Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/29/15 in all areas
-
Salutare si bun gasit. Numele meu este Angi, sunt din Targoviste, pasionat de lumea auto, posesor de mai multe Opel-uri, vreme de multi ani. Acum am schimbat putin foaia si am un E60 si un 1007. Recent, printr-un lung sir de evenimente, m-am pricopsit cu un E46 320d CR facelift. Masina, semiepava, gen nu s-a umblat la directie ca nu au reusit sa scoata prezoanele antifurt fostii propietari. Totusi, cu o investitie minima, adusa intr-o stare aproape perfecta. E46-le - mai jos in poza. Dupa scurta aventura cu E46-le, pe care am reusit performanta sa il vand cu 2650 euro in cateva zile, si cu un mic profit, m-am hotarat sa vand Vectra C din dotare, o masina extrem de dotata comparativ cu ce se gasea pe piata, contra sumei de 3000 euro, pret de Astra G. Incepem cautarile cu buget de 7000 euro, vazut cateva E60 si E90, ceea ce corespundea cerintelor mele cat de cat nu gaseam in buget. Ce gaseam in 6000-7000 erau deja semiepava(nu ar fi fost un impediment, doar ca ramaneam fara bani de investitii ulterioare), sau gaseam cu probleme la acte, inmatriculate pe BG sau foste masini de UK. Pana la urma, gasit un E60, 2004, semiepava, la un pret extrem de mic, chiar dubios as spune. Se cerea 6500, apoi 5500 ca la cumparare sa platesc aproximativ 4150 euro. Una peste alta, E60ul ma va costa 5000-5500, la final, adus in stare perfecta atat optic cat si estetic, inclusiv inmatriculat pe numele meu, lucru care mi se pare atractiv. Masina in sine, ca idee, ma multumeste, este un E60, 525 diesel comon rail, sedan, dotari standard + inetrior piele + jante pe 18" + scaune incalzite fata si spate, 206000 km pe ceasuri, 258000 in ecu motor, acestia din urma fiind probabil si cei reali. Acum e drept, la E60 se pare ca senzorul de ploaie si lumini + xenon era standard. ACul semiautomat manual nu e un impediment, e bine ca e acolo, la fel di controlul stabilitatii si al tractiunii, lucruri esentiale in ziua de azi. Ajuns cu E60 acasa, studiat problemele. Estetic, acceptabil, ar necesita vopsit bara fata si spate + cateva detalii cu polish la caroserie + un parbriz. Directie, mai bate, mai canta, dar mergea relativ bine. Frana de mana nu tine. Electric, lipsa senzor de temperatura, buton geam pasager ce refuza sa colaboreze, un senzor de parcare decedat. Motor, in mintile lui ca si interne, probleme la actuator presiunea turbo, regenerari DPF ciudate, bujii incandescente sau releu. Lumini - faruri cazute, adica nu se autoregleaza, inca nu am identificat cauza. *Schimbat in prima faza un pivot si un cap de bara + echilibrat rotile + reglat "la sfoara directia". *Apoi ajustat softul motor, avea deja cai si DPF off, dar foarte prost executate din punct de vedere software. Apelat la colaboratorii mei de la MBtuning si anulat corect DPF-ul, EGRul si pus calutii corect. Rezultat, atinge repede 200 km/h si ma simt in siguranta si minus 250 lei piesele *Pus parbriz nou, ca era matuit si spart nu vedem mai nimic nici ziua - 400 lei la Marctec-WinGlass. *Umblat la frana de mana, schimbat un cablu, tine mai bine - 50 lei. Mai trebuie sa schimb si celalalt cablu pentru o eficienta mai buna. Cu aceasta ocazie am curatat/strunjit si discurile + tamburii de pe spate. *Montat senzorul de temperatura exterioara ce era lipsa cu tot cu mufa - 100 lei. Scump tare, dar ACul face figuri fara el. *Reparat senzorul de parcare defect, de fapt instalatia intrerupta, dar am observat asta dupa ce am cumparat alt senzor SH - gaura minus 50 lei senzorul de percare luat de pe un E39, da e bun sa fie acolo. *Schimbat cureaua AC ce mi se parea uzata si completat freon + curatat radiatoare racire motor si freon, aveau pamant si insecte pe ele + eliminat o mica pierdere de antigel - 50 lei *Retusat pici pe colo vopseaua si aspectul exterior, improvizat un cheder de luneta ca cel original era distrus + un polish faruri - costuri minime. ***La costurile de mai sus se mai aduaga si alte cheltuieli, cinstea mea, a mecanicului + motorina de teste care de fapt, la cum "trage" motorul sunt extrem de distractive ***Mici cheltuieli cu acte, o rovineta, o atentie. Inca nu sunt ferm hotarat sa o inscriu pe numele meu, desi are taxa platita. Mai sunt de facut in continuare cateva lucruri dar nu au o urgenta maxima. *Joc in caseta de directie - nu curge ulei, doar trosneste in volan la viteze mici cand iau viraj. Cel mai probabil va fi reconditionata. *Desfacut admisia si evacuarea, curatate si montate la loc corect + verificat bujiile. Relativ recent a fost umblat la evacuare si bujii, insa lucrarea a fost de mantuiala, pacat de piesele noi. In momentul de fata, la cat am alergat-o din teste, a zburat garnitura de pe galeria de evacuare, care culmea, galeria, e noua. Chitaie in accelerari la cald, da remediez eu, timp sa am. *Verificat farurile, de ce nu se ridica. *Si cred ca se mai gasesc, daca nu mai fac eu... Cateva poze, cu E60ul, mai jos.26 points
-
Misto forum si colegi...., vad ca am luat deja ceva cu minus pentru o postare zic eu la obiect si destul de sincera. Care e ideea pe aceasta arie a forumului?!?, sa ne prezentam masinile si sa tinem o evidenta asupra lor? Preturile pe piata sunt un pic diferite pentru "carcotasii ca mine". Cateva lamuriri, E46 a costat un Peugeot 107 relativ OK cu taxa platita si 700 euro. Pe 107 platisem de ceva vreme ~1500 euro. La E46, pe langa problemele estetice si de directie, nu avea nici taxa platita. E drept, poate l-am vandut ieftin, insa a ajuns la o cunostinta ce a fost de acord sa-mi plateasca un mic "comision". E60 a fost tocmit pe 4200 euro cash, insa fiind cu mintea in alta parte si eu si vanzatorul, de la cursul euro si "miloaga de 100 lei motorina" a revenit 4150. E60 are taxa platita, insa multe probleme ce eu le-am remediat sau le voi remedia relativ ieftin. Daca stateam de ma odihneam si plateam pe altii sa munceasca... La E60 s-a muncit impreuna cu acea cunostinta la care a ajuns E46-le. Pana acum, am investit 200 de euro in E60, ce erau strict necesari pentru a merge cu ea. Sunt constient ca o sa mai investesc destul de mult. Zilele astea e programata la un schimb de consumabile ce pare destul de costisitor. Am un atu, faptul ca sunt oarecum pasionat de domeniul acesta, in mare parte scuteste costuri. De exemplu, pentru cineva ce nu are treaba cu resoftarile si nici cu mecanici priceputi, era extrem de costisitor de rezolvat problema softului. Inainte de toate, e greu de depistat ce avea masina de nu tragea, fara o eroare concreta. Acest lucru se poate lasa cu turbina sau actuatoare turbo, egr, admisie schimbate degeaba. Ulterior pretul resoftarii in mod corect ducea lejer 300 euro. Stiu un nene la un 3.0 TDI ce a shimbat jumatate de motor pana s-a ajuns la concluzia ca softul era vinovat. De aici si suspectez ca cel de mi-a vandut masina, a acceptat pretul "mic" datorita problemei dificil de depistat. Pe de alta parte, am ajuns la convingerea ca nu e justificat sa cumperi o masina relativ scumpa fata de pretul pietii, in care cu siguranta vei mai investi, ci e mult mai eficient sa o cumperi cu usoare probleme pe care sa le remediezi bine si corect. Mai mult, cand voi vrea sa o vand, atuul principal, in RO este pretul si aspectul.20 points
-
Era mult mai OK daca spuneam ca am platit pe E60 "doar" 7500 euro si numai freonul completat la AB a costat 100 euro / suta de grame. Din aducere aminte de la cativa prieteni BMW-isti, schimbat la capitala in reprezentanta uleiul si doua placute de frana - 1000 euro. Pai da, normal ca vi se pare ca nu sunt realist, ci sarac. Trebuia sa platesc schimburile de ulei de pe hartie, ca in realitate nu e doar decat completare, in loc sa muncesc eu si sa fiu sigur ca am facut totul corect. E clar, sunt cel mai sarac posesor de BMW Tot clar mi-e ca vreau sa sterg toipicul acesta, se pare ca daca ai BMW si nu esti snob, nu esti binevenit. LE, mersi Adi18 points
-
Sa o stapanesti sanatos si sa fie totul usor de rezolvat ! Cu rabdare o aduci in stare decenta. Ca si parere personala, mai bine masina asta, careia ii stie problemele decat alta "fardata". Hai sa luam cel mai cunoscut exemplu, E46-le dauna vandut aici pe forum ca fata virgina, de un user vechi. Era mai bine asa, domnilor "cunoscatori si pretentiosi"? P.S.: Sa curga cu minusuri, sunt la ploaia de stele11 points
-
Descriere corecta, limbaj corect...cine a dat minus e putin special.. Sa o stapanesti sanatos!10 points
-
Omu vine de pe Opel, unde senzorul de temperatura exterioara e nou la magazin 40 de lei. Nu il luati tare ca e baiat bun o sa vedeti!9 points
-
Normal ca ai luat - ...Daca umflai putin preturile sa pari mai 'jmecher' mai 'baietas cu bani' cum se vrea a fii pe forumul asta sigur avea o multime de +. Oricum felicitari pt masina si pentru ca te implici tu la ce trebuie reparat la ea,Bafta in continuare si sa ne ti la curent. Exact asta spuneam si eu Parca era un forum de pasionati,nu de fitzosi cu BMW.8 points
-
Va multumesc de cuvintele frumoase. Ma repet, bugetul era de 7000 euro. Masina a costat mult mai putin, asa ca puteam face relaxat o vizita la reprezentanta de diferenta de bani. Dar nu se justifica. Mie-mi "sta in mana" reparatia unei masini eficient si ieftin. Cum experienta mi-a confirmat de multe ori ca la un service multimarca mare sau la o reprezentanta esti doar tepuit, as fi fost idiot sa fac reparatiile in reprezentanta. In plus, sunt un fel de semibugetar modest, cu ceva mai mult timp liber ca altii, si tot pe deasupra, inca-mi place sa surubaresc. E60-ul nu l-am luat pentru imagine, ci doar ca voiam o masina in care sa ma simt bine la drumuri lungi. Aveam Vectra si ma multumea..., Vectra C a fost succesoarea altei Vectra C, care la randul ei a fost succesoarea altei Vectra B si tot asa pana la alta Vectra A. Evolutia fireasca ar fi fost de Insignia, insa e masina care inca nu m-a convins. Poate doar dupa 2013, dar cel putin la mine, momentan nu se justifica pretul ridicat al unei masini de 2-3 ani, asta in situatia in care cu masina mare nu am de gand sa fac mai mult de 15000/km/an. Pentru zi de zi prefer sa folosesc in general un PSA cu motor de 1.4-1.6 hdi. Cateva impresii despre E60, in starea acceptabila la care l-am adus. *Ca si tinuta de drum, merge foarte corect, pe sleauri-le facute de camioane in asfalt se misca acceptabil incaltat cu roti pe 18". Asta in ciuda jocului in caseta servo. *Motorul, este fenomenal ca si performante. La o mica comparatie cu un F10 525D N57D30 cred, motor de 3000D si 200 CP, mai nou cu 5 ani insa automat, iese categoric castigator E60 cu al sau batran M57D25, lucru observat atat de mine cat si de posesorul F10. Bine, al meu este resoftat cu probabil o idee mai mult cai fata de F10-le detunat din fabrica, dar totusi, e o performanta. *Consumul este neasteptat de mic, variaza de la 4.5% la mers cu vitezele maxim legale sau de 15% pe "full load". Momentan e undeva la 8% mixt, si nu a fost menajata prea mult. E consum similar cu cel care il aveam pe Vectra C 1.9CDTI. Oricum, ca o observatie, la 140 km/h viteza constanta, E60 consuma mai putin sau comparativ la fel fata de PUG 1007 1.4 HDI *In familie, doamna si fica-mea sunt destul de incantate, doar eu sunt sunt usor stresat lipsindu-mi lejeritatea spatiului oferite de fostul caravan. Pacat ca nu am gasit un E60 touring bun, dar asta e, poate data viitoare. *Cel mai important aspect, asta fara sa mi-l doresc, cand te dai jos din BMW ai o senzatie ciudata, o combinatie de jena si mandrie. Asta nu am observat-o numai la mine, ci si celor cateva rude si prieteni ce au imprumutat-o deja pentru "cateva clipe". Una peste alta, poze inca nu am apucat sa fac mai in detaliu, insa am mai gasit cateva. Daca nu inchide nimeni topicul, o sa mai postez in el, nu am complexe, asta e, probabil se confirma, sunt cel mai sarac posesor de BMW :winkcool:7 points
-
CG Blacklight , cred ca cel mai bun sealant folosit pana acum , un negru f intens nici nu prea am reusit sa il surprind in poze , in realitate are un aspect ud . Si dupa o saptamana si arata ca in prima zi . Cred ca-i fac si grilele negre . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5949_zpsmrd5nwyj.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5956_zpspa3jzhr6.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5962_zpsbubeirwx.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5953_zpsrlpug90w.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5963_zpsacwmqfpe.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5957_zpsorvj4zkx.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5964_zpsabpxykd1.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5968_zpsreswyqw7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5967_zpse3vuivmo.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5947_zpsndwcvz83.jpg6 points
-
Ieftina masina, a meritat din plin. Esti un norocos. Nu tot ce-i scump e bun. In cazul de fata, o alegere foarte buna. La banii aia iei un amarat de Passat cu toate problemele pe cap. O sa te obisnuiesti cu forumul, asa "e unii" pe aici. Esti ok doar daca lasi mia de euro la service ori tuning. Sa o stapanesti sanatos si sa o conduci cu placere. Mai pune poze si cu interiorul.5 points
-
Frumoasa poveste Se vede ca esti pasionat. Daca tot te-ai apucat, pune si poze cu interiorul5 points
-
Hai ca tot sunt acum cu chef de povesti, sa mai spun una cu valetul de la parcarea hotelului unde m-am cazat. Ajung la hotel in Dallas, destul de aglomerat, eu nebun zic nu dau masina la parcat unui valet, o parchez singur, intreb unde e self park-ul, era pe langa hotel, parcare neacoperita, ploua destul de tare si erau avertizarile de inundatii in Dallas zic in sinea mea ok, se uita astia la mine ca la urs dar revin in fata hotelului si o dau la valet. Reticent oricum stiind ce ditamai scandalul fusese din cauza unui valet la o parcare care s-a apucat sa faca review la un M3 sau M4 ca nu mai retin exact si sa puna si clipul pe Youtube nu imi convenea deloc sa dau masina cuiva asa... Ma rog, nu am ce face, vorbesc cu unul din multii angajati ai hotelului care erau afara sa dirijeze si sa ajute la decongestionarea intrarii in hotel ca nu vreau sa las masina, vreau doar sa imi iau camera si sa plec in oras si revin pe seara daca o pot parca singur pe undeva timp de 10-15 minute si sa plec... raspunsul a fost negativ, ca trebuie sa vorbesc cu unul din valeti care va face asta pentru mine. Ok, ajung la un valet cu masina care era ceva mai in fata, zice da, nicio problema, o parchez acolo in fata pentru dumneavoastra, ma dau jos, imi iau geamantanul si stau sa il astept sa o parcheze. Surpriza insa, omul nu parcheaza, mai da o tura prin fata hotelului dupa care, ia-l de unde nu-i... s-a dus. Deja simt ca mi se urca sangele la cap, ma duc la unul dintre angajatii hotelului din parcare care parea ca ii coordoneaza pe valeti, ii spun povestea si ii explic ca vreau masina sa imi fie adusa chiar atunci, ca nu accept asa ceva, sa plimbe cineva cu masina mea, ca nu plec pana nu imi vine masina. Incepe agitatia, oamenii incep sa vorbeasca prin statii sa dea de respectivul valet, incearca el sa imi explice ca era plina parcarea si ca a plecat sa o parcheze afara, ii explic ca uite locuri chiar acolo, e inadmisibil, masina mea nu e de plimbari gratis pentru valeti. Deja ma treceau toate gandurile negre, mai ales ca imi cam trantise usa cand se urcase in ea respectivul valet, ii mai explic o data omului ca ma uit la mile la bord si sa vezi scandal ce iese daca, cine stie cate are masina cand vine. Imi vine masina, mi-o ia alt valet de mi-o parcheaza, imi da omul cu, care vorbisem si cheia masinii si vine cu mine la receptia hotelului, ma baga la rand la biroul de membri platinum si imi face check-in-ul, imi da si parcare gratis la valet parking ( era vreo $26 fara taxe)... isi mai cere scuze o data si incearca sa ma linisteasca. Ma duc in camera, lasam bagajele, plecam in oras si revenim peste ceva ore la hotel. Acum eu iar nebun, ca vreau sa ma urc cu valetul in masina, ca nu mai dau asa masina oricui, sa ma duc cu el sa o parcheze si sa ramana dupa cheia la mine. Dau din nou de acelasi coordonator acolo caruia ii explic doleantele mele, imi spune ca nu se poate, ii zic clar, NU, nimeni se mai atinge de masina mea fara sa fiu in preajma ei, angajatul tau de mai devreme mi-a alergat masina ca mi-a crescut mult consumul pentru o mila facuta de el, mai exact, a reusit sa imi creasca consumul mediu facut de mine in aproape 300 de mile (aici am cam exagerat eu ca nu prea putea face asta). Omul imi spune nu se poate asa ceva, dar o vom parca pe locurile rezervate aici in parterul parcarii de la valet parking, zic ok, fac poza la bord cu ei de fata si dupa ma duc dupa ei sa vad unde parcheaza masina pe jos, vad ca o parcheaza unde era pus rezervat si fix pe 2 locuri de parcare. Respectivul valet mai sta un pic la masina, eu ma uitam la el, se daduse jos, mai apare altul si imi spun dupa amandoi ca locul respectiv e al managerului general al hotelului si ca oameni au fost dati afara ca au parcat masinile clientilor acolo dar ca primind aprobarea si confirmarea de a parca acolo, a parcat. Revin la omul meu, coordonator de parcare sau ce credeam eu ca e, imi spune gata, calmati-va, masina e in siguranta, eu nu sunt valet sau la parcare, eu sunt chiar managerul hotelului, zic ok, o sa rasuflu usurat maine cand plec de aici si imi vad masina ok, aveti grija ca masina mea nu are zgarieturi pe ea, maine voi face un intreg scandal daca masina va avea ceva pe ea in semn de razbunare. Da, sunt nebun, bolnav, obsedat de masina mea, asta sunt si nu ma poate schimba nimeni, am visat mult la masina asta, acum dati cu pietre ca sunt nebun de legat dupa ce imi cititi povestea.4 points
-
Multumesc. Nu e condusa chiar batraneste, o mai pisc si eu pe unde pot, parca pe 20 iunie daca nu ma inseala memoria am vazut ca e zi de circuit a clubului BMW, am vazut ieri un mail in fuga venit de la BMW Car Club of America unde se precizau toate evenimentele BMW CCA ale tuturor filialelor, dau o tura pe acolo, sa ma inscriu, sper sa nu uit, altfel voi fi iar spectator cadata trecuta. Hai sa va spun si o mica poveste legata de mersul in viteza pe aici, paranoia celorlalti conducatori auto si atitudinea politistilor cand te opresc. Sambata, in drum spre Dallas, mergeam pe cruise control cu 90 (limita fiind ceva mai mare pe o portiune de aproape 200 de mile, 75 mph, din pacate doar 2 benzi pe sens, sensurile avand in banda de urgenta) si din cand in cand dadeam de alte masini care mergeau aiurea (ba cu 60, ba cu 70, ba cu 75, franand din nimic si accelerand aiurea) de mai ajungeam poate si la 120 de mile la ora in depasire, dupa care o lasam iar in 90... totul cu sunetul de rigoare cand dadeam in Sport Plus si retrogradam din padele in treapta a 4-a la 80 de mile la ora sau ceva de genul asta, de imi sarea turometrul pe la vreo 4-5k rpm, nu riscam sa o pun in M1 ca setare din volan ca acolo il am setat pe DSC off si eram cu nevasta deci nu era ok ca imi sarea in cap asa ca probabil niste soferi mai sensibili s-au cam ofuscat de zgomotul facut de accelerarile mele, ca in Sport Plus deschide valvele de la evacuare si cam urla... O blonda cu un Lexus RX mai vechi mi-a aratat chiar degetul mijlociu dupa ce am deposit-o pe banda 1 si m-am bagat in fata ei (in Texas este legal sa depasesti si pe partea dreapta), fara sa ma bag brusc, fara nimic, desi ea se bagasse aiurea in fata mea anterior cu toate ca masina pe care urma sa o depaseasca era in fata rau... ma rog... Chiar o vazusem in oglinda laterala cum imi aratase degetul mijlociu, ii spun nevestii uite cum imi iau un deget mijlociu cu totul pe degeaba. Mai merg eu asa si hop vad masina de politie in spatele meu, mereu ma uit in retrovizoare si stiu ce am in spate, depaseam un tir, reduc viteza din cruise control ca sa nu se vada stopurile mele de frana aprinse, pana atunci venea tare, atunci a lasat-o usor, ma bag pe banda 1, se da si el in spatele meu pe banda 1, mai sta ce mai sta, in timpul ala m-a scanat cred, pune luminile, si gata, trag pe dreapta, intre timp ii spusesem nevestii ca am politia in spate, zic e ok, inca nu m-a semnalizat in vreun fel sa ma opresc, dupa ii zic gata, end of game, a pus girofarul, tre sa opresc. Se da omul jos din masina, avea in jur de 30 de ani, vine spre mine pe partea dreapta, lasand masina pusa cat de cat de-a curmezisul benzii de urgenta si ocupand foarte putin din banda 1 cu girofarele lasate pornite, eu dau sa imi deschid centura si sa pun mainile pe volan, ca aici asa e ok sa faci )(nu si partea cu, centura, doar cea cu mainile pe volan), sau daca e noapte sa aprinzi plafoniera si sa pui mainile pe volan sa te vada el... vine la masina... ma saluta omul, imi spune ca am fost raportat in dreptul localitatii Fairfield ca mergeam tare, eu zic nu, nu mergeam tare, merg sustinut pe cruise control, dar constant, nimic spectaculos, ma chinui sa ajung la Dallas, la Southfork Ranch, sa vad faimoasa ferma din serialul Dallas, serial cu care am crescut cand eram mic, si de 2 ani de cand sunt in Houston nu m-am invrednicit sa ajung pana acum... zic e avertizare de furtuni si de indundatii incepand cu aceasta dupa masa, lucru care era si adevarat, si tot sper ca ajung pana la amiaza sa vad ferma ca dupa sa ma duc la hotel. Omul zice ok, dati-mi si mie permisul si asigurarea masinii ( aici nu ai talon, ai un sticker ce se reinoieste an de an si se pune in parbriz, aia e asa zisul talon de aici), ii dau permisul de conducere, pentru asigurare, deschid torpedoul, scot un plic de acolo si il desfac in care aveam asigurarea venita la reinoire, ca nici nu desfacusem macar plicul cand am primit-o, o bagasem direct in torpedou... in timp ce se uita omul la permis ca asigurarea mi-o returnase deja, zic ahhh, mai trebuia sa va mai dau ceva, scuze, scot permisul de port arma si i-l dau si p-ala,ii precizez ca nu am arma cu mine in masina oricum, aici e obligatoriu sa il dai si p-ala cand dai permisul de conducere, asa scrie in legea lor, se uita la el, imi multumeste ca i l-am dat, mi-l da inapoi ( daca nu ii dai permisul de port arma odata cu permisul de conducere exista riscul sa te scoata din masina, ca el cand te scaneaza ii apare ca ai si permis de port arma si poate deveni suspicios ca de ce nu i l-ai dat si p-ala), permisul ala de port arma e cu 2 taisuri oricum, il poate relaxa ca stie ca ai fost scanat de FBI si ca nu primeai asa ceva daca erai vreun infractor, totodata daca te prinde conducand baut, la revedere permis de port arma 5 ani de zile, daca o mai comiti o data, la revedere definitiv, dar totodata il poate face si mai nervos si sa te scoata din masina... oricum avand in vedere ca oricare poate avea arma aici, in general permisul il relaxeaza ca stie ca macar ai fost scanat, esti ok... Ma rog, zice va trebui sa va dau un avertisment, imi spune ca a primit raport ca un BMW merge tare prin zona, zic nu sunt singurul BMW, se duce in fata masinii sa vada numarul, vede ca nu il am, revine, nu pomeneste nimic de asta... se duce la masina, revine cu o chitanta facuta pe computerul din masina, ca ei nu mai scriu de mana, imi spune sa o semnez, e avertisment, nu se va duce pe cazierul dumneavoastra sa va creasca asigurarea, nu se intampla nimic, e doar preventiv sa mergeti mai incet... eu zic dar nu mergeam tare, nu e vina mea ca restul conducatorilor auto conduc aiurea si tre sa treci de ei ca mai bine stai cu ei in spate decat in fata... omul zice eu nu ma cert cu dumneavoastra, eu zic nici atat, doar va explicam, si oricum nu pot merge tare cu masina ca am politistul langa mine careia nu ii place viteza si imi face capul calendar cand ii dau tare masinii... Imi ureaza omul o zi buna, asta dupa ce imi spune ca a primit prin statie si numarul respectivului BMW, si care al meu era... oricum, 4 lucruri m-au salvat dupa parerea mea, ca am vorbit frumos cu omul, permisul de port arma adica eram scanat si verificat, amprentat si faptul ca nu am mers tare cand era in spatele meu si nici nu ma luasese el cu viteza, plus nicio amenda luata... inainte sa plece deschid torpedoul, ii arat si detectorul acolo, ii explic ca e un Escort cu GPS si cu alerte date de utilizatori peste tot pe unde e politie, ca dupa cum vede e acolo, nu am urma de ventuza pe geam deci nu eram pus pe alergat, doar pe mers, atat... Cam asta e si cu politistii de pe aici, sunt si ei oameni, tre sa te gandesti ca au avut probabil parte de 100 de idioti in ziua respectiva si nu vrei sa fi exact tu al 101-lea. Evident ca daca dadeam de un politest pus pe fapte mari imi dadea o amenda fara discutii macar pentru lipsa numarului fata si tot nu scapam doar cu avertisment. P.S. Imi cer scuze pentru eventuale greseli gramaticale si de exprimare, la ce poveste nemuritoare am scris mai sus, nu am stat sa o si corectez o data si inca o data sa fie 100% corecta din punct de vedere gramatical, ba mai mult de atat mai imi intra si corectatul automat de imi mai pune unele cuvinte ca in engleza.4 points
-
4 points
-
Bafta cu proiectul, nu lua in seama ce zic uni. Plus ca la bani astia...iti luai un "scuter NOU" Sent from my iPhone 1s using Tapatalk4 points
-
BMW, fiind o marca premium atrage si multi snobi, si nici forumul nu face exceptie. Daca mai stai pe aici inveti sa-i cerni, si o sa realizezi ca merita.4 points
-
Cutie, ceasuri,timonerie,cardan,grup, traversa cutie, data jos volanta ta si pus convertizor,trase conductele pentu racirea uleiului din cutie, trasa instalatia electrica pentru cutia automata, schimbat ECU cu unul de automata, tras cablu la contact pentru deblocarea timoneriei (cand esti in P), schimbat pedalierul (bine, merg si doar pedalele schimbate), schimbat vasul de la lichidul de frana (sau facut un dop mai sanats unde era furtunul pentru ambreiaj) etc. Per total multe modificari, si sunt multe alte chichite minore pe care nu mi le mai amintesc acum, care te costa destul de mult. Nu prea renteaza una peste alta. Decat daca treci de la 2.0 manual la un 3.0 care este automat. Sa zici ca atunci merita bataia de cap. Dar asa mai bine o vinzi. Parerea mea, evident.3 points
-
3 points
-
Scurta prezentare : BMW E93 335i , fabricatie 29.05.2007 , N54B30 ( 225kW ) , prima inmatriculare 02.07.2007 , culoare Alpinweiss 3 , are in prezent putin peste 138.000km Scurt istoric : masina a fost a patronului DorMag Service ( de la 0km ) cumparata in leasing de la Bavaria Leasing , masina nu a fost folosita niciodata iarna . Noi am cumparat masina pe 4 aprilie 2015 , a fost 17.000 de euro , nu a mai negociat nici un cent , atunci avea aproximativ 137.000km . Taxa este platita si nerecuperata . VIN : WBAWL71000PX40855 Body Color: Alpinweiss 3 Upholstery: Leder Dakota/d1 Korallrot S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S548A Kilometer-calibrated speedometer S205A Automatic transmission S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193 S302A Alarm system S322A Comfort access P337A M Sports package S358A Climate comfort windscreen S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S601A TV function S609A Navigation system Professional S620A Voice control S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S677A HiFi System Professional DSP S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S853A Language version English S863A Retailer Directory Europe S880A On-board vehicle literature English S8SPA Control unit COP Interventii ce merita mentionate de la fostul proprietar : - retrofit la CIC + combox - schimbate toate injectoarele ( recall BMW ) - schimbata pompa de inalte HPFP ( recall BMW ) - revizie la cutie efectuata cu 20L de ulei ( scurs - incarcat trecut prin toate treptele - scurs iar - incarcat ) la 103.000km - am factura Interventii de cand este la mine : 9 aprilie 2015 : - becuri angel eyes OEM - stergatoare parbriz OEM - placute fata ATE Ceramic - placute spate ATE Ceramic - senzori placute OEM - filtru de aer MANN - filtru de ulei MANN - filtru de polen cu carbon activ MANN - ulei Castrol Edge FST 5W30 16 aprilie 2015 : - incarcare si verificare instalatie A/C 20 aprilie 2015 : - stopuri OEM LCI - mufe adaptoare OEM - codare 21 aprilie 2015 : - jante style 199 OEM 28 aprilie 2015 : - rezerva slim pe 17 OEM + cric si coarba OEM - anvelope Michelin Pilot SuperSport noi cumparate de la NorAuto http://s12.postimg.org/s9xjdtwfh/DSC_0704_Medium.jpg http://s12.postimg.org/pwk70k7e5/DSC_0713_Medium.jpg http://s12.postimg.org/l99jl1unh/DSC_0705_Medium.jpg http://s18.postimg.org/wpca81rmx/DSC_0763_Medium.jpg http://s18.postimg.org/iudzpkx7t/DSC_0761_Medium.jpg http://s18.postimg.org/ny59ds8bt/DSC_0775_Medium.jpg http://s18.postimg.org/jet0s9qg9/DSC_0776_Medium.jpg http://s18.postimg.org/f6y8jip0p/DSC_0777_Medium.jpg http://s22.postimg.org/kb7sfnf01/DSC_0708_Medium.jpg http://s22.postimg.org/qfzasz73l/DSC_0700_Medium.jpg Threadul complet aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162081-bmw-e93-335i/ Poze aici : Contact : PM / 0769752653 Pret final : 18.500 euro2 points
-
http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5973_zps5sp3nwsx.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5974_zpsrcqax7hj.jpg2 points
-
Uite aici articolul pe net si aici e discutia pe care o vazusem la vremea respective. Nu sunt eu asa paranoic chiar degeaba, desi nevasta imi spunea stai ma calm ca nu e singura masina scumpa de o parcheaza astia aici, scandalagiu ce esti. E aiurea sa ai o masina asa la care tii, daca era sa am Camry-ul le aruncam direct cheia de la 100 de metri fara sa imi pese, cand eram in vacanta cu masina inchiriata la fel nu ma durea capul, insa cand e a ta, e jale.2 points
-
Am avertismentul ala pus de colectie. Hai ca sunt ca un copil din ala mic care abia isi asteapta jucariile, azi imi vine GoPro-ul in sfarsit, mai am comandat si incarcator de masina, incarcator de priza normala, si o memorie de 64 GB desi am in pachetul de l-am luat oricum 32 GB, si telecomanda, am bagat ceva bani in GoPro-ul asta, pe marti parca imi vin toate accesoriile si voi avea pachetul complet. Legat de numarul de la masina, aveam povestea pregatita, "la cati bani am dat pe masina asta, magarii nici macar nu au fost in stare sa imi puna numarul pe fata, tot eu va trebui sa iau bormasina sa ma apuc de dat gauri, off... dealer fara obraz, nu stiu sa pretuiasca un client". Si intr-adevar, masina arata naspa cu spoilerul ala fata gaurit... inca putin si imi vine si numarul personalizat.2 points
-
Hai sa spun una tare, care va atrage foarte multe minusuri probabil E82 120d manual de noua la mine, setul de placute original + inca unul schimbat au mers perfect cu discurile originale. De fapt asta este regula la mine, doua seturi de placute-un set de discuri. Si acum raspunsul la intrebarea ta: 135.000 km spate si 164.000 km fata. Nu erau ovalizate, erau doar tocite. Conteaza enorm stilul de condus. Multora li se va parea poveste, dar se poate! Isi spune cuvantul si greutatea mai mica a masinii fata de e9x, discurile si placutele fiind identice. Fe fata, difera doar senzorul de exemplu. Si am si dovada Primul set de placute spate a fost shimbat la 75.000km la contempo Bv. Cu istoric adica2 points
-
La momentul post-ului meu, era pe -2/-3 Angi. Ma bucur sa vad ca intre timp a fost primit cum trebuie.2 points
-
In primul rand bine ai venit printre noi Acum ca ai primit ” botezul ” forumului cred ca poti trece mai departe si sa ne mai impartasesti din activitatile desfasurate la masina. Din poze arata mult mai bine decat asociem noi cu suma platita de tine,asa ca spor la treaba si de ce nu la diverse upgradeuri,retrofituri,etc asta cand termini de adus masina la nivelul tehnic/mecanic pe care ti-l doresti.2 points
-
2 points
-
Exact la concluzia asta am ajuns și eu. Hai cĂŁ poate un volan, un interior sport sau un kit exterior mai schimbi, dar sunt unele dotĂŁri pe care cu greu le mai pui pe mașinĂŁ...2 points
-
Work in progress. S715A M Aerodynamics package http://s16.postimg.org/ydx90qt2p/IMG_1745.jpg http://s16.postimg.org/nux9bkqep/IMG_1746.jpg http://s16.postimg.org/b7cwlbm41/IMG_1747.jpg2 points
-
Gata, am revenit acasa dupa o plimbare pana la Dallas, in total am parcurs 599,4 mile, mai exact 964,44 km. O sa incerc sa pun feedback-ul pe care il am despre masina asa capitol cu, capitol pe masura ce imi vin in minte. Acceleratie : masina accelereaza foarte bine, nu prea se compara cu multe masini de pe strada, merg linistit la 2100 rpm cu 82 mph (131.966 km/h), ma joc la butonul de gaz de langa schimbator de o trec in Sport Plus din Economic unde stau linistit, dau 3 schimbari in jos de trepte pana in treapta a 4-a din a 7-a unde eram, rezultatul, urat de tot, masina se dezlantuie si din cat de cuminte statea in modul Economic cu lag enorm de mare la accelerare, acesta brusc dispare si masina reactioneaza imediat, la orice gadilare a pedalei. Frane : la acest capitol nu prea am ce spune decat ca nu am reusit sa intalnesc pana acum masina care sa imi poata frana in fata si eu sa imi fac probleme ca nu reusesc sa franez si sa transpir ca nu ma mai opresc, din contra, imi permit sa franez progresiv, fara franari bruste, desi nu am discurile ceramice, am discuri normale la masina. Ce ma enerveaza e insa faptul ca jantele arata groaznic dupa ce ploua, daca nu ma insel parca franele au sistem de uscare si atunci tot praful de pe placutele de frana ajunge pe jante de s-au dus frumusetile mele de jante, arata ca si cele de pe basculante. Ca o mentiune, 2 zile cat am avut un 528i pe maini (mentionez mai jos de el si la capitolul suspensie) am avut senzatia ca nu am frane la masina, fiind efectiv invatat cu franele masinii mele. Motor : la 431 CP cat are masina, motorul are rezerve enorme de putere cand efectiv mergi usor pe cruise control si te bucuri de peisaj. Zilele trecute am reusit sa mi se aprinda DCS-ul la vreo 60-70 mph (96,56-112,65 km/h) in timpul unei accelerari sustinute fara sa fie ud pe jos. Cutia de viteze : niciodata nu am fost fanul cutiilor automate, automata de o aveam la Toyota Camry mi se parea o mizerie, insa DCT-ul (cutia secventiala cu dublu ambreiaj) asta de pe M4 efectiv imi place mult de tot, insusi faptul ca nu tre sa stau cu piciorul pe frana cat e in D sau R imi place mult, exceptand cand sunt la vale si masina se misca singura, asta nu imi mai place ca tot tre sa ii tin piciorul pe frana. Si daca sunt pe o singura liniuta la cutia de viteze si apas pedala pana la podea ea va retrograda singura si va schimba destul de sus in ture atata vreme cat sunt cu piciorul cu pedala la podea. Directia : mult hulita directie electrica mie mi se pare foarte ok, o tin mereu in modul sport si nu imi pare nici foarte grea, nici foarte usoara, e exact ce vreau de la ea. Sunetul evacuarii : aveam idei de dezactivat sunetul fals ce vine prin boxe dar totusi din afara masinii tot se aude, intr-un final imi place sunetul masinii, asa fals cum o fi el. Suspensie : pe modul confort cum o tin eu este destul de ok, nu trebuie sa am acum senzatia ca va fi la fel de comfortabila ca una de F10, am avut un F10 528i ce avea 666 mile (1071,82 km) la bord ca masina de schimb 2 zile cat am avut-o pe a mea la schimbul de ulei la primii 2k km, masina era echipata cu jante de 17 si chiar plutea pe drum, era super comfortabila, nici nu visez sa fie M-ul meu asa ceva, oricat de comfort ar fi modul pe care merg, totusi suspensia este destul de tare, am reusit sa nu zgarii nicio janta pana acum, cu ceva atentie se poate, drumurile din Houston nu sunt chiar ca in filme, unele din ele sunt destul de praf chiar. Consum : aici am de pus calculele de le-am facut, am consumat 24,126 galoane (91,32 litri) pe o distanta de 599,4 mile (964,44 km), avand un consum de 24,84 mpg (9,47 l/100) calculat la pompa, respectiv 25.7 mpg (9,15 l/100) conform OBD-ului cu o viteza medie de 57,5 mph (92,53 km/h). Avand in vedere ca totusi este un motor de 431 CP, consumul nu mi se pare chiar asa de speriat. Peste 2 weekend-uri ies la un drum si mai lung, mai revin si atunci cu alte impresii legate de consum. Per total masina ma face sa fiu chiar paranoic, fiind atent pe unde parchez mereu, sa fiu parcat la distanta de restul masinilor. Atasez si 3 poze, 2 cu consumul din bord si distanta parcursa pana sa fac plinul din nou sa pot calcula cat am consumat si a treia cu viteza medie facuta putin mai tarziu, deoarece am uitat sa o fac cand am facut poza consumului si a distantei parcurse. Sper ca gaseste cineva acest review folositor, o sa imi comand si GoPro-ul cat de curand si voi tot filma mai mereu.2 points
-
Scurta prezentare : BMW F07 GT 530d , fabricatie 12.11.2009 , prima inmatriculare in Germania 19.11.2009 / prima inmatriculare in Romania 14.10.2013 , N57D30 (180kW) , culoare Spacegrau Metallic , in prezent are putin peste 194.000km . Scurt istoric : Neamtul a cumparat masina de la BMW AG Munchen , istoric de service complet in Germania ( ultima intrare in service a fost la Autohaus Schafer la 132.876km / 01.11.2012 ) , prima intrare in service din Romania a fost la Grup West Premium Arad ( 18.09.2013 la 161.214km ) si ultima intrare din Romania la SC Banat Car Timisoara ( 24.02.2014 la 178.840 ) . Primul proprietar in Romania a fost un notar din Arad ( familia Boja ) de la care am cumparat eu masina pe 25 mai 2014 , in momentul achizitiei avea aproximativ 186.000 km . VIN : WBASN61050C215445 Body Color: Spacegrau Metallic (A52) Upholstery: Leder Dakota/schwarz (LCSW) S1CDA - Brake Energy Regeneration S4CGA - Interior strips, "satin-silber" matt S223A - Electronic Damper Control (EDC) S229A - Dynamic Drive S255A - Sports leather steering wheel S2AFA - BMW LA wheel turbine styling 271 S2VAA - Chassis & suspens. setup "Adaptive Drive" S302A - Alarm system S316A - Automatic trunk lid mechanism S319A - Integrated universal remote control S320A - Deleted, model lettering S322A - Comfort access S323A - Soft-Close-Automatic doors S358A - Climate comfort windscreen S3AGA - Reversing camera S402A - Electric panoramic roof S416A - Roller sun vizor, rear lateral S423A - Floor mats, velours S430A - Interior/outside mirror with auto dip S431A - Interior mirror with automatic-dip S455A - Active seat for driver and passenger S456A - Comfort seat with memory S460A - Comfort seat, rear, electr. adjustable S488A - Lumbar support, driver and passenger S494A - Seat heating driver/passenger S496A - Seat heating, rear S4NBA - Autom. climate control with 4-zone ctrl S4URA - Ambient interior lighting S4UYA - Ski and snowboard case S502A - Headlight cleaning system S508A - Park Distance Control (PDC) S522A - Xenon Light S524A - Adaptive Headlights S536A - Auxiliary heating S5ACA - High-beam assistant S5ADA - Lane departure warning S5AGA - Lane-change warning S5DKA - Side View Camera S609A - Navigation system Professional S610A - Head-up display S612A - BMW Assist S614A - Internet, preparations S615A - Expanded BMW Online Information S616A - BMW Online S620A - Voice control S633A - Preparation, mobile phone, Business S677A - HiFi System Professional DSP S696A - DVD changer S698A - Area-Code 2 for DVD S6AAA - BMW TeleServices S6ABA - Control for Teleservices S6FLA - USB/Audio interface S6NFA - Music interface for Smartphone S7SPA - Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A - National Version Germany S850A - Additional Export tank filling S863A - Retailer Directory Europe S879A - On-board vehicle literature German S8SCA - Telematics access request,country-spec. S8SPA - Control unit COP S8THA - SPEED LIMIT INFO Interventii si achizitii ce merita mentionate : - articulatie fata complet noua ( OEM + Lemforder ) - placute fata ( ATE ) - placute spate ( ATE ) - discuri spate ( ATE ) - saboti frana de mana ( OEM ) - garnitura baie ulei + suruburi ( OEM ) - garnitura corp filtru ulei + O-ring ( OEM ) - 6 bujii ( Bosch ) - schimbat curea accesorii ( Conti ) - schimbat antigel ( OEM ) - curatare admisie + motoras - curatare EGR - ulei Castrol Edge FST 5W-30 - filtru aer ( OEM ) - filtre polen ( MANN ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru combustibil ( MANN ) - perne de aer OEM pe spate ( set nou luat si montat la Alex Teile - BMW Efficient Services , factura si garantie 2 ani din noiembrie 2014 ) Jantele pe 21 style 238 : - roluite la Sirius - reconditionate de la A la Z la SRZ ( sablare si powdercoating ) - anvelope Continental SportContact5 noi ( cumparate pe 10 iulie 2014 ) - montate si echilibrate la Autosoft Militari + Jante Style 254 pe 18 cu gume de iarna folosite un sezon + Revizie la cutia de viteze facuta in Germania la 146.000km + Rezerva Slim OEM pe 18 luata noua + cric crocodil + coarba telescopica http://s23.postimg.org/wa2m4x1kb/DSC_0737_Medium.jpg http://s23.postimg.org/4f29ub5ez/DSC_0747_Medium.jpg http://s23.postimg.org/b6sox5uej/DSC_0748_Medium.jpg http://s23.postimg.org/44urayqsr/DSC_0753_Medium.jpg http://s8.postimg.org/bv9b3gsdx/DSC_0720_Medium.jpg http://s8.postimg.org/6dgpfnx6d/DSC_0727_Medium.jpg http://s8.postimg.org/zel1p2hmd/DSC_0729_Medium.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000458Medium_zpsf419e811.jpg http://s26.postimg.org/myespqdsp/P1000498_Medium.jpg http://s26.postimg.org/qqyb5gtax/P1000497_Medium.jpg Threadul complet aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/149974-530d-f07-gt/ Poze aici : Contact : PM / 0769752653 Pretul final pentru masina cu ambele seturi de jante ( 21 vara + 18 iarna ) : 24.000 de euro1 point
-
E nevoie de lucrat la instalatia electrica! Centurile dau eroare pt ca ai scos mufele! Nu exista "nu recunoaste centurile" ! Cablajul pt centuri, capse, senzor prezenta e acelasi la ambele modele de scaun, diferenta e la reglaje. De unde esti? Te pot ajuta Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Bleah ce sudura urata ti-a tras La diesel poti sa scoti evacuarea complet si tot nu se strica nimic. Ce iti recomand in schimb sa faci e sa scoti primul catalizator (ala care se vede in poza inainte de racordul flexibil), il inlocuiesti cu teava, pe urma sudezi dupa el racordul flexibil, cum e si normal. Pe teava care inlocuieste catalizatorul sa iti refaca cele 2 urechiuse de prindere, altfel iti va vibra foarte tare si iti va rupe racordul. Pe urma, poti sa anulezi finala, pui teava si un tips (ornament) dublu frumos. Va suna mult mai bine, nu va fi deranjant, treci testul de noxe fara probleme, turbo va functiona corect, masina ar trebui sa traga tot asa sau mai bine.1 point
-
1 point
-
Asta e discutabil; in fond totul se reduce la calculul economic. Sa zicem ca in momentul acesta iei un X1 cu aceleasi dotari si acelasi an de fabricatie, fara incidente si fara probleme de functionare - unul cu 60.000km costa 21.000 euro (preturile sunt orientative) - unul cu 180.000km costa 15.000 euro Daca faci 15.000 km pe an, dupa 4 ani de zile vei avea urmatoarele valori de piata ale masinilor (evident aproximativ) - cea de 60.000 km va avea 120.000km si un pret de piata de sa zicem 13.000 euro - devalorizare 8.000 euro - cea de 180.000km va avea 240.000km si un pret de piata de sa zicem 8.000 euro - devalorizare 6.000 euro (daca e in stare buna, o ia samsarul si "rezolva" el problema kilometrilor). daca adaugi 2.000 euro costuri de reparatie extra ale masinii mai vechi si mai uzate, tot ajungi pe la cam aceeasi cheltuiala. Diferenta e investitia initiala...e mai usor sa mobilizezi 15k decat 21k; ca sa nu mai vorbim de partea de riscuri (accidente, etc) - cu o masina de 11-12k te mai risti sa mergi fara casco, cu una de 20k nu te lasa inima -> 1.000 - 1.200 euro CASCO. Dupa parerea mea - daca vrei sa ti masina mai multi ani (>4 ani), ia-o cu cat mai putini km; daca vrei sa o ti 2-3 ani, 160-180k sunt ok (evident, cu conditia ca masina sa fie in stare foarte buna).1 point
-
A doua mobra si ultima, am dat-o dupa 10.000km parcursi in doi ani. A fost un gsxr1000 k6. Pentru mine de vis. Am avut noroc si am zis sa nu il mai fortez. Nu am avut evenimente, dar recunosc ca a fost pur noroc. Dar, un naked, tot de 1.000 parca-parca m-ar tenta. Hai ca iti poluez topic-ul1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cum se prezinta cutia? Ma gandesc ca ar trebui sa fie ok la doar 160k km, lasand la o parte varsta masinii...16 ani.1 point
-
1 point
-
sa o stapanesti sanatos , f frumoasa si e motorul ideal . merita M pack cand iti mai revii ))1 point
-
1 point
-
InstaleazĂŁ WDS-ul și vei gĂŁsii toate informațiile de care ai nevoie.1 point
-
Nu ma intelege gresit insa calculeaza f bine daca merita sau nu. Ideea este ca multa lume nu mai pune la socoteala si consumul pe benzina. Daca pornesti masina de 3 ori pe zi si mergi aprox. cate 2 km cu motorul rece pe benzina (exact atunci cand consuma cel mai mult) o sa iti dai seama ca intr-o saptamana V8-ul poate inghiti chiar si 10L benzina,iar intr-o saptamana geroasa mult peste. Sincer,nu cred ca vei amortiza investitia instalatiei (de ce a arcurilor nici nu mai zic) mai devreme de un an si jumatate si ca sa poti sa spui ca a fost profitabila ar trebui sa mai mergi in ac ritm cel putin trei ani. Fereasca sfantul ca in acest timp sa ai pb cu ralanti-ul,cu balbaieli,oprit in mers,injectoare,etc, mai ales ca masina ta este destul de veche. Orium te bucuri la o economie minima cand platesti impozit 6400ron. Sa nu mai zic ca acei 45L ai buteliei iti vor oferi o autonomie f. sczuta.1 point
-
Gandeste-te ca merg cam 200-400 km pe saptamana doar in oras. Daca facem un calcul simplu, la 20l/100km (v8 4.4) consum 80 litri, adica 412 lei. Daca acelasi drum l-as face pe gaz, cu un consum de 15% mai mare, m-ar costa 266 lei. Instalatia de gaz costa 3600 lei + 800 lei montaj. Investitia de 4400 lei, as scoate-o in 7 luni de mers in conditiile astea. Daca eu fac in jur de 20.000 km pe an, revizia se face la odata pe an si costa in jur de 200 lei. Pe gaz intr-un an intreg, as consuma valoarea de 12.700 lei Pe benzina intr-un an intreg as consuma valoarea de 19776 lei. Eu zic ca e o diferenta majora. Mai mult, in ziua de azi instalatiile de GPL sunt performante, nu simti diferenta la mers, mai ales la masini care au 250-300 cp. La vanzare, instalatia se poate scoate, se poate vinde separat. Totusi vorbim de o masina care este intre 5500-7000 eur, nu e tocmai o avere.1 point
-
1. Nu am intrebat pe nimeni daca este de acord cu conversia pe GPL. 2. Daca ati ajuns ca confundati loganul cu X5-ul, no comment. 3. Nu toti avem masini pe Bulgaria, unii dintre noi platim taxele din Romania, iar cand am avut masina pe Bulgaria, le-am platit si in Bulgaria. Nu mai confundati oamenii corecti cu cei care sunt exceptia de la regula. Nu e vina nimanui ca statul roman decide sa taxeze aberant masinile inscrise in Romania. (asta e din ciclul - daca exista un cocalar cu BMW, toti soferii de BMW sunt cocalari). 4. Faptul ca statul roman nu face nimic pentru a reduce costurile benzinei genereaza transfuzia pe GPL. Daca nu imi permiteam X5 nu mi-l cumparam. Asta nu inseamna ca trebuie sa ma judeci pentru ca imi doresc sa reduc niste costuri. 5. Nu as vrea sa transformam acest topic intr-o polemica despre GPL. Daca stii ceva despre conversia aer-arcuri te rog sa mentionezi, altfel, nu am nevoie de comentarii gratuite.1 point
-
1 point
-
Eu cred ca ai rasmas corijent la fizica, dar lasand asta la o parte iarna e mult mai buna o anvelopa mai ingusta pentru ca zapada pe care trebuie sa o calce, sa o batatoreasca e mai putina,de unde si inaintarea se face mult mai usor. Si am zis ca doar corijent si nu repetent pentru ca e adevarat ca o anvelopa mai lata egal cu o aderenta mai mare dar asta e valabil la viteze mari si pe asfalt curat, iarna pe zapada, polei nu cred ca mergi ca vara. Si daca te uitai si tu la o cursa de Rally Snow ai fi observat ca se folosesc anvelope cam cum e rezerva de lata ))1 point
-
Cei care sunt interesati de masina ma pot contacta si le pot da detaliile necesare. Aveti numele meu si nr de telefon. Nu o sa raspund la afirmatii in genul celor de mai sus.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00