Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/01/15 in all areas
-
nu ma gandesc la drobul de sare , ma bucur de viata azi ca nu stiu ce va fi maine . Am facut ceasurile albe la alex , arata ff bine seara mai ales , un look fresh si iluminarea perfecta merge f bine in ton cu CIC , recomand tuturor schimbarea .Ms alex http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_6079_zpssmdqxrpz.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_6078_zps6m3purq8.jpg4 points
-
Acum merg? http://i.imgur.com/83GwX0B.jpg http://i.imgur.com/kbGk9tf.jpg Mersi mult pentru cuvintele frumoase4 points
-
Am aparut si in revista Auto Motor si Sport din luna Iunie Toate generatiile BMW Seria 3 reunite, patru decenii de istorie! :sorcerer: http://s10.postimg.org/7zuh2cv5l/10013751_393740660812310_495152668_n.jpg4 points
-
3 points
-
Eu cred ca noi am incercat sa iti explicam, insa tu iti mentii opiniile initiale. De fapt, uite cum vad eu lucrurile: masina mea este din 2002, si desi nu este nici coaja,fiind o masina pe care proprietarul anterior a intretinut-o inclusiv in reprezentanta, si a fost cumparata de catre cu km reali si verificati acum 5 ani, timp in care am facut aprox. 55.000 km, din cauza varstei, sau uzurii, apar diverse defecte, indiferent de cat de solida sau bine construita a fost la vremea ei. Deoarece pentru mine masina reprezinta si un mijloc sa ma duca din punctul A in punctul B in siguranta, fara batai de cap sau costuri exagerate, eu am achizitionat un autovehicul nou (dacia, nu e secret), care este masina de zi cu zi, si care la o anumita varsta/km in mod sigur il voi inlocui tot cu un vehicul nou(ce imi voi permite la momentul respectiv), in timp ce bmw-ul in pastrez pentru plimbare, si va ramane asa atata timp cat nu va necesita investitii majore.Mai avem in familie o alta masina cumparata noua, tot non premium, si de 6 ani in afara de un senzor si consumabile, revizii, etc, nu a necesitat nici o investitie, in cei 55000 km parcursi. Si daca este sa le compar(desi este exagerat), daca ar trebui sa aleg sa raman doar cu una dintre ele, logica m-ar face sa ma despart de masina mai veche, in timp ce masina care este mai noua va reusi sa ma serveasca mai mult timp. Si chiar daca suntem pe un forum, pasiuni, blabla, in primul rand o masina trebuie sa ne transporte cat mai sigur, sa aiba costuri de utilizare reduse, sa polueze cat mai putin.....si apoi vin pretentiile de premium. Mitul masinilor premium indestructibile inca persista, insa nu exista masini care sa faca sute de mii de km, sa treaca si prin toate gropile, sa nu necesite reparatii (nu revizii), si sa coste si sume modice. Daca vrei BMW si sa te bucuri de masina respectiva, pune la bataie un buget mai mare si asuma-ti ca vei avea cheltuieli neprevazute, sau daca nu, mergi cu masina actuala cat nu reclama cheltuieli mari, strange bani si cumpara o masina noua(sau cat mai noua si putin rulata). Ca sa inchei, gandeste-te ca vei cumpara o masina similara cu cea din primul link, si care la o prima impresie ti se va parea avion, dar care mai mult ca sigur ca ar necesita(aproximex si manopera)imediat: - schimb garnituri capac culbutori, pompa vacuum, simeringuri supape, etc. 1400 lei - discuri+placute fata spate 600 lei - bucsi + brate(directie) 1400 lei - bucsi diferential 600 lei - revizie, filtre etc 450 lei - intinzator lant 120 lei Iar cand ai termina cu astea ai constata ca te lasa un rulment, iar apoi peste o luna poate vas expansiune, ceva senzori, un debitmetru, etc, iar apoi o macara geam........si asta poate continua.....2 points
-
Orice masina mai veche cu rulaj superior si istoric/intretinere dubioase este clar inferioara unei masini cu km putini si istoric cunoscut(sunt ceva exceptii, dar nu intram in detalii) -deci in cazul tau este mai indicat sa ramai cu masina respectiva (clio), asta daca nu ai in plan sa investesti multi bani. Am observat (din linkuri) ca te-ai orientat spre masinile cele mai ieftine, fapt ce tradeaza ca nu vrei sa investesti foarte mult/ai un buget limitat, altfel nu te-ai uita dupa cele mai ieftine, ca nu cred ca esti un restaurator pasionat de E46. Este normal ca feeling-ul unui E46 sa nu aiba nimic de-a face cu senzatia din clio, sunt masini diferite cu target-uri diferite, insa trebuie sa uiti mitul masinilor indestructibile care ofera senzatii premium, si costa foarte putin (cel putin personal eu cred ca asemenea masini nu se mai fabrica de pe la mercedes cobra).2 points
-
Eu nu am dat niciunui posibil client sa faca testdrive. Oricum majoritatea care vin dupa ce le prezinti masina acte tot, vor sa negocieze eventual cateva mii de euro ca asa e romanul vrea masina buna la pret de cazatura. Pt ce sa dau unui necunoscut masina sa o conduca si sa imi asum eu riscurile unui accident pe banij mei? Toti cei care au cumparat masina au mers frumos sa o verifice unde au vrut, i am plimbat eu, abia dupa ce am fost convins ca o cumpara si am facut actele au luat masina. Nu suntem intr-o tara ca Germania, suntem in Ro unde majoritatea cand vin sa vada o masina intreaba in primil rand care e ultimul pret. Referitor la topic, intretinerea la un Bmw chiar si e46 estemai scumpa decat la un Clio . Achizitia depinde doar de starea tehnica a masinii, iar la 3000 euro nu stiu ce masina decenta ai gasi. Fa-ti bine socoteala sau o sa fii client fidel al parcurilor de dezmembrari. Bafta! Edit: mda , initiatorul topicului pune problema dubios. Daca e bmw din 2002 si se strica e ceva anormal? Nu inteleg mentalitatea asta stupida. Totusi e un fier, de 13 ani vechime, nu e normal sa se poata strica? Daca ai asemenea asteptari , ia-ti gandul de la masina sj mergi cu Clio in continuare. Si sincer eu nu cred ca toba de 10 milioane tine 2 ani. Basme. Am o cunostinta cu Clio symbol 1.5 dci care are 450 mii de km luat de nou. Nu e taxi, nu a schimbat decat pompa servo si amortizoarele. Marca premium inseamna confort, calitate a materialelor, tinuta de drum, performante si fiabilitate. Insa din 2002 orice brand ar fi e supus defectiunilor. No offense insa decat o coaja de Bmw din 2002 cu 3000 euro mai bine o marca comuna si cu 5 6 ani mai tanara.2 points
-
e46 cu roti pe 17 este clar mai rigid fata de logan (roti 15). am avut pe e46 doar jante 17 deci nu stiu cum se comporta cu jante pe 15 sau 16. tind sa cred ca si cu roti mai mici nu are cum sa fie la fel de moale suspensia ca la logan. la logan cred ca e cam la fel ca la clio. diferentele inca odata iti spun sunt semnificative. acum nu te gandi ca e46 e cine stie ce avion e o masina depasita tehnic dar care fiind premium (la vremea ei) a fost facuta cu simt de raspundere si nu pe ideea de a iesi foarte ieftina. fara suparare dar ai avut ceva probleme daca ai acceptat sa dai 10 mil pe o toba finala. daca se potriveste toba finala de la logan cred ca ieseai pe la vreo 200-300 lei cu tot cu manopera; http://www.autokarma.ro/toba+esapament+finala/bosal/renault/clio-symbol/1-4/16553/10104/10414/41 uite alt exemplu. ma rog ideea este alta, cum bine spunea un coleg mai sus doar tu stii financiar daca iti permiti sau nu sa intretii un bmw. intra si tu pe un site de piese auto vezi cat costa un amortizor, o bascula, o macara geam electric, un disc de frana, un debitmetru pt masina pe care vrei sa o iei si vezi daca iti permiti preturile alea. evident ca merita sa faci schimbul dar doar in conditiile in care iti permiti intretinerea. nu stiu cati km ai cu clio dar un bmw asa "vechi" nu prea mai e masina sa o tii impecabila. va trebui sa te obisnuiesti cu drumurile pe la service sau de preferat ar fi sa te pricepi sa surubaresti tu una alta pe la ea. ca daca la o masina veche te duci in servis pt orice prostie gen schimbat un debitmetru, o macara, , o piesa cu tepi...cam iti da cu virgula. pt ca sunt sanse mari ca problemele sa fie dese . un clio luat de nou cu putini km e altceva, o masina foarte slaba dar fiabila si care daca are km putini nu iti va da decat foarte rar bataie de cap (comparativ cu bmw de 12 ani, X proprietari, X sute de mii de km).2 points
-
2 points
-
Asta-i fosta masina a lui Razvan Gavan. Dupa ce a dat-o, motorul ala mesteca cuie, ultima oara l-am auzit acum 3 ani si m-am inchinat, ma mir ca a mai rezistat atat....2 points
-
Aia sudata trebuie taiata bucati cu flexul. Asa ceva nu trebuie lasat sa circule pe strazi.2 points
-
2 points
-
Am gasit un e46 320D din 10.1999, nu e pus la vanzare pe net. Vreau o masina ieftina si asta mi-a facut cu ochiul, va zic si de ce. Kilometri in bord 145.000. Prima data am zis ca e vrajeala, dar m-am urcat in ea, uzura e minima peste tot, cum rar am mai vazut la e46 vizionate de mine. O sa verific si vin-ul la bmw, omul zice ca se vad toate intrarile pana in 2013 cand avea 130.000. Nota generala e aproape 10, masina arata f bine, se vede ca a fost tinuta in garaj, inclusiv la exterior. N-am mers cu ea ca inca nu-s hotarat daca o vreau din cauza optionalelor, deci are asa: Innenraum: Stoff Flock Raute/anthrazit (E3AT) Optional Equipment S255A Sports leather steering wheel S261A Side airbags for rear passengers S279A BMW LA wheel star spokes 45 S320A Deleted, model lettering S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S438A Fine wood trim S441A Smoker package S473A Armrest front S520A Fog lights S534A Automatic air conditioning S550A On-board computer S660A Radio BMW Reverse (C42) S785A White direction indicator lights L801A National Version Germany S818A Battery master switch S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German Pretul e undeva pe la 2700eur, neinscrisa, ce ziceti merita? Poze nu am, dar va zic ca masina arata f bine, culoarea Orientblau Metallic, din pacate doar cu jante de iarna+capace.2 points
-
am sa vad cum arata dupa vopsire grile , marti le duc la facut Deci ...e neagra ca atunci cand a facut-o ma-sa )) 3 persoane m-au intrebat azi unde am revopsit masina http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5992_zpsw55pl4og.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5995_zpske4s8fbt.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_6002_zpsj1ywetma.jpg2 points
-
Interior piele fara încălzire , sistem audio basic s.a.m.d Esti pe arĂŁtura rĂŁu de tot , debitezi doar timpenii. Free Upp Stres2 points
-
2 points
-
detin de aproximativ jumatate de an un f10 535d....masina are acum 160000 km...la cateva zile dupa ce am luat o un prieten c-o ureche mai fina,a sesizat un zgomot mai ciudat al motorului cand il acceleram pe loc....s a dovedit a fi lantul de la distributie,era foarte slabit...ca sa schimbe kitul de distributie,a trebuit sa dea motorul jos....toata afacerea a costat 6000 ron....la bmw cereau 12000..alte probleme nu am avut,masina trage f bine dar nu spectaculos,cum zic unii...cutia schimba f frumos,consumul este rezonabil...ca optiuni are cam tot ce se putea pune,exceptand sistemul audio care e cel standard si e varza....daca vrei intre 535d si audi 3.0 tdi alege fara sa eziti 535....in schimbb daca-ti permiti un bitdi,e cu totul altceva...am condus un a7 bitdi si masina e fenomenala..si sunetul acela artificial de v8 pe care au reusit sa l redea prin sistemul aktive sound e deosebit...te unge pe suflet,chiar daca stii ca e inventat....in final totul se rezuma la bani...un 535 cu ceva dotari n o sa l gasesti niciodata la 25 k cum ziceai tu...mai degraba 30...pe cand un bitdi se apropie de 40..cel mai ieftin..bafta detin de aproximativ jumatate de an un f10 535d....masina are acum 160000 km...la cateva zile dupa ce am luat o un prieten c-o ureche mai fina,a sesizat un zgomot mai ciudat al motorului cand il acceleram pe loc....s a dovedit a fi lantul de la distributie,era foarte slabit...ca sa schimbe kitul de distributie,a trebuit sa dea motorul jos....toata afacerea a costat 6000 ron....la bmw cereau 12000..alte probleme nu am avut,masina trage f bine dar nu spectaculos,cum zic unii...cutia schimba f frumos,consumul este rezonabil...ca optiuni are cam tot ce se putea pune,exceptand sistemul audio care e cel standard si e varza....daca vrei intre 535d si audi 3.0 tdi alege fara sa eziti 535....in schimbb daca-ti permiti un bitdi,e cu totul altceva...am condus un a7 bitdi si masina e fenomenala..si sunetul acela artificial de v8 pe care au reusit sa l redea prin sistemul aktive sound e deosebit...te unge pe suflet,chiar daca stii ca e inventat....in final totul se rezuma la bani...un 535 cu ceva dotari n o sa l gasesti niciodata la 25 k cum ziceai tu...mai degraba 30...pe cand un bitdi se apropie de 40..cel mai ieftin..bafta2 points
-
Eu zic sa stai locului pana ti se mai usuca cerneala pe permis, si lasa vitejiile cu masini de 300CP si mers "sportiv" pe DN! Daca tot esti asa pasionat de viteza foloseste banii aia si mergi in Germania, da-te pe Nurburgring sau pe orice alt circuit inchis, nu pe DN! ps: nu stiu ce 535d "destul de dotat" iei tu la 25k, ai vazut o oferta buna in targ la Vitan?2 points
-
Fiecare masina are plusurile si minusurile ei, depinde ce conteaza mai mult pentru tine. Ca detinator de 3.0 quattro si 3.0 xdrive sunt sigur ca nu vei fi dezamagit de x-drive, la bmw cutia si motorul sunt mai fiabile, mai performante si cu un consum mai scazut. Pe de alta parte audi este mai odihnitor la drumuri lungi, sistemul audio standard este mai performant, confortul pe drumuri proaste mai bun. Cred ca cel mai bine pentru a face alegerea potrivita este sa le conduci pe amandoua si sa vezi care ti se potriveste mai mult.2 points
-
1 point
-
Eu nu inteleg recomandarile astea " sa nu depasesti 10 mii cu schimbul ca sa nu ai probleme cu distributia".. as intelege sa nu depasesti 10 mii pt ca filtrul de aer e negru si ca daca mergi preponderent in oras e alta uzura.. dar altfel nu pricep corelatia. Eu fac si am facut schimbul de ulei si filtre la 10 mii aproximativ insa nu din considerente de "distributie". Si pana acum nu am avut probleme de motor la nicio masina. Repet, vorbim din auzite totusi. E imposibil sa vedem cati au avut problema ruperii lantului insa ar ajuta sa mai diminuam aceste panici cu drobul de sare. Referitor la ce s-a scris mai sus, eu sunt tare curios la cei care s-a rupt lantul , cati si-au permis sa repare motorul in conditiile in care inj Romania f multi isi cumpara masini premium sh si strang din fund cand vine vorba sa schimbe un filtru de motorina care costa 3-400 ron. Asa ca eu unul nu cred ca celora care li s-a rupt nu au relatat din cauza fricii in cazul revanzarii. Repet sunt sigur ca problema exista, insa la nivel de Ro nu stim care e nr celor carora li s-a rupt. Cat priveste forumul, hai sa facem un poll sa vedem daca apar macar 10 insi patiti. Ps: pe aceeasi logica, daca faci schimbul la 5 mii de km se reduce riscul schimbarii distributiei ? Sunt de acord sa nu mergi in Ro 30 de mii intre revizii, dar asta cu 10 mii strict din punct de vedere al distributiei mi se pare aiurea. Daca tii la motor nu lasi uleiul mai mult de 10 12 mii insa ce treaba are lantul ..1 point
-
1 point
-
1 point
-
E diferenta de la cer la pamant intre ele. La BMW ai o pozitie mai joasa la volan, directia e mult mai precisa, simti masina altfel datorita propulsiei spate. Cat despre suspensie, daca este stock, e destul de confortabila. Nu stiu cum e in comparatie cu Clio. Arata bine masina din anunt, insa in poze toate arata bine - http://www.autovit.ro/bmw-316-C36858808.html1 point
-
O tura pana la Trei Brazi....jale mare pe "autostrada" spre Brasov ca de obicei http://i59.tinypic.com/e6atcm.jpg http://i62.tinypic.com/qrkegi.jpg1 point
-
Nu e neapĂŁrat corect sĂŁ compari costurile de ĂŽntreținere ĂŽntre reprezentațe (fie ea și Renault) și service-urile de cartier și ĂŽntre piese de producĂŁtor vs. OE. Pe de altĂŁ parte, vorbind strict de mașina din link-ul tĂŁu, mie ĂŽn afarĂŁ de faptul cĂŁ o sĂŁ fie mai puternicĂŁ și ceva mai confortabilĂŁ nu mi se pare nimic premium. E un e46 chel care nu-ți va oferi satisfacțiile la care te aștepți.1 point
-
Mda, chiar ca am ratat-o. M-am dus in târg si ma uitam dupa e39, asta am vazut-o din greseala, chiar Înainte sa plec. Nu eram hotãrât si a vandut-o rapid omul.1 point
-
1 point
-
Niste poze de ieri....zilele astea o sa o las pe fata mai mult. http://s28.postimg.org/5op5t0crx/11352225_393401107512932_281804798_n.jpg http://s28.postimg.org/n39e1a9ws/11267437_10204781110871355_1926544945_o.jpg http://s28.postimg.org/s36u98fjg/11293594_10204781077550522_103505147_o.jpg1 point
-
si la bmw tot la reprezentanta ai de gand sa intretii masina? clio il ai luat de nou?? evident ca merita diferenta e de la cer la pamant, dar exista o diferenta la intretinere dar pe langa asta ca nu te omoara strict diferenta de intretinere dar daca clio are putini km o sa te omoare diferenta de stricaciuni a masinii. adica la o astfel de masina degeaba e bmw, trebuie sa fii impacat si pregatit financiar ca sigur se vor gasi destule sa pice. dar ce vrei, calitatea se plateste1 point
-
1 point
-
Nu are nicio treaba, eu am ceramica si nu am probleme, si inca 90% cred din membrii de pe bimmerpost care au folie pe geamuri de cand a aparut ceramica si nu am vazut pe careva sa planga. Poate daca mi-as pune si pe parbriz da, asa insa e ok.1 point
-
Cateva poze facute azi cu telefonul, scuze de calitate. http://s17.postimg.org/wtin5ovjf/forum_1.jpg http://s17.postimg.org/xx2rhng6j/forum_2.jpg http://s17.postimg.org/6woyt2rvv/forum_3.jpg http://s17.postimg.org/tcgl2pwh7/forum_4.jpg http://s17.postimg.org/gsq1spxnv/forum_5.jpg http://s17.postimg.org/6g3r6n44r/forum_6.jpg http://s17.postimg.org/alensk1wr/forum_7.jpg http://s17.postimg.org/9kef3fkx7/forum_8.jpg http://s17.postimg.org/k8mrg0ka3/forum_9.jpg http://s17.postimg.org/4ofdpha5n/forum_10.jpg1 point
-
5-ar fara xenon? La ce s-o fi gandit primul proprietar cand a configurat masina?1 point
-
CG Blacklight , cred ca cel mai bun sealant folosit pana acum , un negru f intens nici nu prea am reusit sa il surprind in poze , in realitate are un aspect ud . Si dupa o saptamana si arata ca in prima zi . Cred ca-i fac si grilele negre . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5949_zpsmrd5nwyj.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5956_zpspa3jzhr6.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5962_zpsbubeirwx.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5953_zpsrlpug90w.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5963_zpsacwmqfpe.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5957_zpsorvj4zkx.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5964_zpsabpxykd1.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5968_zpsreswyqw7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5967_zpse3vuivmo.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5947_zpsndwcvz83.jpg1 point
-
1 point
-
Bafta acero! Poate treci la M5(gen cel pe care ti l-am aratat eu dar un pic mai nou), parerea mea...n-as mai lua tot un 5er GT.1 point
-
Testeaza si el piata...Oricum atat timp cat nu are actele in regula nu vad sa ajunga altundeva decat dezmembrari,asa ca mai intelept este sa o tina. @deenman Ai mare grija pe ce dai golfu' ala1 point
-
1 point
-
Ultimul Up a fost in urma cu 7 zile, iar faptul ca o parte din cei care au postat in topic si-au "manifestat" dorințele -eu nu il consider Up. Daca topicul incalca regulamentul , atunci sa-l ĂŽnchidĂŁ! Dar in egala mĂŁsura astept sa vad sancțiuni si pt cei care au postat aiurea Multumesc!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, merg. PS: In sfarsit puzzle-ul se apropie de final. Multumesc cataxxl din nou :goodjob: http://thumbnails108.imagebam.com/40762/e64b59407616192.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/40762/dc6e3e407616217.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/40762/be0b12407616242.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/40762/d905da407616253.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/40762/7940a7407616274.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
http://www.epiesa.ro/fulie-curea-arbore-cotit-bmw-seria-3-e46-320-d-dayco-dpv1058/9045/12071/cod-71365/ Am pus eu de 15 .000 km - 6 luni sunt multumit Nu am schimbat surubul... Se schimba foarte usor. Eu am mers la o vulcanizare ca avea pistol pneumatic.. Aveam date jos plasticaraele si ventilatoru...1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00