Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/06/15 in all areas
-
se vinde exact cum se vede in poze. starea pielii e foarte buna. pret: 800 lei http://s13.postimg.org/hd6tw377b/IMG_3883.jpghttp://s13.postimg.org/5o7w58mk7/IMG_3884.jpghttp://s13.postimg.org/9n53o2b7b/IMG_3885.jpghttp://s13.postimg.org/53sv2jtbr/IMG_3886.jpghttp://s13.postimg.org/8yw954chj/IMG_3888.jpghttp://s13.postimg.org/74jendph3/IMG_3890.jpg2 points
-
5x112 sau 5x120 se refera la numarul de prezoane x distanta dintre prezoane. Din cate stiu eu la BMW este 5x120, pentru latimea cauciucului te uiti dupa latimea jantei, adica "J". Pentru iarna iti recomand cauciucuri mai inguste.2 points
-
http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/06/f35fc181eb6cf12abae79fbb6ef47b56.jpg Poza asta imi place cel mai mult ! Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk2 points
-
masina a primit o curatare la motor,dupa ce s-a umblat cu spor pe acolo a mai primit folie spate,un nou kit angel eyes,s-a trecut la semnale stoc asteptant us-style se va rezolva curand pentru ca din soft nu a mers,am revopsit etrierii,am mai activat din soft ,blocarea usilor automat dupa 12km/h,buzzerul de la alarma si inca cateva nimicuri care nu-mi vin in minte..s-au montat alte proeiectoare second dar oem urmeaza sa fie montat blocul de lumini cu buton pentru proiectoare + toata instalatia de la proiectoare facuta de la 0 probabil si xenon in proiectoare (ma gandeam sa pun xenon dar cu bec de 4300) inele ceasuri us-style narile sunt la colantat negru mat usor usor sper sa ajunga asa cum mi-o imaginez2 points
-
2 points
-
De vanzare urmatoarele piese pt E60: 1. volan complet din piele pentru BMW E60 facelift (LCI) cu comenzi si airbag, dat jos de pe masina personala. Mici urme de uzura. Pret- 888 Ron 2. nuca schimbator viteze manual cu 6 viteze pentru BMW E60. Se potriveste si la alte modele- E60 E61 E62 E63 E65 E81 E82 E85 E87 E88 E90 E91. Piesa e originala, parte din piele/ parte din plastic. Vopseaua e sarita putin dupa cum se vede in poze. Pret 159 Ron Livrare gratuita in reteaua Cargus + optiunea verificare colet.1 point
-
Scurta prezentare : BMW F07 GT 530d , fabricatie 12.11.2009 , prima inmatriculare in Germania 19.11.2009 / prima inmatriculare in Romania 14.10.2013 , N57D30 (180kW) , culoare Spacegrau Metallic , in prezent are putin peste 194.000km . Scurt istoric : Neamtul a cumparat masina de la BMW AG Munchen , istoric de service complet in Germania ( ultima intrare in service a fost la Autohaus Schafer la 132.876km / 01.11.2012 ) , prima intrare in service din Romania a fost la Grup West Premium Arad ( 18.09.2013 la 161.214km ) si ultima intrare din Romania la SC Banat Car Timisoara ( 24.02.2014 la 178.840 ) . Primul proprietar in Romania a fost un notar din Arad ( familia Boja ) de la care am cumparat eu masina pe 25 mai 2014 , in momentul achizitiei avea aproximativ 186.000 km . VIN : WBASN61050C215445 Body Color: Spacegrau Metallic (A52) Upholstery: Leder Dakota/schwarz (LCSW) S1CDA - Brake Energy Regeneration S4CGA - Interior strips, "satin-silber" matt S223A - Electronic Damper Control (EDC) S229A - Dynamic Drive S255A - Sports leather steering wheel S2AFA - BMW LA wheel turbine styling 271 S2VAA - Chassis & suspens. setup "Adaptive Drive" S302A - Alarm system S316A - Automatic trunk lid mechanism S319A - Integrated universal remote control S320A - Deleted, model lettering S322A - Comfort access S323A - Soft-Close-Automatic doors S358A - Climate comfort windscreen S3AGA - Reversing camera S402A - Electric panoramic roof S416A - Roller sun vizor, rear lateral S423A - Floor mats, velours S430A - Interior/outside mirror with auto dip S431A - Interior mirror with automatic-dip S455A - Active seat for driver and passenger S456A - Comfort seat with memory S460A - Comfort seat, rear, electr. adjustable S488A - Lumbar support, driver and passenger S494A - Seat heating driver/passenger S496A - Seat heating, rear S4NBA - Autom. climate control with 4-zone ctrl S4URA - Ambient interior lighting S4UYA - Ski and snowboard case S502A - Headlight cleaning system S508A - Park Distance Control (PDC) S522A - Xenon Light S524A - Adaptive Headlights S536A - Auxiliary heating S5ACA - High-beam assistant S5ADA - Lane departure warning S5AGA - Lane-change warning S5DKA - Side View Camera S609A - Navigation system Professional S610A - Head-up display S612A - BMW Assist S614A - Internet, preparations S615A - Expanded BMW Online Information S616A - BMW Online S620A - Voice control S633A - Preparation, mobile phone, Business S677A - HiFi System Professional DSP S696A - DVD changer S698A - Area-Code 2 for DVD S6AAA - BMW TeleServices S6ABA - Control for Teleservices S6FLA - USB/Audio interface S6NFA - Music interface for Smartphone S7SPA - Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A - National Version Germany S850A - Additional Export tank filling S863A - Retailer Directory Europe S879A - On-board vehicle literature German S8SCA - Telematics access request,country-spec. S8SPA - Control unit COP S8THA - SPEED LIMIT INFO Interventii si achizitii ce merita mentionate : - articulatie fata complet noua ( OEM + Lemforder ) - placute fata ( ATE ) - placute spate ( ATE ) - discuri spate ( ATE ) - saboti frana de mana ( OEM ) - garnitura baie ulei + suruburi ( OEM ) - garnitura corp filtru ulei + O-ring ( OEM ) - 6 bujii ( Bosch ) - schimbat curea accesorii ( Conti ) - schimbat antigel ( OEM ) - curatare admisie + motoras - curatare EGR - ulei Castrol Edge FST 5W-30 - filtru aer ( OEM ) - filtre polen ( MANN ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru combustibil ( MANN ) - perne de aer OEM pe spate ( set nou luat si montat la Alex Teile - BMW Efficient Services , factura si garantie 2 ani din noiembrie 2014 ) Jantele pe 21 style 238 : - roluite la Sirius - reconditionate de la A la Z la SRZ ( sablare si powdercoating ) - anvelope Continental SportContact5 noi ( cumparate pe 10 iulie 2014 ) - montate si echilibrate la Autosoft Militari + Jante Style 254 pe 18 cu gume de iarna folosite un sezon + Revizie la cutia de viteze facuta in Germania la 146.000km + Rezerva Slim OEM pe 18 luata noua + cric crocodil + coarba telescopica http://s23.postimg.org/wa2m4x1kb/DSC_0737_Medium.jpg http://s23.postimg.org/4f29ub5ez/DSC_0747_Medium.jpg http://s23.postimg.org/b6sox5uej/DSC_0748_Medium.jpg http://s23.postimg.org/44urayqsr/DSC_0753_Medium.jpg http://s8.postimg.org/bv9b3gsdx/DSC_0720_Medium.jpg http://s8.postimg.org/6dgpfnx6d/DSC_0727_Medium.jpg http://s8.postimg.org/zel1p2hmd/DSC_0729_Medium.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000458Medium_zpsf419e811.jpg http://s26.postimg.org/myespqdsp/P1000498_Medium.jpg http://s26.postimg.org/qqyb5gtax/P1000497_Medium.jpg Threadul complet aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/149974-530d-f07-gt/ Poze aici : Contact : PM / 0769752653 Pretul final pentru masina cu ambele seturi de jante ( 21 vara + 18 iarna ) : 24.000 de euro1 point
-
1 point
-
Daca are motorul dus, tot o sa consume. Dar ai vazut ce raspuns ti-a dat?, auzi i se pare scump ???? Dar ca sa se dea mare cu masina, nu i se mai pare scump nu: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147933-roti-e39e60-pe-e90/page__p__2140263#entry2140263 pe el in loc sa-l intereseze sa mearga motorul in parametri, fara probleme, el isi bate capul cu jante , Ce sa-i faci!!, pe el trebuie sa-l vada pitipoancele, ce masina are, nu conteaza ca potrbagajul e plin cu bidoane de ulei. Iti dai seama cand va mergee cu vreo pitipoanca la mare si opreste si pune ulei si i explica fetei ,, ca asa trebuie", ca el are masina performanta... Ce sa-i faci asta e!, trebuie sa-l vada vecinii ce masina are, nu conteaza ca el baga cu galeata ulei. :super: Vorba unuia de aici, pai , la cat ulei consuma, pentru ce sa-i mai faci schimbul, doar trebuie sa completezi Vezi ca faci Bucurestiul de ras, consatene :ike: ,1 point
-
Si eu am pus-o, preventiv, sa nu intrebe vreun politai vigilent. Sper sa n-o caute cineva vreodata...1 point
-
Eu spun ca SI SI. Sunt multe motoare la ora actuala care functioneaza in acelasi regim. Dar putine cedeaza. Oricum e o mare prostie intervalul de 30.000km. Acum nu incerc sa dezbat problema uleiului, dar am tras un semnal de alarma asupra intervalelor de servisare si a uleiului folosit.1 point
-
Nu va mai chinuiti aiurea. Aruncati bani si pierdeti timp degeaba. Cu banii aia faceti retrofit la unul din sistemele oem dedicate pentru E60 si e ceea ce trebuie.1 point
-
1 point
-
Trebuie sa iti iei anvelopele pe care le recomanda producatorul masinii iar dimensiunile le regasesti pe montantul din stanga al masinii. Deschizi portiera si te uiti. Normal ar trebui sa fie 205/55/16, eventual 195/55/16 posibil sa le ai si sunt mai inguste, insa mai scumpe. Asa ca recomandarea mea ar fi neaparat noi de iarna, 205/55/16, pentru ca e diferenta de la cer la pamant cu anvelope de iarna noi versus sh. Nu te zgarci cand e vorba de siguranta ta.1 point
-
Si eu recomand cauciucuri mai inguste pentru iarna. Se descurca mai bine, mai ales in zapada inalta. Am eu de vanzare un set de roti pentru iarna, exact ce ai tu nevoie. Poti sa vezi in linkul asta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/165225-vand-pentru-e90/ Daca te intereseaza poti sa ma suni. 07555301241 point
-
nu cred ca e ok sa tot umbli in motor. ai toate sansele sa il zapacesti de tot, "specialistii" nostrii sunt renumiti stiu sigur ca acest motor consuma ulei...motoarele, pe benzina, BMW consuma ulei in general nu sunt la primul BMW, la cel pe care l am avut inainte, am schimbat motorul (cu unul nou) la primul schimb nu a consumat dar dupa primul schimb a inceput sa consume (300ml/1000km) si eu am e90 325i de 8 ani si mie imi consuma ulei. consumul de ulei a ramas comnstant. de 4 ani merg cu 10w60 si e mult mai bine. motorul merge perfect, nu mi da erori..are putere. in fine procedeaza cum crezi, eu ti am spus din experienta mea1 point
-
Pai comportamentul asta este normal, acel ventilator e conectat prin vascocuplaj la axa cu came. Acel vascocuplaj asigura o alunecare faxa te axa. Cu cat motorul este mai cald, cu atat alunecarea este mai mica, deci turatia ventilatorului va fi mai apropiata de cea a axei. De aceea cand motorul este rece, ventilatorul ar trebui sa se invarta foarte incet si sa poata fi oprit cu mana libera.1 point
-
am nevoie de sticle de far noi..cei care le-ati schimbat puteti lasa ceva review? ce marca ati luat? cat au tinut? ce preturi sunt la sticlele Al sau ZKW ? ce varianta after market merita sa fie luata in calcul? (cele originale sunt de proasta calitate - strict parerea mea - si parca as incerca unele DEPO...dar daca tin mai putin decat cele Oe atunci renunt la idee.) mersi!1 point
-
e volan de m packet cu trim schimbat. masina e tunarita cu folie de carbon, suspensie, jante. limba romana te dor ochii1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc lucian_alex pentru informatie.ajaccio83 nu vreu sa o fac de expozitie ,vreau doar sa o pun la punct.Nu mi se pare ca ar merge rau in comparatie cu altele(si am mers cu cateva pana sa o cumpar pe asta).Bugetul pentru masina a fost de peste 9000 euro(asta a fost sa fie ,putea sa fie una de 8000).Legat de consum ,sub 10 nu am scos (nici nu prea ma stresez cu el,stia ca 2.0 benzina consuma).1 point
-
Mai Ionut, dar vad ca esti tare de tot. Pacat ca nu se da premii pe forum la ,, deschis topic-uri" ca la cate ai deschis ai fi premiant. Hai sa-ti spun ceva!, in primul rand cand corectezi pe cineva pe forum ca a gresit, vezi daca tu stii sa scrii corect gramatical. Sa-ti dau un exemplu: a zis unul pe forum, mai bine a scris ,, semering" in loc de simering, iar tu repede ai sarit sa-l corectezi mai ales ca era in interesul tau problema discutata. Dar tu marele corector de cuvinte, nu stii macar sa folosesti pluralul unui substantiv si nici macar nu stii sa pui virgula intr-o fraza. Ca sa-ti aduc aminte....... vezi ca se scrie ,, am schimbat furtunurile", nu cum ai scris tu !! ,, am schimbat furtunele". Si ca sa-ti dau raspunsul la aberatiile care tot vorbesti si intrebi, cu schimbatul de ulei la masina ta, etc. auzi prietene poti sa pui ulei si de la NASA ca tot iti va consuma ulei, la tine probleme este motorul, ce tot te amagesti degeaba, ca de un an de zile tot intrebi de problema asta, crezi ca daca intrebi de ulei, se schimba situatia???? Tu nu vezi ca bati pasul pe loc. Mai ales ca spui ca ai schimbat garnituri, etc. Daca e asa, motorul tau manaca ulei ASA MULT, din doua motive: ori simeringuri supate!, daca sunt schimbate si tot manaca, atunci mai grav, sunt segmentii de ungere,poate si blocul ovalizat, etc. nu vreau sa mai intru in amanunte, pune mana si cauta pe google, problemele motorului N52, din 2006. Vezi ca la masina ta din 2006 la motorul N52, sunt probleme de fabricare destul de nasoale, cauta si tu. Ca vad ca daca cineva vrea sa-ti dea o sugestie, tu marele cunoscator vii cu discutii aiurea si raspunzi asa in zeflemea. Asa esti de cunoscator, ca ai deschis topic sa intrebi de ce bateria auto a ta, iti sta la 11,7 - 12 V. . Dar la cat ai vrea tu sa stea voltajul la baterie??? Dar in schimb vii si ii contrazici pe altii, care chiar vor sa te ajute. Hai sa-ti raspund si la chestia asta ca sa o stii si tu. Cand pui bateria pe masina, ea scade la 12 v +/- 5%, din cauza consumatorilor de pe masina, gen calculatoare, alarma, etc. Cand o incarci si decuplezi bornele, ea intradevar ajunde la 12,7, dar cand i-ai pus bobnele, va scadea la 12V. Dar eu cred ca dupa cate topic-uri ai deschis, cred ca vrei sa testezi cunostintele colegilor de pe forum. Si stii ce imi mai place la tine, tu intrebi ce probleme ai tu la masina si astepti o parere, iar pe alte topic-uri curios!!!!, te transformi in mare mecanic si ii inveti tu pe altii ce sa faca si culmea!!!, exact in aceeasi problema care o ai tu.!!! Sfatul meu este sa-ti schimbi motorul, asa o sa arunci bani pe ulei si o sa vezi ca tot consuma. SUCCESURI,,,, cum spune EBA. A si am uitat, vezi sa nu uiti sa-mi dai un - , ca vad ca se poarta, tot cei care vor sa-i ajute pe altii tot ei primesc minusuri.1 point
-
Atata timp cat esti sincer si nu pacalesti pe nimeni e mai mult decat ok din partea mea. Pana la urma si mie mi-ar conveni sa iau o masina sub pretul pietei si sa stiu 100% ce are.1 point
-
Are si bafta de le gaseste asa ieftine, ca presupun ca nu le alege de pe olx. Stiam si eu un e90 la 5500eur, asa intre prieteni, avea si turbina schimbata la bavaria, oricum bagati 10-15000 ron in ea. Dar n-am luat-o ca stiam ca voi vinde greu ce aveam deja.1 point
-
1 point
-
Mai ramasese de lucru la caseta - reconditionare 250 euro cred si de remediat garnitura de la evacuare pe unde scapa - gasisem deja garnitura de clingherit la 50 lei. O mica ruptura in cusatura de la pielea scaunului de la sofer si unele zgarieturi pe vopsea(erau partial mascate/remediate). Nu sunt un impediment in a circula cu ea... dar nah. Nici o clipa nu a fost vorba de vanzare datorita starii tehnice. A fost profit, fiind si principalul motiv al vanzarii. Impozitul mare si consumul relativ ridicat iar si-au spus cuvantul, cu toate ca la asta faceam fata.1 point
-
Salut! Eu pana in ianuarie am avut un e65 730d, 2008. L-am luat in octombrie 2013, si l-am vandut pt ca nu mai doream sa mai platesc impozitul de 2200 lei. De atunci cam caut intr-una, si parca nimic nu ma multumeste. Dar parca tot la un motor de 3L m-as indrepta, nu stiu de ce... Ca masina, parerea mea, nu am avut ce sa ii reprosez in aproape 1 an si jumatate, merita toti banii. Tinuta de drum ff buna, putere destula. Inainte sa o cumpar am facut programare la Banat Car Timisoara si am verificat la ea absolut tot(cutie, turbo, injectoare etc), dar eu il cunosteam pe baiatul de la care am luat-o, el schimband aproape tot la ea, ulei in cutie, caseta directie, galerie admisie. Daca nu ma insel verificarea la Banat Car a fost aprox 400 de lei, sper sa mai tin bine minte, mi-au scos o deviza de 4000 de lei cu ce trebuie sa schimb la ea(bujii, releu bujii, curatat egr, si mai ceva furtune). Am luat absolut toate piesele cu 650 lei, dupa codul fiecareia, si mecanicul meu mi-a facut tot cu 150 lei in 3 ore de lucru aprox. Deci e ceva diferenta pana la 4000 lei. Masina are ff multa electronica, si daca patesti ceva la ea, e bine sa mergi atunci sa vezi ce are, nu sa lasi sa se adune mai multe, ca nu mai ii dai de cap. Daca iti iei e65 sa cauti sa aibe interior comfort, si ventilatie , face toti banii . In rest nu am avut probleme la ea, dar am stiut ce am luat, de la cine am luat, si cum a fost intretinuta. Bafta sa ai! Masina am luat-o cu 19500€ in oct 2013, 132 mii km absolut reali, carte service cu intrari doar la Banat Car, si am dat-o in ian 2015 cu 15000 € abia...avand aprox 150 mii km.1 point
-
1 point
-
Azi am iesit la o mica sedinta foto. Un mic teaser http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/04/f84aa4612a7a27e1dbcf433b43cdd3ac.jpg Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk1 point
-
Rectificarea chiulaselor se face in Romania cu niste scule foarte vechi. La asta sunt bune, insa pentru honuire nu cred ca exista vreun atelier. Si oricum n-ar merita. Anumite reparatii merita facute, altele nu. De obicei exista in oferta si cele care nu merita facute pentru ca asta inseamna profit. Aici depinde de atelier. Exista oameni cu obraz si oameni fara obraz. Sau care se gandesc ca e bine daca merge, nu prea mai conteaza cum. Daca are uzura pe peretii cilindrilor (caci camasi nu exista), schimbi motorul si gata. Evident ca schimbi cuzinetii doar daca nu e vibrochenul uzat. La fel cum nu pui segmenti noi daca ai blocul uzat. Conteaza cand descoperi problema si cand intervii. De exemplu, daca-ti bate motorul si mergi cu bataia, evident ca nu vei mai avea ce sa repari. Ma amuza treaba cu minusurile. Aici nu e pictura sau poezie ca sa existe viziune artistica. Ceea ce am zis este real si bazat pe argumente si experienta.1 point
-
Nu. Si oricum e posibil sa se rezolve doar prin segmentare. Un bloc afectat nu merita reparat. Honuirea se poate realiza doar in fabrica, nu in vreun atelier.1 point
-
Pana vine difuzorul... mai facem niste poze ! http://s2.postimg.org/3utgd1crp/20150704_143241.jpg http://s2.postimg.org/i2j51opgl/20150704_143349.jpg http://s2.postimg.org/5paw8ip5x/20150704_143414.jpg http://s2.postimg.org/hzz9eult1/20150704_143443.jpg http://s2.postimg.org/4bj9d7pwl/20150704_143612.jpg http://s2.postimg.org/4fd2tgvdx/20150704_143638.jpg http://s2.postimg.org/kb1wwrlyd/20150704_143708.jpg http://s2.postimg.org/yvizrlgx1/20150704_143734.jpg http://s2.postimg.org/h816te6zp/20150704_143745.jpg http://s2.postimg.org/4uocmhhb9/20150704_143959.jpg1 point
-
Eh! Ăn tinerețuri, acum câteva luni, când vizionam bmw-uri, am fost sĂŁ vĂŁd un seria 5 din Slatina, județul Olt, și a venit la tânĂŁrul-vânzĂŁtor, fiul proprietarului parcului auto, varul lui (cu un Audi cu trapĂŁ) negru ca noaptea, cu țepi pe cap, rrom-ana style, sĂŁ ĂŽi aducĂŁ actele și cheile mașinii. Un astfel de personaj ĂŽmi imaginez cĂŁ nu ar fi putut sĂŁ ĂŽl cheme altcumva decât Naidin. Din câteva ĂŽntrebĂŁri/rĂŁspunsuri mi s-a tĂŁiat repede cheful, nici n-am pornit mașina (care pânĂŁ sĂŁ sosirea țeposului pĂŁrea interesantĂŁ) cĂŁ am și plecat! De n-or fi ĂŁștia (vânzĂŁtorii-rude) din Slatina rude cu Bercea cĂŁ au multe mașini scumpe la vânzare! Și fizionomia aduce ĂŽn direcția aceea. Pe unele pe care nu prea reușesc sĂŁ le vândĂŁ le shimbĂŁ pozele, localitatea, ex: Craiova.1 point
-
A doua e, probabil, a unor ”cinstiți” țigani din Slatina. Utilajul e pozat pe dealul din municipiul Slatina, unde este casa cĂŁsĂŁtoriilor, noul loc preferat de tras ĂŽn poze. Ai putea risca, dacĂŁ ĂŽți plac pariurile!1 point
-
Nu ma deranjeaza minusurile ci lipsa argumentelor. Adica mi se pare normal sa dea minus, insa sa si ofere o parere bazata pe argumente.1 point
-
A innnebunit lumea cu taxa asta, pai ce sa recupereze daca e euro 5 ,300 de euro? Lol:)) oricum cine intreaba pe aici tot felul de prostii nu e un posibil cumparator, o persoana interesata pune mana pe tel si suna.1 point
-
1 point
-
Eu vreau sa zic sa nu va ma stresati cu consumurile. Hai sa zicem ca va ia cu un litru in minus la suta, cat economisiti ? 300 de lei pe an ? aveti cu totii masini de 60.000 de lei si multi dintre voi cumparati prostii de la Metro de minim 300 de lei numai din impuls. Nu stati in banii astia,deci nu va scurtati viata cu stresuri inutile.1 point
-
Daca nu este o gluma postul tau,sfatul meu este simplu : vinde-o, este clar ca nu ti-o permiti1 point
-
Foarte util,nu se stie niciodata..deci "Print" si pusa la parasolar.1 point
-
Eu iti recomand Leichtlauf High Tech 5W-40, dar la ce consum de ulei ai tu sigur nu o sa fie o schimbare majora.1 point
-
Stiu pe cineva care a vrut sa mearga sa o vada dar l-am sfatuit sa nu , am impresia ca a fost lovita in fata , apoi i-au pus bara aia de m sa iti fure vederea , interiorul are ceva suspect , schimbatorul ala zici ca ii de mercedes amg ) , toba aia afumata , cu siguranta nu are 187k dar poti merge sa o vezi . Initial a avut alte poze foarte editate , apoi le-a schimbat . nu imi inspira incredere !1 point
-
1 point
-
Asta cam asa e dar ma gandesc ca daca schimb distributia nu inseamna ca nu trebuie sa mai schimb si altele, si mai e faza ca la oricare m-as uita ar fi pretul +1000 si ceva, ceea ce iar nu imi convine, pe langa faptul ca din ce am inteles zgomotul s-ar putea sa nu dispara? (doar riscul de rupere) Preventiv, poti sa imi dai un pm cu o adresa in cazul care aleg ceva de acolo...sa o am la indemana. Mersi1 point
-
e pur informativa treaba ...cel mai probabil au experienta cu bmw ca sunt destule trosnite ,doar asa de fun un daltonist nu cred ca lucreaza la isu , zic si eu1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00