Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/05/15 in all areas
-
scuze de offtopic ... :console: http://s10.postimg.org/e9kos1dw9/P1000887_Medium.jpg http://s10.postimg.org/5v523ycux/P1000888_Medium.jpg http://s10.postimg.org/ggoxfyj6h/P1000889_Medium.jpg http://s10.postimg.org/vryqgkgih/P1000890_Medium.jpg http://s10.postimg.org/p2s70jv6h/P1000901_Medium.jpg http://s10.postimg.org/5yyvk7ic9/P1000910_Medium.jpg http://s10.postimg.org/mb8x9xwnt/P1000912_Medium.jpg10 points
-
6 points
-
5 points
-
3 points
-
Jantele parerea mea ca nu o avantajeaza, cel putin in poze par ciudate. In rest, ar fi mers in plus macar scaune incalzite, ai piele si iarna pana se incalzeste, ai sa fii rece, stii tu unde :-)... Sa fie intr-un ceas bun si multi km fara probleme!3 points
-
Salutare si bun gasit. Numele meu este Angi, sunt din Targoviste, pasionat de lumea auto, posesor de mai multe Opel-uri, vreme de multi ani. Acum am schimbat putin foaia si am un E60 si un 1007. Recent, printr-un lung sir de evenimente, m-am pricopsit cu un E46 320d CR facelift. Masina, semiepava, gen nu s-a umblat la directie ca nu au reusit sa scoata prezoanele antifurt fostii propietari. Totusi, cu o investitie minima, adusa intr-o stare aproape perfecta. E46-le - mai jos in poza. Dupa scurta aventura cu E46-le, pe care am reusit performanta sa il vand cu 2650 euro in cateva zile, si cu un mic profit, m-am hotarat sa vand Vectra C din dotare, o masina extrem de dotata comparativ cu ce se gasea pe piata, contra sumei de 3000 euro, pret de Astra G. Incepem cautarile cu buget de 7000 euro, vazut cateva E60 si E90, ceea ce corespundea cerintelor mele cat de cat nu gaseam in buget. Ce gaseam in 6000-7000 erau deja semiepava(nu ar fi fost un impediment, doar ca ramaneam fara bani de investitii ulterioare), sau gaseam cu probleme la acte, inmatriculate pe BG sau foste masini de UK. Pana la urma, gasit un E60, 2004, semiepava, la un pret extrem de mic, chiar dubios as spune. Se cerea 6500, apoi 5500 ca la cumparare sa platesc aproximativ 4150 euro. Una peste alta, E60ul ma va costa 5000-5500, la final, adus in stare perfecta atat optic cat si estetic, inclusiv inmatriculat pe numele meu, lucru care mi se pare atractiv. Masina in sine, ca idee, ma multumeste, este un E60, 525 diesel comon rail, sedan, dotari standard + inetrior piele + jante pe 18" + scaune incalzite fata si spate, 206000 km pe ceasuri, 258000 in ecu motor, acestia din urma fiind probabil si cei reali. Acum e drept, la E60 se pare ca senzorul de ploaie si lumini + xenon era standard. ACul semiautomat manual nu e un impediment, e bine ca e acolo, la fel di controlul stabilitatii si al tractiunii, lucruri esentiale in ziua de azi. Ajuns cu E60 acasa, studiat problemele. Estetic, acceptabil, ar necesita vopsit bara fata si spate + cateva detalii cu polish la caroserie + un parbriz. Directie, mai bate, mai canta, dar mergea relativ bine. Frana de mana nu tine. Electric, lipsa senzor de temperatura, buton geam pasager ce refuza sa colaboreze, un senzor de parcare decedat. Motor, in mintile lui ca si interne, probleme la actuator presiunea turbo, regenerari DPF ciudate, bujii incandescente sau releu. Lumini - faruri cazute, adica nu se autoregleaza, inca nu am identificat cauza. *Schimbat in prima faza un pivot si un cap de bara + echilibrat rotile + reglat "la sfoara directia". *Apoi ajustat softul motor, avea deja cai si DPF off, dar foarte prost executate din punct de vedere software. Apelat la colaboratorii mei de la MBtuning si anulat corect DPF-ul, EGRul si pus calutii corect. Rezultat, atinge repede 200 km/h si ma simt in siguranta si minus 250 lei piesele *Pus parbriz nou, ca era matuit si spart nu vedem mai nimic nici ziua - 400 lei la Marctec-WinGlass. *Umblat la frana de mana, schimbat un cablu, tine mai bine - 50 lei. Mai trebuie sa schimb si celalalt cablu pentru o eficienta mai buna. Cu aceasta ocazie am curatat/strunjit si discurile + tamburii de pe spate. *Montat senzorul de temperatura exterioara ce era lipsa cu tot cu mufa - 100 lei. Scump tare, dar ACul face figuri fara el. *Reparat senzorul de parcare defect, de fapt instalatia intrerupta, dar am observat asta dupa ce am cumparat alt senzor SH - gaura minus 50 lei senzorul de percare luat de pe un E39, da e bun sa fie acolo. *Schimbat cureaua AC ce mi se parea uzata si completat freon + curatat radiatoare racire motor si freon, aveau pamant si insecte pe ele + eliminat o mica pierdere de antigel - 50 lei *Retusat pici pe colo vopseaua si aspectul exterior, improvizat un cheder de luneta ca cel original era distrus + un polish faruri - costuri minime. ***La costurile de mai sus se mai aduaga si alte cheltuieli, cinstea mea, a mecanicului + motorina de teste care de fapt, la cum "trage" motorul sunt extrem de distractive ***Mici cheltuieli cu acte, o rovineta, o atentie. Inca nu sunt ferm hotarat sa o inscriu pe numele meu, desi are taxa platita. Mai sunt de facut in continuare cateva lucruri dar nu au o urgenta maxima. *Joc in caseta de directie - nu curge ulei, doar trosneste in volan la viteze mici cand iau viraj. Cel mai probabil va fi reconditionata. *Desfacut admisia si evacuarea, curatate si montate la loc corect + verificat bujiile. Relativ recent a fost umblat la evacuare si bujii, insa lucrarea a fost de mantuiala, pacat de piesele noi. In momentul de fata, la cat am alergat-o din teste, a zburat garnitura de pe galeria de evacuare, care culmea, galeria, e noua. Chitaie in accelerari la cald, da remediez eu, timp sa am. *Verificat farurile, de ce nu se ridica. *Si cred ca se mai gasesc, daca nu mai fac eu... Cateva poze, cu E60ul, mai jos.2 points
-
2 points
-
Adica ai vanduto doar pentru defectul la caseta si o garnitura dintre evacuare si turbo? Sa fim seriosi......2 points
-
Pana vine difuzorul... mai facem niste poze ! http://s2.postimg.org/3utgd1crp/20150704_143241.jpg http://s2.postimg.org/i2j51opgl/20150704_143349.jpg http://s2.postimg.org/5paw8ip5x/20150704_143414.jpg http://s2.postimg.org/hzz9eult1/20150704_143443.jpg http://s2.postimg.org/4bj9d7pwl/20150704_143612.jpg http://s2.postimg.org/4fd2tgvdx/20150704_143638.jpg http://s2.postimg.org/kb1wwrlyd/20150704_143708.jpg http://s2.postimg.org/yvizrlgx1/20150704_143734.jpg http://s2.postimg.org/h816te6zp/20150704_143745.jpg http://s2.postimg.org/4uocmhhb9/20150704_143959.jpg2 points
-
negresa ... http://s29.postimg.org/k8moh5opz/P1000904_Medium.jpg http://s29.postimg.org/3ywie9e1z/P1000907_Medium.jpg2 points
-
Mama ce-mi place vorba asta "o sa te rogi de el". Se misca decent si consuma la fel! Am e39 3.0d de 5 ani si mai merg si cu un 2.0d din cand in cand, da stiu ce vorbesc!2 points
-
Scuze dar o faci intentionat? Ei hai ca asta e culmea, desi am tinut cu tine in conflictul anterior , acum tind sa cred ca baietii aveau dreptate. E cea mai proasta scuza (prea sport) , cred ca defapt investitia e mult mai mare decat ai preconizat si nu iti permiti. Salut2 points
-
Va multumesc de cuvintele frumoase. Ma repet, bugetul era de 7000 euro. Masina a costat mult mai putin, asa ca puteam face relaxat o vizita la reprezentanta de diferenta de bani. Dar nu se justifica. Mie-mi "sta in mana" reparatia unei masini eficient si ieftin. Cum experienta mi-a confirmat de multe ori ca la un service multimarca mare sau la o reprezentanta esti doar tepuit, as fi fost idiot sa fac reparatiile in reprezentanta. In plus, sunt un fel de semibugetar modest, cu ceva mai mult timp liber ca altii, si tot pe deasupra, inca-mi place sa surubaresc. E60-ul nu l-am luat pentru imagine, ci doar ca voiam o masina in care sa ma simt bine la drumuri lungi. Aveam Vectra si ma multumea..., Vectra C a fost succesoarea altei Vectra C, care la randul ei a fost succesoarea altei Vectra B si tot asa pana la alta Vectra A. Evolutia fireasca ar fi fost de Insignia, insa e masina care inca nu m-a convins. Poate doar dupa 2013, dar cel putin la mine, momentan nu se justifica pretul ridicat al unei masini de 2-3 ani, asta in situatia in care cu masina mare nu am de gand sa fac mai mult de 15000/km/an. Pentru zi de zi prefer sa folosesc in general un PSA cu motor de 1.4-1.6 hdi. Cateva impresii despre E60, in starea acceptabila la care l-am adus. *Ca si tinuta de drum, merge foarte corect, pe sleauri-le facute de camioane in asfalt se misca acceptabil incaltat cu roti pe 18". Asta in ciuda jocului in caseta servo. *Motorul, este fenomenal ca si performante. La o mica comparatie cu un F10 525D N57D30 cred, motor de 3000D si 200 CP, mai nou cu 5 ani insa automat, iese categoric castigator E60 cu al sau batran M57D25, lucru observat atat de mine cat si de posesorul F10. Bine, al meu este resoftat cu probabil o idee mai mult cai fata de F10-le detunat din fabrica, dar totusi, e o performanta. *Consumul este neasteptat de mic, variaza de la 4.5% la mers cu vitezele maxim legale sau de 15% pe "full load". Momentan e undeva la 8% mixt, si nu a fost menajata prea mult. E consum similar cu cel care il aveam pe Vectra C 1.9CDTI. Oricum, ca o observatie, la 140 km/h viteza constanta, E60 consuma mai putin sau comparativ la fel fata de PUG 1007 1.4 HDI *In familie, doamna si fica-mea sunt destul de incantate, doar eu sunt sunt usor stresat lipsindu-mi lejeritatea spatiului oferite de fostul caravan. Pacat ca nu am gasit un E60 touring bun, dar asta e, poate data viitoare. *Cel mai important aspect, asta fara sa mi-l doresc, cand te dai jos din BMW ai o senzatie ciudata, o combinatie de jena si mandrie. Asta nu am observat-o numai la mine, ci si celor cateva rude si prieteni ce au imprumutat-o deja pentru "cateva clipe". Una peste alta, poze inca nu am apucat sa fac mai in detaliu, insa am mai gasit cateva. Daca nu inchide nimeni topicul, o sa mai postez in el, nu am complexe, asta e, probabil se confirma, sunt cel mai sarac posesor de BMW :winkcool:2 points
-
E46 320ci- Am reușit sa imi rezolv problema asta - in momentul urcĂŁrii pe bordura, câteodatĂŁ in curbe ( la viteze mici , prin parcare ) si la orice schimbare a suprafeței de rulare , imi bubuia / trosnea / pocnea ceva pe spate , un zgomot foarte urat, daca stĂŁtea cineva lângĂŁ mine cand parcam pe bordura se auzea destul de tare si afara . DupĂŁ ce am verificat la 3 service-uri ( 2 f bune in Buzau si la service Bmw in Buc ) nu reușea nimeni sa imi spunĂŁ ce are . Totul pĂŁrea Ok pe sub masina, amortizoare testate 90% pe spate , 83% pe fata , schimbate la nimereala flanse spate , bucse portfuzeta , bielete antiruliu spate . UrmĂŁtorul pas era sa desfac toatĂŁ puntea spate si sa schimb tot. Am fost ĂŽnainte de asta la un mic garaj intr-o curte , avea canal , nu elevator , mai avea si 2 suporti pentru roti - acelea prin care se ridica masina sa schimbi uleiul de exemplu . Cu acești suporti a reușit sa stea in canal si sa urce cand cu o roata , cand cu cealaltĂŁ si sa vadĂŁ exact unde bubuia . FĂŁcea doar cand te urcai cu cate o roata , nu cu amândouĂŁ . Mi-a spus ca 100% zgomotul se aude de bucse bara stabilizatoare . Chiar daca atunci cand erau verificate pĂŁreau in regula , masina fĂŁcea doar in presiune . Am schimbat bucsele ~~ aprox 40 lei si problema a dispĂŁrut complet . Daca are cineva vreodatĂŁ problema asta - schimbați prima data aceste bucse1 point
-
Dap . Jante ar fi mers style 302 . Inca nu sunt ferm convins daca le tin pe astea sau style 328 pentru vara . Incalzirea in scaune e clar pe lista de retrofit-uri . Dar vanez un set de scaune fata sport dakota schwartz . @ enders halatul a fost 16.5 , deci numar bun1 point
-
Da ,doar ca iti dai seama cand zic aia ca discurile au depasit limita mai mergi inca 4 ani.Eu inafara de bucsele alea si stergatoarele alea ca sunt enervante rau ,nu as mai face nimic,dar ala-s eu.1 point
-
Stiu anuntul de mult timp..si chiar am uitat..de data asta nu am mai citit..m-am uitat direct la ult comentarii. Era si destul de evident..masina inscrisa in Ro in 2006, cand nu se platea taxa, parca. Greseala mea. Si pt tine, desteptule care imi sugerezi sa il sun.. Da, era muult mai simplu sa il sun. Dar daca tot nu ai alta treaba decat sa te bagi in seama, poate imi dai tu si nr de tel, sa pot sa il sun.. nu de alta..dar poate aveai impresia ca am un glob magic in care imi apare nr.1 point
-
1 point
-
Am fĂŁcut mai bine de atât. Aveam poze cu intrĂŁrile ĂŽn service, 3, ĂŽn Franța, 2 la o reprezentanta și o alta. Am trimis câte un e-mail fiecĂŁrei reprezentanțe și unul cĂŁtre Bmw Franta. Ăn 2 zile am avut rĂŁspuns de la fiecare. Service-urile mi-au comunicat cĂŁ mașina este, cu certitudine, cunoscutĂŁ ĂŽn unitĂŁțile lor, dar cĂŁ nu ĂŽmi pot oferi, prin e-mail, informații cu privire la operațiunile efectuate, sĂŁ ĂŽi sun.1 point
-
Multumesc! Ml-ul chiar arata foarte bine,a fost vopsit integral in 2013 la reprezentanta,de cand e la mine am mai bĂŁgat vreo 2k in el am schimbat absolut tot ce a fost de schimbat,dpdv tehnic e super,jante originale AMG i-am luat,mai urmeazĂŁ pachet AMG si e ce trebe1 point
-
Vezi si in link http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=916959 Poate beau un vin1 point
-
Salut ! Taxa este platita ? Km cat de aproape de adevar sunt..vad ca nu ai mentionat nimic de ei, ce piese s-au schimbat ? Lovituri/rugina ? Si inca ceva..exista vre-o dovada (gen facturi, etc) la ce ai schimbat ? Te intreb pt ca eu in postura de cumparator, cand vad bandoul ala lipsa..care costa ..50 lei sa zicem si toba aia urata(parere personala), nu imi da impresia a masina ingrijita si reparata cu piese noi si majoritatea orgininale. PS. Cred ca te-am vazut odata prin Otopeni intrand in Bucuresti.. Se poate vedea masina in Bucuresti? Daca da, cand si unde ?1 point
-
Daca ai scule se poate realiza, si atelierul este acelasi in care se rectifica arbori si chiulase.... Degeaba pui segmenti daca are uzura pe camasi, cum la fel degeaba pui cuzineti noi daca manetoanele sunt ovale Cum la fel degeaba pui segmenti noi pe niste pistoane ovalizate Posibil, cu toate ca ma indoiesc, este vorba de zecimi... eu stiam niste centre in cta care se ocupau de asa ceva acum cativa ani... erau meseriasi buni1 point
-
la discutie cu batranu' ... http://s11.postimg.org/5gyhr92kz/P1000891_Medium.jpg http://s11.postimg.org/52x5rnihf/P1000892_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca e sa schimbi si camasi nu are camasi,cilindrul e facut in blocul motor.1 point
-
Stiu ca diferenta e capul pistonului, partea de deasupra lui e diferita la un tip fata de altul., Deci o diferenta exista. ..Cele de compresie sunt mai "groase" ("buza" de sus a lor) ...deci comprima mai mult "amestecul" si sunt "adaptate" supapelor... Daca e sa schimbi si camasi trebuie demontata si chiulasa iar manopera urca sus de tot. Daca e vorba "doar" de segmentare cred ca se poate face si doar pe "jos" cu baia, pompa de ulei si arborele dat jos... lant si alte alea, adica mai putin decat pe sus..1 point
-
http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/03/b93461f4122ed3cc3824ee8bc65a222a.jpg1 point
-
Nu e chiar asa. Unii nu cunosc preturile la masini si cand le vand pun niste preturi enorme. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID4pcFmi.html#0abb763db3;promoted Tu ai da 20500 pe asta? Mie imi place masina da ai vrea sa ma duc din Timisaora pana in Neamt si sa negociez acolo? Cat,...300 euro sau deloc? Uneori trebuie sa vb despre pret la telefon. Dar da, 90% vor castane si suna probabil la plezneala...1 point
-
1 point
-
Una sunt segmentii de compresie si alta sunt cei de ungere. Poate sunt aceleasi probleme ca la M54, depuneri de calamina pe segmenti...etc...1 point
-
Schimba motorul sau masina cu totul... Degeaba faci doar segmentare, daca schimbi doar segmentii nu rezolvi problema, trebuie verificat / schimbat tot inclusiv camasile de cilindru daca vrei sa faci treaba buna.1 point
-
Atata timp cat sunt adaugate la FA-ul masinii e OK pentru update la reprezentanta, doar NBT-ul face probleme daca are FSC-uri de la alta serie de sasiu. Chiar o sa postez noua configuratie deoarece difera destul de mult fata de cea initiala. Later edit: BOLD sunt optiunile adaugate S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S2TBA Sport automatic transmission S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S1CBA CO2 package S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S2FBA Wheels Styling 366 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S3AGA Reversing camera S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4KSA Contrast stitching S4NDA Instrument panel, leather-covered S4URA Ambient interior lighting S4U1A Ceramic application, control elements S508A Park Distance Control (PDC) S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5ADA Lane Departure warning S5DLA Surround View S601A TV Function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S614A Internet, preparations S620A Voice control S677A HiFi System Professional DSP S696A DVD Changer S698A Area-Code 2 for DVD S6AEA Intelligent emergency call S6AKA ConnectedDrive Services S6ANA Concierge Service S6APA Remote Services S6NSA Convenience telephony with extended smartphone connectivity S6NRA Apps S6WBA Multifunctional instrument display S710A M Leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S7XPA Navigation Package Connected Drive L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8TFA Active pedestrian protection S8THA SPEED LIMIT INFO1 point
-
La o masina intretinuta pica multe, la una intretinuta precar pica foarte multe. sunt constient ca pot fi defecte piese care "mai merge asa" si pot fi piese care necesita schimbare. si eu am schimbat multe piese la a mea prevenitv, pt ca am considerat ca ala le e termenul.dar fac toti asa? Spune ca el pune diagnoza pe masina la 2 luni, chiar daca nu are probleme...sa stea linistit..ca stie de la fostul propietar ca zgomotul la motor e de la vanos. Propietarul fiind femeie )) Ma opresc aici...1 point
-
Bineinteles ca voi schimba toate care au uzura,dar in timp le voi face pe toate ,primordiale sunt altele.Cand am zis de pe poarta fabricii nu m-am referit la motor cu o km,ci la faptul ca daca decodezi VIN unei masini si nu are pachet M dar pe masina exista,asta nu mai este cum a facut-o fabricantul.Nu imi garanta nimeni ca la o masina de 7000 euro nu bag 1-2 mii in ea.Nu am luat o masina sa ma mandresc cu ea sau sa o tin numai de plimbari,fac cam 100 km pe zi cu masina si pe drumuri mai proaste.Nu am vrut sa jicnesc pe nimeni cand am zis turma,doar ca sunt posesori de Bmw/Mercedes care nu prea fac cinste firmei(la fiecare colt de strada un 3-ar cu muzica dubioasa si folii pe geam).1 point
-
Am revopsit jantele de pe partea dreapta...sunt mult mai multumit acum. http://i.imgur.com/8niDH07.jpg http://i.imgur.com/b44xReu.jpg Dupa care am fost la spalatorie, masina a stat cateva zile pe loc in curte si am cam neglijat-o dpdv al spalatului. http://i.imgur.com/6VnwaK6.jpg http://i.imgur.com/4eCUPEU.jpg http://i.imgur.com/x8MGaAm.jpg Putina curatenie... http://i.imgur.com/wFP5cel.jpg Sambata masina va fii prezenta Sambata, 27.06.2015 la Concursul de Eleganta Sinaia.1 point
-
Si hai sa iti mai spun ceva si eu am un n42 b20 si tot asa am patit si eu, imi umezea peste tot; garnitura baie, oringul de la corp ulei,etc. si incepuse sa consume ulei, nu ca la tine, la 1000 km imi lua 1/2 din joja. Am inceput sa schimb toate garniturile, motorul era lacrima, nu mai umezea pe nicaieri, saplat, curat ca la carte. Si dupa un timp surpriza la 1000 km se aperindea becul de ulei, incepuse sa consume mai mult. Am tot completat, iar dupa vreo 5000 de km. a inceput sa consume exagerat, la 500 km. se aprindea becul de ulei. Iti dai seama inabuneam cand vedeam asa ceva. Fum nu scotea deloc, Am facut si testul cu 10 min. la relanti si dupa aia turat la maxim, ce crezi?, absolut nici un fum, nu fumega deloc.Am lasat motorul la relanti 20 min. si iar blana si nimic nici un fum, tine cont era vara, afara erau 32 grade. Si asa am ajuns la Florin in Bucuresti si am rezolvat problema. Noroc ca nu m-am luat dupa multi pe forum, ca sa schimb valva PCV. Iar acum la 22.000 km se consuma 1/2 din joja de ulei. Si asa am hotarat sa schimb uleiul la 20.000 km.1 point
-
Nu frate, tu chiar nu intelegi. Spui ca nu curge pe nicaieri dar ulei iti consuma, e clar ca e motorul si tu vrei sa schimbi uleiul!!!!!!!!!!!!!!! pentru ce intai repara motorul, ce rost are sa tot dai bani pe ulei. Si automat ca nu scoate fum ca E39, tu ai euro 4 plus filtru de particule, nu? Si nu cred ca daca e dus semeringul de la palier, sa consume atat din cauza semeringului. Daca ar fi fost asa, trebuia sa ai ulei mereu sub masina1 point
-
Parca te lauzi. Pai pentru ce sa mai schimbi uleiul, daca iti mananca 3-4 l la 10.000 km. Nu mai trebuie sa-l schimbi, trebuie numai sa completezi, ce rost mai are sa-l schimbi N52, la fel ca N42, repara motorul mai intai, dar pana una alta ca sa nu mai consume atat, mai lasa 6000 ture, tureaza-l pana in 4000 ture maxim.1 point
-
Cand ai o problema mecanica (segmenti uzati, simeringuri uzate..etc), puteti sa-i bagati orice ca problema persista.1 point
-
Iar parerea mea este sa-ti cumperi ce vrei, iar pe al tau poate reusesti sa-l dai la rubrica de donatii.1 point
-
1 point
-
Salut Angi. Vad ca esti din tgv....poze la stadion... Nu stiu de ce te-ai atacat de minusuri...vad ca tu nu ai niciunu, din contra... Masina nu conteaza cu cat ai luat-o atata timp cat o aduci pe linia de plutire. Important e sa urmezi pasii in ordinea logica si problemele sa fie rezolvate ca la carte. Spor la treaba. edit: am postat in acelasi timp cu XXL si a facut si el aceasi remarca referitor la +/- cred ca esti putin deranjat Angi, dar nimeni de aici nu e de vina...aaaaa si in viata de fel, nu poti sa fii laudat de toti...asa ca accepta si parerile negative.uneori sunt constructive1 point
-
Ieftina masina, a meritat din plin. Esti un norocos. Nu tot ce-i scump e bun. In cazul de fata, o alegere foarte buna. La banii aia iei un amarat de Passat cu toate problemele pe cap. O sa te obisnuiesti cu forumul, asa "e unii" pe aici. Esti ok doar daca lasi mia de euro la service ori tuning. Sa o stapanesti sanatos si sa o conduci cu placere. Mai pune poze si cu interiorul.1 point
-
Descriere corecta, limbaj corect...cine a dat minus e putin special.. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Normal ca ai luat - ...Daca umflai putin preturile sa pari mai 'jmecher' mai 'baietas cu bani' cum se vrea a fii pe forumul asta sigur avea o multime de +. Oricum felicitari pt masina si pentru ca te implici tu la ce trebuie reparat la ea,Bafta in continuare si sa ne ti la curent. Exact asta spuneam si eu Parca era un forum de pasionati,nu de fitzosi cu BMW.1 point
-
Misto forum si colegi...., vad ca am luat deja ceva cu minus pentru o postare zic eu la obiect si destul de sincera. Care e ideea pe aceasta arie a forumului?!?, sa ne prezentam masinile si sa tinem o evidenta asupra lor? Preturile pe piata sunt un pic diferite pentru "carcotasii ca mine". Cateva lamuriri, E46 a costat un Peugeot 107 relativ OK cu taxa platita si 700 euro. Pe 107 platisem de ceva vreme ~1500 euro. La E46, pe langa problemele estetice si de directie, nu avea nici taxa platita. E drept, poate l-am vandut ieftin, insa a ajuns la o cunostinta ce a fost de acord sa-mi plateasca un mic "comision". E60 a fost tocmit pe 4200 euro cash, insa fiind cu mintea in alta parte si eu si vanzatorul, de la cursul euro si "miloaga de 100 lei motorina" a revenit 4150. E60 are taxa platita, insa multe probleme ce eu le-am remediat sau le voi remedia relativ ieftin. Daca stateam de ma odihneam si plateam pe altii sa munceasca... La E60 s-a muncit impreuna cu acea cunostinta la care a ajuns E46-le. Pana acum, am investit 200 de euro in E60, ce erau strict necesari pentru a merge cu ea. Sunt constient ca o sa mai investesc destul de mult. Zilele astea e programata la un schimb de consumabile ce pare destul de costisitor. Am un atu, faptul ca sunt oarecum pasionat de domeniul acesta, in mare parte scuteste costuri. De exemplu, pentru cineva ce nu are treaba cu resoftarile si nici cu mecanici priceputi, era extrem de costisitor de rezolvat problema softului. Inainte de toate, e greu de depistat ce avea masina de nu tragea, fara o eroare concreta. Acest lucru se poate lasa cu turbina sau actuatoare turbo, egr, admisie schimbate degeaba. Ulterior pretul resoftarii in mod corect ducea lejer 300 euro. Stiu un nene la un 3.0 TDI ce a shimbat jumatate de motor pana s-a ajuns la concluzia ca softul era vinovat. De aici si suspectez ca cel de mi-a vandut masina, a acceptat pretul "mic" datorita problemei dificil de depistat. Pe de alta parte, am ajuns la convingerea ca nu e justificat sa cumperi o masina relativ scumpa fata de pretul pietii, in care cu siguranta vei mai investi, ci e mult mai eficient sa o cumperi cu usoare probleme pe care sa le remediezi bine si corect. Mai mult, cand voi vrea sa o vand, atuul principal, in RO este pretul si aspectul.1 point
-
Ți-am dat plus. Te-am salvat? :console: Încă o bilă albă pentru ziua de apoi! Și la postul anterior ți-am mai dat un plus. La câte minusuri, se întâmplă ... ceva?1 point
-
Va rog mult...NU ESTE VINA MEA CA NU VA PLACE CE VEDETI IN LINK.Nu MAI DATI CLICK PE MINUS..deja am warning status....VRETI SA VA PARASESC????1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00