Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/27/15 in all areas
-
VIN-ul in privat? Zici ca e cnp:)))) esti dubas cu fazele astea. Oricum, daca va da cineva 9500 pe masina asta..tre' sa fie ceva fraier. Bafta!7 points
-
Cred ca nu exista masina pusa la vanzare la care sa se posteze numai pe langa subiect si sa se faca terci topicul omului. Vine Gigel care e certat cu limba romana si nici macar nu e interesat de masina si te pomenesti cu tot felul de aberatii. De ce o vinzi, dar cum adica " te-ai saturat de ea", ba ca de ce e prea scumpa ca la banii astia iei seria 7, ba daca e prea ieftina e suspect si dubios. Ah daca e vorba de topicul cuiva cunoscut, atunci vezi numai " superba masina" , "pacat ca o vinzi", etc. Omul cere cat vrea pe masina, nu e treaba nimanui de ce o vinde si nici nu vad de ce atatea intrebari daca nu exista interes direct pt masina.7 points
-
4 points
-
nu fi ghiolban, ai o masina din 2005, careia eviti sa ii spui si anul, eviti sa ii pui vinul, si ceri un pret exagerat, dupa ce o cumperi cu 2 mii mai ieftin. nu visez la masina ta si nu mi-o permit, stai linistit.3 points
-
3 points
-
Daca facea consumul la fiecare alimentare, media recalculata la 10.000 de km (folosind consumurile de la fiecare alimetare) ramanea fix aceeasi, 'tu-i mama ei de matematica. Iar eu nu vad ce e asa greu de crezut un consum mixt de 6.3%...3 points
-
e normal, consumul urban dat in carte, si nu numai la bmw , si la alte marci e obtinut intr-un orasel de pe luna, unde gravitatia e mai mica si nici cine stie ce frecare cu aerul nu prea e.. noi astia, nefericitii care mergem pe pamnt, consumam mai mult. ala extraurba se poate obtine, daca mergi cu 90 km/h, maxim, fara bagaje si fara clima, becuri aprinse etc.. dar banuiec ca rar mergi asa..2 points
-
2 points
-
2 points
-
M-ai convins. Azi o pun si eu pe a pe a mea cu 10.000. Daca obtin 9500 o dau fara ezitare. Chiar sunt curios daca gasesc prostu' care sa arunce cu banii. Si imi iau lci. Pentru 2-3k in plus merita. Revin cu anuntul si va tin la curent. Ps: cand eu spuneam atunci cand cautam masina ca multi le supraevalueaza si se cere pe o masina de 10 ani mult mai mult decat merita, chiar daca e in stare buna spre foarte buna, nu m-ati crezut. Ca intrebare: tu cum ai gasit-o atat de ieftin daca masina merita acum 10.500 si nu are nicio modificare la ea fata de acum 3 luni de cand ai cumparat-o? Ala care ti-a candut-o si-a luat teapa? Tu de ce nu ai dat 10.500 pe ea atunci daca masina merita si ai dat 7700? Cum evaluezi tu masina asta fata de vanzatorul anterior? De ce el a dat-o cu 7700 si tu vrei sa o dai cu 10.500? Doar ca i-ai platit taxa? Nu este aceeasi masina? Chiar mai veche cu 3 luni si cu putin mai mult uzaj in km fata de acum 3 luni? Asta e ideea, ca pretul nu este justificat, nu ca m-ar durea pe mine unde de cat ceri tu. Daca bagai bani in ea si ziceai ca ai luat-o troaca la 7700 si ai adus-o tu pe linia de plutire da, nu aveam nimic cu tine ca ceri atat, dar cand tu nu i-ai facut absolut nimic, doar un schimb de ulei si cateva spalari ca apoi sa cresti pretul cu 3000 eur in 3 luni mi se pare absurd.2 points
-
De vinzare E46 320Cd,150 cp,euro 4,153 Co2,din 2004 ,taxa de timbru=445 euro Numere de export valabine pina in 28 august 2015 apoi se pot scoate 3 rinduri de numere rosii Nerulata in tara ,import Italia,kilometrii reali ,149k,se pot dovedi cu carte/istoric service complet precum si cu masina in sine Optiuni :FULL fara Piele )) ,glumesc, se poate vedea si in poze,volan sport multifunctional,Bord Computer,pilot automat, CD player cu functia mode +magazie de CD,cotiera ,trimuri de aluminiu +ce vine standard la acest model,DSC,proiectoare,geamuri electrice,etc Defecte :Optice:vopseaua prezinta mici probleme inerente virstei(nu se pot vedea in poze)+a avut parte de un polish de amator(au ramas holograme) la interior putin dezlipita tapiteria pe usi de la caldura Tehnic:pe diagnoza apare eroare la bujii In rest masina merge foarte bine, nu bate nu troncane,nu da cu fum, trage din orice turatie,accept orice test,orice defect gasit in afara de cele mentionate scad contravaloarea (dar nu o sa fie cazul:) ) Pret 5450 euro negociabil numai dupa vederea masinii(masina este si pe alte siteuri dar la alt pret) tel:0733 014 212 http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1722.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1704.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1706.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1708.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1711.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1715.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1713.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1716.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1709.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1718.jpg1 point
-
5x120 - 8J x 17 - ET 34 - toate 4 la fel Pret 895 RON (pe olx le-am pus cu 995, dar intre forumisti discutam altfel) Se potrivesc perfect pe Seria 3, Seria 1, sigur si pe alte Serii, dar va trebui sa verificati daca e compatibil ET-ul. Au valve noi Jantele au fost cumparate de noi de fostul proprietar al masinii mele si le-am primit odata cu ea (un E90 320d - ultima poza). Nu sunt noi, nici perfecte - au julituri pe margini, si lacul exfoliat prin unele locuri sau infiltratii de la spuma din spalatorii (se poate vedea in poze) - dar sunt niste jante cinstite : nu sunt strambe, sparte, fisurate sau sudate. Un alt minus ar fi un capacel lipsa. Eu am avut montate gume Runflat pe ele si 3 dintre ele au fost putin strambe de la drumurile Bucurestiului, dar acum 2 saptamani au fost indreptate la Top Wheels Auto. Le pregatisem de plecat in concediu, dar am gasit niste Style 194M la un pret foarte bun si le-am luat - asta fiind motivul pt care le vand (puteti vedea la aria Masina mea) Bonus, incluse in pret, ofer: Set 4 x prezoane antifurt + cheie Set 20 prezoane pentru montat Inele de centrare pentru BMW Practic, le puneti niste gume si sunt gata de invartit. Se pot vedea in zona Drumul Sarii, Sector 6, dar le pot trimite si prin curier. Tel: (0720)540801 - Andrei E-mail: andrei91uta@gmail.com Sunt deschis la negocieri, vreau sa imi eliberez balconul de ele si sa imi recuperez din banii pe care i-am dat pe noile jante. Cer si ofer seriozitate. Poze: Defecte: Cum vin pe E901 point
-
Stii de ce? Pentru ca nu este moral ceea ce face. Pentru a-i ajuta pe altii sa deschida ochii. Au facut foarte bine ceea ce au facut.1 point
-
Daca intrati pe profilul lor , la posturi va speriati , nu doar pe topicul de vanzari , pe toate domeniile comenteaza aiurea , nu vreau sa ma gandesc daca cele 900 de postari sunt de genul asta )1 point
-
Cred ca e Iulia Hașdeu, fiica lui Bogdan Petriceicu Hașdeu , care incearca sa iti comunice ceva. Du-te la orice service si zi-le ca ai probleme cu BPH-ul.1 point
-
1 point
-
salut! pentru montare pilot automat, motor m43, sunt necesare urmatoarele componente> -modul pilot-se monteaza sub modulul comfort -motorasi; de actionare al clapetei -clapeta acceleratie, cu suporti pentru cele doua cabluri! -switch ambreiaj, cu mufa -pini originali care se vor introduce in mufa verde(pin 8,9, 10) volan si in bord la mufa alba, pinu 5 -si volanul, binainteles! -spira volan, la unele modele merge si cea originala! -cablajul intreg, daca se poate! -banda pentru matisare daca pilotul este luat de pe o masina automata, va lipsi switch-ul pentru ambreiaj,se poate monta si fara acesta dar nu se va mai decupla pilotul la apasarea ambreiajului! nu necesita activare! pentru cine doreste detalii 07323215821 point
-
1 point
-
Canalele de ventilatie sunt lipte de bord(coaja bordului). Acestea se demonteaza odata cu bordul(asta in cazul in care vrei sa dai bordul jos). Daca nu....poti incerca sa le "cauti" cu un magnet bagat pe una din gurile de ventilatie(centru/laterale),dar acestea trebuie demontate in prealabil. Dar parerea mea este ca nu o sa mai gasesti suruburile pe canalele de ventilatie....acestea fiind deja in aeroterna, la racitor(cazute).1 point
-
1 point
-
1 point
-
cum ma sa nu mergi cu masina ca e uleiul la minim, pai ma pis pe ea o arunc in rau. ce doamne iarta-ma, e centrala nucleara ? pui niste ulei in ea si gata, nu are nimic. Sau mergi cu ea asa pana se aprinde becul.1 point
-
Isi revine ... cel putin la mine la e60 am restat dupa schimb, arata 60/60, iar acum arata 80 fat cu 70 spate, si-am facut vreo 15000 cu masina.1 point
-
Au venit si grilele fata, si sa vezi surpiza, sunt vopsite in culorule de M, dupa ce le-am specificat clar ca le vreau simple, in fine iau un spray negru lucios si le fac normale. Poze dupa o mica baita cu Meguiars Ultimate Wash & Wax : http://s6.postimg.org/skawmhpzh/DSC_0262.jpg http://s6.postimg.org/dcux24y4t/DSC_0263.jpg http://s6.postimg.org/cxo8mv1l9/DSC_0269.jpg http://s6.postimg.org/a4v12u18t/DSC_0278.jpg http://s6.postimg.org/3sfvszy6l/DSC_0297.jpg1 point
-
Inca o zi petrecuta in service (mai exact 5 ore ),huh :sweat: au curs apele pe mine azi ...Per total a meritat petru a mentine masina in conditie optima. Schimbat urmatoarele. Ulei Motul 5w40 8100 x-cess Filtru ulei man,filtrul era foarte murdar si tare ca piatra (cred ca era acolo de cel putin 2 schimburi de ulei). Garnitura de etansare a corpului filtrului de ulei. Curea accesorii. Termostat Febi(cu deschidere la 88 grade) Buson radiator Febi . Pompa de apa HEPU. Schimbat lichidul din traseul servo. Si cum nu puteam sa termin ziua prea glorios, cand am vrut sa plec din service la manevra de mers cu spatele aveam usa (soferului) deschisa si nu am observat ca era un stalp in lateralul masini(ocupat sa ma uit in oglinda retrovizoare)pe care l-am lovit cu coltul de sus al geamului ...in momentul impactului am rupt clemele culisante din interiorul usii.Asa ca am plecat cu panoplia in portbagaj iar geamul nu mai eu stiu cum l-am facut sa stea ridicat.Am dat comanda pe ebay pt piese (nu este costisitoare isprava ,dar am avut ceva nervi + socul ca nu am stiut pe moment ce pocneste). Atasez si cateva poze facute in service..1 point
-
dar de ce nu ii recomanda nimeni sa nu foloseasca masina pana la revizie ? daca ai adus-o din Germania are sigur 5w301 point
-
nu e nici o afacere 335i LCI DKG la 30k euro asta e clar , este doar o masina interesanta si destul de rara in configuratia respectiva este chiar sensibil mai scump decat pe mobile.de1 point
-
Si daca nu este normal ce defectiune este?Este o problema grava? Costurile remedierii sunt mari? Frana de mana merge bine,doar ca se aude acel zgomot un pic mai accentuat.1 point
-
Cel mai bine mergi aici: https://www.youtube.com/watch?v=1gYE5TyijxE&list=RD1gYE5TyijxE1 point
-
Masina noua (leasing) merita cand ai firma si decat sa dai banii la stat mai bine iti cumperi masina.Eu nu mai imi iau masina noua prea curand(dupa o experienta cu Octavia noua de 18 000 si vanduta dupa 5 ani cu 6000 si astia cu mare noroc,la o masina cu 100 000 km chiar nu merita).1 point
-
Pai se pare ca unii ar da, cand vine vorba de teorie. In practica, daca unul din colegii de mai sus ar avea 30 k, nu as fi asa convins ca ar da atatia bani pe un e9x de 4 ani vechime. Vad ca sunt luat la misto, insa sa nu uitam faptul ca cei care cumpara masini noi sunt 95% din tarile civilizate unde sunt venituri pe masura si dobanzi infime, ex Germania, piata cea mai mare. In Ro unii ca noi cei care cumparam masini sh avem alta mentalitate si poate unii dintre noi alte prioritati. Eu ma amuz cand citesc " 20 k euro nu e o depreciere mare in 5 ani"", in tara in care 90% dintre posesorii de marci premium se calicesc sa faca o intretinere si o servisare cu piese oem de ex. Cate dintre masinile de pe forumurile monomarca, ale asa zisilor pasionati, nu sunt decat niste cazane sinistre spoite pe afara si cu piese imaginare schimbate? Hai sa fim seriosi, ca sunt foarte putini cei care baga bani in masini ca sa le mentina in stare tehnica aproape perfecta. O spun din perspectiva omului care stie ce inseamna marca premium si ca totusi te costa sa o tii ca la carte. Eu unul nu mai cumpar masini noi, pt ca am alte prioritati si desi imi permit, consider ca deprecierea este enorma. Si cu cat masina a costat mai mult de noua, cu atat deprecierea este mai mare. Mai ales in primii 4-5 ani.1 point
-
O parte din bunatati http://114.imagebam.com/download/oZ45d46D3DWgjaPAtXezTA/42433/424322857/IMG_2772.JPG1 point
-
Crede-ma ca si a mea este tot cu actuator electric iar cand s-a stricat electrovalva aia de sub egr numai tragea deloc si imi dadea in nas...pana la 2500 cand intra turbo...1 point
-
1 point
-
verifica electrovalva de sub egr... normal pe la 2000 ar trebuie sa intre...1 point
-
US Style sidelights on http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/24/193e222481b72ca574528e31211239eb.jpg1 point
-
Nu ai inteles pana acum. Las-o dreaq asa si o repari dupa ce se rupe.1 point
-
Cine are o masina intretinuta nu o vinde la pretul rablelor de pe net. Pentru a vinde o masina buna ieftin, trebuie sa ai un motiv bine stabilit.1 point
-
Las-o asa boss, mergi cu ea asa ca n-are ce sa se intample, nu-i baga in seama pe colegii de forum. ))1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sincer, pretul e putin maricel, dar daca el vrea sa o dea cu atat e problema lui. Toata lumea s-a atacat cam repede, inclusiv vanzatorul. Fiecare si-a prezentat opinia, una obiectiva, nu a aruncat cu pietre. Si eu consider ca la banii aia mai pui 1000e si iti iei LCI decent din afara. Si nu e vb doar de LCI, ci de faptul ca este cu 5-6 ani mai noua ( asta inseamna ca 5-6 ani nu a fost rulata, deci uzura e mai mica - se presupune ca iti alegi una care nu e barca ) Bafta la vanzare !1 point
-
http://olx.ro/oferta/bmw-320d-m-ID4bUSC.html#f3c49b17ca Serios acum...10000 pe un seria 3 de 10 ani? N-am nimic impotriva sa fii samsar, bravo tie..da samsarii macar au preturi bune.1 point
-
Si nu te-am ajutat tot timpul? te-am ajutat pt ca suntem colegi de forum, iar daca ai nevoie te ajut in continuare, asta inseamna sa fim colegi. Mai sus ti-am spus doar parerea mea legata de vanzarea masinii, oricum pe mine nu ma afecteaza cu nimic. Daca reusesti sa o dai la banii aia, cu atat mai bine pt tine, dar eu imi mentin in continuare parerea.1 point
-
Putin imi pasa daca ai facut sau nu bani de F10, trebuia sa citesti printre randuri, nu ma intereseaza statutul tau. Ideea era ca toata treaba e putin batatoare la ochi. Ori are vicii ascunse, ori faci bisnita/samsareala (aduci cu un pret si vinzi mai scump) iar treaba cu F10-le e doar asa de aparente, ori daca chiar vei trece la F10, ce vrei tu sa faci tot bisnita se numeste (sa iesi pe plus cu 2500e dupa ce ai folosit masina 3 luni ). PS: Eu inchei aici, mi-am spus parerea. Bafta!1 point
-
Cel mai mare om ai fi tu daca nu ai privi cu resentimente cele scrise si ti-ai insusi niste lucruri sanatoase. Ca un umil ma gandesc (cu strangere de inima, caci mi-e tare draga) cand voi vinde masinuta peste un an, doi, sa obtin un 11.000 sau 10.000, nicidecum profit. Ceri cat doresti si vei primi cat vrea! Desi zici ca e un fier bun, in care ai mai si investit, esti dezamagit, asta este adevarul, altfel nu ai putea sa renunti atat de repede. Nu poate sa dispara vraja unei masini noi, pentru tine, atat de repede si sa iti doresti o alta. Nici nu apuci sa te bucuri de ea, nici vorba sa te plictisesti in cateva luni! E ceva la mijloc si nu spui!!! Orice ai zice, cititorii sunt foarte reticenti si pe buna dreptate (in lumina unor argumente de genul celor mai sus expuse). Pune-te in locul lor!1 point
-
Cine ar citi, ar zice ca o vinde un om corect si ii va aprecia sinceritatea oferindu-i 6000.1 point
-
Eu sunt de parere ca o masina intretinuta si cu istoric real,isi va gasi un cumparator care sa plateasca in plus pentru acest lucru.Oricum ma refeream strict la revizia de ulei !1 point
-
si a MAI coborat masina...multumesc frumos...mi ai fost de mare ajutor...sunt colegi intre ghilimele,pe forumul asta care se plictisesc probabil...ma gandesc ca,daca mi postam poze cu masina constant si MAI aratam tuturor ce suruburi si piese am mai schimbat pe la masina,in stil farcebook,multi ar fii sarit cu laude de genul,frumoasa masina,like uri in limbajul fb...te deranjeaza ca am prescurtat farcebook,sau intelegi ce am vrut sa scriu,stimate domn?no coment...rog un moderator sa inchida acest post...in loc de un ajutor real sau o sugestie utila,multi sunt luati in ras si credeti ma,sunt multi care nu stiu sa scrie corect romaneste...stima tuturor..1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00