Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/16/15 in all areas
-
Dupa 5 ani de suv, de stat la inaltime,am dorit o masina cat mai joasa,luxoasa, confortabila si dotata. Initial doream un coupe pe benzina, awd, in garantie,suspensie reglabila si care sa isi faca f bine treaba pe drumurile romanesti, tapiserie deschisa (ma rog, orice mai putin negru) si cat mai bine configurat. Si cum socotelile de acasa nu s-au pupat cu ce gaseam si nici cu ce auzeam despre motoarele pe benzina am ajuns la diesel si la rwd (oricum va fi o masina pt. vreme buna). Noua achizitie,un 640d individual+pachet M si foarte bine dotat. Masina avea la cumparare 20400km, prima inmamtriculare in 05.2014, garantie 05.2016, garantie pe care am extins-o momentan pana la 05.2017 (in jur de 1400ron). In prezent am ajuns la aprox. 24500km Impresii: Cei de la bmw au revolutionat dieselul, surprinzator de silentioasa iar sunetul acela fals din difuzoare este minunat, adio vibratii la ralanti, trage f bine si nu ii fuge spatele (o vina o au si anvelopele Dunlop SP Sport Maxx Gt). Cei 313cp isi fac treaba de minune dar niciodata nu sunt suficienti . Este singurul diesel care se comporta ca un benzinar, a carui putere se simte cu cat urci mai mult in ture. Nu are nicio legatura cu vechiul 40d de 306cp, care nici acesta nu era un motor rau. Suspensia (EDC) extraoridnara, Bmw trebuia sa faca de mult asa ceva, nu are nicio legatura vechiul X6 sau cu un E60.Absoarbe neasteptat de bine gropile in ciuda jantelor pe 19 si a anvelopelor rft. Vireaza f scurt (vireaza si spatele) si efectiv se lipeste de sosea. Cutia schimba mult, mult,mult mai lin, pur si simplu nu exista comparatie cu ac. ZF insa din primele generatii, de multe ori daca nu te uiti la turometru nu simti ca schimba. Insa lucrutile difera total pe sport+ iti lasa impresia de masina sport. Materialle folosite la interior sunt peste X6,A7, Jaguar XF, E-klasse W212 chiar si CLS w218, insa sub Panamera, iar antifonarea este extraordinara.In interior la 200km/h este mai multa linistie decat in X6 la 140km/h. Farurile cu led sunt exceptionale, diferenta destul de mare fata de bi-xenon. Puncte slabe: Te face sa ii dai, sa ii dai si sa ii dai si nici nu trece neobservata in trafic11 points
-
Pai eu chiar eram interesat, ca am pe cineva care il ajut sa isi caute o masina ok dar la tine ce sa vad? -Motor euro 3, predecesorul n42 este euro 4 incepand cu 2002 dar na asta inseamna sa fie din Germnania -Optiuni f putine (in anunt ai trecut ca are xenon? pai probabil aftermarket, ca de fabrica nu, cum nu se vede nici instalatia de spalare a farurilor.) -Taxa de platit pentru urmatorul cumparator -Volan mutat (ceea ce implica daca a fost bine facut: alte faruri de europa, alte oglinzi, alta plansa de bord , ceasuri , instalatie electrica si multe altele....) Deci per final ceri aproape 6000 euro pe ce? si macar nu zici de la inceput astepti poate te suna lumea vin niste necunoscatori.. si musca cascavalul.. f urat Mult noroc cu vanzarea!8 points
-
4 points
-
Daca pachetul M e zero, suspensia Ta-technix cum e? Lasand astea la o parte, taxa e f mare la euro3 din anul ala.4 points
-
la fel faci si la masa cu familia sau in timpul cu sotia/copiii? doar e secolul vitezei si lumii virtuale, la ce sa pierdem vremea cu prostii din astea, stai pe Skype sau Whatsapp cu ei, da-i repede fuga la biroul de carton din cladirea inchiriata de corporatia pentru care lucrezi si da-o incolo de viata si de lucruri care iti fac placere, e mai important e sa crapi pentru job sau pentru niste bani in plus in loc sa faci lucruri care iti fac placere in viata? ideea este ca cine face asta o face in primul rand din placerea de-a avea grija de masina, se cheama pasiune, o chestie care nu are nimic de-a face cu a fi eficient sau a salva timp sau a reduce emisiile de CO2 sau a nu cheltui banii? get it? Cu totii stim ca eu un agregat care se uzeaza, cum la fel te uzezi si tu si noi, dar timpul petrecut facand aceste lucruri care ne fac placere e priceless!!! secoulul vitezei? tot acolo vom ajunge cu totii, doar ca poate unii atat de repede ca atunci cand se vor uita inapoi nu vor fi tinut minte nimic din cele intamplate pe aici, decat fuga la job si prea putinul timp petrecut cu cei/cele dragi...daca nu esti unul care va descoperi ceva care sa schimbe sau sa ajute la evolutia lumii asteia semnificativ, atunci eu nu vad rostul in a alerga prin viata si a face in graba lucruri care merita mult mai multa atentie si care iti aduc placere, inteleg ca poate tie nu iti place sa petreci 1 minut in plus in masina, probabil nu iti place sa/ce conduci, dar pe aici suntem destui carora ne plac masinile mai mult decat ca pe un simplu mijloc de transport. De obicei nu procedez asa daca masina e inchiriata si nu imi place, dar altfel cu orice masina pe care am avut-o la fel am facut. Iar in minutul ala in plus cat stai in masina, ca sa nu il pierzi degeaba cum zici tu ca facem noi pensionarii astia, iti poti verifica mail-urile de la birou in dimineata aia, vezi agenda cu ce meetinguri ai, iti faci o lista de prioritati pentru ziua in curs, deci chiar nu e timp pierdut, mai bine sa o faci cat astepti decat atunci cand conduci, deci vezi, e vorba doar de faptul cum iti organizezi tu timpul, poti alerga foarte tare si fi foarte ineficient, desi tie ti se pare ca te-ai dat peste cap, dar te-ai dat fara rost . L.E. Sau pur si simplu asculti motorul cand e rece, pentru mine e o placere sa aud dimineata evacuarea cum "grohaie", si daca nu ar fi V10 si ar fi L4, tot mi-ar face placere, chiar daca zici tu ca e o pierdere de timp.4 points
-
Azi am montat noua suspensie, KW -V2 http://s11.postimg.org/t8flmx3zz/IMG_8871.jpg http://s11.postimg.org/wqrljb4vz/IMG_8874.jpg http://s11.postimg.org/s3ljhjhj3/IMG_8875.jpg http://s11.postimg.org/vfjuau9a7/IMG_8876.jpg http://s11.postimg.org/y8d1uv9mn/IMG_8877.jpg Saptamana urmatoare reglaje finale + geometrie3 points
-
stii cum e chestia cu masinile lovite? daca de exemplu o lovesti tu pe a ta? e gata, buna de aruncat? daca ai un mic accident, o repari cum trebuie si te folosesti de ea in continuare? nu e bine? daca ai lovit o masina inseamna ca e game over, o duci la casat si iei alta? wtf? inseamna ca o masina lovita nu mai poate fi pusa in circulatie si ulterior la vanzare... sunt curios daca patesti sa iti lovesti masina, cand vrei sa o vinzi ce vei face. astea cu n-o cumpara indiferent de circumstante pt simplu fapt ca a fost lovita mi se pare o aberatie...in fine, fiecare face ce vrea pe banii lui3 points
-
3 points
-
3 points
-
Robotii perfecti. N-avem timp, mai nou = mai bun, mai vechi = gunoi. Daca ai cumva alta parere, esti sarac si nu-ti permiti ) tragedia e ca producatorii auto te constrang sa iei modelul nou prin costuri mari si lipsa de fiabilitate a celui vechi pe care le-ai dat o groaza de bani, nu prin faptul ca cel nou aduce in plus X. Si voi nici nu constientizati treaba asta.3 points
-
in continuare valabil GT-ul : http://s24.postimg.org/i2cqu60mt/DSC_0888_Medium.jpg http://s24.postimg.org/j76szjn3p/DSC_0866_Medium.jpg http://s24.postimg.org/4qjjkyxmd/DSC_0868_Medium.jpg http://s29.postimg.org/yw7c4hi8n/DSC_0885_Medium.jpg http://s29.postimg.org/8p658izyv/DSC_0886_Medium.jpg http://s29.postimg.org/inr3v09ef/DSC_0887_Medium.jpg http://s29.postimg.org/lx0xnq847/DSC_0873_Medium.jpg http://s29.postimg.org/i75w8klnb/DSC_0883_Medium.jpg http://s29.postimg.org/jtqig28bb/DSC_0872_Medium.jpg http://s29.postimg.org/6gryr6suv/DSC_0881_Medium.jpg2 points
-
Mai bine reparata fara istoric. Si apoi la revanzare, nuu? Ca doar asta e primul lucru la care te gandesti cand o cumperi, nu sa te bucuri de ea! Maephisto, iti recomand "piata libera", acolo totul e perfect!2 points
-
328i si 325i au generatii de motoare diferite, tot cu motor de 2500cmc este si 323i. 328i are motor m52b28 cu 193cp si cuplu 280Nm la 3950rpm 325i are motor m50b25 cu 192cp si cuplu 245Nm la 4200rpm cel cu vanos si 4700rpm cel fara vanos 323i are motor m52b25 cu 170cp si cuplu 245Nm la 3950rpm Motoarele m52 toate au VANOS si s-au pus pe e36 incepand cu 1995. Evita masinile vechi si cu combinatii in acte. La un e36(nu doar) e destul de important sa nu ai probleme grave de rugina. Motoarele sunt destul de fiabile daca au fost/sunt intretinute corespunzator.2 points
-
Am schimbat cateva mail-uri cu vechiul proprietar ( foarte cumsecade ) prin noiembrie 2014 cand era la vanzare pe olx cu ~3700-3900. Din cate-mi amintesc conversia a fost facuta in Moldova.2 points
-
2 points
-
Fii BARBAT!!! Nu platii rovinieta!! Cat despre "holograme", eu zic sa pui! djtaotao e invidios, iti zic sigur2 points
-
2 points
-
uite ca sunt care au si de 10 ani masina, din 2005 chiar, si inca merge bine .. Asta cu orice i-ai face, se uzeaza, o fi asa, da nu-i tot una daca in astia 10 ani imi bateam joc de masina sau am intretinut-o asa cum trebuie si ma pot bucura de ea inca, si urmatorul proprietar cand va fi, se va bucura de ea. Asa ca "pensionarii bmw" cum spui tu, am intretinut masinile, chiar in secolul vitezei,ca nu mori daca stai 1 min in plus cand ajungi la destinatie dupa un drum mai lung....2 points
-
in regulament nu scrie nimic de pasiune... daca ar fi, ar trebui sa fie ceva un test grila sa verifice pasiunea.. cu intrebari semnificative.. de exemplu cat de tari ai sfarcurile la prima cheie .. a. nu stiu b. taricele c.gauresc tricoul.2 points
-
Cine stie cati au masini care au fost lovite si nu au habar. Am avut un Opel 4 ani, pana sa vreau sa-l vand si un cumparator cu ochi mai ager, sa observe, nu am stiut ca aripa dreapta fata a fost revopsita, sigur in Germania. Nu te complexa! E masina, nu un om care a suferit o operatie si nu se stie cat % s-a recuperat.1 point
-
Pilot Sport 3, punct. Normale ca n-ai vrea runflat, sa-ti faca varza jantele. Asa mai bine cedeaza ele la o adica, e mai cheap .1 point
-
Foarte ciudat ca n42 2.0 143 cp este euro 4 iar al tau este euro 3 mai ales in 2005.... iar legat de taxa eu stiam asa: daca eu am inscris o masina cu ordin judecatoresc( dat in judecata etc..) eu nu mai platesc taxa si o inscriu dar daca o vand cel care o cumpara si vrea sa o inscrie pe numele lui plateste taxa... eu asa stiu.1 point
-
1 point
-
https://www.youtube.com/watch?v=9Ze_qD22JiU1 point
-
eu nu cred ca face misto, e al treilea topic (cred) dubios deschis de el, dar deh poate are prea mult timp liber1 point
-
Cu banii astia iti cumperi un alt motor.1 point
-
Eu cred ca tu mai faci si misto pe aici. Sincer cum poti spune ca mergi subturat cu o cutie automata? De ce crezi ca e automata?1 point
-
Cu cat esti mai necunoscator (botanist), cu atat esti mai cunoscator (snob) .1 point
-
si in ce an l-ai cumparat? ca una e sa cumperi un bmw din 2003 in 2009 si alta e sa cumperi un e46 din 99 in 2015 )1 point
-
Parerea mea e sa ramai la BMW. Eu am avut E46 cumparat de ai mei la 18 ani si l-am tinut fix 5 ani de zile. In cursul acestor 5 ani pe langa ulei, filtre si placute de frana am schimbat asa: o pompa de apa, bobina electromotor (in jur de 100 lei) , discuri de frana (1000 lei ATE, daca luam alta firma erau mai ieftine) , un brat bascula (aprox 500 lei) si 2 bielete antirului. Ceva de genu in jur de 2000 de lei in 5 ani de zile. Parerea mea e ca daca gasesti unul intretinut chiar merita BMW. Eu am si un VW in familie si pot spune ca desi e mai nou ca E46 e o diferenta de la cer la pamant cand te urci din una in cealalta din toate punctele de vedere.1 point
-
1 point
-
LOL! Tu vorbești serios? Ăn secunda doi ĂŽn care cineva mi-ar face asta la mașinĂŁ la o eventualĂŁ testare l-aș da jos și adio vânzare. De unde veniți cu astfel de „teste”? Du-te cu ea la service, verific-o pe elevator și cum mai vrei și gata, nu te apuci sĂŁ inventezi tot felul de metode de a afla ce probleme sunt.1 point
-
Daca-l vinzi, sper sa-i si spui viitorului proprietar despre problema asta. Asa ar fi normal si decent.1 point
-
In carter nu trebuie sa fie vacum ci o usoara suprapresiune. Cand presiunea din carter atinge o anumita valoare ccv-ul deschide si trage pe admisie ce este in carter si dupaia inchide si tot asa. Daca ccv-ul este stricat ai doua variante faci presiune pe carter pana sar toate simeringurile de la motor si ai si ungere slaba pentru ca pompa de ulei trebuie sa invinga si presiunea din carter ori ai vacum pentru ca admisia comunica permanent cu carterul sper ca am elucidat cazul1 point
-
Cam deplasata comparatia, probabil atat poti. Un quatro o sa fie superior in orice conditii unui X D. Multi nici nu au nevoie de 4x4, da' sa fie acolo...1 point
-
Daca asculti iarna, la -20 de grade, un motor care a stat minim 12 ore, o sa sesizezi un sunet mai "metalic". Un tacanit, care pe unii ii deranjeaza, pe altii ba, ca nu il aud sau il ignora. Da, incalzirea se face in mers, in sarcina, insa uleiul din motor, dupa 12ore la -20 de grade e cam vascos ca sa faca ungerea cum trebuie. Unii asteapta putin inainte sa porneasca la drum. Inclusiv eu, rau sigur nu ii face masinii. Continuand povestea cu mersul la ralanti in gol, in sezonul rece, pe motiv ca motorul nu ajunge la temperatura de 90gr, se produce condens, spuma aia cafenie de pe busonul de ulei. Ei bine, unele motoare merg si asa, altele fac dop de gheata si te uiti la masina ca nu o poti misca, motorul moare si nu mai porneste. PAREREA MEA, e ca nu strica, insa nu am nici o dovada ca face vreun bine. INSA pot sa zic 100% ca sunetul metalic ma scoate din sarite, asa ca mai bine astept acel minut. Vara la 15grade sau a 2-a pornire in ziua respectiva nu mai stau in acel minut, merg doar mai lejer pana creste aproape de optim temperatura in bord (90-ul de pe bord e de fapt un 70 real). Sa nu uitam un alt lucru important, unii isi tin masina in parcare subterana/ acoperita/ incalzita si altii afara, unde au loc. Nu poti spune ca motoarele respective au aceeasi temperatura de pornire. Masina mea sta sub cerul liber, deasta stau sa mearga putin in gol.1 point
-
Unii ar trebui sa(-si) scoata lichidul de frana (cand altii uita ca masina nu are antigel.. ii las pe altii sa ghiceasca de ce), daca nu stiu sa citeasca! (iar daca reactioneaza ca femeile, contradictoriu, ce scop isi mai gasesc p-aci..?)1 point
-
ori commenturile sunt la misto...ori pe topciul asta s-a rasturnat caruta cu prosti!?!?!?!? si nu vb de colegii care chiar sunt cu picioarele pe pamant.ci de cioflingarii astia care cersesc pomana.vor sa cumpere bemveu cu banii de la doua banci ))1 point
-
asta am spus si eu, insa fiecare are lista lui de lucururi carora acorda timp din pasiune, asa ca nu judeca, argumentul tau insa cu secolul vitezei e banal si nu are aplicabilitate mai ales cand pierzi enorm de mult timp pentru activitati pe care le faci din nevoie si lipsa de alternativa, cum ar fi la coada la benzina, la casa la supermarket, la semafoare, si tot asa, personal minutul ala de asteptare pentru mine e o placere si nicidecum o obligatie ca in cazurile de mai sus. Desi, daca ma gandesc bine, nu ma deranjeaza sa stau nici la coada la benzina si la semafoare, imi place in masina mea . Legat de zgomot, fiecare cu ale lui, nu stiu ce masini ai auzit tu, dar sunt unele pe care nici macar o moto nu le poate echivala cand vine vorba de evacuare, trust me !1 point
-
exact la fel, pe aceiasi idee recomand oprirea din 30 in 30 de minute sa aibe timp motorul sa se odihneasca :sorcerer:1 point
-
La astea euro5 apare in bord un semn albastru pana se incalzeste motorul, in perioada pana se stinge tb sa eviti accelerarile puternice La rece si uleiul are alta desitate si in functie de masina si clima se aleg diverse tipuri..., o pornire la rece echivaleaza cu parcurgerea a 500km deci daca o mai si turezi ca un cretin rece o sa tina fix 100k km Am o carte de mecanica in limba germana dupa care se preda la scoala aici, zice ca la 10k km uzura segmentilor este de 0.01mm mi se pare, deci la 500k km are teoretic 0.5mm uzura si apar pierderile de ulei si compresie... asa ca un tratament mai prietenos nu strica, daca masina este tinuta in garaj de exemplu si dimineata sunt 12-14grade inauntru motorul va ajunge foarte repede in temp de lucru....1 point
-
1 point
-
1 point
-
update...masina a stat vreo 2-3 luni...intre timp i am facut acoperis deasupra capului si mi a murit bateria originala bmw!!1 point
-
Salut! Am fĂŁcut contestație la procesul verbal al poliției și am câștigat. Defapt, "am câștigat" e puțĂn spus, pentru cĂŁ instanța a vizionat filmulețul și a dat verdictul cĂŁ accidentul s-a produs din vina celuilalt conducĂŁtor. Pentru cĂŁ cel vinovat nu s-a prezentat ĂŽn cele douĂŁ rânduri când a fost citat, lipsa lui a fost consideratĂŁ ca o declarație ĂŽn favoarea mea. Ăntr-un final mi-am recuperat banii și de la asigurari, dar nu fĂŁrĂŁ scandal. Cu toate cĂŁ aveam acte pentru toate piesele cumpĂŁrate și factura de la service-ul unde mi-am reparat mașina, ĂŁia au vrut sĂŁ-mi ofere mai puțini bani. Dar dupĂŁ puțin scandal, câteva uși trântite și o amenințare cu judecata, am primit pânĂŁ la urmĂŁ banii.1 point
-
1 point
-
da de ce sunt proaste?....am auzit ca motoarele de 3 litri sunt dintre cele mai bune?....de ce trebuie sebmentate?1 point
-
Sau vi-l dau eu gratis daca poti citi fisierul 1B de pe CIC. Oricine vrea codul FSC pentru hartile Premium 2015-2, Next 2015-2, Move sau Motion 2015 si are fisierul 1B/DE de la navigatie poate avea codul FSC gratis, doar sa imi trimita pe mail fisierul respectiv. Oferta valabila pentru toti membrii bmwclub.ro cu cel putin 20 postari.1 point
-
1 point
-
ce diferente sunt la impozit si asigurare?In acte nu e aceeasi cilindree ca si la 3.0?Stiu ca la 525 e doar diferenta de putere. In rest e super, masina, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00