Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/01/15 in all areas
-
Salut, Vreau sa las aici pe forum experienta pe care am avut-o cu userul neo_andersson, poate le e utila altora. Eu, cel putin, am mers la el din ce am mai citit pe forum, asa ca mi-ar fi fost de ajutor inainte sa ma decid. Pe scurt, am vorbit cu el sa monteze mufa USB in cotiera, eu din fabrica neavand decat jackul audio. Am lasat la o parte pretul un pic mai mare, zicand ca macar sa fac o treaba buna la cineva care se pricepe. Omul este amabil, serviabil, nimic de reprosat. Insa calitatea lucrarii nu este pe masura pretului. Ma asteptam ca totul sa fie facut cum vine din fabrica - traseul cablurilor, functionalitate, etc. Insa dupa instalare am observat ca traseul cablului USB, care merge din cotiera in combox este practic traseul cel mai scurt, mergand pe tunelul central si pe mijlocul banchetei, pe dedesubt. Nici vorba de traseul din fabrica, care merge prin lateral, pe langa celelalte cabluri. Probabil trebuia cablu mai lung - mai scump. Deci bancheta apasa acum pe cablu, printre altele. Problema a doua ar fi ca am ramas cu jackul audio nefunctional. Din fabrica, in configuratia doar cu jack audio, acesta vine legat la CIC. Daca are si USB, el trebuie legat la combox. Nu a mai fost legat, asa ca nu mai functioneaza. Asta am verificat uitandu-ma la combox, in mufa, ca sa vad daca pinii pt jack sunt ocupati. (pinii sunt trecuti in multe DIY pe internet) Cu ocazia asta am mai observat ca si cablul folosit pentru conectarea USB este carpit undeva la mijloc, mufa comboxului nu avea siguranta asezata in pozitie, putea fi trasa foarte usor, iar suruburile comboxului aveau bavura metalica pe ele, semn ca a fost folosita o cheie proasta sau au fost desfacute cu nepasare. I-am transmis pe mail problema cu intrarea jack, imediat dupa ce am observat, si s-a oferit sa ma intorc sa verifice, insa a spus ca in principiu totul a fost montat ok. Cautand mai multe informatii, i-am trimis un DIY de pe internet in care se vedea ca nu e ok, insa nu a mai binevoit sa raspunda. Oricum, nu caut nici o rezolvare, o sa rezolv eu problemele ramase, pentru ca dupa ce am observat stilul de lucru, nu as mai lasa masina pe mana unuia care lucreaza asa. Scopul e, cum am scris la inceput, sa stie si altii inainte. Ca idee, pentru ca lectia asta a fost scumpa, imi permit sa mentionez ca operatiunea se poate face cu maxim 1/2 din pretul platit.21 points
-
Cand faci 10K in 2 saptamai , cumperi un filtru de particule ,nu faci revizia in service-uri obscure mergi in reprezentanta , nu te vaiti tot timpul de consum si cumperi anvelope second . Cand ai cumparat masina asta ai facut un pomelnic JENANT in aria Cumparari. Sau atunci nu erai peregatit financiar ? Nu m-am putut abtine , nu te supara !!8 points
-
In calitate de fost proprietar,vazand discutia iscata,simt nevoia sa spun cate ceva. In momentul vanzarii masina era intr-o stare foarte buna zic eu,ceea ce cred ca se poate spune si in momentul de fata,nefiind o masina cu vicii ascunse. Dupa vanzare,va spun sincer ca mi-a trecut prin cap de cateva ori sa o iau inapoi,fiind o masina care mi-a intrat la suflet. Desi este o masina buna tehnic,impecabila estetic,pretul de 10k mi se pare exagerat,pentru ca: taxa de inmatriculare a fost aprox. 700-800 euro ( avand trecute in carte emisiile unei cutii manuale ) , jantele pe 19 actuale style 95 doar au inlocuit alte jante 19 style 199, masina este doar M packet exterior. Am ramas in relatii bune cu Cristi,dar am vrut sa spun unele chestii despre cheltuieli,caci eu am avut niste investitii sanatoase in masina asta,si am dat-o tot la pretul pietei.Stiu,poate am fost fraier. Multa bafta!6 points
-
renunti la ele ? http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7538_zpsftztdgby.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7527_zpsrraiap55.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7536_zpsdxscpfm7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7531_zpseurcledy.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7534_zpssxlsmla5.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7542_zps5bociw6p.jpg5 points
-
@ckh: Eu am zis deja ce aveam de zis, iar diversele tale elucubratii nu ma afecteaza. Un singur lucru e de adaugat: tu nu vinzi masina cu 10 000 euro. Tu doar ceri 10 000 euro. Pana nu vezi banii in mana degeaba vorbesti. Si eu pot sa cer 1000 euro pe un cartof. Asta nu inseamna ca voi primii banii respectivi. Eu n-am cum sa-mi vad de treaba. Postez pe forumul asta din 2006, asa ca ceea ce se intampla p-aici ma priveste. Adica macar pot baga o parere daca tot imi pierd timpul pe aici de aproape 10 ani. Ma deranjeaza faptul ca unii folosesc forumul asta pentru a induce idei false. Se abuzeaza de ideea asta de pasionat. Daca ai masina prezentata pe forum si mai ai cativa amici care ti-o lauda, automat masina devine etalon pe piata, e masina de pasionat, merita cateva mii de euro peste pretul pietii si tot asa. Singurul lucru pe care-l evidentiez este ca nimeni n-ar trebui sa cumpere o masina pe incredere, atata tot. Caci despre asta e vorba.4 points
-
Ca un punct de plecare pentru orice discutie legata de masina ai putea totusi pune un pret aici, altfel cam suna a anunturile puse in geamurile masinilor, de genul " Vand [Masina X], an [ABCD], pret convenabil, pentru mai multe detalii sunati la [...]". Acum sa inceapa sa ploua cu minusuri.4 points
-
3 points
-
pe mine m-a pierdut de la aia 10k in 2 saptamani.bine si la faza cu 25k buget cash iar nu inteleg.Personal as da E90 + diferenta si aia a fost.dar fiecare face ce crede mai bine pe banii lui.3 points
-
Ipoteza: Solutie: Presupunem faptul ca nu mananci rahat in legatura cu afirmatiile de mai sus. 1. Dai 13.5k pe masina (si mai ramai si cu ceva bani lichizi din aia 25k) 2. Vinzi E90 cu 8.5k (ca sa nu ramai nici in pierdere fata de pretul de achizitie + timbru). Concluzie: Ai economisit: 1.5k (15k-13.5k) + 1k (8.5k-7.5k) = 2.5k edit: Imi cer scuze anticipat pentru modul sarcastic in care am dat acest reply.3 points
-
Fara suparare, dar unul care cumpara o masina astazi cu o suma, o spala si o pregateste din punct de vedere al aspectului ( ” paote cade fraierul in plasa ” ) si o vinde maine ceva mai scump cu pretextul ca are nevioe de bani sa cumpere alte masini cum se numeste? Poate doctor, avocat, inginer, etc. Poate raspunzi singur la intrebarea asta.3 points
-
Exact. Samsareala cea mai perversa. "Masina de pasionat, se da in circuit inchis, deci e chilipir. Am schimbat nuca de la schimbator si pneurile fata - fratilii tau nu se incurca. Masinile bune sunt scumpe. Nu spun pretul, ca poate sare gusterul. Fraierul si aerul nu se termina niciodata. Am o combinatie forta, fratioru', altfel nu o dau. Fa plata la baiat daca te respecti. E tipleanu'."3 points
-
2 points
-
Mersi pentru intelegere. Sincer, eram convins ca daca revin cu un mail sau telefon, s-ar fi remediat problema cu auxiliarul. Veneam, verificai si probabil montai cablul lipsa. Pana la urma sunt 4 fire si o mufa. Insa nu voiam sa insist pentru un lucru care trebuia facut bine de la inceput, cu atat mai mult pentru un lucru care probabil ar fi montat cum a fost deja montat si USB-ul. Nu e treaba mea sa verific, sa cercetez daca s-au instalat bine lucrurile, sa caut pini si DIY si sa insist cu mailuri daca nu e ok. Insa uite ca asta s-a intamplat in urma nefunctionarii jackului, si asta ma deranjeaza. Inclusiv montajul la repezeala. Daca esti in domeniul prestarilor de servicii, ar trebui sa faci tot posibilul ca clientul sa fie multumit. Asta inseamna totusi o instalare curata, cat mai OEM, facuta cu responsabilitate. Responsabilitate inclusiv cand un client ti se plange, mai ales cand tu stii ce ai instalat acolo totusi. Nu stiu ce pini ai spus ca s-au verificat, dar eu, relativ atehnic, am putut verifica in 5 minute ca pinii 10, 22, 23, 24 ai mufei din combox nu au nimic in ei. Cum am spus, o sa rezolv eu, sa am certitudinea ca e totul cum vreau si cum trebuia sa fie de la inceput - cablu pt jack si cablu USB lung, ambele trase prin lateral, prin patul de cabluri. Am lasat feedbackul pentru altii, nu pentru a rezolva situatia unde s-a facut montajul.. Daca voiam asta, as mai fi insistat cu un mail sau telefon. Dar mersi oricum pentru oferta. Intr-adevar, greseala mea. Am presupus ca, pt suma platita si din ce au mai spus altii, instalarea se apropie de un montaj OEM. Nu m-am gandit sa intreb inainte, pentru ca am considerat instalarea OEM un lucru de baza, fiind facuta de un om cu experienta.2 points
-
2 points
-
eu nu inteleg asta cu am muncit am facut am schimbat,cam toate le-ai facut ca masina sa fie ok.Cum a zis si Service Premium ai schimbat nuca ai schimbat gume astea nu se pun,sau ca ai mai schimbat ceva la suspensie,e intretinere.iar sunt un pic uimit cum fiecare zice am bagat x suma in masina si apoi vrea sa recupereze suma bagata.Personal la masinile avute si vandute(mai exact 3 bucati) am pierdut bani .2 points
-
2 points
-
AFk, si dacă el cumpara mașina cu 3 mii si cerea pe ea 10 mii pt ca atât face care era problema? Sau stai, problema e ca toți sunt experți când vine vorba de banii altora. Si ca fapt divers, cutia automata e din start 1500 euro in plus la preț. Asta pe lângă alte dotări si nr de km . Dar repet, o mașina valorează cât considera vânzătorul, nu cât considera unul si altul raportat la propriile mașini. Chiar nu țin partea nimănui, dar se aberează mult pe forum la toate topicurile de vânzare.2 points
-
Si eu sunt de aceeasi parere, ca pe forumuri monomarca s-a denaturat ideea de pasionat. Sunt ff multe cazane cocosate, carora li se face lobby si li se creeaza imagine pozitiva, desi posesorii circula cu cauciucuri Sh. A nu se intelege ca ma refer la cazul de fata, insa asta e adevarul. Insa poate ca nu se mai ajungea aici daca se punea pretul din start. Pe de alta parte, sunt pe forum si multi ce mor de grija altora. Mai era cineva care postase un e90 din 2006 adica nfl cu 10 mii si au aparut in cateva ore vreo 6 Gigei consternati ca el daduse 7 mii pe ea si ca de ce cere 10 mii.. Cum a spus si servicepremium, poti sa ceri cat vrei pe ea, important este cu cat o vinzi. Daca reusesti si gasesti persoana care sa iti dea fie si mult peste cat valoreaza, atunci bafta, norocul tau. Nu inteleg de ce sunt atatia care parca mor de grija banilor altuia, respectiv cu cat o vinde. Daca cumperi o masina cu 5 mii si pretul pietii e 7 mii, apar instant priceputi care spun ca e o coaja. Daca dai pe ea 9 mii , ai luat-o scump..s.a.m.d. relaxati-va un pic totusi.2 points
-
Nu vreau sa zic nimic, dar atata ata cusuta pe aici .. Faci 10 mii in 2 saptamani (euro that is) si totusi iti perfectionezi stilul de condus pentru consum.2 points
-
aleage X5, intrucat asa vei beneficia de prioritatea de BMW si +100 la smecherie, fata de ML care iti da doar +50 la smecherie, unde mai pui ca va trebui sa respecti regulile de circulatie2 points
-
Salut Prima oara când postez pe forum pentru ca am achiziționat un bmw f30 316d. Mașina are aproximativ 2 luni și ma bucur de ea la maxim.am cumpĂŁrat o direct din reprezentanta cu 15 km(nou noutĂŁ).am optat pentru pachetul standard care are dotĂŁrile de care am nevoie.o sa ĂŽncerc sa pun câteva poze.1 point
-
BMW X1 sDrive 18d, fabricatie 07.2011, provenienta Belgia, rulaj 135.500 km motor diesel 1995 cm3, 136 CP, euro 5, emisii 136g CO2/km, cutie manuala 6 trepte, consum 7-8% oras, 4-5% extraurban, 6% combinat culoare exterioara argintiu metalizat, 2 chei, serie sasiu WBAVN11050VR17138 Dotari: aer conditionat climatronic pe 2 zone, volan piele multifunctional cu butoane comenzi radio-cd, plasa suplimentara portbagaj pentru bagaje, sistem start/stop motor la semafor (dezactivabil) pentru reducere consum combustibil, radio-cd BMW business, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, abs, esp, dsc, dtc, computer bord, aux-in, bancheta spate rabatabila 40:20:40, etc. Masina a fost rulata in Belgia in perioada 07.2011-07.2015, este inmatriculata in Romania temporar cu numere rosii (primul rand de numere scoase, din maxim trei) incepand cu 23.07.2015, taxa mediu pentru inmatricularea definitiva este 111 EUR. Masina merge foarte bine, reviziile au fost facute la timp, am istoricul mentenantei si se poate verifica si la service. De asemenea si rulajul se poate verifica la service sau pe tester oricand doriti. Masina are cateva imperfectiuni externe (cate o mica zgarietura, ciobitura) inevitabile oricarui trafic, se vad in poze, insa nimic grav. La interior este curata si intretinuta, fara uzura, lipseste un singur clips mic de jos de la bancheta din spate (insignificant). Functioneaza toate butoanele. Pentru mai multe poze de calitate mai buna sau alte unghiuri va rog sa ma contactati pe email. Proprietar persoana juridica platitoare de TVA, masina se vinde cu factura cu TVA deductibil. Se accepta plata in lei sau in EUR, in functie de preferinta cumparatorului. Locatia masinii: Ramnicu Valcea Pret net (fara TVA): 11.800 EUR Pret brut (cu TVA): 14.632 EUR Eventual schimb cu masina mai ieftina + diferenta din partea dvs., dar masina in stare la fel de buna cu istoric dovedibil + testare obligatorie. Pretul este fix. Va rog sa nu ma deranjati pentru negocieri sau cine stie ce schimburi. Daca doriti sa veniti din alt oras sa vedeti/cumparati masina, puteti veni lejer fara nici un dubiu, nu am ascuns nimic si tot ce cititi in anunt este real. tel. 0724727024 - Iulian Toate pozele: http://imgur.com/a/Ckg10 O selectie de cateva poze: http://i.imgur.com/KvRpHPT.jpg http://i.imgur.com/JiKmQDs.jpg http://i.imgur.com/J9exP8s.jpg http://i.imgur.com/16XMfd0.jpg http://i.imgur.com/kw5dYuS.jpg http://i.imgur.com/SnYXKey.jpg http://i.imgur.com/QhThVMH.jpg http://i.imgur.com/zdui1ku.jpg http://i.imgur.com/8eg9Oc0.jpg http://i.imgur.com/vcHMQlT.jpg1 point
-
si a mea face asa , am schimbat bucsa mare de la difential si degeaba . mecanicul a zis ca este putin joc in grup.1 point
-
Daca vrei sa o vinzi mai repede, pune niste poze mai bune in anunt. Conteaza mult ;-)1 point
-
100% de la fulie e problema. Oricum, la tine fulia e praf, se vede si in poza ca e crapata bine de tot. Schimba-o repede pana nu iti sare prin capota si ramai fara directie si cu frane gen Flinstone1 point
-
1 point
-
de la fulia de la motor cred ca e problema alinierii curelei,probabil e dezaxata putin.1 point
-
Scuze pentru inconvenientul creat cu circuitul mufei AUX. Asa cum ti-am spus si pe mail, oricand poti veni sa remediem problema. Dupa instalare mi-ai dat un mail in care mi-ai spus de problema cu mufa AUX, ti-am raspuns prompt ca poti reveni sa verificam si sa remediem, dupa care nu am mai avut nici un feedback de la tine pana la aceasta postare pe forum. Te inteleg perfect si imi cer scuze pentru scaparea colegului meu de la electrica care mi-a spus ca AUX este cablat in mufa de la Combox. Era responsabilitatea mea sa verific asa ca nu caut nici un fel de scuza. LE: Instalarea cabluluui USB pe traseul de fabrica presupune demontarea scaunului soferului, a consolei centrale si ridicarea mochetei pe partea stanga. Noi incercam sa fim "minim invazivi" pentru un cablu dar daca doresti sa demontam aproape tot interiorul o putem face fara probleme si in cazul tau nu presupune nici un cost suplimentar.1 point
-
No offence mgs, dar cum de stii in ce stare tehinca este a mea ca sa poti face o comparatie si sa imi spui, subtil ce-i drept, ca a mea ar fi intr-o stare tehnica critica? Tot repet si vad ca nu ma fac inteles. Nu am comparat masinile, nu am cum, am zis doar ca exteriorul arata la fel si dupa cum toti stim, pentru roman asta conteaza cel mai mult in 80% din cazuri.1 point
-
Pai nu e timpul pierdut. Mai dai 2-3000 euro la baiatu', de obraz, peste pretul de vanzare, si o iei inapoi.1 point
-
1 point
-
De unde ai scos-o pe asta cu cutia automata care da 1500 euro in plus la pret in Romania? Asta e o fabula in cel mai bun caz. Nici macar optiunile nu cresc pretul in mod real. In Romania conteaza alte detalii. Starea tehnica aparenta, aspectul, numarul de km si anul de fabricatie. Optiunile conteaza la un F10 sau un F30, nu la un E90 prefacelift. Masinile foarte dotate apar in Romania abia atunci cand scade pretul. Deci nu optiunile conteaza in principal. Poti sa ai cel mai dotat E90. Daca motorul e mare, va costa cat un 320d semi chelios. O masina valoreaza atat cat este dispus cineva sa plateasca pentru ea. Ala e pretul real.1 point
-
Pai dacĂŁ nu sunt banii o problema, nu vĂŁd de ce ceri pĂŁrerea pe un forum dacĂŁ sa schimbi cu acel coupe si sa dai diferența,? Schimb-o, ca sa ĂŽți satisfaci pofta si standardele,nu? Peste 1 an o poți schimba iar si tot așa. Doar ca mie ĂŽmi da cu virgula ca pe alt topic ĂŽntrebai cam cât sa ceri pe mașina ta. Pardon, spuneai ca ai cere 9500. Pai pt 2 mii de euro, eu nu m-as uita la ei si as schimba-o ca sa ĂŽmi fac pofta. Pai nu?1 point
-
Superba @myx'ule, sa te bucuri de ea,pana treci la F10 :poke: .. Ce bine dau tips'urile pe bara de M pack, la fix merg. Ii mai faci shadowline sau o lasi asa?1 point
-
Te contrazici, deja ai jignit omul. Daca intr-adevar ai fi vrut sa fi diplomat faceai cum am facut eu in unele cazuri, "cainii latra ursul trece". Toata tigania asta cum o numesti putea fi evitata daca ai fi pus pretul de la inceput. Si uite cum iar jignesti prin cuvintele subliniate de mine mai sus.1 point
-
Nu vad de ce faci invitatii la mine la atelier. Eu n-am spus ca masina ta ar avea ceva. Ideea e alta, si anume modul pervers in care o scoti la mezat. Deja suna a anunt electoral. Cum erau alea cu Vanghelie garanteaza pentru X. Civilizat este sa o pui la vanzare cu un pret public sau sa nu scrii nimic. Daca vrei s-o vinzi pe circuit inchis, da-o la un cunoscut fara sa scrii pe forum. Parca si regulamentul interzicea chestiile astea. Orice produs vandut pe forumul asta parca trebuia sa aiba un pret. Asta tocmai ca sa nu incurajeze samsareala. Iar vanzarile se fac in sectiunea dedicata. N-are nici o importanta parerea unor utilizatori prieteni de-ai tai sau nu despre masina ta. E suficient sa zici asa: "Accept verificare la orice service." E prea mare telenovela deja. Descrierea ta a fost ridicola. Degeaba incerci sa fii ironic. Ai schimbat nuca de la schimbator, pneurile fata. Si retrofit lanterna FTW. Am inteles ce era de inteles. Daca nici acum n-ai inteles, las-o cum a cazut. Masinile bune se platesc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
gata si Mpack , acum pot sa o vand )) Ps , pe langa suportii bara se schimba si suportul difuzor si aparatoare rezervor http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7504_zpsp6miqbgf.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7508_zpscbzfwvbb.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7509_zpssstubj5g.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7510_zpsquhqfs4e.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7511_zpsuuujdrj6.jpg1 point
-
E benzinar Alex, e si peste 2000cmc. N-ai inteles ca suntem low budget? Robert, la varsta ta si bugetul pe care il ai m-as orienta clar spre altceva. BMW nu merita pentru ca vei risca sa investesti multi bani in el iar tentatia mare te va pune in pericol si Dumnezeu nu ne iarta de multe ori. Asculta de astia mai batrani, nu uita ca am avut toti 21 de ani si am gandit poate la fel. Numai eu stiu vreo doua cumpene avute insa EL m-a ferit si daca eram in BMW poate nu mai postam pe forum la ora asta. Fii cu bagare de seama, sunt variante frumoase la 3500 euro cat sa tina si cu buzunarul tau, sa te plimbe ieftin peste tot si ocazional sa mai atragi ochi albastri-verzi. Nu te-am certat, nici vorba, ti-am vrut binele. Ai timp sa conduci si BMW, important e sa nu te grabesti , ai o viata inainte.1 point
-
De ce ocoliti lucrurile si nu recunoaste-ti ca sunt multi cocalari care nu au bani dar vor Bmw...cumpara unul si uita sa mai bage un leu in el...fac chiptuning ca nu au bani de motor mare(consum mare,impozit mare) ,vor pachete M dar nu au bani de placute si discuri....eu de cand am Bmw si nu de mult s-a intamplat asta de mult am fost mai atent in trafic la acesta marcasi pot spune ca sunt unele masini in stare foarte buna ...dar unele frate ...pisici ,ursi ,si alte animale salbatice curg tablele de pe ele,adevarate pericole publice. Cati dintre posesorii de masini cu volan pe dreapta regleaza farurile pentru circulatia cu volan pe stanga.Am un amic care a venit din Anglia acum o luna....Passat...niste plastice lipite pe far....ce draq o fi aia ...intreb omul.....astea le am cand am intrat in Franta sa nu orbesc cu farurile mele de Anglia pe europeni. Aha ....siguranta circulatiei zic eu ca prostul dupa ce am vazut sute de masini cu volan pe dreapta fara plastice pe far si poate noaptea deranjeaza. Recunosc ca sunt nesimtit cu bixenon de fabrica si dau mult cu faza lunga noaptea.....oare de ce?1 point
-
Teoretic, ai dreptate. Practic, te lasa sa le dai jos pe loc si primesti talonul inapoi. A patit-o recent un prieten1 point
-
Vechiul Regulament de aplicare al OUG 195/2002 într-adevăr prevedea la art. 237 alin. 2 În situaţiile prevazute la alin. (1) certificatul de înmatriculare nu se reţine dacă conducătorul autovehiculului sau tramvaiului remediază pe loc deficienţele constatate, caz în care se aplică numai sancţiunea contraventională. Acest Regulament a fost modificat şi republicat, iar în prezent H.G. 1391 din 2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice are numai 225 de articole şi nu mai conţine această prevedere. Deci nu poti sa dai tu folia jos. Politia iti ia talonul oricum, tu mergi la RAR, de acolo primesti un act care dovedeste ca ti-ai dat folia jos, iar cu acest act mergi la politie si iti iei talonul inapoi.1 point
-
Da, corect. Dar nu mai poti sa dai foliile jos cand te opreste. Asta era demult. Acum iti ia talonul chiar daca iti dai foliile jos in fata lui.1 point
-
E vb de 70% si cam toate masinile au atat din fabrica. Certificatul ala e o frectie. Politistul iti poate lua talonul, tu te duci la RAR, ei vad ca ai transparenta sub 70% si nu rezolvi nimic. Sau dai foliile jos si ti-l iei inapoi, ceea ce poti sa faci si cand te opreste.1 point
-
Autorizatie RAR pentru folie pe geamurile fata? Nu am auzit de asa ceva. Mai multe detalii te rog.1 point
-
salut. vad ca doar ce ai cumparat-o.. de ce o vinzi asa repede ? in celalat post erai ff incantat ca ai gasit-o, de aici nedumerirea mea. apoi ai zis ca ai dat 7700 pe ea..taxae in jur de 800 daca nu ma insel..hai sa punem 1000..deci = 8700..de ce/unde pretul de 9500 ?1 point
-
scuze de offtopic ... :console: http://s10.postimg.org/e9kos1dw9/P1000887_Medium.jpg http://s10.postimg.org/5v523ycux/P1000888_Medium.jpg http://s10.postimg.org/ggoxfyj6h/P1000889_Medium.jpg http://s10.postimg.org/vryqgkgih/P1000890_Medium.jpg http://s10.postimg.org/p2s70jv6h/P1000901_Medium.jpg http://s10.postimg.org/5yyvk7ic9/P1000910_Medium.jpg http://s10.postimg.org/mb8x9xwnt/P1000912_Medium.jpg1 point
-
Corect , la fel sunt si eu , decat 10k pe un LCI fara xenon , fara navi si cu textil ...1 point
-
Săptămâna trecută, deși avusesem grijă să nu parchez prea aproape de mașina din stânga, în dreapta fiind mai multe locuri libere, în parcarea din spatele blocului, după ora 16,00, într-un interval de maximum 30 de minute, cineva mi-a lovit, binișor, și zgâriat oglinda dreaptă. Probabil a deschis ușa mașinii și a izbit oglinda mea. Mulți deschid ușile fără să țină mâinile pe portiere, doar le împing. Noroc că balamaua are o cursă limitată sau ghinion dacă oglinda, aripa mașinii mele/tale este în raza ei! Alaltăieri stăteam bine mersi în mașină, parcat frumos. Vine un nene cu un Renault și parchează în dreapta lateral, deschide ușa, în sensul că o împinge, fără să țină de ea, iar aceasta se deschide maxim prin fața aripii drepte, norocul meu a fost că Bmw-ul era mai departe de bordură. M-a uimit! Era ca și cum aș fi văzut potențialul accident! După ce a coborât, stimabilul dolofan ochelarist își găsise de lucru la ușa din spate stânga, l-am claxonat, iar acesta mă liniștea gestual că nu îmi va lovi mașina, deși se chinuia să aibă acces la ușa lui. Am ales să ies din acea situație periculoasă și m-am deplasat 10 metri mai departe. Prostia nu trebuie niciodată subestimată!1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00