Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/22/15 in all areas
-
pozele de la intalnire ... http://s3.postimg.org/ps6ziehcz/P1000860_Medium.jpg http://s3.postimg.org/vf3cfvjvn/P1000861_Medium.jpg http://s3.postimg.org/j4advsxur/P1000862_Medium.jpg http://s3.postimg.org/4z967qe77/P1000863_Medium.jpg http://s3.postimg.org/wb4f92ixv/P1000864_Medium.jpg http://s3.postimg.org/pgpj5n0wz/P1000865_Medium.jpg http://s3.postimg.org/b2qqrn4gz/P1000866_Medium.jpg http://s3.postimg.org/5fudu61yb/P1000867_Medium.jpg5 points
-
Am vazut cel putin 4-5 topicuri in care ai scris WIN. Initial am crezut ca e o greseala de tastatura, dar corect este : VIN - Vehicle Identification Number3 points
-
Pe la garaj la Alex Maniaku, am montat bieletele sport si am mai lasat un pic masina pe fata. http://s11.postimg.org/6afjyw9c3/11349898_408205486032494_997761942_n.jpg http://s11.postimg.org/vuhu5bupv/11651009_408206246032418_2055359518_n.jpg2 points
-
2 points
-
Sariti toti cu gura in loc sa-l ajutati....tipic romanesc. Daca era oricare dintre voi nu se intampla sau va faceati toate formalitatile. Felicitari. Omu nu a facut si acum vrea niste sfaturi. Daca puteti ajutati-l, daca nu, macar aveti bunul simt sa nu il judecati. Nu cred ca se gandeste vre-unu cand isi ia masina ca in scurt timp ia foc2 points
-
Mare prostie ai facut, trebuia sa iti faci asigurarea pe loc pe internet sau la telefon. Chompresiva sau macar 3rd party fire and theft si te durea la banana acum. Zgarcenia sau nu te-ai informat inainte sa cumperi masina, daca te oprea politia iti lua masina + amenda + asigurare dubla + taxa din parcul auto . Nu pot sa imi dau seama ce aveti in cap. On topic: platforma sinla mecanic sa vezi cat de grav este, oricum pare destul de scump mai ales ca aici te rupe manopera si nu e ceva care se repara rapid2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare, Dupa 1 an in care am preferat mai mult sa "va ascult" cred ca a venit timpul sa imi prezint si eu masinuta. Este vorba despre primul meu BMW si anume un e46 fl in 4 usi din 2003. Mult timp am tanjit dupa asa ceva insa anul trecut, mai precis in decembrie 2013, mi-am luat in sfarsit ce mi-am dorit. Model description: 320I Market: Europa Type: EV11 E-Code: E46 (4FL) Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: M54 - 2,20l (125kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Topasblau Metallic (364) Upholstery: Stoff Jacquard/anthrazit (H9AT) Optiuni de fabrica: S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S550A Bordcomputer On-board computer S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment S167A Abgasnorm EU4 EU4 exhaust emissions standard S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S411A Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear S441A Raucherpaket Smoker package S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43) S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs S818A Batteriehauptschalter Battery master switch S856A Sprachversion spanisch Language version Spanish S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S883A Bordliteratur spanisch On-board vehicle literature Spanish Ce i-am facut eu de cand am luat-o Din punct de vedere MECANIC: Reconditionat grup/diferential Placuta frana spate Inlocuire lichid frana Inlocuire bujii+curatare clapeta acceleratie Revizie completa , ulei motul, filtre mahle Montare short shift OEM de pe seria 5 (multumiri Brandex) Inlocuire flansa cardan (multumiri Brandex) Inlocuire bascule (multumiri Brandex) Din punct de vedere ESTETIC/FUNCTIONAL: Colantare trimuri interior Aplicare folii fata/spate 75% fata/ 95% spate Jante 17 style 44 OEM (multumiri Vlad_E30_E46) Cotiera piele1 point
-
Dupa ce am vandut MINI-ul, a mea sotie a incercat un Opel Zafira OPC, un SMART For TWO Diesel si in cele din urma a revenit la BMW. Este vorba de un BMW Seria 1 E87 118i din 2005 de 129 CP intr-o stare nu tocmai buna ( a stat pe dreapta peste 1 an si jumatate ), nu foarte dotat ( geamuri electrice pe fata, climatronic si CD player ), dar la un pret foarte foarte bun. Intre timp m-am ocupat de partea mecanica ( discuri + placute, articulatie, revizie, mici plastice care lipseau din interior si exterior etc ) Urmeaza: - Amortizoare pe fata ( am constatat zilele trecute ca cel pe dreapta a inceput sa curga ) - Vopsire integrala ( schimbare de culoare la sugestia juniorului - are 3 ani si 8 luni ) - Jante 18" ( juniorul le vrea negre, nu prea ma impac cu ideea de jante negre, probabil vor fii un gri sobolan mai deschis ) - Pachet 1M - Cotiera - Volan M sau Sport - Navigatie ( probabil dynavin ) - Faruri cu lupa si angel - Probabil arcuri H&R - Interior Recaro Momentan nu am decat cateva poze de cand am adus-o http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1452_zpsi8bxiyvp.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1453_zpsabs82ris.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1483_zpsauohhk1m.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1513_zpspgbzxano.jpg1 point
-
Bmw E36 M3 " FKA " - O poveste fara sfarsit Salutare tuturor celor care urmarti aceasta pagina si pentru inceput,doresc sa ma prezint Dumneavoastra. Ma numesc Alex Preda,si sunt fericitul posesor al unui Bmw E36 M3 din anul 1996. Si cum orice masina are povestea ei,a noastra incepe in 2012,atunci cand am achizitionat aceasta masina,iar de atunci....pasiunea si iubirea acestei masini io daruiesc zi de zi. De spus...ar fii multe,dar zic ca mai bine sa lasam pozele sa vorbeasca a tot ceea ce a fost si mai ales ce " VA FII". Multi dintre voi cunoasteti masina de la evenimente,internet,etc Modificarile acestei masini in momentul de fata sunt majore,si tin sa precizez ca la achizitionarea acesteia,masina era una stock,cu un motor de 2000cmc M52. Modificarile aduse in 2 ani sunt urmatoarele: -Kit exterior M3 original - Bavaria 2013 -Motor M3 3200 cmc - 321 HP -Evacuare Super Sprint -Frane spate + punte M3 -Frane fata HiSpec -Suspensie KW V2 Inox Line -Interior Vader full alcantara custom -Jante Oz Hartge 17" -Eleron Ltw OEM -Lip Gt + prinderi aferente OEM -Sistem audio InPhase -Etc etc In prezent,masina a intrat in stagiul de reconditionare si modificare totala. - Motor = ??? - Body Kit = ??? - Interior = ??? - Culoare = ??? Pe parcursul modificarilor,voi reveni cu noutati despre ceea ce se intampla cu masina si poze...cat de cat mascate. Data terminari priectului este August 2015. De data asta,de acest proiect se ocupa Kenzo ( KNZ Performance ) si sunt convins 100% ca alegerile lui si vechimea in domeniu vor face diferenta. Cu toate acestea...ramane de vazut pe parcurs cu ce vom fi surprinsi.1 point
-
Pasul 3... Peste 40 de elemente de carbon 100% custom, made in Romania prin Knz Performance!!! Pasul 4...masina este vopsita si am inceput achizitionarea si montarea pieselor noi OEM. Pana in prezent fiind montate puntea fata + puntea spate. Rog un moderator sa mute topicul la "MASINA MEA" Intre timp....incep sa apara si piesele ce urmeaza a fi montate Ultra Shifter CAE RACING Radiator ulei + furtune noi OEM Scaune Sparco Volan Sparco Butuc Momo Bucse PowerFlex Bara fata + bara spate complecte noi OEM Teava titan pentru traseu admisie Si daca se poate...imi poate explica si mie cineva de ce imi suprapune 3-4 posturi in 1 singur?1 point
-
1 point
-
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/22/ff7860991ea63679b8bab92268675df4.jpg Led-uri smd pe proiectoare si debitmetru nou, masina merge impecabil acum http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/22/30fbdc46a93ca109bd09fbb14dccf109.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Doar un pasionat care are grija de masina sa. Iti impartaseam parerea mea. Daca tu asa o vezi imi cer scuze ca ti-am agresat topicul. Nu are sa se mai intample.1 point
-
eu zic sa inlocuiesti spuma aia de la sonax cu Prestine Clean care este in alta liga si plus de asta cu Prestine Clean cureti ABSOLUT ORICE SUPRAFATA DIN INTERIOR nu doar pielea http://www.pro-detailing.ro/kit-prestine-clean-kwazar-500-ml-p-136.html1 point
-
Am facut si lista de cumparaturi pentru iulie http://s1.postimg.org/vr14vpkmz/car_exterior_wishlist.jpg Plus http://s7.postimg.org/eypc3ae9z/bh_autobalm.jpg1 point
-
S-ar putea aprinde mororina daca ar avea scurgeri pe la injectoare?1 point
-
Parerea mea e ca e scumpa. Am studiat piata in ultimul timp si gasesti si la preturi mult mai bune. Intr-adevar are ceva dotari, dar N42 tot N42 ramane, gandeste-te si la ceva reparatii dupa cumparare, sau in timp.1 point
-
Intreaba totusi si un avocat ceva, poate exista vre-o lege prin care iti poti lua banii inapoi. E prea mare coincidenta.1 point
-
In speranta ca forumul va merge, atasez cateva poze noi. De asemenea, as vrea sa vand jantele astea pentru ca sunt mult prea grele si masina se simte grea. http://s23.postimg.org/ia07a3rjv/DSC08068.jpg http://s23.postimg.org/410ks1d17/DSC08069.jpg http://s23.postimg.org/wrxei3iuz/DSC08073.jpg http://s23.postimg.org/ur6ux9mpn/DSC08076.jpg http://s23.postimg.org/5jvyx0jln/DSC08091.jpg1 point
-
Am sa intreb daca fac cumva grilele de la proiectoare intregi fara gauri ca nu imi plac deloc proiectoarele si nu le folosesc niciodata. Multumesc de aprecieri !1 point
-
Salut, m-am decis sa-mi prezint ursul si poate mai aflu una alta din experientele celorlalti legate de intretinere/reparatie/tuning, pentru ca mi-am pierdut increderea in mecanici si service'uri, asa ca prefer sa-mi "stric" singur cotetul. Este din '90 motor 1.8 is si il folosesc ca si masina de zi cu zi. Mi-a placut de cand eram copil acest model dar, nu mi-am permissa-mi fac moftul mai devreme. Am incercat sa-l tin cat mai curat si cat mai spre original dar, pe alocuri am mai adaugat una alta. Volanul a trebuit sa-l schimb cu unul sport ca nu aveam spatiu suficient la genunchi(am 1.97m), am umblat si la suspensie, jante, etc.1 point
-
Salut! Nu este nimic in neregula. Asa este directia la BMW, mai "cleioasa" fata de alte marci. Chestia asta am observat-o si eu conducand diferite masini si pot sa spun ca directia de pe BMW ofera o senzatie foarte placuta de precizie si control asupra masinii, chiar si la viteze destul de mari. Lucru pe care nu l-am intalnit la alte masini, gen VW, Opel, etc.1 point
-
asa este directia la E46, mai greoaie...dar destul de precisa fata de alte marci la munca aveam o honda accord, cand reveneam pe E46 observam chestia asta (jante 18")...1 point
-
Super tare masina, la banii astia e incredibil cum ai putut s-o gasesti. Bafta in continoare!1 point
-
1 point
-
Deci, daca voi avea probleme la job din cauza masinii aseia..ii dau foc :hyper: M-am pus si am citit tot topicul de pe e46fanatics. Pare ca depunerile pe/intre segmentii este cea mai raspandita problema la motoarele astea! Tind sa cred ca m-am mai linistit...insa doar tind ) O sa incerc sa gasesc un mecanic care sa fi mai facut genul asta de curatare, eu unul, sincer, decat sa imi prind urechile si la jumatate sa ma las pagubas...mai bine nu ma apuc. Este de incercat, chiar o sa imi sun mecanicul in tara, de curios, el o sti oare de asemenea chestie la M54 ? )1 point
-
Daca vrei mp3 de pe stick si calitate CD ceva de genul: http://www.ebay.de/itm/261435796299?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_sacat%3D0%26_nkw%3D261435796299%26_rdc%3D1 Daca ai magazie cd ar trebui sa fie plug and play. Comenzile de pe volan vor merge in continuare.1 point
-
Am uitat sa postez mai demult acest filmulet, asa ca il pun azi. Precizez ca in momentul filmarii, masina avea softul cu care a venit din Anglia. Initial credeam ca e stock, dar dupa un run pe Dyno Dragos a tras concluzia ca sigur nu e stock datorita faptului ca scotea fum. Astfel, a luat softul de pe masina pt verificare si a concluzionat ca este un soft prost. Prin urmare, a pus pe masina softul stock, urmat de 2-3 run-uri pe Dyno dupa care a modificat softul stock de la 0, pana a obtinut zero lag, zero fum + protectie pt cutie. Din pacate, nu am mai filmat si run-urile cu softul custom. http://www.youtube.com/watch?v=GjuKbkaGwsU1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acero, iti spun inca o data,uita de GT...mergi pe M5 F10. Sau mai asteapta daca nu gasesti ceva "rezonabil".1 point
-
bafta cu proiectul Angi, se vede ca esti un "mic" mecanic sau ceva gen "ce pot face doua maini dibace" . Sincer iti spun, cand am vazut inceputul primului tau post m-am gandit ca o sa continue prost, ca tu vei fi scrie numai prostii gramaticale si aberatii tehnice, dar m-am linistit deja dupa prima fraza si ma bucur sa vad ca esti cu picioarele pe pamant, un om educat care scrie corect, iti mai scapa p'aici, p'acolo cate una mica dar tuturor ni se intampla mai ales pe forum unde ne grabim sa redam ce avem de spus . Altfel, din pacate e plin de posesori de BMW care habar nu au sa scrie corect si isi cumpara masinile astea doar de dragul de a-si pune poza pe facebuci, de unde poate si primirea usor ostila din partea catorva useri care probabil se asteptau la acelasi lucru ca si mine si ca s-o taie mai scurt au trecut direct la atac, dar nu te supara, o sa vezi ca sunt multe bune de invatat de pe acest forum pentru ca sunt si oameni minunati aici si ca peste tot, si ceva uscaturi, dar c'est la vie, tu ia doar ce este bun .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu s-a stins deloc, visez noaptea ca-l conduc. Dar nu poate sa-mi para rau dupa el... Asta e, momentan nu aveam bani sa-l fac...nu dintr-un salar amarat. Am devenit realist si l-am dat inainte sa ajunga la fier vechi. Cred ca era mai rau asa. Oricum urmeaza alt urs...nu mor eu inainte sa-mi realizez visul cum trebuie!1 point
-
1 point
-
Da. Click pe "add reply", si sub partea asta unde scrii, ai "attachements". Sub ai "choose file", click pe el, alegi poza din calculator, si dupa click pe "attach this file". On topic. Ieri dupa ce ii fac asigurare, ies cu el, bineinteles. Ma duc la benzinarie, bag benzina, cand ma urc sa-i dau cheie...porneste si moare...mai dau o cheie, pauza, nu mai pornea... Okey...ma dau jos, ridic capota...asta la pompa fiind...verific fisele de pe bujii...in regula...le scot, le pun la loc, dau cheie...degeaba. Mno, incep sa o imping (singur) in parcare, vine sa ma ajute un taximetrist (respect boss), imi spune omu': ma, ti-e dusa pompa. Imi iau un maxim...ca n-are cum, ca abea am schimbat-o. Omul o tinea pe a lui... Desfac furtunul de dupa filtru, se urca taximetristul in masina sa dea o cheie, sa vedem daca vine benzina. Nu venea...mno in momentul ala am zis ca-i dau foc. Pleaca omul, ma duc sa-mi aprins o tigara sa ma calmez ca tot tremuram...gen...am renuntat la ziua mea sa-i fac asigurare, din ultimii bani am bagat benzina si acum iar s-a dus pompa?? Dupa o tigara am inceput sa gandesc...imi zic...oare nu o fi sarit mufa de alimentare de pe pompa? Scot bancheta, desfac capacul de deasupra...mufa sarita...o pun la loc, dau cheie, porneste...am mai injurat inca 2 minute si apoi am plecat de-a latu', aia din benzinarie faceau semne ca nu-s normal. Deloc! Ce mu*e mi-a dat...1 point
-
Ca fapt divers, masina in cauza era pe CNG (gaz natural comprimat). Comprimat la numai 200 bari; de 20 de ori presiunea normala a GPL-ului din butelie. Asta sa fie invatatura de minte pentru cei care manaresc multivalvele, pentru a putea umple la capacitate maxima butelia. Info: presiunea intr-o butelie incarcata la 85% la 40 grade C sare spre 20-25 bari (e ok pt butelie), dar la 100% sare spre 50 de bari, ceea ce e periculos!!!! Referitor la instalatiile secventiale. E normal sa fiti dezamagiti de gpl, daca montatorii pun cam aceeasi instalatie cam pe toate motoarele (indiferent de putere). Nu de mult am vazut pe un V8 de 350 de cai, rampe Rail de 3 ohm (cu diuze subcalibrate) si 2 vaporizatoare care duceau pana la 300 cai (cand exista vaporizatoare care duc lejer pana la 360 cai). Pentru astfel de masini exista injectoarele Hana si multe altele. In concluzie, daca e montata bine si reglata ca la carte, nici nu a sa stiti cand mergeti pe GPL.1 point
-
Se vorbesc despre cateva chestii care deviaza pe langa: - defectiuni obligatorii la motor in cazul rularii pe gp ? serios ? - gpl-ul nu se pune pe bmw ? de ce ? este vreun sustinator al acestei afirmatii dispus sa dea bani pe consumuri de 19% in oras ? Iar daca ne uitam pe strada, 75% din bmw-urile de la noi sunt niste janghine de 100-140 de cai (cand erau noi) la care o instalatie gpl cel mult ar innobila-o - nu cred ca o masina cu gpl ar fi neaparat mai ieftina la revanzare - vezi cazul meu, cine ar cumpara in cativa ani un bmw 325xi fara gpl vechi de 12 ani ca sa dea 1000 de lei pe impozit si 700 pe luna la combustibil ? Eu fac parte din acei pasionati de masini care apreciaza o masina bine motorizata dar si-o permit doar second si nu vad ratiunea de a plati nejustificat un cost dublu al deplasarii. Sunt in tara asta si Passaturi w8 pe gpl, si Infiniti-uri 3.7 pe gpl samd. Pt cei mai reticenti in legatura cu tehnologia din spatele gazului le spun ca arderea pe gpl e mai curata si mai eficienta.La mine, pe un motor euro 4, gazul arde cu noxe de euro 5. In unele tari, masinile pe gpl sunt scutite de taxe de mediu. Si da, sunt si instalatii de 1500 de lei dar si de 1500 de euro. Daca stau sa ma gandesc la urmatoarea masina pe care mi-o voi lua, chiar stau in cumpana intre 320xi, 320xd. Probabil nu i-as mai pune instalatie de gaz pentru ca eficienta combustiei ar fi mult imbunatatita fata de e46 si as fi dispus sa platesc un consum urban de 12-13%. Himera dizelului nu o am neaparat deoarece la drumuri scurte prin oras si pe vreme rece n-are nici un rost dizelu - plus ca o exploatare de acest tip ar duce sigur la costuri mari de intretinere. In rest, ne luam toti masinile care ni le permitem si ,din cand in cand, masinile pe care ni le dorim. Iar cateodata, o instalatie GPL face combinatia fericita dintre cele 2 situatii. Drumuri bune,colegii1 point
-
Ce-a patit masina aia ? a suparat vreun mafiot ? In fine, si eu am gaz pe un 2.5 de vreo 2 ani si 25.000 km. Instalatia este BRC, nu a fost ieftina, dar merge ca-n prima zi. Nu sare de pe gaz pe benzina la nici o tura, nici la 6000, nici la 220 km/h. Cand se termina gazul,sau nu mai are suficienta presiune,sare pe benzina. Consum urban - computer de bord benzina 18.5% iarna. Cu gaz am 44 de litri cu care fac 250 km. Mai punem 3km pe zi cu benzina pana se incalzeste motorul, deci 14zile cat ma tine un plin * 3 km deci mai scadem 42 de km din cei 250. Rezulta 210 km cu 44 de litri, vreo 21% pe gaz. Consum de consum, dar ce conteaza cand dau 300 de lei pe luna pe combustibil. Afara, pe autostrada, medie 120 km/h pe 2500 km am pe bord 10.5% deci cam 11.5 de gaz. La 3.5 lei pe litru, media europeana a pretului la gaz rezulta 40 de lei pe suta de km. O fi bine, o fi rau ? Ma gandesc ca un 2.0 TDI cu automata la viteza aia papa un 6.5 (pt ca multe bagaje si pentru ca viteze intre 80-160km/h) La 1.5 eur pretul motorinei inseamna vreo 45 de lei pe suta de km. Again , not bad. Si efectiv ma doare-n fund de perceptia celorlalti legata de bmw-ul meu pe gaz. Am si abtibilde cu GPL fata/spate,dar 99,5% dintre ei il vad pe ala din spate. Spor !1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00