de off, eu nu inteleg cum de la 102 la 220 pt 114i
    1 point
  47. Eu zic ca nu merita ( cel putin pe caroseria asta nu). In plus , o astfel de masina este si foarte greu de revandut
    1 point
  48. Gealati se refera la niste barbati mai corpolenti,inalti nicidecum ca ai gel in cap , aia sunt gelati
    1 point
  49. Ok..am gresit linkul,a luat altceva cand am dat clik,nu mi-am dat seama,am scris si adminului,ce sa mai fac? Ma impusc si gata :frantics: .Uite ..cine se simte lezat,il plimb o data cu bemveul prin Bv si filmam,comentam sa se auda pe camera si apoi radem..e ok asa? Promit :sorcerer: :sorcerer: :sorcerer: Am luat minus si pt linkul din JURNALUL...in fine.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.