Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/14/15 in all areas
-
ar da bine in capota, si pe fata si pe spate. Ar fi fain ca la deschiderea usii intai sa dea niste blitzuri, putin fum si apoi sigla de M. Ceva senzational, gen coboara Dumnezuel din BMW. deci pe bune, nu conteaza ce zice lumea, ca e tiganeala, cocalarie sau altceva,lumea e mare e loc pentru toti.3 points
-
Fii BARBAT!!! Nu platii rovinieta!! Cat despre "holograme", eu zic sa pui! djtaotao e invidios, iti zic sigur3 points
-
Da eu sunt. Care e problema? Eu sunt acela care acorda prioritate la pietoni, care poarta centura de siguranta, care NU merge cu proiectoarele aprinse toata ziua si toata noaptea ( exceptand situatiile de ceata ), acela care nu parcheaza ca un tampit, ci se gandeste si la altii inainte de lucrul acesta, acela care pe langa siguranta mea se mai gandeste si la a celorlalti participanti la trafic indiferent de rolul acestora, acela care asculta muzica doar pentru el in masina, si care nu arunca gunoaie pe strazi, etc. Acest cocalar sunt eu si degeaba incerc sa va fac sa intelegeti ca un sistem in plus pe masina nu este daunator, ci te ajuta in situatii critice si iti ofera mai multa siguranta. BMW nu este o masina de drift nici una de curse, ci este o masina cu tente sportive. Pentru ce vorbiti voi acolo aveti nevoie de o masina pregatita si de un circuit, nu de o strada si de obstacole. Referitor la situatia cu momente de iarna, sunt persoane care merg la munte in fiecare sfarsit de saptamana si intalnesc situatii de carosabil plin cu zapada pe rampe suficient de inclinate si care nu isi ia un BMW doar sa imresioneze vecina de la garsoniera numarul ciunspe. Dar ce sa faci, asta e romanul, ”cand nu ajunge la struguri sunt acrii”.3 points
-
Pai se poate?! Puteai sa o spui in alt mod. E urat sa jignesti omul pt o amarata de parere. Nu cred ca ti-ar fi picat nici tie bine2 points
-
Asculta aici djtaotao nu ma zarcesc de rovinieta aia de rahat ca drumurile din tara lasa de dorit sunt pline de gropi pana la urma eu platesc toate taxele full casco peste 2000 de euro anual si altele nu vreau sa ma cert aici pe forum daca vrei sa vb dami un pm ca iti dau ce doresti2 points
-
2 points
-
niciodata nu pot intelege cum f multa lume are impresie ca masina lor este cea mai intretinuta iar in rest TOT ce se gaseste pe piata sunt niste cazane. 2500-3000 euro este un pret corect pt un e46 coupe 1.9 benzina care poate avea minim 15 ani vechime. apropo alea pe bg, volan dreapta sunt cam 1200-1500.2 points
-
Myx, eu iti recomand baietii de la carbonsystems.ro, eu am colantat la ei trimurile laterale acum aproape 2 ani, nu au nici o problema nici in momentul de fata, ca si costuri a fost ceva gen 100-120lei toate trimurile exterioare+grila+bandou portbagaj.2 points
-
2 points
-
Azi am inregistrat in trafic datele de pe KCAN2 si FA-CAN ca sa fac Speed Limit Info functional si in Romania cu KAFAS gen.1 BMW a pus pana in 06/2012 Speed Limit Info (KAFAS1) impreuna cu navigatia CIC. Sistemul nu merge in Romania deoarece hartile pentru CIC nu contin informatia de baza pentru SLI in Romania. Dupa 06/2012, BMW a trecut la KAFAS generatia 2, impreuna cu NBT, iar hartile Next contin in sfarsit si datele necesare pentru Romania. Cu toate ca am facut upgrade la NBT, am in continuare pe masina KAFAS generatia 1 care asteapta informatiile de limita de viteza de la un CIC, deci in continuare SLI nu functioneaza. Proiectul urmator este un CAN-id translator care sa citeasca de pe KCAN2 informatia de SLI de la NBT si sa o transmita modificata pe FA-CAN astfel incat KAFAS sa o poata afisa. La o prima analiza a inregistrarilor, sistemul e destul de simplu, NBT transmite doar 2 adrese necesare SLI, un wake-up si limita de viteza in hexa. Arata promitator si sper ca saptamana viitoare sa finalizez si acest proiect si sa pot face functional SLI generatia 1 cu NBT.2 points
-
Mai gresim si noi ca suntem ingineri ) dar totusi cred ca ai gresit sectiunea / forumului ca nu ii forum gramatical ....2 points
-
Salutare tuturor! M-am hotarat sa imi prezint si eu masina aici chiar daca nu are nimic special. Dupa ce am vandut prima mea masina un E46 facelift pe care l-am tinut 5 ani si am fost super multumit de el m-am hotarat sa trec la un seria 5 E60 LCI. Dupa o luna de cautari, probe si teste pe la reprezentante a aparut si masina pe care o voi prezenta. Ca si dotari nu are rost se le mai scriu le vedeti mai jos la VIN DECODING> Pot spune ca masina are 159k km si chiar sunt reali, a fost adusa din Germania in septembrie 2014. O am de trei saptamani si pot spune ca sunt multumit de ea, am facut un singur drum mai lung de aproximativ 400 de km si dupa parerea mea se conduce foarte bine chiar daca eu am avut unele indoieli cand am cumparato pentru ca este automata si eu as fi vrut manuala, dar acum nu imi pare rau ca am facut alegerea aceasta. Singurul lucru care il regret ca nu il are masina sunt scaunele confort. Nu mi-am dorit o masina cu piele, chiar daca arata mai bine mi se par mult mai confortabile si mai practice scaunele din material textil. De cand am luato am facut o mica modificare in sensul ca i-am colantat grilele pentru ca nu imi place cromul pe masina. Inca un aspect care m-a bucurat este ca masina nu are pachetul de crom pentru ca ar fi trebuit sa colantez toate elementele cromate. Ca planuri de viitor as vrea sa fac urmatoarele "modificari", daca le pot spune asa: -geamuri colorate -pachet M exterior -dubla evacuare -AE lumina alba Data for vehicle identification number Model description: 520d Market: Europa Type: NX31 E-Code: E60 (MUE) Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: N47D20O0 - 2,00l (130kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Schwarz 2 (668) Upholstery: Stoff Fluid/anthrazit (ALAT) Production date: 01.07.2009 Assembled in: Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S2SBA BMW LM Rad Sternspeiche 242 BMW LA wheel, star spoke 242 S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S339A Shadow-Line Shadow-Line S3DYA Einstiegsleisten S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S464A Skisack Ski bag S465A Durchladesystem Through-loading system S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4ATA Interieurleisten hochglänzend schwarz Interior trim finishers black high-gloss S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S612A BMW Assist BMW Assist S614A Internet Vorbereitung Internet, preparations S615A Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information S616A BMW Online BMW Online S620A Spracheingabe Voice control S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 fßr DVD Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices S6ABA Steuerung Teleservices Control for Teleservices P7H1A SPECIAL EDITION S7SPA Navi Professional/Handyvorber. Bluetooth Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A Länderausfßhrung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8S8A Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec. S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection http://s9.postimg.org/6pl324mrz/Photo_31_05_15_11_49_25.jpg capture http://s24.postimg.org/kr9fcu1dx/Photo_31_05_15_11_49_57.jpg free jpeg images http://s10.postimg.org/3qv65nvbt/Photo_31_05_15_11_50_36.jpg free photo hosting http://s1.postimg.org/9xvmew1f3/Photo_31_05_15_11_50_48_1.jpg photo uploader http://s23.postimg.org/b9tkgnpkr/Photo_31_05_15_11_51_12.jpg photo uploader Si ca sa fie treaba buna in weekend am parcat masina undeva in centrul orasului si am mers cu prietena la film. Cand m-am uitat in dimineata urmatoare la ea vad doua dungi destul de evidente pe bara din spate. Am atasat si o poza . http://s28.postimg.org/7fe5ujtf1/Photo_31_05_15_11_49_48.jpg picture hosting1 point
-
Vand E46 fabricatie 1999, in acte 1,8i cu swap motor, cutie, cardan, electronica de 2,8i. Raport diferential 3,45. -ofer fiscal, taxa nerecuperata. Dotari: -bara fata + spate M-tec 2; -faruri cu lupe Morimoto, bixenon cu angel-eyes; -scaune reglabil electric, cu incalzire, reglaj lombar; -bancheta fixa cu incalzire; -oglinzi incalzite, rabatabile electric, oglinda interioara cu autodim; -volan M multifunctional; -navigatie 16:9 MK4, harti 2015, soft lb. romana, TV, camera marcharier; -sistem sonorizare Harman-Kardon 10 dif. + subwoofer si amplificator Alpine; -perdeluta electrica luneta; -deschidere portbagaj din interior; -pachet lumini confort; -alarma cu inchiderea geamurilor din telecomanda; -suspensie FK reglabila montata 08.2014; -sistem franare majorat 324mm cu discuri ATE Power + placute ate, noi; -jante oem style 144 (de pe E60) 17" -jante tabla iarna 16'' cu anvelope Pirelli 6mm profil; -6 Air-Bag, ASC, geamuri electrice fata. Masina se prezinta foarte bine tehnic. Estetic, mici zgarieturi specifice. Are mapa cu documente completa (manual utilizare, carte service, manual utilizare navigatie). Pret 3800 euro negociabil. Telefon:0743019281 http://s18.postimg.org/q7p5p0ll1/Picture.jpg http://s18.postimg.org/v14bg4sp1/Picture_050.jpg http://s18.postimg.org/qx3cnmwqt/Picture_061.jpg http://s28.postimg.org/3l2kcb3xl/Picture_047.jpg1 point
-
Are dreptate Cosmin , cele cu volan pe dreapta la preturile acelea sunt, intre 1200 si 1800 maxim. Scuze colegului Dani de offtopic.1 point
-
Omul sfinteste "masina". Bv Myx, o masina f ingrijita pe care o vei vinde repede iar viitorul proprietar iti va multumi de 2 ori.1 point
-
1 point
-
Si daca esti in tranzit? Intr-o tara dai foliile jos si in alta le pui o modofici dupa fiecare granita. Scuze ca sunt off topic dar eram curios1 point
-
Din cate stiu consumul (instant si mediu) se face de fapt pe volumele de aer aspirat nu pe masurare volumetrica a combustibilului, care are volume diferite in functie de temperatura (dilatari si co tractii). Pana la urma este informativ, nu exact. Chiar si cel de la pompa poate fi eronat (litri nu este echivalent cu kilograme adica volum nu este egal cu masa).1 point
-
nu ai senzori de lumina, ploaie, nu ai pachet m (o dotare f importanta), nu ai navigatie, nu scrie nimic de oglinzile pliabile electric (sigur nu le confuzi cu oglinzile electrice?, e drept poate au fost puse de vreunul din fostii proprietari), nu ai sistem harman kardonn. ai o masina dotata, poate putin peste medie dar sa nu mai spui ca este full pt ca te faci de ras . nu este nici macar aproape, sper ca nu te superi nu vorbesc cu rautate sau eu stiu. e foarte greu sa existe un e46 care sa le aiba pe toate, mai ales nonfacelift. mai gasesti pe la facelifturi dar si acolo tot lipsesc 1-2 dotari.1 point
-
Va salut, m-am hotarat sa vand BMW-ul seria 7, E38.Pret 4000 euro. Masina este din 1996, luna a zecea, are motorul de 2500 diesel si este super accesorizata, ca toate modelele seriei 7, de altfel. A fost inmatriculata in Romania in anul 2010, proprietar, taxa platita si nerecuperata. Cartea service este completa de la 0 km pana la cei 301.000 cat are acum masina. In Italia, tara de unde a fost adusa, s-au schimbat : compresor clima, pompa de motorina, ulei si filtru in cutie. Ca dotari deosebite as enumera suspensia reglabila, pielea albastra, geamurile duble, alarma originala, functia confort geamuri,etc Motorul si cutia functioneaza impecabil(motorul porneste usor la rece/cald, cutia schimba corect). Singura "problema" care am avut-o : s-au infundat scurgerile de la condensatorul de clima, lucru remediat simplu si rapid. Are schimbat tot ce trebuia la tren rulare fata/spate, baterie noua, bujii, antigel, curea accesorii si alte maruntisuri. Ulei Liqui Moly, filtru ulei, aer si habitaclu (Mann)la fiecare 10.000 km. Anvelope iarna noi pe jante originale 16" style 15 si anvelope Continental vara pe jante originale 18" style 37 M. Masina este economica, usor de condus si nu are nici un fel de problema tehnica, fiind folosita ca a doua masina-concedii, etc Pretul de 4000 euro este simbolic , pentru asemenea masina care se adreseaza cunoscatorilor si pasionatilor. Pentru detalii va rog sa ma contactati; telefon 0735 226627. Masina este in Campulung Moldovenesc, Suceava Va multumesc ! Nu stiu din ce motiv nu pot incarca poze ! Apare driver error ! Mai incerc !1 point
-
Da. Am avut pe pe fosta masina si nu m-a oprit niciodata politia. Merg pe noroc acum. Am auzit ca s-ar putea sa vina o lege in care e permisa si folia pe fata.1 point
-
a trebuit sa modific poza pentru ca nu imi dadea voie sa mai uploadez , masina este exact ca in poze .1 point
-
O masina frumoasa si cu gpl. Aviz amatorilor care spun ,, daca ai ajuns sa pui gpl pe BMW, inseamna ca nu ai bani sa-ti permiti BMW". http://www.ebay.de/itm/BMW-650Ci-M6-Umbau-SMG-Prins-LPG-EZ-12-06-TUV-NEU-115tkm-Carbon-KeylessGo-Hartge-/191590761916?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item2c9bb305bc1 point
-
cu ajutorul unui prieten astazi am testat Bilt Hamber Auto-Balm , rezultatul ---- am comandat 2 cutiute de 250ml http://s13.postimg.org/rcpsc32av/bilt08_Medium.jpg Cateva poze din pacate soarele era pierdut prin nori .... http://s29.postimg.org/jtqig28bb/DSC_0872_Medium.jpg http://s29.postimg.org/lx0xnq847/DSC_0873_Medium.jpg http://s29.postimg.org/yr3kutaxj/DSC_0875_Medium.jpg http://s29.postimg.org/oib3ozmvr/DSC_0878_Medium.jpg http://s29.postimg.org/6gryr6suv/DSC_0881_Medium.jpg http://s29.postimg.org/i75w8klnb/DSC_0883_Medium.jpg http://s29.postimg.org/yw7c4hi8n/DSC_0885_Medium.jpg http://s29.postimg.org/8p658izyv/DSC_0886_Medium.jpg http://s29.postimg.org/inr3v09ef/DSC_0887_Medium.jpg1 point
-
Am uitat sa postez mai demult acest filmulet, asa ca il pun azi. Precizez ca in momentul filmarii, masina avea softul cu care a venit din Anglia. Initial credeam ca e stock, dar dupa un run pe Dyno Dragos a tras concluzia ca sigur nu e stock datorita faptului ca scotea fum. Astfel, a luat softul de pe masina pt verificare si a concluzionat ca este un soft prost. Prin urmare, a pus pe masina softul stock, urmat de 2-3 run-uri pe Dyno dupa care a modificat softul stock de la 0, pana a obtinut zero lag, zero fum + protectie pt cutie. Din pacate, nu am mai filmat si run-urile cu softul custom. http://www.youtube.com/watch?v=GjuKbkaGwsU1 point
-
1 point
-
A naibii tractiune spate domle' fuge fundul de nebun Recent am condus 330d remapat cu jante pe 19" 265 anvelopele de pe spate pe la Vatra Dornei + Pasul Tihuta in sus, am stat aproape numai kickdown in curbe si nu am reusit sa fac masina sa derapeze, o fi stricata. PS: Ceva tot avea bun masina aia, ca eram non-stop cu zambetul pe buze.1 point
-
Asa fac 90% din cei care suna sa intrebe. Prima intrebare e "care e ultimul pret" si daca masina costa ex 10 mii ei zic "ofer 7 mii" ) e tipic romanesc, cu bani de logan vrei bemveu sa bagi de 20 de lei motorina ca sa dai 3 ture de cartier. In fine, chiar sunt curios daca s-au vandut mai mult de 20 de masini pe forum. Spor la vanzare!1 point
-
Acelasu lucru l-am zis si eu si prietenii care au auzit de caz si culmea ca avea si hardtop...dar din pacate ce trebuie sa se intample nu prea tine cont de imprejurari1 point
-
Azi am finalizat si controller-ul ceramic touch dar si noile ceasuri 6WB. http://s18.postimg.org/538i99b1h/IMG_1827.jpg http://s18.postimg.org/eeuk67nl1/IMG_1828.jpg http://s18.postimg.org/j20m7zaxx/IMG_1829.jpg http://s18.postimg.org/yorvlcopx/IMG_1830.jpg http://s18.postimg.org/g5dl7p545/IMG_1831.jpg http://s18.postimg.org/72p40o5d1/IMG_1832.jpg http://s18.postimg.org/gd5thy5gl/IMG_1833.jpg1 point
-
Pt interesati, 4.299 Euro. Pt bagatori de seama, gratis + o diferenta din partea mea !1 point
-
1 point
-
sa te bucuri de ea . Dar ce-i cu volanul ala agresat ? cineva si-a facut ucenicia pe el?1 point
-
1 point
-
Eu cred ca noi am incercat sa iti explicam, insa tu iti mentii opiniile initiale. De fapt, uite cum vad eu lucrurile: masina mea este din 2002, si desi nu este nici coaja,fiind o masina pe care proprietarul anterior a intretinut-o inclusiv in reprezentanta, si a fost cumparata de catre cu km reali si verificati acum 5 ani, timp in care am facut aprox. 55.000 km, din cauza varstei, sau uzurii, apar diverse defecte, indiferent de cat de solida sau bine construita a fost la vremea ei. Deoarece pentru mine masina reprezinta si un mijloc sa ma duca din punctul A in punctul B in siguranta, fara batai de cap sau costuri exagerate, eu am achizitionat un autovehicul nou (dacia, nu e secret), care este masina de zi cu zi, si care la o anumita varsta/km in mod sigur il voi inlocui tot cu un vehicul nou(ce imi voi permite la momentul respectiv), in timp ce bmw-ul in pastrez pentru plimbare, si va ramane asa atata timp cat nu va necesita investitii majore.Mai avem in familie o alta masina cumparata noua, tot non premium, si de 6 ani in afara de un senzor si consumabile, revizii, etc, nu a necesitat nici o investitie, in cei 55000 km parcursi. Si daca este sa le compar(desi este exagerat), daca ar trebui sa aleg sa raman doar cu una dintre ele, logica m-ar face sa ma despart de masina mai veche, in timp ce masina care este mai noua va reusi sa ma serveasca mai mult timp. Si chiar daca suntem pe un forum, pasiuni, blabla, in primul rand o masina trebuie sa ne transporte cat mai sigur, sa aiba costuri de utilizare reduse, sa polueze cat mai putin.....si apoi vin pretentiile de premium. Mitul masinilor premium indestructibile inca persista, insa nu exista masini care sa faca sute de mii de km, sa treaca si prin toate gropile, sa nu necesite reparatii (nu revizii), si sa coste si sume modice. Daca vrei BMW si sa te bucuri de masina respectiva, pune la bataie un buget mai mare si asuma-ti ca vei avea cheltuieli neprevazute, sau daca nu, mergi cu masina actuala cat nu reclama cheltuieli mari, strange bani si cumpara o masina noua(sau cat mai noua si putin rulata). Ca sa inchei, gandeste-te ca vei cumpara o masina similara cu cea din primul link, si care la o prima impresie ti se va parea avion, dar care mai mult ca sigur ca ar necesita(aproximex si manopera)imediat: - schimb garnituri capac culbutori, pompa vacuum, simeringuri supape, etc. 1400 lei - discuri+placute fata spate 600 lei - bucsi + brate(directie) 1400 lei - bucsi diferential 600 lei - revizie, filtre etc 450 lei - intinzator lant 120 lei Iar cand ai termina cu astea ai constata ca te lasa un rulment, iar apoi peste o luna poate vas expansiune, ceva senzori, un debitmetru, etc, iar apoi o macara geam........si asta poate continua.....1 point
-
1 point
-
iti dai seama ca alea noi sunt varza pe langa e46, dar posesorii de e36 spun ca e36-le ar fi mai bun decat e46 daca e intretinut macar 15k face asta cu motor de 1.81 point
-
1 point
-
De aici inteleg ca japca lucreaza la casco si in situatii similare se strecoara de dupa cheder si iti deschide masina din orice pozitie :twoup: Nu uita ca se poate intampla oricui .1 point
-
daca omu' are doar o cheie si mai si tine cartea masinii in torpedou....mai bine isi ia logan in leasing....ala macar are casco cu japca....1 point
-
ce numar ziceai ca ai la masina?si unde o tii deobicei parcata ? :twoup: :)1 point
-
macar mai poate folosi si altu gaura aia... :twoup:1 point
-
mai terminati cu sfaturi d-astea de furacuni. cred ca cel mai elegant este sa te duci la Bavaria si sa cumperi alta cheie :twoup:1 point
-
1 point
-
sparge unu mare,ca pe cel mic nu o sa incapi :twoup:1 point
-
sparge un stop!!! adica nah... sparge luneta... ca vad ca nu vrei sa asculti deloc...1 point
-
Pui mana pe telefon, cauti un stop ieftin si bun, il cumperi, apoi te duci la masina cu un ciocan si o dalta finutza si incepi sa spargi stopul cu mila, poate recuperezi macar becurile. In 20 min e ca noua. PS: Vezi sa sa nu spargi stopul de pe partea opusa cu cel cumparat: nu se potrivesc!1 point
-
1 point
-
Pai de fapt masina este a lu` un tip care i-a dat-o la prietenu` asta al meu la parcul lui auto si de acolo am luato, deci nu este directa chestia,in fine pe viitor poate am sa fac si ceea ce zici tu :| Culisa mai exact ar fi CHEDERUL nu ? Sau gasesti un baiat pe treaba lui, daca tu nu te descurci.1 point
-
scoti culisa exterioara a geamului si te apuci d treaba cu un carlig din sarma si o lanterna buna. tu stai sa te rogi de el ? iti faceai alta cheie... de fapt eu mi-as schimba incuietorile...ca poate i-a ramas draga....1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00