Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/30/15 in all areas

  1. Echipajele ISU de la descarcerare sunt instruite ca in cazul masinilor in care victimele sunt prinse intre fiarele contorsionate ale masinii, sa caute la parasolarul soferului asa numitul "rescue manual". Este un document care le arata unde si cum trebuie sa taie caroseria masinii pentru a elibera victimele si/sau pentru a permite accesul medicilor. Pentru BMW si Mini (toate modelele) acest document poate fi descarcat de aici: https://oss.bmw.de/carEmergencyServiceCards.do?method=create&area=BMW_MINI Tipariti-l COLOR, fațĂŁ-verso si puneti-l la parasolarul soferului. Sper sa nu fie vreodata nevoie de acest document, dar nu cere de mancare si nu costa nimic. Sursa
    5 points
  2. http://www.cancan.ro/actualitate/atentie-soferi-riscati-amenzi-usturatoare-daca-nu-aveti-asta-in-masina-nimeni-nu-scapa.html?utm_source=RomaniaTV.net&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post Dupa putine cautari am gasit si de unde ne putem printa aceste " Carte de salvare a mașinii " https://oss.bmw.de/carEmergencyServiceCards.do?method=create&area=BMW_MINI
    4 points
  3. Pregatirile in mare sunt gata. Urmeaza sa fie spalata si curatata, inclusiv pe sub masina. Pe urma o baga in cabina ermetica, decontaminata iar pe urma procesul vopsirii in sine :frantics: Bara fata va fi demontata in cabina, pt ca acum ii era mai usor sa lucreze cu ea pe masina. http://thumbnails108.imagebam.com/41892/121673418910074.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/41892/669134418910093.jpg
    3 points
  4. Depinde din ce masina s-a suit pe x5 3.0d
    3 points
  5. Si...de ce nu ai vrea sa vinzi masina mai scump daca ai putea? Nu e moral? Daca vine cineva si va ofera dublu fata de "pretul pietei" ce spuneti? "Vai, dar nu pot, eu am dat mai putin pe ea?" Exista cineva aici care nu are ce face cu banii suplimentari? Omul si-a pus masina in ce pret a vrut el. Poate il suna cineva, poate nu. Poate obtine pretul, poate nu... Cu ce va afecteaza? Vrea vreunul dintre voi sa cumpere masina? P.S.: Ce-i cu linkurile cu cotele alea de pe olx? Cine intreg la cap s-ar uita la masinile alea?
    3 points
  6. Ceva nu se leaga... Aici spui ca o vinzi pt ca vrei F10. Aici ai spus ca doar atat ti-a permis bugetul, mai exact 7700e. E diferenta de 3 luni intre posturi. Acum, ori ai castigat la loto intre timp ori ai motive ascunse Sa nu mai pun la socoteala ca dupa 3 luni in care ai folosit-o, s-au mai adaugat 3000e la pret (hai sa zicem ca scadem 500e taxa ) Nu am nimic cu tine, dar e cam batator la ochi
    3 points
  7. din experienta proprie daca vrei cu adevarat sa vinzi masina ( ai deja bani pusi deoparte pentru upgrade ) trebuie sa scazi simtitor pretul , altfel nu te suna nimeni , exemple concrete E46 325i - cumparata cu 7800 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 3000 de euro in 2 ani / vanduta cu 5000 de euro ( aprox 20.000 km facuti ) E60 530i - cumparata cu 9500 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 2500 de euro intr-un an si 6 luni / vanduta cu 8300 de euro ( aprox 10.000 km facuti ) E93 335i - cumparata cu 17000 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 3200 de euro in 2 luni / vanduta cu 18000 de euro ( putin peste 2000km facuti ) F07 530d - cumparata cu 24000 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 6500 de euro intr-un an si 2 luni / la vanzare @ 21000 de euro ( aproape 10.000km facuti ) fara nici un fel de interes pana acum In general romanul te negociaza la telefon de cateva mii de euro fara sa vina sa vada masina , sa mearga cu ea etc ...
    3 points
  8. Scuze dar o faci intentionat? Ei hai ca asta e culmea, desi am tinut cu tine in conflictul anterior , acum tind sa cred ca baietii aveau dreptate. E cea mai proasta scuza (prea sport) , cred ca defapt investitia e mult mai mare decat ai preconizat si nu iti permiti. Salut
    2 points
  9. Atata timp cat sunt adaugate la FA-ul masinii e OK pentru update la reprezentanta, doar NBT-ul face probleme daca are FSC-uri de la alta serie de sasiu. Chiar o sa postez noua configuratie deoarece difera destul de mult fata de cea initiala. Later edit: BOLD sunt optiunile adaugate S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S2TBA Sport automatic transmission S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S1CBA CO2 package S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S2FBA Wheels Styling 366 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S3AGA Reversing camera S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4KSA Contrast stitching S4NDA Instrument panel, leather-covered S4URA Ambient interior lighting S4U1A Ceramic application, control elements S508A Park Distance Control (PDC) S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5ADA Lane Departure warning S5DLA Surround View S601A TV Function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S614A Internet, preparations S620A Voice control S677A HiFi System Professional DSP S696A DVD Changer S698A Area-Code 2 for DVD S6AEA Intelligent emergency call S6AKA ConnectedDrive Services S6ANA Concierge Service S6APA Remote Services S6NSA Convenience telephony with extended smartphone connectivity S6NRA Apps S6WBA Multifunctional instrument display S710A M Leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S7XPA Navigation Package Connected Drive L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8TFA Active pedestrian protection S8THA SPEED LIMIT INFO
    2 points
  10. M-ai convins. Azi o pun si eu pe a pe a mea cu 10.000. Daca obtin 9500 o dau fara ezitare. Chiar sunt curios daca gasesc prostu' care sa arunce cu banii. Si imi iau lci. Pentru 2-3k in plus merita. Revin cu anuntul si va tin la curent. Ps: cand eu spuneam atunci cand cautam masina ca multi le supraevalueaza si se cere pe o masina de 10 ani mult mai mult decat merita, chiar daca e in stare buna spre foarte buna, nu m-ati crezut. Ca intrebare: tu cum ai gasit-o atat de ieftin daca masina merita acum 10.500 si nu are nicio modificare la ea fata de acum 3 luni de cand ai cumparat-o? Ala care ti-a candut-o si-a luat teapa? Tu de ce nu ai dat 10.500 pe ea atunci daca masina merita si ai dat 7700? Cum evaluezi tu masina asta fata de vanzatorul anterior? De ce el a dat-o cu 7700 si tu vrei sa o dai cu 10.500? Doar ca i-ai platit taxa? Nu este aceeasi masina? Chiar mai veche cu 3 luni si cu putin mai mult uzaj in km fata de acum 3 luni? Asta e ideea, ca pretul nu este justificat, nu ca m-ar durea pe mine unde de cat ceri tu. Daca bagai bani in ea si ziceai ca ai luat-o troaca la 7700 si ai adus-o tu pe linia de plutire da, nu aveam nimic cu tine ca ceri atat, dar cand tu nu i-ai facut absolut nimic, doar un schimb de ulei si cateva spalari ca apoi sa cresti pretul cu 3000 eur in 3 luni mi se pare absurd.
    2 points
  11. Putin imi pasa daca ai facut sau nu bani de F10, trebuia sa citesti printre randuri, nu ma intereseaza statutul tau. Ideea era ca toata treaba e putin batatoare la ochi. Ori are vicii ascunse, ori faci bisnita/samsareala (aduci cu un pret si vinzi mai scump) iar treaba cu F10-le e doar asa de aparente, ori daca chiar vei trece la F10, ce vrei tu sa faci tot bisnita se numeste (sa iesi pe plus cu 2500e dupa ce ai folosit masina 3 luni ). PS: Eu inchei aici, mi-am spus parerea. Bafta!
    2 points
  12. Eliminat fizic + soft. Mai eficient si mai ieftin. Sau daca nu, cumpara doar original.
    2 points
  13. A fost cineva si dupa 500 km aparea infundat ))( deci decat aftermarket mai bine il scoti si anulezi din soft .
    2 points
  14. Azi am terminat si retrofitul de TCB, activat oficial la BMW pe seria mea de sasiu, astfel pot folosi in continuare serviciile Connected Drive si BMW Remote pe care le-am pierdut temporar cand am instalat NBT deoarece erau activate pe CIC/Combox Telematics. Noul TCB este activat pe seria mea de sasiu si dupa un apel la BMW Connected Drive Customer Service, au fost schimbate in baza lor de date IMEI-ul si ICCID-ul pentru noul TCB. Configuratia masinii (FA) s-a modificat cu urmatoarele optiuni: S6AEA Intelligent emergency call S6AKA ConnectedDrive Services S6ANA Concierge Service S6APA Remote Services S6NSA Convenience telephony with extended smartphone connectivity S7XPA Navigation Package Connected Drive http://s29.postimg.org/3wdv8pgqr/forum_tcb.jpg http://s23.postimg.org/lws0tbr2v/IMG_1893.jpg
    2 points
  15. Ca sa nu mai dati bani pe tester iata cum resetari singuri intervalul de schim ulei cand faceti schimbul. Automat functioneaza si pentru intervalul de schimb al lichidului de frana: 1- tii apasat pe butonul de pe bord cel din stanga 2- introduci cheia la pozitia I tinand in continuare apasat pe butonul ala pana apare ceva de genul OIL SERVICE RESET sau inspection reset 3- cum a aparut asta ii dai drumul la boton si apesi imediat din nou inca 5 secunde si incepe sa clipeasca mesajul "RESET" sau "RE" 4- ii dai drumul la buton iarasi dupa care apesi inca o data pe el, dar de data asta scurt, fara a tine apasat pe el 5- noul interval de service a aparut 6- mai apesi inca o data tot scurt butonul asta si apare mesajul "END SIA" 7- scoti cheia din contact sa memoreze datele si............ it's done Urmati cu atentie pasii astia ca sa faceti o treaba buna. Vreau sa verific daca merge si la alte modele asa ca astept raspunsuri aici... Plus ca vreau sa vad daca se poate pune si pt o alta distanta decat pt 25000 km, ca eu de ex schimb uleiul la 15000 km si as vrea sa il dau la 15000, nu la 25000 cum se da din default el...
    1 point
  16. te-a speriat consumul ?
    1 point
  17. Sunt de acord, e joystick, insa strict ca info, este 525 xdrive insa cel cu motorul de 3000. Legat de masina din anunt, nu m-am uitat la interior deci nu te contrazic ca nube xdrive.
    1 point
  18. Tu oricum nu vrei s-o schimbi si punct. Asta cu recidivarea e mai mult o scuza. Recidiveaza in cazul acelui recall facut la misto. Dar daca schimbi toate piesele cu ultimele aparute, nu cred ca va mai aparea. Ma rog, ideea de a renunta la o masina de vreo 10 000 euro pentru o distributie de mai putin de 1000 euro mi se pare ridicola, insa e alegerea fiecaruia. Ideea esentiala este sa nu lansam diverse pseudo-adevaruri general valabile. La fel ca asta cu reprezentantele. La orice service ai de-a face cu oameni. Sunt oameni si oameni peste tot. Reprezentanta nu inseamna neaparat teapa, la fel cum service-ul oarecare nu este neaparat ok. Sunt cazuri si cazuri. Este gresit sa-i punem pe toti in aceeasi oala. Ca un timeline, chestia asta a evoluat cam asa: - N47 e super motor --> cai multi, trage tare, consum mic ===> LUX - N47 e un gunoi de motor ---> nu va cumparati asa ceva - N47 se poate repara, dar costa mult piesele - N47 se repara degeaba pentru ca problema apare din nou ===> inginerii BMW sunt idioti Oare ce va mai aparea?
    1 point
  19. Pe topicul asta apare intreaga lista de piese. Mura-n gura pentru fiecare nu prea se poate. Cauta (cu search) si vei gasi! Oricum s-a ajuns in mod paradoxal la prea multa informatie disponibila in comparatie cu alte marci. Ceea ce se pare ca strica.
    1 point
  20. Te contrazic aici pentru ca nu esti bine informat. 525 xD cu motorul de 3l nu are levierul schimbatorului de viteze direct, ci este asistat. Acest anunt nu corespunde descrierii.
    1 point
  21. Merci....ceva special la culoare, este aleasa de junior
    1 point
  22. Work in progress... http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1582_zpsn0zfd7nm.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1583_zps4hpppmum.jpg Avem si bara fata, mai ramane sa gasim spatele: http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/bara%20fata_zpspq2vn2tq.jpg
    1 point
  23. Eu nu ĂŽnțeleg de ce sunteți asa de supĂŁrați , lĂŁsați-l sa ceara cât vrea , este obiectul lui . Cand mi-am vândut masina am așteptat pana am luat prețul cerut , era cea mai scumpĂŁ raportat la an si dotĂŁrii pe autovit . A venit un tip in trening s-a uitat 10 min si a mers 100 m mi- a dat banii si am fĂŁcut actele. Exista cerere si oferta pentru toate tipurile de mașinii . Eu nu as lua niciodatĂŁ un LCI chel in detrimentul unui pre LCI dotat . Fiecare cu nebunia lui . In concluzie free up :shifty:
    1 point
  24. Sincer, pretul e putin maricel, dar daca el vrea sa o dea cu atat e problema lui. Toata lumea s-a atacat cam repede, inclusiv vanzatorul. Fiecare si-a prezentat opinia, una obiectiva, nu a aruncat cu pietre. Si eu consider ca la banii aia mai pui 1000e si iti iei LCI decent din afara. Si nu e vb doar de LCI, ci de faptul ca este cu 5-6 ani mai noua ( asta inseamna ca 5-6 ani nu a fost rulata, deci uzura e mai mica - se presupune ca iti alegi una care nu e barca ) Bafta la vanzare !
    1 point
  25. Multumesc Cristi, oricum in seama te-ai bagat cu fi-miu pe cap te-ai capatat ... ha ha ha. I-ai promis ca-l plimbi cum masina ta si abia asteapta sa vina vineri. Eros la fel, dar a spus ca asteapta e36Fest, noi oricum deja ne-am facut rezervare la hotel de pe acum pt 22.08. Ca tot am vb de copii, sa-ti dea Doamne baiat asa cum iti doresti ...
    1 point
  26. http://olx.ro/oferta/bmw-320d-m-ID4bUSC.html#f3c49b17ca Serios acum...10000 pe un seria 3 de 10 ani? N-am nimic impotriva sa fii samsar, bravo tie..da samsarii macar au preturi bune.
    1 point
  27. Oricum, fie vorba intre noi, nu cred ca mai conteaza atat de mult masinile cand ai un copil de genu cum ai tu, care chiar te lasa masca cand vorbeste despre masini si ai ce vorbii cu el pe orice subiect desi nu este foarte mare ca varsta. Asta e cel mai important...
    1 point
  28. cum le zici tu severin , ca un om mare ! Nu am avut treaba ca au sarit cu gura legat de pretul piperat sau exagerat cum zic pana cand a adus kenbobo discutia ca masina ar avea vicii ascunse altfel nu isi explica de ce o vand dupa 3 luni, am postat chiar si printuri cu masina pe tester. Iar cum am ajuns in 3 luni sa fac bani de f10 , pai asta ii problema mea cum si de unde i-am facut ....
    1 point
  29. Am luat masina de la service,omu' mi-a zis ca uleiul era foarte negru .L-am intrebat daca pot sa stau linistit si a zis ca nu ,cutia de Bmw tot se defecteaza mai devreme(fara schimburi facute) sau mai tarziu (cu schimburile facute),deci finalul tot ala e.
    1 point
  30. oricum am primit oferta mult peste ce ai estimat tu acolo , de la persoana care am vazut ca aprecia masina si dotariile si am refuzat Ala era bugetul atunci , s-a schimbat situatia , te-ai gandit ca poate mai aveam masini in familie ? cu siguranta nu are nr de km care i-a avut e46 tau ) ca tot ziceai de vicii ascunse ... lumea suna intreaba , altii gen afk ma injura in gand si asta ... daca nu o vand intr-o luna maxim 2 o scot si ii pun un pachet M http://olx.ro/oferta/bmw-320-e90-163-cp-pachet-m-full-super-pret-ID49OBi.html http://olx.ro/oferta/vand-bmw-320-e90-ID4btjM.html AFK imi arata niste masini care chiar merita 8000 ! nu mai zic nimic , foarte buna comparatia ! evacuare dubla a la romania , leduri in bara dp accesoriiauto.ro a 2 a are si pachet M ) full pachet M
    1 point
  31. si oem ala depinde cum il prinzi.. am vazut si la 700 de euro si la 2k.. Asta in germania, prin romania nu cum si cat variaza preturile. uite un site unde poti sa iti faci o idee. comapara vreo 10 magazine online de prin de si iti poti face o idee. www.daparto.de nu stiu ce an e masina ta dar pare a fi in jur de 6-700 de euro cu 2 ani garantie, din silciu - carbon, care e mai rezistent. deci cam cat iti zic si aia la magazin.. oem e in jur de 1300. sunt unii care fac o curatare chimica, dar nu stiu cat de eficace e, multi erau multumiti.
    1 point
  32. Pompa de ulei a picat doar la un singur motor din 5. Problema a fost din proiectare. Cel mai posibil pompa nu face fata sau orificiile prin care este adus uleiul sunt prea mici. Pompa OK, motor picat. Totusi motorul a avut puterea de a pornii chiar daca lagarele de alunecare care sustin arborele cotit nu mai existau. E posibil sa fie cateva exceptii, dar totusi 5 cazuri doar pentru o regiune incepe sa puna un semn de intrebare.
    1 point
  33. Daca vrei sa iti cumperi 550i nu stiu daca e alegerea potrivita. Masina este senzationala, motorul foarte potent, dar intr-un an am vazut 5 BMW-uri cu motorul acesta distrus din cauza lipsei de ulei. Cunosc un caz unde motorul a fost schimbat de doua ori in doar 70.000 km. Aici vorbesc de masini cumparate de noi si reparate de unde au plecat. Mentionez ca am vazut toate motoarele personal si gustul placut de ti-l ofera masina, ti-l taie cand se imbolnaveste. Sa speram ca o sa ai noroc si nu se strica. Sa nu o iei in nume de rau. Fiecare isi cumpara ce doreste.
    1 point
  34. Sunt perfect de acord cu tine aici. Insa si posesorii sunt de 3 feluri: 1 - aia care umbla cu ea rupta in cur. 2 - aia care baga bani la nevoie, uneori preventiv. Pe sistemul daca nu e stricata, de ce sa o repari? 3 - aia care baga bani preventiv, sunt fixisti sa fie masina cat de perfecta se poate. La 5k euro, gasesti din primul si al 2-lea fel (in cel mai bun caz). Ia exemplul colegului DB77AAA, E60 525d cumparat cu 4200e,cu taxa platita, cu probleme, insa nu atat de costisitoare ca si piese. Si o pune singur pe picioare, nu plateste manopera. Romanul cauta masina ieftina, aici ma refer la cel care isi doreste BMW cu orice pret, chiar daca e cam slab dpdv al starii tehnice. Cand circuli cu masina, nu se prea vede anul de fabricatie. Diferenta e justificata, dar ma repet, multi cauta ieftin. La 5k nimeni nu are pretentii de dotari dinastea "nobile". Trebuie sa existe o piata si un pret si pentru BMW-urile mai slab dotate. Altfel BMW le-ar scoate degeaba la vanzare de noi. Pentru ca nu le-ar cumpara nimeni ca masini de flota. Si incet ajung sa iasa din flota, devin obisnuitele SH-uri la pret mult mai mic, pentru ca sunt slab dotate. Minimul necesar, te duce din A in B fara sa transpiri ca un porc vara sau sa iti inghete fundul iarna. Dar e BMW si pretul a fost mic .
    1 point
  35. Are 49 kg prietena, tot asa, neglijabil. Eu spun altceva aici: nu ai absolut niciun moti sa cari combustibilul dupa tine (plinul facut imediat cum se duc 10-15l). Mai sus am dat un exemplu, poate la 20.000 km economisesti 10 litri... Sau poate economisesti 300l. @alex_wly, daca nu stiai, in cam 95% din benzinarii ai servetele pentru asta. Iei cateva si le pui la gura pompei inainte sa o scoti din rezervor daca vrei sa nu murdaresti aripa, dar vad ca esti ironic si carcotas. De banii aia iti puneai si tu cic ;-) ca vad ca de cand ai masina tot visezi la el dar nu l-ai facut.
    1 point
  36. Wly, comentariile tale din acest topic sunt cel putin rautacioase. Masina asta cu un detailing interior-exterior si 2 plastice schimbate ar arata f bine in niste poze profi. Apoi, inceteaza sa mai compari masinile cu a ta si sa ne spui cat de intretinuta e a ta, ca ne-am prins deja. @steradulescu, bine ai venit pe bmwclub. Cum te simti aici?
    1 point
  37. Fara suparare, insa e o masina lansata in 2003 si destul de raspandita. Acum 12 ani. Daca nici nu e prea dotata(adica are doar geamuri electrice si AC) cat sa coste? Plus ca daca mai trebuie si bagati ceva bani in ea in suspensie si directie ca la varsta aia o sa ceara ceva piese... Ca sa dau un exemplu, am cautat pe mobile.de, Seria 5 E60 cu carte service si sa nu fie lovite (adica sa poti circula cu ea, nu sa iti bata vantul in plete si sa pui o lanterna pe post de far), prima masina care mi-a sarit in ochi e la 4500e aici . Daca scot faza cu cartea service, gasesti si mai ieftine. Nu e cea mai ingrijita masina insa cu un detailing interior-exterior si reparata rugina expusa in poze, o sa arate destul de bine. Da, te mai costa taxa, drumul, etc, insa de la preturile astea pornesti. Si ajungi pana unde se termina adancimea buzunarului. In Romania mai e si imbecilitatea aia de timbru de mediu, care doar scade pretul masinilor, ca oricum se vand, doar ca nu se mai transcriu. Din start, o masina pe care nu o sa o ai pe nume, o cumperi mai ieftin. Si pe unii chiar nu ii intereseaza sa aibe masina pe nume.
    1 point
  38. la 282 cp si 500nm...crezi ca reprezinta o problema pentru masina asta ? (le face cu usurinta si nu e nevoie sa fie fortat motorul ) banuiesc ca nu iti cumperi 535d doar sa mergi din punctul A pana in B ( pentru asta nu ai nevoie de 286 cp )
    1 point
  39. A pierrdut tot uleiul "odata" sa zicem. Cand mi-a aratat in bord am oprit imediat....in 500 de metri - 1 km ceva de genul...si am sunat direct la platforma. Acum am un tic.....nu cred ca trec 2 zile faa sa verific nivelul de ulei motor. In 3.000 de km a scazut ceva, era fix la linia de sus unde scrie OK...si a scazut cam o treime din bucata care arata ca e OK. Cica uleiul se schimba la 30.000 ca e long life - pai in 30.000 ii mai completez de 2 ori cantitatea in ritmul asta
    1 point
  40. Eu am luat de curand un X5, dupa ce am testat vreo 10 masini. Sfaturile mele pentru oricine vrea sa cumpere o masina, nu cumparati de la bisnitari! Samsari, sau cum le spuneti voi! Baietii astia sunt criminali. La masina mea de ex i-au anulat becurile de avarie ABS. Ca sa para ca masina nu are nici o defectiune. Nu i-a folosit la nimic, am dus-o la reprezentanta si l-au prins pe smecher si cu km falsi si toate problemele electrice si mecanice. Genul de anunt in care masina are nr pe un judet, vanzatorul e din alt judet, cele in care descrie masina ca perfecta, km putini, fara defectiuni ascunse..o duc la orice service.. Sunt niste mincinosi ordinari toti samsarii astia si periculosi! Adica, mie mi se termina lichidul de frana acum, dar nu am becul de la avarie.Asa ca mor eu sau omor pe altcineva. Si asta pentru ca un cretin sa bage niste bani in buzunar. Nu exista masina second fara probleme. Mergeti cu ea la reprezentanta, cei de acolo nu pot fi cumparati de terchea-berchea astia de samsari. Platiti o diagnoza si o constatare mecanica. Apropo, ca sa verificati km reali nici macar nu trebuie sa platiti! Ar fi 2 solutii. Cautati o masina cu proprietar in acte. Adica cu numele pe talon. Inainte sa vedeti masina intrebati cine e trecut pe talon! Sau mergeti in Germania. Pentru ca nemernicii astia de bisnitari isi bat joc de masini. Le cumpara ieftin, le tin o perioada, nu baga nici un ban in ele, dupa care le "curata" de probleme..si de km parcursi. Intr-o saptamana de umblat dupa masina am vazut lucruri greu de crezut..masin de vanzare fara acte, la al 7-lea proprietar in 3 luni, acte facute pe buletinu lu tac-su..trec un an pe anunt cand mergi sa vezi masina vezi ca de fapt e mai veche..masini lovite si carpite pentru fraieri..masini cumparate de firma si revandute fara sa stii ce datorii are firma, tot ce vreti. Din pacate nu am gasit decat un singur proprietar real al masinii, restul au fost niste escroci toti. Ca sa va faceti o idee.. Am vrut sa cumpar un Cayenne de la un bisnitar, vb deja la reprezentanta pentru teste. Intr-o doara l-am intrebat daca motorul papa ulei. Raspunsul clasic a fost ..nici vorba! Asta desi Porsche spune ca uleiul trebuie completat la fiecare 1000 de km. Pentru ca un motor de capacitatea aia, 4500, mananca ulei de nou. Flacaul meu a mers cu masina vreo 20000 de km si nu a verificat uleiul. Asta inseamna ca potentialul cumparator o sa aiba de cumparat motor de Porsche care costa 15000 de euro. Am anulat rezervarea la Porsche..nu avea rost sa mai platesc testele. Si asta fac cam toti prostii astia care vand si cumpara masini. Sper sa va foloseasca experienta asta a mea. Si daca nimeni nu o sa mai cumpere masini de la bisnitarii astia, or sa se lase singuri de hotii..
    1 point
  41. Bine v-am regĂŁsit. Am schimbat locația. Galați. Momentan ĂŽncĂŁ stau la hotel, dar nu mai plec. Am reușit sĂŁ prind aici un contract destul de bunicel. Mașina? Ori ĂŽși aratĂŁ vârsta, ori... A cam ĂŽnceput sĂŁ ĂŽmi scoatĂŁ niște zgomot ĂŽn habitaclu. Imediat dupĂŁ schimbarea debitmetru am fost mulțumit. Acum parcĂŁ a revenit la cum se comporta ĂŽnainte. SĂŁ vĂŁd cât de repede gĂŁsesc o chirie acceptabilĂŁ, mĂŁ instalez ĂŽn ea, și sa vedem cum facem. DacĂŁ mai tine 1 an și jumĂŁtate, e perfect. Intenționez achiziționarea unui model mai nou.
    1 point
  42. E frumoasa si ingrijita insa parerea mea este ca pretul e putin piperat...Bafta la vanzare !
    1 point
  43. Gata ... e complet.
    1 point
  44. cumpar e46 diesel, berlina sau coupe, motorul M47 de 150cp, manuala neaparat, km in jur de 200k, clima functionala neaparat, culoare non-tipatoare, netiganita, necocalarita
    1 point
  45. de ce nu o cumperi tu, atunci?? 3000 euro ti se pare ca sunt bani putini?? 3000 euro+ aprox. 3500 euro reparatia = 6500 euro un e90 care fuse avariat.....nu-i destul? masina o vreau pentru mine nu pt revanzare, ca nu-i o afacere buna.
    1 point
  46. este exagerat de scump,140 euro o bucata de plastic......
    1 point
  47. mie sincer imi plac mai mult in culoarea originala ....
    1 point
  48. Si documentatia oficiala :blink: :BMWSIMR.pdf
    1 point
  49. Si nu te-am ajutat tot timpul? te-am ajutat pt ca suntem colegi de forum, iar daca ai nevoie te ajut in continuare, asta inseamna sa fim colegi. Mai sus ti-am spus doar parerea mea legata de vanzarea masinii, oricum pe mine nu ma afecteaza cu nimic. Daca reusesti sa o dai la banii aia, cu atat mai bine pt tine, dar eu imi mentin in continuare parerea.
    0 points
  50. GT-ul nu este un model foarte placut/interesant vizual pentru majoritatea romanilor, iar asta conduce la o devalorizare mai rapida si acelasi timp la probleme in vanzare. Modelul se adreseaza unui segment mult mai mic decat un F10 si vazusem chiar in threadul masinii cum unele persoane ziceau ceva in genul "nu mi-a placut asta pana acum dar sunt sigur ca tu o sa ma faci sa imi placa, acum ca ti l-ai luat". Totodata - in topul masini care isi pastreaza cel mai bine valoarea sunt seria 3 si seria 5 (primele 2) dar cu siguranta nu poate fi si inclus modelul asta care are cativa ani. Mie unul imi place cum arata masina (cu jantele gri) dar nu mi-as lua modelul asta.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.