Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/09/15 in all areas
-
Asta cu revopsitul e tare! Nu cred ca exista masina tinuta afara, mai veche de cativa ani, care sa nu aiba nevoie de revopsire macar pe un element. Vorba aia, si daca se caca o pasare pe ea cand esti plecat in concediu, pe soarele asta iti mananca tot lacul, de nu cred ca mai iese nici cu mama polish-ului, deci tot la revopsit ajungi; sa nu mai zic de eternii idioti care lovesc cu usile prin parcari, etc etc. Cat despre indivizi, asta e, cred ca fiecare dintre noi am dat peste cate un exemplar din asta. O sa vina si persoana potrivita, stai calm.5 points
-
Poate nu are nevoie omul de ea. Pe langa faptul ca da un aspect placut interiorului masinii sunt foarte putini care o exploateaza la maxim. Deci nu vad intrebarea ta ca pe una tocmai potrivita.4 points
-
referitor la elemente revopsite ... cand am cumparat 335ul cabrio de la Doru ( patron de service si spalatorie ) nu am comentat ca avea aripa stanga fata revopsita de un orb , se vedea diferenta de nuanta de pe luna , nu am comentat ca a parcat masina cu lateralul dreapta la perete ca sa nu vad usa de la pasager care avea tot felul de zgarieturi adanci , nu am mai comentat ca masina era 05/2007 si farurile erau unul 2008 altul 2009 , nu am mai zis nimic la anvelopele spate care erau la sarme ( putin uzate trebuie sa le inlocuiti ) , la orice intrebare domnul Doru il lua pe " nu stiu " in brate . nu am comentat ca masina NU AVEA RCA VALABIL si am fost EU sa ii fac un RCA pe 6 luni ca sa pot merge cu masina in test am iesit cu masina la plimbare , nimic de comentat , mergea impecabil , cutia schimba impecabil , motorul tragea asa cum trebuie , directia era ok , asta se intampla pe la ora 12:00 , la ora 15:00 m-am intors si am cumparat masina FARA SA IMI MAI NEGOCIEZE UN CENT din suma afisata pe autovit ( 17.000 de euro )3 points
-
Initial nu am vrut sa scriu "povestioara" asta aici dar dupa vizita de azi la mecanic am decis ca e mai bine sa ramana scris aici si sa indexeze domnul Google aceste informatii care pot ajuta pe viitor alte persoane interesate de serviciile Dormag Auto Consult . Joi dimineata ( 2 iulie ) am fost contactat de un baiat interesat de masina , a spus ca a vazut anuntul pe forum , ca a citit toate paginile de la "Masina Mea" , parea foarte interesat dar cu o foarte mare subtilitate tot incerca sa ma intrebe daca mai las la pret ( vorbind de pretul cu rotile pe 21 / pe 18 + rezerva ) , eu am spus ca pretul afisat pe forum este pretul final , omul m-a intrebat ce probleme are masina , eu am spus ca este indicat sa se schimbe discurile + placutele pe fata si fulia de la vibrochen preventiv pentru ca masina se apropie de 200.000 km . Dupa ce am discutat cateva minute la telefon referitor la plata timbrului de mediu si a altor posibile costuri de inmatriculare , RCA , casco etc m-a intrebat daca sunt de acord sa mergem la un service autorizat sa testam masina , am acceptat bineinteles , a ramas ca ma suna a doua zi pentru a stabili detaliile exacte . Vineri dimineata ( 3 iulie ) am fost sunat din nou si intrebat daca am timp si sunt de acord sa merg in ziua respectiva la un test complet la DORMAG AUTO CONSULT , am ramas putin uimit la telefon de alegerea locatiei ( ma asteptam la ceva gen MHS , Filaret ) , am acceptat , i-am si spus ca il cunosc pe Doru patronul Dormag , am cumparat de la el un 335i cabrio cu 3 luni in urma . Ne-am intalnit la ora 15:00 la DORMAG AUTO CONSULT dar elevatorul era ocupat de o alta masina , asadar s-a uitat putin la masina ( a venit cu un prieten cunoscator in tainele BMW ) , au testat ce se putea testa prin masina , softclose'ul , comfort accesul ( cu ocazia asta am vazut ca nu functiona inchiderea comfort de pe manerul stanga spate ) , s-a jucat putin prin CIC dupa care am iesit la un test drive in zona ( eu am condus , nu prea a fost pe placul lor treaba asta dar pana nu am suma pe care o doresc in buzunar nu conduce nimeni altcineva masina ) , am mers in SD ca sa urmareasca cum schimba cutia in sus si in jos , am luat gropi , am trecut peste speedbumps , am pus frane mai agresive , tot ce se poate face la un test drive , nici o problema , nici o bataie nici o troncaneala nici o smuceala de la cutie , viitorul proprietar si prietenul lui in loc sa fie fericiti erau chiar putin tristi ca nu au avut ce sa reproseze saracei masini . Ne intoarcem la garaj , se eliberase elevatorul , bagam masina inauntru , dau talonul pentru a incepe o fisa de service si vine baiatul care se ocupa de partea de testare electronica , pune frumos testerul ( care cred ca era original BMW - bravo lor ) se conecteaza pe masina si din momentul asta incep " dezamagirile " - nici o eroare :getlost: . Urca masina pe elevator si vin 2 "mecanici" Gigi si cu Nelu si incepe testarea propriu zisa : 1. prima verificare - articulatia fata - Gigi cu lanterna se uita Nelu tragea ca animalu de roata , roata nu prea se misca Gigi devine frustrat TRAGE TATA MAI TARE DAI SUS JOS STANGA DREAPTA , roata saraca era cam beton , incepeam sa citesc dezamagirea pe fata lor , cand au vazut ca nu merge cu trasul au luat o RANGA si Gigi cu un talent autohton " stai asa ca am vazut eu aici ceva , mai trage acum dai dai dai dai , aaaaaa iaute tata bucsa de la bratul superior E RUPTA " , eu eram langa ei , zic AOLEO pai cum , ca toata articulatia fata e noua , are putin peste 10.000km , la care Gigi " nu stiu domne eu doar verific si trec acolo in DEVIZ " 2. a doua verificare - puntea spate - aici trista rau situatia - perne noi OEM schimbate in noiembrie 2014 nici nu se pusese praful pe ele , compresorul ok , articulatia spate ok , bucsile diferential ok , nasol rau dezamagire dupa dezamagire :getlost: ( in decursul testarii au revenit de 3 ori la puntea spate poate poate au ratat ceva ) 3. a treia verificare - cutia de viteze - situatia devine alarmanta - se uita amandoi cu lanterne se uita uita si ma intreaba " domneeee dar e facuta revizia la cutie ? " da domne a facut-o neamtu la 146.000km ... reactia priceless .... 4. a patra verificare - scurgeri de ulei - scuturile din fata erau intradevar murdare de ulei , eu cuminte de pe margina am precizat ca in septembrie 2014 am schimbat garnitura de la baie + garnitura corp filtru ulei daaaaaaaaaaaaar fata mecanicilor s-a luminat BRUSC , exista o pierdere de ulei , scutul era ud , se prelingea ulei de sus de la garnitura capacului de tacheti , zambetele baietilor au reaparut , eu putin mirat ii zic domne eu de la revizie din septembrie nu am completat cu un gram de ulei , nivelul din CIC era la maxim , nivelul de pe joja este la maxim . Nici o problema trece pe DEVIZ 5. a cincea verificare - antigel - procedura - desfacut busonul de la vasul de expansiune - se uita fix o secunda " aaa e apa chioara aici " , pai cum domne ca antigelul e schimbat la fel in septembrie 2014 , " nu stiu domne eu iti zic aici e apa chioara " / lichid de frana - desface busonul se uita si intreaba - ai schimbat vreodata lichidul de frana , eu foarte sincer am zis NU , de cand este la mine masina nu am schimbat lichidul de frana , gata trece pe DEVIZ - REVIZIE EXTINSA / se uita pe eticheta de revizie " Service Ciolpani " se uita unul la altul gen pffff unde isi face saracu asta reviziile 6. a sasea verificare - testul vopselei cu Elcometru - incepe Gigi mandru si pune pe diverse elemente jucaria 140 - 170 - 150 - 180 microni PAC 250 - 280 - 240 - 290 microni elemente revopsite nene :shifty: , pana ajunge el intr-un punct aproape de imbinarea aripii dreapta spate cu usa dreapta spate in jos spre prag PAC 880 microni ... oooo big problemo ... aici s-a intamplat ceva RAU ... ii zic ok hai sa mutam elcometru 2 cm mai sus 2 cm mai jos 2 cm stanga si dreapta ... 240 - 250 - 270 - 280 microni ... pai ? nu stiu domne asa masoara ... ok hai sa masuram in acelasi loc pe partea opusa sa vedem daca e la fel ... aaaaa da sigur cand ajungem acolo ... dupa inca o tura ajungem pe aripa stanga spate unde intr-un punct a gasit 1080 microni grosime ... GATA BOSS e rasturnata clar ... dar din pacate pentru el prietena mea era fix langa el si a vazut cu exacticate locul unde a masurat 1080 si ii zice hai sa mutam putin de colo colo sa masuram ( grosime normale 150 - 200 ) dupa care hai pune la loc FIX IN ACELASI PUNCT UNDE ERA 1080 , pune GIGI aoleo surpriza surpriza de la 1080 acum era 170 microni . Urmeaza devizul : 1. Discuri frana fata - 1980 ron ( adica 990 ron bucata , eu am luat cu 780 ron bucata OEM ) 2. Placute frana fata - 1180 ron ( eu am luat cu 880 ron OEM ) 3. Fulie Vibrochen - 1960 ron ( eu am luat cu 1505 ron OEM ) la FULIE o treaba absolut epica , pe deviz a trecut MUSAI SCHIMBARE CUREA ( eu am spus pai cureaua saraca si asta e aproape noua are 5000km - NU CONTEAZA SE SCHIMBA NEAPARAT ) 4. Curea accesorii - aici s-a rupt filmul grav aprox 1100 ron ( este aprox 150 ron OEM ) 5. set brate superioare - 2100 ron bucata 6. Garnitura capac tacheti - 120 ron + 500 ron manopera ( nu comentez asupra pretului manoperei pentru ca stiu ca este greu de schimbat , trebuie scoase injectoarele ) 7. Revizie extinsa - nu mai retin pretul ( contine ulei + toate filtrele + ANTIGEL + lichid de frana ) Nu am stat sa adun dar probabil ca devizul depasea 100 de milioane . Eu astazi am fost la Dl. Ilie din Ciolpani pentru a schimba piesele care trebuiau schimbate : - discuri de frana fata OEM - placute de frana OEM - fulie vibrochen OEM - reparat inchiderea comfort a manerului de la usa stanga spate ( contact imperfect ) - VERIFICAREA ANTIGELULUI - rezista pana la -30 de grade ( apa chioara bo$$ ) - VERIFICAREA ARTICULATIEI FATA - absolut nici o problema - intradevar exista pierdere de ulei pe la garnitura capacului de la tacheti ( probabil ca undeva la 50ml intre revizii ) dar bolnav cum sunt probabil ca in septembrie la revizie o sa o schimb chiar daca este munca patriotica la mijloc - pentru ca recunosc gigel de acolo a reusit sa ma puna pe ganduri cu grosimea vopselei am apelat la un prieten care foloseste "Elcometer 456 Coating Thickness Gauge" si nu neg nici o secunda ca masina are elemente revopsite pentru ca are dar nu am mai reusit sa gasim sub nici o forma punctele alea de 1000 sau de 800 microni . In concluzie baiatul a spus ca nu mai este interesat de masina pentru ca nu poate sa stea linistit avand in vedere ca masina are elemente revopsite ( poate era mai bine ca neamtul ca el a revopsit sa o lase zgariata , eventual si cu putina rugina ca sa fie nevopsita . Sunt masini cu 0km care vin revopsite pentru ca au fost "agresate" pe durata transportului ) . Eu nu am nimic personal cu nimeni dar din secunda unu toti au fost setati sa transforme masina intr-un cazan in loc sa zica bravo domne uite ca mai sunt si oameni care mai baga ceva bani in masini . Stiu ca am scris mult si prost aici dar asta e . Este foarte grav ca un service care exista din 1998 sa iti recomande schimbarea BRATELOR pe motiv ca sunt rupte cand ele nu au absolut nici o problema sau sa tina capul Elcometrului in aer pentru o masuratoare falsa . http://s30.postimg.org/lqjc5pipt/image.jpg http://s30.postimg.org/dmb80ywap/image.jpg http://s30.postimg.org/cy2di0xkx/image.jpg http://s30.postimg.org/pqqhhy96p/image.jpg3 points
-
Eu gasisem un e92 la 10500 (poate mai negocia cateva sute de euro) acum un an si 3 luni, 320i automat, fara navi trapa xenon, piele, cam astea erau dotarile, nu-mi amintesc ce an era insa, parca 2007, km 105 k reali. Legat de navigatie: daca esti fan tehnologie da e ok, dar nu indispensabila, arata bine intr-adevar dar nu trebuie sa fie un criteriu de eliminare, poate masina are alte dotari ce te atrag. Majoritatea de pe aici iti recomanda sa iei si navi pe buna dreptate, cu cat o masina are mai multe dotari cu atat te vei plictisi mai greu de ea... dar din nou, dupa 1 an si 3 luni si 15 k km zic ca nu e un must, depinde de masina..inainte de de masina de mai sus mai gasisem un e90 facelift fara navi, manual, negru,trapa, piele,xenon si l-as fi luat fara probleme..nu avea navigatie dar era facelift.. Eu am dat 9200 euro pe un e90 non facelift din 2007, 220 k km, trapa, piele, navi mare, cutie automata, xenon etc..si asta in aprilie 2014...deci preturile au mai scazut de atunci. Ca si metoda de abordare ..vezi ce zice la cei 9 k ai ai tai si du masina la o verificare, in functie de ce gasesti mai negociezi sau nu cateva sute...2 points
-
Ai luat masina pe benzina cu fiabilitate mai scazuta cu siguranta decat un 535d , intr-un 535d nu cred ca bagai atatia bani in el, imi pare rau de problemele pe care le ai avut. Masina a fost cumparata de noua din romania sau din germania? Sincer mi se par exagerat de multe probleme pt o masina cu km pe care ii are.2 points
-
Looking fresh Acum cu paravanturi. Ok... astea nu sunt pe placul tuturor dar pt mine sunt functionale, pt ca fumez. http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/09/c31d4415e345386e0fa7b132ca9b14d8.jpg Maine vin farurile2 points
-
Salut, de masina asta am fost si eu interesat si am fost sa o vad. Ca idee are mai multe probleme de care baietii nu au scris, printre care enumar: - parbriz crapat -are o singura cheie -capota indoita -bara trebuie schimbata -exteriorul arata in general janic (se vede ca nu a avut grija de masina) - volanul este tocit -stalpul de la pasager este plin de scrum si ars - scoate fum - nu are baterie -etc Colac peste pupaza nu te lasa sa il scoti de la ei din parc daca vrei sa faci o verificare si la partea de hartii nu au nimic (carte service, facturi, evidenta etc). Sper ca te-am ajutat sa nu faci un drum degeaba.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Bagi toti fraierii in seama, iti zic eu mai bine stergi topicul de aici de pe forum, lasa l doar pe autovit, eu cand vindeam e60-ul m au intrebat tot felul de tampenii . Am dat -o la combinatie pt ca am iesit destul de bine, nu mi am stresat cu toti milogii, ca altfel nu ii pot numi. Mai bine nu mai schimba nimic la masina si mai lasa 1 k la ea( toti au arta negocierii in sange) , pe toti ii intereseaza pretul, nu starea masinii.2 points
-
Am observat ca impresia generala atunci cand vrei sa iti vinzi masina este ca esti vreun mort de foame care nu mai are bani sa treaca strada , eu vand masina mai mult de "plictiseala" in dorinta de a trece la altceva . Pentru a face un rezumat : 1 iulie 2015 : - releu bujii OEM 7 iulie 2015 : - discuri frana fata OEM - placute frana fata OEM - senzor placute OEM - fulie vibrochen OEM Urmeaza in august 2015 : - ulei Shell - filtre MANN - lichid de frana - garnitura capac tacheti OEM2 points
-
Interesanta poveste,pacat ca este adevarata,asta este nivelul,mecanici fara scolarizare si asa mai departe.....concluzia fiind ca mai toti sunt " pe japca " . Nu vreau sa aduc atingere service-ului sus mentionat,insa inca am pe retina imaginea anvelopelor spate de pe cabrio ( aka masina de patron de service ) . Bafta in continuare Ace,se pare ca ai nevoie :shifty:2 points
-
Stiu ca am absentat in ultima perioada din club si de pe forum, dar asta nu inseamna ca am stat departe de BMW. Unele pasiuni nu se uita niciodata, asa ca... Iata ca a venit momentul sa ne despartim cu parere de rau de masina familiei. X-ul a fost cumparat de nou de la Bavaria si configurat dupa gustul propriu. Evident, a fost la fel de bine (daca nu chiar mai bine) intretinut decat 135-ul, sotul meu avand grija sa ii faca absolut toate reviziile si toate operatiile de service (inclusiv schimbarea anvelopelor de vara/iarna) in reteaua BMW. A contat foarte mult si faptul ca a fost tinuta in garaj si nu a vazut niciodata nicio carpa pe vopsea. As putea spune ca masina a fost ingrijita excesiv si folosita ocazional, in special la drumuri mai lungi. VIN: WBAFH61030L598844 Data primei inmatriculari: 08/03/2012 Culoare: negru; Interior: piele Nevada Oyster / Negru Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata; Ornamente din lemn de bambus granulat, in culoare inchisa; 5 locuri (bancheta spate nefractionata); Pilot automat cu functie de franare; Padele volan; Sistem de navigatie Professional; Sistem de asistenta la parcare (PDC) fata, spate; Sistem de spalare a farurilor; Senzor de ploaie si control automat al farurilor; Faruri xenon pentru faza scurta si faza lunga; Sistem alarma; Actionare automata a haionului; Praguri din aluminiu; Camera de luat vederi pentru mersul inapoi; Camere de luat vederi in oglinzile laterale exterioare (vedere de sus); Oglinda retrovizoare interioara si oglinzi laterale exterioare automate anti-orbire; Oglinzi exterioare laterale rabatabile electric; Pachet fumatori; Jante din aliaj usor Y-spoke de 20” cu anvelope de vara; Jante din aliaj usor de 19” cu anvelope de iarna; 39.700 eur Pentru mai multe detalii 0743.171.0131 point
-
Cumpar motor N47D20A fara accesorii, doar blocul motor cu pistoane si baia de ulei. As fi interesat sa aiba garantie minim 30zile. Pt alte detalii, rog sunati la nr de mai jos. Multumesc! 0742.46.76.39 Daniel1 point
-
Knz, knz, knz, knz, knz... Ne dor ochii deja de atat knz. Ne-ai spus la inceput, cred ca este suficient. Sau indexezi gratuit pe google?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Fix cand sa ma bag la somn ti-am vazut thread-ul. Mi-a luat ceva sa-l citesc pe tot dar ma bucur ca am facut-o...respect pentru ca ai tinut masina atata timp, a meritat.1 point
-
Astazi am avut ocazia sa conduc bruta de 326 caluti. Am mers cu ea in jur de 120 km, si am ramas placut impresionat de performante dar mai ales de consum. Finetea benzinarului mi-a dat senzatia de tractor cand am pornit motorul la a mea. http://s30.postimg.org/hegnf5ev5/IMG_3708.jpg images upload1 point
-
Ai nevoie si de cablurile care merg la blocul de lumini si cutia de sigurante de sub capota1 point
-
1 point
-
Cred ca pui cam mult suflet pentru intamplarea din service... Sa-mi ajute Dumnezeu sa dau de un vanzator ca tine atunci cand o sa-mi schimb masina!1 point
-
1 point
-
Posibil sa imi iau injuraturi dar sincer mi se rupe. Romanul care da 20.000 de euro pe o masina care a fost 100.000 noua si se asteapta sa fie perfecta ESTE UN BOU! Cu atat mai mult cu cat cumperi o masina la sh care a avut parte de o intretinere exemplara. Normal ca are elemente revopsite, numai un imbecil de roman comenteaza la o masina ca are elemente revopsite, mai ales cand vorbim de masini de peste 4 ani vechime. De acum incolo si daca ai o aripa putin stramba sau bara crapata le lasi asa ca vine clientul si nu ii convine ca e schimbata bara si revopsita aripa. Normal ca oricat ai baga bani in ea, un cacat oricat o fi el de mic tot mai apare sau se mai gaseste cate o problema de care proprietarul nici nu stia dar de aici pana la a te uita la antigel si a ajunge la concluzia ca e apa chioara in situatia in care puteau sa ia un tester si sa vada exact pana la ce temperatura rezista antigelul este distanta lunga. Eu oricum sunt satul de tipologia cumparatorului roman care vrea masina nou fara elemente revopsite cu kilometrii putini, "full opshans fara piele" dar ieftina boss... ca doar deh trebuie sa vada lumea ca mi-am beamweu si sa ma duc pe magheru dupa p****. Lasand asta la o parte, Ace ai bijuterie de masina, felicitari pentru modul in care o intretii si ai grija de ea.1 point
-
Multumesc Mai pun 2 poze: http://105.imagebam.com/download/6g-wQWfBtZIIjMwFd0VS2Q/42035/420349449/IMG_2650.JPG http://105.imagebam.com/download/oeelJgGER6hmaz5nA1wOzQ/42035/420348158/IMG_2651.JPG1 point
-
la mine e revopsita integral , as cumpara o masina revopsita bine decat una plina de zgarieturi matuieli si probleme , astea sunt conceptii inapoiate cu piesa vopsita de fabrica samd . Un fel de urban legends , asa e masina virgina )) Mai mult te oftici de timp pierdut ....la Dormag eu as fi refuzat constatare ,chiar nu esti obligat sa mergi unde vor ei . PS si E90 Lci luat acum e revopsit integral la Bavaria , a avut dauna pe partea dreapta , am vazut pozele de la Groupama , reparatie facuta la Bavaria si nu m-am speriat . Aia care au venit la tine sunt niste agarici ...pur si simplu. Nu meritau nici sa-i plimbi cu masina ))))1 point
-
Cred ca ai atractie la idioti. Eu i-as fi cerut imediat sa coboare masina de pe elevator daca incepea cu gunoiae gen: bucsa rupta sau masina rasturnata. Dar deh, nu pre ai ce pretentii sa ai de la un "service ca dormag". Cum spunea si FRE, nu pot uita imaginea anvelopelor de pe 335("masina de patron") plus ca am Trecut si eu odata pe la ei pt o revizie(parca) sau sa schimb tampoanele la motor si mi-au lasat un gust f amar. Au mecanici de toata jena si totusi au destui clienti naivi care pun botul la Prosteala lor. Spor la vanzare. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
2 poze pe fuga. Inca nu e gata de asamblat masina. http://108.imagebam.com/download/or_-Oips9degauW2dJXzdQ/42010/420098353/IMG_2642.JPG http://108.imagebam.com/download/3KTFyfcbMALyV51-4CBF4w/42010/420098473/IMG_2629.JPG PS: Inca erau sticlele de far vechi pe masina.1 point
-
scuze de offtopic ... :console: http://s10.postimg.org/e9kos1dw9/P1000887_Medium.jpg http://s10.postimg.org/5v523ycux/P1000888_Medium.jpg http://s10.postimg.org/ggoxfyj6h/P1000889_Medium.jpg http://s10.postimg.org/vryqgkgih/P1000890_Medium.jpg http://s10.postimg.org/p2s70jv6h/P1000901_Medium.jpg http://s10.postimg.org/5yyvk7ic9/P1000910_Medium.jpg http://s10.postimg.org/mb8x9xwnt/P1000912_Medium.jpg1 point
-
Cand ma uit la bicla ta fara aparatori de noroi imi aduc aminte cum ma faceam cand eram pustan si pedalam de dimineata pana seara si ma mai prindea si cate o ploaie. Drum bun pana la greci!1 point
-
Semnul ala apare cand ai o avertizare in bord, la tine avertizarea se refera fix la semnul care apare in poza care ai pus-o si este cu rosu !!(parca asa tin minte ca aparea). Daca ai idrive iti arata acolo la check1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si cand e agitatie si merge bine nu ne mai dam interesul? Stii cum se spume 1000 de lucruri bune si unul prost e destul sa strice imaginea. @lym eu am renuntat la review pozitiv si main ales negativ..e degeaba1 point
-
Am sunat zilele trecute sa cer o oferta de piese + manopera. Raspunsul deja familiar si foarte amabil: "va sunam ca sa transmitem raspunsul", iar apoi sufletul, nu te mai suna nimeni. Este a 2a oara cand patesc chestia asta, prima oara cerandu-le oferta pe mail, cred ca acum mai bine de 1 an; le-am facut si 1 sau 2 follow-up-uri la mail, insa n-au raspuns nici pana in ziua de azi. Nu inteleg pt ce mai au puse date de contact pe site, din moment ce nu raspund la cererile de oferta. Foarte slaba experienta cu acest service, lucru confirmat inca de la prima vizita la ei, dar am zis sa le mai dau o sansa, sau 2.1 point
-
La fel cum am si eu, am presupus ca omul are jante de vara si jante de iarna ! Nu ĂŽnțeleg pentru ce minusurile, dar da.. pentru ca bmwclub.ro1 point
-
1 point
-
Pentru ca sunt foarte multe abuzuri din partea asiguratorilor in cazurile accidentelor cu masini stationate sau oprite si in care se incheie formularul de constatare amiabila vreau sa clarific pentru dvs unele aspecte. Stabilirea raspunderii si regimul probator in cazul constatarii amiabile se face conform unui protocol semnat de toti asiguratorii. Aci se specifica clar, la art. 18.2 in ce caz se stabileste culpa comuna in cazul in care un vehicul era SATATIONAT (nu oprit !!! ) NEREGULAMENTAR sau OPRIT NEREGULAMENTAR INTR-O STATIE ! 18.2 Cazul 4.2 (culpa comuna) se aplica atunci cand A este in stationare (durata opririi depaseste 5 minute) neregulamentara sau oprit neregulamentar in statie (repet, DOAR in statie), si anume: a.) in zonele urbane , daca se dovedeste ca NU ESTE: -nici intr-un amplasament prevazut in acest scop in momentul in care existenta acestuia a fost dovedit -nici de-a lungul trotuarului (de ex in statie sau stationare pe doua benzi) -nici parte pe drum, parte pe trotuar longitudinal b.)In afara zonelor urbane , daca se dovedeste ca este: -total sau partial pe drum fara a fi semnalizat regulamentar prin semnalizare de avarie sau printr-un triunghi de pre-semnalizare -sau in afara unei amplasari prevazute in acest scop din momentul in care s-a stabilit existenta acesteia Deci - daca unul dintre vehiculele implicate in accident este parcat chiar sub semnul de stationare interzisa, chiar pe o trecere de pietoni sau chiar la o distanta mai mica de 25 de metri de coltul intersectiei dar este pozitionat longitudinal de-a lungul trotuarului sau parte pe drum parte pe trotuar , tot longitudinal, ASIGURATORUL NU POATE STABILI CULPA COMUNA . VINA EXCLUSIVA O POARTA CONDUCATORUL AUTOVEHICULULUI IN MISCARE -daca in afara localitatilor vehiculul stationat pe partea carosabila NU ESTE SEMNALIZAT REGULAMENTAR, indiferent de pozitia lui, este CAZ DE CULPA COMUNA Cine se confrunta cu un astfel de abuz il poate sesiza la consultanta@AmDauna.ro si va fi reprezentat gratuit in fata asiguratorului ! Tot la acest mail puteti solicita si o copie a acestui protocol !1 point
-
Merci Dan. Nu e speciala cu nimic, doar ca e intretinuta. Cand am cumparat-o nu ma asteptam sa o tin atat, sunt deja 6 ani, insa cum mie imi place ca masina sa fie in stare excelenta, am investit ceva bani in ea. Acum imi dau seama ca la confortul, utilitatea si starea tehnica pe care o ofera, valoreaza mult mai mult decat pretul pe piata libera. Asta e principalul motiv pentru care cred ca o sa o mai tin mult timp. Efectiv a ajuns o afacere buna. Cred ca orice masina as cumpara acum, care sa-mi ofere comfort echivalent as pierde mult mai multi bani in fiecare an prin devalorizare. Intr-adevar din cand in cand mai cere si ea ceva cheltuieli cu piese de schimb, insa mi-e greu sa cred ca o alta masina second, chiar si mult mai noua nu ar cere. Mai este si aspectul ca se preteaza foarte bine la reparatii in regie proprie. Foarte multe operatiuni le-am facut singur. Asta este un mare plus, pt ca mie imi place sa mesteresc la "fiare", inginer fiind, chiar daca pe partea de IT.1 point
-
525dA E60 - Bucuresti -> 14,3 Afara mers normal(mers normal, depasiri, reprize puternice de acceleratie, cruise control)-> 8.21 point
-
Este E60, nu E50! Cred ca-i de la tastatura! Pe de alta parte n-am mai auzit ca cineva in oras sa aibe un consum mai mic decat cel extra-urban! Vezi ca ceva nu se leaga pe acolo! Sa nu cumva sa citesti consumul mixt, cu 80% facuti in afara si restul de 20% facuti in oras, ca apoi sa te lauzi cu consum de matiz in oras! Ia da-i reset la consum si dupa fa vreo 100Km doar prin oras si vino dupa sa ne spui cat mai e consumul urban!1 point
-
No' asadar Eu am avut o problema de putere pe e46 din 2000, 136 CP, cu cip. Am fost pe la mai multe service-uri si pana sa rezolv, mecanicii la care merg curent cu masina, si in care am incredere deplina, mi-au scos catalizatorul. Printre altele ... se si rupsesera ceva bcati din el, si in relanti aveam zgomot metalic in toba. Foarte deranjant pentru mine. Inca ceva si apoi va explic mai multe. Nu s-a rezolvat problema de putere cu catalizatorul scos, adica motoru mergea la fel, ca un om bolnav. Fara vlaga ! Am umblat fara catalizator de-atunci, (si inca mai merg la fel cam de 2 ani). Intre timp am rezolvat problema de putere. Am schimbat debitmetru de aer in service de reprezentanta cu unul nou after market. Am de-atunci o masina foarte potenta. Nu mi-e frica de nici o autostrada ! No acuma ce-am observat eu in legatura cu catalizatorul: Consumul mediu in oras mi-a scazut de la 6.8 la 6.6 - 6.5 l/100km Motorul trage de foarte jos, te poate trimite catre portbagaj cu o pedala mai ferma. In mers nu scoate fum deloc. Nici macar la pornire. Miroase mai urat in spatele masinii cei drept, dar atat. Daca bag picioru in ea clar scoate fum, e evident. Si-apoi cum eu nu conduc sportiv de felul meu, pentru mine efectul este exact ce vroiam de la masina. Merge perfect si e oricand gata sa ma scoata din vreo depasire aiurea.1 point
-
Pana la urma care mint ? Aia de le consuma mult sau putin ? Acuze fara explicatii de la unii ... ! La 3.0d in oras eu am 14.3 in Craiova si rar cand nu este aglomerat am 11 si ceva , automata ... in Bucuresti am avut 16,2 % consumul ! Credeam ca am eu probleme cu masina sau cu "pedala" , dar recent am efectuat multe "reparatii" la revizie si alt stil de condus , insa la fel ! Observ ca 2.5d are consum foarte apropiat de 3.0d ... oare motoarele de pe e60 si e90 sunt atat de economice sa consume sub 10 in oras si cu automata ? Imi vine foarte greu sa cred ... poate parcurgeti si in exterior mult sau aveti drumuri numai pe bulevarde ! Extern pot scoate si consum de -/+6 % , dar nu pt mult timp ca nu pot merge asa , si ajung undeva intre 7.6-8.2 % !1 point
-
1 point
-
1 point
-
E practic imposibil de realizat un consum de sub 10% intr-un oras cat de cat aglomerat cu un 525, indiferent ca e e39 sau e60, la urma urmei este un motor de 2497cmc in 6 cilindrii pe o caroserie de aprox 1600 kg. Cei care declara consumuri mai mici au probleme cu computerul de bord sau le place sa creada ca au gasit o modalitate de a pacalii legile fizicii Felicitari ! Suna la BMW in Munchen si spune-le ca tu realizezi un consum mai mic cu un litru, un litru jumate in conditiile de trafic ale unui dintre cele mai aglomerate orase din Europa decat au declarat ei in urma determinarilor de fabrica realizate in conditii optime de temperatura, cauciucuri si rulaj ! PS: sa le transmiti din partea noastra ca sunt cam neseriosi, ok ?1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00