Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/19/15 in all areas
-
E ridicola afirmatia asta. Astfel de viteze nu au cum sa fie prevazute de cineva. Vii cu 300? Ei bine, acolo e deja selectia naturala. Suna foarte dur, insa e crudul adevar. Eu vad lucrurile astea fix invers decat le vezi tu. Cu alte cuvinte, atunci cand vrei sa mergi cu viteza foarte mare pe 4 sau 2 roti, trebuie sa-ti asumi acest lucru. Trebuie sa-ti asumi ca poate dai de un mos care abia te vede si iese dupa nu stiu cate luni cu Dacia lui veche. Poate ca dai de un sofer incepator. Poate dai de o femeie care nici nu stie ce ar trebui sa faca. Pe scurt, trebuie sa te gandesti ca nimeni te vede si nimeni nu te protejeaza. Ca viata ta e doar in mainile tale. In afara de asta, in Romania daca mergi cu 300, poti muri extrem de simplu doar de la starea carosabilului. Nici nu e nevoie sa-ti sara vreunul in fata.5 points
-
4 points
-
4 points
-
2 points
-
macar iti vezi de treaba ta, daca nu poti sa intelegi ce am scris eu. tocmai spuneam ca masinile bune nu se vand la pretul real. piata dicteaza.masinile cu sute de mii de km si tavalite dicteaza pretul. ckh si-a dat seama ca eram ironic. si sunt ironic pt ca sunt in aceasi situatie ca si myx, daca as vrea sa vand masina. prefer sa o dezmembrez sau sa ramana in familie decat sa o dau de pomana.2 points
-
2 points
-
Era mult mai OK daca spuneam ca am platit pe E60 "doar" 7500 euro si numai freonul completat la AB a costat 100 euro / suta de grame. Din aducere aminte de la cativa prieteni BMW-isti, schimbat la capitala in reprezentanta uleiul si doua placute de frana - 1000 euro. Pai da, normal ca vi se pare ca nu sunt realist, ci sarac. Trebuia sa platesc schimburile de ulei de pe hartie, ca in realitate nu e doar decat completare, in loc sa muncesc eu si sa fiu sigur ca am facut totul corect. E clar, sunt cel mai sarac posesor de BMW Tot clar mi-e ca vreau sa sterg toipicul acesta, se pare ca daca ai BMW si nu esti snob, nu esti binevenit. LE, mersi Adi2 points
-
Va salut cu respect! Desi am observat ca acesta e un forum in care majoritatea proprietarilor au BMW-uri de generatie noua, m-am decis sa-mi prezit si eu "fierul" meu drag. Poate-poate mai sunt pe aici si cativa proprietari de E30 care-mi inteleg pasiunea pentru acest model care a facut istorie la vremea lui. Povestea incepe asa: Nu-mi pot aduce aminte cand s-a instalat dragostea asta nebuna pentru E30. Sa fi avut 15 ani? Citeam cu nesat pe forumuri despre ursi, le savuram din priviri...habar nu aveam cum se simte un ursulet, si totusi, eu eram indragostit... Intr-o zi vad unul la vanzare, de aici din Cluj. Nu aveam banii, desi cerea putin (si acum suspin dupa ea...), dar am zis ca ma duc sa o vad, sa ma dea o tura, sa simt si eu daca ceea ce mi-am imaginat se pupa cu realitatea. Stiti cum se intampla de obicei cu visele? Cand se transforma in realitate, simti o dezamagire...nu e ceea ce ti-ai imaginat. La mine a fost exact invers. A fost mai mult decat mi-as fi putut inchipui... Modelul respectiv era un 325 cu m50b25...a fost prima oara cand am ras intr-o masina, in hohote...asa fericit nu ma mai facuse niciun masina...ma rog, nu am cumparat-o, a mai trecut inca vreo 2 ani in care am vorbit exclusiv despre ursi... Tot admiram un urs care era parcat chiar la mine pe strada. Imi placea pentru ca era stock-cam greu de gasit un E30 la care sa nu fi umblat proprietarul. Exterior, interior,mecanic, era cum iesise din fabrica. Intr-o zi il caut pe proprietar, il intreb daca o vinde...a 2-a zi ma duc cu un mecanic sa o inspecteze, si uite-asa a 3-a zi am devenit si eu proprietar de E30. Coupe, '89, m40b18- singurul lucru care nu mi-a placut si nu-mi place nici acum-motorizarea. Am zis ca fac un compromis si-l iau, pe viitor visez la un m20b25 sau m50b25... Hiper-mega fericire in prima zi, doar in COX-uri il tineam...eram cel mai fericit om de pe planeta. A 2-a zi mi-a picat pompa de benzina, in acelasi timp am facut si pana...si asa a inceput "casnicia". Cauta pompa, pompa nu e...doar pe comanda...comanda pompa, vine pompa, nu e buna. Pompa inapoi, comanda alta pompa, vine in 3 zile ca era weekend...gasisem doar originala si noua...ei, asta este...vine, e ceea ce trebuie, bucurie...not. Tot nu mi-a pornit, iar nervi, stres...cauta mecanic, mecanici prosti...in sfarsit dau de un pasionat si el cu urs...picase senzorul arbore cotit si de asta nu mai pornea... M-am lungit... Ce am facut la masina de cand o am (nu multe..): pompa benzina noua/originala, filtre benzina/aer( uleiul fusese schimbat chiar inainte s-o iau), bujii BOSH, schimbat furtunele de alimentare ca mi-au puscat cam toate...si cam atat. Momentan ursul a intrat la hibernat, iar in primavara vreau sa-i fac o tinichigerie ca la carte, sa-l vopsesc si sa ajungem la E30 fest...mai am multe planuri in cap, bineinteles, bani sa fie...Ce pot spune e ca va arata cat mai stock, inafara se jante, suspensie si motor, la exterior nu o sa fie "tunat". Cat mai clean, ca asa-i sade bine. Bun, acum sa pun si niste poze. Ah, am uitat sa mentionez, asta mi-e masina de zi cu zi (da, sunt nebun)1 point
-
Salutare si bun gasit. Numele meu este Angi, sunt din Targoviste, pasionat de lumea auto, posesor de mai multe Opel-uri, vreme de multi ani. Acum am schimbat putin foaia si am un E60 si un 1007. Recent, printr-un lung sir de evenimente, m-am pricopsit cu un E46 320d CR facelift. Masina, semiepava, gen nu s-a umblat la directie ca nu au reusit sa scoata prezoanele antifurt fostii propietari. Totusi, cu o investitie minima, adusa intr-o stare aproape perfecta. E46-le - mai jos in poza. Dupa scurta aventura cu E46-le, pe care am reusit performanta sa il vand cu 2650 euro in cateva zile, si cu un mic profit, m-am hotarat sa vand Vectra C din dotare, o masina extrem de dotata comparativ cu ce se gasea pe piata, contra sumei de 3000 euro, pret de Astra G. Incepem cautarile cu buget de 7000 euro, vazut cateva E60 si E90, ceea ce corespundea cerintelor mele cat de cat nu gaseam in buget. Ce gaseam in 6000-7000 erau deja semiepava(nu ar fi fost un impediment, doar ca ramaneam fara bani de investitii ulterioare), sau gaseam cu probleme la acte, inmatriculate pe BG sau foste masini de UK. Pana la urma, gasit un E60, 2004, semiepava, la un pret extrem de mic, chiar dubios as spune. Se cerea 6500, apoi 5500 ca la cumparare sa platesc aproximativ 4150 euro. Una peste alta, E60ul ma va costa 5000-5500, la final, adus in stare perfecta atat optic cat si estetic, inclusiv inmatriculat pe numele meu, lucru care mi se pare atractiv. Masina in sine, ca idee, ma multumeste, este un E60, 525 diesel comon rail, sedan, dotari standard + inetrior piele + jante pe 18" + scaune incalzite fata si spate, 206000 km pe ceasuri, 258000 in ecu motor, acestia din urma fiind probabil si cei reali. Acum e drept, la E60 se pare ca senzorul de ploaie si lumini + xenon era standard. ACul semiautomat manual nu e un impediment, e bine ca e acolo, la fel di controlul stabilitatii si al tractiunii, lucruri esentiale in ziua de azi. Ajuns cu E60 acasa, studiat problemele. Estetic, acceptabil, ar necesita vopsit bara fata si spate + cateva detalii cu polish la caroserie + un parbriz. Directie, mai bate, mai canta, dar mergea relativ bine. Frana de mana nu tine. Electric, lipsa senzor de temperatura, buton geam pasager ce refuza sa colaboreze, un senzor de parcare decedat. Motor, in mintile lui ca si interne, probleme la actuator presiunea turbo, regenerari DPF ciudate, bujii incandescente sau releu. Lumini - faruri cazute, adica nu se autoregleaza, inca nu am identificat cauza. *Schimbat in prima faza un pivot si un cap de bara + echilibrat rotile + reglat "la sfoara directia". *Apoi ajustat softul motor, avea deja cai si DPF off, dar foarte prost executate din punct de vedere software. Apelat la colaboratorii mei de la MBtuning si anulat corect DPF-ul, EGRul si pus calutii corect. Rezultat, atinge repede 200 km/h si ma simt in siguranta si minus 250 lei piesele *Pus parbriz nou, ca era matuit si spart nu vedem mai nimic nici ziua - 400 lei la Marctec-WinGlass. *Umblat la frana de mana, schimbat un cablu, tine mai bine - 50 lei. Mai trebuie sa schimb si celalalt cablu pentru o eficienta mai buna. Cu aceasta ocazie am curatat/strunjit si discurile + tamburii de pe spate. *Montat senzorul de temperatura exterioara ce era lipsa cu tot cu mufa - 100 lei. Scump tare, dar ACul face figuri fara el. *Reparat senzorul de parcare defect, de fapt instalatia intrerupta, dar am observat asta dupa ce am cumparat alt senzor SH - gaura minus 50 lei senzorul de percare luat de pe un E39, da e bun sa fie acolo. *Schimbat cureaua AC ce mi se parea uzata si completat freon + curatat radiatoare racire motor si freon, aveau pamant si insecte pe ele + eliminat o mica pierdere de antigel - 50 lei *Retusat pici pe colo vopseaua si aspectul exterior, improvizat un cheder de luneta ca cel original era distrus + un polish faruri - costuri minime. ***La costurile de mai sus se mai aduaga si alte cheltuieli, cinstea mea, a mecanicului + motorina de teste care de fapt, la cum "trage" motorul sunt extrem de distractive ***Mici cheltuieli cu acte, o rovineta, o atentie. Inca nu sunt ferm hotarat sa o inscriu pe numele meu, desi are taxa platita. Mai sunt de facut in continuare cateva lucruri dar nu au o urgenta maxima. *Joc in caseta de directie - nu curge ulei, doar trosneste in volan la viteze mici cand iau viraj. Cel mai probabil va fi reconditionata. *Desfacut admisia si evacuarea, curatate si montate la loc corect + verificat bujiile. Relativ recent a fost umblat la evacuare si bujii, insa lucrarea a fost de mantuiala, pacat de piesele noi. In momentul de fata, la cat am alergat-o din teste, a zburat garnitura de pe galeria de evacuare, care culmea, galeria, e noua. Chitaie in accelerari la cald, da remediez eu, timp sa am. *Verificat farurile, de ce nu se ridica. *Si cred ca se mai gasesc, daca nu mai fac eu... Cateva poze, cu E60ul, mai jos.1 point
-
Salut am urmatoarea masina: BMW E46 320D an 1998 136 CP si mi sa spus ca masina nu are injector cu fir. Eu nu stiu ce sa mai cred, pana la urma are sau nu injector cu fir. A mea nu are sigur dar ma gandesc ca ar trebui sa aiba.1 point
-
da , modelul de 136 cp are 1 injector cu fir , care face uneori probleme .1 point
-
Mai bine zis,saracii de ei !!!! Iti dai seama ca le da stres maxim daca ceva nu e asa cum trebuie ; asteptare usoara si tine lucrarile sub observatie :console:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am vb cu cineva mai exact la Alex teille la service sa luam o bara M sa facem o proba inainte ca sa vad daca am o problema cu tipsurile astea mai mari si trebuie vreo corectie la difuzor sau intra perfect , inainte sa comand . Momentan nu am avut timp , incerc sa ma ocup sapt asta si sa-i rezolv si colantarea ramelor la usi ca am ratat programarea . Intre timp am gasit altii in sect 6 la 2 pasi de casa si ma duc la ei . Sper sa iasa bine . Nu stiu daca am scris pe topic , i-am montat si ambilight asa cum e la nfl iluminarea manerelor cu leduri , arata simpatic seara .1 point
-
Ăși ĂŽnchipuiește cineva cĂŁ ĂŽn cazul unui accident cu deformĂŁri de caroserie salvatorii vor sparge geamul șoferului (sau al pasagerului) sau parbrizul pentru a cĂŁuta ĂŽn parasolar instrucțiuni pentru a ști unde sĂŁ taie???? FĂŁrĂŁ ele sunt pierduți atât salvatorii, cât și victimele! Sau o altĂŁ situație: ĂŽn cazul unui accident ĂŽn care șoferul rĂŁmâne blocat, ĂŽl și vedem cum ĂŽntinde mâinile agitând instrucțiunile!!! Ce se fac salvatorii dacĂŁ sunt hĂŁrtiile alb/negre sau sunt daltoniști??? :hyper:1 point
-
Gata, e clar, ai fost muscat si acum mancat! Nu mai scapi de marca asta !1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Doamne ce nedreapta e viata asta... on: pune man, pune linistit, eu zic ca arata bine :shifty:1 point
-
Multumesc Deja sunt montate pe masina. Poate la anu alta culoare ceva mai excentrica. In alta ordine de idei am mai facut una alta la masina desi am fost foarte ocupat. Am terminat cu jantele si le-am montat pe masina, am pus 4 tweetere Hertz si sunetul s-a schimbat simtitor doar cu aceste tweetere. O sa urmeze toate difuzoarele schimbate pe rand si daca este necesar sun amplificator pentru ele.1 point
-
Iar parerea mea este sa-ti cumperi ce vrei, iar pe al tau poate reusesti sa-l dai la rubrica de donatii.1 point
-
Si eu am fost in situatia de a lua un M3 E92 prin aprilie 2013 dar i-am spus pas si am asteptat noul M4. Frumoasa masina, am regretat decizia de a nu lua un M3 E92 pana anul trecut in Decembrie cand am luat F82-ul M4. Ai luat noul M4 acum sau mai ai E92-ul M3? P.S. Stiu ca nu s-a mai postat pe acest topic de mai bine de 1 an, incerc sa dezgrop topicul si sa vad daca mai apari pe aici.1 point
-
BMW, fiind o marca premium atrage si multi snobi, si nici forumul nu face exceptie. Daca mai stai pe aici inveti sa-i cerni, si o sa realizezi ca merita.1 point
-
Omu vine de pe Opel, unde senzorul de temperatura exterioara e nou la magazin 40 de lei. Nu il luati tare ca e baiat bun o sa vedeti!1 point
-
Misto forum si colegi...., vad ca am luat deja ceva cu minus pentru o postare zic eu la obiect si destul de sincera. Care e ideea pe aceasta arie a forumului?!?, sa ne prezentam masinile si sa tinem o evidenta asupra lor? Preturile pe piata sunt un pic diferite pentru "carcotasii ca mine". Cateva lamuriri, E46 a costat un Peugeot 107 relativ OK cu taxa platita si 700 euro. Pe 107 platisem de ceva vreme ~1500 euro. La E46, pe langa problemele estetice si de directie, nu avea nici taxa platita. E drept, poate l-am vandut ieftin, insa a ajuns la o cunostinta ce a fost de acord sa-mi plateasca un mic "comision". E60 a fost tocmit pe 4200 euro cash, insa fiind cu mintea in alta parte si eu si vanzatorul, de la cursul euro si "miloaga de 100 lei motorina" a revenit 4150. E60 are taxa platita, insa multe probleme ce eu le-am remediat sau le voi remedia relativ ieftin. Daca stateam de ma odihneam si plateam pe altii sa munceasca... La E60 s-a muncit impreuna cu acea cunostinta la care a ajuns E46-le. Pana acum, am investit 200 de euro in E60, ce erau strict necesari pentru a merge cu ea. Sunt constient ca o sa mai investesc destul de mult. Zilele astea e programata la un schimb de consumabile ce pare destul de costisitor. Am un atu, faptul ca sunt oarecum pasionat de domeniul acesta, in mare parte scuteste costuri. De exemplu, pentru cineva ce nu are treaba cu resoftarile si nici cu mecanici priceputi, era extrem de costisitor de rezolvat problema softului. Inainte de toate, e greu de depistat ce avea masina de nu tragea, fara o eroare concreta. Acest lucru se poate lasa cu turbina sau actuatoare turbo, egr, admisie schimbate degeaba. Ulterior pretul resoftarii in mod corect ducea lejer 300 euro. Stiu un nene la un 3.0 TDI ce a shimbat jumatate de motor pana s-a ajuns la concluzia ca softul era vinovat. De aici si suspectez ca cel de mi-a vandut masina, a acceptat pretul "mic" datorita problemei dificil de depistat. Pe de alta parte, am ajuns la convingerea ca nu e justificat sa cumperi o masina relativ scumpa fata de pretul pietii, in care cu siguranta vei mai investi, ci e mult mai eficient sa o cumperi cu usoare probleme pe care sa le remediezi bine si corect. Mai mult, cand voi vrea sa o vand, atuul principal, in RO este pretul si aspectul.1 point
-
1 point
-
) mai am pana la logic pana atunci o completare in peisaj care sa mearga cu padelele,schimbator smg . Nu e functional 100% in sensul ca mai trebuie trase firele pt iluminare pozitii , in prima faza am sa-l las doar iluminat . Ca si feeling e f placut ceva mai mic decat schimbatorul normal .Un mic teaser pt curiosi1 point
-
Sper ca nu sunt primul de pe forumul asta care a montat jantele de vara dar nu am putut sa ma abtin dupa ce am montat anvelopele Cateva poze , sapt viit e programata la polish ,corectii dupa iarna . Ma gandesc sa montez distantiere 15 mm pe spate , pe fata stau fix la buza1 point
-
1 point
-
Imi place mai mult cu trapa decat cu carbon, less street cred but cooler Damn.. de fiecare data cand iti citesc topic-ul mi se face dor de State..0 points
-
Da* ai fost tare curajos, de te-ai și lĂŁsat dupĂŁ prima cĂŁzĂŁturĂŁ! Atunci ți-ai dat seama cĂŁ e periculoasĂŁ?0 points
-
Doar ca șofer! CĂŁ ei oricum nu opresc la semafoare! Deci conducĂŁtorii auto de la I.S.U. nu trebuie sĂŁ deosebeascĂŁ culorile, doar blondele de brunete și asta la pipĂŁit! :ike: :zorro:0 points
-
sa fii sigur ca daca vroiam GT a ta era la mine acum . Dar imi place f mult caroseria F10 si e urmatorul pas , doar caut ceva dotari la pachet care se potrivesc destul de greu , lasand la o parte ce se poate upgrada in timp . Eu sunt f multumit de E60 asta . cel putin in materie de look si upgrade e la maxim , mai sunt mici chestii care se pot adauga dar tre sa faca si viit proprietar ceva . Si imi doresc sa ramana pe forum ...aici e locul ei .0 points
-
)) macar stii cat l-a costat jantele + cauciucurile ?? Sa nu mai zic de alte 'chestii' schimbate..0 points
-
Tie un schimb de consumabile ti se pare costisitor? Un senzor de 100 de lei pt AC ti se pare mult? No comment...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
la noile modele "F" se schimba ceasurile si se codeaza? sau e la fel de complicat ca la seria "E"?adica schimbat EEprom si programat... e diferenta mare de pret intre 6WA si 6WB?-1 points
-
-1 points
-
e pur informativa treaba ...cel mai probabil au experienta cu bmw ca sunt destule trosnite ,doar asa de fun un daltonist nu cred ca lucreaza la isu , zic si eu-1 points
-
am auzit bataia,nu e in regula. Nu stiu de unde ar putea fi,vad ca se aude dinspre evacuare parca.-1 points
-
cumpar e46 diesel, berlina sau coupe, motorul M47 de 150cp, manuala neaparat, km in jur de 200k, clima functionala neaparat, culoare non-tipatoare, netiganita, necocalarita-1 points
-
Va salut domnilor ! sunt in cautarea unui bmw seria 3 e90 cel putin 2006 sa aibe taxa platita , diesel , navi ( un moft) pentru o suma modica de 7700euro maxim. e cineva pe acest forum ca ma poate ajuta cu verificarea seriei de sasiu ?-1 points
-
De obicei nu iti dai seama ce viteza ai, pentru ca esti concentrat la drum. Atunci cand a iesit ala i-am dat 3 viteze pana in limita, si schimbasem in treapta 4. Cu viteza 3 aveam putin peste 240. Eu am gresit acolo pentru ca mergeam foarte tare, dar pe linie dreapta ca sofer trebuie sa te gadesti ca un motor e posibil sa vina cu 300, mai ales ca in zona vizibilitatea e maxima. Cand am cazut, soferul se uita la mine cum vin din fata lui, iar cand am ajuns langa el s-a bagat. Faza a fost asa: el a avut o intentie de a se baga dupa care a pus frana, eu am fost pregatit sa pun frana, am vazut ca a pus frana, am luat mana de pe ambreiaj si frana, si i am dat usor acceleratie, iar atunci s-a bagat.-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00