Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/28/15 in all areas
-
Copilas,e forum, comentam ce vrem si cat vrem, este autovit ca alternativa, oricum aici n-o vei da dupa ce stiu toti ca ai luat-o cu 7700 ))3 points
-
Cred ca nu exista masina pusa la vanzare la care sa se posteze numai pe langa subiect si sa se faca terci topicul omului. Vine Gigel care e certat cu limba romana si nici macar nu e interesat de masina si te pomenesti cu tot felul de aberatii. De ce o vinzi, dar cum adica " te-ai saturat de ea", ba ca de ce e prea scumpa ca la banii astia iei seria 7, ba daca e prea ieftina e suspect si dubios. Ah daca e vorba de topicul cuiva cunoscut, atunci vezi numai " superba masina" , "pacat ca o vinzi", etc. Omul cere cat vrea pe masina, nu e treaba nimanui de ce o vinde si nici nu vad de ce atatea intrebari daca nu exista interes direct pt masina.3 points
-
De vinzare E46 320Cd,150 cp,euro 4,153 Co2,din 2004 ,taxa de timbru=445 euro Numere de export valabine pina in 28 august 2015 apoi se pot scoate 3 rinduri de numere rosii Nerulata in tara ,import Italia,kilometrii reali ,149k,se pot dovedi cu carte/istoric service complet precum si cu masina in sine Optiuni :FULL fara Piele )) ,glumesc, se poate vedea si in poze,volan sport multifunctional,Bord Computer,pilot automat, CD player cu functia mode +magazie de CD,cotiera ,trimuri de aluminiu +ce vine standard la acest model,DSC,proiectoare,geamuri electrice,etc Defecte :Optice:vopseaua prezinta mici probleme inerente virstei(nu se pot vedea in poze)+a avut parte de un polish de amator(au ramas holograme) la interior putin dezlipita tapiteria pe usi de la caldura Tehnic:pe diagnoza apare eroare la bujii In rest masina merge foarte bine, nu bate nu troncane,nu da cu fum, trage din orice turatie,accept orice test,orice defect gasit in afara de cele mentionate scad contravaloarea (dar nu o sa fie cazul:) ) Pret 5450 euro negociabil numai dupa vederea masinii(masina este si pe alte siteuri dar la alt pret) tel:0733 014 212 http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1722.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1704.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1706.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1708.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1711.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1715.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1713.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1716.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1709.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1718.jpg2 points
-
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GeCj3.html#7ec9b1655f cel mai ieftin seria 5 din 2011 http://autovit.ro/anunt/mercedes-benz-e-classe-e-ID7GeBJN.html#79807f3a42 cel mai ieftin e-klasse din 2011 http://autovit.ro/anunt/audi-a6-ID7GeLlB.html#03a4b5bdad cel mai eftin a6 din 2011 adevarul e ca bmw-ul e SUSPECT de ieftin fata de cele doua marci!!!!!2 points
-
Jaluzelele alea sunt in fata ventilatorului? Atunci sunt pentru a limita racirea cand nu e nevoie; se incalzeste mai repede motorul.. Cred ca ventilatorul e alimentat cand e nevoie de racire fortata (trafic prin oras, vara..) deci tensiune in mufa aceea cand temperatura depaseste un prag, probabil 95 grade..2 points
-
Pot fi n variante. Cel care zicea de Iulia Hasdeu a facut o ironie destul de potrivita. Cum vrei sa ghiceasca cineva ce ai tu la masina? Mergi la un service si fa o constatare. Sau, ma rog, poti da un acatist la biserica, poate se rezolva asa.2 points
-
Style 242 nu se potrivesc pe e39, sunt jante de e60 care au diametru gaurii de centrare diferit. Daca vrei jante pe 16 trebuie sa te orientezi spre altceva, gen style 50.2 points
-
2 points
-
Imi cer scuze, am fost plecat si nu am mai avut timp sa postez aici. 1. Am scris ca masina este model 2009 (si am precizat si data fabricatiei) si NU ca e fabricata in 2009. Am scris acest fapt pentru ca eu asa stiu, ca modele care se fac in a doua jumatate a unui an sunt "market-ate" ca modele de anul viitor, tocmai pentru ca se mai fac schimbari si pentru a le putea deosebi de acelasi model fabricat in prima jumatate a anului respectiv. Concret, in cazul meu: in a doua jumatate a anului 2008 au aparut modelele 2009, care printre altele au: motoare N47 Euro 5, controller iDrive cu butoane shortcut, etc. 2. Ceea ce am mentionat mai sus are rolul de a evidentia si faptul ca masina e Euro 5, multi crezand (chiar si eu inainte de momentul cumpararii) ca toate e60 din 2008 cu N47 sunt Euro 4. 3. Eu cred intr-un dialog civilizat si constructiv, insa acesta nu poate fi purtat cu anagramati. Nu in ultimul rand, vreau sa le multumesc celor care au exprimat opinii la obiect si pertinente.2 points
-
Cred ca e Iulia Hașdeu, fiica lui Bogdan Petriceicu Hașdeu , care incearca sa iti comunice ceva. Du-te la orice service si zi-le ca ai probleme cu BPH-ul.2 points
-
VIN-ul in privat? Zici ca e cnp:)))) esti dubas cu fazele astea. Oricum, daca va da cineva 9500 pe masina asta..tre' sa fie ceva fraier. Bafta!2 points
-
Am impresia ca esti un pic dobitoc. Hai sa iti explic ca la gradinita. EU caut sa CUMPAR un bmw e90 fl sau non fl ingrijit si dotat, asa cum pretinzi ca e al tau. Oook.. acum pe mine ma roade curiozitatea si sunt sceptic din fire..asa ca ma uit pe profilul tau si vad ca acum 2 luni cautai din greu un e90..si erai ffff bucuros ca l-ai gasit pe asta. buun..din felul in care ai scris/te bucurai..eu am inteles ca masina ai cumparat-o pt tine, nu pt revanzare. daca o luai pt revanzare..nu erai dobitoc sa o postezi pe forum bmw si sa mai si spui cu ce pret ai luat-o. De altfel cred ca un samsar nici nu o inmatricula pt ca majoritatea vor sa fie primii proprietari in carte. (Daca este samsar esti cel mai praf din cate am intalnit). Acum ce se intampla in mintea mea si a oricarui cumparator ? apare intrebarea.. "dar daca a cautat atata timp masina, dc o vinde dupa o luna?" , de unde apar 2 concluzii : 1 - s-a intamplat ceva in viata ta ( doamne fereste) si ne nevoie urgenta de bani ( caz in care , sa fim seriosi, nu erai asa arogant si suficient de prost sa o pui si mai scump decat ai luat-o) ; 2 - ti-ai luat o mare teapa cu ea si nu vrei sa ne spui..si ca sa incerci o smecherie ai zis sa cresti si pretul..poate, poate. P.ss cred ca ti-ai cam pierdut orice sansa sa vinzi masina pe forumul asta cu posturi de genul celui de mai sus. ; p.s.2 daca nu ai nimic de ascuns dc nu postezi vin-ul? ai impresia ca o sa-ti fure cineva masina daca il faci public ?2 points
-
un mic review despre rt-ul nou racit cu apa. in primul rand, pt cine nu stie - boxerele bmw erau racite pana de curand cu aer si ulei. solutia dateaza de foarte multi ani si s-a dovedit fiabila. cu toate acestea, era inerent ca in oras pe caldura, in alte momente de chin, motorul sa se supraincalzeasca. nu am auzit de uzuri premature, insa ceea ce se intampla era ca de la schimb la schimb, boxerele consumau ulei. exista un model pentru politie (P), care avea un electroventilator pe radiatorul de ulei. noile motoare introduse de cca 3 ani cred, sunt racite si cu apa, pe langa multe alte imbunatatiri. de unde avansul la motociclete in favoarea bmw fata de celelalte marci era estimez de cca 10 ani, cred ca acum a crescut la 20. ma refere la tourere mari, clase comparabile. strict despre noul rt: rt-ul vechi in toate variantele era cam plin de bube in cap. in primul rand e mai scurt ca distannta intre axe cu 22mm decat gs-ul. din cauza distributiei maselor, aderenta pe fata era precara, cu doua persoane si bagaje, prin munti la deal erai mereu cu roata fata pe sus. chiar si pe teren plan, roata fata tindea sa patineze lateral in curbe. motoarele noi cu apa au fost montate mai in fata, problema a disparut. se spune ca bmw nu stie sa faca sei si parbrize. e adevarat. toate sunt foarte proaste, la unele modele extreme de proaste, nu se poate merge cu ele. la asta, parbrizul e bun, nu face turbulenta la varf, iar saua pare ok, cred ca se poate merge pe ea. au modificat atat consistenta cat si materialul de pe ea. alte anomalii nu am sesizat, ce e ok e ca au luat partea din fata de la gt1600, inclusive toate automatizarile, mosurile de condus...etc si le-au transplantat aici. noul gt1600 va avea un usor facelift la careen si tobe, nici nu stiu daca va merita. viteza cu care poti merge in siguranta cu o motocicleta nu tine numai de puterea motorului, eu cal mai repede mergeam cu un k1200gt, si in blana pe la 240 statea bat pe sosea. k1600 desi mai mare din orice punct de vedere parca incepea sa bataie la un moment dat. intre rt si gs, desi pe rt esti mai bine protejat, parca mai bine te tii de gs la viteza decat de rt. in orice caz imi amintesc de mai multe drumuri cu gs-ul, in blana cu 200 pe autostrazi la 40c decat cu rt-uri. cred totusi ca motocicleta de Romania ramane gs-ul. asta este: http://img661.imageshack.us/img661/8898/9HJ4Cr.jpg1 point
-
problema nu e ca nu vezi tu, ci ca ii orbesti pe toti. sincer as ridica numerele direct pentru asa ceva, daca ar fi la RAR.1 point
-
ce legatura are windows ce si android cand el are NBT pe masina....alt sistem de operare (qnx), alte harti alta mancare de peste...1 point
-
A fost noroc pot sa spun,eu ma asteptam la 190 cum e normal,inginerul era unul sitirit de viata si nici nu a bagat mufa pe teava de esapament ci s-a dus pe net s-a uitat si cred ca 178 a vazut prima data si a zis ca ala e.Cand a venit l-am intrebat ce emisii co2 imi ies si el a zis ca mult 178 ca e automata.,imi venea sa-l pup ca am economisit 250 euro.1 point
-
1 point
-
Peretele lateral la rft e mult mai rigid fata de cele normale, de acolo si senzatia.1 point
-
Mersi, dar lipsesc pragurile ca sa fie M pack! Am incercat sa le fac negre cu plasti-dip, dar la prima spalare a zburat tot, le fac cand ma intorc din vacanta ! Initial asa am crezut si eu, dar erau vopsite, azi le-am frecat cu smirghel fin, apoi 2 maini de vopsea lucioasa, mai jos rezultatul Schimbat si placutele pe spate, am mai reglat putin si frana de mana cu ocazia asta, sunt foarte multumit de rezultat ! http://s6.postimg.org/60i4alwwd/20150727_203651.jpg1 point
-
Stii de ce? Pentru ca nu este moral ceea ce face. Pentru a-i ajuta pe altii sa deschida ochii. Au facut foarte bine ceea ce au facut.1 point
-
nu fi ghiolban, ai o masina din 2005, careia eviti sa ii spui si anul, eviti sa ii pui vinul, si ceri un pret exagerat, dupa ce o cumperi cu 2 mii mai ieftin. nu visez la masina ta si nu mi-o permit, stai linistit.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca facea consumul la fiecare alimentare, media recalculata la 10.000 de km (folosind consumurile de la fiecare alimetare) ramanea fix aceeasi, 'tu-i mama ei de matematica. Iar eu nu vad ce e asa greu de crezut un consum mixt de 6.3%...1 point
-
Am gasit singurul video pe care il aveam de prin 2010, cand a fost pornit motorul, ultima oara. Dupa o pauza de aproximativ 1-2 ani, o luase la sfert de cheie. https://www.youtube.com/watch?v=5bfCTyjHUds&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=5bfCTyjHUds1 point
-
E si normal. Ei fac motociclete pentru cei care le si cumpara, nu pentru cei care au wallpaper cu o motocicleta pe desktop sau care sunt motociclisti 2-3 veri din viata, dupa care renunta.1 point
-
O chestie foarte interesanta este ca singurii motociclisti mai in varsta pe care-i vezi in Romania au BMW. Mai sunt si aia cu Harley, dar aia sunt mai degraba motociclisti de duminica. Insa cand vezi un motociclist cu o gramada de bagaje - in general are BMW. Plus foarte multi straini pe care i-am vazut prin Romania pe motociclete BMW. Probabil oameni care faceau touring real. Japonezele super sport sunt intotdeauna foarte frumoase. Ducati-urile la fel. Insa tehnic probabil ca BMW e numarul 1. Intodeauna oamenii mai in varsta aleg mai matur, mai echilibrat.1 point
-
1 point
-
Eu am observat altceva aici in bayern, cei cu bmw se saluta doar intre ei, merg doar in grupuri exclusiviste, majoritatea sunt bine peste 50.... Si eu daca aveam 55 de ani imi permiteam un motor de 18mii....dupa o viata de munca mi se pare normal sa-ti permiti Daca te face fericit un lucru si mai ai si norocul sa ti-l permiti atunci de ce nu....dar daca iti cumperi un bmw doar ca sa-i intimidezi pe ceilalti esti doar un cocalar, pasiunea pentru 2 roti nu se transpune in valoarea motocicletei, eu am mers de la 12 ani pe motor si nu era bmw, nu avea abs, nici angel ayes ..... acum daca lumea conduce bmw-uri si le creste potenta asta e...1 point
-
1 point
-
nu mai conteaza marca de ulei, conteaza sa fie original nu contrafacut. multe vin din china contrafacute, fara nicio legatura cu originalul, cu precadere castrol toata gama. luati din astea mai rare, cu sanse mai mici sa fie contrafacute pe scara industriala, aral..motul..bp.etc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
un 335d e cel mai perfect din pctul meu de vedere, consum/putere si un plus ca e disel, adica motor mai strong, mai rezistent mai frumos, si asa mai departe, daca iti permitw bugetul pt un 335d, nu vad dc nu l-ai lua, nici nu e de comparat cu celelalte, e the best, mai performant,mai fiabil, mai scump si eu intentionez sa imi iau un f10, si dca imi permite bugetul, clar va fi 535d, pana la urma esti mereu cu un plus peste alti -da' dar asta e diesel -da' dar asta e biturbo etc.... succes!1 point
-
Alegerea asta depinde de mai multi factori. Mie mi se pare enorm un consum de 15 la o masina pe care sa o folosesti zi de zi, acum depinde insa si rulajul anual si veniturile tale. Cu un diesel automat vei avea un consum mediu de 10-11. Eu la drum lung scot consum de 6-7 iar in oras un 10-11 cu 330xd automat. Personal as lua benzinar manual sau diesel automat. Si din experienta iti mai zic ca e mai ok un 330 x-Drive decat un 335d, inainte am avut e90 330d automat si plecarile in forta faceau ori ca masina sa derapeze, ori sa fie incetinita de sistemul DSC. Intr-un test pe care l-am facut recent cu un 335d diferentele au fost extrem de mici pana la viteza de 150-160, abia apoi reusea sa se departeze putin de mine. Iar avantajul unui 330d x-drive este ca il poti resofta si castiga putere foarte ieftin, pe cand la un 335 nu ii mai poti pune x-drive, care ajuta extrem de mult la plecare (sa nu mai vorbim de viraje, sezon rece, etc).1 point
-
1 point
-
E si despre pret, poate cei care vad topicul nu vad primul post. Sa puna anunt asa: eu am luat-o cu 7700 euro, am platit taxat 500 euro si o vand cu 10.500 dupa 3 luni de cand o am. Pret mare? Pai nu te uiti cum arata dupa spalare? Zici ca e 2015.1 point
-
1 point
-
Multa carcota proasta pe topicul asta. Exista masini de 40-50 000 km care au diverse plastice (mai ales la manerele usilor) cu vopseaua sarita. Forumul e mai mult pe baza de aparente. In realitate, multe masini d-astea de "pasionat" care par scoase din cutie sunt niste tomberoane pline de piese sh sau no name, cu tot felul de modificari facute prost sau incomplet. Se pastreaza aparentele pentru revanzare. E mai usor sa pacalesti pe cineva daca ai statutul asta de "pasionat" care are masina prezentata si pe forum. Exista intr-adevar oameni care-si intretin masinile corespunzator si care chiar baga bani in ele, insa sunt mult mai putini decat ar parea la prima vedere. Stiu personal masina prezentata ca impecabila pe forum si care a fost apoi vanduta, iar cumparatorul si-a dat seama ca lista extrem de stufoasa de piese schimbate era o vrajeala ieftina. Masina era un cazan stralucitor cu amortizoare sparte, articulatia originala si tot felul de probleme. Adica masina de pasionat mai pe scurt. Masina de pasionat e cu o treapta mai sus fata de masina - proiect. Aia e de dus direct la REMAT. Omul a dat 5000 euro pe un E90 320i NFL cu cateva dotari. Mi se pare un pret realist. Suntem in 2015. O masina uzata n-ar trebui sa aiba cine stie ce pret. Dai 5000 euro si mai bagi 2-3000 euro s-o aduci la o stare decenta. E alegerea fiecaruia. Sigur ca exista si naivi care cred ca dai 5000 euro pentru ca e chilipir. Oricine are dreptul de a visa.1 point
-
Wly, comentariile tale din acest topic sunt cel putin rautacioase. Masina asta cu un detailing interior-exterior si 2 plastice schimbate ar arata f bine in niste poze profi. Apoi, inceteaza sa mai compari masinile cu a ta si sa ne spui cat de intretinuta e a ta, ca ne-am prins deja. @steradulescu, bine ai venit pe bmwclub. Cum te simti aici?1 point
-
Citesc pe topicul asta si ma minunez de ce vad. Daca un om ajunge sa isi ia un E90 de 5k EUR trebuie neaparat sa fie atacat ca si-a luat un cazan de masina, ca e nu stiu cum, ca are nu stiu ce. Lasati frate omul in pace sa bucure de ce si-a luat, sa ocupe de masina cum stie el mai bine, nu mai sariti sa ii dati in cap. Daca si-ar fi luat o pisicuta sau un urs de 500 EUR atunci vai ce de laude si-ar fi luat ca wow, te vei ocupa de masina, bafta in aducerea masinii intr-o stare cat mai buna, asa daca e E90 la 5k EUR hop pe el. Omul nu a sustinut niciun moment ca masina e de showroom, a spus ca a luat o masina la un pret corect din punctual lui de vedere si atat. @ontopic : steradulescu, bafta cu noua achizitie, sa te bucuri sanatos de ea.1 point
-
Bineinteles ca voi schimba toate care au uzura,dar in timp le voi face pe toate ,primordiale sunt altele.Cand am zis de pe poarta fabricii nu m-am referit la motor cu o km,ci la faptul ca daca decodezi VIN unei masini si nu are pachet M dar pe masina exista,asta nu mai este cum a facut-o fabricantul.Nu imi garanta nimeni ca la o masina de 7000 euro nu bag 1-2 mii in ea.Nu am luat o masina sa ma mandresc cu ea sau sa o tin numai de plimbari,fac cam 100 km pe zi cu masina si pe drumuri mai proaste.Nu am vrut sa jicnesc pe nimeni cand am zis turma,doar ca sunt posesori de Bmw/Mercedes care nu prea fac cinste firmei(la fiecare colt de strada un 3-ar cu muzica dubioasa si folii pe geam).1 point
-
"haters are always gonna hate". Felicitari pentru achizitie. Pretul e corect. Cu putina indemanare preocupare si pasiune o poti aduce cu picioarele pe pamant. Spor1 point
-
inevitabil cand spui de masina lui ca e o cazatura, ca nici nu iti imaginezi cum este restul (incerc sa citez de pe prima pagina) il ataci la persoana si pe utilizator. daca omul asta a facut alegerea asta, cine suntem noi sa o criticam? adica el e prost, a facut o alegere f proasta? eu spun ca daca el a facut alegerea asta nu avem decat sa i-o respectam, se pot folosi cuvinte mult mai blande privind masina, mi se par prea grave sa spui cazatura, cazan, epava. pana la urma stie cineva masina in afara de el? cum poti dupa 3 vorbe si 5 poze sa faci asemenea afirmatii. ii dam un sfat la o problema tehnica una alta, ca pana la urma eu cred ca de asta a intrat nu ca sa ii "evaluam" noi masina. alegerea este deja facuta, masina este deja cumparata... asta o are asta ne-a prezentat-o. nu stiu de ce dar cred ca multi sunt si influentati de pretul masinii. adica poate ei au dat sau isi evalueaza masinile pe la cine stie cat si cand vad o masina asa mai ieftina automat simt nevoia sa afirme lucruri de genul, pfoai iti dai seama la pretul asta ce cazatura trebuie sa fie? pai eu am dat XXXX euro masina asta e ultimul cazan la pretul asta. apropo, ce an e masina? fiind luata de noua din Romania daca este 2005-2006 nu are taxa platita, taxa cred ca mai este 1000 sau ceva de genul (fiind automata = co2 mare) deci un alt motiv pt pretul scazut.1 point
-
eu spun ca aici pe forum ar trebui sa ne respectam ca oameni inainte de ce masina are fiecare. faptul ca ai o masina mai intretinuta, mai furmoasa, mai scumpa, mai dotata decat altul nu te face cu nimic superior.mi se pare incredibil cum sare lumea pe baiatul asta asa din 2 vorbe, epava, cazan, nici nu ma gandesc cum este si asa mai departe. atata timp cat omul e sincer, scrie corect gramatical tot respectul din partea mea indiferent ce masina poseda. ca sunt niste fiare, azi ai unul maine altul mare lucru1 point
-
Sau vi-l dau eu gratis daca poti citi fisierul 1B de pe CIC. Oricine vrea codul FSC pentru hartile Premium 2015-2, Next 2015-2, Move sau Motion 2015 si are fisierul 1B/DE de la navigatie poate avea codul FSC gratis, doar sa imi trimita pe mail fisierul respectiv. Oferta valabila pentru toti membrii bmwclub.ro cu cel putin 20 postari.1 point
-
1 point
-
Pentru ca au peste 5 ani majoritatea , iar km ma indoiesc ca sunt reali pe autovit la 95% din ele. Nemtii le schimba pentru ca au iesit din garantie, iar la 2-3 sute de mii de km reali ii un motiv serios pentru ei sa cumpere una noua.(pentru ca isi permit ca nivel de trai si civilizatie)1 point
-
Al meu are 205k si inca nu i-am schimbat simeringurile pt ca nu consuma decat 1 litru intre schimburi. Cu senzori n-am avut nici eu probleme. Masina adusa direct din DE in 2008. Cred ca sunt prea multe povesti de tip "urban legends" despre acest motor pe forumuri.. N42 intretinut si exploatat corespunzator e un motor exceptional in clasa lui.1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00