Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/14/15 in all areas
-
Am zis frumos,nu neaparat convenabil!!! 255k pentru vârsta ei(daca sunt reali)sincer mi se par decenti iar din poze arata ok masina,dotari destule. Nu am zis ca merita cumpãratã sau ca pretul e mic,etc...am zis doar ca e frumos!!4 points
-
Si primul test pe masina. Mai e nevoie de putin "fine tunning". http://s9.postimg.org/6j3as2ci3/image.jpg3 points
-
Stiu ca am absentat in ultima perioada din club si de pe forum, dar asta nu inseamna ca am stat departe de BMW. Unele pasiuni nu se uita niciodata, asa ca... Iata ca a venit momentul sa ne despartim cu parere de rau de masina familiei. X-ul a fost cumparat de nou de la Bavaria si configurat dupa gustul propriu. Evident, a fost la fel de bine (daca nu chiar mai bine) intretinut decat 135-ul, sotul meu avand grija sa ii faca absolut toate reviziile si toate operatiile de service (inclusiv schimbarea anvelopelor de vara/iarna) in reteaua BMW. A contat foarte mult si faptul ca a fost tinuta in garaj si nu a vazut niciodata nicio carpa pe vopsea. As putea spune ca masina a fost ingrijita excesiv si folosita ocazional, in special la drumuri mai lungi. VIN: WBAFH61030L598844 Data primei inmatriculari: 08/03/2012 Culoare: negru; Interior: piele Nevada Oyster / Negru Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata; Ornamente din lemn de bambus granulat, in culoare inchisa; 5 locuri (bancheta spate nefractionata); Pilot automat cu functie de franare; Padele volan; Sistem de navigatie Professional; Sistem de asistenta la parcare (PDC) fata, spate; Sistem de spalare a farurilor; Senzor de ploaie si control automat al farurilor; Faruri xenon pentru faza scurta si faza lunga; Sistem alarma; Actionare automata a haionului; Praguri din aluminiu; Camera de luat vederi pentru mersul inapoi; Camere de luat vederi in oglinzile laterale exterioare (vedere de sus); Oglinda retrovizoare interioara si oglinzi laterale exterioare automate anti-orbire; Oglinzi exterioare laterale rabatabile electric; Pachet fumatori; Jante din aliaj usor Y-spoke de 20” cu anvelope de vara; Jante din aliaj usor de 19” cu anvelope de iarna; 39.700 eur Pentru mai multe detalii 0743.171.0132 points
-
Sunt super multumit in continuare de arcuri, nu am ce sa le reprosez. Acum caut stopuri LCI. http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5171_zpsio2uwuzh.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5169_zpsw0ivuj5d.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5163_zpsysig0onk.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5031_zps8sh1ekrg.jpg2 points
-
2 points
-
http://114.imagebam.com/download/HuIdA8FUH1WAhl5GuoF3VA/42129/421288266/IMG_2664.JPG http://114.imagebam.com/download/wP5cBIpiJlULozvAvimLqw/42129/421288271/IMG_2686.JPG http://113.imagebam.com/download/3CP-9cERpaROYxDecgufnQ/42129/421288278/IMG_2687.JPG http://114.imagebam.com/download/CKfSK54rJFjBiQMwV6hFrQ/42129/421288282/IMG_2692.JPG2 points
-
E stupid sa presupui ca toti sunt carpaci si vor masini ieftine neintretinute. Din ce imi amintesc, pe e60-ul ala aveai opinci, nu anvelope, si cand te au intrebat niste useri ce e cu ele ai raspuns ca oricum o vinzi. Cu muuult inainte. Daca asa e, mai bine n-o mai dai exemplu.2 points
-
Salutare tuturor. M-am inscris pe acest forum de ceva vreme, pentru simplul motiv ca voiam sa aflu cit mai multe despre modelul pe care il aveam in vizor. Acum a sosit momentul sa imi prezint achizitia care a ajuns la mine pe 16.09.2014. Cautam e36 pur simplu pentru ca imi place enorm forma lui, si am ales motorizarea pe benzina 2,8i pentru fiabilitate, putere si rafinament. Ideea este ca am cautat destul pina am gasit cum voiam eu (mai putin culoarea), dar este destul de greu da gasit un e36 in mintile lui aici (in Spania). In fine este din ianuarie 1997, si are 245 000km. Importata din Germania in 2005 (adusa de al doilea proprietar si tinuta de el pina am cumparat-o eu). Au fost schimbate la ea de mai putin de un an ambreiaj, bateria si cele doua cauciucuri de pe spate. Are cartea cu reviziile din Germania, si a fost tinuta in garaj de proprietarul anterior. Se vede destul de intretinuta. Cred ca nu o sa creada nimeni daca spun ca proprietarul era pensionar, si el a avut-o si in Germania si in Spania de acum 12 ani. E cliseu deja faza, dar eu am vazut actele cu ochii mei. (Si inca le am, cu manuale cu tot intr-o geanta) Planuri: In primul rind o curatenie in detaliu (exterior, motor, interior), apoi schimb discuri de frana, placute, lichid. Urmeaza cele importante: jante Style 23, Pachet "M" exterior, OBC 18 butoane, si suspensie noua (amortizoare+arcuri sport). Las citeva poze decind am fost sa o vad prima data, urmind a reveni cu altele dupa "detaliling" (cred ca asa se zice, nu?). Vin de la o Bora V6 4Motion de 204 CP, asa ca am experienta unui motor in 6 cilindri, dar e diferenta mare. Ramine sa mai fac Km sa explic asta mai in detaliu. Sper ca in trei ani maxim sa ajunga la stadiul la care vreau sa fie. Deci pozele:1 point
-
Buna ziua, Vand BMW 525Ix 4x4 pentru piese de schimb. An 1995 Km in jur de 200.000 Transmisie automata Clima automata Calculator de bord cu pornire programabila Trapa dubla Gemuri electrice fata/spate Telefon Masina sta pe loc de cativa ani buni. Pe atunci, functiona perfect. Am dus-o la cheie, am depozitat-o pe fuga si am fost nevoit sa plec cu avionul. Din acel moment, nu am mai avut ocazia sa o folosec, iar dupa cativa ani, a pornit la prima cheie, dar nu se mai misca din loc. Parea a fi intepenit ceva. Vine vanduta as cum este. Nu am timp de teste si nu mai are nici baterie pe ea. Probabil trebuie tractata fortat pe platforma, deoarece rotile, din cte imi aduc aminte, pareau a fi blocate. In tot acest timp, masina a fost acoperita. Se afla la aproximativ 20 km de Brasov, spre Buzau. Pret : 1200€1 point
-
1 point
-
A venit si bara spate.... http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1651_zpsnivuhqgg.jpg S-a avansat si la vopsitorie....incet, dar bine. http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1653_zpswk3iwsis.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1652_zpsnu2e85rs.jpg1 point
-
M-am reintors din concediu cu poze si impresii proaspete. Am schimbat asa la masina de la ultimul update: - Jante style 184 incaltate cu anvelope noi Goodyear Eagle F1 Asymmetric2 245/40/R18 - Arcuri Eibach Pro Kit + protectie telescoape. Verificat directie respectand normele producatorului pt acelasi model cu suspensie sport. Mersi Myx pt indrumari. Directia s iunghiurile erau perfecte, nu a trebuit modificat nimic. Masina s-a lasat cam 3 cm fata/ spate si dupa cum se vede inpoze arata mult mai bine estetic. Pe partea tehnica plusurile sunt mai multe decat minusurile. + Fara nici o discutie masina e mult mai stabila pe drum siare o tinuta sportiva. Simt ca in curbe pot sa o duc mai mult la extreme, putandsa o calc mai apasat. Din pacate nu am reusit sa o testez in toate conditiileinsa pentru inceput e ok. - Ca si minusuri pot sa spun ca odata cu schimbul arcurilor si coborarea gardei la sol, trebuie sa fiu mult mai atent la denivelari si gropi. Socurile se simt putin mai tare insa sunt atenuate mai repede si masina nu mai are tendinta de balans ca inainte (o simteam barca uneori). Am si sters cu scutul de vreo doua ori deja si nu am facut decat 600 km. Planuri viitoare: - Polish faruri + folie; vien iarna si trebuie safim pregatiti - Distantiere 10 mm pe spate: Eibach sau FK, inca num-am hotarat. Gata cu vorba, va las sa va delectati cu pozele.1 point
-
replica vossen cv3 .Interesant ca stii cat costa pe internet dar nu stii ce marca sunt1 point
-
Salut. Si eu am tot un E90 320d din 2005 cutie automata achizitionat in dec. 2014. Eu ti-as recomanda sa o pui pe un tester pt a vedea eventualele probleme (singurele erori pe care le-a avut masina mea au fost cele referitoare la becuri arse, in special cele de pozitii, stop frana...) Pana acum eu am facut urmatoarele operatiuni: - schimb ulei + filtre (ulei, aer, polen, motorina) - schimb filtru epurator (optiunea mea) - inlocuit bujii incandescente (optiunea mea, nu aveam erori dar aveau cam 4-5 ani) - curatare galerie de admisie (+ clapete) si EGR - inlocuit furtune vacuum (optiunea mea, unele erau imbatranite) - inlocuit termostate (ambele erau defecte) - inlocuit tampoane motor + cutie - inlocuit fulie vilbrochen (era uzata) + kit accesorii (rola intinzatoare, rola ghidaj, curele) - inlocuit garnitura turbo (era uzata si se vedeau ceva urme fine de ulei) Pe viitor ii voi face schimb ulei + filtru la cutia de viteze (a mai fost schimbat in urma cu 40-50000 km). Tie iti da cu fum pentru ca nu ai DPF (filtru de particule). Este ceva normal asa ca nu pe speria. Bafta1 point
-
1 point
-
Eu am alta teorie. Am descoperit si eu aceeasi chestie la un E46. Vaselina in strat de 2-3 cm in carcasa ambreiajului. Eu cred ca de fapt sursa vaselinei sunt niste mecanici un pic prea zelosi. Probabil ca la schimbarea kit-ului de ambreiaj cineva a dat cu foarte multa vaselina pe rulmentul de presiune, iar vaselina respectiva a fost improscata pe peretii carcasei.1 point
-
Salutare baieti, am reusit sa fac 2 BMW BUSINESS 2015 Custom Maps: 1) Converted from Audi (DISK 1 Western-Europe, DISK 2 Eastern-Europe) bmw_business_2015_custom_map_converted_from_audi.txt 2) Converted from Mercedes (1 DISK Western + Eastern Europe) bmw_business_2015_custom_map_converted_from_mercedes.txt Daca este cineva interesat sa dea un PM, sa pot sa-i trimit fisierele.1 point
-
1 point
-
Asa e frate, daca sari cu banul toata lumea e multumita1 point
-
La masina mea, in conditii de rulare normale, acul sta fix la 100 de grade cu foarte mici variatii cand este suprasolicitat motorul (de exemplu cand urc un deal in forta). Tind sa cred ca ai o problema.1 point
-
nu toata lumea isi cumpara masina pentru utilitatea ei ! te-ai gandit vreodata ca sunt foarte multi care isi cumpara masina de drag, de placere. poate, acel model cu 2 usi este pe placul lor ? poate, nu trebuie sa care familia cu coupe-ul ? poate, mai are si alta masina cu 4 - 5 usi si mai este si break. poate, doar se plimba (de placere) cu coupe-ul ? poate, e singur sau are doar nevasta ? si in mod sigur... si nu poate... un coupe este mult mai special si mai frumos decat un sedan cu 4 usi cel putin la bmw seria 3... orice model ar fi el (e30, e36, e46, e90-92, etc) bafta !1 point
-
Acum cu angel eyes, black grill & ///M stripes http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/12/c27cf5c3f7b13d6176afd9e4732d66c3.jpg1 point
-
Azi am curatat si tipsurile de la evacuare de la e60 http://s4.postimg.org/f4nvfhua1/image.jpg http://s4.postimg.org/70frar7ux/image.jpg http://s4.postimg.org/pq7qri0ll/image.jpg http://s4.postimg.org/54syzlj0p/image.jpg http://s4.postimg.org/mtkpr7urt/image.jpg http://s4.postimg.org/5f0hixxmx/image.jpg1 point
-
Nici nu ai de ce sa le explici câți bani ai bagat... Acum 5 ani mulți nu aveau nici bani de apa distilata, in 5 ani au produs si ei 1500€ si acum iti dicteazĂŁ pretul la masina ta la care numai ĂŽntreținerea anualĂŁ a costat 1500€... Succes, pe autovit.... aici e vb multa1 point
-
te-ai suparat prea usor, ori prezinti si-ti vezi de proiect , ori te superi ca o muiere.. vorba aia, tot romaneasca "cainii latra ursul merge " si da ,nu vad nimic rau in a fi roman.1 point
-
Masina e dementiala am vazut-o live la efficient service cand ma duceam cu a mea, nu am vazut alt e60 cu jantele acelea de f10, dau foarte,foarte bine. Poate ca zice lumea ca sunt nebun dar eu sunt de parerea ca masiniile cumparate din Romania de noi si nu neaparat bmw, au alta calitate fata de cele cumparate din Germania si tarile mai dezvoltate. Am observat asta pana si daca cumperi un laptop din ro nu are calitatea celui cumparat din Germania, Spania...1 point
-
1 point
-
1 point
-
negresa ... http://s29.postimg.org/k8moh5opz/P1000904_Medium.jpg http://s29.postimg.org/3ywie9e1z/P1000907_Medium.jpg1 point
-
Ar fi bine sa incetezi in a-mi intoarce cuvintele dupa cum te taie capul. Am spus ca nu as da 1000 euro pe distributie din nou,dupa ce as fi schimbat inainte distributia cu 1000 si problema sa revina. E parerea mea. Nu ca inginerii Bmw sunt f tari ca au labarit-o atatia ani,in cazul in care au gasit piesele potrivite acum. Iar daca nu s-a dorit rezolvarea problemei, e valabila in continuare ideea ca-s rahati.1 point
-
Atata timp cat sunt adaugate la FA-ul masinii e OK pentru update la reprezentanta, doar NBT-ul face probleme daca are FSC-uri de la alta serie de sasiu. Chiar o sa postez noua configuratie deoarece difera destul de mult fata de cea initiala. Later edit: BOLD sunt optiunile adaugate S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S2TBA Sport automatic transmission S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S1CBA CO2 package S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S2FBA Wheels Styling 366 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S3AGA Reversing camera S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4KSA Contrast stitching S4NDA Instrument panel, leather-covered S4URA Ambient interior lighting S4U1A Ceramic application, control elements S508A Park Distance Control (PDC) S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5ADA Lane Departure warning S5DLA Surround View S601A TV Function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S614A Internet, preparations S620A Voice control S677A HiFi System Professional DSP S696A DVD Changer S698A Area-Code 2 for DVD S6AEA Intelligent emergency call S6AKA ConnectedDrive Services S6ANA Concierge Service S6APA Remote Services S6NSA Convenience telephony with extended smartphone connectivity S6NRA Apps S6WBA Multifunctional instrument display S710A M Leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S7XPA Navigation Package Connected Drive L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8TFA Active pedestrian protection S8THA SPEED LIMIT INFO1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am achizitionat recent o masina de aici din Romania. Stiam totul despre ea, am fost la test la reprezenatnta, diagnoza si mecanic. Surprize? Bineinteles. Specia asta de samsarii ar trebui bagata la puscarie. De o luna umblu sa cumpar o masina si numai de smecheri dau. Care printre altele, si-au dezvoltat capacitatile de a minti in legatura cu masinile. Un exemplu concret. Masina mea avea un cod de eroare pe ABS, la diagnoza. Dar becul de la bord nu indica vreo eroare. Mi-am dat seama ca au "manarit" bordul. Si l-am demontat. Becurile de avarii erau sparte..iar plasticul dintre 2 becuri alaturate era decupat in asa fel incat la punerea contactului sa se vada ca becul de la ABS se aprinde, dar se stinge. Pentru ca in zona aia ajungea lumina de la becul alaturat. Ce inseamna insa asta? Poate fi o catastrofa. Pierzi lichidul de frana si nu se aprinde avaria. Mori tu sau omori pe altii. Bisnitarii astia nenorociti sunt criminali! Nu mai vorbesc despre alte smecherii..proprietari schimbati 5 intr-o luna..vand masina nush cui..absolut halucinant ce am putut sa vad intr-o singura luna. Minciuni. Toti mint.Aia cu kilometri e deja o banalitate. Si nu puteti verifica decat la reprezentanta. Cand vedeti scris in anunt ca masina este impecabila, fara defectiuni ascunse..pazea. Smenarii au manarit masina. Nu exista masina second fara probleme!! Dar poate ca lucrul cel mai suparator este ca samsarii astia cumpara masini si isi bat joc de ele. Nu ii intereseaza sa bage consumabilele. Circula mii de kilometri si nu baga nimic in masina.. Deci, recomandarea mea. NU CUMPARATI DE LA SAMSARI! CAUTATI PE CINEVA CARE ESTE PROPRIETARUL IN ACTE SI A CARUI MASINA A FOST ALL TIME. Am vazut cateva Porsche Cayenne.. M-a bufnit rasul cand l-am intrebat pe samsar daca stia ca la masina aia trebuia verificat nivelul de ulei la fiecare 1000 de km..Pentru ca aia de la Porsche nu au pus la bord indicator de nivel de ulei. Si motorul consuma ulei in limite normale, dar trebuie completat. Asa ca nenea ala a facut cu masina vreo 20k fara sa faca asta..Si ala care o sa o cumpere, o sa dea pe alt motor 15000 de euro.. Deci cam asta se ascunde in spatele acestor bisnitarii. Mai bine mergeti in Germania, daca nu aveti timp sa cautati un proprietar veritabil in Romania. Pentru ca o sa va coste ulterior sume imense ca sa pastrati masina in functiune. Si exista pericolul sa va treziti fara directie, frane..samd... Eu nu stiu daca exista vreo lege in Romania care sa pedepseasca astfel de practici. Modificare km, anulari avarii. Dar mie mi se pare ca astea sunt fapte penale. Atunci cand modifici o masina si ea devine un pericol public, cred ca e penal. Neaparat mergeti cu masina la reprezentanta pentru verificare. Km, istoric service, accidente, toate se pot stabili acolo. Costa 250 RON dar credeti-ma ca sunt bani bine investiti. Pentru ca puteti chiar si renegocia pretul de cumparare. Eu am castigat 2500 euro la pretul initial, dupa ce i-am pus hartia sub nas samsarului. Si cel putin stiu exact ce probleme are masina si cam cat ma costa sa o pun la punct. Adica exact banii pe care nu i-am mai dat bisnitarului. Specia asta de bisnitarii o sa dispara, daca toti cei care cumpara masini inteleg ca sunt tzepari si or sa refuze sa cumpere masini de la ei. In decurs de 1 luna am avut de a face cu vreo 15 samsari. Toti minteau. Toti au manarit masinile. Si toti spun ca de vina e cel la care a fost masina inainte... Ei sunt nevinovati.. Sper sa va fie de folos experienta mea, daca doriti va pot da mai multe detalii tehnice la care trebuie sa fiti atenti.1 point
-
O sa am grija andrei. Intre timp am reusit sa fac si 2-3 poze cu folia pe geamuri. M-a chinuit putin talentul si am facut pe grile culorile M, dar nu au iesit extraordinar si voi mai incerca cand voi avea timp. Masina a mai primit si niste capacele la valve cu sigla M. Din pacate a inceput sa sara lacul de pe bara din fata de la pietricele. Ma gandesc sa nu o mai vopsesc iar deoarece voi cumpara pachetul M si nu cred ca mai are rost. http://s29.postimg.org/7xejzq2ir/IMG_0957.jpg http://s30.postimg.org/cxsq76hb1/IMG_0958.jpg http://s18.postimg.org/gz1mz09ud/IMG_0956.jpg1 point
-
Probabil si-au cumparat masini cu 1200 ââÂŹ si au investit 4k in faruri cu xenon sau led strip... Trebuie sa trĂŁiascĂŁ si unii de pe forumurile astea, nu? Dan, rĂŁbdare1 point
-
Cateva poze facute azi cu telefonul, scuze de calitate. http://s17.postimg.org/wtin5ovjf/forum_1.jpg http://s17.postimg.org/xx2rhng6j/forum_2.jpg http://s17.postimg.org/6woyt2rvv/forum_3.jpg http://s17.postimg.org/tcgl2pwh7/forum_4.jpg http://s17.postimg.org/gsq1spxnv/forum_5.jpg http://s17.postimg.org/6g3r6n44r/forum_6.jpg http://s17.postimg.org/alensk1wr/forum_7.jpg http://s17.postimg.org/9kef3fkx7/forum_8.jpg http://s17.postimg.org/k8mrg0ka3/forum_9.jpg http://s17.postimg.org/4ofdpha5n/forum_10.jpg1 point
-
Uneori ma intreb daca faci misto sau doar atata poti...1 point
-
Interiorul mai intai si dupa Mpack, pe scaunul ala stai mai multa vreme decat stai sa te uiti la ea din afara, mai ales ca poate o sa si dormi in ea1 point
-
Eu am vopsit oglinda farului si ornamentul lupei cu negru. Arata foarte bine. Mai badass http://thumbnails105.imagebam.com/40564/701ed7405634284.jpg1 point
-
1 point
-
foarte bine arata masina pentru varsta ei, spor la treaba si personal as incerca sa o tin cat mai OEM, pisicute gone bad sunt destule1 point
-
Salutare! Revin dupa aproape 1 luna. Nu am avut timp nici sa ma uit la masinuta. A stat in garaj, si a ramas nepornita, rezultatul fiind ca a ramas fara curent in baterie. Deja statuse vreo 3 luni inainte sa o cumpar eu, am mai lasat-o si eu o luna..... In fine redresorul si-a facut treaba. Ieri am avut in sfirsit zi libera, si am inceput sa o curat, si sa incerc sa ma familiarizez cu ea. Cu ocazia asta am studiat si o problema la inchiderea usii spate stinga. Am profitat si am facut citeva poze. Asa ca le prezint:1 point
-
Cum spuneam si pe topicul meu, un 335d / 435d cred ca devine masina ideala de zi cu zi...iar la performante e tot pe acolo1 point
-
M-urile sunt incomode ca masini de zi cu zi. Sunt absolut lesinate in ture mici si extrem de zgomotoase. In oras schimbi la max 2500, nu poti sa mergi numai la 5000.1 point
-
1 point
-
Nu e nici un show Amabil nu am zis ca nu a fost, m-am inteles bine cu el cat a durat sa mi-o reconditioneze. Asta nu inseamna ca si-a si respectat garantia. In fond, nici macar nu a avut buna vointa sa ne intalnim si sa incerce sa remedieze problema cumva.1 point
-
de ce naiba dai quote de 2km eu nu pot sa inteleg!!! sunteti unii de zici ca ieri ati descoperit forumurile.....sau poate ca si viata voastra e la fel = lucruri multe si inutile, de umplutura acolo0 points
-
nu exista asa ceva pe ejante...poate ceva asemanator si nu uita ca 4 gume aproape noi nu le primesti gratis de la nimeni .Si alea erau incluse in pret.0 points
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00