Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/30/15 in all areas
-
Cateva poze facute azi cu telefonul, scuze de calitate. http://s17.postimg.org/wtin5ovjf/forum_1.jpg http://s17.postimg.org/xx2rhng6j/forum_2.jpg http://s17.postimg.org/6woyt2rvv/forum_3.jpg http://s17.postimg.org/tcgl2pwh7/forum_4.jpg http://s17.postimg.org/gsq1spxnv/forum_5.jpg http://s17.postimg.org/6g3r6n44r/forum_6.jpg http://s17.postimg.org/alensk1wr/forum_7.jpg http://s17.postimg.org/9kef3fkx7/forum_8.jpg http://s17.postimg.org/k8mrg0ka3/forum_9.jpg http://s17.postimg.org/4ofdpha5n/forum_10.jpg9 points
-
am sa vad cum arata dupa vopsire grile , marti le duc la facut Deci ...e neagra ca atunci cand a facut-o ma-sa )) 3 persoane m-au intrebat azi unde am revopsit masina http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5992_zpsw55pl4og.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5995_zpske4s8fbt.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_6002_zpsj1ywetma.jpg8 points
-
http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5973_zps5sp3nwsx.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5974_zpsrcqax7hj.jpg7 points
-
Andrei, poate ar trebui sa te mai abtii din cand in cand sa raspunzi la intrebarile ce nu iti sunt adresate. Iar despre salariu, nu castig o avere, castig cat sa imi permit sa imi fac toate platile lunare si sa imi mai si ramana eventual...6 points
-
BMW E70 X5 3.0d 2007 - RETROFIT S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM necesar de piese: - amortizoare electrice - modul HKL - buton portbagaj - mufe + pini - sigurante - broasca portbagaj cu micro switch (piesa nr 8 ) De preferat ar fi sa se demonteze toate piesele de pe masina o masina donatoare, impreuna cu mufele necesare. http://s9.postimg.org/dgt4lj58f/IMG_3572.jpg http://s30.postimg.org/xqhj6ipm9/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_50_57.png schema electrica: http://s12.postimg.org/u7jm8yy65/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_37_05.pnghttp://s12.postimg.org/gpcpwom0t/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_37_30.png Part # mufe modul: http://s27.postimg.org/7avy22otv/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_42_05.png Part # lock: http://s15.postimg.org/uaere43pn/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_51_06.png Part # mufe telescoape: Nota: pentru mufele cu 2 pini nu am part # dar se pot gasi usor la dezmembrari ( ca si cele de mai jos ) http://s14.postimg.org/8d6v6y601/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_43_46.png modul de lucru: - se construieste instalatia conform schemelor electrice si se cableaza telescoapele la modul iar modulul la masina - se codeaza optiunea S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM pe masina - se recalibreaza sistemul conform indicatiilor din procedura de calibrare din ISTA Costuri aproximative: - piese necesare ( modul + amortizoare + buton + mufe + broasca portbagaj ) 600-700 euro - timp de lucru - 1 zi lucratoare - manopera - fiecare cum se descurca Sport la retrofit-uri !!!! Rezultatul final: http://www.youtube.com/watch?v=tJ5o5FvyuKs5 points
-
5 points
-
CG Blacklight , cred ca cel mai bun sealant folosit pana acum , un negru f intens nici nu prea am reusit sa il surprind in poze , in realitate are un aspect ud . Si dupa o saptamana si arata ca in prima zi . Cred ca-i fac si grilele negre . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5949_zpsmrd5nwyj.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5956_zpspa3jzhr6.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5962_zpsbubeirwx.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5953_zpsrlpug90w.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5963_zpsacwmqfpe.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5957_zpsorvj4zkx.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5964_zpsabpxykd1.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5968_zpsreswyqw7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5967_zpse3vuivmo.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5947_zpsndwcvz83.jpg4 points
-
Salutare si bun gasit. Numele meu este Angi, sunt din Targoviste, pasionat de lumea auto, posesor de mai multe Opel-uri, vreme de multi ani. Acum am schimbat putin foaia si am un E60 si un 1007. Recent, printr-un lung sir de evenimente, m-am pricopsit cu un E46 320d CR facelift. Masina, semiepava, gen nu s-a umblat la directie ca nu au reusit sa scoata prezoanele antifurt fostii propietari. Totusi, cu o investitie minima, adusa intr-o stare aproape perfecta. E46-le - mai jos in poza. Dupa scurta aventura cu E46-le, pe care am reusit performanta sa il vand cu 2650 euro in cateva zile, si cu un mic profit, m-am hotarat sa vand Vectra C din dotare, o masina extrem de dotata comparativ cu ce se gasea pe piata, contra sumei de 3000 euro, pret de Astra G. Incepem cautarile cu buget de 7000 euro, vazut cateva E60 si E90, ceea ce corespundea cerintelor mele cat de cat nu gaseam in buget. Ce gaseam in 6000-7000 erau deja semiepava(nu ar fi fost un impediment, doar ca ramaneam fara bani de investitii ulterioare), sau gaseam cu probleme la acte, inmatriculate pe BG sau foste masini de UK. Pana la urma, gasit un E60, 2004, semiepava, la un pret extrem de mic, chiar dubios as spune. Se cerea 6500, apoi 5500 ca la cumparare sa platesc aproximativ 4150 euro. Una peste alta, E60ul ma va costa 5000-5500, la final, adus in stare perfecta atat optic cat si estetic, inclusiv inmatriculat pe numele meu, lucru care mi se pare atractiv. Masina in sine, ca idee, ma multumeste, este un E60, 525 diesel comon rail, sedan, dotari standard + inetrior piele + jante pe 18" + scaune incalzite fata si spate, 206000 km pe ceasuri, 258000 in ecu motor, acestia din urma fiind probabil si cei reali. Acum e drept, la E60 se pare ca senzorul de ploaie si lumini + xenon era standard. ACul semiautomat manual nu e un impediment, e bine ca e acolo, la fel di controlul stabilitatii si al tractiunii, lucruri esentiale in ziua de azi. Ajuns cu E60 acasa, studiat problemele. Estetic, acceptabil, ar necesita vopsit bara fata si spate + cateva detalii cu polish la caroserie + un parbriz. Directie, mai bate, mai canta, dar mergea relativ bine. Frana de mana nu tine. Electric, lipsa senzor de temperatura, buton geam pasager ce refuza sa colaboreze, un senzor de parcare decedat. Motor, in mintile lui ca si interne, probleme la actuator presiunea turbo, regenerari DPF ciudate, bujii incandescente sau releu. Lumini - faruri cazute, adica nu se autoregleaza, inca nu am identificat cauza. *Schimbat in prima faza un pivot si un cap de bara + echilibrat rotile + reglat "la sfoara directia". *Apoi ajustat softul motor, avea deja cai si DPF off, dar foarte prost executate din punct de vedere software. Apelat la colaboratorii mei de la MBtuning si anulat corect DPF-ul, EGRul si pus calutii corect. Rezultat, atinge repede 200 km/h si ma simt in siguranta si minus 250 lei piesele *Pus parbriz nou, ca era matuit si spart nu vedem mai nimic nici ziua - 400 lei la Marctec-WinGlass. *Umblat la frana de mana, schimbat un cablu, tine mai bine - 50 lei. Mai trebuie sa schimb si celalalt cablu pentru o eficienta mai buna. Cu aceasta ocazie am curatat/strunjit si discurile + tamburii de pe spate. *Montat senzorul de temperatura exterioara ce era lipsa cu tot cu mufa - 100 lei. Scump tare, dar ACul face figuri fara el. *Reparat senzorul de parcare defect, de fapt instalatia intrerupta, dar am observat asta dupa ce am cumparat alt senzor SH - gaura minus 50 lei senzorul de percare luat de pe un E39, da e bun sa fie acolo. *Schimbat cureaua AC ce mi se parea uzata si completat freon + curatat radiatoare racire motor si freon, aveau pamant si insecte pe ele + eliminat o mica pierdere de antigel - 50 lei *Retusat pici pe colo vopseaua si aspectul exterior, improvizat un cheder de luneta ca cel original era distrus + un polish faruri - costuri minime. ***La costurile de mai sus se mai aduaga si alte cheltuieli, cinstea mea, a mecanicului + motorina de teste care de fapt, la cum "trage" motorul sunt extrem de distractive ***Mici cheltuieli cu acte, o rovineta, o atentie. Inca nu sunt ferm hotarat sa o inscriu pe numele meu, desi are taxa platita. Mai sunt de facut in continuare cateva lucruri dar nu au o urgenta maxima. *Joc in caseta de directie - nu curge ulei, doar trosneste in volan la viteze mici cand iau viraj. Cel mai probabil va fi reconditionata. *Desfacut admisia si evacuarea, curatate si montate la loc corect + verificat bujiile. Relativ recent a fost umblat la evacuare si bujii, insa lucrarea a fost de mantuiala, pacat de piesele noi. In momentul de fata, la cat am alergat-o din teste, a zburat garnitura de pe galeria de evacuare, care culmea, galeria, e noua. Chitaie in accelerari la cald, da remediez eu, timp sa am. *Verificat farurile, de ce nu se ridica. *Si cred ca se mai gasesc, daca nu mai fac eu... Cateva poze, cu E60ul, mai jos.3 points
-
Era mult mai OK daca spuneam ca am platit pe E60 "doar" 7500 euro si numai freonul completat la AB a costat 100 euro / suta de grame. Din aducere aminte de la cativa prieteni BMW-isti, schimbat la capitala in reprezentanta uleiul si doua placute de frana - 1000 euro. Pai da, normal ca vi se pare ca nu sunt realist, ci sarac. Trebuia sa platesc schimburile de ulei de pe hartie, ca in realitate nu e doar decat completare, in loc sa muncesc eu si sa fiu sigur ca am facut totul corect. E clar, sunt cel mai sarac posesor de BMW Tot clar mi-e ca vreau sa sterg toipicul acesta, se pare ca daca ai BMW si nu esti snob, nu esti binevenit. LE, mersi Adi3 points
-
Misto forum si colegi...., vad ca am luat deja ceva cu minus pentru o postare zic eu la obiect si destul de sincera. Care e ideea pe aceasta arie a forumului?!?, sa ne prezentam masinile si sa tinem o evidenta asupra lor? Preturile pe piata sunt un pic diferite pentru "carcotasii ca mine". Cateva lamuriri, E46 a costat un Peugeot 107 relativ OK cu taxa platita si 700 euro. Pe 107 platisem de ceva vreme ~1500 euro. La E46, pe langa problemele estetice si de directie, nu avea nici taxa platita. E drept, poate l-am vandut ieftin, insa a ajuns la o cunostinta ce a fost de acord sa-mi plateasca un mic "comision". E60 a fost tocmit pe 4200 euro cash, insa fiind cu mintea in alta parte si eu si vanzatorul, de la cursul euro si "miloaga de 100 lei motorina" a revenit 4150. E60 are taxa platita, insa multe probleme ce eu le-am remediat sau le voi remedia relativ ieftin. Daca stateam de ma odihneam si plateam pe altii sa munceasca... La E60 s-a muncit impreuna cu acea cunostinta la care a ajuns E46-le. Pana acum, am investit 200 de euro in E60, ce erau strict necesari pentru a merge cu ea. Sunt constient ca o sa mai investesc destul de mult. Zilele astea e programata la un schimb de consumabile ce pare destul de costisitor. Am un atu, faptul ca sunt oarecum pasionat de domeniul acesta, in mare parte scuteste costuri. De exemplu, pentru cineva ce nu are treaba cu resoftarile si nici cu mecanici priceputi, era extrem de costisitor de rezolvat problema softului. Inainte de toate, e greu de depistat ce avea masina de nu tragea, fara o eroare concreta. Acest lucru se poate lasa cu turbina sau actuatoare turbo, egr, admisie schimbate degeaba. Ulterior pretul resoftarii in mod corect ducea lejer 300 euro. Stiu un nene la un 3.0 TDI ce a shimbat jumatate de motor pana s-a ajuns la concluzia ca softul era vinovat. De aici si suspectez ca cel de mi-a vandut masina, a acceptat pretul "mic" datorita problemei dificil de depistat. Pe de alta parte, am ajuns la convingerea ca nu e justificat sa cumperi o masina relativ scumpa fata de pretul pietii, in care cu siguranta vei mai investi, ci e mult mai eficient sa o cumperi cu usoare probleme pe care sa le remediezi bine si corect. Mai mult, cand voi vrea sa o vand, atuul principal, in RO este pretul si aspectul.3 points
-
stricam putin topicul, dar este util....pe mine la mhs militari nu ma primesc cu piesele mele. singura piesa cu care m-au primit a fost FRM-ul cumparat de nou de la grozadan, dar cu factura BMW. deci nu cumperi piesele din targ si te duci la reprezentanta. nu stiu de ce liviu primeste atatea minusuri, pentru ca exista masini intretinute la reprezentanta, cu istoric complet, dar nu pun o frana la o groapa, schimba uleiul la 30.000km si merg ca badaranii cu masinile.si eu cu a mea, revizii la 15.000 maxim, intretinuta si mers cu grija, dar fara istoric sunt blamat, sa zicem, ca ma zgarcesc sau ca nu am istoric.3 points
-
Ok..am gresit linkul,a luat altceva cand am dat clik,nu mi-am dat seama,am scris si adminului,ce sa mai fac? Ma impusc si gata :frantics: .Uite ..cine se simte lezat,il plimb o data cu bemveul prin Bv si filmam,comentam sa se auda pe camera si apoi radem..e ok asa? Promit :sorcerer: :sorcerer: :sorcerer: Am luat minus si pt linkul din JURNALUL...in fine.3 points
-
Daaa..bila alba nu se vede..cea rosie o vad din curte..multumesc oricum. :yahoo:3 points
-
Nu are nicio treaba, eu am ceramica si nu am probleme, si inca 90% cred din membrii de pe bimmerpost care au folie pe geamuri de cand a aparut ceramica si nu am vazut pe careva sa planga. Poate daca mi-as pune si pe parbriz da, asa insa e ok.2 points
-
Interior piele fara încălzire , sistem audio basic s.a.m.d Esti pe arĂŁtura rĂŁu de tot , debitezi doar timpenii. Free Upp Stres2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
De acord. Eu mă refer totuși la situația în care ai trecut peste verificarea care-ți confirmă că nu e cazan. Printre lucrurile pe care dacă nu le ai de la început sunt șanse mari să nu le mai pui eu aș lista: - nu poți pune trapă, - la un e90 (de exemplu, că tot mă uit după ele) nu m-aș încumeta să schimb bordul ca să pun GPS - e cam greu să pui senzori de ploaie și lumină (dacă nu-i ai zici că nu ai nevoie, dar după ce începi să te obișnuiești devin ceva mai mult decât nice to have) - o cutie automată nu o mai montezi dacă ai manuală (chestie de gusturi, totuși) - xenonul e o mare bătaie de cap să-l faci retrofit ca la carte și nu cumpărat din Vitan - încălzirea în scaune de obicei vine la pachet cu tras de fire prin mașină, schimbat chestii prin bord etc. - sistemul de sunet, în funcție de model, e mai ușor sau mai greu de schimbat - de exemplu la e46 mi se pare puțin peste mână să fac retrofit la HK Asta ca să nu mai vorbim de mașinile mai noi și cu dotări mai „exotice”, de genul HUD, camere în bara față, ventilație în scaune și cine știe ce alte nebunii mai sunt. PS: Spun toate astea din perspectiva unei persoane care a făcut ceva retrofituri pe ultimele 2 mașini pe care le-a avut. Mai mult pe penultima, ce-i drept.2 points
-
Hai ca tot sunt acum cu chef de povesti, sa mai spun una cu valetul de la parcarea hotelului unde m-am cazat. Ajung la hotel in Dallas, destul de aglomerat, eu nebun zic nu dau masina la parcat unui valet, o parchez singur, intreb unde e self park-ul, era pe langa hotel, parcare neacoperita, ploua destul de tare si erau avertizarile de inundatii in Dallas zic in sinea mea ok, se uita astia la mine ca la urs dar revin in fata hotelului si o dau la valet. Reticent oricum stiind ce ditamai scandalul fusese din cauza unui valet la o parcare care s-a apucat sa faca review la un M3 sau M4 ca nu mai retin exact si sa puna si clipul pe Youtube nu imi convenea deloc sa dau masina cuiva asa... Ma rog, nu am ce face, vorbesc cu unul din multii angajati ai hotelului care erau afara sa dirijeze si sa ajute la decongestionarea intrarii in hotel ca nu vreau sa las masina, vreau doar sa imi iau camera si sa plec in oras si revin pe seara daca o pot parca singur pe undeva timp de 10-15 minute si sa plec... raspunsul a fost negativ, ca trebuie sa vorbesc cu unul din valeti care va face asta pentru mine. Ok, ajung la un valet cu masina care era ceva mai in fata, zice da, nicio problema, o parchez acolo in fata pentru dumneavoastra, ma dau jos, imi iau geamantanul si stau sa il astept sa o parcheze. Surpriza insa, omul nu parcheaza, mai da o tura prin fata hotelului dupa care, ia-l de unde nu-i... s-a dus. Deja simt ca mi se urca sangele la cap, ma duc la unul dintre angajatii hotelului din parcare care parea ca ii coordoneaza pe valeti, ii spun povestea si ii explic ca vreau masina sa imi fie adusa chiar atunci, ca nu accept asa ceva, sa plimbe cineva cu masina mea, ca nu plec pana nu imi vine masina. Incepe agitatia, oamenii incep sa vorbeasca prin statii sa dea de respectivul valet, incearca el sa imi explice ca era plina parcarea si ca a plecat sa o parcheze afara, ii explic ca uite locuri chiar acolo, e inadmisibil, masina mea nu e de plimbari gratis pentru valeti. Deja ma treceau toate gandurile negre, mai ales ca imi cam trantise usa cand se urcase in ea respectivul valet, ii mai explic o data omului ca ma uit la mile la bord si sa vezi scandal ce iese daca, cine stie cate are masina cand vine. Imi vine masina, mi-o ia alt valet de mi-o parcheaza, imi da omul cu, care vorbisem si cheia masinii si vine cu mine la receptia hotelului, ma baga la rand la biroul de membri platinum si imi face check-in-ul, imi da si parcare gratis la valet parking ( era vreo $26 fara taxe)... isi mai cere scuze o data si incearca sa ma linisteasca. Ma duc in camera, lasam bagajele, plecam in oras si revenim peste ceva ore la hotel. Acum eu iar nebun, ca vreau sa ma urc cu valetul in masina, ca nu mai dau asa masina oricui, sa ma duc cu el sa o parcheze si sa ramana dupa cheia la mine. Dau din nou de acelasi coordonator acolo caruia ii explic doleantele mele, imi spune ca nu se poate, ii zic clar, NU, nimeni se mai atinge de masina mea fara sa fiu in preajma ei, angajatul tau de mai devreme mi-a alergat masina ca mi-a crescut mult consumul pentru o mila facuta de el, mai exact, a reusit sa imi creasca consumul mediu facut de mine in aproape 300 de mile (aici am cam exagerat eu ca nu prea putea face asta). Omul imi spune nu se poate asa ceva, dar o vom parca pe locurile rezervate aici in parterul parcarii de la valet parking, zic ok, fac poza la bord cu ei de fata si dupa ma duc dupa ei sa vad unde parcheaza masina pe jos, vad ca o parcheaza unde era pus rezervat si fix pe 2 locuri de parcare. Respectivul valet mai sta un pic la masina, eu ma uitam la el, se daduse jos, mai apare altul si imi spun dupa amandoi ca locul respectiv e al managerului general al hotelului si ca oameni au fost dati afara ca au parcat masinile clientilor acolo dar ca primind aprobarea si confirmarea de a parca acolo, a parcat. Revin la omul meu, coordonator de parcare sau ce credeam eu ca e, imi spune gata, calmati-va, masina e in siguranta, eu nu sunt valet sau la parcare, eu sunt chiar managerul hotelului, zic ok, o sa rasuflu usurat maine cand plec de aici si imi vad masina ok, aveti grija ca masina mea nu are zgarieturi pe ea, maine voi face un intreg scandal daca masina va avea ceva pe ea in semn de razbunare. Da, sunt nebun, bolnav, obsedat de masina mea, asta sunt si nu ma poate schimba nimeni, am visat mult la masina asta, acum dati cu pietre ca sunt nebun de legat dupa ce imi cititi povestea.2 points
-
Sa o stapanesti sanatos si sa fie totul usor de rezolvat ! Cu rabdare o aduci in stare decenta. Ca si parere personala, mai bine masina asta, careia ii stie problemele decat alta "fardata". Hai sa luam cel mai cunoscut exemplu, E46-le dauna vandut aici pe forum ca fata virgina, de un user vechi. Era mai bine asa, domnilor "cunoscatori si pretentiosi"? P.S.: Sa curga cu minusuri, sunt la ploaia de stele2 points
-
Descriere corecta, limbaj corect...cine a dat minus e putin special.. Sa o stapanesti sanatos!2 points
-
De groaza..parca nu se mai termina seria neagra a accidentelor cu BMW.... http://jurnalul.ro/stiri/observator/tragedie-langa-brasov-gravida-spulberata-pe-trecerea-de-pietoni-copilul-misca-iar-ea-nu-misca-688628.html2 points
-
Anuntul este ptr un prieten...ceva detalii pot oferi si eu, dar mai amanuntit la tel: 0725524670 Razvan BMW 520D 184CP EURO 5 CUTIE DE VITEZE AUTOMATA DUBLU CLIMATRONIC TAPITERIE PIELE SCAUNE FATA ELECTRICE TRAPA ELECTRICA NAVIGATIE USB/AUX BLUETOOTH PILOT AUTOMAT SENZORI PARCARE FATA/SPATE SENZORI PLOAIE SENZORI LUMINI KEYLESS-GO OGLINZI ELECRICE SI INCALZITE BANCHETA RABATABILA JANTE 17" WBAFW11010C651680 97000km Pret 19950euro ACCEPT TEST REPREZENTANTA BMW CARTE SERVICE +ISTORIC COMPLET POSIBILITATE LEASING , RASPUNS FAVORABIL IN 48H1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc ! cateva poze din timpul montajului :rolleyes: :rolleyes: :popcorn: Nota: in paralel am construit si instalatia de S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIC DOORS precum si S322A COMFORT ACCESS si asta e motivul pentru care apar si alte fire/cabluri/mufe prin poze. Vor fi detaliate in alte topicuri ! http://s30.postimg.org/vttztfdpt/IMG_3569.jpghttp://s30.postimg.org/bu46xmr75/IMG_3573.jpghttp://s30.postimg.org/tqjklrdwx/IMG_3574.jpghttp://s30.postimg.org/eqr7xwx0x/IMG_3575.jpghttp://s30.postimg.org/tqjklrdwx/IMG_3574.jpghttp://s30.postimg.org/jycb2ddm9/IMG_3589.jpghttp://s30.postimg.org/omsaxk2sx/IMG_3590.jpghttp://s30.postimg.org/ef9rl5gkx/IMG_3592.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Urmeaza o folie saptamana viitoare. Geamurile au oarecum o tenta verzuie...ajuta un pic dar nu cine stie ce. http://i60.tinypic.com/2qntv2t.jpg http://i60.tinypic.com/55jpfm.jpg http://i60.tinypic.com/1y3exe.jpg http://i59.tinypic.com/1zlsjue.jpg1 point
-
1 point
-
Mda... dar asa am facut mereu cu masinile de le-am avut. Imi aduc aminte cand aveam BMW-ul 325 Coupe in Romania, mereu fotografiam masinile de langa mine in cazul in care nu gaseam loc cu nimeni pe langa si fix o data cand nu am facut poza am gasit ditamai zgarietura pe usa soferului. Cat l-am mai injurat atunci pe soferul unei masini de la Orbit... ufff.. din nefericire nu stiam ce numar de inmatriculare avea la masina, doar retinusem ca era masina de la Orbit. Parcat pentru mine inseamna vorbe printer dinti luate de la nevasta ca iar am parcat departe si avem de mers mult pana la masina...1 point
-
Mie chiar imi place Ploiestiul,il tranzitez saptamanal ( cu privirea ) ca merg pe Centura,care este in regula1 point
-
Multumesc. Nu e condusa chiar batraneste, o mai pisc si eu pe unde pot, parca pe 20 iunie daca nu ma inseala memoria am vazut ca e zi de circuit a clubului BMW, am vazut ieri un mail in fuga venit de la BMW Car Club of America unde se precizau toate evenimentele BMW CCA ale tuturor filialelor, dau o tura pe acolo, sa ma inscriu, sper sa nu uit, altfel voi fi iar spectator cadata trecuta. Hai sa va spun si o mica poveste legata de mersul in viteza pe aici, paranoia celorlalti conducatori auto si atitudinea politistilor cand te opresc. Sambata, in drum spre Dallas, mergeam pe cruise control cu 90 (limita fiind ceva mai mare pe o portiune de aproape 200 de mile, 75 mph, din pacate doar 2 benzi pe sens, sensurile avand in banda de urgenta) si din cand in cand dadeam de alte masini care mergeau aiurea (ba cu 60, ba cu 70, ba cu 75, franand din nimic si accelerand aiurea) de mai ajungeam poate si la 120 de mile la ora in depasire, dupa care o lasam iar in 90... totul cu sunetul de rigoare cand dadeam in Sport Plus si retrogradam din padele in treapta a 4-a la 80 de mile la ora sau ceva de genul asta, de imi sarea turometrul pe la vreo 4-5k rpm, nu riscam sa o pun in M1 ca setare din volan ca acolo il am setat pe DSC off si eram cu nevasta deci nu era ok ca imi sarea in cap asa ca probabil niste soferi mai sensibili s-au cam ofuscat de zgomotul facut de accelerarile mele, ca in Sport Plus deschide valvele de la evacuare si cam urla... O blonda cu un Lexus RX mai vechi mi-a aratat chiar degetul mijlociu dupa ce am deposit-o pe banda 1 si m-am bagat in fata ei (in Texas este legal sa depasesti si pe partea dreapta), fara sa ma bag brusc, fara nimic, desi ea se bagasse aiurea in fata mea anterior cu toate ca masina pe care urma sa o depaseasca era in fata rau... ma rog... Chiar o vazusem in oglinda laterala cum imi aratase degetul mijlociu, ii spun nevestii uite cum imi iau un deget mijlociu cu totul pe degeaba. Mai merg eu asa si hop vad masina de politie in spatele meu, mereu ma uit in retrovizoare si stiu ce am in spate, depaseam un tir, reduc viteza din cruise control ca sa nu se vada stopurile mele de frana aprinse, pana atunci venea tare, atunci a lasat-o usor, ma bag pe banda 1, se da si el in spatele meu pe banda 1, mai sta ce mai sta, in timpul ala m-a scanat cred, pune luminile, si gata, trag pe dreapta, intre timp ii spusesem nevestii ca am politia in spate, zic e ok, inca nu m-a semnalizat in vreun fel sa ma opresc, dupa ii zic gata, end of game, a pus girofarul, tre sa opresc. Se da omul jos din masina, avea in jur de 30 de ani, vine spre mine pe partea dreapta, lasand masina pusa cat de cat de-a curmezisul benzii de urgenta si ocupand foarte putin din banda 1 cu girofarele lasate pornite, eu dau sa imi deschid centura si sa pun mainile pe volan, ca aici asa e ok sa faci )(nu si partea cu, centura, doar cea cu mainile pe volan), sau daca e noapte sa aprinzi plafoniera si sa pui mainile pe volan sa te vada el... vine la masina... ma saluta omul, imi spune ca am fost raportat in dreptul localitatii Fairfield ca mergeam tare, eu zic nu, nu mergeam tare, merg sustinut pe cruise control, dar constant, nimic spectaculos, ma chinui sa ajung la Dallas, la Southfork Ranch, sa vad faimoasa ferma din serialul Dallas, serial cu care am crescut cand eram mic, si de 2 ani de cand sunt in Houston nu m-am invrednicit sa ajung pana acum... zic e avertizare de furtuni si de indundatii incepand cu aceasta dupa masa, lucru care era si adevarat, si tot sper ca ajung pana la amiaza sa vad ferma ca dupa sa ma duc la hotel. Omul zice ok, dati-mi si mie permisul si asigurarea masinii ( aici nu ai talon, ai un sticker ce se reinoieste an de an si se pune in parbriz, aia e asa zisul talon de aici), ii dau permisul de conducere, pentru asigurare, deschid torpedoul, scot un plic de acolo si il desfac in care aveam asigurarea venita la reinoire, ca nici nu desfacusem macar plicul cand am primit-o, o bagasem direct in torpedou... in timp ce se uita omul la permis ca asigurarea mi-o returnase deja, zic ahhh, mai trebuia sa va mai dau ceva, scuze, scot permisul de port arma si i-l dau si p-ala,ii precizez ca nu am arma cu mine in masina oricum, aici e obligatoriu sa il dai si p-ala cand dai permisul de conducere, asa scrie in legea lor, se uita la el, imi multumeste ca i l-am dat, mi-l da inapoi ( daca nu ii dai permisul de port arma odata cu permisul de conducere exista riscul sa te scoata din masina, ca el cand te scaneaza ii apare ca ai si permis de port arma si poate deveni suspicios ca de ce nu i l-ai dat si p-ala), permisul ala de port arma e cu 2 taisuri oricum, il poate relaxa ca stie ca ai fost scanat de FBI si ca nu primeai asa ceva daca erai vreun infractor, totodata daca te prinde conducand baut, la revedere permis de port arma 5 ani de zile, daca o mai comiti o data, la revedere definitiv, dar totodata il poate face si mai nervos si sa te scoata din masina... oricum avand in vedere ca oricare poate avea arma aici, in general permisul il relaxeaza ca stie ca macar ai fost scanat, esti ok... Ma rog, zice va trebui sa va dau un avertisment, imi spune ca a primit raport ca un BMW merge tare prin zona, zic nu sunt singurul BMW, se duce in fata masinii sa vada numarul, vede ca nu il am, revine, nu pomeneste nimic de asta... se duce la masina, revine cu o chitanta facuta pe computerul din masina, ca ei nu mai scriu de mana, imi spune sa o semnez, e avertisment, nu se va duce pe cazierul dumneavoastra sa va creasca asigurarea, nu se intampla nimic, e doar preventiv sa mergeti mai incet... eu zic dar nu mergeam tare, nu e vina mea ca restul conducatorilor auto conduc aiurea si tre sa treci de ei ca mai bine stai cu ei in spate decat in fata... omul zice eu nu ma cert cu dumneavoastra, eu zic nici atat, doar va explicam, si oricum nu pot merge tare cu masina ca am politistul langa mine careia nu ii place viteza si imi face capul calendar cand ii dau tare masinii... Imi ureaza omul o zi buna, asta dupa ce imi spune ca a primit prin statie si numarul respectivului BMW, si care al meu era... oricum, 4 lucruri m-au salvat dupa parerea mea, ca am vorbit frumos cu omul, permisul de port arma adica eram scanat si verificat, amprentat si faptul ca nu am mers tare cand era in spatele meu si nici nu ma luasese el cu viteza, plus nicio amenda luata... inainte sa plece deschid torpedoul, ii arat si detectorul acolo, ii explic ca e un Escort cu GPS si cu alerte date de utilizatori peste tot pe unde e politie, ca dupa cum vede e acolo, nu am urma de ventuza pe geam deci nu eram pus pe alergat, doar pe mers, atat... Cam asta e si cu politistii de pe aici, sunt si ei oameni, tre sa te gandesti ca au avut probabil parte de 100 de idioti in ziua respectiva si nu vrei sa fi exact tu al 101-lea. Evident ca daca dadeam de un politest pus pe fapte mari imi dadea o amenda fara discutii macar pentru lipsa numarului fata si tot nu scapam doar cu avertisment. P.S. Imi cer scuze pentru eventuale greseli gramaticale si de exprimare, la ce poveste nemuritoare am scris mai sus, nu am stat sa o si corectez o data si inca o data sa fie 100% corecta din punct de vedere gramatical, ba mai mult de atat mai imi intra si corectatul automat de imi mai pune unele cuvinte ca in engleza.1 point
-
1 point
-
Up! Nimeni interesat? Prea scumpa? Masina in stare perfecta de functionare, km reali verificabili la Bavaria...1 point
-
Va multumesc de cuvintele frumoase. Ma repet, bugetul era de 7000 euro. Masina a costat mult mai putin, asa ca puteam face relaxat o vizita la reprezentanta de diferenta de bani. Dar nu se justifica. Mie-mi "sta in mana" reparatia unei masini eficient si ieftin. Cum experienta mi-a confirmat de multe ori ca la un service multimarca mare sau la o reprezentanta esti doar tepuit, as fi fost idiot sa fac reparatiile in reprezentanta. In plus, sunt un fel de semibugetar modest, cu ceva mai mult timp liber ca altii, si tot pe deasupra, inca-mi place sa surubaresc. E60-ul nu l-am luat pentru imagine, ci doar ca voiam o masina in care sa ma simt bine la drumuri lungi. Aveam Vectra si ma multumea..., Vectra C a fost succesoarea altei Vectra C, care la randul ei a fost succesoarea altei Vectra B si tot asa pana la alta Vectra A. Evolutia fireasca ar fi fost de Insignia, insa e masina care inca nu m-a convins. Poate doar dupa 2013, dar cel putin la mine, momentan nu se justifica pretul ridicat al unei masini de 2-3 ani, asta in situatia in care cu masina mare nu am de gand sa fac mai mult de 15000/km/an. Pentru zi de zi prefer sa folosesc in general un PSA cu motor de 1.4-1.6 hdi. Cateva impresii despre E60, in starea acceptabila la care l-am adus. *Ca si tinuta de drum, merge foarte corect, pe sleauri-le facute de camioane in asfalt se misca acceptabil incaltat cu roti pe 18". Asta in ciuda jocului in caseta servo. *Motorul, este fenomenal ca si performante. La o mica comparatie cu un F10 525D N57D30 cred, motor de 3000D si 200 CP, mai nou cu 5 ani insa automat, iese categoric castigator E60 cu al sau batran M57D25, lucru observat atat de mine cat si de posesorul F10. Bine, al meu este resoftat cu probabil o idee mai mult cai fata de F10-le detunat din fabrica, dar totusi, e o performanta. *Consumul este neasteptat de mic, variaza de la 4.5% la mers cu vitezele maxim legale sau de 15% pe "full load". Momentan e undeva la 8% mixt, si nu a fost menajata prea mult. E consum similar cu cel care il aveam pe Vectra C 1.9CDTI. Oricum, ca o observatie, la 140 km/h viteza constanta, E60 consuma mai putin sau comparativ la fel fata de PUG 1007 1.4 HDI *In familie, doamna si fica-mea sunt destul de incantate, doar eu sunt sunt usor stresat lipsindu-mi lejeritatea spatiului oferite de fostul caravan. Pacat ca nu am gasit un E60 touring bun, dar asta e, poate data viitoare. *Cel mai important aspect, asta fara sa mi-l doresc, cand te dai jos din BMW ai o senzatie ciudata, o combinatie de jena si mandrie. Asta nu am observat-o numai la mine, ci si celor cateva rude si prieteni ce au imprumutat-o deja pentru "cateva clipe". Una peste alta, poze inca nu am apucat sa fac mai in detaliu, insa am mai gasit cateva. Daca nu inchide nimeni topicul, o sa mai postez in el, nu am complexe, asta e, probabil se confirma, sunt cel mai sarac posesor de BMW :winkcool:1 point
-
Dane, lucrurile nu sunt albe sau negre. Crede-ma ca sunt service-uri oficiale care si-au adus aportul la "istoricul" unor masini pe care nu ai vrea sa le cumperi sh. Multe oficiale, nu toate am spus, sunt gardu' si leopardu'. Se fura piese de pe masini noi Dane! Abia le asteapta la prima vizita! Se fura de pe masina ta, iar tu conform "procedurii" nu ai voie sa stai langa ea. Deci, lucrurile sunt gri, sa spunem... Stricam topicul lui Andrei !1 point
-
Am dat exemple concrete. Este normal ca ca au costuri mai mari din motive evidente, si am scris deja asta, dar cand vrei pe o revizie 1950 RON, cu reducere(!) in conditiile in care piesele originale, cu adaos, costa 1000 RON, mi se pare cam japca. Eu la asta m-am referit..Vad ca discutiile deviaza intr-o zona gresita, despre cat a costat masina si mentenanta ei pe care unii nu o iau in calcul, Va asigur ca in cazul meu cel putin nu este vorba de asa ceva, ci pus si simplu prefer sa fac altceva cu cei 800 RON care imi raman doar la o banala revizie cu durata de o ora. Si nu, cand am luat masina nu m-am uitat sa aibe neaparat carte de service, desi are, am fost in service-uri "spalate" care nici nu s-au obosit sa ma intrebe de existenta ei. Cand cumperi o masina veche, cu multi km (cel mai probabil), conteaza in primul rand starea ei, nu povestile inventate.1 point
-
De curiozitate o sa mai incerc sa fac o data asta, ca tot urmeaza sa imi fac revizia. Cand am schimbat admisia, m-am lovit de aceeasi problema. La reprezentanta costa cu vreo 6-700 ron mai mult. Pot intelege un adaos in limite decente, dar nu pot inghiti prosteala. Posibil sa fi acceptat pentru ca le-ai cerut o operatiune punctuala, de interventie la sistemul de navigatie, sau nu stiu...Eu stiu ca am sunat si am intrebat daca accepta, si m-au refuzat de fiecare data. Admisia nu exista ca si piesa decat OE, deci exclus sa fi refuzat pe motiv ca nu monteaza piese "aftermarket". Dap, exact! In Germania, nu in Romania.1 point
-
Am incercat si asta; nu te primesc in reprezentanta cu piese din alte surse, indiferent daca ai factura de provenienta care atesta ca piesele sunt originale. La Ford nu aveam aceasta problema.1 point
-
Am comparat cu pretul consumabilelor de origine. Nu am pus niciodata alte piese decat OE pe masina, de fiecare data am comandat de la Dan. La mine intra mai mult ulei, motorul fiind de 2.5, dar totusi, mi se pare exagerat sa platesc dublu doar ca sa stau la coada la progamare la reprezentanta. Filtrele de polen se pot schimba si de un copil, cel de aer e mai dificil un pic, la motorina la mine e complicat pentru ca e sub masina si trebuie desfacut....anyway, timp de lucru e max 1 ora. Nu poti sa fii atat de nesimtit incat sa cotezi dublu. Si clar, reprezentanta ia piesele la preturi mai bune decat Dan, care isi pune si el un adaos.1 point
-
Am fost de multe ori si la reprez bmw dar pentru comenzi accesorii sau piese si alte treburi, nu pt schimb ulei sau revizie generala. Asta si din cauza timpului meu, programului lor si locatiei nu tocmai accesibila avand in vedere ca e in afara orasului, nu neaparat din cauza costurilor. In fine, nu vad ce problema ar fi, revizia oricum e un lucru banal pe care il poti face in multe locuri.1 point
-
Albastru neaparat si m pack.nu se mai poate domne fara m pack.albastru am inteles, pt ca ai tu ))) Bimmer, exista un topic prin afara cu diy cu schimbul distributiei.si se poate daca ai putina indemanare si cunostinte. majoritatea au invatat dupa diy, vezi bimmerservice ))) Crezi ca au scoala si pregatire la bmw cei care presteaza servicii aici pe forum? O sa fac rost de topicul ala si il pun aici1 point
-
se adauga la lista de donatii: 1 x Amplificator HiFi E70/E71 cu un canal de subwoofer defect, restul functioneaza corect - se poate repara la un atelier de specialitate 2 x grile boxe medii Logic 7 portiere spate E9x - culoare neagra - NOI Din lista anterioara au mai ramas: 2 x panouri clima E87 / E88 / E90 / E91 / E92 -modelul pre-facelift in perfecta stare, varianta cu butoane cromate 1 x panou clima E70 / E71 - fara scaune incalzite - stare perfecta 1 x idrive controller F20/F30 - perfecta stare (ATENTIE!!! nu merge decat pe F30 si F20, nu merge pe seria E dar se pot folosi butoanele in caz ca sunt deteriorate) - perfecta stare 1 x trim bord pentru E9x varianta CIC - usoare zgarieturi 1 x trim bord pentru E70/E71 varianta CCC - perfecta stare 1 x airbag lateral (in scaun) pentru E9x scaun sofer - perfecta stare 1 x panou reglaj scaun pasager cu memorii pentru E9x - perfecta stare 2 x grile twittere Logic 7 portiere spate E9x - culoare neagra - NOI 1 x grila difuzor central Logic 7 F15 (X5) - culoare neagra - NOUA1 point
-
1 point
-
Mini Cooper S 2014, acelasi motor banuiesc, de 2 litri, cutie automata, consum in Bucuresti 12-13- 14 litri chiar in traficul de varf si 11-12 in trafic normal. 7-8 in exterior. Daca ii pui OMV 100 sare consumul la 15 in traficul de la orele de varf. Banuiesc ca 328i consuma cel putin la fel, ca info pentru cei care intrebau mai sus, sa nu dezinformam totusi oamenii pentru ca masina asta poate consuma 10 in Bucuresti doar duminica.1 point
-
Multumesc Sa fiu sincer, Jack e motivul pentru care nu am mai insistat sa le reglez acum, sigur ieseau x,+ sau alte prostii Nu am umblat momentan. Am vrut sa vad ce si cum mai intai. Ma bate gandul (de mult) la compresor. Sa vad exact cat duce toata distractia si ce diferenta este. Am lasat pana si admisia stock de 2.8 fiindca vreau cuplu in ture joase, mai ales ca cel mai mult ma invart prin oras.1 point
-
Am 2.0 In oras(Cluj) consuma 11.3 - 11.7, consum facut la pompa, dar nu iese de fiecare data la fel. Putem spune 11.5. Inafara intre 7 si 7.5. Am fost pe Transfagarasan si Transalpina si mi-a consumat 7.5, am facut plinul cand m-am intors din excursie. Si asta cu rotile de m-packet, 225/45/17 pe fata si 245/40/17 pe spate. Cu alea de iarna(16) va scadea sub 7, sunt mai mult ca sigur. In rest, ce imi place la motor e ca este foarte nervos, iar in ture mari suna frumos. Cu 0w30 aproape ca nu il auzi, nici de afara, nici din interior. Sunetul la ralanti e ca a unui diesel care merge foarte foarte frumos(un carait). Asta din cauza la valvetronic. Bujiile sunt 40 lei bucata, intra ~4L de ulei, uleiul(Castrol 0w30) e 50 lei pe emag, filtru de benz e 250 lei(se schimba rar), cam toate garniturile pe care trebuie sa le schimbi la motor sunt in jur la 300-350 lei(capac motor, solenoizi, pompa vacuum). Posibil sa faca zgomot o rola, aia costa 260 lei. Intinzatorul lantului de distributie, daca nu e modelul nou, trebuie schimbat pt ca poate sari distributia de la loc. 100 lei. Poti sa mergi cu clima pornita, nu se prea simte ca ii ia din putere. In rest, ca toate e46.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00