Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/18/15 in all areas
-
13 points
-
6 points
-
Salutare si bun gasit. Numele meu este Angi, sunt din Targoviste, pasionat de lumea auto, posesor de mai multe Opel-uri, vreme de multi ani. Acum am schimbat putin foaia si am un E60 si un 1007. Recent, printr-un lung sir de evenimente, m-am pricopsit cu un E46 320d CR facelift. Masina, semiepava, gen nu s-a umblat la directie ca nu au reusit sa scoata prezoanele antifurt fostii propietari. Totusi, cu o investitie minima, adusa intr-o stare aproape perfecta. E46-le - mai jos in poza. Dupa scurta aventura cu E46-le, pe care am reusit performanta sa il vand cu 2650 euro in cateva zile, si cu un mic profit, m-am hotarat sa vand Vectra C din dotare, o masina extrem de dotata comparativ cu ce se gasea pe piata, contra sumei de 3000 euro, pret de Astra G. Incepem cautarile cu buget de 7000 euro, vazut cateva E60 si E90, ceea ce corespundea cerintelor mele cat de cat nu gaseam in buget. Ce gaseam in 6000-7000 erau deja semiepava(nu ar fi fost un impediment, doar ca ramaneam fara bani de investitii ulterioare), sau gaseam cu probleme la acte, inmatriculate pe BG sau foste masini de UK. Pana la urma, gasit un E60, 2004, semiepava, la un pret extrem de mic, chiar dubios as spune. Se cerea 6500, apoi 5500 ca la cumparare sa platesc aproximativ 4150 euro. Una peste alta, E60ul ma va costa 5000-5500, la final, adus in stare perfecta atat optic cat si estetic, inclusiv inmatriculat pe numele meu, lucru care mi se pare atractiv. Masina in sine, ca idee, ma multumeste, este un E60, 525 diesel comon rail, sedan, dotari standard + inetrior piele + jante pe 18" + scaune incalzite fata si spate, 206000 km pe ceasuri, 258000 in ecu motor, acestia din urma fiind probabil si cei reali. Acum e drept, la E60 se pare ca senzorul de ploaie si lumini + xenon era standard. ACul semiautomat manual nu e un impediment, e bine ca e acolo, la fel di controlul stabilitatii si al tractiunii, lucruri esentiale in ziua de azi. Ajuns cu E60 acasa, studiat problemele. Estetic, acceptabil, ar necesita vopsit bara fata si spate + cateva detalii cu polish la caroserie + un parbriz. Directie, mai bate, mai canta, dar mergea relativ bine. Frana de mana nu tine. Electric, lipsa senzor de temperatura, buton geam pasager ce refuza sa colaboreze, un senzor de parcare decedat. Motor, in mintile lui ca si interne, probleme la actuator presiunea turbo, regenerari DPF ciudate, bujii incandescente sau releu. Lumini - faruri cazute, adica nu se autoregleaza, inca nu am identificat cauza. *Schimbat in prima faza un pivot si un cap de bara + echilibrat rotile + reglat "la sfoara directia". *Apoi ajustat softul motor, avea deja cai si DPF off, dar foarte prost executate din punct de vedere software. Apelat la colaboratorii mei de la MBtuning si anulat corect DPF-ul, EGRul si pus calutii corect. Rezultat, atinge repede 200 km/h si ma simt in siguranta si minus 250 lei piesele *Pus parbriz nou, ca era matuit si spart nu vedem mai nimic nici ziua - 400 lei la Marctec-WinGlass. *Umblat la frana de mana, schimbat un cablu, tine mai bine - 50 lei. Mai trebuie sa schimb si celalalt cablu pentru o eficienta mai buna. Cu aceasta ocazie am curatat/strunjit si discurile + tamburii de pe spate. *Montat senzorul de temperatura exterioara ce era lipsa cu tot cu mufa - 100 lei. Scump tare, dar ACul face figuri fara el. *Reparat senzorul de parcare defect, de fapt instalatia intrerupta, dar am observat asta dupa ce am cumparat alt senzor SH - gaura minus 50 lei senzorul de percare luat de pe un E39, da e bun sa fie acolo. *Schimbat cureaua AC ce mi se parea uzata si completat freon + curatat radiatoare racire motor si freon, aveau pamant si insecte pe ele + eliminat o mica pierdere de antigel - 50 lei *Retusat pici pe colo vopseaua si aspectul exterior, improvizat un cheder de luneta ca cel original era distrus + un polish faruri - costuri minime. ***La costurile de mai sus se mai aduaga si alte cheltuieli, cinstea mea, a mecanicului + motorina de teste care de fapt, la cum "trage" motorul sunt extrem de distractive ***Mici cheltuieli cu acte, o rovineta, o atentie. Inca nu sunt ferm hotarat sa o inscriu pe numele meu, desi are taxa platita. Mai sunt de facut in continuare cateva lucruri dar nu au o urgenta maxima. *Joc in caseta de directie - nu curge ulei, doar trosneste in volan la viteze mici cand iau viraj. Cel mai probabil va fi reconditionata. *Desfacut admisia si evacuarea, curatate si montate la loc corect + verificat bujiile. Relativ recent a fost umblat la evacuare si bujii, insa lucrarea a fost de mantuiala, pacat de piesele noi. In momentul de fata, la cat am alergat-o din teste, a zburat garnitura de pe galeria de evacuare, care culmea, galeria, e noua. Chitaie in accelerari la cald, da remediez eu, timp sa am. *Verificat farurile, de ce nu se ridica. *Si cred ca se mai gasesc, daca nu mai fac eu... Cateva poze, cu E60ul, mai jos.4 points
-
4 points
-
Multumesc. Nu am vrut sa ii schimb culoarea pt ca iti dai seama ca as fi facut-o ca la carte: demontat absolut tot de pe sasiu[interior, fire, elemente, MOTOR, trager, absolut tot] vopsit sasiul, pe urma vopsit restul elementelor. Treaba asta ar fi implicat multa munca + 6-7 saptamani, timp pe care nu il am. Daca as mai avea inca un BMW pt daily drive pe langa, as face asta dar momentan nu. Cine stie unde ne duce viata, poate peste 2-3 ani ajung sa fac si asta, dar atunci si sub capota voi avea altceva3 points
-
Masina merge relativ bine. Probleme notabile, joc in caseta servo. Nu pierde ulei, dar, va trebui reconditionata caseta. Un tip de reconditioneaza casete, la intrebarea mea cat ma costa reparatia, raspunsul a fost "daca nu pierde ulei - nu-ti bate capul". Mai vedem, costul estimativ de remediere al casetetei e relativ mic, se invarte in zona 250 euro. De releul de bujii inca nu am nevoie stricta. Nu am mai stat sa-l repar, sa prind ceva timp liber. Oricum, nou e sub 300 lei, insa pare mai convingatoare reparatia celui vechi / cumparat altul pe original. Galeria de evacuare - ma ia cu capul - desi era noua, dupa ce am incins-o de cateva ori combinat de faptul ca montajul a fost defectuos - suruburi nestranse la imbinarea cu turbina, a inceput sa rasufle. Muncit, data jos, curatat si strans la loc, a tinut pana la prima "forja". Concluzie, ovalizata. Data jos din nou, constatat ca nu e dreapta flansa dinspre turbina, planata ca la chiuloase, pus la loc, la fel, a tinut pana la prima "forja". Concluzie, materialul din galeria de evacuare E60 aftermarket e foarte slab, tabla ambutisata si sudata, prin urmare, cea mai convenabila solutie ar fi galerie de fonta de pe modelele anterioare. Pana una alta o sa o mai dau jos odata si pun garnituri de clingherit. Se poate circula cu ea fara stres. Cateva poze cand o merge forumul... Pozele... http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/UIF7QK.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/tOdq0o.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/xlsuZW.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/CWeHdc.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/905/38Nsjk.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/ZFBZu4.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/sO7jAG.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/eblNkE.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/YTQFby.jpg3 points
-
Ultima poza cu masina in starea asta. Numar zilele pana va fi gata http://108.imagebam.com/download/V_uZy_l-tbRmzD9qnE6-hQ/41643/416423945/IMG_2501.JPG3 points
-
Va multumesc de cuvintele frumoase. Ma repet, bugetul era de 7000 euro. Masina a costat mult mai putin, asa ca puteam face relaxat o vizita la reprezentanta de diferenta de bani. Dar nu se justifica. Mie-mi "sta in mana" reparatia unei masini eficient si ieftin. Cum experienta mi-a confirmat de multe ori ca la un service multimarca mare sau la o reprezentanta esti doar tepuit, as fi fost idiot sa fac reparatiile in reprezentanta. In plus, sunt un fel de semibugetar modest, cu ceva mai mult timp liber ca altii, si tot pe deasupra, inca-mi place sa surubaresc. E60-ul nu l-am luat pentru imagine, ci doar ca voiam o masina in care sa ma simt bine la drumuri lungi. Aveam Vectra si ma multumea..., Vectra C a fost succesoarea altei Vectra C, care la randul ei a fost succesoarea altei Vectra B si tot asa pana la alta Vectra A. Evolutia fireasca ar fi fost de Insignia, insa e masina care inca nu m-a convins. Poate doar dupa 2013, dar cel putin la mine, momentan nu se justifica pretul ridicat al unei masini de 2-3 ani, asta in situatia in care cu masina mare nu am de gand sa fac mai mult de 15000/km/an. Pentru zi de zi prefer sa folosesc in general un PSA cu motor de 1.4-1.6 hdi. Cateva impresii despre E60, in starea acceptabila la care l-am adus. *Ca si tinuta de drum, merge foarte corect, pe sleauri-le facute de camioane in asfalt se misca acceptabil incaltat cu roti pe 18". Asta in ciuda jocului in caseta servo. *Motorul, este fenomenal ca si performante. La o mica comparatie cu un F10 525D N57D30 cred, motor de 3000D si 200 CP, mai nou cu 5 ani insa automat, iese categoric castigator E60 cu al sau batran M57D25, lucru observat atat de mine cat si de posesorul F10. Bine, al meu este resoftat cu probabil o idee mai mult cai fata de F10-le detunat din fabrica, dar totusi, e o performanta. *Consumul este neasteptat de mic, variaza de la 4.5% la mers cu vitezele maxim legale sau de 15% pe "full load". Momentan e undeva la 8% mixt, si nu a fost menajata prea mult. E consum similar cu cel care il aveam pe Vectra C 1.9CDTI. Oricum, ca o observatie, la 140 km/h viteza constanta, E60 consuma mai putin sau comparativ la fel fata de PUG 1007 1.4 HDI *In familie, doamna si fica-mea sunt destul de incantate, doar eu sunt sunt usor stresat lipsindu-mi lejeritatea spatiului oferite de fostul caravan. Pacat ca nu am gasit un E60 touring bun, dar asta e, poate data viitoare. *Cel mai important aspect, asta fara sa mi-l doresc, cand te dai jos din BMW ai o senzatie ciudata, o combinatie de jena si mandrie. Asta nu am observat-o numai la mine, ci si celor cateva rude si prieteni ce au imprumutat-o deja pentru "cateva clipe". Una peste alta, poze inca nu am apucat sa fac mai in detaliu, insa am mai gasit cateva. Daca nu inchide nimeni topicul, o sa mai postez in el, nu am complexe, asta e, probabil se confirma, sunt cel mai sarac posesor de BMW :winkcool:3 points
-
Era mult mai OK daca spuneam ca am platit pe E60 "doar" 7500 euro si numai freonul completat la AB a costat 100 euro / suta de grame. Din aducere aminte de la cativa prieteni BMW-isti, schimbat la capitala in reprezentanta uleiul si doua placute de frana - 1000 euro. Pai da, normal ca vi se pare ca nu sunt realist, ci sarac. Trebuia sa platesc schimburile de ulei de pe hartie, ca in realitate nu e doar decat completare, in loc sa muncesc eu si sa fiu sigur ca am facut totul corect. E clar, sunt cel mai sarac posesor de BMW Tot clar mi-e ca vreau sa sterg toipicul acesta, se pare ca daca ai BMW si nu esti snob, nu esti binevenit. LE, mersi Adi3 points
-
Multumesc tuturor Sa lamuresc un pic ... initial planuiam sa pun kitul de la ESS dar am renuntat pentru ca -am vrut instalare in house si ESS sunt in Norvegia GPower in Germania -cei de la GPower au facut un super pret pentru kit -kitul GPower pastreaza garantia de fabrica a motorului O mic plus dar si un minus .... Datorita unor intarzieri la Gpower ne-am ales cu o varianta mai puternica decat cea pe care am dat banii initial (a scos 680 cp pe dyno) dar acum recomandarea este sa se schimbe cuzinetii (si ESS la nivelul asta de putere recomanda acelasi lucru) Masina merge incredibil de bine neasteptat as putea spune In prima seara am incercat o joaca cu un GSX R750 K7 incepand de la 100 pana la 270+ km/h si dupa ce se distanteaza motocicleta 2-3 lungimi de masina M3 ul recupereaza si la 240-250 deja eram in fata3 points
-
Vand E36 cabrio - 320i (M52b20 - 150hp) Are 343000km. Masina este fabricata in 1999 si sunt al 4-lea proprietar in tara (adusa fiind in 2009). Dotari : ASC Scaune incalzite Volan M-pack Oglinda interioara cu senzor anti-orbire Climatronic Tempomat OBC mare Decapotare electrica M-pack exterior + articulatii Piele Hardtop Paravant Upgrade-uri : BBS RC 8.5J et13 cu cauciucuri 205/40/17 dot 2014 (Nankang x 2 si Toyo x 2) Faruri cu lupa Morimoto cu xenon D2S si angel eyes SMD Suspensie reglabila pe inaltime Ca investitii suplimentare, trebuie schimbate ambreiajul si placutele. Estetic, are mici defecte - doua ciupituri pe softtop, luneta putin crapata si mici indoituri pe aripile spate. Restul se pot vedea la fata locului, sunt insesizabile. Se poate da si fara jante la alt pret. Nu are taxa platita. Pret : 3500 Euro usor discutabil Telefon : 0721292162 Multumesc! http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/17/d8899a585367f94e78c7d2c6e4ae3640.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/06/17/efd6419a0ff002b54e7b7de8618070d0.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/06/17/9cfc45ccca57b5c5021fb014310e17b2.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/06/17/ad946175f363a55c8af5c2970d7d5fda.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/06/17/47c42ff3c2192989329a70b363aa2c34.jpg2 points
-
2 points
-
Gata, e clar, ai fost muscat si acum mancat! Nu mai scapi de marca asta !2 points
-
BMW, fiind o marca premium atrage si multi snobi, si nici forumul nu face exceptie. Daca mai stai pe aici inveti sa-i cerni, si o sa realizezi ca merita.2 points
-
Omu vine de pe Opel, unde senzorul de temperatura exterioara e nou la magazin 40 de lei. Nu il luati tare ca e baiat bun o sa vedeti!2 points
-
Misto forum si colegi...., vad ca am luat deja ceva cu minus pentru o postare zic eu la obiect si destul de sincera. Care e ideea pe aceasta arie a forumului?!?, sa ne prezentam masinile si sa tinem o evidenta asupra lor? Preturile pe piata sunt un pic diferite pentru "carcotasii ca mine". Cateva lamuriri, E46 a costat un Peugeot 107 relativ OK cu taxa platita si 700 euro. Pe 107 platisem de ceva vreme ~1500 euro. La E46, pe langa problemele estetice si de directie, nu avea nici taxa platita. E drept, poate l-am vandut ieftin, insa a ajuns la o cunostinta ce a fost de acord sa-mi plateasca un mic "comision". E60 a fost tocmit pe 4200 euro cash, insa fiind cu mintea in alta parte si eu si vanzatorul, de la cursul euro si "miloaga de 100 lei motorina" a revenit 4150. E60 are taxa platita, insa multe probleme ce eu le-am remediat sau le voi remedia relativ ieftin. Daca stateam de ma odihneam si plateam pe altii sa munceasca... La E60 s-a muncit impreuna cu acea cunostinta la care a ajuns E46-le. Pana acum, am investit 200 de euro in E60, ce erau strict necesari pentru a merge cu ea. Sunt constient ca o sa mai investesc destul de mult. Zilele astea e programata la un schimb de consumabile ce pare destul de costisitor. Am un atu, faptul ca sunt oarecum pasionat de domeniul acesta, in mare parte scuteste costuri. De exemplu, pentru cineva ce nu are treaba cu resoftarile si nici cu mecanici priceputi, era extrem de costisitor de rezolvat problema softului. Inainte de toate, e greu de depistat ce avea masina de nu tragea, fara o eroare concreta. Acest lucru se poate lasa cu turbina sau actuatoare turbo, egr, admisie schimbate degeaba. Ulterior pretul resoftarii in mod corect ducea lejer 300 euro. Stiu un nene la un 3.0 TDI ce a shimbat jumatate de motor pana s-a ajuns la concluzia ca softul era vinovat. De aici si suspectez ca cel de mi-a vandut masina, a acceptat pretul "mic" datorita problemei dificil de depistat. Pe de alta parte, am ajuns la convingerea ca nu e justificat sa cumperi o masina relativ scumpa fata de pretul pietii, in care cu siguranta vei mai investi, ci e mult mai eficient sa o cumperi cu usoare probleme pe care sa le remediezi bine si corect. Mai mult, cand voi vrea sa o vand, atuul principal, in RO este pretul si aspectul.2 points
-
A venit timpul sa-mi iau si eu un 5, am trecut prin destule E46 asa ca momentan asta e inceputul pe seria asta si un nou jurnal de bord . 520 dA iulie/2006 163 hp aka MYX 5 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 320 MODEL DESIGNATION , DELETION 423 FLOOR MATS , VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 442 CUP HOLDER 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 536 AUXILIARY HEATING 540 CRUISE CONTROL 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 698 AREA CODE -2 710 M LEATHER STEERING 7RP ADVANTAGE PACKAGE 8SP COP CONTROL 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION OPTION STANDARD 216 SERVOTRONIC 4AL INTERIOR TRIM FINISH TITANIUM DARK 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Momentan nu a intrat la detailing tot am amanat abia luni intra dar pana atunci cateva poze , surprinzator masina arata f bine la vopsea , polishul si detailingul interior e pt creierii mei ) In prima faza i-am schimbat jantele am ramas tot pe 17 inch pt ca ..surprinzator e prima masina pe care o iau si chiar are gume noi Continental asa ca m-am conformat . Oricum sunt multumit de alegere are 183k km acum . la 145 a avut un schimb ulei cutie ceea ce pt mine a fost decisiv . Imi plac scaunele sport fara de care nu as fi cumparat ,webasto cu telecomanda e un bonus nesperat presupun ca la iarna ma voi inchina cand gasesc masina calda la 0 grade afara ,la verificari am gasit doar coloana volan defecta si am schimbat . E o mare diferenta intre E46 si E60 , pozitia , manevrarea , frane ,comfort etc .Momentan consumul e stabilizat la 10,5 la pompa , pe bord afiseaza 9,1 am parcurs cam 1k km pana acum doar in buc . Deja vorbesc prea mult :shifty: Njoy .1 point
-
Echipajele ISU de la descarcerare sunt instruite ca in cazul masinilor in care victimele sunt prinse intre fiarele contorsionate ale masinii, sa caute la parasolarul soferului asa numitul "rescue manual". Este un document care le arata unde si cum trebuie sa taie caroseria masinii pentru a elibera victimele si/sau pentru a permite accesul medicilor. Pentru BMW si Mini (toate modelele) acest document poate fi descarcat de aici: https://oss.bmw.de/carEmergencyServiceCards.do?method=create&area=BMW_MINI Tipariti-l COLOR, fațĂŁ-verso si puneti-l la parasolarul soferului. Sper sa nu fie vreodata nevoie de acest document, dar nu cere de mancare si nu costa nimic. Sursa1 point
-
La insistentele cuiva (nu dam nume - FRE )imi voi prezenta masina. Dupa ce am avut pentru o scurta perioada 1M Coupe am decis ca am nevoie de o masina ceva mai mare si mai confortabila dar in acelasi timp sufficient de rapida si dinamica sa imi satisfaca nevoia de adrenalina ... Pana acum de-a lungul anilor am avut cateva masini sportive Sierra Cosworth ,Megane R26 ,Honda S2000 ,Impreza WRX STi ,M5 e39 ,1M Coupe si pot spune ca la fiecare din am ramas cu cate ceva memorie: Cosworth - am avut masina acum mai bine de 10 ani dar imi aduc aminte motorul care la acea vreme te speria pur si simplu R26 - faptul ca putea fi folosita zi de zi si mereu reuseam sa surprind cu ea prin perfomantele dinamice S2000 - motorul care se tura se tura si se tura si crea o senzatie unica plus designul care inca este actual STi - spatiul util ,sistemul de tractiune si sound ul motorului M5 - motorul V8 care tragea din orice turatie fara efort , confortul ,dotarile si spatial oferit 1M - extreme de dinamic iar motorul ofera foarte mult cuplu la turatii mici Asadar cautam ceva care sa ofere cat mai multe din lucrurile care mi-au placut la masinile anterioare - suficient spatiu ,dotari de top ,utilizabilitate zi de zi ,turatii mari ,cuplu motor bun ,dinamica si design Alegerea a fost una logica si am inceput sa caut imediat M3 si desi initial am fost orientat catre berlina e90 de fiecare data cand dadeam peste un coupe stateam cate 20 min sa ma uit la fiecare poza ... Urmatoarea alegere era cutia de viteze care desi pana acum am avut numai manuale si asta imi doream si in M3 dupa ce am condus DCT am ramas impresionat de cat de bine se imperecheaza 4.0 V8 care urca la 8400 rpm cu cutia DCT cu 7 trepte. Pur si simplu dupa ce conduci MT si DCT ai senzatia ca motorul a fost facut sa lucreze cu DCT punct. Deci cautam un M3 Coupe DCT dar nu doream unul nou pentru ca urmeaza sa se schimbe in aprox 1 an si deprecierea pe care ar fi trebuit sa o support ar fi fost prea mare asa ca un facelift 2011-2012 cu km rezonabili (10-20 mii) era ceea ce imi doream. Pe piata autohtona era plin de masini cu 2-3 proprietari fabr 07-08 fara istoric in marea lor majoritate asa ca prin dealerul Apan Motors am gasit in Germania unul negru cu istoric fabricat 08/2011 si 15 mii km la bord si ca un bonus pentru mine masina era echipata cu pachet Competiton si avea si interior piele Individual cu continut extins. Masina era in stare originala insa din start am plecat cu idea ca as dori sa schimba si adaug cateva lucruri la ea sa o fac un pic diferita dar totusi OEM : - eleron Performance carbon - Splitere fata Performance carbon - capace oglinzi Performance carbon - side grills negre in locul celor cromate - Grile fata negre Performance - evacuarea Performance - alt model de jante OEM pe 19" plus distantiere pemtru un aspect mai agresiv - angel eyes cu lumina alba LUX sau AngeliBright pentru ca nu ma pot obisnui deloc cu cele galbene (parca are hepatita masina ) Pana acum am schimbat o parte (eleron,splitere,grilele laterale si cele fata si evacuarea) urmand ca in viitorul apropiat sa iau si restul elementelor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc. Da, are putina rugina cam 4cm de suprafata la coltul usilor fata (nimic grav, pe interior) si pe pasajull de la usa din spate dreapta. Atat. Aripile fata nu au deloc pt ca am luat altele, cele vechi erau grav de tot, aripile spate si caroseria sunt ok. De la 2 metri arata bine, dar cand te apropii de ea, vopseaua e zgariata, barile + capota + pragurile trebuie vopsite (capota de la pietricele, restul elementelor sunt din pachetul M ), portabagjul va fi CSL asa ca nu avea sens sa o vopsesc pe bucati. O vopsesc integral dupa care o inrijesc. Cand va fi gata, o sa pun poze mai detaliate, din toate unghiurile. Se vor vedea si farurile si tot ansamblul :frantics:1 point
-
Ce colectie... :frantics: Din cate vad, te atrage cel mai mult 1M, este adevarat? PS: Pozele puse de tine FRE, nu se mai vad Fa ceva in legatura cu asta..1 point
-
1 point
-
Uita-te pe stalpul de la usa soferului si acolo ai un sticker pe care iti scrie dimensiunile de jante/anvelope.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vechea poveste cu reprezentantele .Nu sunt in stare sa puna un diagnostic corect.Sa presupunem ca nu esti in garantie.Buna ziua am si eu x problema.Ok.Diagnoza ...... .S-a identificat problema.Module futute.Comanzi module le inlocuiesti si constati ca nu era de acolo.Paguma mare din cauza unor nepriceputi.1 point
-
)) macar stii cat l-a costat jantele + cauciucurile ?? Sa nu mai zic de alte 'chestii' schimbate..1 point
-
nu e vorba de statul pe loc neaparat, treaba e simpla, dpf-ul fie ca e cu uree fie ca are ciclu de regenerare cu injectie de combustibil se infunda si sau strica mai repede de la functionare indelungata la rece si mers preponderent urban. cu cat stai mai mult cu motorul rece.. si sigur se incalzeste mult mai greu stand pe loc.. adaugi ceva in plus la uzura lui. Cele mai mari emisii de particule la motorul rece sunt, tot ce am spus eu si mai sus e valabil la diesel cu DPF, la restul e alta mancare de peste. In general dacai ai aspirat pe benzina, faci cam ce vrei.. ala nu are nici pe dracul..poti sa stai cu el cat vrei tu, sau pleci imediat, dar macar sa nu il calci pana treci de zona albastra etc ...1 point
-
Da-o in plm de vrajeala, mai nou toti au jante BBS si Alpina, M sau alte kkturi, iar lor le curge mucii in gura.1 point
-
Nu pot sa ma abtin. Euro3, fara pachet M exterior, fara optiuni, etc.....6000 euro???? KM reali nu se pot afla. Ai carte service la reprezentanta la ea? Tu ai mai studiat piata in ultimele luni? Mai mult de 4500 nu merita. Dar asta e doar parerea mea. Oricum bafta la vanzare!1 point
-
Multumesc Deja sunt montate pe masina. Poate la anu alta culoare ceva mai excentrica. In alta ordine de idei am mai facut una alta la masina desi am fost foarte ocupat. Am terminat cu jantele si le-am montat pe masina, am pus 4 tweetere Hertz si sunetul s-a schimbat simtitor doar cu aceste tweetere. O sa urmeze toate difuzoarele schimbate pe rand si daca este necesar sun amplificator pentru ele.1 point
-
Momentan, asta e varianta finala a scren-ului principal: http://108.imagebam.com/download/LKmUaKequAJIbZVUWBvH4g/41396/413957314/IMG_2478.JPG1 point
-
Multumesc colegilor pentru cuvintele de incurajare. Facut un drum de 1000 KM, masina se comporta foarte bine, motorul trage OK, suspensia pare sa lucreze neasteptat de bine. Dupa montarea senzorului de temperatura exteriora lucreaza corect si ACul. Una peste alta, la interior totul pare sa functioneze corect, cu exceptia butonului de deschidere geam de pe usa pasagerului, care doar inchide, nu si deschide geamul. Incercat sa desfac, pare imposibil fara a se demonta fata de usa. Consumul pare ceva mai mare decat arata pe BC, am senzatia ca asa e doar la BMW si la Logan . Concret, la masina mai am de remediat caseta servo ce are joc, dar nu pierde ulei, verificat evacuare de scapari de gaze, verificat bujii incandescente, de gasit amortizor capota portbagaj care nu lucreaza bine/nu dau 150 euro pe unul nici picat cu ceara... Azi demontat evacuarea si admisia. Concluzie, avea galerie de evacuare noua, dar montata prost, suruburi nestranse, bujiile si releul sunt noi, dar releul e deja decedat. Remediat scaparile de gaze, verificat bujiile ce sunt in regula, curatat admisia si evacuare, clapetii lucreaza corect. Releul de bujii pare sa se repare, de fapt l-am gasit pe cel vechi in portbagaj si incercc o reparatie, daca nu merge, releu nou, pare ieftin, 250 lei la Unix. Poze cu interiorul nu am, da am cu evacuarea desfacuta / idiot sistem, se da capacul de axe cu came jos...1 point
-
Aia sudata trebuie taiata bucati cu flexul. Asa ceva nu trebuie lasat sa circule pe strazi.1 point
-
bafta cu proiectul Angi, se vede ca esti un "mic" mecanic sau ceva gen "ce pot face doua maini dibace" . Sincer iti spun, cand am vazut inceputul primului tau post m-am gandit ca o sa continue prost, ca tu vei fi scrie numai prostii gramaticale si aberatii tehnice, dar m-am linistit deja dupa prima fraza si ma bucur sa vad ca esti cu picioarele pe pamant, un om educat care scrie corect, iti mai scapa p'aici, p'acolo cate una mica dar tuturor ni se intampla mai ales pe forum unde ne grabim sa redam ce avem de spus . Altfel, din pacate e plin de posesori de BMW care habar nu au sa scrie corect si isi cumpara masinile astea doar de dragul de a-si pune poza pe facebuci, de unde poate si primirea usor ostila din partea catorva useri care probabil se asteptau la acelasi lucru ca si mine si ca s-o taie mai scurt au trecut direct la atac, dar nu te supara, o sa vezi ca sunt multe bune de invatat de pe acest forum pentru ca sunt si oameni minunati aici si ca peste tot, si ceva uscaturi, dar c'est la vie, tu ia doar ce este bun .1 point
-
Da-mi voie sa te felicit dl. Angi. :goodjob: In primul rand pentru curajul de a achizitiona o masina cu anumite probleme tehnice, si chiar daca sunt rezolvabile relativ ieftin, multi fug ca dracu' de asa ceva si cumpara unele care par ok, dar ulterior la o inspectie mai amanuntita gasesc probleme ascunse. In al doilea rand te felicit pentru curajul de a pune pretul real de achizitie al masinii pe acest forum. Iti spun sincer, in timp ce citeam, ma gandeam ca o sa vad la sfarsitul postului in dreapta jos cel putin vreo 20 de minusuri, plus diverse comentarii de la diversi useri, unul mai rautacios si mai batjocoritor ca altul. Mare mi-a fost uimirea sa vad ca ai "plusuri". Ti-am dat si eu unul, pentru ca, consider ca ceea ce ai facut tu inseamna adevarata pasiune pentru masini, mai mult decat a da 20 mii euro pe o masina cu care mergi in reprezentanta inclusiv sa schimbi un bec de pozitie (no offence pentru cei care fac acest lucru, doar ca asa consider eu...). Am observat faptul ca in anumite zone ale tarii preturile, in special la manopera sunt mult mai mari fata de zona in care locuiesc eu de exemplu, posibil si fata de zona ta, motiv pentru care apar si astfel de comentarii de genul "doar atat" sau "aia ti s-a parut tie scumpa?". Am mai observat faptul ca tot in aceleasi zone lumea alege servisarea doar in reprezentante sau service-uri mari, evitand service-urile mici, deoarece nu sunt multumiti de lucrarile efectuate de acestia din urma. Si de acolo pot aparea aceste diferente uriase de preturi... Dar asta nu inseamna ca este o problema generala in toata tarasi orice pret mic pentru o manopera trebuie catalogat ca o teapa sau o treaba prost facuta. Zicea cineva mai sus ca BMW-ul este o marca premium si atrage snobi. Perfect adevarat, dar cu o mica completare: atata timp cat masina e noua sau pana in 3-4 ani sa zicem. Cele care coboara sub acest prag nu mai pot fi catalogate ca masini premium, pentru snobi, sau oameni instariti, ci masini normale, pe care si le poate permite orice familie cu venituri medii. Asa ca nu stiu de unde infumurarea si snobismul pentru un posesor de E60 sau E90 de 8-10 ani vechime (aici nu am vrut sa fac referire la nimeni, am dat doar un exemplu).1 point
-
Ieftina masina, a meritat din plin. Esti un norocos. Nu tot ce-i scump e bun. In cazul de fata, o alegere foarte buna. La banii aia iei un amarat de Passat cu toate problemele pe cap. O sa te obisnuiesti cu forumul, asa "e unii" pe aici. Esti ok doar daca lasi mia de euro la service ori tuning. Sa o stapanesti sanatos si sa o conduci cu placere. Mai pune poze si cu interiorul.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si sa fie totul usor de rezolvat ! Cu rabdare o aduci in stare decenta. Ca si parere personala, mai bine masina asta, careia ii stie problemele decat alta "fardata". Hai sa luam cel mai cunoscut exemplu, E46-le dauna vandut aici pe forum ca fata virgina, de un user vechi. Era mai bine asa, domnilor "cunoscatori si pretentiosi"? P.S.: Sa curga cu minusuri, sunt la ploaia de stele1 point
-
Descriere corecta, limbaj corect...cine a dat minus e putin special.. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Normal ca ai luat - ...Daca umflai putin preturile sa pari mai 'jmecher' mai 'baietas cu bani' cum se vrea a fii pe forumul asta sigur avea o multime de +. Oricum felicitari pt masina si pentru ca te implici tu la ce trebuie reparat la ea,Bafta in continuare si sa ne ti la curent. Exact asta spuneam si eu Parca era un forum de pasionati,nu de fitzosi cu BMW.1 point
-
1 point
-
Vad ca nu prea stiti nici unu ce inseamna x% ala, 100% = transparenta adica e cea mai deschisa, 5% fiind cea mai inchisa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ceva poze mai actuale, in poze aveam ceva stopuri aftermarket,acum sunt LCI OEM Sper sa meargĂŁ pozele http://s12.postimg.org/3qdanpw2h/image.jpg http://s12.postimg.org/fposv11nd/image.jpg http://s12.postimg.org/ygqq56w7t/image.jpg http://s12.postimg.org/mdlehml5l/image.jpg http://s12.postimg.org/wmdvng97d/image.jpg1 point
-
163M OEM - M3 E46 CSL http://img703.imageshack.us/img703/2538/j1sx.jpg parca arata mai bine astea: M359 OEM - M3 E92 Competition Package http://img593.imageshack.us/img593/1438/qmmz.jpg1 point
-
0 points
-
Diesel + remapare, spulbera din orice directie benzinarul cu aceeasi capacitate La 320d de 163cp se mai duce turbina, nu e problema grava, se schimba si merge mult si bine daca nu il subturati. La cel de 177cp in cel mai rau caz schimbati distributia, max 1000e dupa care puteti dormi linistiti: trage bine, consuma putin Alte probleme nu prea au daca il verificati putin inainte de cumparare sa fie ingrijit. Curatat la 30-40k km admisia si egr-ul, in rest pe parte de motor nu mai aveti treaba decat filtre + ulei.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00