Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/10/15 in all areas

  1. Multa invidie mai e pe forumul asta! Ca niste țațe de la țarĂŁ sunt unele comportamente!
    5 points
  2. Am schimbat pozele sa fie toata lumea impacata. Cateva facturi in caz ca zice lumea ca vreau sa fac profit cu ea. http://s21.postimg.org/le8dpzihj/fac.png image hosting over 10mb
    5 points
  3. presimt ca se lasa ca si topicul celalalt. isi iau un e46 si end of story
    3 points
  4. Navigatie analog... http://i1268.photobucket.com/albums/jj578/EdyCT/em/lol.gif http://www.koehlerpaper.com/media/img/produkte/fine-tech/technische-spezialpapiere/landkartenpapier.jpg
    3 points
  5. te-ai suparat prea usor, ori prezinti si-ti vezi de proiect , ori te superi ca o muiere.. vorba aia, tot romaneasca "cainii latra ursul merge " si da ,nu vad nimic rau in a fi roman.
    2 points
  6. Au pe naiba alta calitate. Tu crezi ca-si face BMW linie de asamblare special pt Romania ori pt tarile mai sarace? Ori tu crezi ca au repere mai slabe si repere mai bune pe care le asambleaza in functie de tara unde va merge masina? Nici nu-ti dai seama ce complicatii si pierderi le-ar provoca astfel de masuri unor companii atat de mari a.i. sa coordoneze atatea variante de repere ori procese. In toate comaniiile astea automotive se pune accentul mai nou pe reducerea costurilor. Tot ce spui tu, se traduce prin costuri, ce se rasfrang mai tarziu in pretul produsului. Se cauta tot mai mult folosirea unui reper la cat mai multe modele, ii zice carry-over. Reducerea nr-ului de part numbere si cate si mai cate actiuni de genu. Sunt povesti. Da, daca vor sa vanda ceva mai ieftin pe o piata mai saraca atunci vor lansa o versiune total noua cu un alt indicativ, la care se va observa din start ca are o calitate mai precara. Acest lucru nu cred ca se aplica celor de la BMW. Ei vor sa fie recunoscuti pt aceeasi calitate oriunde pe glob, ca-i Germania, ca-i China ori SUA etc Daca trebuie realizate anumite adaptari pentru o anumita zona, gen volan pe dreapta, alte reglementari ori poate clima este mai calda ori mai rece, atunci aceste ajustari se vor opera doar asupra anumitor repere a.i. sa functioneze in regula si in acele conditii mai extreme ori situatii mai diferite decat cele comune. Asa cum spuneam mai sus cu reducerea costurilor, poate ca intr-adevar intre doua masini construite in perioade diferite, chiar daca sunt din aceeasi generatie, ca urmare a unui proces de "redesign to cost" sa "optimizeze" anumite piese in genul: mai reducem grosimea la plasticul asta cu 1mm ca poate sa functioneze si asa fara probleme. La final ei au economisit nu stiu cate Kg de material plastic, automat mai putini bani cheltuiti sa obtina piesa respectiva, iar la final tie ca si comparator nu-ti mai scade nimic de cele mai multe ori. Asta se traduce printr-un profit crescut ce va ajunge in buzunarul companiei.
    2 points
  7. Masina e dementiala am vazut-o live la efficient service cand ma duceam cu a mea, nu am vazut alt e60 cu jantele acelea de f10, dau foarte,foarte bine. Poate ca zice lumea ca sunt nebun dar eu sunt de parerea ca masiniile cumparate din Romania de noi si nu neaparat bmw, au alta calitate fata de cele cumparate din Germania si tarile mai dezvoltate. Am observat asta pana si daca cumperi un laptop din ro nu are calitatea celui cumparat din Germania, Spania...
    2 points
  8. Asta-i buna cu vizibilitatea, tu conduci de pe schimbator? sau stai asa ca "smecherii" ca si cand ai avea probleme la coloana inclinat la 60 grade spre dreapta? si te uiti prin mijlocul bordului in fata? Ce treaba are ecranul de navi cu vizibilitatea? astea-s aberatii . Daca tu nu ai, asta nu inseamna ca nu-i buna/utila.. fiecare isi cumpara cum vrea, dar eu unul, nu mi-as lua fara pentru ca nu-mi place cum arata plansa de bord fara. si punct. Fara navi da, dar fara ecran nu!.. la aia se refera, ca nu exista e60 cu plansa de bord fara ecran, chiar daca are navi sau nu.. in schimb, la e90, este fara.
    2 points
  9. E90-ul fara navi, de cum te sui in el simti ca-i lipseste ceva, ca inginerii au uitat ceva sa bage in el, acel ceva fiind display-ul. Problemele pe care le-ai enumerat tu sunt minore si mie imi miroase mai mult a scuza proprie, un fel de consolare proprie ca nu ti-ai luat una cu display. Zici: "las' ca mai bine ca nu mi-am mai luat si cu navigatie, ca uite cate probleme as avea cu ea. Update la harti, de ce-mi trebuie mie sa pot scrola pana la melodia X cand pot sa apas si pe un buton pana ajung la ea" si tot asa. E ca si vulpea cu strugurii. Multi sunt care si-au luat cu navi Bussines si isi doresc f mult un Navi Professional ori altii care chiar si-au facut retrofit. Eu unul nici nu mai concep sa iau o masina fara display mare. N-as alege nici macar una cu display-ul mic. Pentru mine este una dintre optionalele principale, Navi Professional!
    2 points
  10. Salutari, Cu acceptul dvs as dori sa-mi prezint si eu noua achizitie de care sunt foarte mandru. Sunt la al doilea 120d practic, primul l-am luat cand eram in UK, o masina la care am tinut foarte mult desi am vandut-o repede pentru motive de neinteles, nici macar eu nu stiu, probabil ca n-aveam ce face, practic am pus-o la vanzare la un pret mai mare decat ma asteptam sa se vanda si .... s-a vandut. Apoi mi-a parut atat de rau, am schimbat vreo 4 masini dar gandul meu mereu a ramas la 120'ul meu ! In fine... mi-am zis ca atunci cand ma intorc in Romania o sa-mi iau un 120d si nimic altceva, desi mintea mi-a fugit la alte masini de multe ori, am zis sa-mi urmez inima si sa-mi iau marea mea iubire, un 120d! Am vanat site'uri cu anunturi auto timp de vreo luna, fara sa-mi sara nimic in ochi... Pana am vazut anuntul asta: http://olx.ro/oferta/bmw-seria1-m-paket-163cp-ID37tL5.html#dfd459f6f3 Era practic singurul M-Sport in raza mea de pret asa ca n-am mai stat pe ganduri si m-am dus la Pitesti, am ajuns seara, n-am apucat sa-l vad prea bine dar l-am luat la o tura, m-am invartit pe langa el si am batut palma! A doua zi l-am luat si l-am dus la service pentru o verificare la sange ! Dar inainte de verificare am schimbat toate filtrele si uleiul (BMW) la masina ca un prim pas. http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/df98f491db29d0a2f49426ee2930d2c9.jpg Masina a fost testata mecanic si electronic (pe laptop). Dupa ce s-a resetat indicatorul de service , singura eroare data pe tester a ramas la placutele de frana, senzorii dusi. Desi era nevoie numai de placute fata, azi am comandat placute fata+spate+senzori si saboti pt frana de mana, asta ca sa termin cu franele (discurile sunt in stare buna)... Mecanic masina nu are nimic in afara de doua bucsi mari de bascula fata care sunt de asemenea comandate. La service mi s-a spus ca masina a fost lovita usor spate, adica bara, haion, stop stanga si putin aripa stanga probabil... in rest masina este beton, cel putin acum la prima vedere. Nu s-a umblat la structura metalica a masinii pe interiorul portbagajului deci a fost o lovitura usoara in spate. Masina a fost adusa din Belgia, probabil baietii au luat-o lovita si au reparat-o dupa care au pus-o la vanzare. Nu am nimic de reprosat masinii, este in stare mecanica si estetica excelenta, se puteau stradui un mic mai mult la revopsirea barii spate (treaba cam de mantuiala) . In fine, ia-ta si poze cu ea acasa: http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/47f5561e29bcde6db126ad9c9d6ae846.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/8b20103ca9f3464c04acc84e422e4dfd.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/9275e1f5ef9a1889ec39329a46c5d64e.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/43d936bd342dfdd15add993d57457511.jpg Iubesc seria 1, am schimbat multe masini dar nu am intalnit nimic sa se conduca la fel de bine, pentru mine la momentul asta este masina ideala in raport look/putere/consum . Cam atat momentan dar voi reveni
    1 point
  11. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/101194-e46-coupe/page__st__40 2 seturi de roti - 18 vara (Carline - modulare) si 17 iarna (Dotz) 4100 Eur, usor negociabil - inmatriculata RO in 2004 (taxa neplatita, aprox 911 Eur) - Euro 4 - piele - climatronic - scaune incalzite, reglaj electric, memorii - oglinzi electrice & incalzite, memorii - DSC - CD - echipare Alpin (ski bag)
    1 point
  12. Baga mai departe cu topicul si invata sa ignori prostiile astea. Merita mai mult topicul asta decat niste comentarii fara rost. Eu chiar sunt curios de final!
    1 point
  13. Eu le consider rautati din moment ce eu nu am mentional numele Knz decat de 3 ori in acest topic. In loc sa ne mandrim ca se mai gaseste calitate in Romania...noi dam cu pietre ))) MADE IN ROMANIA!!!
    1 point
  14. Nu baga in seama lumea rea!! Esti pe internet doar, eu unul chiar eram foarte curios sa vad ce iasa la final.
    1 point
  15. Gata, am comandat placute ate si discuri oe.
    1 point
  16. Aha. Isi vinde masina pana atunci ori o lasa mostenire la nepoti. Uitasi bre' in ce tra traim?
    1 point
  17. Asta pana se/ne aliniaza/m si mai bine cu legile EU in privinta poluarii si nu mai poti trece de revizia tehnica anuala! Mai bine pricepe/intelege realitatea.. si alege ce ti se potriveste.
    1 point
  18. Eu zic ca e superpret la 9000. DPF-ul ala se rezolva din soft. Nu e cazul sa te alarmezi, oricum e mult mai bine fara el.
    1 point
  19. Bafta la vanzare! Eu doar ti-am spus din ce motiv ti-a sarit lumea in cap!
    1 point
  20. E foarte clar ca omul face reclama indirecta la KNZ. Dar nu e nimic rau in asta, e dorinta lui, motivele lui. Asta nu inseamna ca trebuie sa ii sariti in cap. Bafta cu proiectul!
    1 point
  21. @Branevl Masina e cumparata de la AB Baneasa. Sincer, nu imi pare rau de bani, nici nu m-am plans de asta. Normal ca era ideal sa nu-i dau, dar masina imi place, e ce imi trebuie momentan si tot ce am schimbat am schimbat pentru mine si pentru linistea mea. Plus ca situatia sta cam asa: aveam un singur injector cu probleme, cred ca peste 90% dintre proprietari l-ar fi schimbat doar pe acela, eu am preferat sa le schimb pe toate conform manualului BMW. La fel, sondele nu erau toate cazute, bineinteles, insa nici nu am mai stat sa depistam care e cu probleme (de fapt, stiam care, ca dadea eroare, dar am zis ca n-are rost sa astept sa cada si restul) si am preferat sa le schimb pe toate daca tot am intrat pe fagasul asta. La fel si distributia, poate altcineva prefera sa carpeasca si sa vanda masina, eu am schimbat tot ce era recomandat de schimbat ca si cum ar fi fost copilul meu Retine chestia asta, nu e vorba ca avea mari probleme (cred ca majoritatea n-ar fi schimbat distributia, insa nu am vrut sa ma trezesc cu vreo mare belea). Deci ce am schimbat, distributie (recomandare, am ales sa o schimb), injectoare (puteam sa schimb unul singur, insa am ales sa le schimb pe toate), sonde (la fel, am preferat sa fie toate noi in acelasi timp). Plus ca fiind toate OE, a fost si costul destul de mare. Insa, cum am zis, nu-mi pare rau, ba chiar imi pare bine ca ma pot baza ca s-a facut o treaba buna cu piese noi si originale. Oricum, cred ca problema a plecat de la canalul ala de aer pe care l-am neglijat, chiar nu m-am gandit ca poate cauza probleme, asa ca in mare parte e vina mea. In rest, amortizoare =consumabile, erau cele originale pe masina de 7 ani, bielete n-am schimbat niciodata de cand am luat masina, desi merg pe jante de 19 de 2 ani si ceva. Plus ca eu daca as cumpara acum o masina de genul asta, as prefera sa aiba toate chestiile astea schimbate intr-un service autorizat cu piese OE decat sa nu le aiba schimbate. Ca mai sunt idioti care vor sa cumpere o masina si cred ca daca ai schimbat distributia, masina a avut probleme, e altceva. Legat de 535d, mi-ar fi placut, insa eu in general fac drumuri de 2-3 km, opriri dese si lungi, nu cred ca era potrivit stilul asta pentru 535d. Poate urmatoarea va fi 535d. @Acero Bineinteles. Oricum, cred ca o mai tin macar un an. Am zis 2-3, dar cine stie. Oricum, un an o mai tin sigur, nu stiu daca te mai intereseaza prin 2017 )) Sa nu-mi spui ca te intorci de la F07 la E60 ca nu te cred Urmatoarea va fi un F10 535d sau 535i si momentan nu vreau sa blochez banii ca abia mi-am terminat casa si mai am nevoie de cate ceva la ea. Plus ca nu vreau sa o iau ca s-o vand dupa 6 luni, deci tre' s-o gasesc asa speciala incat sa ma indragostesc de ea. Apropo, poate ne vedem la o intalnire, am vazut ca voi va intalniti vinerea in general, dar nu stiu cum se face sa aflu daca are loc intalnirea sau nu, la ce ora, unde...etc. @Dan Dan, sincer mai multe nu stiu nici eu decat ce am scris acolo.
    1 point
  22. cand vrei sa vinzi masina sa imi dai un PM inainte
    1 point
  23. Ai luat masina pe benzina cu fiabilitate mai scazuta cu siguranta decat un 535d , intr-un 535d nu cred ca bagai atatia bani in el, imi pare rau de problemele pe care le ai avut. Masina a fost cumparata de noua din romania sau din germania? Sincer mi se par exagerat de multe probleme pt o masina cu km pe care ii are.
    1 point
  24. Navigatie analog? WTf?!?
    1 point
  25. Salut, de masina asta am fost si eu interesat si am fost sa o vad. Ca idee are mai multe probleme de care baietii nu au scris, printre care enumar: - parbriz crapat -are o singura cheie -capota indoita -bara trebuie schimbata -exteriorul arata in general janic (se vede ca nu a avut grija de masina) - volanul este tocit -stalpul de la pasager este plin de scrum si ars - scoate fum - nu are baterie -etc Colac peste pupaza nu te lasa sa il scoti de la ei din parc daca vrei sa faci o verificare si la partea de hartii nu au nimic (carte service, facturi, evidenta etc). Sper ca te-am ajutat sa nu faci un drum degeaba.
    1 point
  26. In 1 saptamana motorul este sus KNZ Performance & WPP Tuning
    1 point
  27. Cred ca ar arata si mai bine cu bandourile negre, mat sau lucios.
    1 point
  28. Initial nu am vrut sa scriu "povestioara" asta aici dar dupa vizita de azi la mecanic am decis ca e mai bine sa ramana scris aici si sa indexeze domnul Google aceste informatii care pot ajuta pe viitor alte persoane interesate de serviciile Dormag Auto Consult . Joi dimineata ( 2 iulie ) am fost contactat de un baiat interesat de masina , a spus ca a vazut anuntul pe forum , ca a citit toate paginile de la "Masina Mea" , parea foarte interesat dar cu o foarte mare subtilitate tot incerca sa ma intrebe daca mai las la pret ( vorbind de pretul cu rotile pe 21 / pe 18 + rezerva ) , eu am spus ca pretul afisat pe forum este pretul final , omul m-a intrebat ce probleme are masina , eu am spus ca este indicat sa se schimbe discurile + placutele pe fata si fulia de la vibrochen preventiv pentru ca masina se apropie de 200.000 km . Dupa ce am discutat cateva minute la telefon referitor la plata timbrului de mediu si a altor posibile costuri de inmatriculare , RCA , casco etc m-a intrebat daca sunt de acord sa mergem la un service autorizat sa testam masina , am acceptat bineinteles , a ramas ca ma suna a doua zi pentru a stabili detaliile exacte . Vineri dimineata ( 3 iulie ) am fost sunat din nou si intrebat daca am timp si sunt de acord sa merg in ziua respectiva la un test complet la DORMAG AUTO CONSULT , am ramas putin uimit la telefon de alegerea locatiei ( ma asteptam la ceva gen MHS , Filaret ) , am acceptat , i-am si spus ca il cunosc pe Doru patronul Dormag , am cumparat de la el un 335i cabrio cu 3 luni in urma . Ne-am intalnit la ora 15:00 la DORMAG AUTO CONSULT dar elevatorul era ocupat de o alta masina , asadar s-a uitat putin la masina ( a venit cu un prieten cunoscator in tainele BMW ) , au testat ce se putea testa prin masina , softclose'ul , comfort accesul ( cu ocazia asta am vazut ca nu functiona inchiderea comfort de pe manerul stanga spate ) , s-a jucat putin prin CIC dupa care am iesit la un test drive in zona ( eu am condus , nu prea a fost pe placul lor treaba asta dar pana nu am suma pe care o doresc in buzunar nu conduce nimeni altcineva masina ) , am mers in SD ca sa urmareasca cum schimba cutia in sus si in jos , am luat gropi , am trecut peste speedbumps , am pus frane mai agresive , tot ce se poate face la un test drive , nici o problema , nici o bataie nici o troncaneala nici o smuceala de la cutie , viitorul proprietar si prietenul lui in loc sa fie fericiti erau chiar putin tristi ca nu au avut ce sa reproseze saracei masini . Ne intoarcem la garaj , se eliberase elevatorul , bagam masina inauntru , dau talonul pentru a incepe o fisa de service si vine baiatul care se ocupa de partea de testare electronica , pune frumos testerul ( care cred ca era original BMW - bravo lor ) se conecteaza pe masina si din momentul asta incep " dezamagirile " - nici o eroare :getlost: . Urca masina pe elevator si vin 2 "mecanici" Gigi si cu Nelu si incepe testarea propriu zisa : 1. prima verificare - articulatia fata - Gigi cu lanterna se uita Nelu tragea ca animalu de roata , roata nu prea se misca Gigi devine frustrat TRAGE TATA MAI TARE DAI SUS JOS STANGA DREAPTA , roata saraca era cam beton , incepeam sa citesc dezamagirea pe fata lor , cand au vazut ca nu merge cu trasul au luat o RANGA si Gigi cu un talent autohton " stai asa ca am vazut eu aici ceva , mai trage acum dai dai dai dai , aaaaaa iaute tata bucsa de la bratul superior E RUPTA " , eu eram langa ei , zic AOLEO pai cum , ca toata articulatia fata e noua , are putin peste 10.000km , la care Gigi " nu stiu domne eu doar verific si trec acolo in DEVIZ " 2. a doua verificare - puntea spate - aici trista rau situatia - perne noi OEM schimbate in noiembrie 2014 nici nu se pusese praful pe ele , compresorul ok , articulatia spate ok , bucsile diferential ok , nasol rau dezamagire dupa dezamagire :getlost: ( in decursul testarii au revenit de 3 ori la puntea spate poate poate au ratat ceva ) 3. a treia verificare - cutia de viteze - situatia devine alarmanta - se uita amandoi cu lanterne se uita uita si ma intreaba " domneeee dar e facuta revizia la cutie ? " da domne a facut-o neamtu la 146.000km ... reactia priceless .... 4. a patra verificare - scurgeri de ulei - scuturile din fata erau intradevar murdare de ulei , eu cuminte de pe margina am precizat ca in septembrie 2014 am schimbat garnitura de la baie + garnitura corp filtru ulei daaaaaaaaaaaaar fata mecanicilor s-a luminat BRUSC , exista o pierdere de ulei , scutul era ud , se prelingea ulei de sus de la garnitura capacului de tacheti , zambetele baietilor au reaparut , eu putin mirat ii zic domne eu de la revizie din septembrie nu am completat cu un gram de ulei , nivelul din CIC era la maxim , nivelul de pe joja este la maxim . Nici o problema trece pe DEVIZ 5. a cincea verificare - antigel - procedura - desfacut busonul de la vasul de expansiune - se uita fix o secunda " aaa e apa chioara aici " , pai cum domne ca antigelul e schimbat la fel in septembrie 2014 , " nu stiu domne eu iti zic aici e apa chioara " / lichid de frana - desface busonul se uita si intreaba - ai schimbat vreodata lichidul de frana , eu foarte sincer am zis NU , de cand este la mine masina nu am schimbat lichidul de frana , gata trece pe DEVIZ - REVIZIE EXTINSA / se uita pe eticheta de revizie " Service Ciolpani " se uita unul la altul gen pffff unde isi face saracu asta reviziile 6. a sasea verificare - testul vopselei cu Elcometru - incepe Gigi mandru si pune pe diverse elemente jucaria 140 - 170 - 150 - 180 microni PAC 250 - 280 - 240 - 290 microni elemente revopsite nene :shifty: , pana ajunge el intr-un punct aproape de imbinarea aripii dreapta spate cu usa dreapta spate in jos spre prag PAC 880 microni ... oooo big problemo ... aici s-a intamplat ceva RAU ... ii zic ok hai sa mutam elcometru 2 cm mai sus 2 cm mai jos 2 cm stanga si dreapta ... 240 - 250 - 270 - 280 microni ... pai ? nu stiu domne asa masoara ... ok hai sa masuram in acelasi loc pe partea opusa sa vedem daca e la fel ... aaaaa da sigur cand ajungem acolo ... dupa inca o tura ajungem pe aripa stanga spate unde intr-un punct a gasit 1080 microni grosime ... GATA BOSS e rasturnata clar ... dar din pacate pentru el prietena mea era fix langa el si a vazut cu exacticate locul unde a masurat 1080 si ii zice hai sa mutam putin de colo colo sa masuram ( grosime normale 150 - 200 ) dupa care hai pune la loc FIX IN ACELASI PUNCT UNDE ERA 1080 , pune GIGI aoleo surpriza surpriza de la 1080 acum era 170 microni . Urmeaza devizul : 1. Discuri frana fata - 1980 ron ( adica 990 ron bucata , eu am luat cu 780 ron bucata OEM ) 2. Placute frana fata - 1180 ron ( eu am luat cu 880 ron OEM ) 3. Fulie Vibrochen - 1960 ron ( eu am luat cu 1505 ron OEM ) la FULIE o treaba absolut epica , pe deviz a trecut MUSAI SCHIMBARE CUREA ( eu am spus pai cureaua saraca si asta e aproape noua are 5000km - NU CONTEAZA SE SCHIMBA NEAPARAT ) 4. Curea accesorii - aici s-a rupt filmul grav aprox 1100 ron ( este aprox 150 ron OEM ) 5. set brate superioare - 2100 ron bucata 6. Garnitura capac tacheti - 120 ron + 500 ron manopera ( nu comentez asupra pretului manoperei pentru ca stiu ca este greu de schimbat , trebuie scoase injectoarele ) 7. Revizie extinsa - nu mai retin pretul ( contine ulei + toate filtrele + ANTIGEL + lichid de frana ) Nu am stat sa adun dar probabil ca devizul depasea 100 de milioane . Eu astazi am fost la Dl. Ilie din Ciolpani pentru a schimba piesele care trebuiau schimbate : - discuri de frana fata OEM - placute de frana OEM - fulie vibrochen OEM - reparat inchiderea comfort a manerului de la usa stanga spate ( contact imperfect ) - VERIFICAREA ANTIGELULUI - rezista pana la -30 de grade ( apa chioara bo$$ ) - VERIFICAREA ARTICULATIEI FATA - absolut nici o problema - intradevar exista pierdere de ulei pe la garnitura capacului de la tacheti ( probabil ca undeva la 50ml intre revizii ) dar bolnav cum sunt probabil ca in septembrie la revizie o sa o schimb chiar daca este munca patriotica la mijloc - pentru ca recunosc gigel de acolo a reusit sa ma puna pe ganduri cu grosimea vopselei am apelat la un prieten care foloseste "Elcometer 456 Coating Thickness Gauge" si nu neg nici o secunda ca masina are elemente revopsite pentru ca are dar nu am mai reusit sa gasim sub nici o forma punctele alea de 1000 sau de 800 microni . In concluzie baiatul a spus ca nu mai este interesat de masina pentru ca nu poate sa stea linistit avand in vedere ca masina are elemente revopsite ( poate era mai bine ca neamtul ca el a revopsit sa o lase zgariata , eventual si cu putina rugina ca sa fie nevopsita . Sunt masini cu 0km care vin revopsite pentru ca au fost "agresate" pe durata transportului ) . Eu nu am nimic personal cu nimeni dar din secunda unu toti au fost setati sa transforme masina intr-un cazan in loc sa zica bravo domne uite ca mai sunt si oameni care mai baga ceva bani in masini . Stiu ca am scris mult si prost aici dar asta e . Este foarte grav ca un service care exista din 1998 sa iti recomande schimbarea BRATELOR pe motiv ca sunt rupte cand ele nu au absolut nici o problema sau sa tina capul Elcometrului in aer pentru o masuratoare falsa . http://s30.postimg.org/lqjc5pipt/image.jpg http://s30.postimg.org/dmb80ywap/image.jpg http://s30.postimg.org/cy2di0xkx/image.jpg http://s30.postimg.org/pqqhhy96p/image.jpg
    1 point
  29. acum fiecare face cum vrea... eu ti-am recomandat un ulei bun pe care in mod sigur nu-l vei consuma. il recomand pentru ca il folosesc si sunt foarte multumit. nu vorbesc din auzite sau din carti. dar o revizie la 15000 km (ulei si filtre) pentru masina ta o sa coste 150 euro. crezi ca este scump ??? daca o sa faci revizia la 10000 km cu ulei mai ieftin... tot acolo ajungi. mai ales ca te scuteste de o cheltuiala mai mare. calculeaza cat ulei cumperi pentru completare in plus la 15000 km si vezi daca nu cumva depasesti aceasta suma. hai cu bafta !
    1 point
  30. Va salut din nou! A trecut un an de cand am postat noutati legate de masina. S-au intamplat multe intre timp ..si bune si mai putin bune. Intr-un final a trebuit sa schimb motorul din fabrica 1.8 m40 pe curea si am decis sa merg pe 1.8 IS m44 (1.9 benzina). Se simte o diferenta destul de mare intre cele doua motoare. Sincer sunt multumit de alegerea mea, 1.8 is m44 e ca un mini 6 cilindrii Singurele probleme intalnite dupa swap au fost legate de ews care s-a prajit dupa ce am ramas fara baterie si pe urma a trebuit sa-i fac bypass. Dupa o pauza de jumatate de an, timp in care nu am mers cu masina din cauza problemei de ews, am schimbat suspensiile reglabile pe duritate cu altele reglabile pe inaltime. Pot sa setez acum drop-ul atat pe fata cat si pe spate. A urmat inlocuirea puntii spate de pe tamburi cu una pe discuri, alte conducte de frana, suruburi excentrice, discuri noi fata spate si placute noi fata spate. Dupa ce am ridicat-o pe elevator observai ca trebuiesc schimbate si flansa cardan, tampoane cutie, ulei diferential, ulei cutie si alte mizilicuri. Si acum la partea de estetica... Am schimbat farurile cu altele oem la care am pastrat sticlele intermediare. Am pus un eleron LTW din plastic (pe care l-am fixat cu suruburi direct in haion), am schimbat haionul (care ruginea non stop; a fost un chin sa mut instalatia electrica de pe unul pe celalalt fara sa tai fire). Apoi mi-am zis ca ar fi bine sa asortez un pic masina si am schimbat stopurile si semnalizarile (care erau albe) cu cele pe portocaliu si rosu. Aveam eu un fetish ca pe masina rosie merg mai bine elemente portocalii decat albe. Dupa inca o pauza am decis sa vopsesc toata masina. Am mers pe aceeasi culoare ca cea de fabrica, si adica Brilliantrot (vopsea cu lac) si am vopsit-o pe Sonia (asa cum ii zic eu). Am mers personal sa dau toate piesele jos pentru vopsire pentru ca sincer nu mai am incredere in mesterii din zilele noastre. Pe partea de tinichigerie n-au fost probleme, doar cateva iregularitati pe liniile caroseriei. Daca tot am vopsit masina, am vopsit si etrierii in Bavaria Blue (vopseaua din sigla BMW) cu vopsea termorezistenta si lacuita. Au iesit de vis! Initial am avut sa pun set de jante Motorsport DS1 17 inch 7.5J toate 4, et 40, foarte usoare si rezistente, pe care sa le fac aurii. Dupa ce le-am achizitonat (direct sablate) am realizat ca erau sablate prea dur si exista o posibilitate foarte mare sa iasa vopseaua cu o textura de coaja de portocala ...asa ca am renuntat la ele. Am pus intre timp alte jante Motorsport care vor sta pe masina pana am toti banii sa pot lua un set de BBS RC 090. La interior am pus panourile termoizolante si am schimbat panourile de usi cu altele de individual din piele naturala. M-am pacalit cu aceste panouri ...adica sunt ok, au toate prinderile pe ele dar vanzatorul nu a mentionat doua aspecte: 1. ca erau de touring (astfel panourile din spate au colturile un pic mai scurte decat cele de sedan. au picat totusi perfect dar a ramas un spatiu gol pana in capatul coltului) si 2. ca initial au fost gri si le-a vopsit el repede cu spray-ul ca sa mi le vanda mie, ca eu aveam nevoie de panouri negre. Asadar iar imi caut panouri de usi ) Si poze cu rezultatul final
    1 point
  31. 1 point
  32. Admisia si Egr-ul la 80000 de km???!!!eu am 180000si nu am avut probleme la admisia sau Egr.Succes sper sa rezolvi cat mai repede si poate ne spui si noua care era buba.
    1 point
  33. Nu era indeajuns sa precizezi ca erai in mers? chiar trebuia sa stim in ce alta masina erai? mai bine ca nu a plecat la vreun pusti cordit care s-o faca praf in cateva luni, la cum arata (daca prezentarea este reala) isi va gasi cu siguranta un proprietar care s-o merite.
    1 point
  34. Uneori ma intreb daca faci misto sau doar atata poti...
    1 point
  35. Un mic dar foarte placut update. Azi mi-a ajuns Retrofit Kit'ul de suport pahar. http://s9.postimg.org/5jyekoskv/20150505_092846.jpg [/url] Asa ca n-am mai stat pe ganduri si m-am apucat de treaba profitand de vremea frumoasa de afara. http://s22.postimg.org/uznm6t27h/20150505_092807.jpg http://s22.postimg.org/m3cu2vbl9/20150505_110010.jpg M-a intepat putin inima dar mi-am facut curaj si am inceput sa tai consola centrala http://s4.postimg.org/d3mpn2nkp/20150505_111238.jpg http://s4.postimg.org/eu5qok53t/20150505_120821.jpg Dupa cam doua ore de munca in total , inclusiv montarea consolei inapoi, cam asta e rezultatul: http://s3.postimg.org/jayxrhgi7/20150505_132401.jpg http://s3.postimg.org/kfszwv2z3/20150505_132457.jpg http://s3.postimg.org/8zmkytosv/20150505_132540.jpg http://s3.postimg.org/izhheq027/20150505_141616.jpg Acum, in sfarsit pot sa-mi beau si eu cafeaua in masina :hyper:
    1 point
  36. Intre timp masina a iesit la plimbare la SAB in week 4-5 aprilie 2015, la Pta Constitutiei. Plus, de Paste, la o sedinta foto in cadrul Curtii Domnesti din Targoviste Din pacate nu pot urca mai multe poze, pentru cei care mai vor poze, ma gasiti pe farcebook la user "Mihail Anghel Amd"
    1 point
  37. Poze high rezolution http://s14.postimg.org/4nsd5hmil/DSC_0181.jpg http://s14.postimg.org/xaqs1jxh9/DSC_0182.jpg http://s14.postimg.org/z3ya3m81p/DSC_0183.jpg http://s14.postimg.org/qvrr4vqrh/DSC_0184.jpg http://s14.postimg.org/f2yjeejp9/DSC_0185.jpg http://s14.postimg.org/j1r5jhiyl/DSC_0186.jpg http://s14.postimg.org/rk571kev1/DSC_0187.jpg http://s14.postimg.org/6oiwqbinx/DSC_0188.jpg http://s14.postimg.org/v6b0e7l8d/DSC_0189.jpg http://s14.postimg.org/ln5wyhn3x/DSC_0190.jpg http://s14.postimg.org/qn3d6fsql/DSC_0191.jpg
    1 point
  38. Mi-au sosit bijuteriile! http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/d40a2d14a21ae2e0226832b521603b35.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/8b97067890713297d90168963f8b0c6a.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/d12744432c36c8488b61dbea5e454e14.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/87d5d35cf87411db542c0d1d4e263c11.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/25c561fb9210caa6781e2654b7f97a37.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/e5077fca9cc86b5c623c1befd43431c1.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/21/e29c257ea5e7371cd582bb71e0b3048b.jpg
    1 point
  39. sa inteleg ca vrei ca o singura persoana sa spuna ca nu ii place si ca este "kitsch". ok...pe "limba mea saraca" imi retrag cuvintele.este cel mai frumos schimbator pentru masina ta.te felicit!!!
    1 point
  40. ei bine....iti spun ca este cea mai mare carpeala ce ai facut tu.....asta ca tot cunosti definitia cuvantului.ai facut o modificare "ieftina" ca si aspect...cu toate ca schimbatorul ala poate nu a fost chiar ieftin...si uite ca m-am incadrat cu cuvantul "carpeala" in contextul de fata. te salut si nu mai lua foc pe viitor cand noi ne spunem parerea.d'aia banuiesc ca ti-ai prezentat masina aici.sau voiai numai laude, cumva?!?!??! ai fost usor iritat de cand colegii ti-au tot repetat ca arata urat acel "avort" de schimbator acolo.
    1 point
  41. nu te agita..eu doar am spus parerea...adica pierzi mai multi bani...in sensul asta te carpesti. cand puteai merge pe varianta oem...ca, Doamne ajuta....ai de unde alege
    1 point
  42. Schimbatorul ala nu vine deloc bine , e mult prea inalt
    1 point
  43. Foarte misto masina. Sa o conduci cu placere si fara incidente! Off topic: Referitor la advturbo, nu stiu ce sa zic. Am fost si eu la ei pentru o problema similara. Mi-au "verificat" turbina "la mana", spunandu-mi ca turbina e praf, ca am joc in ax, etc. si mi-au facut o factura care ajungea la vreo 4000 de lei, in care ma puneau pe langa reconditionare sa fac revizia (schimbul ulei sa spunem ca era ok), schimbare conducta alimentare ulei, eliminare dpf si altele (cred ca mai am inca devizul). Daca nu acceptam, nu imi dadeau garantie deloc. Anyway, decis sa merg in alta parte si am dus turbina demontata. Turbina era in perfecta stare, a trebuit doar curatata geometria variabila de depuneri si a costat 200 de lei manopera. Mai mult a costat montat/demontat.
    1 point
  44. mai bine pui castrol , uleiul bmw e prea susceptibil de a fi fake .
    1 point
  45. Frumoasa masina,sa ai noroc de ea! dupa mine,in momentul in care iti cumperi masina din romania,adusa special pt vanzare e clar ca nu are km reali,insa daca masina e ok tehnic,nu vad nici o problema in achizitionarea ei.
    1 point
  46. Cu 9200 de euro poti sa iti iei si Logan nou Eu zic sa o iei p-aia la 7200, sigur e ok.
    1 point
  47. de ce nu repari barile? nu o sa iei niciodata banii aia, ca arata neingrijita cu barile crepate
    1 point
  48. A mea e din 10/2002 si e FL. Colegul @Rapy22 tot FL are si e fabricata in 04/2002. @Sinner_ul Daca te rog, intri pe acest site http://bmwvin.com/ , introdu VIN-ul masinii si sa ne zici ce an de fabricatie are? Uite a mea: E46 (4FL) 2002-10-01 (an-luna-zi)
    1 point
  49. Mai sunt colegi de forum care pun in anunt poze photoshopate. Din punctul nostru de vedere scad sansele de vanzare. Sunt unii care pun toate pozele asa, ca si cum ar ascunde defecte vizibile. Nu inseamna neaparat ca sunt tepe. @Dobrescu Alex Rezolutia 4k se refera la ecrane, si la video mai mult, pe cand la camere si rezolutii foto nu se prea foloseste. Daca o iei exact, 4k inseamna o rezolutie de 8MP, majoritatea camerelor foto/telefoanelor au rezolutia asta.
    0 points
  50. Voi, railor, repede sa-l criticati! A vazut si el un anunt dubios si a vrut opinii pertinente! Nu a gresit cu nimic! Deci, cum pare autovehiculul? Parca e tras cu cheia! )
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.