Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/03/15 in all areas

  1. Azi cu ajutorul lui Acero a primit un AB integral. Multumesc Acero! http://s10.postimg.org/o7nlmqql1/DSC_0926.jpg http://s10.postimg.org/8wdsm4t91/DSC_0928.jpg http://s10.postimg.org/79ol0wh79/DSC_0930.jpg http://s10.postimg.org/d9cc4k1zp/DSC_0931.jpg http://s10.postimg.org/zb2melmhh/DSC_0934.jpg http://s10.postimg.org/7vdjx0c9h/DSC_0937.jpg http://s10.postimg.org/jqzu1t1qt/DSC_0938.jpg http://s10.postimg.org/stob8u1hx/DSC_0939.jpg http://s10.postimg.org/6vruf1mhh/DSC_0941.jpg
    7 points
  2. Si cateva fotografii in umbra. http://s10.postimg.org/vl7kzg00l/DSC_0945.jpg http://s10.postimg.org/ucjpdt82d/DSC_0950.jpg http://s10.postimg.org/lg8x9vhg5/DSC_0952.jpg http://s10.postimg.org/w86hoywwl/DSC_0953.jpg http://s10.postimg.org/qvhnau905/DSC_0956.jpg
    5 points
  3. Bravo pt intentie, dar chestia cu consola centrala si cotiera de e60 e o mare tiganie...
    4 points
  4. Superba,cu si fara AB Culoarea individual face diferenta,mai ales in soare !
    4 points
  5. Banuiesc ca te referi la lupa de pe lunga. E putin mai complicat decat pe scurta, gasesti cateva pagini mai in spate cum am facut Pe scurt: trebuie taiat din ornament, in rest merge ca si pe scurta. Aaa si mai trebuie sa elimini mecanismul (ansamblu obturator + solenoid) care obtureaza lupa, partea care o face sa fie bi-xenon PS: Si cu farurile oprite arata bine: http://113.imagebam.com/download/p80qqwIB6FhW3f67H7De7w/42601/426002684/IMG_2649.JPG http://114.imagebam.com/download/8xxmNapp_GBarDuyh6NYNw/42601/426002680/IMG_2643.JPG http://114.imagebam.com/download/WtMxx8kgBuyVy3S6mv1aHQ/42601/426003008/IMG_2644.JPG
    3 points
  6. Salutare! Desi sunt membru pe acest forum din ziua in care mi-am cumparat masina, mai exact de aproximativ doi ani de zile, abia acum m-am hotarat sa imi prezint si eu masina. Este vorba de un e46 318d din anul 2004. Masina a fost adusa din Germania si avea aproximativ 170.000 de km. Acum dupa doi ani am trecut usor peste 200.000 de km iar masina se tine bine din punct de vedere tehnic. Nu mi-a facut foarte mari probleme din acest punct de vedere. Am schimbat amortizoarele fata, bujii, releu, pompa de motorina de sub scaun, bucse bara stabilizatoare si in rest doar revizia Primul lucru pe care l-am facut la masina a fost montarea kitului angel eyes SMD. Asa l-am cunoscut pe Kenbobo. Nu m-am descurcat cu montajul si asa ca i-am cerut lui ajutorul. El este in mare parte "vinovat" pentru tot ce am lucrat la masina pentru ca vedeam ca el isi face ceva la masina si apoi imi doream si eu. Masina nu are prea multe dotari dar incet am reusit sa o fac pe placul meu. Cam asta este lista cu ce am primit ulterior masina: -Kit Angel eyes SMD -Retrofit Lupe Bi-xenon Morimoto cu becuri de 4300k -Vopsit interiorul farului si grilele cu negru -Arcuri sport H&R -Stopuri LED -Folie geamuri -Montat tableta Nexus 7 -Retapitat cotiera -Colantare trimuri in brushed aluminium(pe viitor o sa le vopsesc deoarece nu sunt multumit de cum am aplicat folia) -Alte jante(fostele jante a lui Kenbobo) -Evacuare custom Poze din prima zi: http://114.imagebam.com/download/gxX0kenBN-FnTwBFXvcduA/42618/426177264/IMG_20130818_193155.jpg http://114.imagebam.com/download/J5n-7CvxvhJtf9P2BbJZmg/42618/426177531/IMG_20130818_151334.jpg Si ceva poze mai actuale: http://114.imagebam.com/download/koSpiCZBHH9FSZI5P84wwQ/42618/426179053/DSC_0181.JPG http://114.imagebam.com/download/Us-H35D3q0OVBlUZ3saNfA/42618/426179161/DSC_0995.JPG http://114.imagebam.com/download/4hVkXPzUjogK9Z-MkjMuwA/42619/426181683/DSC_0983.JPG Interiorul: http://114.imagebam.com/download/56VoEMTgAcOyjDIERlIb5g/42618/426179139/DSC_0985.JPG http://113.imagebam.com/download/_s3Pd8chxcF8gVuK4OQd9g/42618/426179171/DSC_1002.JPG http://113.imagebam.com/download/CiIHZDnHbbPlI_Mns3Ij8Q/42618/426179186/DSC_1006.JPG Mai adaug niste poze: http://113.imagebam.com/download/asZYseEG14Cz0SPbTWQJYQ/42618/426179060/DSC_0417.JPG http://114.imagebam.com/download/O5BKaqoNyRO1qDC4xgPCKg/42618/426179066/DSC_0462.JPG http://113.imagebam.com/download/wMM_-W47XMci0_5P8uUrCA/42618/426179072/DSC_0463.JPG http://114.imagebam.com/download/G2qZboueo770_WUwF3yKkA/42618/426179082/DSC_0464.JPG http://113.imagebam.com/download/Wy2QqJBhjHhLpc194pdBNA/42618/426179092/DSC_0473.JPG http://113.imagebam.com/download/H2bfF8NiRp8Y-EhKBVrSfw/42618/426179099/DSC_0474.JPG http://113.imagebam.com/download/KfrIchbo-DhR4Ncab7dv4g/42618/426179108/DSC_0515.JPG http://114.imagebam.com/download/OFDjq4si0-OWr4lLn8nMog/42618/426179124/DSC_0982.JPG http://114.imagebam.com/download/JBp60eVHtTdsqkB2cOqf-A/42618/426179152/DSC_0990.JPG
    2 points
  7. Buna seara ! Va prezint al meu e46 ! 318d 116 cai, an 2002. Masina a fost luata in anul 2006, fiind dauna. A fost lovita in pasajul obor. Poze cu masina lovita nu am(le-am pierdut). Lonjeroanele n-au fost afectate, si nici sasi-ul.A fost luata cu 3000e cand ea SH costa aprox 12000-13000. Masina a stat pe bara aproximativ 6 ani jumate, dupa care m-am apucat sa o fac. Motorul are 110000km reali.Masina era absolut stock, nici o dotare. Prima poza: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10298081_514972375292918_7669747776594324409_o.jpg Prima modificare a fost la motor. Am schimbat turbina stock, si am adaptat turbina de pe 330d. I-am schimbat intercooler-ul cu unul mai mare. I-am pus angel eyes-uri: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10253907_514951025295053_5477516938370100245_n.jpg?oh=b61448bf204d843b71d7a46ab981ca1c&oe=55696C8A Angel Eyes SMD: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10309563_515942181862604_8422841881199421988_n.jpg?oh=e35fc28430268314cd88e4293a910cbf&oe=554EBCAD I-am activat US Style: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t31.0-8/10012734_515942185195937_633318260482867701_o.jpg Am luat volan cu comenzi, si am facut retrofit pentru comenzi volan. Am facut retrofit pentru welcome angel eyes. Apoi a inceput proiectul mult visat pe o masina: tableta in bord : https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10258811_528034333986722_7537045858079687986_o.jpg Softul a fost realizat de mine: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/1965692_528034433986712_752659764091758609_o.jpg Produsul final: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10269105_528034797320009_7071351691522364211_o.jpg I-am pus climatronic: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10269255_528713570585465_3689970658588510658_o.jpg I-am pus BC si l-am activat: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10333734_528716667251822_6342465666236063176_o.jpg Au urmat trimuri aluminium brushed 3D (autocolant) https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10397086_528718507251638_8033415097851538646_o.jpg https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10428196_528719023918253_3673883508448941629_o.jpg In urma accidentului, bordul era rupt in mai multe parti, l-am schimbat si pe el. I-am colantat stopurile cu rosu: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10517380_602163649907123_5829962717241225642_o.jpg I-am pus eleron si am scos 318d: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/1404536_602172996572855_5861533831226800805_o.jpg I-am vopsit incuietoarea in negru: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t31.0-8/10630552_602173153239506_80025443959965530_o.jpg O poza cu ea: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10329753_528036873986468_7424209829156683181_o.jpg O poza cu interiorul: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10358966_528034883986667_5289113790539779379_o.jpg I-am pus inele mate: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10658593_602165416573613_9095851720691770750_o.jpg I-am colantat grilele: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10669002_602172126572942_8513938476239657250_o.jpg Plafon negru + lumini individuale: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10699924_602174496572705_3851778564105430520_o.jpg https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10668991_602175633239258_2019813554434208449_o.jpg https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10649108_602178926572262_7635165563300058503_o.jpg SMD-uri in tot interior-ul + numere: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10295358_602175569905931_5753831480003019114_o.jpg https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10661722_602178539905634_4672943271138158950_o.jpg Interior recaro individual: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/s960x960/1960983_602176469905841_1982846456605019885_o.jpg Interiorul a fost restaurat: BEFORE: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/q86/s960x960/10486567_602176346572520_6907423976810855557_o.jpg AFTER: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/l/t31.0-8/q84/s960x960/10669044_602176383239183_1985815079156121803_o.jpg https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10620463_602176216572533_7800332896152863979_o.jpg https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10379799_602176213239200_7690265497490988592_o.jpg Pe partea de audio, am pus filtre pe boxele stock+ sub JBL si statie magnat : https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10003779_602164936573661_5845746109350160598_o.jpg https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10255678_515001628623326_92871261388692683_o.jpg Au urmat kit lume morimoto 3" + xenon 5000k : https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10473731_602177586572396_1345996927085031737_n.jpg?oh=239c73c0640722d3f0f11dc57ba25930&oe=556449EE https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10403739_602177339905754_2141885594782262074_o.jpg Voi reveni cu continuarea intr-un viitor post!
    2 points
  8. Buna ziua ! N-am mai postat de ceva vreme pe aici, masina s-a schimbat destul de mult de atunci Masina a primit shadow line Polish faruri si masina + folii fumurii spate+fata Oglinda anti orbire O poza cu ea Inca o poza cu ea Au urmat splittere performance + rame hamann Restul modificarilor in urmatorul post, nu mai pot inscarca poze. Am decupat in spate la marsalier A urmat volan F30 2013 . L-am adaptat sa intre pe coloana de directie, am creeat dintisorii coloane, dupa aceea la strungar am gaurit cat e nevoie din volan si am aplicat dintisorii la o presa hidraulica, dupa aceea modificarile pentru spira volanului + comenzile pe volan, ca sa fie functionale. Produsul final A urmat upgrade de tableta, am luat ceva cu GSM inclus, ca sa pun cartela digi + update la soft, NBT Style Produsul final O poza cu masina Urmatoarele modificari in urmatorul post, iar nu mai pot posta imagini.
    2 points
  9. Fix ca pe autovit "2008, apoi cand te duci sa o vezi e de fapt model 2008, inmatriculata in 2007, produsa in 2006". Adica cei patru apostoli, care erau de fapt trei, Luca si Matei. )
    2 points
  10. Cum se poate anula pcv-ul la m52? Am un consum exagerat de ulei, si vreau sa vad daca e membrana sparta, fara sa o dau jos. Merci.
    1 point
  11. in ultima poza se vad lupele ca ochii unei pisici noaptea cand ii faci poza
    1 point
  12. Felicitari pentru restaurare! Cotiera aceea nu mananca din spatiu? In mod normal ar fi prea lata pentru seria 3, mai ales e46, nu se simte incomod uneori?
    1 point
  13. Nu exista led marker care sa se vada ca albul de la F-uri. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  14. Pentru mine este practica, si asta conteaza nu-mi place cotiera de e46, de asta am pus de e60. daca voiam masina sa fie oem+ puneam de e46, insa oem nu e mereu alegerea pe care mi-o doresc
    1 point
  15. softul se dapteaza singur cand sunt sondele duse, intra in closed loop si ii baga o valoare din burta singur ecu. problema ta e de ce ai vrea sa mergi asa? in primul rand o sa ia un consum de porc si in al doilea nici nu iti trage cum trebuie. Nu mai bine le inlocuiesti tu frumos, ca sunt consumabile, se schimba la fiecare 160k km... si daca cauti atent nu costa mai mult de 100 de euro bucata si ti scoti banii pe ele numai din diferenta la consum. Asa ca nu te obosii cu softul, daca te deranjeaza check engine-ul din bord, il legi la alt martor si o lasi sa mearga sa.. nu conteaza ca o sa haleasca 18 in oras... ai bmw impecabil, cu 150k km, numai bun de vanzare..
    1 point
  16. Aceeasi culoare o am si eu pe e46 S-o stapanesti sanatos si foarte multi KM fara incidente!
    1 point
  17. Citeste regulamentul: un Up la 7 zile. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  18. In concluzie ar trebui verificat?
    1 point
  19. Normal, astea sunt viitorul. Dar raportul performante/pret pt masini mai vechi tot aceste lupe il au. Un set complet de lupe + leduri (cum sunt cele puse de tine) sunt 2100 lei. Pe masini de maxim 3-4 ani care au faruri cu halogen, clar merita dar pe cele mai vechi cred ca majoritatea ar spune pas. Putini sunt cei care vor pune pe masini de 10-12 ani asa ceva. Mi-ar placea sa am in mana asa ceva. Trebuie sa caut alta masina pe care sa le puna ca la BBO nu mai am ce sa ii fac ) PS: Cativa ani de acum inainte, daca se arde un led de genul te-ai scos, nu gasesti piese pt el trebuie sa inlocuiesti tot, in schimb la xenon nu. Va dura ceva timp pana sa ajunga LED-urile cum e xenonul azi, dar abia astept acea perioada. Am vazut cum lumineaza farurile LED pe F10 si F01 si pot sa spun ca e impresionant.
    1 point
  20. ai intinerit-o un an din prima postare lol Produktionsdatum: 28.10.2006
    1 point
  21. Inca o zi, inca o poveste....de data asta ultima cu aceasta masina. Ieri si-a gasit un nou propietar, dar totusi astazi i-am montat o bara fata de M5, ca sa fie completa Voi reveni cu noua achizitie cand o sa fie cazul. Se poate inchide, multumesc.
    1 point
  22. Nu e vorba de asta. La break este problema la revanzare, mai este si aspectul. Sunt foarte putine breakuri care chiar arata bine. Revenind la topic, recomand Ml. Interiorul mi se pare mai frumos si mai calitativ. Parca si arata mai proaspat si mai suplu fata de X5. Despre motoare, este entrylevel 3.0d si mi se pare submotorizat asta pt cine vorbea de sportivitate. Este valabil si pt Ml. Iar in ceea ce priveste consumul, cum remarca cineva mai sus, poate prin provincie sa scoti 10 consum, altfel intr-un oras aglomerat sub 15 sa nu speri cu un mers lejer. Extraurban daca il blanesti, 10-12 este frecvent. Mai departe, daca pornesti din start cu intrebarea referitoare la intretinere, e clar ca trebuie sa te orientezi spre altceva sau sa ramai la Skoda. Gumele sunt minim dublu fata de skoda, placutele costa si alea si le toceste repede, aici gabaritul si aerodinamica de caramida spunandu-si cuvantul. Eu unul as lua Ml totusi. Ca si costuri de intretinere nu sunt diferente, ca si confort as zice un plus pt Mertz. Totusi ca si spatiu interior eu nu pricep de ce sa fie asta motivul alegerii unui suv, nefiind nimic in plus fata de un break mediu. Iti sugerez sa testezi si Volvo XC 70.ca si pret te incadrezi si motorizarea D5 este foarte ok, performante mai bune decat cu ml sau X.
    1 point
  23. Cand faci 10K in 2 saptamai , cumperi un filtru de particule ,nu faci revizia in service-uri obscure mergi in reprezentanta , nu te vaiti tot timpul de consum si cumperi anvelope second . Cand ai cumparat masina asta ai facut un pomelnic JENANT in aria Cumparari. Sau atunci nu erai peregatit financiar ? Nu m-am putut abtine , nu te supara !!
    1 point
  24. Imaginea pe care o emite, de masina cuminte si de familie, un break mai confera o anumita impresie si despre sofer: ca este familist, mai in varsta sau "babalac". Asemanarea dintre un break si un dric. Echivalentul verighetei pe deget, propietarul intampina greutati in a "agata" domnisoare. Din pacate, asta este impresia pe care o fac masinile break in Romania.
    1 point
  25. In calitate de fost proprietar,vazand discutia iscata,simt nevoia sa spun cate ceva. In momentul vanzarii masina era intr-o stare foarte buna zic eu,ceea ce cred ca se poate spune si in momentul de fata,nefiind o masina cu vicii ascunse. Dupa vanzare,va spun sincer ca mi-a trecut prin cap de cateva ori sa o iau inapoi,fiind o masina care mi-a intrat la suflet. Desi este o masina buna tehnic,impecabila estetic,pretul de 10k mi se pare exagerat,pentru ca: taxa de inmatriculare a fost aprox. 700-800 euro ( avand trecute in carte emisiile unei cutii manuale ) , jantele pe 19 actuale style 95 doar au inlocuit alte jante 19 style 199, masina este doar M packet exterior. Am ramas in relatii bune cu Cristi,dar am vrut sa spun unele chestii despre cheltuieli,caci eu am avut niste investitii sanatoase in masina asta,si am dat-o tot la pretul pietei.Stiu,poate am fost fraier. Multa bafta!
    1 point
  26. eu nu inteleg asta cu am muncit am facut am schimbat,cam toate le-ai facut ca masina sa fie ok.Cum a zis si Service Premium ai schimbat nuca ai schimbat gume astea nu se pun,sau ca ai mai schimbat ceva la suspensie,e intretinere.iar sunt un pic uimit cum fiecare zice am bagat x suma in masina si apoi vrea sa recupereze suma bagata.Personal la masinile avute si vandute(mai exact 3 bucati) am pierdut bani .
    1 point
  27. la SUV revizia normala nu e drama, adica e mai scumpa, dar nu acolo e drama.. dar ce te omoara din consumabile sunt discuri si placute de frana si gume, sunt dublu la pret fata de o berlina/break normala. un schimb de gume la un suv poate sari lejer de 1200 de euro.. Mai trebuie sa stii ca un intr-un SUV la interior nu ai un spatiu mult mai mare pentru pasageri/bagaje decat la un break din clasa mai mare, aici pot mentiona octavia break, bmw , mercedes etc.. asa ca daca vrei SUV pentru spatiu, pornesti gresit.. cel putin cu skoda superb break cred pe langa familie si bagaje mai intra si vreo 2 vitei.. vrei suv ca vrei suv, daca vrei spatiu pentru familie iei un break, desi nu e asa cool pentru unii. Am un prieten cu freelander si ala are loc mai putin in portbagaj decat in mazda mea 6.sedan.. chiar tinand cont ca poate plia bancheta, cea ce poat face si eu de altfel.. Break-urile de la mercedes cred ca sunt cele mai spatioase, dar si intr-un bmw seria 5 break nu e rau , destul sa cari vreo 2 sicrie daca ai nevoie.. asa ca daca nu esti foarte hotarat pe un suv, recomand un break, tii si costurile sub control. DAr din motive car imi scapa, lumea fuge de break-uri ca de dracu, mai bine un X5 cu gume de iarna in august, cum am vazut eu multe prin ro..
    1 point
  28. aleage X5, intrucat asa vei beneficia de prioritatea de BMW si +100 la smecherie, fata de ML care iti da doar +50 la smecherie, unde mai pui ca va trebui sa respecti regulile de circulatie
    1 point
  29. Am uitat o mufa scoasa si a intrat putina apa, dar s-a rezolvat )
    1 point
  30. Conform WDS (programul BMW de electrica - oficial) ----------------------------------- Swirl flap control The controllable swirl flaps are located in the intake pipe and are closed or opened depending on the operating status. The flaps are closed at engine speeds below approx. 2000 rpm and injection volume below 30 mm^3. Function The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the changeover valve switches vacuum to the vacuum unit thus operating the control rod and closing the swirl flaps. The control rod is up against the rear stop when the swirl flaps are open. Troubleshooting Fault code 1A22 "Swirl flaps" is stored if a defect occurs in the activation of the pressure converter. Effects of faults Swirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges otherwise no effect. Swirl flaps stick in closed position: Power loss of approx. 10 % at higher engine speeds. ---------------------------------- In concluzie: eliminarea lor conduc DOAR la cresterea valorilor noxelor, nu au nici un efect asupra performantelor motorului, dar daca se blocheaza pe inchis, atunci scade puterea cu 10% la turatii mari. Eliminati-le fara grija, ma indoiesc sa apara diferente notabile la un control ITP. Am trecut RAR-ul cu catalizatoare eliminate si EGR off.
    1 point
  31. Arata foarte bine masina! Sa o stapanesti sanatos si sa o conduci fara incidente multi km!
    1 point
  32. Pret 23600 si am mai platit 400 euro la fata locului sa-mi tina niste jante oem 17" de iarna. Altfel imi dadea gratis unele non oem si nu vroiam. http://i62.tinypic.com/2poaxjp.jpg
    1 point
  33. Before & After http://s17.postimg.org/7pjlyoqv3/DSC_1438.jpg http://s17.postimg.org/6d1wwstfj/DSC_0105.jpg http://s27.postimg.org/jymlikh0j/DSC_1442.jpg http://s27.postimg.org/ffacx1z4z/DSC_0103.jpg http://s17.postimg.org/ksf8hyh33/DSC_1440.jpg http://s17.postimg.org/j3659w1dr/DSC_0101.jpg ...
    1 point
  34. chiar nu inteleg de ce sunteti hateri, masina merge bine plus ca a facut mai multe retrofituri decat multi membrii de pe forum. e usor sa critici munca omului... dar el a pus pe picioare o torogoata dauna totala fara artificii samsaresti. daca nu era safe nu cred ca o pastra:)
    1 point
  35. Se foloseste eronat cuvantul semering, corect este simering.
    1 point
  36. Merci ! Poate nu am sa o tin chiar 1 mil km Exact este o masina ce poate fi condusa zilnic linistit dar care la apasarea catorva butoane se transforma complet 0-100 ar trebui sa fie 4,6 sec ptr DCT chiar mai putin dupa unele publicatii de specialitate Am avut pe mana un M5 e60 si am ramas dezamagit (eu personal) Interiorul este piesa de rezistenta la masina ... are si trim ul Piano black Individual era scoasa de la spalat si a stat 2 ore afara Exact ! Multumesc tuturor pentru urari ! Poze de astazi langa alt membru al familiei mele BMW
    1 point
  37. E mai lata cu 3-4 cm, dar nu incomodeaza scaunele. In plus e mai mult spatiu pentru cot
    0 points
  38. ok, stai in austria...bun. BMW X5 ! 3.0d vrei suv ca ai familie ( ca e submotorizata sau nu , cum zicea cineva....nu cred ca te apuci sa alergi cu 220-230 cu copilul pe bancheta din spate ) posibile probleme la trapa panoramica daca optezi pt asa ceva si vb colegului gumele. tu stii mai bine ce si cum cu bugetul familiei.
    0 points
  39. pai poti sa ii pui niste jante Vossen si ceri 15 mii pe ea. faci un engine swap la 335 si cand o vinzi iei 20 k . si mai am niste idei.
    0 points
  40. E superba, dar un singur lucru nu imi place si eu consider ca nu are ce cauta pe masina: sigla aia M de pe spate.
    0 points
  41. Ultima poza o pun Wallpapper
    0 points
  42. E "secsi" rau. Cat baga la ora? Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    0 points
  43. Tuburi. Dar tot de leduri sunt iluminate din cate stiu eu
    0 points
  44. Salut. Inseamna ca in fata am inlocuit halogenele clasice de la angel eyes cu un led marker H8 iar pe spate sunt cele 3 "benzi" de led clasice specifice modelului e92 preLci. Odata pornit motorul ele stau aprinse. In cazul meu tot timpul deoarece asa le-am setat din BC. Numai bine
    0 points
  45. Recomand sa conduci X5 inainte sa te inhami la asa ceva . Eu nu am reusit sa conduc niciun x5 cu roti pe 20" care sa nu se simta ca se rastoarna. (sper sa nu imi sariti in cap cei cu X5) ML 350 - daca vrei confort. X5 - daca vrei sportiv. - si nu uita sa iei directia adaptiva. Eu as merge pe ML, daca ar fi dupa mine
    0 points
  46. Leasing? Nu stiu ce varsta ai, eu am 26 ani si partea cu imprumutatul nu l-as face niciodata, mai ales pentru un fier. Noua nu vreau sa iau pentru ca nu o tin mai mult de un an, nu stiu cum sa iti zic, dar ma plictisesc repede de ele. Daca as lua-o noua si as vinde-o peste un an pierd cel putin 50% din valoarea ei, crezi ca e o idee buna sa fac asta? In plus, masina, dupa femeie, este cea mai proasta investitie.
    -1 points
  47. Prețul de achiziție este 35600,asta include și un pachet pe 10 ani ĂŽn care am incluse schimburile de ulei și filtre. Am vĂŁzut multe discuții cum ca ar fi bine sa schimbi uleiul la 15 mii sau chiar la 10 mii dar nu o sa iau ĂŽn calcul chestia asta. Service ul este la 30 mii asa k pana atunci stau liniștit. O sa revin cu poze ĂŽn weekend.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.