Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/23/15 in all areas

  1. Am pus arcurile H&R Sport + flanse fata + protectii praf si acum am alta masina . La e60 se pierde putin la confort, nimic deranjant iar dinamica masinii este cu totul alta, mult imbunatatita. Sunt 200% multumit de arcuri atat ca aspect cat si ca dinamica, confort. Imi pare rau ca nu am avut un aparat sa-i fac niste poze mai faine, am facut doar cu telefonul cateva, dar o sa fac altele. Oricum in realitate arata de 10 x mai bine :hyper: Inca nici nu am apucat sa merg prea mult cu masina sa vad exact cum se comporta in diferite situatii, dar o sa mai scriu pe parcurs aici cum mai descopar cate ceva. http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_4715_zpsls7x8mtf.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_4695_zpsixynlhag.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_4712_zpsgez4nijm.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_4691_zpslqf5tap4.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_4670_zpsxxt7frne.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_4674_zpsj4hnubjg.jpg
    10 points
  2. Bmw E36 M3 " FKA " - O poveste fara sfarsit Salutare tuturor celor care urmarti aceasta pagina si pentru inceput,doresc sa ma prezint Dumneavoastra. Ma numesc Alex Preda,si sunt fericitul posesor al unui Bmw E36 M3 din anul 1996. Si cum orice masina are povestea ei,a noastra incepe in 2012,atunci cand am achizitionat aceasta masina,iar de atunci....pasiunea si iubirea acestei masini io daruiesc zi de zi. De spus...ar fii multe,dar zic ca mai bine sa lasam pozele sa vorbeasca a tot ceea ce a fost si mai ales ce " VA FII". Multi dintre voi cunoasteti masina de la evenimente,internet,etc Modificarile acestei masini in momentul de fata sunt majore,si tin sa precizez ca la achizitionarea acesteia,masina era una stock,cu un motor de 2000cmc M52. Modificarile aduse in 2 ani sunt urmatoarele: -Kit exterior M3 original - Bavaria 2013 -Motor M3 3200 cmc - 321 HP -Evacuare Super Sprint -Frane spate + punte M3 -Frane fata HiSpec -Suspensie KW V2 Inox Line -Interior Vader full alcantara custom -Jante Oz Hartge 17" -Eleron Ltw OEM -Lip Gt + prinderi aferente OEM -Sistem audio InPhase -Etc etc In prezent,masina a intrat in stagiul de reconditionare si modificare totala. - Motor = ??? - Body Kit = ??? - Interior = ??? - Culoare = ??? Pe parcursul modificarilor,voi reveni cu noutati despre ceea ce se intampla cu masina si poze...cat de cat mascate. Data terminari priectului este August 2015. De data asta,de acest proiect se ocupa Kenzo ( KNZ Performance ) si sunt convins 100% ca alegerile lui si vechimea in domeniu vor face diferenta. Cu toate acestea...ramane de vazut pe parcurs cu ce vom fi surprinsi.
    4 points
  3. nu are carte pt ca nu e facut RAR , masina abia adusa , e la primul set de nr , ce inseamna nu o pot vinde , teoretic din ce am inteles nici el nu o putea lua la financiar , nu stiu cum a scos el fisa si mi-a dat cand am plecat de acolo .Pt ca aici mi-au spus clar ca sub nici o forma nu o pot lua in evidenta fara carte . Eu am facur retur masina , el tranzactie in banca inapoi cu note explicativa , retur plata auto , conform legii . Masina a fost deraiata pe camp undeva prin DE , plina de suduri pe dedesubt ,un accident ciudat , panou spate sudat de sub oala roata rezerva pana undeva in fata la cutia viteze .. la suprafat nu se vede nimic ,e dreapta . Sub scuturi jale ...reparatie ieftina, nu e facuta bine . Probabil la BMW ar fi de dauna totala. Nu inteleg de ce s-a sudat podeaua si cum s-a atasat panoul spate pe lonjeron , pt ca la portbagaj avea amsticul original de fabrica pe laterale ...o ciudatenie totala. Pragul dreapta praf si evident o sudura in stalp , se vedea sub chedere ,instalatie electrica refacuta adhoc , dzeu stie ce era pe acolo , far de pe stanga era 2009 fata de 2011 samd . Deci probabil a lovit ceva serios pe partea respectiva si a afectat si podeaua ..ca urmare anumite elemente de dedesubt erau usor deplasate si ma refer la suruburi , sisteme de prindere ..milimetric dar vizibil , inclusiv teava de la toba era sucita cumva . Suspectez ca avea lipsa si la airbaguri dar nu am mai desfacut ...am pus mana pe tel si l-am chemat sa-si ia masina urgent . Atentie mare cand luati o masina , mai ales din tara unde nu sunteti acasa si e incomod de mers la service tester etc .
    4 points
  4. ms , sper ca ai vazut-o spalata )) ca azi am avut o zi cam agitata , din pacate a trebuit sa returnez E90 dupa ce am aflat la service ca a fost impachetat si deraiat pe camp putin , ca urmare vanzatorul s-a prezentat in buc in 3 ore si a returnat cash . Mi-a facut treaba mai usoara si nu a marait nimic. Deci ..f greu de gasit o masina buna in Ro , chiar si adusa pacat de ea , km reali dar ...probleme la caroserie
    4 points
  5. Sariti toti cu gura in loc sa-l ajutati....tipic romanesc. Daca era oricare dintre voi nu se intampla sau va faceati toate formalitatile. Felicitari. Omu nu a facut si acum vrea niste sfaturi. Daca puteti ajutati-l, daca nu, macar aveti bunul simt sa nu il judecati. Nu cred ca se gandeste vre-unu cand isi ia masina ca in scurt timp ia foc
    3 points
  6. Ai putea sa postezi masina respectiva in topicul cu cele de evitat.
    2 points
  7. Am vazut masini care aveau pierderi atat de mari pe la injectoare incat ajungea motorina pe catalizator si tot nu au luat foc. Motorina se aprinde destul de greu. Nu e ca benzina. Pe de alta parte, uleiul ia foc destul de usor. Stiu cazuri de masini care au ars asa sau au luat foc. Pierderi de ulei de la galeria de admisie ----> ulei pe releul de bujii incandescente ---> incendiu.
    2 points
  8. sa fii sigur ca daca vroiam GT a ta era la mine acum . Dar imi place f mult caroseria F10 si e urmatorul pas , doar caut ceva dotari la pachet care se potrivesc destul de greu , lasand la o parte ce se poate upgrada in timp . Eu sunt f multumit de E60 asta . cel putin in materie de look si upgrade e la maxim , mai sunt mici chestii care se pot adauga dar tre sa faca si viit proprietar ceva . Si imi doresc sa ramana pe forum ...aici e locul ei .
    2 points
  9. Salut baieti, a venit timpul sa imi prezint si eu masinuta, desi au trecut mai mult de 3 luni de la achizitionarea ei si inscrierea mea pe bmwclub.ro De cand am auzit ca o sa scada taxa auto incepand cu 1 iulie 2008, asta se intampla prin aprilie 2008, a inceput sa ma bata gandul sa imi iau si eu un bmw, mai ales ca in acel moment simteam ca mi se poate indeplini un vis, o dorinta, de a avea un bmw pisicuta cum aveau sasii/nemtii cand veneau in romania de sarbatori cu multi ani in urma. Zis si facut m-am apucat de cautat pe mobile.de, dar a trebuit sa renunt la aceasta idee pentru ca nu cunosteam pe nimeni pe dincolo care sa ma poata ajuta in achizitionarea masinii si nu stiu nici germana, asa ca m-am apucat sa caut pe la mine prin oras sau pe siteurile cu anunturi de profil. Pe la jumatatea lui septembrie anul trecut am dat peste ea o pisicuta rosie si frumoasa, asa zic eu, de care m-am indragostit imediat. Au urmat 2 intalniri cu propietarul dupa care am batut palma, pretul de achizitie a fost de 2800 euro. Deci: e36 316i coupe motor: m43b16 1596 cmc, 102cp, 150Nm, 182000 km culoare: hellrot 314 fabricata: iulie 1994 Dotari: - cotiera fata - volan imbracat in piele - geamuri electrice - oglinzi electrice, heliomate - trapa electrica - inchidere centralizata - ABS, 2 x airbag SRS - jante aliaj Rial 15" - proiectoare Planuri de viitor: - chiptuning la 112cp si 168Nm - folie geamuri fata-spate doar pt tenta de culoare - interior sport recaro sau chiar M3 daca ma loveste norocul Masina a fost cumparata din germania de intermediar si a avut 3 proprietari conform briefului, ultima revizie in germania a fost efectuata la aproape 150000 km in 2006, daca ar fi sa ma iau dupa cartea tehnica. Si acum ceva poze...
    1 point
  10. Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.
    1 point
  11. sa revenim la E60 , am gasit alt E90 maine il duc la teste , optiuni identice fara Mpack http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_6775_zpsbckhcbp9.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_6784_zpsto8rrtsw.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_6788_zpsuzxns6e7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_6782_zpsqvewfibk.jpg
    1 point
  12. Super arata. E ce trebuie :goodjob: Sa alergi masina cu placere
    1 point
  13. Arunca runflat-urile Asta e solutia
    1 point
  14. Multumesc baieti. Din cauza serviciului si a timpului limitat pe care il am, masina sta in fata portii. Partea buna este ca bugetul meu creste si creste, asadar data viitoare cand voi posta masina va fi complet schimbata Wish me luck
    1 point
  15. Pentru ca am primit cateva intrebari pe PM, am decis sa adaug si 3 scurte clipuri pentru a evidentia cateva aspecte. 1. Combinatia Lance tip LS3 si Sonax PreWash 2. Efectul de respingere a apei creat de Collinite 476 si Gyeon Q2M Wetcoat 3.
    1 point
  16. Am acceptat anumite probleme vizibile pt km si optiuni dar in nici un caz nu ma atteptam la o masina rupta la propriu si sudata . In fine , episod incheiat pozitiv , prefer sa nu mai discutam despre . In final am ajuns sa-mi apreciez masina mai mult in primul rand pt starea in care am luat-o si pt ce am reusit sa scot din ea .
    1 point
  17. Daca ai folosit piese OEM si tot s-au dus, mergi mai cu grija.
    1 point
  18. Deci pana la urma nu va fi o surpriza pentru tine masina cand este gata, deja ai vazut culoarea, etc? Sa speram ca o sa te tii de acest thread cum am mai spus, sa mute un moderator thread-ul la "Masina mea". Si te ajut eu cu niste poze de pe farcebook cu masina inainte sa inceapa proiectul. http://s18.postimg.org/5oxw7dk3d/10517684_294224164112443_5476499246334867546_n.jpg http://s18.postimg.org/3mxet4m49/11001919_632385146891068_6640001603933787773_n.jpg http://s18.postimg.org/8x2dkf6d5/11214084_574438809362725_4632060734169187340_n.jpg http://s18.postimg.org/mht5jjm61/11401486_378403972370154_7999668973555705779_n.jpg http://s18.postimg.org/8zm979a0p/10676249_760807724006203_4345258687988727993_n.jpg
    1 point
  19. Pasul 3... Peste 40 de elemente de carbon 100% custom, made in Romania prin Knz Performance!!! Pasul 4...masina este vopsita si am inceput achizitionarea si montarea pieselor noi OEM. Pana in prezent fiind montate puntea fata + puntea spate. Rog un moderator sa mute topicul la "MASINA MEA" Intre timp....incep sa apara si piesele ce urmeaza a fi montate Ultra Shifter CAE RACING Radiator ulei + furtune noi OEM Scaune Sparco Volan Sparco Butuc Momo Bucse PowerFlex Bara fata + bara spate complecte noi OEM Teava titan pentru traseu admisie Si daca se poate...imi poate explica si mie cineva de ce imi suprapune 3-4 posturi in 1 singur?
    1 point
  20. Mai degraba samsarul si a gasit clientul...
    1 point
  21. Unde l-ai gasit de ti-a adus si banii si nici nu a comentat?
    1 point
  22. Piese cad si la 60 mii si la 100 mii si la 140 mii si la 200 mii si la 300 mii de km ... etc. Daca masina, in urma unei verificari ample la reprezentanta sau unde se face, este in regula este in parametri optimi, care e problema? O masina second ramane loterie, indiferent de km.
    1 point
  23. Paranoia sau nu, colegul ti-a zis-o frateste...e indicat sa schimbi lichidele
    1 point
  24. Doar un pasionat care are grija de masina sa. Iti impartaseam parerea mea. Daca tu asa o vezi imi cer scuze ca ti-am agresat topicul. Nu are sa se mai intample.
    1 point
  25. Am facut si lista de cumparaturi pentru iulie http://s1.postimg.org/vr14vpkmz/car_exterior_wishlist.jpg Plus http://s7.postimg.org/eypc3ae9z/bh_autobalm.jpg
    1 point
  26. Sambata a fost spa-day pentru masina, am "bibilit" aproape 12 ore la ea. Exterior: PAS 1: prespalare - curatare, aparatul din dotare este un Lavor Wave HR 135. - spumare: lance tip LS3 +Sonax PreWash Ultra Power - clatire cu aparatul cu presiune PAS 2: -curatare jante cu arhicunoscutul produs Sonax Full Effect PAS 3: - metoda clasica 2BM, o galeata cu sampon Sonax Red Summer, cealalta pentru clatire, cu Grit Guard pe fund. Am folosit o manusa din microfibra Lupus Premius Wash Mitt. Samponul acesta miroase incredibil, mai ca iti vine sa il mananci - clatire cu aparatul cu presiune - uscare cu prosop din microfibra Vicont Miracle Dryer PAS 4: - decontaminare cu argila. Am folosit Gyeon Q2M Clay si Gyeon Q2M Clay Lube PAS 5: polish in 2 (3) etape: A fost facut de un bun prieten care are experienta. Am folosit bureti si pasta Meguiar's, mai precis: - Meguiar's SoftBuff 2.0 Cutting Pad - Meguiar's SoftBuff 2.0 Polishing Pad - Meguiar's SoftBuff 2.0 Finishing Pad - Meguiar's Ultra Cut Compound M105 - Meguiar's Ultra Finishing Polish M205 In plus, s-a folosit alcool izopropilic intre treceri si la final, in dilutie 50-50. PAS 6: ceruire - pe caroserie am folosit Collinite 476 , aplicata cu un aplicator Meguiar's; - pe jante am folosit Vicont Wheel & Chrome Sealant ; - pentru cauciucuri, elemente de cauciuc si chedere am folosit 303 Aerospace Protectant La spalarile obisnuite, mai folosesc si Gyeon Q2M Wetcoat. La interior, in afara de aspirare, folosesc BMW Natural Care Interior Cleaner, Vicont All Purpose Microfiber si Valet Pro Dash Brush. Am avut ceva batai de cap cu vremea, dar am avut inspiratia sa instalez un cort in curte inainte sa ma apuc, apoi am mutat-o in garaj. Una peste alta, din cauza vremii, nu am reusit sa fac cateva poze cu ea curata. Am spalat-o si ieri de 2 ori si de fiecare data a inceput ploaia dupa ce am terminat si a trebui sa o ascund in garaj. Cu 3 spalari in 2 zile concurez cu Myx
    1 point
  27. Ca sa ce, ca sa stie daca poate face ceva... legal.
    1 point
  28. Vor functiona, dar e recomandat sa le si codezi.
    1 point
  29. 1 point
  30. Nu e bine deloc vai vai pune poze si dane mai multe detalii de unde ai cumparato
    1 point
  31. La pretul corect, Acero?
    1 point
  32. pana la montarea tipsurilor am activat semnalizarile USA style
    1 point
  33. masinuta este intretinuta si primeste atentie cum trebuie...asa e normal, pana la urma...daca toti ar face la fel ca el, ca mine, ca tine si multi altii, altfel ar sta treaba...dar problema este cand iti iei o masina pe care nu ti-o poti permite.
    1 point
  34. Prima data m-am speriat cand am citit.... curata-l repede si nu e grav
    1 point
  35. Exagerezi,a aparut un nou model si lumea isi exprima parerea despre aspectul sau. Nu vad nimic deplasat. Din ce spui tu ar trebui toti sa taca,putand sa deschida gura doar daca au condus-o.
    1 point
  36. Nu are cablurile trase pentru scaune electrice, iti trebuie codare daca au si memorii si trebuie tras fir si pentru can
    1 point
  37. Nu te gandi ca Eibach e wow la comfort si H&R iti rupe ficatul. De aceea tot insist daca poti sa faci o proba cu H&R. Ai PM!
    1 point
  38. Am spus si mai sus motivele, ca tu alegi sa le ignori, e treaba ta. PS: H&R Sport pe e60 coboara 3.3cm spate, 3.5cm fata. (numai pe e46 H&R Sport e echivalent cu 35 fata , 20 spatele)
    1 point
  39. Pentru mine e (si apropo acum costa aproape la fel) Repet, fiecare alege ce doreste. Nu ai rake effect cu H&R Sport pe e60. Uite cateva poze: http://i14.tinypic.com/62r0zo6.jpg http://i14.tinypic.com/687pvmo.jpg http://www.m5board.com/photopost/uploads/52126/b1.jpg http://www.turnermotorsport.com/image/suspension/susp_e60_m5_hrsprings.jpg Anyway, asteptam poze cu arcurile montate oricare ar fi ele.
    1 point
  40. Mie nu-mi place drop-ul si feelingul de la eibach asa de mult, adica il prefer pe cel de la concurenta, dar asta e parerea mea
    1 point
  41. Eu raman la ideea mea ca H&R sunt mai ok, plus ca nici unul din prietenii care a ales H&R dupa ce s-au plimbat cu masina mea nu au nici o plangere. Acum alege fiecare ce vrea dar il rog pe colegul Unknovvn sa se plimbe cu o masina care are H&R Sport inainte de a alege, daca are ocazia, sa nu-i para rau dupa.
    1 point
  42. De ce majoritatea lumii de pe acest forum fuge de H&R (fara macar sa fi probat o masina cu aceste arcuri), nu pot sa inteleg....Pe forumurile de afara daca te uiti, majoritatea au H&R. Stiu ei ceva Personal (plus inca cativa colegi) am H&R pe masina. Nu trebuie sa schimbi amortizoarele daca mergi pe H&R, merg foarte bine cu cele stock. Diferenta dintre H&R si Eibach e ca H&R chiar coboara cat scrie in specificatii si au tinuta de drum mai buna mai ales pe atac in viraje
    1 point
  43. nu ma gandesc la drobul de sare , ma bucur de viata azi ca nu stiu ce va fi maine . Am facut ceasurile albe la alex , arata ff bine seara mai ales , un look fresh si iluminarea perfecta merge f bine in ton cu CIC , recomand tuturor schimbarea .Ms alex http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_6079_zpssmdqxrpz.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_6078_zps6m3purq8.jpg
    1 point
  44. Revine in actualitate , :goodjob: buget 12 - 13 k
    1 point
  45. 1 point
  46. te contrazic un pic,am desfacut si vazut ca aceste clapete lucreaza simultan!presiunea in admisie creste sau coboara in functie de turatia motorului!deci cand obtureaza aerul,il face pt toate supapele!supapele se deschid cate doua pt fiecare piston nu cate patru!fiecare piston are punctul lui de admisie...!
    1 point
  47. Back in business after party (crush&winter), home made repair. Au aparut cateva puncte de rugina la pasajele rotilor din spate si portbagaj, dar o sa se rezolve cat de curand pentru ca s-a primit aprobarea de carte verde de la passat-ul de bulgaria si am depus devizul de reparatie in regie proprie.
    1 point
  48. Un calup de poze de la sfarsitul lui septembrie cand a facut 2 ani de romania. http://img577.imageshack.us/img577/7565/dsc04830x.jpg http://img17.imageshack.us/img17/7535/dsc04819a.jpg http://img151.imageshack.us/img151/4202/dsc048130.jpg http://img593.imageshack.us/img593/3373/dsc04812q.jpg http://img687.imageshack.us/img687/7599/dsc04815ix.jpg http://img808.imageshack.us/img808/2436/dsc04822l.jpg http://img143.imageshack.us/img143/948/dsc04816s.jpg http://img535.imageshack.us/img535/8854/dsc04809d.jpg http://img600.imageshack.us/img600/4655/dsc04826.jpg http://img101.imageshack.us/img101/3635/dsc04810m.jpg
    1 point
  49. Dupa 1 an de zile, implinit in 12 sept, de cand e masina pe mana mea fac un mic review si ceva poze. Masina luata la 182000km acum are 194300km, doar atat pt ca am umblat si cu masina de la firma si acasa mai sunt inca 2 auto pe langa pisicuta. In acest interval de 13luni/12300km pot sa va spun ca masina s-a comportat destule de bine, am facut doua revizii ulei si filtre(prima cand am luat-o, a doua la 189400km), schimbat bujii, inlocuit regulator de presiune in rampa, schimb placute-saboti frana, inlocuit lichid frana, schimbat un pistonas frana la tambur si ar mai urma bucsi bascula si bielete antiruliu, in rest totul ok. Ca si upgrade ar fi cotiera, stopuri model M, semnalizari albe aripi, nuca schimbator M de e46 si cheie model diamant. Daca am uitat ceva am sa revin :) Si acum pozele. ...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.