Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/26/15 in all areas
-
da ma asa e, daca stai acolo vezi realitatea. e un mit de ex ca porsche e masina de tineret, cand te uiti toti au parul alb. la fel cu bmw dar asta nu cred ca e de mirare, f multi daca nu majoritatea sunt trecuti de 40. nu stiu daca are legatura cu preferintele sau cu bugetul. probabil cu ambele. fiecare isi ia ce ii place si evident ce isi permite. aia ca unii de pe margine se simt cum spui intimidati, e normal, omenesc, iar daca ai ceva misto e normal sa fii mandru, la americani se cheama "pride of ownership" si este unul din factorii ce se iau in calcul la o achizitie auto/moto. nu e nimic anormal. sa ai preferinte tehnice, chiar si subiective, mi se pare tot normal, ce nu inteleg e ura asta viscerala fata de lucruri misto, obiecte in esenta, din partea unora- v. iphone, bmw...alte alea. am mai observat ceva f anormal si daunator, incercarea de a acredita ideea ca aia ce isi permit una sau alta sunt de fapt niste idioti, bogatasi imbuibati care trebuie starpiti, adevaratii cunoscatori si pasionati, "those in the know", sa folosesc iar o vorba americana (desi limba e mica astia au cuvinte pentru orice) sunt cei saraci, care rod reviste, isi doresc si nu au, dar emit judecati pe experienta proprie zero. e de fapt pe dos, cunosc multi oameni pasionati de diverse, lucruri pe care si le si permit, au experienta proprie de prima mana si poti sa ii crezi cand spun ceva legat de subiect.3 points
-
Cel mai bine mergi aici: https://www.youtube.com/watch?v=1gYE5TyijxE&list=RD1gYE5TyijxE3 points
-
3 points
-
un mic review despre rt-ul nou racit cu apa. in primul rand, pt cine nu stie - boxerele bmw erau racite pana de curand cu aer si ulei. solutia dateaza de foarte multi ani si s-a dovedit fiabila. cu toate acestea, era inerent ca in oras pe caldura, in alte momente de chin, motorul sa se supraincalzeasca. nu am auzit de uzuri premature, insa ceea ce se intampla era ca de la schimb la schimb, boxerele consumau ulei. exista un model pentru politie (P), care avea un electroventilator pe radiatorul de ulei. noile motoare introduse de cca 3 ani cred, sunt racite si cu apa, pe langa multe alte imbunatatiri. de unde avansul la motociclete in favoarea bmw fata de celelalte marci era estimez de cca 10 ani, cred ca acum a crescut la 20. ma refere la tourere mari, clase comparabile. strict despre noul rt: rt-ul vechi in toate variantele era cam plin de bube in cap. in primul rand e mai scurt ca distannta intre axe cu 22mm decat gs-ul. din cauza distributiei maselor, aderenta pe fata era precara, cu doua persoane si bagaje, prin munti la deal erai mereu cu roata fata pe sus. chiar si pe teren plan, roata fata tindea sa patineze lateral in curbe. motoarele noi cu apa au fost montate mai in fata, problema a disparut. se spune ca bmw nu stie sa faca sei si parbrize. e adevarat. toate sunt foarte proaste, la unele modele extreme de proaste, nu se poate merge cu ele. la asta, parbrizul e bun, nu face turbulenta la varf, iar saua pare ok, cred ca se poate merge pe ea. au modificat atat consistenta cat si materialul de pe ea. alte anomalii nu am sesizat, ce e ok e ca au luat partea din fata de la gt1600, inclusive toate automatizarile, mosurile de condus...etc si le-au transplantat aici. noul gt1600 va avea un usor facelift la careen si tobe, nici nu stiu daca va merita. viteza cu care poti merge in siguranta cu o motocicleta nu tine numai de puterea motorului, eu cal mai repede mergeam cu un k1200gt, si in blana pe la 240 statea bat pe sosea. k1600 desi mai mare din orice punct de vedere parca incepea sa bataie la un moment dat. intre rt si gs, desi pe rt esti mai bine protejat, parca mai bine te tii de gs la viteza decat de rt. in orice caz imi amintesc de mai multe drumuri cu gs-ul, in blana cu 200 pe autostrazi la 40c decat cu rt-uri. cred totusi ca motocicleta de Romania ramane gs-ul. asta este: http://img661.imageshack.us/img661/8898/9HJ4Cr.jpg2 points
-
Daca nu ar mai cumpara nimeni masini noi tu nu ai mai avea cum sa cumperi masini SH. Recent am un prieten care a dat 22.000 de euro pe un e92 320i 2012 corect echipat doar ca avea 50.000 de km. Aratam cu degetul catre samsari dar pana la urma noi ca romani cu totii suntem niste samsari. O masina buna costa iar cine are bani si vrea sa schimbe modelul nu isi va mai bate capul cu toti meltenii care vin sa traga in jos la pret ca altceva mai bun nu au de facut, direct buy-back si la revedere. Si uite asa or sa ramana doar cazanele la vanzare iar cine le va lua, va ajunge la concluzia ca Bmw este o masina proasta. Sunt cateva exemple chiar si pe aici de useri care trageau melteneste la pret in jos gen: dai 8000 pe 320d e92...2 points
-
Sa fim seriosi, faza asta cu dezmembrarea nu e pentru oricine. Din gura e simplu, practic e destul de greu. Daca ar fi vorba de o masina cu foarte multe optiuni rare care au mare cautare, hai sa zicem ca ar putea sa le vanda ca sa iasa mai bine. Insa e un E46 prefacelift relativ banal. Si sa dezmembrezi o masina nu e chiar la indemana oricui. Mai ales ca ai nevoie de spatiu de depozitare, ceva pricepere sau sa platesti pe cineva sa demonteze pentru tine. Si asta inseamna ca poti sa pierzi luni de zile cu o masina d-asta ca sa scapi de ea. Eu in locul lui as demonta motorul si anexele importante pe care le poate vinde ulterior, iar caroseria impreuna cu interiorul si alte chestii fara valoare le-as vinde la dezmembrari pe o suma modica. Am vazut masina intacte care s-au vandut la dezmembrari pe 2000-3000 lei. Sau vanduta asa cum este. In fond, timpul este cel mai important lucru.2 points
-
Schimbarea de debitmetru se face numai cu original. Am incercat la fosta masina 2-3 pierburg si pana nu am pus bosch nu a mers ok2 points
-
Salutare colegi, A trecut ceva timp de cand, cu mare entuziasm, deschideam topicul și vĂŁ prezentam prima mea bavarezĂŁ. Ca majoritatea celor de pe aici, fiind pasionat, de cum am intrat ĂŽn posesia mașinii, subconștientul meu a ĂŽnceput sĂŁ lucreze la o listĂŁ de upgrade-uri de care am și menționat ĂŽn primul topic. Și cum niciodatĂŁ socoteala din târg nu e la fel ca cea de acasĂŁ, lucrurile nu au mers ĂŽn ritmul ĂŽn care mi-aș fi dorit ĂŽn ceea ce privește mașina. La puțin timp dupĂŁ ce am luat mașina, aripa protectoare și finanțatoare a familiei a ĂŽnceput sĂŁ se strânga și, ca orice tânar cu pretenții, a trebuit sĂŁ intru ĂŽn câmpul muncii. Atunci viața mea așa cum o știam eu ĂŽn ultimii ani (cea de student din provincie ĂŽn București :pirate: ) s-a terminat și a ĂŽnceput cea de ”cum sĂŁ-ți ĂŽmparți timpul ĂŽntre familie, iubitĂŁ, prieteni, job, master și sĂŁ-ți rĂŁmânĂŁ timp și pentru pasiunile tale„ A fost greuț la ĂŽnceput, cu adaptarea etc. - știți ce vreau sĂŁ spun...plus cĂŁ am un job care presupune și deplasĂŁri prin țarĂŁ, masterul prin care n-am vrut sĂŁ trec ca prin brânzĂŁ etc. așa cĂŁ mașina pentru o scurtĂŁ perioadĂŁ a rĂŁmas doar la nivelul de mijloc de transport - a primit motorinĂŁ, spĂŁlĂŁri, odorizante, ĂŽncĂŁ o revizie... și cam atât. ...dar n-am putut sĂŁ stau departe. SĂŁptĂŁmâna asta, uitându-mĂŁ pe olx mereu de curiozitate dupĂŁ jante, am dat peste un bĂŁiat din TM care vindea niște Style 194 M ĂŽncĂŁlțate cu 1800 Ron. Mi s-a pĂŁrut ok prețul și am zis cĂŁ nu stricĂŁ o ĂŽntrebare, mĂŁcar sĂŁ vĂŁd dacĂŁ sunt originale. Omul mi-a trimis poze cu fiecare ĂŽn parte, interior/exterior (da, sunt originale) și mi-a spus cĂŁ a dat gumele și cĂŁ vrea 1100 RON (da, 11 milioane :frantics: ) pe jante. Am simțit cĂŁ gata, e momentul, și i-am zis sĂŁ le punĂŁ la curier. Cam așa aratĂŁ. Ămi plac de mor. Simt din nou bucuria aia care te face sĂŁ mergi cu spatele când o parchezi, ca sĂŁ nu o pierzi din ochi. Evident cĂŁ aveam suspiciuni, chiar dacĂŁ omul mi-a spus ca sunt ok, puțin zgâriate, dar ok. Și ĂŽntr-adevĂŁr, au fost cinstite. DouĂŁ bucĂŁți puțin strâmbe, dar nimic foarte vizibil și zgârieturi de la borduri. Per total, 1100 jantele + 150 transport + 170 indreptat/echilibrat/montat = 1420 RON - eu zic cĂŁ am fost destul de norocos. BTW, jantele vechi sunt de vânzare, o sa aparĂŁ la Mica publicitate. Mai am niște chestii prin wishlist, dar nu o sĂŁ le menționez, cĂŁ nu știu ĂŽn ce mĂŁsurĂŁ și timp o sĂŁ le realizez. Azi ĂŽn schimb am programat-o la o curĂŁțare a tapițeriei. O sĂŁ revin cu niște poze când va fi gata. Numai bine, weekend și concedii plĂŁcute2 points
-
Daca vrei sa o schimbi ca vrei al model,ce faci?stai si n-o mai dai ca ceri pe ea 2-3 mii in plus fata de pretul pietei? Si uite asa o dai la pretul dictat de autovit.2 points
-
cer colegilor un ajutor in vederea achizitionarii unui bmw (de preferat seria 5) cu precizarea ca bugetul este de 11.000 eur. fost detinator de 320d e91 an 2006. multumesc !1 point
-
dar de ce nu ii recomanda nimeni sa nu foloseasca masina pana la revizie ? daca ai adus-o din Germania are sigur 5w301 point
-
nu e nici o afacere 335i LCI DKG la 30k euro asta e clar , este doar o masina interesanta si destul de rara in configuratia respectiva este chiar sensibil mai scump decat pe mobile.de1 point
-
1 point
-
Nu se vede bine in poza sau scurgeri de ulei la diferentialul spate? Misca de roti cand e masina ridicata, verifica totalitatea articulatiilor pentru ca mai contin si cauciuc, care imbatraneste in timp. Din cate pare e rugina la suprafata. Daca o cureti se ia. Cel putin asa se observa. E o masina destul de veche, e ceva normal sa gasesti piese ruginite. Acum depinde si de felul in care a fost masina ingrijita.1 point
-
1 point
-
da, am studiat fenomenul cu acreala, nu e de la basinile posesorilor ci de la ale neposesorilor. chiar de curiozitate m-am uitat, aia care au moto bmw sunt deschisi la orice alta marca sau alternativa, nu vorbesc de rau marci japoneze, italiene...etc. aia in schimb care nu au bmw sunt f frustrati si injura bmw absolut gratuit. in definitiv, oricine poate prefera orice, problema e ca aia care isi permit bmw isi permit orice altceva si de aceea sunt deschisi si relaxati, reciproca insa nu e valabila. am mers pe toate japonezele nu ai ce compara.1 point
-
1 point
-
O parte din bunatati http://114.imagebam.com/download/oZ45d46D3DWgjaPAtXezTA/42433/424322857/IMG_2772.JPG1 point
-
O masina noua din clasa acesteia se duce undeva in 60.000 Spre surprinderea noastra exista si oameni care cumpara masini de noi. Acelea nu se mai devalorizeaza? Daca nimeni nu cumpara masini scumpe, cei care vor masini ieftine de unde le cumpara? Acum depinde de pretentiile si bugetul fiecaruia. Daca aveam posibilitatea financiara sa cumpar masina de noua nici nu mai stateam pe ganduri. Masinile sunt facute sa fie schimbate. Nu rezista o viata si se devalorizeaza. Pare cam exagerat exemplul, dar au ajuns ca o pereche de pantofi.1 point
-
in 5 ani o pierdere de 20.000 mi se pare chiar rezon. Asta ca sa nu zic ca e posibil sa fie mult mai mica pierderea. Doavada ca un e46 coupe inca se mentine foarte sus la pret.1 point
-
1 point
-
Du iu spic inglish? E senzorul de presiune in rampa!1 point
-
1 point
-
Nu uleiul e de vina. Masina ta are o problema de mananca asa mult ulei. Eu bag 5w30 de cand ma stiu si completez maxim un litru la 12000 km. Tu ai bagat un 5w40 mai gros, si a mancat mai putin. Frectie la piciorul de lemn.1 point
-
Nici eu nu am stiut pana am cumparat-o pe a mea S167AAbgasnorm EU4EU4 exhaust emissions standard Daca apare codul pe V.I.N. este sigur euro41 point
-
nu stiu ce tot ii dati cu presiunea ai amr ein sintalatie.. daca e prea mare, compresorul pru si simplu nu mai porneste si gata.. dar nu e ceva de genul ca daca ai 2.5 bari in loc de 1.5 nu mai urci dealul1 point
-
Oare ce vroia eul liric al topicului sa exprime ? :pinch:1 point
-
Mersi Bala. Vad ca s-au intamplat multe intr-o noapte. Cum spuneam, masina am cumparat-o de la un nene, oarecum cunoscut, samasar ce cara masini din RO in DE. Concret, am factura pe ea de 9000 lei, eliberata pe numele samsarului, apoi contract de vanzare de la el spre mine. Pretul platit de mine a fost de 5200 euro + 300 euro cand da fiscalul. Acum ca am anuntul original, desi e extrem de dubios pretul trecut acolo(aparent de pe acel site poti cumpara relaxat X6 cu 4500), ma intriga faza cu KM. Drept va spun, chiar daca avea pe ceasuri 270000 eu tot o luam. Ideea e ca nu ii arata absolut deloc, adica mentinuta si intretinuta corect. Concret, banuiesc ca samasarul a primit masina bonus in alta afacere ceva mai mare, sau probabil a platit 2000 euro pe ea cat e pe factura. Mai departe, doar a spalat-o superficial si a vandut-o. Profit samsar, minim 3200 euro sau maxim 5200(pana acum ca nu cred sa mai vada cei 300 coco dupa ce ii dau cu km in cap) Nu am schimbat filtre noapte, doar am curatat admisia pentru asa zisele probleme la motor, asta s-a intamplat oarecum pe seara. Cum spuneam, avea probleme in partea de turatii joase. Cum situatia a fost remediata iar uleiul si filtrele nu erau o maxima prioritate, am amanat. Cat despre bujii, am un set de Dacia. Am ezitat sa le pun. Masina nu ma multumeste. Ca idee, ma bate gandul spre vanzare, insa daca nu se vinde, asta e, pot merge cu ea. Daca ma deranjeaza taxa - inmatriculare pe BG sau o platesc in RO, daca ma deranjeaza consumul, instalatie GPL, apoi ma descurc eu cu eventualele reparatii. Nu am spus ca are KM reali 100%. Am spus ca par reali. Daca voiam sa vand masina pe acest forum, sau incercam sa pacalesc pe cineva, mai aminteam ca suspectez faptul ca masina consuma ulei? E un topic de prezentare. Punct. Accept comentariile rautacioase dar si pe cele constructive. Cat despre colegul @Bazare, suntem prieteni. Fara a vrea sa fie considerata reclama, va zic ca are cele mai bune solutii in acest domeniu.1 point
-
Felicitari din nou pentru achizitie.Sfatul meu este sa nu mai citesti toate tampenile scrise de colegi. Asteptam cu interes urmatoarele reparatii / modificari facute la masina.1 point
-
Eu te sfatuiesc sa nu te uiti la ce scriu astia pe aici ca majoritatea vorbesc din filme sau sunt frustrati ca si-au luat teapa de la un samsar cand si-au cumparat masini. Tu posteaza ce cumperi, eu unul vad partea buna. Mai vad un pret , mai vad ceva probleme la diverse modele. Pentru mine este un plus sa iti citesc topicurile. Bafta la revanzare, masina nu este rea din ce vad eu in poze.1 point
-
Bafta la vanzare. Totusi la cum arata pielea aia nu poti spune "stare foarte buna"....nici de departe.1 point
-
gazele de carter le trage dupa filtru de aer si debitmetru si ajung in turbina pe care apoi le baga prin intercooler si ajung in galeria de admisie.eu am facut o proba cu furtunasul ala de la gaze scos si tot a venit ulei pe el.deci nu are cum sa urce uleiul din turbina catre filtru de aer.1 point
-
Pedalele + covorasele : PS: Am montat si fulie Corteco noua + surub fulie OE. http://113.imagebam.com/download/qvWzbOGfKGQlECXwQuNBHg/42314/423130661/IMG_2754%20-%20Copy.JPG1 point
-
1 point
-
masina a primit o curatare la motor,dupa ce s-a umblat cu spor pe acolo a mai primit folie spate,un nou kit angel eyes,s-a trecut la semnale stoc asteptant us-style se va rezolva curand pentru ca din soft nu a mers,am revopsit etrierii,am mai activat din soft ,blocarea usilor automat dupa 12km/h,buzzerul de la alarma si inca cateva nimicuri care nu-mi vin in minte..s-au montat alte proeiectoare second dar oem urmeaza sa fie montat blocul de lumini cu buton pentru proiectoare + toata instalatia de la proiectoare facuta de la 0 probabil si xenon in proiectoare (ma gandeam sa pun xenon dar cu bec de 4300) inele ceasuri us-style narile sunt la colantat negru mat usor usor sper sa ajunga asa cum mi-o imaginez1 point
-
Interior piele fara încălzire , sistem audio basic s.a.m.d Esti pe arĂŁtura rĂŁu de tot , debitezi doar timpenii. Free Upp Stres1 point
-
Am 3 dieseluri in familie,la toate fac shimbul cind zice in bord sau la un an,care vine mai repede ,ulei BMW,toate 3 halesc aprox 1l intre schimburi deci 1l/20.000km.Nu probleme turbine ,nimic.Regimul de mers normal(tare faza daca stai la 2000rpm de ce ti-ai luat bmw,530DA ul are 140km/h la 2000 rpm)eu zic de ce iti iei diesel daca vrei sa stai numa la 4000rpm in sus..1 point
-
Nu vrei sa ti-o dea cu 800? Prea mult tupeu aveti unii...1 point
-
1 point
-
Ti-am si tras cu ochiul si tot nu ai gustat gluma. Sa fii sanatos si sa o vinzi cu 15.000.1 point
-
1 point
-
de ce nu repari barile? nu o sa iei niciodata banii aia, ca arata neingrijita cu barile crepate1 point
-
La VAG-uri apare in cartea masinii treaba cu 1litru/1000km. Pur si simplu este o geseala de traducere sau ,,undeva este o greseala''. Nu exista motor,indiferent de fabricantul auto care daca iti consuma 1l/1000 km sa fie ok si sa nu aiba alte probleme. La masinile de generatie mai noua (E4 sau DPF) la astfel de consum in maxim 4-5 luni,se duce draq catalizatorul sau DPF-ul). Ca exemplu concludent:ai un G5 cu motor de 1.4 si faci in Germania 1000km in conditii de autostrada si in anumite locuri fara limita de viteza (deci conditii de exploatare maxima),e corect ca la un drum de 2000km sa pui 2 litri de ulei in motor? Pai faci schimbul la luna.1 point
-
Nu m-am enervat - doar ca, sincer, s-au tzesut asa niste povesti - nu-mi iau d-aia ca ii cade turbina, nu diesel ca face ca tractoru' etc - parerea mea este ca fiecare tip de masina are personalitatea ei, problemele ei si avantajele ei - in ce priveste 320d - e o masina super - am 3 pentru ca una am adus-o recent spre vanzare - daca nu credeam in modelul asta poate aduceam un 318i :) erau linistit mai ieftine dar si mai putin cautate... Celelalte 2 - una e masina mea de zi cu zi si una a sotiei. Bafta!1 point
-
Bogdanel, lasa pachetul M si chestii din astea, alea sunt pentru motorizari adevarate, mergi pe un 320d si nu o sa iti para rau, inca esti la inceput si cu 320d inceputul o sa fie bun, acum zici ca nu faci decat 20k de km pe an, daca ai sa ai benzina ai sa faci mai putin ai sa vezi, daca ai sa ai diesel vei face mai multi km, poate mult mai multi, un motor pe benzina suna mai frumos si atat, dieselul este si el destul de rafinat, nu e motor de tractor stai linistit, unde tu urci o panta cu o singura treapta de viteza cel cu benzina mesteca de zor in cutie cu facaletul, adica schimbatorul ca sa urce aceeasi panta... Mai ai o varianta, vezi cum faci sa conduci una diesel si alta cu benzina, care-ti place aia s-o iei :blink: dar eu iti zic sa iti iei diesel, ti-o spune unul care in ultimii 8 ani a condus benzinar de 150 de cai si 2000cmc si nu zic, suna frumos motorul ala la 7000 de ture dar dieselul e mai discret si te duce mai repede catre viteze ridicate....1 point
-
320d - categoric - este o motorizare foarte reusita pe 2003-2004 - merita - ai 150 cai si daca prinzi si o cutie in 6 trepte e super tare - eu am 3 masini: doua touringuri din 2003 si o limo din 2004 toate 320d, toate in 6 trepte - super satisfacut de putere, viteza si consum! Nu pleca cu idei preconcepute - dieselul zilelor noastre este mult mai elaborat si evoluat decat benzina...Bafta!1 point
-
Lasati mai..nu mai jigniti omul.Pana sa ajunga cazan a fost un BMW fain..dar..fost-ai lele si te-ai dus.Daca ar lasa sentimentalismele si ar judeca rational(cost versus siguranta) ar dezmembra-o si ar lua mai mult pe bucati.Mai sunt cazane circulante care au nevoie de pieseeee.Si isi ia baiatul una mai buna.Mai ales ca are si 2000 euro stransi. Hai cu 3000 sa zicem iti iei ceva mai bun. Sunt si unii care cred in ,,masina ghinionista,, daca faci accident cu ea sau iti face figuri,trebuie instrainata.Asta au simtit-o pe pielea lor multi care au luat sau reparat masini accidentate.Va fi mereu o masina cu probleme,nu numai in trafic,ci si la RAR etc...0 points
-
0 points
-
0 points
-
Da. Si dupa 5 ani o vinzi cu 10 mii. O depreciere de 4 mii pe an.. e frumoasa foc , km putini , insa eu nu cred ca o sa o vinda repede. Se cauta motoare mici cu taxe si consumuri mici. Si la preturi mici. Asta e realitatea din pacate.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00