Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/12/15 in all areas

  1. 1. Mai exista si alta: doar prostul se multumeste cu ceea ce are, fara sa vrea mai mult. Adica doar un prost ar da 450 ron sa sudeze un racord flexibil, sa fim seriosi, e o panarama de teava ce trebuie bine aliniata si atat. Daca vrei, iti arat eu aliniere la un cetru CNC cu 5 axe, ce trebuie realizata la 2-4 microni pentru precizie/sau montarea unei rigle optice pe o lungime de 2000 mm. Acolo e 50 euro/ora tariful si se face doar de persoane cu ani buni de experienta. Tu vrei sa imi spui ca sudarea unei tevi e la acelasi nivel de complexitate? 2. Exact pe acelasi principiu mi-au cerut mie 700-800 ron sa imi schimbe 6 bucse amarate - observ ca la noi toti carpacii ce sudeaza 2 tevi fac munca foarte complexa si vor preturi de reprezentanta, in schmb pleci cu masina plina de ulei si vaselina pe scaune, sau mai rau, eu dupa schimbarea bratelor, aveam un scartait suspect. Ieri cand m-am bagat sub masina, am gasit un surub gata sa pice (dupa ce m-au taxat in service cu 600 ron ) - trebuia sa ma duc sa ii dau in judecata pt tentativa de omor....deoarece un brat imi putea zbura oricand de pe masina la 130km/h....pentru ce am platit cei 600 ron? Sa fim seriosi, pretul ridicat nu e un indice al calitatii. Indicele de calitate il acorda doar consumatorul!
    5 points
  2. In lucru Nu stiu cat se poate vedea in poza dar angel eyes urile sunt extrem de puternice! Win! http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/12/2baefa1a43ec62d178b2c4a63e7bc1d1.jpg
    4 points
  3. e prea mult 450 lei. Am platit in bucuresti 150 lei, timp 45 minute, are un an sudura.ca in reclama cu fixativul de par : sudura inca rezista... colegul de mai sus vrea sa ne convinga sa amanetam tot ce avem probabil sa platim o manopera fantezista. tocmai de aceea sunt service uri scumpe ptr cei care vor sa fie vrajiti ca li se face o reparatie echivalenta cu operatia pe cord deschis. intreaba daca da garantie la lucrare. daca e pana la max 250 mergi. daca ai probleme revii si se remediaza. sau plateste 450 si te simti ca ai facut un schimb de racord ultra profesionist. 3 h munca ptr racord....racordul era probabil sudat de podea la reprezentanta le ia 2h sa schimbe uleiul. nu dureaza mai mult de 45 min toata revizia. tragere de timp, manopera mai multa, na. e doar o simpla parere, cei ofensati o pot ignora
    4 points
  4. Astazi,fiind mai Iejer cu munca,m-am apucat sa o spĂŁl http://s27.postimg.org/b7v1d9zjz/image.jpg http://s27.postimg.org/g58lye1j3/image.jpg http://s27.postimg.org/90qspcu9r/image.jpg http://s27.postimg.org/7x6ode9mn/image.jpg http://s21.postimg.org/60tnkr2tf/image.jpg http://s21.postimg.org/47qqwfhmr/image.jpg Interior http://s30.postimg.org/lgxqbr3vx/image.jpg http://s30.postimg.org/lsf6oikbx/image.jpg http://s30.postimg.org/65nxb56jx/image.jpg http://s30.postimg.org/kmb6ppw19/image.jpg
    4 points
  5. nu toata lumea isi cumpara masina pentru utilitatea ei ! te-ai gandit vreodata ca sunt foarte multi care isi cumpara masina de drag, de placere. poate, acel model cu 2 usi este pe placul lor ? poate, nu trebuie sa care familia cu coupe-ul ? poate, mai are si alta masina cu 4 - 5 usi si mai este si break. poate, doar se plimba (de placere) cu coupe-ul ? poate, e singur sau are doar nevasta ? si in mod sigur... si nu poate... un coupe este mult mai special si mai frumos decat un sedan cu 4 usi cel putin la bmw seria 3... orice model ar fi el (e30, e36, e46, e90-92, etc) bafta !
    3 points
  6. in general ai dreptate cu ce ai zis referitor la pret/calitate in orice domeniu si in orice tara dar mai putin in Romania...la noi in general treaba sta in felu urmator...trebuie sa te interesezi foarte mult inainte de a merge undeva si eventual sa te duci si cu o recomandare..vin din partea lu nea cutare..altfel e loterie indiferent de marimea firmei , pret si asa mai departe...
    3 points
  7. Mi se pare un pret prea mare. Daca e mai ieftin la un service,fata de al tau, nu inseamna ca lucrarea e automat de mantuiala. E ca si cum gasesc un service mai scump ca al tau si ce sa zic?ca al tau e de carpaci?
    3 points
  8. Xenonu e pe scurtĂŁ, gogule.
    2 points
  9. Acum cu angel eyes, black grill & ///M stripes http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/12/c27cf5c3f7b13d6176afd9e4732d66c3.jpg
    2 points
  10. daca este sudat in argon este ok. al meu este cel original.. 260 de mii si 10 ani.
    2 points
  11. St pe dimensiuni, si poti sa-l comanzi la orice magazin de piese auto Dificulatate medie sa prinzi racordul cu 3 puncte de sudura pe pozitie ? :goodjob: La mine a costat 200lei acum 4 ani si inca rezista la 100e iei tot ansamblul cu racord si catalizator nou
    2 points
  12. In Bacau, la un service destul de bun (vroiau sa imi ia 150 sau 200 pt revizie, am dat doar exemplu, deoarece cand am aflat suma, am facuto eu cu inca 2 amici si de bani am facut un gratar de o noapte ) Eu am spus ca 450 pt un amarat de racord flexibil mi se pare enorm. 450 e jumatate sau o treime din venitul lunar al unor romani ce probabil au e46. Nu mi se pare normal ca un service sa taxeze 2-3 ore de manopera cat jumatate din salariu minim pe economie. Deja am deraiat de la subiect, e ultima mea replica, scuze initiatorului! Recomandarea mea e sa mergi in alte 2-3 locuri sa intrebi cat te cota acest serviciu si fa comparatie apoi! Mult succes!
    2 points
  13. Iarta-ma dar aici te contrazic, este o lucrare destul de simpla. La mine au demontat tot, au masurat, au taiat (depinde daca este cazul), au montat evacuarea pe pozitie si au sudat - in acest timp evacuarea era sustinuta pe capre si cu niste chingi pentru a sta fixata in pozitie normala. Dupa 18 luni am avut doar de schimbat un tampon de langa toba finala, in rest nu am avut probleme. La mine lucrarea a costat in jur de vreo 200 ron si am si acum factura in masina. Mi se pare aberant sa dai 450 ron pe o sudura la o teava, atunci la o distributie de N47 sau inlocuit volanta la M47 cat dai? de 10 ori mai mult?
    2 points
  14. Sudura cu argon,altfel nu vad cum. Indiferent ca dai 150 sau 450 ceri factura si mi se pare de bun simt daca vin peste 2-3 luni si se constata ca sudura a cedat sa repare msina pe banii si timpul lor. Altfel exisa modalitati prin care se pot cere despagubiri si altele!
    2 points
  15. Daca tot m-am apucat,le-am spĂŁlat si pe celelalte E60-ul e cam in minoritate http://s21.postimg.org/o84frokxv/image.jpg http://s21.postimg.org/o6uhy9j43/image.jpg http://s21.postimg.org/g02i6ot1f/image.jpg http://s21.postimg.org/k7xaffugz/image.jpg
    2 points
  16. Cred ca este prea mult. Dureaza 2-3 ore manopera daca stiu exact ce au de facut (trebuie scutul dat jos, triunghiul ala de sustinere de sub scut si demontata evacuarea de dupa catalizator. La inceput de 2014 eu am platit 250 ron cu tot cu piesa care a costat in jur de 50 ron (bosal parca era producatorul) si mi-au inlocuit vreo 3-4 suruburi ce au trebuit taiate. Eu zic sa mai negociezi cu ei, in jur de 300 eu as plati maxim, insa trebuie atentie la aliniat toba la sudura, altfel vei avea probleme cu vibratiile.
    2 points
  17. Daaa extraordinar ce folositor este sa iti arate pe un ecran mai mare cat mai ai pana sa schimbi uleiul, consumul , presiunea in roti si nimicuri dastia de le arata si pe afisajul ala mic de la computeru de bord...adevaru e ca altfel da cand le vezi color asa...dar mai rau e ca iti ia din vizibilitatea in fata... daca se strica (si se cam strica) sau e vorba de un update de soft sau de harti cati fac treaba asta la reprezentanta sa plateasca? majoritatea baga baubauri de pe net si dupaia cand ii zici sa bage o adresa sa te duca undeva ii auzi ca e harta prea veche e adresa prea noua nush ce...pt majoritatea "da bine" in bord si daca mai ruleaza si un videoclip cu manele deja isi face banii...evident ca nu e valabil pt toti dar sunt multe specimene care gandesc asa...daca e sa vorbim de utilitate atunci da la F30, F10 arata si bine, nu incurca la vizibilitate si are foarte multe functii utile...atunci de ce mai e forumu plin de intrebari care mai de care ce are masina de ce imi face asa si pe dincolo...uitati-va in navigatie daca ziceti ca va arata problemele in ea..iarasi ajungem la chestiunea cu reprezentanta si testerul si plata pe care o evita majoritatea...in rest bafta la cumparat masini de la samsari FULL FULL fara trapa...
    2 points
  18. Pret 400 lei set sau 150 lei bucata, pret foarte mic din cauzele urmatoare: sunt made in italy, au ceva defecte estetice deci necestia revopsire si una din ele banuiesc ca a fost sudata pe o portiune mica din buza, sau le pot face ca noi pt suma de 200 lei in avans la ce culoare prefera clientul http://s11.postimg.org/loc4t9xqr/DSC_0234.jpg http://s11.postimg.org/loc4t9xqr/DSC_0234.jpg
    1 point
  19. NU face tampenia sa-ti iei masina fara climatronic. Eu pe o masina cu AC manual l-am pornit de cateva ori in 5 ani - ba era prea cald, ba era prea rece, ba batea prea incet, ba te ingheta pe scaun. Cred ca e cea mai importanta dotare la o masina, dupa care vin scaunele sport si xenon-ul.
    1 point
  20. Nu cred ca o sa-mi bat capul cu spalator la faruri... Mai am ceva bunatati de aratat in curand
    1 point
  21. Azi am curatat si tipsurile de la evacuare de la e60 http://s4.postimg.org/f4nvfhua1/image.jpg http://s4.postimg.org/70frar7ux/image.jpg http://s4.postimg.org/pq7qri0ll/image.jpg http://s4.postimg.org/54syzlj0p/image.jpg http://s4.postimg.org/mtkpr7urt/image.jpg http://s4.postimg.org/5f0hixxmx/image.jpg
    1 point
  22. Vezi firele dintre portbagaj si caroserie, sunt acoperite de un cauciuc, dar se rup cu timpul.
    1 point
  23. Poti face asta mereu?si iarna?
    1 point
  24. Care o luna, eu le am schimbat la e60 noi amandoua au tinut 1 an ca noi(originale), dupa nu mai stiu am vandut masina.
    1 point
  25. Mare greseala cu emblemele, sunt f frumoase dar nu tin mult, cel putin la spuma activa maxim 1 luna... Super a iesit vopsitul, eleronul CSL face tot spatele
    1 point
  26. Ml-ul e din alt film,nu le poti compara,fiecare are farmecul ei,cand am chef sa ma plimb relaxat,fara stres de la gropi si borduri,scot ML-ul,e60-ul il conduc mai incordat,mai ales pe drumuri pe care nu le cunosc,in schimb cu ML-ul nu am nici un stres
    1 point
  27. Ti-am dat toate informatiile de care ai nevoie. Vorba lunga, saracia omului. Exista multe variabile si multe posibilitati. E lipsit de sens sa le dezbatem pe toate. Pot exista probleme de pornire la o masina cu distributia sarita de la punct, insa nu neaparat. Adesea vad topicuri care ajung la 4-5 pagini pentru probleme oarecum banale. Mergi la un service si vezi care-i treaba. Pe forum nu vei rezolva. Ca un detaliu, daca eroarea poate fi stearsa, iar motorul merge o perioada bine, iar eroarea apare abia dupa cateva minute / km etc. probabil ca nu e sarita de la punct. Pe de alta parte, daca e sarita de la punct va aparea eroarea imediat dupa pornire. O stergi cu motorul oprit, pornesti motorul si daca faci iar o testare vei avea din nou eroarea. Pozitia gresita a axei este vazut imediat de senzor.
    1 point
  28. http://114.imagebam.com/download/HuIdA8FUH1WAhl5GuoF3VA/42129/421288266/IMG_2664.JPG http://114.imagebam.com/download/wP5cBIpiJlULozvAvimLqw/42129/421288271/IMG_2686.JPG http://113.imagebam.com/download/3CP-9cERpaROYxDecgufnQ/42129/421288278/IMG_2687.JPG http://114.imagebam.com/download/CKfSK54rJFjBiQMwV6hFrQ/42129/421288282/IMG_2692.JPG
    1 point
  29. http://b555sin.tumblr.com/
    1 point
  30. Momentan nu am mai multe poze cu ea,fiind o caroserie goala. Cel tarziu saptamana viitoare voi posta cu motorul sus
    1 point
  31. Oare are rost sa bag in seama rautatea ta? Totusi...sa ramanem on topic!
    1 point
  32. Mai cumpĂŁrĂŁ cineva ĂŽn anul 2015 Bmw fĂŁrĂŁ navigație?
    1 point
  33. mulțumesc pentru linkurile date...... am sunat la ei, au pe stoc și costa 15 milioane cu totul un set de segmenți goetze..... din ce am vĂŁzut pe site-ul realoem foarte multe piese,, OEM,, pentru bmw sunt goetze asa ca nu cred ar ar fi o problema chiar nu ĂŽmi dau seama de ce nu am reușit sa gĂŁsesc pe google.... am bĂŁgat toate combinațiile posibile ,, segmenți e90 325i,, dar nu am gĂŁsit nicĂŁieri i un site care sa ii aibĂŁ la vânzare...... multumesc sincer parca mi-a mai revenit inima la loc.... una e sa dau pe ei 15 milioane, alta e sa dau 28-30......momentam o sa mai fac ceva kilometri sa vad cum se comporta..... dacĂŁ tot consuma ii schimb și gata..... dacĂŁ stau sa ma gândesc un litru de motul 300v e ĂŽn jur de 70 lei, la 10.000 de km bag ulei de 7 milioane.... nu prea e combinație.... sper sa fie ultima oara când ma8 umblu ĂŽn motor ca m-am saturat de drumuri drumuri la mecanici.... acuma sa va povestesc ce emoții am avut când am cumpĂŁrat-o..... am gĂŁsit masina ĂŽn Constanța la 7500 euro....având ĂŽn vedere ca eu aveam un Ford focus m-am dus cu cineva care avea un e90 325 sa ĂŽși dea și el cu pĂŁrerea..... am mers cu mașina, m-am ĂŽndrĂŁgostit pe loc, am testat-o un pic prin oraș, am pus testerul pe ea...... totul perfect...... i-am dat omului 300 și ceva de milioane și am plecat pe autostrada spre slobozia..... acuma i-am zis bĂŁiatului cu care venisem sa meargĂŁ el cu mașina o porțiune sa vadĂŁ dacĂŁ se comporta cum trebuie..... toate bune și frumoase, el conducea mașinĂŁ mea și eu ĂŽn spate pe a lui...... dupĂŁ vreo 30 km am zis sa tragem ĂŽntr-o parcare sa facem schimb de mașini..... am intrat ĂŽntr-un refugiu si am coborât din masina lui sa ma sui ĂŽn a mea numai ca am avut un soc când am vĂŁzut ca din bmw-ul meu pe care tocmai dĂŁdusem 300 de milioane ĂŽn urma cu juma de ora a ĂŽnceput sa iasĂŁ un fum gros din zona capotei..... și când spun asta ĂŽn hipnotica ca abia mai vedeam mașinĂŁ din cauza fumului....am zis ca a luat foc și m-am blocat, nu aveam extinctor, nu era nici apa ĂŽn jur...... prietenul meu a avut prezenta de spirit și a sĂŁltat capota motorului dându-ne seama ca sursa fumului era motorul mașinii..... dupĂŁ vreo 5 minute ĂŽn care s-a dispersat fumul gros am vĂŁzut ca ĂŽn locul garniturii de la capacul colbutorilor era un fel de mastic rosu care s-a ĂŽncins și pica ulei exact pe galerie.... am stat o sĂŁptĂŁmânĂŁ fĂŁrĂŁ mașinĂŁ și cu teama ca s-a dus draqu motorul plus cicaleala familiei ca nu am știut ce mașina sa iau...... dupĂŁ reparație am sesizat ca tot ĂŽmi consuma ulei și se șimtea un miros de fum ĂŽn habitaclu..... iar la meșter, am schimbat valva pcv(15 milioane) și nu mai mirosea a fum..... am mers vreo 2 sĂŁptĂŁmâni cu ea și s-a aprins becul la ulei..... iar la meșter, stat pe net, verdict semeringurile la supape........ alte 15 milioane și am zis ca treaba e buna...... asa cum ați aflat din postĂŁrile anterioare tot ĂŽmi consuma ulei...... de asta am ĂŽncercat sa caut și alte pĂŁreri pe forum și bine am fĂŁcut....... sper segmenții ĂŁștia sa fie ultima piesa de anvergura pe care o schimb ca altfel o iau cu capul mulțumesc ĂŽncĂŁ o data celor care au rĂŁspuns mesajelor mele.....
    1 point
  34. Nu arata rau, dar parca tot kitul original e mai ok.
    1 point
  35. Mie nu imi place deloc acel kit, pune pachet M original.
    1 point
  36. http://s3.postimg.org/d4tps16ov/image.jpg Am iesit umpic la plimbare cu un prieten,sa mai testez caseta de directie
    1 point
  37. Nu e chiar asa. Unii nu cunosc preturile la masini si cand le vand pun niste preturi enorme. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID4pcFmi.html#0abb763db3;promoted Tu ai da 20500 pe asta? Mie imi place masina da ai vrea sa ma duc din Timisaora pana in Neamt si sa negociez acolo? Cat,...300 euro sau deloc? Uneori trebuie sa vb despre pret la telefon. Dar da, 90% vor castane si suna probabil la plezneala...
    1 point
  38. :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: http://thumbnails105.imagebam.com/41932/eb815a419319780.jpg http://thumbnails108.imagebam.com/41932/d1ff8a419319798.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/41932/c15d3e419319811.jpg
    1 point
  39. Ceva poze recente http://s10.postimg.org/7cdf9kk4l/image.jpg http://s10.postimg.org/r9jcij2zp/image.jpg http://s10.postimg.org/c3hw5c2cl/image.jpg http://s10.postimg.org/vdkbb0yxx/image.jpg http://s10.postimg.org/j951u1m1x/image.jpg http://s10.postimg.org/6f700p8md/image.jpg http://s10.postimg.org/v9qhurtgl/image.jpg http://s10.postimg.org/4xgybeehx/image.jpg
    1 point
  40. ampermetru? sa verifice daca are curent? eu cred ca voltmetru si tensiune ) edit: incepi cu o diagnoza )))
    1 point
  41. FrumoasĂŁ mașinuța! DacĂŁ luai piatra ĂŽn parbriz, sĂŁ fi vĂŁzut atunci cum ĂŽl ”ĂŽndreptai cu ciocan”! Câți km are? Ai achiziționat-o personal de pe COTW sau de la cineva care de acolo a luat-o? Cât ai dat pe cric și cheie?
    1 point
  42. cabrio e a doua masina, exceptia ar fi daca traiesti in california si esti single. total motor mare nu iti trebuie, nu merita pentru cele cateva secunde de accelaratie. cu viteza sustinuta nu poti merge mult timp ca iti vuieste capul. Daca rezisti intr-un cabrio pe regim de autostrada gen 135 la limita legala 2h, esti tare.
    1 point
  43. prin manuala eu inteleg si ambreiaj-volanta -rulment care pica mai repede decit o automata mai ales la motoarele mai noi si cu cuplu mare la turatie mica.Hai sa-ti dau un exemplu: 530d automat vs manual,unde la manual ambreiajul pica pina in 200.000,automata nu-i faci nimic,poate un schimb de ulei acolo
    1 point
  44. Atentie ca scoaterea uleiului din cutie nu este chiar asa de simplu ca la schimbul de ulei motor. Vezi ca in dimineata asta se discuta pe un alt topic despre service-ul Faur ZF iar acolo aparea o scrisoare chiar de la ei. Caut-o, este interesanta. Late edit Am gasit eu: http://blog.bavauto.com/wp-content/uploads/2012/03/ZF-oil-service-letter1.pdf Un articol foarte interesant despre cum lucreaza un service adevarat: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/527361
    1 point
  45. Au tester si soft pt diagnoza cutiei desi eu ti-am zis asta dupa ce am fost la ei dar tu o tineai sus si tare ca nu. A mai fost un prieten de curand la ZF si i-au resetat si valorile si sters erori cumulate de ceva timp. I-am recomandat sa se duca acolo si sa evite service-urile obisnuite de cartier. Si a fost f multumit. Si asa resetarea aia e frectie in multe cazuri pentru ca isi face singura autoadaptare cu uleiul nou dupa valorile noi dupa cum mi-a spus cel de la ZF. Si eu am facut resetare la primul schimb de ulei si nu s-a simtit nimic. Daca e vorba de uzura mecanica a cutiei e aproape exclus sa se mai schimbe ceva dupa resetare.
    1 point
  46. dycu are aspiratoru masini de polishat paduri etc... iar cu produsele nu o sa ma contrazic cu tine... ca am patito anu trecut... am dat comanda cu un prieten pe elitecarcare de produse in valoare de vreo 26 de milioane in total, coletul era destul de greu si voluminos ca inafara de produse mai erau si diferite produse de hardware, in fine. Aveam nevoie de un anumit polish ( mi se pusese mie pata, iar pe site era 9 lire. Cand am dat comanda, produsul nu era in stock si dura foarte mult pana reaparea. Am decis sa il iau din romania, cu gandu ca nah, cat poate sa fie diferenta? Si ce crezi? in romania era 100 si un pic de lei Poti sa faci un calcul. Si stiu ca atunci calculasem doar la partea produselor mele ca erau cu 60-70% mai scumpe per total. Si inca ceva? la o simpla cautare pe google gasisem un cupon de reducere care nea acoperit costul transportului+un mic discount din comanda. Cat despre comparatia produselor de detailing dedicate vs kimicar sau alte porcarii, iese o diferenta extreeem de mica la spalare. Atentie nu am comparat cu produsele Mafra, care sunt scumpe. eu zic ca e o discutie fara sens in fond, sunt sigur ca si-a facut si el niste calcule, intrucat el se ocupa cu detailingul si acum. LE: eu vorbeam de 30 de milione STRICT DE PRODUSE.... In banii aia ( aprox 10 mil) am luat (sper sa nu omit prea multe....) Sampon auto ONR Argila decontaminanta Polish/paint cleaner Compound un mic quick detailer Ceara Solutie chedere Solutie cauciucuri Solutie geamuri Microfibra sters masina dupa spalat Microfibre mici pentru buffing/sters geamul , etc Bureti aplicatori vreo 3-4 de diferite feluri Solutie interior Prea multe in plus nu poti lua, am acoperit toate necesitatile de "baza" iar produsele pentru un detailing exterior te costa aproximativ 50-100 lei / masina.
    1 point
  47. Nu vreau sa intru in polemici cu tine pt. ca nicioadata nu iese altcumva decat spui tu; insa stai linistit, am executat destule lucrari anul acesta incat sa stiu cata cerere este, iar referitor la pretul echipamentelor iti readuc aminte, in caz ca nu mai stii, ca de vreo 7-8 ani de zile am lucrat la firme care vand si astfel de echipamente , eu ocupandu-ma cu reparatia lor ( inlcusiv Karcher timp de vreo 4 ani ). Mai repet inca odata ideea mea, sa deschid un mic garaj de detailing in cadrul caruia sa existe si o rampa care sa poate fi folosita la spalarea masinilor celor care considera ca vor servicii mai bune decat sunt acum oferite pe piata, NU o spalatorie la drumul mare. Conteaza si cata lume cunosti cu masini "de expozitie", in ultimii 2 ani am participat la vreo 10 evenimente de profil ca si "expozant", cunoscand multe persoane dornice de astfel de servicii. Si iarna se executa lucrari de detailing, cunoscute ca si "winter preparation": decontaminarea caroseriei de solutiile folosite pt. dezapezire, aplicare de sealant/ceara solida pe caroserie, siliconarea chederelor si elementelor de cauciuc, tratamente pt. geamuri anti-aburire etc. @boaska: suflu cu aer pt a da jos "grosul" apei, stergerea se face cu microfibra insa doar ca sa nu ramana urme, suflarea se face pt. a micsora volumul de apa de pe masina.
    1 point
  48. La spalatoriile cu 11-13 lei apare exact problema de la care a si aparut acest topic si anume vestita spuma activa ( soda caustica ) care ataca elementele cromate si in timp si lacul masinii; oare de ce masinile care vin din strainatate pastreaza un luciu mai bun al lacului chiar daca nu sunt polisate? La spalatoriile automate cu perii se foloseste sampon, chiar daca periile pot lasa urme pe lac si sa nu ofere o spalare tocmai buna, detergentul folosit nu este asa acid. Specific din nou, nu vreau sa fac o spalatorie, daca imi vin 1-2-3 masini pe zi este suficient din pct. meu de vedere, ma adresez celor care sunt la fel de bolnavi ca si mine incat sa tina masina ca un bibelou; sunt spalatorii unde un exterior costa 20-30 de lei, trebuie sa ii mai dai si lui "dorel" o atentie si cam tot acolo ajungi pt. un exterior. Din cate cunosc, nu este nici o spalatorie in afara de tunele ( cu perii ) care sa foloseasca aer pt uscare + microfibre . Vestita piele de caprioara este cea mai mare tampenie pt. stersul masinii pt. ca orice particula de nisip ramasa pe caroserie sau pe carpa poate zgaria lacul; la prosopul de microfibra eventualele "mizerii" patrund printre fibre si nu zgarie lacul.
    1 point
  49. Si rampa pt. spalat o sa fie inchisa si incalzita obligatoriu, mai ales cand sunt temperaturile scazute afara este o crima sa o speli si sa inghete apa pe ea in timp ce o stergi.
    1 point
  50. Doresc ca anul viitor sa reusesc sa deschid un mic atelier de detailing si cu o rampa pt. spalat asa cum trebuie, mai exact sampon cu PH neutru, burete, uscare cu jet de aer si stergere cu microfibre; stiu ca este o nisa si probabil sunt destul de putini doritori care sa astepte 30-40 de minute pt. un exterior facut asa cum trebuie si sa plateasca 40-50 de lei. Insa nu vreau sa fie o spalatorie, vreau sa ofer servicii complete ( polish, curatire interioara cu injectie-extractie, detailing interior, tratamente piele/vopsea etc. ). Ca si locatie caut un spatiu pt 2-3 masini in sectoarele 1-2-3; Userii care ma cunosc stiu ca m-am ocupat cu servicii de detailing si anul acesta insa ca o activitate extra pe langa servici dar am luat hotararea "sa ma privatizez"; bineinteles ca voi oferi bon fiscal/factura pt. ca sunt destule cazuri in care se doreste decontarea unor astfel de servicii. Sper sa ma pot bucura si de sprijinul colegilor de aici de pe forum, cu siguranta nu sunt singurul "nebun" care isi spala singur masina si evita spalatoriile cu "dorei".
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.