Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/09/15 in all areas
-
eu vroiam 18.300 , am luat 18.000 am zis ca nu mai are rost sa ma complic pentru 300 de euro12 points
-
8 points
-
Bineinteles ca nu este bine sa pleci cu masina imediat dupa pornire. Indiferent ca este iarna sau vara, nu este indicat sa dai cheie si sa pleci cu masina rece, motorul are nevoie sa isi unga componentele si sa se incalzeasca putin inainte de a-l accelera. Un sofer responsabil lasa macar 10-20 de secunde motorul sa mearga in gol dupa pornirea la rece, chiar se simte ca masina nu merge asa cum ar trebui cand pleci de pe loc imediat dupa pornire, in special in sezonul rece. La M3 E46 chiar esti avertizat de luminile din turometru sa nu accelerezi masina la rece, pe masura ce motorul se incalzeste luminile se sting progresiv. Este ca si cum te-ar trezi cineva din somn si te-ar pune imediat sa alergi...8 points
-
5 points
-
M-am uitat acum pe BMW owners manual la mașinile pe benzinĂŁ și uitați ce scrie: ”Do not allow the engine to warm up by leaving it running while the vehicle remains stationary. Instead, begin to drive immediately at a moderate engine speed.”5 points
-
Salut, m-am decis sa-mi prezint ursul si poate mai aflu una alta din experientele celorlalti legate de intretinere/reparatie/tuning, pentru ca mi-am pierdut increderea in mecanici si service'uri, asa ca prefer sa-mi "stric" singur cotetul. Este din '90 motor 1.8 is si il folosesc ca si masina de zi cu zi. Mi-a placut de cand eram copil acest model dar, nu mi-am permissa-mi fac moftul mai devreme. Am incercat sa-l tin cat mai curat si cat mai spre original dar, pe alocuri am mai adaugat una alta. Volanul a trebuit sa-l schimb cu unul sport ca nu aveam spatiu suficient la genunchi(am 1.97m), am umblat si la suspensie, jante, etc.4 points
-
Producatorii recomanda sa pleci imediat dupa pornire, chiar sunt impotriva stationarii cu motorul pornit a masinii (pentru asta au inventat sistemul start/stop la masinile recente). Pe mine ca posesor auto care pe langa trendul eco trebuie sa tin si socoteala cheltuielilor legate de masina. Ma lasa rece recomandarile calduroase ale producatorilor. Pornesc masina vara o las pana intr-un minut sa toarca in gol dimineata, chiar daca sunt grabit si plec mai repede am grija sa nu accelerez brusc si brutal motorul pana cand acul de temperature nu ajunge in zona optima, vara se intampla destul de rapid lucrul asta chiar si la motoare diesel. Iarna ii dau timp in functie de temperature exterioara pana se "aseaza" relantiul oricum 2-3 minute si aceeasi procedura pana nu vad acul de temperature in zona optima de functionare nu bruschez masina. In zona de temperature optima merg cu masina pe toata plaja de turatii in functie de necesitati fara tine motorul subturat de dragul consumului mic, in timp economia realizata se duce pe curatat galerii, egr, turbine, filter de particule. Pentru protectia turbine nu opres motorul instant mai ales (dupa drumurile solicitante autostrada, extraurban, ture in forta) aunci cand intru la benzinarii, popasuri. In principal se aplica ce am spus la diesel-uri penru a evita alte complicatii si o intretinere mai costisitoare a motorului dar in parte si un motor pe banzina trebuie exploatat progresiv si are nevoie de un timp "de acomodare" mai ales in sezonul rece. Unii considera lucrul asta nise obicieiuri legate de soferia de moda veche dar odata deprinse te scutesc de niste bani in plus dati pe la diverse servie-uri, stress si alte neplaceri. Deci cu cartile tehnice nu prea ai ce sa te lamuresti decat daca ai studii in domeniu pricepi ce se intampla intr-un motor, comportamentul fluidelor in functie de temperatura, jocuri tolerante, cum functioneaza un sitem de ungere al unui motor. In principu se poate oricum si cum recomanda produatorul si cum te simiti tu bine ca sofer diferenta e in utilizarea pe termen lung a unui motor. Ar fi culmea daca ai o urgenta si a trebut sa pleci in ture de la prima cheie sa ii spui unui om ca s-a stricat masina dar daca o face zi de zi .. atunci sigur vor fi si consecinte.4 points
-
In probe si inox la vopsit , arata bine chiar si asa http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_6353_zpsgm5fredj.jpg3 points
-
Cum conducem daca motorul e diesel? Exista discutii numeroase pe aceasta tema, a modului de exploatare a motorului diesel in traficul real, cu adevaruri si bineinteles cu folclor, asa ca o sa incercam sa reglementam putin aceste idei, pentru ca oricine foloseste un automobil cu motor diesel sa o faca asa cum trebuie. Si probabil o sa scapam de multe aberatii care se aud, cum ca motorul diesel, mai ales cel cu turbo, ar fi mai putin fiabil, ca turatiile ridicate dauneaza, ca iarna nu porneste si asa mai departe... Vom aseza motorul diesel la locul lui firesc, in galeria marilor realizari ale tehnicii moderne si vom explica avantajele si dezavantajele sale, precum si felul in care trebuie tratat pe perioada vietii sale, pentru a oferi randament si satisfactii maxime utilizatorului. Diferentele esentiale in exploatarea unui motor diesel fata de un propulsor similar, dar alimentat cu benzina, apar din constructia si principiile de functionare diferite. Dieselul porneste doar prin comprimarea combustibilului in camera de ardere, motorul pe benzina este pornit prin scanteile provenite de la bujii. Dieselul, pentru a obtine performante similare cu propulsorul pe benzina, are nevoie de supraalimentare, ca atare constructia sa este ceva mai complicata, de unde si legendele care apar, ca atunci cand dieselul cade, costurile de reparatie sunt mari. In general, un motor diesel modern common-rail are printre principalele componente o pompa de injectie de inalta presiune, injectoare, bujii incandescente, un intercooler si o turbina, precum si diversi senzori, ingenios "aranjati" in jurul blocului motor. Fara indoiala, majoritatea sunt piese de inalta tehnicitate, asadar sunt scumpe... Pompa de injectie apare si la motorul pe benzina, dupa cum unele propulsoare cu aprindere prin scanteie pot fi si supraalimentate cu turbo. Asemanarile se opresc insa aici... Ce inseamna o exploatare rationala a motorului diesel? Foarte succint insemna o pornire si o folosire normala, o intretinere regulata si conforma cu manualul de service, precum si o oprire corecta. Respectarea unor reguli simple de utilizare a unui motor diesel, in functie de anotimpurile anului, duce la o viata lunga si lipsita de griji a acestuia si implicit a proprietarului masinii respective. Pornirea Pe timp de vara, pornirea unui motor diesel se face astfel: cu pedala de ambreiaj apasata, se pune contactul, se asteapta stingerea martorilor luminosi din bord, se actioneaza cheia pentru pornirea motorului. Se asteapta cateva secunde pentru stingerea martorului de presiune a uleiului, dupa care se poate demara automobilul. Orice alte artificii facute la pornire sunt inutile si incorecte. Iarna, trebuie indeplinite minime conditii pentru o pornire usoara si fara probleme a motorului diesel: bateria in stare buna, bujiile incandescente functionale si obligatoriu motorina de iarna in rezervor. Daca aceste conditii sunt indeplinite, pornirea se face astfel: cu pedala de ambreiaj apasata, se pune contactul, se asteapta stingerea martorilor luminosi si a martorului de functionare a bujiilor incandescente (poate dura mai mult, in functie de temperatura de afara), se inchid toti consumatorii inutili (radio, lumini, etc), se actioneaza cheia de contact. Motorul trebuie sa porneasca fara probleme din prima incercare. Dupa pornire, se asteapta cateva secunde, pana la o jumatate de minut, dupa care se va pleca cu automobilul, mentinand o turatie in jurul a 2200 rpm (depinde si de motor), pana la incalzirea completa a motorului, dupa care se poate folosi regimul de turatie normal, indicat in manualul de utilizare. Orice fortare a motorului rece, prin turarea excesiva si inutila in gol, functionarea indelungata la ralenti si folosirea turatiilor ridicate in mersul normal, inainte de incalzirea completa, sunt elemente foarte daunatoare sanatatii motorului. Important: bujiile incandescente sunt actionate automat, in functie de temperatura ambianta! Uzual, temperatura prag de functionare a acestora este de 15 grade Celsius. Peste aceasta temperatura bujiile nu se incalzesc, asadar neaprinderea martorului nu inseamna ca sunt defecte, ci ca nu este nevoie de ele pentru ca motorul sa porneasca. Bujiile defecte se inlocuiesc doar cu bujii de acelasi tip si marca; in cazul in care nu se gasesc ca cele existente pe motor, se va cumpara un set nou, cu caracteristici similare si se vor inlocui obligatoriu toate. Daca temperatura este cu multe grade sub 0, timpul cat sta aprins martorul este mai mare. Exploatarea Exista ideea ca dieselul este normal sa mearga la turatii reduse, de aceea multi folosesc schimbari frecvente ale vitezelor, mentinand turatia in jurul a 2000 rpm sau chiar mai jos, in speranta unui consum redus si a unei fiabilitati crescute a motorului. Gresit! Un diesel modern poate avea regimul de mers continuu uzual la circa 4000 rpm, unele motoare mergand pana la 5200 rpm; a tine un astfel de motor la doar 2000 rpm nu are cum sa fie o idee buna. Asadar, in exploatarea motorului diesel trebuie sa se tina cont de doua aspecte importante: turatia de cuplu maxim, unde raspunsul motorului la solicitari este foarte prompt si turatia la care turbina supraalimenteaza motorul efectiv, moment in care turbina este supusa unor solicitari fizice importante la nivelul pieselor rotative. Mai precis, turbina functioneaza tot timpul cat motorul este pornit, insa eficacitatea ei se simte pe o plaja de turatie (zona de lucru). Nu dorim sa intram in explicatii tehnice, ci ne vom rezuma la a explica modul cum trebuie utilizat motorul corect. Totusi, trebuie mentionat un fenomen daunator ce apare datorita turbinei, cunoscut intre specialisti sub denumirea de "surge". "Surge" este situatia in care turbina livreaza mai mult aer decat poate motorul sa inghita in acel moment, ceea ce cauzeaza un surplus de aer in admisie. Urmarea imediata: valuri de presiune inapoi in turbo, favorizand aparitia fenomenului de "forfecare" a axului sau paletelor turbinei, deci distrugere iminenta. Presupunand ca motorul este deja la temperatura sa normala de regim, mai exista o restrictie ce se aplica in utilizare: pana cand turbina intra in zona sa de lucru, adica undeva peste 1800 rpm, nu se va accelera cu pedala la fund. Practic, se pleaca cu treapta I pana la circa 2200 rpm, se schimba treapta a doua, se accelereaza uniform, fara a depasi jumatate din cursa pedalei de acceleratie, pana la atingerea turatiei lucru a turbinei, dupa care se poate folosi pedala de acceleratie fara restrictii. Astfel se evita pe cat posibil aparitia fenomenului periculos denumit "surge"... Mai pe romaneste, atata timp cat motorul este in ture peste 2000 rpm, se poate accelera fara grija; pana la atingerea a 2000 rpm, in orice treapta de viteza, se recomanda insa o accelerare progresiva. Atata timp cat turometrul indica o turatie intre 2000-3800 rpm, cu variatii in functie de specificul fiecarui motor (la 1,7l CDTI Opel cu turatia maxima de 5200 rpm folosesc uzual schimbari ale treptelor la peste 4000 rpm si turatii de mers continuu de 3500-4000 in orice treapta - evit in treapta I). Oprirea motorului Se pare ca o cauza importanta a cedarii turbinelor la motoarele diesel este si oprirea incorecta a acestora, in ciuda specificarii metodei de oprire in toate cartile tehnice ale automobilelor diesel. Asadar, dupa rulajul indelungat in regim de autostrada, la turatii ridicate, sau urban cu semafoare frecvente, odata ajunsi la destinatie nu orpiti motorul imediat! Racirea brusca a turbinei poate afecta buna functionare a acesteia, cu efecte din cele mai neplacute la nivelul lagarelor, adica scoaterea din uz a turbinei. Corect si recomandat este ca la sosirea la destinatie sa lasam motorul sa "rasufle" putin, ca turbina sa se raceasca. E suficient un minut la ralenti pentru a prelungi viata turbinei: pana stingeti radioul si va adunati ce aveti de luat din masina, lasati motorul sa mearga, o sa va bucurati de el mai mult... Intretinere Dincolo de faptul ca trebuie urmate indicatiile din cartea de service, cu privire la intervalul reviziilor, se recomanda un ulei bun si consumabile de calitate. Important pentru sanatatea motorului si in special a turbinei este filtrul de aer: daca turbina prinde numai putin praf e suficient pentru a se distruge rapid. Utilizati doar consumabilele recomandate de constructor, un ulei neconform sau un filtru de aer prost pot distruge turbina si uzeaza motorul, un filtru de motorina de calitate indoielnica poate duce la distrugerea pompei de injectie, cu costuri de reparatie foarte mari. Nu este de neglijat nici calitatea motorinei folosite: practici ca cele uzuale pe la noi, adica folosirea motorinei cumparate de pe la diversi soferi de camion sau de prin statii de combustibil anonime, poate avea efecte neasteptat de proaste pentru motorul diesel. Alimentati cu motorina buna, adecvata sezonului, chiar daca este usor mai scumpa: cativa euro economisiti nu justifica reparatii de mii de euro la motor3 points
-
Deci treaba sta in felul urmator.cea mai mare prostie este sa lasi dieselul la relanti dimineata ca sa urce putin temperatura.dieselul se incalzeste fff greu la relanti .un motor are cea mai mare uzura cand e rece.din cauza asta nu trebuie lasat la relanti mai mult decat 15 20 sec pana isi ia ulei cum trebuie.dupaia plecat cu el si nu dus in 3 4 mii de ture pana nu ajunge in temperatura.cel mai ok lasat 5 10 sec vara si 15 20 iarna.dupaia plecat ca sa se incalzeasca3 points
-
paparazzi ... http://s12.postimg.org/626i7tofx/DSC_0800_Medium.jpg http://s12.postimg.org/viadk9eyl/DSC_0801_Medium.jpg http://s12.postimg.org/y3kjlitq5/DSC_0802_Medium.jpg http://s12.postimg.org/hd4kig5x9/DSC_0838_Medium.jpg3 points
-
Chiar .... Tu ai mers cu masina,povesteste-i colegului Krebs ca nu tot ce se vede pe youtube e ca in realitate.2 points
-
Am specificat clar ca nu are in cap sa faca asta deoarece si-ar lua prea putin si a bagat prea mult in aspect cat si in mecanic ca sa o vanda, nici eu nu as vinde-o, ramane in familie masina, stiu sigur!2 points
-
Au ajuns sticlele de far + bara spate montata de proba [nu am mai rezistat sa o puna vopsitorul :hyper: ]. Maine intra masina la vopsit integral. http://105.imagebam.com/download/F_8OSlzHRaaC0KS2T47z-g/41466/414657356/2.JPG http://107.imagebam.com/download/01H5x_hetfhQae58TGr5vg/41466/414657832/IMG_2485.JPG http://107.imagebam.com/download/Jeb8vztngyy3dLOsUhQE0w/41466/414657349/1.jpg2 points
-
Debitul pompei de ulei nu tine de turatie?Deci daca accelerezi usor,nu ajunge uleiul pe unde trebuie mai repede?Asta insemnind un timp mai scurt in care motorul functioneaza cu ungere precara? Eu personal,pornesc,astept stingerea becurilor in bord,pina pun centura,ma aranjez in scaun sa zicem trec 30 sec-1 min(tot timpul asta motorul la relanti),apoi plec conducind moderat pana ajunge la temperatura optima.Fac asa de 19 ani si sute de mii de km,si nu am avut probleme .2 points
-
2 points
-
2 points
-
Daca le schimbai mai repede, te scapam eu de sistemul ala Hifi. Asa m-am chinuit sa gasesc ceva decent si tot au fost probleme... Toata lumea vinde piese din dezmembrari intr-o stare deplorabila dar vrea pret de nou.2 points
-
masina s-a vandut acum 40 de minute ... o sa ajunga la Braila ... se poate inchide threadul , ms de gazduire !2 points
-
Ai avut DPF, s-a scos dar doar mecanic, din soft nu s-a scos. Vb cu cineva sa il scoata si din soft si nu o sa mai ai probleme.2 points
-
consumul la un stil de mers fara mila in DS a fost de 10.7 , pot sa spun ca se simte greutatea caroseriei , Scuze dar eu nu cred ca a consumat atat sau tu ai mers doar cu 90 km/h. Mie motocicleta mi-a consumat 10 % pe traseul ala2 points
-
1 point
-
La banii aia, cu taxa platita, daca n-a fost dauna totala merita luata indiferent de km.1 point
-
:up: Si alea 30 sunt mai mult de conjunctura si la mine.1 point
-
Am ramas cu: - 4 midbass de Logic 7 - 2 subwoofere de Logic 7 - 1 amplificator HiFi (4 x 25W + 2 x 40W). Tweeterele de Logic 7 (4 bucati) le-am dat instant. Am vandut pana acum 5 perechi si se dau ca paine calda, nu inteleg de ce Preturile le pot pune si aici, 200 RON / perechea de midbass si 500RON / perechea de subwoofere. Pentru amplificator inca nu am un pret. Preturile cu care am vazut la vanzare (550-600RON) mi se par putin cam mari, iar 250RON - cat zicea Cosmin - mi se pare cam putin. Instalarea nu e chiar usoara, adica nu e 'plug and play', trebuie trase cateva perechi de fire suplimentare. La mine a durat 3 ore cand am facut trecerea de la standard la HiFi.1 point
-
Eu mai mult de 30 de secunde nu o las dimineata. Se cunoaste ca la relanti motorul are cea mai slaba ungere. Merg foarte moderat pana cand motorul ajunge la temperatura optima.1 point
-
Beru, nu cred ca ma insel, sunt cele originale si garantia data de fabricant e de 40k mile sau peste 60k km. Nu in ani... ca daca nu folosesti masina un an.. Sau ele nu "lucreaza" decat o iarna.. din acel annu e suficienta garantia.., asta dupa ideea ca doar la pornire ar fi solicitate.. /greseala de fapt, ele se incing si la arderea noxelor din filtru, unde e filtru, cat e necesar.. Iar ca sa ajungi la bujiile alea trebuie data admisia jos si e mult de desfacut..1 point
-
Pentru 20-30 RON in plus nu se merita sa pierzi timp, drumuri aiurea, ca sa beneficiezi de garantia aia.1 point
-
In ritmul asta,Vineri vin sa te iau de acasa,ca nu ai cu ce ajunge la intalnire :goodjob:1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
dar daca dpf nu exista ? - si clar nu exista, ce sa schimb ? am avut masina cu dpf care lucra perfect ,puteai introduce degetele in teava si le scoteai curate 100% ....La mine la masina asta ,finala a fost plina de fum de cand am cumparat masina ,acum un an.....nu da fum permanent,doar in reprize.Asa cum trebuie.DPF nu s-a vazut niciodata inj niciun meniu din Idrive.De obicei stiu ca iti spune cati km mai ai pana la inlocuirea lui.La mine nu am vazut niciodata dpf pe idrive.1 point
-
din fabrica avea sigur DPF, tocmai din cauza aceasta iti si apare in iDrive, acum ca poate l-o fi scos cel dinaintea ta e alta poveste...1 point
-
Nu mi se pare deloc decent la o masina care nu are cuplu-performanta daca era o masina care aveai o senzatie sau un cuplu bun nu era mult dar comparind cu un diesel care nu cred ca sare de 9-10 in oras si trage destul de bine+cuplu. Cu toate ca este un motor de generatie noua 2.0 benzina tip N43,eu asa am avut cred ca si colegul la fel nu s-a facut un progres semnificativ fata de e46 valvetronic care au aceleasi probleme si nu sint fiabile in timp,singurele motoare de la bmw in 4 cil benzina sint cele de pisica si e46 M43 de pe nfl care sint fiabile si mult mai simple.1 point
-
1 point
-
gresesti, de la 1 ianuarie 2007 si masinile noi au platit taxa de inmatriculare. totusi putina grija la cele care au prima inmatriculare in primele 1-2 luni din 2007, pt ca au existat masini cumparate (sau aduse)in noiembrie decembrie 2006 si care din lipsa de timp nu au putut fi inmatriculate pana la 1 ian 2007. masinile astea intr-adevar nu au platit. dar o masina sa zic din iulie 2007, luata de noua din Ro, 100% are taxa platita! scutirile de plata a taxei au fost incepand cu 15 decembrie 2008 pana prin 2010 pt cele euro4 noi sub 2000cmc apoi de prin 2009 sau 2010 pt cele euro5 noi. masina aia avand nr cu 3 cifre ori nu este prim proprietar ori a schimbat la un moment dat numerele (putin probabil). alta varianta este ca firma de leasing sa fi fost primul proprietar, el al doilea si te poate pacali ca el a avut-o de la inceput. in cazul asta neaparat trebuie sa ii ceri ceva documente care sa ateste asta ca dupa carte nu iti poti da seama.1 point
-
1 point
-
Ma apropii si eu de final, i-am vopsit jantele, am montat distantierele pe spate de 2cm, am si pt fata de 1cm dar mai trebuie sa cumpar 10 prezoane mai lungi, am montat si macaralele electrice, maine sper sa-mi monteze si modulul de inchidere centralizata cu comanda de pe cheie ...apoi pot sa ma apuc de asamblat interiorul.1 point
-
Am reusit sa imi fac ce mi-am propus in ultima perioada Retrofit panou vechi tip "aragaz" cu panou clima high de pe e60 LCI http://s21.postimg.org/srqw5evsz/image.jpg http://s21.postimg.org/fz2s5hk77/image.jpg http://s21.postimg.org/hph7t8ccj/image.jpg http://s21.postimg.org/f1rrivjb7/image.jpg Si sistem audio individual http://s27.postimg.org/o4fscvr77/image.jpg adult image host1 point
-
La bugetul asta nu merita mult mai mult o panamera turbo? nu cred ca exista comparatie intre ele..1 point
-
Frumoase poze in superba locatie cu o masina minunata ! Foarte bine arata cu folia inchisa pe spate avand in vedere ca e neagra.1 point
-
Daca incepi sa investesti bani in masina pentru estetic parerea mea e ca nuno sa recueprezi nici macar 1£ la vanzare, ai dat cat ai dat pe masina si daca mai bagi 500£ in ea peste 1 an la revanzare sa zici mersi daca mai iei 500-600 mai ales ca e benzina. asta e gandirea mea, la e60-u meu singura investite estetica au fost geamurile negre si asta pentru ca am copil si era nasol cu soarele, in rest bani in partea mecanica cand e nevoie. La fosta masina la fel am facut si mi se pare cel mai ok. Daca esti pasionat si vrei sa modifici, imbunatatesti o masina cumpara macar un e90 bagi bani si sti ca o ai pe cativa ani buni, dar sa bagi bani intr-un e46 in Anglia nu prea e de bine Ps: asta e doar parerea mea daca tu poti desigur sa faci ce vrei1 point
-
Mulțumesc! Sigur o iei mai scumpĂŁ de acolo și, poate, cu mai mulți km. Am uitat sĂŁ menționez cĂŁ, sâmbĂŁtâ, când am ĂŽnlocuit consumabilele, avea 153.850 km.1 point
-
Cateva poze facute azi cu telefonul, scuze de calitate. http://s17.postimg.org/wtin5ovjf/forum_1.jpg http://s17.postimg.org/xx2rhng6j/forum_2.jpg http://s17.postimg.org/6woyt2rvv/forum_3.jpg http://s17.postimg.org/tcgl2pwh7/forum_4.jpg http://s17.postimg.org/gsq1spxnv/forum_5.jpg http://s17.postimg.org/6g3r6n44r/forum_6.jpg http://s17.postimg.org/alensk1wr/forum_7.jpg http://s17.postimg.org/9kef3fkx7/forum_8.jpg http://s17.postimg.org/k8mrg0ka3/forum_9.jpg http://s17.postimg.org/4ofdpha5n/forum_10.jpg1 point
-
1 point
-
Ți-am dat plus. Te-am salvat? :console: Încă o bilă albă pentru ziua de apoi! Și la postul anterior ți-am mai dat un plus. La câte minusuri, se întâmplă ... ceva?1 point
-
1 point
-
Multumesc! E ok ca si design exterior e60-ul,poate umpic mai precar la interior,cel puțin cele fara prea multe dotĂŁri1 point
-
Se gaseste sa il comanzi separat part number 13 71 7 803 842 costa vreo 35 lei Trebuie sa-l schimb si eu ca si la mine deja e umed, si am uitat.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00