Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/17/15 in all areas

  1. Stiu ca toti erati nerabdatori sa aflati ce am mai facut. S-a descoperit poroblema de 2100Ron Pe scurt niste cabluri de la convertizorul cutei automate stateau pe catalizator acestea s-au topit si mi-au prajit si piesa Junction Box. Am incercat sa-mi dau seama cum au ajuns aceste fire acolo, iar singura posiblitatea a fost in momentul in care s-a montat cutia la loc dupa ce a fost schimbata distributia. Schimbarea distributiei s-a facut la Bimmer Service in Bucuresti.
    5 points
  2. Bingo ! Mie mie mi se rupe, cand pot sa o parchez la distanta bine, altfel pe 2 locuri. Nu ma laud cu vreun Ferrari sau vreun M3, dar e bunul meu si mi-l apar. Masinile tale tot timpul au fost bibilite si iti inteleg mania.
    4 points
  3. detin E90LCI si are 2 scuturi sub masina care se intind de la bara fata pana in spate (sunt dintr-un plastic gros si flexibil)
    3 points
  4. masina a iesit de la vanzare , am decis ca este timpul sa nu mai fac pomeni doar de dragul de a schimba modelul peste 2-3 saptamani urmeaza revizia , o sa incerc noul ulei BMW Shell http://s13.postimg.org/h5lmgt8k7/20150716_203016_HDR_Medium.jpg o sa vorbesc cu Adi ( neo ) sa vad ce costuri ar implica un upgrade la interior ( bord complet digital + schimbatorul sport + volan M LCI cu padele )
    3 points
  5. 3 points
  6. Ai o poza cu felul in care arata? Din pacate in unele service-uri asta e o practica curenta. Mergi pentru rezolvarea unei probleme si pleci cu multe altele. Eu oricum, la corporatie nu am ce cauta si sfatuiest pe toata lumea sa evite.
    2 points
  7. Na, pana la urma tot BMW am luat. Plecat sa vad un A6, mai epava fata de BMWul prezent pe acest topic. Pana la urma am luat un E83. Masina curata si intretinuta. Nu cred sa-l mai prezint ca nu va plac preturile mele.
    2 points
  8. Efortul incepe sa de-a roade :sweat: http://s18.postimg.org/nl5bldiz9/DSC_0004.jpg http://s18.postimg.org/yw7z9qpud/DSC_0005.jpg http://s18.postimg.org/w0uw2vlud/DSC_0008.jpg http://s18.postimg.org/dewq2dyl1/DSC_0009.jpg http://s18.postimg.org/ynaejtd1x/DSC_0011.jpg http://s18.postimg.org/oby1r5lcl/DSC_0014.jpg http://s18.postimg.org/72hksjvit/DSC_0020.jpg http://s18.postimg.org/km30bzyvp/DSC_0036.jpg http://s18.postimg.org/qyi5lu1xx/DSC_0039.jpg
    2 points
  9. fabricatie 10.2007 adusa anul trecut ,inscrisa cu plata taxei (nerecuperata) manuala 6+1 2.0d 177cp start/stop (dezactivat) bixenon,navi mare (bluetooth),piele crem sport,full electrice/incalzire scaune,volan sport,nuca sch. performance. camera high beam assistant,comenzi vocale ,tempomat jante vara 8,5 cu 9,5 pe 18" plus roti de iarna pe 17. foarte recent inlocuite : toate curelele + role+ toate bujiile+releu bujii+ fulie arbore+ulei+filtrele ,garnituri capac motor,garnituri termoflot etc (cele mai bune,contitech ,ina,bosch,beru,corteco,motul ) fara zgomote dubioase (lant-etc) ca "defecte" tre' sa specific ca are parbrizul crapat si daca as fi foarte, foarte pretentios ,i-as da un polish si o crema hidratanta la piele ,Dar nu sunt . cam astea imi amintesc acuma. pretul este 12000 de euro ,vin pot sa dau pe PM daca cineva vrea sa verifice ceva la masina nu ma ocup cu masini,nu ma deplasez - as vinde-o doar ca sa-mi iau un Audi A5 T benzinar de la un prieten.Daca prietenu vinde masina,o s-o scot si eu pe a mea de la vanzare.
    1 point
  10. Vand set de 4 anvelope vara Pirelli Cinturato P7 run flat, dimensiuni 205/55 R16, DOT 2014, in stare de nou. Anvelopele au facut parte din echiparea standard a unui BMW Seria 1 nou (au marcajul cu stea), au fost date jos la dealer inainte ca masina sa fie livrata si sunt practic nerulate (maxim 10 km). Pret 1200 RON usor negociabil. Foto aici: http://olx.ro/oferta/set-anvelope-vara-pirelli-cinturato-p7-205-55-r16-91w-run-flat-ID4g3Ta.html
    1 point
  11. de ce ne mai intrebi daca o tii pe a ta? ai vazut ca pana la urma nimeni nu ti-a dat sfaturi aiurea si panala urma ai ajuns unde trebuie. mult mai bine.mi se pare super ok, fata de scalambatura de mai sus.
    1 point
  12. LEOZRX, ti-a spus sa verifici daca senzorul din spatele galerie de admisie! Senzorul de presiune pe admisie e undeva in SPATELE ADMISIEI cum te uiti la motor cu, capota ridicata. Aceea mufa scoasa (se scoate pentru ca altfel nu se poate da admisia jos daca nu scoate conectorul...) ECU-ul nu "stie" cata presiune este pe admisie si nu "trage", mai ales in panta la deal..
    1 point
  13. Banuiesc ca e vorba de un 320D E46 de 150 de cai. Ai schimbat garniturile galeriei de admisie? Verifica sa nu cumva sa fi uitat mecanicul sa cupleze mufa in senzorul de pe admisie.
    1 point
  14. @Unknovvn: Mersi inca odata pt recomandari. Am fost azi la mecanic din nou pentru ca am un scartiait pe roata dreapta fata. Ca si cum ceva ar freca: cauciuc/fier/ plastic nu mi-am dat seama pana am ajuns acolo. Se pare ca piesa 8 ar fi cauza: desi nu pare uzata ea cauzeaza zgomotul- ma calca pe creier. O sa trebuiasca sa o inlocuiesc si cand fac operatiunea o sa evaluez si daca trebuie sa schimb piesa 9 cu ceva similar dar mai scurt. La mine nu e cazul, am vazut ca telescopul are destul loc sa culiseze. Una peste alta i-am dat si o spalare cu ocazia asta urmata de o minisedinta foto. Delectati-va!
    1 point
  15. a mea are acum 20 de ani, sa fi avut vre-o 16 ani la momentu vopsirii :twitch: . In principiu de la lacul astora "profi" daca te uiti perpendicular pe masina nu vezi diferenta, dar daca te dai in stanga sau dreapta zici ca nu mai e albastra ci da spre violet, e diferenta uriasa cand e curata. In fine, am lasat-o asa, m-am obisnuit cu ea, vorba unui prieten, Ce-ai bre de tot o vopsesti vrei sa o faci mai lata decat altele?
    1 point
  16. Am sunat, am vorbit si am fost intrebat daca nu am mers cu masina la tara ...poate am agatat ceva pe sub ea Este greu de demonstrat ceva...mai mult nu ma astept ca cineva sa-si asume raspunderea.
    1 point
  17. Sunt posesor de 318 CI 2004...Pot sa-ti spun ca este un motor foarte bun daca gasesti o masina intretinuta corespunzator. Motorul nu este problematic pt cei care nu stiu ce-i ala VALVETRONIC. Ca probleme ar fi : - simeringuri supape uzate ceea ce duce la consum de ulei exagerat. Odata inlocuite aceasta problema dispare. - garnituri motor (fara cea de chiulasa). Acestea cedeaza (cam prematur)odata cu trecerea timpului si e necesara inlocuirea. Preturile nu sunt de speriat. - capacul de plastic din spatele motorului poate cauza pierderi de lichid racire. - rulmenti roti spate - durata de viata a acestora scade cu cat anvelopa este mai lata. - kit lant distributie - daca nu a fost inlocuit de vechiul proprietar. Eu cu alte probleme nu m-am intalnit. Am luat masina la 103k reali, am platit destul de mult pe ea in 2013.
    1 point
  18. Frumoasa masina, pachetul M si jantele fac totul. Legat de faruri, eu zic ca nu e o investitie prea buna. DEPO nu sunt stralucite iar lupele sunt praf. Aveai un efect mult mai bun si aveai faruri daca puneai in farurile stock lupe FX-R 3.0 sau macar Morimoto Mini 3" + angel SMD. Oricum, fapta e facuta. Sa te plimbe cu placere si fara probleme masinuta.
    1 point
  19. Sau poti sa-ti montezi folie transparenta pentru parbriz cu protectie impotriva razelor UV. LLumar are asa ceva, special pt parbrize, cred ca-i din gama ATR. In Timisoara este un tip ce are firma si monteaza folii, inclusiv pentru parbrize.
    1 point
  20. Salut, Mirosul de benzina probabil e de la vreun furtun crapat. Ai mai multe probleme, cel mai bine mergi la un service pentru o diagnosticare corecta/completa. Pe forum nu poate sa-ti spuna nimeni exact ce ai tu de inlocuit. De unde esti?
    1 point
  21. 2.0 benzina,e macar la asta sunt taxe mici si consum ceva mai mare fata de 3.0,altfel banuiesca ca ai dat max 6000 pe el.
    1 point
  22. Eruarea iti apare cand incearca masina sa activeze nitro. Eo zic k mai bine o duci la doctor, bos
    1 point
  23. Felicitari pentru achizitie.Sa incepi sa povestesti .Ai chiar un talent de narrator .
    1 point
  24. Clar o imbunatarie,arata mult mai bine cu farurile astea!
    1 point
  25. Intr-un final am gasit bara M spate si praguri originale si le-am luat Sapt viit intra la vopsit si montaj . In alta ordine de idei nu gasesc la cati km am facut ultimul schimb de ulei , m-am tot uitat in topic :frantics:
    1 point
  26. Sunt impatimit al retrofit-urilor, asa cum multi au mai facut pe forumul acesta, volan m5 functional cu padele, schimbator de 535 functional cu buton sport care intareste volanul si schimba mai sportiv, controller cic montat pe navigatia ccc care se gaseste pe modelul 2009. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  27. cu bac sau fara bac....semintele acelasi gust are!
    1 point
  28. Am zis frumos,nu neaparat convenabil!!! 255k pentru vârsta ei(daca sunt reali)sincer mi se par decenti iar din poze arata ok masina,dotari destule. Nu am zis ca merita cumpãratã sau ca pretul e mic,etc...am zis doar ca e frumos!!
    1 point
  29. de ce naiba dai quote de 2km eu nu pot sa inteleg!!! sunteti unii de zici ca ieri ati descoperit forumurile.....sau poate ca si viata voastra e la fel = lucruri multe si inutile, de umplutura acolo
    1 point
  30. Acum cu angel eyes, black grill & ///M stripes http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/12/c27cf5c3f7b13d6176afd9e4732d66c3.jpg
    1 point
  31. In lucru Nu stiu cat se poate vedea in poza dar angel eyes urile sunt extrem de puternice! Win! http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/12/2baefa1a43ec62d178b2c4a63e7bc1d1.jpg
    1 point
  32. Looking fresh Acum cu paravanturi. Ok... astea nu sunt pe placul tuturor dar pt mine sunt functionale, pt ca fumez. http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/09/c31d4415e345386e0fa7b132ca9b14d8.jpg Maine vin farurile
    1 point
  33. Posibil sa imi iau injuraturi dar sincer mi se rupe. Romanul care da 20.000 de euro pe o masina care a fost 100.000 noua si se asteapta sa fie perfecta ESTE UN BOU! Cu atat mai mult cu cat cumperi o masina la sh care a avut parte de o intretinere exemplara. Normal ca are elemente revopsite, numai un imbecil de roman comenteaza la o masina ca are elemente revopsite, mai ales cand vorbim de masini de peste 4 ani vechime. De acum incolo si daca ai o aripa putin stramba sau bara crapata le lasi asa ca vine clientul si nu ii convine ca e schimbata bara si revopsita aripa. Normal ca oricat ai baga bani in ea, un cacat oricat o fi el de mic tot mai apare sau se mai gaseste cate o problema de care proprietarul nici nu stia dar de aici pana la a te uita la antigel si a ajunge la concluzia ca e apa chioara in situatia in care puteau sa ia un tester si sa vada exact pana la ce temperatura rezista antigelul este distanta lunga. Eu oricum sunt satul de tipologia cumparatorului roman care vrea masina nou fara elemente revopsite cu kilometrii putini, "full opshans fara piele" dar ieftina boss... ca doar deh trebuie sa vada lumea ca mi-am beamweu si sa ma duc pe magheru dupa p****. Lasand asta la o parte, Ace ai bijuterie de masina, felicitari pentru modul in care o intretii si ai grija de ea.
    1 point
  34. Tie un schimb de consumabile ti se pare costisitor? Un senzor de 100 de lei pt AC ti se pare mult? No comment...
    1 point
  35. F800R si un Diavel.
    1 point
  36. Eu ma agit pentru ca stiu definitia cuvantului carpeala care inseamna (o reparatie sumara, prost executata, ieftina). Ca nu ti-ai ales tu cuvintele potrivite este o alta problema si nu e vina mea.
    1 point
  37. nu cred ca ai inteles ideea... mai citeste odata ! tu ai da 8000 euro pe un e46, mai ales daca masina nu are istoric ? si dupa aia sa te apuci sa cheltuiesti pentru eventualele probleme. nu am spus nicaieri ca vreau istoric la reprezentanta. vreau istoric, atat. service-ul poate sa fie facut de orice mecanic privat in garajul din spatele casei daca e facut cum trebuie si respectat. sunt multi mecanici privati care stiu ce fac, si eu imi fac reviziile la diversi colegi de pe forum care au garaje specializate pentru bmw, dar cel putin notez (in cartea service) tot ce fac la masina. daca tu consideri 8000 euro "pret de nimic... ca sa zic asa" inseamna ca veniturile tale sunt mari si sincer nu-ti inteleg frustrarile. tu de ce te duci pe la prieteni si cunoscuti sa-ti comanzi piese fara adaos si manopera gratis sau ieftina. oare pentru ca ai venituri mari ? nu cred ! scuza-ma pentru ca sunt sarac si sunt atent cu banii mei ! apropos' tu ce masina ai si cat valoreaza ea de esti asa indignat de suma de mai sus.
    1 point
  38. Am avut cu 4, cu 6, cu 8 si cu 12. Sincer prefer 12 dar in momentul de fata am 4 si sunt foarte multumit mai ales ca in Bucuresti nu prea ai unde sa scoti tot din masina fie ea si cu 4 cilindri.
    1 point
  39. Multumesc! a fost 31.750 cu tva.
    1 point
  40. era poate cutia dusa....
    1 point
  41. ceva poze? Sunt "mai bune decat 1000 de cuvinte" Multumesc!
    1 point
  42. Salutare si bun gasit. Numele meu este Angi, sunt din Targoviste, pasionat de lumea auto, posesor de mai multe Opel-uri, vreme de multi ani. Acum am schimbat putin foaia si am un E60 si un 1007. Recent, printr-un lung sir de evenimente, m-am pricopsit cu un E46 320d CR facelift. Masina, semiepava, gen nu s-a umblat la directie ca nu au reusit sa scoata prezoanele antifurt fostii propietari. Totusi, cu o investitie minima, adusa intr-o stare aproape perfecta. E46-le - mai jos in poza. Dupa scurta aventura cu E46-le, pe care am reusit performanta sa il vand cu 2650 euro in cateva zile, si cu un mic profit, m-am hotarat sa vand Vectra C din dotare, o masina extrem de dotata comparativ cu ce se gasea pe piata, contra sumei de 3000 euro, pret de Astra G. Incepem cautarile cu buget de 7000 euro, vazut cateva E60 si E90, ceea ce corespundea cerintelor mele cat de cat nu gaseam in buget. Ce gaseam in 6000-7000 erau deja semiepava(nu ar fi fost un impediment, doar ca ramaneam fara bani de investitii ulterioare), sau gaseam cu probleme la acte, inmatriculate pe BG sau foste masini de UK. Pana la urma, gasit un E60, 2004, semiepava, la un pret extrem de mic, chiar dubios as spune. Se cerea 6500, apoi 5500 ca la cumparare sa platesc aproximativ 4150 euro. Una peste alta, E60ul ma va costa 5000-5500, la final, adus in stare perfecta atat optic cat si estetic, inclusiv inmatriculat pe numele meu, lucru care mi se pare atractiv. Masina in sine, ca idee, ma multumeste, este un E60, 525 diesel comon rail, sedan, dotari standard + inetrior piele + jante pe 18" + scaune incalzite fata si spate, 206000 km pe ceasuri, 258000 in ecu motor, acestia din urma fiind probabil si cei reali. Acum e drept, la E60 se pare ca senzorul de ploaie si lumini + xenon era standard. ACul semiautomat manual nu e un impediment, e bine ca e acolo, la fel di controlul stabilitatii si al tractiunii, lucruri esentiale in ziua de azi. Ajuns cu E60 acasa, studiat problemele. Estetic, acceptabil, ar necesita vopsit bara fata si spate + cateva detalii cu polish la caroserie + un parbriz. Directie, mai bate, mai canta, dar mergea relativ bine. Frana de mana nu tine. Electric, lipsa senzor de temperatura, buton geam pasager ce refuza sa colaboreze, un senzor de parcare decedat. Motor, in mintile lui ca si interne, probleme la actuator presiunea turbo, regenerari DPF ciudate, bujii incandescente sau releu. Lumini - faruri cazute, adica nu se autoregleaza, inca nu am identificat cauza. *Schimbat in prima faza un pivot si un cap de bara + echilibrat rotile + reglat "la sfoara directia". *Apoi ajustat softul motor, avea deja cai si DPF off, dar foarte prost executate din punct de vedere software. Apelat la colaboratorii mei de la MBtuning si anulat corect DPF-ul, EGRul si pus calutii corect. Rezultat, atinge repede 200 km/h si ma simt in siguranta si minus 250 lei piesele *Pus parbriz nou, ca era matuit si spart nu vedem mai nimic nici ziua - 400 lei la Marctec-WinGlass. *Umblat la frana de mana, schimbat un cablu, tine mai bine - 50 lei. Mai trebuie sa schimb si celalalt cablu pentru o eficienta mai buna. Cu aceasta ocazie am curatat/strunjit si discurile + tamburii de pe spate. *Montat senzorul de temperatura exterioara ce era lipsa cu tot cu mufa - 100 lei. Scump tare, dar ACul face figuri fara el. *Reparat senzorul de parcare defect, de fapt instalatia intrerupta, dar am observat asta dupa ce am cumparat alt senzor SH - gaura minus 50 lei senzorul de percare luat de pe un E39, da e bun sa fie acolo. *Schimbat cureaua AC ce mi se parea uzata si completat freon + curatat radiatoare racire motor si freon, aveau pamant si insecte pe ele + eliminat o mica pierdere de antigel - 50 lei *Retusat pici pe colo vopseaua si aspectul exterior, improvizat un cheder de luneta ca cel original era distrus + un polish faruri - costuri minime. ***La costurile de mai sus se mai aduaga si alte cheltuieli, cinstea mea, a mecanicului + motorina de teste care de fapt, la cum "trage" motorul sunt extrem de distractive ***Mici cheltuieli cu acte, o rovineta, o atentie. Inca nu sunt ferm hotarat sa o inscriu pe numele meu, desi are taxa platita. Mai sunt de facut in continuare cateva lucruri dar nu au o urgenta maxima. *Joc in caseta de directie - nu curge ulei, doar trosneste in volan la viteze mici cand iau viraj. Cel mai probabil va fi reconditionata. *Desfacut admisia si evacuarea, curatate si montate la loc corect + verificat bujiile. Relativ recent a fost umblat la evacuare si bujii, insa lucrarea a fost de mantuiala, pacat de piesele noi. In momentul de fata, la cat am alergat-o din teste, a zburat garnitura de pe galeria de evacuare, care culmea, galeria, e noua. Chitaie in accelerari la cald, da remediez eu, timp sa am. *Verificat farurile, de ce nu se ridica. *Si cred ca se mai gasesc, daca nu mai fac eu... Cateva poze, cu E60ul, mai jos.
    0 points
  43. E83 nu are nici un fel de problema. Pretul a fost mic... dar nici chiar 4000. Sa zicem ca e cel mai ieftin X3 care se putea gasi in RO.
    0 points
  44. Am avut ambele, asa bine si la Audi precum la BMW, si pot sa spun ca nu se compara 4 cu 6.<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 11.6999998092651px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(243, 249, 246);"><br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 11.6999998092651px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(243, 249, 246);">6-ele suna mult mai nobil ca sa spun asa, consum cu putin mai ridict, maxim 1-2%.. la diferenta de senzatii pe care ti le ofera, nu prea se merita sa iti iei 4 cilindrii<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 11.6999998092651px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(243, 249, 246);"><br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 11.6999998092651px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(243, 249, 246);">O data ca ai avut 6 cilindrii, mi se pare foarte greu sa te intorci inapoi la 4... Doar daca vrei sa o dai in buget si economie Merita sa iei trotineta!!!!Cum draq are consum cu 1% mai mare?Pai 1% la 8 litri inseamna 0,08 deci un 6 cilindri la tine consuma 8,08 ?
    0 points
  45. eu zic sa inveti sa scrii pe forum, pana atunci ia de te uita si atat
    0 points
  46. Nu ma omor dupa farurile alea, desi e un upgrade clar de la cele cu halogen si nici dupa cusaturile si dungile in 3 culori, in rest imi place foarte mult!
    0 points
  47. Salutare, Ce parere aveti de acest seria 3? M-ar interesa pentru nevasta (automat si break): http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID4pc2bz.html#af4a33c079 Mersi.
    0 points
  48. Sigla se da jos in 1 minut, iar schimbatorul din cate vad e functional ...
    0 points
  49. Ingrijirea pielii si polishul tin de intretinere normala nu de persoane pretentioase , bafta cu ea
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.