Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/30/15 in all areas
-
Ca un punct de plecare pentru orice discutie legata de masina ai putea totusi pune un pret aici, altfel cam suna a anunturile puse in geamurile masinilor, de genul " Vand [Masina X], an [ABCD], pret convenabil, pentru mai multe detalii sunati la [...]". Acum sa inceapa sa ploua cu minusuri.10 points
-
Exact. Samsareala cea mai perversa. "Masina de pasionat, se da in circuit inchis, deci e chilipir. Am schimbat nuca de la schimbator si pneurile fata - fratilii tau nu se incurca. Masinile bune sunt scumpe. Nu spun pretul, ca poate sare gusterul. Fraierul si aerul nu se termina niciodata. Am o combinatie forta, fratioru', altfel nu o dau. Fa plata la baiat daca te respecti. E tipleanu'."6 points
-
6 points
-
A mai fost unul cu ceva de genul ” inca un nou opel ” si tot asa. Avea un seria 5, l-a dat, dupa care a cumparat un X3. Toata lumea il pupa in fund, hi hi hi, ha ha ha. L au pupat in dos pana si au dat seama ca e teapa. Acestia sunt oamenii care trebuie sa primeasca BAN si sa fie sterse gunoaiele deschise de ei. Asa se strica forumul.5 points
-
Personal nu sunt de acord cu inmatricularea masinilor cu volanul pe dreapta si nu cred ca sunt singurul. Orice depasire este o loterie, atat pentru sofer cat si pentru participantii la trafic, asa ca-ti recomand sa cauti totusi o masina "normala", chiar daca va costa cateva sute de euro in plus. Ma rog, e doar un sfat din partea unui sofer cu peste 1.000.000 km la bord si fara accidente importante. Si caruia chiar ii place viteza ...3 points
-
Niste poze si cu "noua" achizitie, spun "noua" deoarece masina ii din 2008 de cand am adus-o din germania pe firma mea inscrisa, dar a fost a surorii mele, si s-a decis sa o vanda si cum are taxa recuperata, trebuia sa o dea la un pret de nimic, si masina fiind foarte bine intretinuta , am zis ca decat sa o dea pe bani de nimic, mai bine o cumpar eu si o tin la firma.. Zis si facut, si asa m-am ales cu inca un e60, de data aceasta un 525D , din 2005, 210.000 km singurul minus care il are masina, ca-i manuala, am zis ca nu-mi mai trebuie manuala niciodata, dar asa s-a nimerit si nu m-a lasat inima sa o las sa o dea pe bani de nimic..ca dotari, xenon adaptiv, scaune sport piele+textil,incalzire scaune, senzori parcare, ploaie etc, pachet lumini interior-exterior, dubluclimatronic, bluetooth, navi bussines,2 seturi de jante pe 17"+ cauciucuri dotari de bun simt, nici dotata nici cheala.. Dar stiind ca masina ii in stare impecabila, am zis ca ma risc si o iau eu(la pretul care credeam eu ca il merita , nu ce gasesc pe autovit)3 points
-
@bimmer90f30: Ideea e alta. Daca nu-ti permiti o masina cu volanul pe stanga, probabil nu-ti permiti nici cauciucuri, discuri si placute noi, amortizoare noi, articulatii noi si tot asa. E o extrapolare putin fortata, dar valabila de cele mai multe ori. Pai nu-i bag eu in categoria idiotilor. Singuri o fac. Cand mergi cu o masina in stare tehnica proasta iti pui propria viata in pericol. Si asta n-ar fi nici o problema. Insa de ce sa ma omoare pe mine un cretin care e prea ieftin si nu e in stare sa-si cumpere niste cauciucuri sau niste placute. Sa fim seriosi, in Romania mare parte dintre masini iau ITP-ul pe spaga. Si nu pentru ca nu tine frana de mana ci pentru chestii grave. Sa mergi cu masina ar trebui sa fie un privilegiu. Nu-ti permiti? Asta-i viata. Sunt destui care-si pun discuri de la dezmembrari. Eu le-as face dosar penal daca as putea. La fel si alora care-si pun cauciucuri d-alea din care ies sarmele.2 points
-
Pai tu oricum faci dupa cum te taie capul. Cum sa te laude lumea cand tu spui ca vrei sa-ti iei o masina cu volan pe dreapta ca sa circuli cu ea prin Romania. E clar ca ai un buget mic si nu-ti poti permite un E46 coupe cumparat din Romania. Nu-i nimic, ia-ti ceva pe masura bugetului tau. Exista atatea masini. N-are nici o treaba varsta aici. E gresit sa mergi cu o masina cu volan pe dreapta intr-o tara in care se circula pe dreapta indiferent de varsta. Si n-are legatura faza cu "capul pe umeri", "soferul cumpatat". Nevoia de depasire exista oricum. Daca te trezesti cu un camion care merge incet, tot il vei depasi indiferent daca esti cumpatat sau nu. Ei bine, atunci intervine pericolul. Eu, spre deosebire de cel de mai sus (cel cu vitezele limita impuse), consider ca nu viteza e problema ci prostia. In Romania au toti idiotii masini. Idiotii care merg cu cauciucuri super uzate, idiotii care au masina care nu franeaza, idiotii care au masini intr-o stare tehnica deplorabila. Stare tehnica periculoasa pentru toti pentru ca poti face accident din cauza asta.2 points
-
2 points
-
ce spui tu aici o sa intri in categoria alora de isi pun stema de mercedes pe dacie....i-ati dreacu o masina normala si lasa prostiile ca ne omori pe strazi dupaia2 points
-
2 points
-
Am impresia ca esti un pic dobitoc. Hai sa iti explic ca la gradinita. EU caut sa CUMPAR un bmw e90 fl sau non fl ingrijit si dotat, asa cum pretinzi ca e al tau. Oook.. acum pe mine ma roade curiozitatea si sunt sceptic din fire..asa ca ma uit pe profilul tau si vad ca acum 2 luni cautai din greu un e90..si erai ffff bucuros ca l-ai gasit pe asta. buun..din felul in care ai scris/te bucurai..eu am inteles ca masina ai cumparat-o pt tine, nu pt revanzare. daca o luai pt revanzare..nu erai dobitoc sa o postezi pe forum bmw si sa mai si spui cu ce pret ai luat-o. De altfel cred ca un samsar nici nu o inmatricula pt ca majoritatea vor sa fie primii proprietari in carte. (Daca este samsar esti cel mai praf din cate am intalnit). Acum ce se intampla in mintea mea si a oricarui cumparator ? apare intrebarea.. "dar daca a cautat atata timp masina, dc o vinde dupa o luna?" , de unde apar 2 concluzii : 1 - s-a intamplat ceva in viata ta ( doamne fereste) si ne nevoie urgenta de bani ( caz in care , sa fim seriosi, nu erai asa arogant si suficient de prost sa o pui si mai scump decat ai luat-o) ; 2 - ti-ai luat o mare teapa cu ea si nu vrei sa ne spui..si ca sa incerci o smecherie ai zis sa cresti si pretul..poate, poate. P.ss cred ca ti-ai cam pierdut orice sansa sa vinzi masina pe forumul asta cu posturi de genul celui de mai sus. ; p.s.2 daca nu ai nimic de ascuns dc nu postezi vin-ul? ai impresia ca o sa-ti fure cineva masina daca il faci public ?2 points
-
m-ar incata ideea de xenon non-original pe un e 60 facelift fab 2007 sa pun niste faruri originale cu xenon deja sare bugetul aferent ideii... ideea e care ar fi inplicatiile si cu ce ar dauna masinii mentionez ca am faruri cu lupa!1 point
-
De ce ocoliti lucrurile si nu recunoaste-ti ca sunt multi cocalari care nu au bani dar vor Bmw...cumpara unul si uita sa mai bage un leu in el...fac chiptuning ca nu au bani de motor mare(consum mare,impozit mare) ,vor pachete M dar nu au bani de placute si discuri....eu de cand am Bmw si nu de mult s-a intamplat asta de mult am fost mai atent in trafic la acesta marcasi pot spune ca sunt unele masini in stare foarte buna ...dar unele frate ...pisici ,ursi ,si alte animale salbatice curg tablele de pe ele,adevarate pericole publice. Cati dintre posesorii de masini cu volan pe dreapta regleaza farurile pentru circulatia cu volan pe stanga.Am un amic care a venit din Anglia acum o luna....Passat...niste plastice lipite pe far....ce draq o fi aia ...intreb omul.....astea le am cand am intrat in Franta sa nu orbesc cu farurile mele de Anglia pe europeni. Aha ....siguranta circulatiei zic eu ca prostul dupa ce am vazut sute de masini cu volan pe dreapta fara plastice pe far si poate noaptea deranjeaza. Recunosc ca sunt nesimtit cu bixenon de fabrica si dau mult cu faza lunga noaptea.....oare de ce?1 point
-
Bine zis, RobertJJE. Vroiam eu sa replic unora de aici cam ce ai spus si tu, dar e topicul tau si merita/trebuie sa iei tu atitudine, sau cel putin sa cauti parerile echilibrate si la obiect, sau cel putin in ceea ce intereseaza pe autorul topicului! Din pacate nu am masina pe GPL, dar poate vor fi unii care sa aiba si sa spuna aici. Nu renunta la ceea ce iti doresti! Cunosti limba engleza? O sa fac niste cautari dupa BMW pe GPL. Succes si nu renunta! Si mai ales sper pentru tine sa gasesti o masina bine intretinuta. Cu prudenta si intelepciune la volan poti ajunge oriunde, chiar din spatele unui volan pe dreapta... E drept ca traim intr-o tara in care respectul se masoara in marimea/numarul cailor putere si nu in mintea si gesturile din trafic fata de cei cu mai putini cai-putere sau "dezavantaje" (bucurestiul/bucurestenii e/sunt cel mai "bun" exemplu!..) Sa speram ca acum sa se incheie sfaturile pro sau contra in privinta volanului! (Fratele meu, ca si tine conduce o masina cu volan pe dreapta, destul de puternica, cel mai mult prin oras, dar mai iese ocazional, spre Bucuresti sau la mare... si este foarte multumit de ea, si adopta atitudinea potrivita unei masini cu volan pe dreapta(!) zic asta asta ca sa nu crezi ca esti vreun paria.. ca ai fi urat in trafic)1 point
-
Subscriu la majoritatea colegilor de mai sus. Bmw e46 volan pe dreapta vopsea cameleon body kit tuning mega super car.... Tot mai des vad genul asta de masini, cu volan pe dreapta... Cumparate de toti care nu isi pot permite o masina normala. Astea cu volan pe dreapta sunt mai ieftine. Daca nu iti permiti un e46, cumpara un logan cu volan pe stanga si pune-l pe ala pe gaz.1 point
-
Felicitari si din partea mea! O masina buna ajunsa pe mana unui pasionat. Starea tehnica e mult mai importanta decat dotarile.1 point
-
Eu am avut M54 2.2 - 170hp, cutie manuala. Confirm ceea ce spune colegul de mai sus in ceea ce priveste consumul, eu nu am reusit sa scot 11 in oras niciodata! Sub 14 nu cred ca am coborat vreodata in Bucuresti, iar in alte orase consumul era tot pe acolo. Per total nu recomand motorul, cel mai bine ar fi, daca vrei neaparat 6 cilindri, sa cauti un 2.5, consuma la fel, are taxele anuale cu maxim 100 lei mai mari, si trage mult, mult mai bine! Daca iti cumperi piese din dezmembrari, nu este o masina scumpa de intretinut, daca le iei de noi, fie si aftermarket, nu OEM, preturile nu sunt asa de mici, iar motorul M54, desi laudat, are ceva bube: vanos, garnituri, disa, consun ulei - uneori exagerat (semeringuri supape - nu chiar ieftin de inlocuit), zoc in diferential (la 9/10 masini am constatat aceasta problema - desi mai toti dau vina pe bucsile de la diferential sau flansa de cardan, de fapt grupul este problema)1 point
-
1 point
-
consumul este maricel, de la 11 in sus, spre 15-16 intr-un oras aglomerat. cu siguranta nu este motorul pe care sa il iei daca te intereseaza consumul. apropo uita-te si la 2.5 ca e impozitul e la fel intre 2.2 si 2.5.1 point
-
1 point
-
In sfarsit merge si Speed Limit Info. De cand tot fac teste cu asta am realizat cat de putine semne cu limita de viteza sunt in Bucuresti. Trebuie sa merg 3-4 km ca sa dau de unul, in zona unde am biroul nu e nici unul, pe Theodor Pallady de la Dristor pana la A2 sunt 2(doua) semne de limita de viteza si alea in sensurile giratorii de la intrarea pe autostrada. Acum inteleg de ce nu a vandut BMW functia asta in Romania, ce draq sa detecteze camera?1 point
-
Merita sa o vand pe a mea si sa o iau pe asta? Cu diferenta de 5500 euro? http://olx.ro/i2/oferta/vand-schimb-bmw-330cd-m-paket-dovada-anaf-ID4lEJk.html Are cam tot ce as vrea pentru o masina la ora actuala: cutie automata, trapa, suport pahara, lumini adaptive, scaune sport, motor de minim 250 cp, cic, toate in ordinea asta. Partea cu coupe este bonus.1 point
-
A venit un prieten vechi din Germania cu o grĂŁmada de scule pentru detailing auto interior+exterior.Tipul m-a cadorisit sa zic asa cu un polish mai superficial(o singura mana,un singur tip de pasta) si o ceruire profesionalĂŁ. Dupa procedeele respective au iesit majoritatea micilor detalii din vopsea care deranjau. Astept pĂŁreri http://s28.postimg.org/y8ljz1itl/image.jpg http://s28.postimg.org/jf6weab2h/image.jpg http://s28.postimg.org/p624p4pe1/image.jpg http://s28.postimg.org/634idltah/image.jpg http://s28.postimg.org/trfev50g9/image.jpg http://s28.postimg.org/q6exy66ix/image.jpg http://s28.postimg.org/5nk1t3sll/image.jpg http://s28.postimg.org/793wyns7d/image.jpg http://s28.postimg.org/eh6cwgq6h/image.jpg1 point
-
Salut, felicitari pentru ambele in primul rand. Am si eu o curiozitate legata de folia de pe masina ta, ce nuanta este pe laterale fata? cumva 75% iar pe spate 95%? Am si eu una la fel, neagra si as vrea sa i pun la fel, eram curios daca asa arata. Merci frumos1 point
-
1 point
-
Problema se pune astfel: daca sunt lupe NOI si DE CALITATE (cum sunt cele Hella), becurile noi, ai practic faruri ca si cele noi oem si lumina pe masura. Cine vorbeste de orbit... cred ca nu stie nici elementele unui proiector cu lupa. Confirm ca SE POATE. Dar toate astea costa. Nu poti obtine ceva bun cu un buget de xenon ordinar la 200ron. Farurile lui Petre vad EXTRAORDINAR de bine iar cutoff-ul nu e cu virgula. E ceea ce trebuie sa fie acolo. Lupele pentru halogen (cum sunt cele de pe E60LCI) nu rezista la xenon. Se afuma destul de repede si nu mai faci mare branza cu ele. In urma unei lucrari cu simt de raspundere si elemente de calitate, vei avea doar satisfactii. Ca si costuri te vei situa undeva aproape de niste faruri xenon oem sh, dar vei avea practic niste faruri noi. Deci Narcis... bun si ieftin nu poti avea. Calitatea costa.1 point
-
Nu orbesti pe nimeni. Dimpotriva chiar nu deranjeaza deloc. Daca lupele sunt montate bine, si apoi reglate cum trebuie, o sa fie lumina din plin si chiar nu orbesti pe nimeni. Inainte cand aveam farurile halogen si uitam faza lunga pornita deranjam foarte mult si primeam flashuri. Acum cu lupe AM mi se intampla cateodata sa le uit pe bixenon faza lunga si nu mi se intampla sa primesc flashuri. Deci cu atat mai putin deranjeaza faza scurta.1 point
-
Imi cer scuze, am fost plecat si nu am mai avut timp sa postez aici. 1. Am scris ca masina este model 2009 (si am precizat si data fabricatiei) si NU ca e fabricata in 2009. Am scris acest fapt pentru ca eu asa stiu, ca modele care se fac in a doua jumatate a unui an sunt "market-ate" ca modele de anul viitor, tocmai pentru ca se mai fac schimbari si pentru a le putea deosebi de acelasi model fabricat in prima jumatate a anului respectiv. Concret, in cazul meu: in a doua jumatate a anului 2008 au aparut modelele 2009, care printre altele au: motoare N47 Euro 5, controller iDrive cu butoane shortcut, etc. 2. Ceea ce am mentionat mai sus are rolul de a evidentia si faptul ca masina e Euro 5, multi crezand (chiar si eu inainte de momentul cumpararii) ca toate e60 din 2008 cu N47 sunt Euro 4. 3. Eu cred intr-un dialog civilizat si constructiv, insa acesta nu poate fi purtat cu anagramati. Nu in ultimul rand, vreau sa le multumesc celor care au exprimat opinii la obiect si pertinente.1 point
-
Parerea mea e s-o dai daca iti da cineva peste 8500. Arata bine, dar tot un nfl manual cu 200k km si 10 ani e. Si banuiesc ca are totul original din fabrica.1 point
-
Copilas,e forum, comentam ce vrem si cat vrem, este autovit ca alternativa, oricum aici n-o vei da dupa ce stiu toti ca ai luat-o cu 7700 ))1 point
-
nu fi ghiolban, ai o masina din 2005, careia eviti sa ii spui si anul, eviti sa ii pui vinul, si ceri un pret exagerat, dupa ce o cumperi cu 2 mii mai ieftin. nu visez la masina ta si nu mi-o permit, stai linistit.1 point
-
VIN-ul in privat? Zici ca e cnp:)))) esti dubas cu fazele astea. Oricum, daca va da cineva 9500 pe masina asta..tre' sa fie ceva fraier. Bafta!1 point
-
1 point
-
Cred ca nu exista masina pusa la vanzare la care sa se posteze numai pe langa subiect si sa se faca terci topicul omului. Vine Gigel care e certat cu limba romana si nici macar nu e interesat de masina si te pomenesti cu tot felul de aberatii. De ce o vinzi, dar cum adica " te-ai saturat de ea", ba ca de ce e prea scumpa ca la banii astia iei seria 7, ba daca e prea ieftina e suspect si dubios. Ah daca e vorba de topicul cuiva cunoscut, atunci vezi numai " superba masina" , "pacat ca o vinzi", etc. Omul cere cat vrea pe masina, nu e treaba nimanui de ce o vinde si nici nu vad de ce atatea intrebari daca nu exista interes direct pt masina.1 point
-
1 point
-
Daca facea consumul la fiecare alimentare, media recalculata la 10.000 de km (folosind consumurile de la fiecare alimetare) ramanea fix aceeasi, 'tu-i mama ei de matematica. Iar eu nu vad ce e asa greu de crezut un consum mixt de 6.3%...1 point
-
Inca o zi petrecuta in service (mai exact 5 ore ),huh :sweat: au curs apele pe mine azi ...Per total a meritat petru a mentine masina in conditie optima. Schimbat urmatoarele. Ulei Motul 5w40 8100 x-cess Filtru ulei man,filtrul era foarte murdar si tare ca piatra (cred ca era acolo de cel putin 2 schimburi de ulei). Garnitura de etansare a corpului filtrului de ulei. Curea accesorii. Termostat Febi(cu deschidere la 88 grade) Buson radiator Febi . Pompa de apa HEPU. Schimbat lichidul din traseul servo. Si cum nu puteam sa termin ziua prea glorios, cand am vrut sa plec din service la manevra de mers cu spatele aveam usa (soferului) deschisa si nu am observat ca era un stalp in lateralul masini(ocupat sa ma uit in oglinda retrovizoare)pe care l-am lovit cu coltul de sus al geamului ...in momentul impactului am rupt clemele culisante din interiorul usii.Asa ca am plecat cu panoplia in portbagaj iar geamul nu mai eu stiu cum l-am facut sa stea ridicat.Am dat comanda pe ebay pt piese (nu este costisitoare isprava ,dar am avut ceva nervi + socul ca nu am stiut pe moment ce pocneste). Atasez si cateva poze facute in service..1 point
-
de ce ne mai intrebi daca o tii pe a ta? ai vazut ca pana la urma nimeni nu ti-a dat sfaturi aiurea si panala urma ai ajuns unde trebuie. mult mai bine.mi se pare super ok, fata de scalambatura de mai sus.1 point
-
Chiar nu merita sa strici linia interiorului cu asa ceva... Fa un retrofit la navigatia OEM daca tot vrei un display.1 point
-
Nu se integreaza deloc in piesaj....pastreaza linia OEM a masinii....ai vazut ca revii la piesele originale si investitia accesoriilor non OE se pierde total sau partial.1 point
-
de ce naiba dai quote de 2km eu nu pot sa inteleg!!! sunteti unii de zici ca ieri ati descoperit forumurile.....sau poate ca si viata voastra e la fel = lucruri multe si inutile, de umplutura acolo1 point
-
1 point
-
scuze de offtopic ... :console: http://s10.postimg.org/e9kos1dw9/P1000887_Medium.jpg http://s10.postimg.org/5v523ycux/P1000888_Medium.jpg http://s10.postimg.org/ggoxfyj6h/P1000889_Medium.jpg http://s10.postimg.org/vryqgkgih/P1000890_Medium.jpg http://s10.postimg.org/p2s70jv6h/P1000901_Medium.jpg http://s10.postimg.org/5yyvk7ic9/P1000910_Medium.jpg http://s10.postimg.org/mb8x9xwnt/P1000912_Medium.jpg1 point
-
Arata bine masina. Ai facut bine ca ai oprit-o. Pe autovit, majoritatea sunt manarite. Sunt rare masinile ok, care nu au nimic de ascuns si cu proprietari de caracater. Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte cati mai multi km fara probleme.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
am si eu de la inceputul anului e90ul lui Liviu81,am schimbat la ea in putinul timp de cand o am urmatoarele:termoflotul,reparat caseta directie ca pierdea ulei,inele pompa vacum,inele vanosuri,inel capac vas servo,reparat pierdere ulei la o mufa undeva langa buji mufa de la valvetronic cred,schimbat o porcarie de teava de plastic undeva pe radiator prin care trecea antigel ca era fisurata,reparat faruri ca se abureau.urmeaza in urmatoarele zile semeringurile cutie viteze ca pica si pe acolo,astupatul gaurilor pe unde intra insecte in stopurile spate,extragere surub rupt la baie ulei, schimbat butonul deschidere portbagaj ca are cauciucul imbatranit si tot mai are cateva hibe pe care o sa le aman un timp ca mi sa cam luat de reparat la ea concluzia mea este ca modelul e90 este facut foarte prost cu materiale de proasta calitate,si la interior si exterior, lucru observat si la alte marci de masini, ex. WW si AUDI fabricate in ultimi 10 ani,de parca ar fi o concurenta care fac masini sa se strice mai repede.asa ca acum regret ca am dat e46 pt e90,in care nu am bagat in piese atatia bani in 10 ani cat l-am avut.cum am mai spus in al topic BMW = CHINEZARIE1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00