Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/24/15 in all areas
-
BMW X1 sDrive 18d, fabricatie 07.2011, provenienta Belgia, rulaj 135.500 km motor diesel 1995 cm3, 136 CP, euro 5, emisii 136g CO2/km, cutie manuala 6 trepte, consum 7-8% oras, 4-5% extraurban, 6% combinat culoare exterioara argintiu metalizat, 2 chei, serie sasiu WBAVN11050VR17138 Dotari: aer conditionat climatronic pe 2 zone, volan piele multifunctional cu butoane comenzi radio-cd, plasa suplimentara portbagaj pentru bagaje, sistem start/stop motor la semafor (dezactivabil) pentru reducere consum combustibil, radio-cd BMW business, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, abs, esp, dsc, dtc, computer bord, aux-in, bancheta spate rabatabila 40:20:40, etc. Masina a fost rulata in Belgia in perioada 07.2011-07.2015, este inmatriculata in Romania temporar cu numere rosii (primul rand de numere scoase, din maxim trei) incepand cu 23.07.2015, taxa mediu pentru inmatricularea definitiva este 111 EUR. Masina merge foarte bine, reviziile au fost facute la timp, am istoricul mentenantei si se poate verifica si la service. De asemenea si rulajul se poate verifica la service sau pe tester oricand doriti. Masina are cateva imperfectiuni externe (cate o mica zgarietura, ciobitura) inevitabile oricarui trafic, se vad in poze, insa nimic grav. La interior este curata si intretinuta, fara uzura, lipseste un singur clips mic de jos de la bancheta din spate (insignificant). Functioneaza toate butoanele. Pentru mai multe poze de calitate mai buna sau alte unghiuri va rog sa ma contactati pe email. Proprietar persoana juridica platitoare de TVA, masina se vinde cu factura cu TVA deductibil. Se accepta plata in lei sau in EUR, in functie de preferinta cumparatorului. Locatia masinii: Ramnicu Valcea Pret net (fara TVA): 11.800 EUR Pret brut (cu TVA): 14.632 EUR Eventual schimb cu masina mai ieftina + diferenta din partea dvs., dar masina in stare la fel de buna cu istoric dovedibil + testare obligatorie. Pretul este fix. Va rog sa nu ma deranjati pentru negocieri sau cine stie ce schimburi. Daca doriti sa veniti din alt oras sa vedeti/cumparati masina, puteti veni lejer fara nici un dubiu, nu am ascuns nimic si tot ce cititi in anunt este real. tel. 0724727024 - Iulian Toate pozele: http://imgur.com/a/Ckg10 O selectie de cateva poze: http://i.imgur.com/KvRpHPT.jpg http://i.imgur.com/JiKmQDs.jpg http://i.imgur.com/J9exP8s.jpg http://i.imgur.com/16XMfd0.jpg http://i.imgur.com/kw5dYuS.jpg http://i.imgur.com/SnYXKey.jpg http://i.imgur.com/QhThVMH.jpg http://i.imgur.com/zdui1ku.jpg http://i.imgur.com/8eg9Oc0.jpg http://i.imgur.com/vcHMQlT.jpg2 points
-
Daca vrei sa o schimbi ca vrei al model,ce faci?stai si n-o mai dai ca ceri pe ea 2-3 mii in plus fata de pretul pietei? Si uite asa o dai la pretul dictat de autovit.2 points
-
E deja amuzant. Distributia sarita inseamna cu totul altceva fata de ceea ce ai inteles tu. Evident ca nu merge lantul in gol pe langa. Las-o asa. Da-i pedale, apa, paie si bataie. Need4Speed. Curvele vor sa-ti traga teapa, baietasii nu vor sa-si vada de treaba. Mecanicii vor sa te faca, da' tu esti smecher si nu merge vrajeala.2 points
-
Acum ar trebui sa schimbi textul de la profil, ca vrei sa inveti cat mai multe despre 320, nu 318...2 points
-
e gripat compresorul. Are niste busulite pe ax care se duc in timp. fulia se poate misca foarte ok, cand e cuplat e problema. Alt compresor..2 points
-
Am pus eu pe fata Lumar ceramic transparenta.Cand te uiti din afara parca au un luciu albastrui geamurile,cand te uiti din interior spre exterior se vede super ca au efect antiglare ....zici ca ai ochelari Polaroid.Caldura trece dar mai putin......plasticul de la fata de usa e maxim caldut.....dai geamul jos....ARSURA. Atr ceramic ....transparenta .2 points
-
Sa mai sterg si eu praful pe aici.. Masina a mai primit putina atentie si anume rezolvarea tuturor punctelor de rugina,urmeaza sa ma apuc in curand de o "antifonare " cu o solutie f.buna impotriva aparitiei ruginei si anume tectyl. In 2000 km urmeaza sa-i fac si revizia,din ce-am citit pe forum intra 4.25 l de ulei in motor,o sa o fac acasa singur. Acum vesnica intrebare :motorul n42 250.000 km sa merg in continuare pe castrol edge 0w40 sau sa trec la 5w40 (ma gandeam si la motul)??Din ce am observat a cam papat aproape 1 l de ulei in 8000 km.. Cateva poze dupa revopsire:ambele aripi si pasajul spate stanga..2 points
-
2 points
-
2 points
-
Va salut! dupa o indelungata informare si intentie serioasa de a-mi achizitiona un F30 (vreau sa-i multumesc userului FRE, care mi-a raspuns mereu promt la intrebari si a fost foarte dragut si binevoitor), pana la urma mi-am luat un F32, de care sunt foarte multumit (probabil ca la fel de multumit as fi fost si cu F30, dar am zis ca daca tot e "sa-mi fac damblaua"..acum e momentul ca varsta si planificare familiala); masina e un 420 d produsa cu urmatoarele dotari (pe langa cele standard): - Transmie automata sport cu padele pe volan - Capace oglinzi exterioare negre - Fara inscriptionare tip model - Geamuri fumurii spate - Oglinda interioara cu functie antiorbire - Oglinzi retrovizoare laterale cu functie antiorbire - Oglinzi electrice si incalzite - Pachet fumatori - Scaune incalzite fata - Cotiera fata culisanta - Senzori de parcare fata/spate - Pilot automat cu functie de franare - Faruri adaptative LED - Pachet lumini - Prize de alimentare aditionale de 12 V - Asistent faza lunga - Sistem de navigatie Professional - Panou instrumente de bord cu continut extins - Volan M imbracat in piele - Ornamente interioare individual BMW Shadow Line - Ornamente interioare aluminiu cu striatii fine - Bancheta rabatabila - Jante din aliaj pe 18" (cele de vara); - Sport Line - Culoare Mineral Grau - Sistem de difuzoare HI FI - Scaune sport (astea intra in linia de echipare Sport Line) Una peste alta sunt foarte multumit de ea, am facut pana acum 700km si nu am ce sa-i reprosez; Din pacate pozele facute cu un aparat mai de calitate sunt pe un HDD extern care nu este la mine asa ca singurele poze sunt cele facute cu Iphone...1 point
-
Salutari, va prezin bembeul meu In primavara aceasta am achizitionat-o si is super incantat de ea. Desi e cam cel mai low budget bmw de pe piata fata de masina mea anterioara e diferenta uriasa (focus 1.4) Cateva detalii despre ea: Model: 316i Motor: M43 1.9 Fabricatie 1999/05 Masina e destul de stock, ca si dotari. Fostul proprietare i-a schimbat fata la FL. Ce am facut la ea pana acum: Angel eyes CCFL Schimbat manson la schimbator + schimbat toate filtrele si aproape toate lichidele. Incarcator de telefon prin USB si mufa AUX In e in lucru... Pe vitor i-as face urmatoarele retrofit-uri si upgradeuri - cruise control + comenzi pe volan - scaune incalziete sau macar incalzire in scaune - conversia la 318i (din cate am inteles trebe alt soft, axa cu came si valva disa) - cold air induction.1 point
-
fabricatie 10.2007 adusa anul trecut ,inscrisa cu plata taxei (nerecuperata) manuala 6+1 2.0d 177cp start/stop (dezactivat) bixenon,navi mare (bluetooth),piele crem sport,full electrice/incalzire scaune,volan sport,nuca sch. performance. camera high beam assistant,comenzi vocale ,tempomat jante vara 8,5 cu 9,5 pe 18" plus roti de iarna pe 17. foarte recent inlocuite : toate curelele + role+ toate bujiile+releu bujii+ fulie arbore+ulei+filtrele ,garnituri capac motor,garnituri termoflot etc (cele mai bune,contitech ,ina,bosch,beru,corteco,motul ) fara zgomote dubioase (lant-etc) ca "defecte" tre' sa specific ca are parbrizul crapat si daca as fi foarte, foarte pretentios ,i-as da un polish si o crema hidratanta la piele ,Dar nu sunt . cam astea imi amintesc acuma. pretul este 12000 de euro ,vin pot sa dau pe PM daca cineva vrea sa verifice ceva la masina nu ma ocup cu masini,nu ma deplasez - as vinde-o doar ca sa-mi iau un Audi A5 T benzinar de la un prieten.Daca prietenu vinde masina,o s-o scot si eu pe a mea de la vanzare.1 point
-
Foarte faina masina! Nu vreau sa fiu "cioban", dar te-ai uitat bine la lonjeroane? poate a facut faceliftul in urma unui accident. Te intreb pentru ca am vazut ca se practica lucrul asta. Daca l-a facut din proprie initiativa este foarte bine.1 point
-
Oricum suna mai mult a anecdota decat a realitate. Are el un prieten inginer la BMW care-i tatal lor. Povesti de iarna la gura sobei. Si cum e vara, nu prea e ok.1 point
-
nu stiu ce tot ii dati cu presiunea ai amr ein sintalatie.. daca e prea mare, compresorul pru si simplu nu mai porneste si gata.. dar nu e ceva de genul ca daca ai 2.5 bari in loc de 1.5 nu mai urci dealul1 point
-
Multumesc pt raspunsuri. Probabil combinatia de ambreiaj uzat care patineaza) + compresor uzat (masina e din 1998) duc la simptomele acestea. Prima data o sa schimb ambreiajul (chiar daca nu aveam problema cu aerul conditionat, tot trebuia sa il schimb). Dupa ce il schimb, o sa va spun rezultatul. Oricum, am schimbat f multe la masina, doresc sa o tin intr-o stare cat mai buna (am schimbat conducta de frana, discuri, placute de frana, arcuri, amortizoare, bieleta antirului, bucse, ulei, filtre, pompa servodirectie, radiator, vascocuplaj, am reconditionat caseta de directie, cauciucuri noi etc...).1 point
-
@Acidutu,spune-i colegului tau inginer sa se omoare..dar daca poate sa fie brutal... cand incearca. Zilele trecute am adus patine si intinzator pe un 316 N42 care a sarit de la punct din cauza chidajelor de la lant ...care erau foarte uzate. Cam nasol pentru reprezentantele din romania daca angajeaza ,,inginerii'' doar pe considerente de diploma...si ei sunt paraleli cu industria auto. @bimmer90f30...la haudi in cauza,distributia este floare la ureche si nu iti trebuiesc cale,ai semne peste tot si este foarte simpla de facut.Posibil mecanicul in cauza... Ca sa fie treaba buna,dupa ce faci distributia la modelul asta...pui interfata vdcs pe masina si reglezi avansul ca sa scapi de eventualele cresteri de consum sau de balbaielile motorului cand este la relanty.1 point
-
1 point
-
Posibil sa nu mai aiba istoric de cativa ani masina aia, deci km sa fie mai multi. A fost avariata pe partea stanga si reparata la bmw.1 point
-
Nu ma pricep la Audi, insa la BMW nu poti pune distributia la punct din ochi. Chestia asta e valabila pentru motoarele moderne. Motoarele vechi se puteau pune la punct fara scule speciale. De exemplu, un M30 poate fi pus la punct doar urmarind niste semne. La fel diverse motoare cu care erau echipate E30-urile. Practic BMW-urile clasice. La cele moderne cu 2 axe cu came nu ai cum. Cu atat mai putin la cele care au vanos / valvetronic. Pe de alta parte, un motor poate sari foarte usor de la punct daca exista cateva probleme.1 point
-
Inginerul ala al tau, chiar daca lucreaza la reprezentanta, nu a inventat apa calda sau roata de la caruta. Daca ti-a dat aceste argumente, sigur nu stie nici de unde se trage capota la masina. Ma abtin sa spun mai multe pentru ca nu face obiectul forumului. "Service Premium" a explicat foarte bine ce se poate face daca cineva are o astfel de problema care apare la un astfel de motor.1 point
-
1 point
-
Las-o asa boss, mergi cu ea asa ca n-are ce sa se intample, nu-i baga in seama pe colegii de forum. ))1 point
-
Bravo tie, am o cunostinta care a avut un 330d FL bine pus la punct, ca doar e mecanic si si-a luat palmi peste cap si batjocura de la un militian(ca altfel nu pot sa ii zic) pe langa Oradea. Nu, nu e o gluma si nici basm, l-a reclamat pe magar si mai departe nu stiu continuarea povestii. Sansele de a fi oprit si luat la intrebari scad considerabil daca ai numere romanesti. Te opreste ca asa are el chef, legea ii permite sa faca controale dupa bunul lui plac. Fiecare face cum crede.1 point
-
1 point
-
Mare pacat daca omul ala chiar e inginer si a zis asemenea ineptie. Iar o masina cu distributia sarita de la punct poate porni, insa va functiona prost. Faza aia cu jumatate de dinte e mai mult decat hilara. Se pare ca si o foaie de bicicleta iti este straina. Insa e clara treaba. Cauti un argument ca sa nu bagi nici macar una de-un leu in masina. Bine asa!1 point
-
Iti poate sari de la punct daca o pornesti impinsa sau intinzatorul e slabit.1 point
-
Nu inteleg afirmatia " in ultima vreme ai o tinta pe spate pe Bulgaria". Decat sa vorbiti sa va aflati in treaba mai buna e tacerea. Am de 6 ani o masina inscrisa pe Bg si am fost oprit de 2 ori doar, o data pt centura si o data pt radar. Daca nu e o bomba sinistra pe roti nu te opreste nimeni degeaba. Daca e pisicuta cu folii si care sta sa cada sau mai stiu eu ce cazan cocosat, atunci poate ca da. Ontopic, e46 ala touring arata f bine in poze si daca are km reali cred ca merita banii la dotarile pe care le are. Sa fim seriosi, sunt atatea e90-uri nfl si fl cu peste 250 300 mii km din 2007 2009.1 point
-
La mine nu au dat nimic jos, nu sunt de accord cu asa ceva, mi se pare o tampenie sa desfaca toata masina pentru niste folii:)).1 point
-
pai cine stie ce a facut nenea meseriasu acolo, ce rectificari a mesterit el... Asa e cand te carpesti. Daca ajungi sa-l schimbi iar, sa ne pui si noua o poza cu discul ala incarcat. Nici la Dacii nu cred ca se facea asa ceva . Ce inseamna pret rezonabil. Un ambreiaj e 400 de lei, si manopera de la caz la caz undeva la 300.1 point
-
Ce treaba are electroventilatorul cu modul cum trage motorul cu compresorul cuplat? Si imediat ce porneste motorul, daca va porni clima, si tot prost ii va trage motorul, atunci tot electroventilatorul e? Cel putin in cazul meu functioneaza cum trebuie electroventilatorul, clima la fel, vine aer rece tot timpul.1 point
-
1 point
-
NU cred, n-are cum. La mine trage la fel de bine.1 point
-
iI alta ordine de idei, am gasit ceva interesant pe Germania: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211324037 Am vazut si cartea de service dar pare facuta (chiar daca e la nemti), nu are nici macar o revizie la BMW, numai la service-uri mici. VIN: WBAAP71050PN50189 Chiar si asa, sincer sa fiu, imi place masina. Dupa cum arata scaunele, volanul si in general masina, as fi tentat sa o iau. Ce parere aveti? Multumesc. cu drum si inmatriculare sari la 6500. nu e cam mult? daca , chiar iti place tre sa o tii pe viata , n ai cum s o mai vinzi1 point
-
Eu cand v-am spus inca din postul asta http://www.bmwclub.ro/forums/topic/164201-bmw-525d-e60-noul-meu-opel/page__st__60__p__2278722#entry2278722 ca e samsar, v-ati suparat si mi-ati dat repede minus si vai ce m-am suparat Asta e un samsar smecher, care vine aici sa fraiereasca pe vreunul din noi. Ideea care este !!!! voi aici nu ati inteles: EL NU A CUMPARAT MASINA DE LA NIMENI CU 5200 + 300 cum spune el. El e nenea care a luat-o de pe bursaauto si vine cu povestioare de Ion creanga, doar,doar musca vreunul din colegi, asta a urmarit el de la inceput, de aceea a si spus ca e dispus sa o vanda CHIPURILE cu cat a luat-o. Numai ca el cand a fost prins cu anuntul de pe bursa, acum el o da cotita, schimba foaia si se transforma in victima, :poke: , asa ca sa -l compatimeasca colegii :gathering: Imi plac de unii colegi ca asa frumos ,, baga botul la savarina" si il mai si lauda Si DA cum v-am spus, asta e tipul nou de samsar1 point
-
Toti producatorii de folii au mai multe clase pentru aceeasi opacitate. La LLumar se incepe cu AT<ATC<ATR<... Acum depinde pentru ce vrei sa-ti montezi folie?!?! Doar sa-ti colorezi geamurile ori poate sa-ti si reduca temperatura din interior pe timp de vara? Daca optezi pt a doua varianta, atunci vei avea si mai multe avantaje si aici vorbim de faptul ca atunci cand conduci, compresorul de clima isi va reduce puterea si prin urmare si consumul de carburant va scadea. Cand mi-am pus folii anul trecut, am sunat la multi din astia care monteaza folii, majoritatea spunand doar ca monteaza folii LLumar. Mama ce tari sun ei. Doar ca nu spuneau si ce clasa de LLumar. Evident ca toti puneau cea mai slaba folie LLumar, adica AT-ul, dar fara sa te informeze in prealabil. Unde mi-am montat pana la urma, tipul de aici mi-a facut si o demonstratie cu o lampa UV in fata careia punea mai multe geamuri cu aceste tipuri de folie. Cu mana simteai care lasa mai multa sau mai putina caldura sa treaca.1 point
-
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-6-640-ID7GeI5F.html#b4b2c255d6 poza cu bordul - 127xxx KM in anunt scrie 80.000KM de unde asa tupeu ?1 point
-
daca reuseste sa gaseasca masini ieftine pe care sa le repare si sa faca un profit, bravo lui. imi imaginez ca e un vanzator de buna credinta de indata ce posteaza aici defectele ce le gaseste la masini. Poate chiar cineva de pe forum cauta ceva mai ieftin si cinstit si atunci topicul e bine venit. Dar e mai usor sa dai cu piatra decat sa intinzi o mana. Si eu as cumpara o masina de la el, stiind ce probleme are sau daca e pretul corect, decat sa ma intalnesc cu toti samsarii combinatori care nu stiu sa zica decat "masina e full, e tzipla, e bemveu de germania"1 point
-
Orice motor e prost daca nu e intretinut corespunzator. Eu il am de 2 ani si nu am avut nici o problema cu el in afara semeringurilor la supape ceea ce intalnesti la o varietate dintre motoarele bmw si nu numai1 point
-
1 point
-
Foarte rar sa gasesti la motorizarea asta dotarile respective...din fabrica nu vine niciuna cu toate astea enumerate de tine decat daca proprietarul le pune el ulterior. Sau alta varianta sa iei tu una cu mai putine dotari de ex navi,sistem H/K,spalatoare faruri (de obicei aceasta dotare vine la faruri cu lupa,)geamuri spate electrice,scaune electrice si sa faci tu un upgrade dupa bafta !1 point
-
1 point
-
Eu am achizitionat recent o masina de aici din Romania. Stiam totul despre ea, am fost la test la reprezenatnta, diagnoza si mecanic. Surprize? Bineinteles. Specia asta de samsarii ar trebui bagata la puscarie. De o luna umblu sa cumpar o masina si numai de smecheri dau. Care printre altele, si-au dezvoltat capacitatile de a minti in legatura cu masinile. Un exemplu concret. Masina mea avea un cod de eroare pe ABS, la diagnoza. Dar becul de la bord nu indica vreo eroare. Mi-am dat seama ca au "manarit" bordul. Si l-am demontat. Becurile de avarii erau sparte..iar plasticul dintre 2 becuri alaturate era decupat in asa fel incat la punerea contactului sa se vada ca becul de la ABS se aprinde, dar se stinge. Pentru ca in zona aia ajungea lumina de la becul alaturat. Ce inseamna insa asta? Poate fi o catastrofa. Pierzi lichidul de frana si nu se aprinde avaria. Mori tu sau omori pe altii. Bisnitarii astia nenorociti sunt criminali! Nu mai vorbesc despre alte smecherii..proprietari schimbati 5 intr-o luna..vand masina nush cui..absolut halucinant ce am putut sa vad intr-o singura luna. Minciuni. Toti mint.Aia cu kilometri e deja o banalitate. Si nu puteti verifica decat la reprezentanta. Cand vedeti scris in anunt ca masina este impecabila, fara defectiuni ascunse..pazea. Smenarii au manarit masina. Nu exista masina second fara probleme!! Dar poate ca lucrul cel mai suparator este ca samsarii astia cumpara masini si isi bat joc de ele. Nu ii intereseaza sa bage consumabilele. Circula mii de kilometri si nu baga nimic in masina.. Deci, recomandarea mea. NU CUMPARATI DE LA SAMSARI! CAUTATI PE CINEVA CARE ESTE PROPRIETARUL IN ACTE SI A CARUI MASINA A FOST ALL TIME. Am vazut cateva Porsche Cayenne.. M-a bufnit rasul cand l-am intrebat pe samsar daca stia ca la masina aia trebuia verificat nivelul de ulei la fiecare 1000 de km..Pentru ca aia de la Porsche nu au pus la bord indicator de nivel de ulei. Si motorul consuma ulei in limite normale, dar trebuie completat. Asa ca nenea ala a facut cu masina vreo 20k fara sa faca asta..Si ala care o sa o cumpere, o sa dea pe alt motor 15000 de euro.. Deci cam asta se ascunde in spatele acestor bisnitarii. Mai bine mergeti in Germania, daca nu aveti timp sa cautati un proprietar veritabil in Romania. Pentru ca o sa va coste ulterior sume imense ca sa pastrati masina in functiune. Si exista pericolul sa va treziti fara directie, frane..samd... Eu nu stiu daca exista vreo lege in Romania care sa pedepseasca astfel de practici. Modificare km, anulari avarii. Dar mie mi se pare ca astea sunt fapte penale. Atunci cand modifici o masina si ea devine un pericol public, cred ca e penal. Neaparat mergeti cu masina la reprezentanta pentru verificare. Km, istoric service, accidente, toate se pot stabili acolo. Costa 250 RON dar credeti-ma ca sunt bani bine investiti. Pentru ca puteti chiar si renegocia pretul de cumparare. Eu am castigat 2500 euro la pretul initial, dupa ce i-am pus hartia sub nas samsarului. Si cel putin stiu exact ce probleme are masina si cam cat ma costa sa o pun la punct. Adica exact banii pe care nu i-am mai dat bisnitarului. Specia asta de bisnitarii o sa dispara, daca toti cei care cumpara masini inteleg ca sunt tzepari si or sa refuze sa cumpere masini de la ei. In decurs de 1 luna am avut de a face cu vreo 15 samsari. Toti minteau. Toti au manarit masinile. Si toti spun ca de vina e cel la care a fost masina inainte... Ei sunt nevinovati.. Sper sa va fie de folos experienta mea, daca doriti va pot da mai multe detalii tehnice la care trebuie sa fiti atenti.1 point
-
Ti-am si tras cu ochiul si tot nu ai gustat gluma. Sa fii sanatos si sa o vinzi cu 15.000.1 point
-
1 point
-
andrei asta e etalonul suprem..... nu specific al cui, ca se subintelege )) comportament de copil crescut la sat, pedepsit aproape din orice, care se uita de 10 ori in spate cand merge pe strada..... tu ce drac o dai atat in stanga si in dreapta cu softu ce-l ai tu pe masina ? ti neaparat sa ti se demonstreze ca-i naspa ? pune dump-ul la ce ai tu acum pe masina si te servim cu placere...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ciudat. Mie mi se par chiar confortabile. Probabil cum sunt mai tanar decat voi1 point
-
Da. Eu am condus 1000km prin tara si am prins: serpentine, autostrada, oras, aglomeratie, drum liber, etc. Pe scurt 1000km cu toate conditiile de drum si de trafic si nu am amortit, nici nu m-a durut nimic. Bine, aici mai intervin si alti factori: cum reglezi scaunul, pozitia la volan si varsta.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00