Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/08/15 in all areas
-
4 points
-
Am comandat azi arcuri H&R Sport 35 - 35. O sa fac poze si un review dupa ce le pun sus. In mod normal ar trebui sa coboare cam asa: http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/01_zpskceumvst.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/02_zpsubpq2pqx.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/03_zps7dvs5jwt.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/04_zpsbjpyqzrv.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/05_zpsfksuaqrv.jpg3 points
-
2 points
-
cele mai recente poze ... daca totul merge conform "planului" asta o sa fie ultimul up http://s2.postimg.org/h7a3kkdbt/DSC_0809_Medium.jpg http://s2.postimg.org/kcuparvy1/DSC_0815_Medium.jpg http://s2.postimg.org/lug5mc0op/DSC_0843_Medium.jpg http://s12.postimg.org/fve0maft9/DSC_0837_Large.jpg2 points
-
2 points
-
Dragi colegi de forum, Vazand ca multi dintre voi au ales sa aiba un topic de prezentare pentru masina sau masinile proprii , m-am decis sa fac si eu acest pas. Sunt proprietar de BMW din 2008, desi cu inima sunt un fan declarantde mult mai multa vreme. Din motive personale (numarul membrilor din familie crescut) am decis sa fac un upgrade bine meritat de la seria 3 la 5. Dupa o cautare de cateva luni am gasit ceva care imi placa si sa se incadreze in buget. Cateva dintre optiunile si criteriile mele erau: istoric verificabil BMW, scaune sport cu incalzire, culoare gri/negru/albastru inchis, varianta sedan, faruri cu xenon, fabricatie 2007+, perferabil LCI, pret pana in 12-13000euro. Prima masina pe care am vazut-o si cu care am si ramas infinal dupa ce am vazut multe altele cu tot felul de probleme , este cea de mai jos: Achizitia a fost facuta anul trecut in August cand avea 214.000 KM, pret 9800 euro+ timbru mediu 700. Model description 520d Market Europa Type NX31 E-Code E60 (MUE) Chassis Limousine Steering links Doors 4 Engine N47D20O0 - 2,00l (130kW) Drive Heckantrieb Transmission manuell Body color Black Sapphire Metallic (475) Upholstery Stoff Fluid/anthrazit (ALAT) Production date 09.11.2007 Assembled in Dingolfing Code Standard Equipment S2SBA BMW LA wheel, star spoke 242 S346A Chrome Line exterieur S4BXA Interior strips, high-gloss, grey S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Optionale: Code Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S354A Green windscreen, green shade band S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S441A Smoker package S465A Through-loading system S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S606A Navigation system Business S612A BMW Assist S616A BMW Online S633A Preparation, mobile phone, Business S672A CD changer for 6 CDs S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices P735A Basic Package S761A Individual sunshade glazing S7SNA Nav Business/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP P9BDA Business Package Inainte de achizitie am dus masina la dealerul BMW pentru un control amanuntit. Kilometrajul pare a fi real: ultima intrare in service Germaniala 184.000 KM in nov 2011. Adusa si inmatriculata in tara in vara 2012 cu 195000 KM. Ca si imbunatatiri aduse masinii dupa achizitie po tmentiona: - jante 19” style 172 , replica – achizitionate si montate fostul proprietar, nu a fost alegerea mea personala, insa eu zic ca dau bine pe masina. Jantele sunt cumparatede noi de fostul proprietar. Eu am luat doar anvelopele vara noi: fata DunlopSport Maxx RT si spate Yokohama Advan, toate 4 avand aceasi dimensiune245/35/ZR19 - covorase cauciuc pentru sezonul de iarna; aveam unele universale care imi puneau nervii la incercare: de nenumarate ori pedala defrana/ambreiaj se incaleca cu presul soferului si ramanea blocata,dimensionarea proasta a celor din spate. - jante 17” style 138 + cauciucuri de iarna225/50/R17 Bridgestone Blizak - maneta schimbator de viteze originala M Acum o luna- Aprilie 2015 am schimbat si distributia. Operatiunea a fost facuta de dealer in cadrul programului de recall. Cu ocazia aceasta am schimbat si uleiul si antigelul. De atunci a disparut zgomotul metalic,mentionat de atatia colegi de pe forum. In concluzie , pot spune ca sunt multumit de achizitie: masina trage bine, este economica , chiar mai economica decat cealalta ( E46318d) si pe deasupra si incapatoare. Pe lista de imbunatatiri viitoaresunt urmatoarele, dar nu neparat in ordinea prioritatilor: - Volan M Sport - Arcuri Eibach Pro Kit, achizitionate si inlivrare momentan. - Led pentru Angel Eyes, luminat interior, etc.Peste tot pe unde se poate J - Resoftare : Simt ca motorul poate mai mult sidin cate am citit pe forumuri asa si este. - Eliminare suport telefon mobil din cotierapentru o mai buna utilizare a spatiului.1 point
-
navi profes, piele, xenon adaptativ, volan, schimbĂŁtor, frânĂŁ de serviciu M. DupĂŁ cinci luni de cĂŁutĂŁri am gĂŁsit-o ĂŽn Pitești pe Autovit. http://s16.postimg.org/q04garwm9/DSC01768.jpg http://s18.postimg.org/lskde8q9h/DSC01699.jpg http://s28.postimg.org/w7pv0fxfd/DSC01719.jpg http://s15.postimg.org/whglqf3uv/DSC01729.jpg http://s18.postimg.org/9s8kodek5/DSC01763.jpg http://s22.postimg.org/acvjvg9dp/DSC01764.jpg http://s4.postimg.org/hwg5ta6l5/DSC01765.jpg http://s9.postimg.org/ogw2atucb/Full_Size_Render_1.jpghttp://s17.postimg.org/ptkvj5nsb/Full_Size_Render_2.jpg A fost o surprizĂŁ frumoasĂŁ sĂŁ constat cĂŁ citește CD-uri create, nu numai originale și ruleazĂŁ DVD-uri. WBAPP11000E433557 Type code PP11 Type 320D (EUR) Dev. series E90 (MUE) Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 135 Transmision HECK Gearbox MECH Colour TIEFSEEBLAU METALLIC (A76) Upholstery LEDER DAKOTA/OYSTER (LCCX) Prod. date 2010-03-09 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 2SY ALLOY WHEELS STAR SPOKE 283 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 3AP WINDSCREEN WITH GREY SHADE BAND 346 CHROME-LINE EXTERIOR 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4B9 INT.TRIM FINISHERS ALUM.HIGH FINISH 4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS 418 LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 620 VOICE INPUT SYSTEM 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 698 AREA-CODE 2 7RS COMFORT PACKAGE 710 M LEATHER STEERING WHEEL 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 854 LANGUAGE VERSION FRENCH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 881 FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING1 point
-
Salutare si bun gasit. Numele meu este Angi, sunt din Targoviste, pasionat de lumea auto, posesor de mai multe Opel-uri, vreme de multi ani. Acum am schimbat putin foaia si am un E60 si un 1007. Recent, printr-un lung sir de evenimente, m-am pricopsit cu un E46 320d CR facelift. Masina, semiepava, gen nu s-a umblat la directie ca nu au reusit sa scoata prezoanele antifurt fostii propietari. Totusi, cu o investitie minima, adusa intr-o stare aproape perfecta. E46-le - mai jos in poza. Dupa scurta aventura cu E46-le, pe care am reusit performanta sa il vand cu 2650 euro in cateva zile, si cu un mic profit, m-am hotarat sa vand Vectra C din dotare, o masina extrem de dotata comparativ cu ce se gasea pe piata, contra sumei de 3000 euro, pret de Astra G. Incepem cautarile cu buget de 7000 euro, vazut cateva E60 si E90, ceea ce corespundea cerintelor mele cat de cat nu gaseam in buget. Ce gaseam in 6000-7000 erau deja semiepava(nu ar fi fost un impediment, doar ca ramaneam fara bani de investitii ulterioare), sau gaseam cu probleme la acte, inmatriculate pe BG sau foste masini de UK. Pana la urma, gasit un E60, 2004, semiepava, la un pret extrem de mic, chiar dubios as spune. Se cerea 6500, apoi 5500 ca la cumparare sa platesc aproximativ 4150 euro. Una peste alta, E60ul ma va costa 5000-5500, la final, adus in stare perfecta atat optic cat si estetic, inclusiv inmatriculat pe numele meu, lucru care mi se pare atractiv. Masina in sine, ca idee, ma multumeste, este un E60, 525 diesel comon rail, sedan, dotari standard + inetrior piele + jante pe 18" + scaune incalzite fata si spate, 206000 km pe ceasuri, 258000 in ecu motor, acestia din urma fiind probabil si cei reali. Acum e drept, la E60 se pare ca senzorul de ploaie si lumini + xenon era standard. ACul semiautomat manual nu e un impediment, e bine ca e acolo, la fel di controlul stabilitatii si al tractiunii, lucruri esentiale in ziua de azi. Ajuns cu E60 acasa, studiat problemele. Estetic, acceptabil, ar necesita vopsit bara fata si spate + cateva detalii cu polish la caroserie + un parbriz. Directie, mai bate, mai canta, dar mergea relativ bine. Frana de mana nu tine. Electric, lipsa senzor de temperatura, buton geam pasager ce refuza sa colaboreze, un senzor de parcare decedat. Motor, in mintile lui ca si interne, probleme la actuator presiunea turbo, regenerari DPF ciudate, bujii incandescente sau releu. Lumini - faruri cazute, adica nu se autoregleaza, inca nu am identificat cauza. *Schimbat in prima faza un pivot si un cap de bara + echilibrat rotile + reglat "la sfoara directia". *Apoi ajustat softul motor, avea deja cai si DPF off, dar foarte prost executate din punct de vedere software. Apelat la colaboratorii mei de la MBtuning si anulat corect DPF-ul, EGRul si pus calutii corect. Rezultat, atinge repede 200 km/h si ma simt in siguranta si minus 250 lei piesele *Pus parbriz nou, ca era matuit si spart nu vedem mai nimic nici ziua - 400 lei la Marctec-WinGlass. *Umblat la frana de mana, schimbat un cablu, tine mai bine - 50 lei. Mai trebuie sa schimb si celalalt cablu pentru o eficienta mai buna. Cu aceasta ocazie am curatat/strunjit si discurile + tamburii de pe spate. *Montat senzorul de temperatura exterioara ce era lipsa cu tot cu mufa - 100 lei. Scump tare, dar ACul face figuri fara el. *Reparat senzorul de parcare defect, de fapt instalatia intrerupta, dar am observat asta dupa ce am cumparat alt senzor SH - gaura minus 50 lei senzorul de percare luat de pe un E39, da e bun sa fie acolo. *Schimbat cureaua AC ce mi se parea uzata si completat freon + curatat radiatoare racire motor si freon, aveau pamant si insecte pe ele + eliminat o mica pierdere de antigel - 50 lei *Retusat pici pe colo vopseaua si aspectul exterior, improvizat un cheder de luneta ca cel original era distrus + un polish faruri - costuri minime. ***La costurile de mai sus se mai aduaga si alte cheltuieli, cinstea mea, a mecanicului + motorina de teste care de fapt, la cum "trage" motorul sunt extrem de distractive ***Mici cheltuieli cu acte, o rovineta, o atentie. Inca nu sunt ferm hotarat sa o inscriu pe numele meu, desi are taxa platita. Mai sunt de facut in continuare cateva lucruri dar nu au o urgenta maxima. *Joc in caseta de directie - nu curge ulei, doar trosneste in volan la viteze mici cand iau viraj. Cel mai probabil va fi reconditionata. *Desfacut admisia si evacuarea, curatate si montate la loc corect + verificat bujiile. Relativ recent a fost umblat la evacuare si bujii, insa lucrarea a fost de mantuiala, pacat de piesele noi. In momentul de fata, la cat am alergat-o din teste, a zburat garnitura de pe galeria de evacuare, care culmea, galeria, e noua. Chitaie in accelerari la cald, da remediez eu, timp sa am. *Verificat farurile, de ce nu se ridica. *Si cred ca se mai gasesc, daca nu mai fac eu... Cateva poze, cu E60ul, mai jos.1 point
-
Cred ca este timpul sa va prezint masina mea, cam putine dotari ce-i drept dar nu la asta m-am axat cand am achizitionat-o. Cumparata in februarie dupa 2 ani petrecuti cu un w211 E220 cdi care mi s-a parut cam moale, lenes pe autostrada si cam schiop cu 5 trepte auto, am zis sa revin la BMW. Am mai avut acum cativa ani un 318 touring de care am fost foarte multumit si care inca merge in ciuda kilometrilor (peste 400.000). Masina este un 525d cu 203500 km la bord, am cautat minim 2.5 automata si intoric complet. Ca dotari nu este ceva extraordinar dar are cam tot ce e strict necesar, o sa fac si un vin decoder ceva mai tarziu. Dupa achizitionare am fost in service si masina pare intretinuta exact cum am crezut dar totusi am fost nevoit sa schimb: - ulei si toate filtrele - bujiile - garnituri admisie (pierdea putin ulei) - clapetele scoase pentru siguranta mea, nu pareau afectate dar probabil erau coapte la kilometrii astia - regenerare filtru particole - resetarea valorilor cutiei de viteze. Estetic i-am pus folii cei drept putin cam inchise, sper sa nu am probleme in tara in concediul ce se apropie. Alte detalii legate de masina nu imi vin acum in minte. Ca tinuta de drum si impresii, masina merge foarte bine are putere si este o adevarata placere la drum lung, in oras (londra) am un consum de 11 si extern undeva la 7-7.2 ceea ce e ok. Bara fata a fost faultata luna asta de un taximeTRIST astept sa vad daca recuperez dauna de la asigurarea lui. Urmeaza sa achizitionez o roata de rezerva, are run flaturi dar parca nu am curaj sa strabat 2500km cand vin in tara cu grija1 point
-
Sacul de ski nu are nici o legatura cu suspensia :turned: @Unknovvn Astept cu interes pozele si review.1 point
-
Nu-l uita pe Bala . Toti cei enumerati de tine si cu Bala, dar si alti colegi, m-au ajutat mult si au avut mereu rabdare.1 point
-
1 point
-
salutare,am vazut ca aveti nelamuriri in privinta uleiului, deci bmw a retras uleiul 0w40 prin anul 2000 si ceva, nu mai stiu exact, cert este ca acum se recomanda 5w30 de catre fabricant.Pentru modelele care au trecut de 150.000 km va recomand 10w40, bmw recomanda castrol pana anul acesta iar acum a trecut pe shell,cel mai important este sa nu il lasati mai mult de 10.000, apar depuneri in motor indiferent de firma de ulei pe care o alegeti.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Săptămâna trecută, deși avusesem grijă să nu parchez prea aproape de mașina din stânga, în dreapta fiind mai multe locuri libere, în parcarea din spatele blocului, după ora 16,00, într-un interval de maximum 30 de minute, cineva mi-a lovit, binișor, și zgâriat oglinda dreaptă. Probabil a deschis ușa mașinii și a izbit oglinda mea. Mulți deschid ușile fără să țină mâinile pe portiere, doar le împing. Noroc că balamaua are o cursă limitată sau ghinion dacă oglinda, aripa mașinii mele/tale este în raza ei! Alaltăieri stăteam bine mersi în mașină, parcat frumos. Vine un nene cu un Renault și parchează în dreapta lateral, deschide ușa, în sensul că o împinge, fără să țină de ea, iar aceasta se deschide maxim prin fața aripii drepte, norocul meu a fost că Bmw-ul era mai departe de bordură. M-a uimit! Era ca și cum aș fi văzut potențialul accident! După ce a coborât, stimabilul dolofan ochelarist își găsise de lucru la ușa din spate stânga, l-am claxonat, iar acesta mă liniștea gestual că nu îmi va lovi mașina, deși se chinuia să aibă acces la ușa lui. Am ales să ies din acea situație periculoasă și m-am deplasat 10 metri mai departe. Prostia nu trebuie niciodată subestimată!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Momentan, asta e varianta finala a scren-ului principal: http://108.imagebam.com/download/LKmUaKequAJIbZVUWBvH4g/41396/413957314/IMG_2478.JPG1 point
-
1 point
-
BMW E60 Diesel , 150 cp Inmatriculat Romania, taxa platita dar recuperata Stare de functionare excelenta Intretinuta corect , nu are probleme tehnice, se poate verifica la orice reprezentanta Vopsea originala KM bord 200000 Fabricatie 2007 Detalii la tel: 0723853555 Masina se afla in Campina-Prahova Pret 8599 Euro , poate se negociaza ceva :flowers:1 point
-
bolidu ... http://s2.postimg.org/mnxcsow3d/DSC_0805_Medium.jpg http://s2.postimg.org/5c1lkzrzt/DSC_0806_Medium.jpg http://s2.postimg.org/87eoruvzt/DSC_0808_Medium.jpg http://s2.postimg.org/3zjwj3uk9/DSC_0840_Medium.jpg1 point
-
Am reusit sa imi fac ce mi-am propus in ultima perioada Retrofit panou vechi tip "aragaz" cu panou clima high de pe e60 LCI http://s21.postimg.org/srqw5evsz/image.jpg http://s21.postimg.org/fz2s5hk77/image.jpg http://s21.postimg.org/hph7t8ccj/image.jpg http://s21.postimg.org/f1rrivjb7/image.jpg Si sistem audio individual http://s27.postimg.org/o4fscvr77/image.jpg adult image host1 point
-
Mai bine strangi din dinti si adaugi diferenta. Daca ai 15.000, mai astepti putin si... Oricum ar arata si de dotat ar fi nu mai merita atatia bani e60. doar privindu-l F10 iti asterne un zambet larg! Vei avea senzatii asemanatoare cu E60?1 point
-
Ca sa vezi daca iti functioneaza verifica astfel: motor oprit -grile deschise; motor pornit - grile inchise. Daca se manifesta astfel functioneaza. Oricum, mai sunt topic-uri pe tema aceasta.1 point
-
1 point
-
Multumesc colegilor pentru cuvintele de incurajare. Facut un drum de 1000 KM, masina se comporta foarte bine, motorul trage OK, suspensia pare sa lucreze neasteptat de bine. Dupa montarea senzorului de temperatura exteriora lucreaza corect si ACul. Una peste alta, la interior totul pare sa functioneze corect, cu exceptia butonului de deschidere geam de pe usa pasagerului, care doar inchide, nu si deschide geamul. Incercat sa desfac, pare imposibil fara a se demonta fata de usa. Consumul pare ceva mai mare decat arata pe BC, am senzatia ca asa e doar la BMW si la Logan . Concret, la masina mai am de remediat caseta servo ce are joc, dar nu pierde ulei, verificat evacuare de scapari de gaze, verificat bujii incandescente, de gasit amortizor capota portbagaj care nu lucreaza bine/nu dau 150 euro pe unul nici picat cu ceara... Azi demontat evacuarea si admisia. Concluzie, avea galerie de evacuare noua, dar montata prost, suruburi nestranse, bujiile si releul sunt noi, dar releul e deja decedat. Remediat scaparile de gaze, verificat bujiile ce sunt in regula, curatat admisia si evacuare, clapetii lucreaza corect. Releul de bujii pare sa se repare, de fapt l-am gasit pe cel vechi in portbagaj si incercc o reparatie, daca nu merge, releu nou, pare ieftin, 250 lei la Unix. Poze cu interiorul nu am, da am cu evacuarea desfacuta / idiot sistem, se da capacul de axe cu came jos...1 point
-
Sâmbătă, 30.05.2015, am achiziționat consumabilele și, în aceeași zi le-am și montat. http://s13.postimg.org/vck92doir/IMG_20150530_164856.jpg http://s14.postimg.org/env138nt9/IMG_20150530_164909.jpg Filtrul de aer cine știe câți km avea de când era neschimbat, mai avea puțin și se putea numi stup la câte viespi, albine erau lipite de el. http://s1.postimg.org/rbazqal97/IMG_20150530_165554.jpg Vechiul filtru de polen http://s29.postimg.org/ybdvqyi77/IMG_20150530_165907.jpg Când a schimbat filtrul de combustibil mecanicul mi-a spus că scrie pe el luna martie 2010, din nefericire nu am avut inspirația să verific, pentru a fi sigur că este real ce mi-a comunicat. Aviz celor ce vor schimba filtrul de combustibil la E90, 2010, 184 CP: Trebuie dat la automat de câteva ori bune până când face presiune pompa de combustibil. Urmează să schimb uleiul la cutie, grup, antigelul și plăcuțele de frână față, deși i-drive-ul afișează că mai sunt bune încă 10.000 km, iar cele pe spate încă 60.000 km.1 point
-
Si eu zic la fel, nu-i un capat de tara navi mic. Sunt multe F10 la noi cu navi mic si optionale putine , chiar si fara xenon dar nu conteaza asa mult,totusi are dotari decente si printre cele utile. Iar combinatia asta de culori int ext (albastru-bej) mi se pare cea mai buna alegere la un F10, parerea mea.1 point
-
Va multumesc de cuvintele frumoase. Ma repet, bugetul era de 7000 euro. Masina a costat mult mai putin, asa ca puteam face relaxat o vizita la reprezentanta de diferenta de bani. Dar nu se justifica. Mie-mi "sta in mana" reparatia unei masini eficient si ieftin. Cum experienta mi-a confirmat de multe ori ca la un service multimarca mare sau la o reprezentanta esti doar tepuit, as fi fost idiot sa fac reparatiile in reprezentanta. In plus, sunt un fel de semibugetar modest, cu ceva mai mult timp liber ca altii, si tot pe deasupra, inca-mi place sa surubaresc. E60-ul nu l-am luat pentru imagine, ci doar ca voiam o masina in care sa ma simt bine la drumuri lungi. Aveam Vectra si ma multumea..., Vectra C a fost succesoarea altei Vectra C, care la randul ei a fost succesoarea altei Vectra B si tot asa pana la alta Vectra A. Evolutia fireasca ar fi fost de Insignia, insa e masina care inca nu m-a convins. Poate doar dupa 2013, dar cel putin la mine, momentan nu se justifica pretul ridicat al unei masini de 2-3 ani, asta in situatia in care cu masina mare nu am de gand sa fac mai mult de 15000/km/an. Pentru zi de zi prefer sa folosesc in general un PSA cu motor de 1.4-1.6 hdi. Cateva impresii despre E60, in starea acceptabila la care l-am adus. *Ca si tinuta de drum, merge foarte corect, pe sleauri-le facute de camioane in asfalt se misca acceptabil incaltat cu roti pe 18". Asta in ciuda jocului in caseta servo. *Motorul, este fenomenal ca si performante. La o mica comparatie cu un F10 525D N57D30 cred, motor de 3000D si 200 CP, mai nou cu 5 ani insa automat, iese categoric castigator E60 cu al sau batran M57D25, lucru observat atat de mine cat si de posesorul F10. Bine, al meu este resoftat cu probabil o idee mai mult cai fata de F10-le detunat din fabrica, dar totusi, e o performanta. *Consumul este neasteptat de mic, variaza de la 4.5% la mers cu vitezele maxim legale sau de 15% pe "full load". Momentan e undeva la 8% mixt, si nu a fost menajata prea mult. E consum similar cu cel care il aveam pe Vectra C 1.9CDTI. Oricum, ca o observatie, la 140 km/h viteza constanta, E60 consuma mai putin sau comparativ la fel fata de PUG 1007 1.4 HDI *In familie, doamna si fica-mea sunt destul de incantate, doar eu sunt sunt usor stresat lipsindu-mi lejeritatea spatiului oferite de fostul caravan. Pacat ca nu am gasit un E60 touring bun, dar asta e, poate data viitoare. *Cel mai important aspect, asta fara sa mi-l doresc, cand te dai jos din BMW ai o senzatie ciudata, o combinatie de jena si mandrie. Asta nu am observat-o numai la mine, ci si celor cateva rude si prieteni ce au imprumutat-o deja pentru "cateva clipe". Una peste alta, poze inca nu am apucat sa fac mai in detaliu, insa am mai gasit cateva. Daca nu inchide nimeni topicul, o sa mai postez in el, nu am complexe, asta e, probabil se confirma, sunt cel mai sarac posesor de BMW :winkcool:1 point
-
Era mult mai OK daca spuneam ca am platit pe E60 "doar" 7500 euro si numai freonul completat la AB a costat 100 euro / suta de grame. Din aducere aminte de la cativa prieteni BMW-isti, schimbat la capitala in reprezentanta uleiul si doua placute de frana - 1000 euro. Pai da, normal ca vi se pare ca nu sunt realist, ci sarac. Trebuia sa platesc schimburile de ulei de pe hartie, ca in realitate nu e doar decat completare, in loc sa muncesc eu si sa fiu sigur ca am facut totul corect. E clar, sunt cel mai sarac posesor de BMW Tot clar mi-e ca vreau sa sterg toipicul acesta, se pare ca daca ai BMW si nu esti snob, nu esti binevenit. LE, mersi Adi1 point
-
Omu vine de pe Opel, unde senzorul de temperatura exterioara e nou la magazin 40 de lei. Nu il luati tare ca e baiat bun o sa vedeti!1 point
-
Misto forum si colegi...., vad ca am luat deja ceva cu minus pentru o postare zic eu la obiect si destul de sincera. Care e ideea pe aceasta arie a forumului?!?, sa ne prezentam masinile si sa tinem o evidenta asupra lor? Preturile pe piata sunt un pic diferite pentru "carcotasii ca mine". Cateva lamuriri, E46 a costat un Peugeot 107 relativ OK cu taxa platita si 700 euro. Pe 107 platisem de ceva vreme ~1500 euro. La E46, pe langa problemele estetice si de directie, nu avea nici taxa platita. E drept, poate l-am vandut ieftin, insa a ajuns la o cunostinta ce a fost de acord sa-mi plateasca un mic "comision". E60 a fost tocmit pe 4200 euro cash, insa fiind cu mintea in alta parte si eu si vanzatorul, de la cursul euro si "miloaga de 100 lei motorina" a revenit 4150. E60 are taxa platita, insa multe probleme ce eu le-am remediat sau le voi remedia relativ ieftin. Daca stateam de ma odihneam si plateam pe altii sa munceasca... La E60 s-a muncit impreuna cu acea cunostinta la care a ajuns E46-le. Pana acum, am investit 200 de euro in E60, ce erau strict necesari pentru a merge cu ea. Sunt constient ca o sa mai investesc destul de mult. Zilele astea e programata la un schimb de consumabile ce pare destul de costisitor. Am un atu, faptul ca sunt oarecum pasionat de domeniul acesta, in mare parte scuteste costuri. De exemplu, pentru cineva ce nu are treaba cu resoftarile si nici cu mecanici priceputi, era extrem de costisitor de rezolvat problema softului. Inainte de toate, e greu de depistat ce avea masina de nu tragea, fara o eroare concreta. Acest lucru se poate lasa cu turbina sau actuatoare turbo, egr, admisie schimbate degeaba. Ulterior pretul resoftarii in mod corect ducea lejer 300 euro. Stiu un nene la un 3.0 TDI ce a shimbat jumatate de motor pana s-a ajuns la concluzia ca softul era vinovat. De aici si suspectez ca cel de mi-a vandut masina, a acceptat pretul "mic" datorita problemei dificil de depistat. Pe de alta parte, am ajuns la convingerea ca nu e justificat sa cumperi o masina relativ scumpa fata de pretul pietii, in care cu siguranta vei mai investi, ci e mult mai eficient sa o cumperi cu usoare probleme pe care sa le remediezi bine si corect. Mai mult, cand voi vrea sa o vand, atuul principal, in RO este pretul si aspectul.1 point
-
Pozele cu interiorul le-am facut dupa ce masina a primit un detailing de interior. Nu ar fi avut neaparat nevoie. Si acum arata la fel. E vorba de modul de utilizare/ intretinere zilnica. Chestia cu Pielea/Textil e discutabila. Decat piele fara ventilatie, mai bine textil1 point
-
Pe naiba cu alta calitate. iti arat scaunul meu textil/sport la e90 din 2007.e ca nou daca ai grina se pastreaza.pielea e mult mai dificil de intretinut1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, Banuiesc ca e adusa din Belgia masina. La RAR nu au trecut 184 cp in carte?1 point
-
1 point
-
Update Am ridicat masina din service. Porneste la sfert rece/cald Din cauza garniturilor se pierdea presiune si se dezamorsa. Pistonasul de avans a fost o defectiune adiacenta, dar l-am inlocuit si pe acela Cam asa arata un piston uzat , el culiseaza mai greu in camasa, si poate sa agate, sau sa ramana blocat, pe acceleratie sau reducere. Momentan recomand bosch diesel service de pe alexandriei, au livrat masina in stare buna. Ca si informatie pentru cine isi mai face iluzii cum mi-am facut eu , chiar si fara bujii/releu bujii, masina trebuie sa porneasca la sfert si la 0 grade daca invarte mai mult de 1 secunda are problema la alimentarea cu combustibil(pompe injectie/motorina, conducte, injectoare) ,sfat care nu vine din carti1 point
-
Eu Good Year Eagle F1 Asymmetric 2. Foarte multumit de ele, extrem de eficiente, mai ales pe ploaie. Pret decent (~700ron/anvelopa).1 point
-
Alerta troll... jjdee mii de posturi ). Deja cand vad atatea mii si mii de posturi la un utilizator ma ia cu capul. Astia cu 245 de mii de posturi cred ca faceti vreo 4000 de km pe an, sunteti prea prinsi cu postatul si inundatul tuturor topicurilor aiurea. Ce e culmea ca tipul asta de postari nu o sa le vezi niciodata la un user cu maxim cateva sute in in cativa ani, invariabil apar de la unu cu 800 de mii! Sunteti peste tot, aproape ca nu e topic neatacat indiferent ca va priveste sau nu, ca aveti ceva de zis sau nu... Sunt doua tipuri am observat : unul e cu o atitudine patriarhala de tatic asa, care iti da sfaturi vis-a-vis de prezenta ta pe forum, ex cel de deasupra, iar al doilea tip te cearta, te contrazice, te dispera, nu o scoti nici cum la capat. Mda... no comment.1 point
-
Mai este de actualitate ? Harta este actualizata la zi ? Pentru zona Slatina-Olt ma ofer si eu: 0764420060 - Costi. Nu am prea mare experienta in motoarele de BMW dar in rest ma descurc...am ceva experienta intr-un service. Nu am avut probleme de genu' niciodata dar pe langa toate astea intotdeauna am in masina o sufa, o trusa de chei, un litru - doi de ulei, cabluri de curent si foarte multa bunavointa. In ceia ce priveste cazarea intotdeauna in umila mea casa mai este loc de 1 - 2 persoane care pot face un dus si sa traga un somn bun peste noapte ( totul gratuit )....mancarea este din partea casei . O zi buna.1 point
-
Mulțumesc! Sigur o iei mai scumpĂŁ de acolo și, poate, cu mai mulți km. Am uitat sĂŁ menționez cĂŁ, sâmbĂŁtâ, când am ĂŽnlocuit consumabilele, avea 153.850 km.0 points
-
-1 points
-
Vand 328i din 1998 inmatriculat, nu are taxa platita. Masina e asta de aici : http://forum.4tuning.ro/191-bazar-auto-masini/204320-bmw-e46-328i-inscris-ro.html si din 2010 e masina mea, inscrisa pe numele meu. Pot da fiscal, sau poate ramane asa. Acum are circa 260000 km reali. Masina s-a oprit in mers si nu mai vrea sa porneasca. Sincer nu ma intereseaza sa mai bag bani in ea, puteti veni cu tester sa vedeti ce are - se vinde asa cum e. Pret discutabil 1999 euro. Tel 0723174844 sau PM-1 points
-
Deci stiam eu ceva, n-am gresit chiar complet, euro 4 si euro 5 au fost scutite ani buni de la plata taxei, dar nu din 2007. Pe de alta parte, omul oricum e de cea mai joasĂŁ spețĂŁ, faci un drum dupa ce in prealabil l-ai anuntat ca vii, si nu mai raspunde la telefon.-1 points
-
Chiar sambata am pus o frana puternica (radar) de la 150 la 0 si s-au comportat excelent, ma duceam sanie cu niste Dinlop SP sport de iarna imbatranite, deci stiu cum e cu sania. Acelasi comportament excelent pe curbe fara tendinta de derapaj. Crede-ma, daca erau proaste le schimbam instant, nu are rost sa merg cu gume care nu ma simt in siguranta. Si discutiile pe forumurile externe au fost favorabile, de aia le-am luat. Masina este un BMW X1 xDrive.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00