Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/04/15 in all areas
-
Tu ai 1 buc RFt si 1 buc nonRFt si pe deasupra, diferite ca marca/model, si mai intrebi daca din cauza aia se aude asa? Nici nu stiu cum te-ai gandit sa umbli asa cu ea,de ce nu ai cumparat 2 buc la fel daca tot ai taiat 1 cauciuc? Pune 2 la fel si rezolvi problema. @ bala.. nu face zgomot, dar cand ai pe puntea spate 2 cauciucuri total diferite, si in plus unul RFt si celalalt nu, iti dai seama ca nu poate sa fie ok, orice marca ar fi ele... Si eu am avut Continental'uri si sunt foarte ok.4 points
-
Nu am informatii legate de ML dar pot sa-ti spun cateva impresii de-ale mele legate de x5 e70 LCI 4.0d (3000 cmc - bi-turbo): Comfort: - se simt destul de tare denivelarile atat la viteza mica, cat si la viteza mare - asta cred ca se datoreaza garzii la sol ridicate; - desi masina sta foarte bine in curbe (aici o compar cu cealalta masina pe care o am e60 cu suspensie m), tu o sa simti totul amplificat in interior, din nou, datorita garzii la sol. Mai salveaza ceva din senzatie scaunele sport, dar nu cine stie ce. - vizibilitate crescuta datorita pozitiei inalte - pe mine ma ajuta la deciziile pe care le iau in trafic; - zgomotul motorului destul de mare in turatii (aici o compar cu e60-ul 525d si un Touareg V6 TDI). In schimb, la viteze de croaziera motorul nu isi face simtia prezenta. - de la 160 km/h zgomotul produs de frecarea cu aerul se aude destul de puternic in interiorul masinii; - spatiul interior este mare desi nu pare la prima vedere; o sa-ti dai seama de asta doar cand vezi cate incap fara sa fii nevoit sa renunti la comfort (dar asta e o parere subiectiva) Performatele sunt decente. Motorul dezvolta suficienta putere incat sa fie multumitor cam in orice situatie. Am avut experiente placute datorita garzii ridicate la sol pe teren accidentat si in conditii de iarna. Ma surprinde ca poate consuma si putin in exterior, dar doar cu mult calm si rabdare. In regim de autostrada ia undeva intre 8-10 la viteze intre 130-160. Legat de intretinere am sa dau copy paste la mail-ul primit de la cei din reprezentanta: Ca si exemple de alte cheltuieli care imi vin acum in minte ar mai fi: doua cauciucuri pe spate, noi, marca Bridgestone cumparate dintr-o vulcanizare din Germania, in regim de urgenta in urma unei pene, care m-au costat 650 euro; am mai schimbat bielete si brate fata care m-au costat 1470 lei (fara manopera). Probleme cu panoramicul nu am avut si il folosesc zilnic, in schimb ce e deranjant e ca am zgomote undeva in zona portbagajului cand trec peste denivelari. Apropo de zgomote, ma enerveaza faptul ca manerul usii soferului scartaie (iti da impresia de ieftinitura cand il tragi), ceeea ce nu se intampla in e60 desi e o masina mult mai veche. Tapiteria mi se pare destul de rezistenta ... Alte aspecte ar mai fi ca se simte ca masina are un design conceput in 2006; interiorul e brut, exteriorul la fel. Cand e parcata langa Touareg (acelasi an de fabricatie 2012) ai un feeling de masina veche. Dupa un drum cat de scurt cu Touareg-ul cand te urci in X5 ai impresia ca te intorci putin in timp (aici ma refer doar la aspect - functionalitatiile masinii fiind aceleasi). Totusi e un E si asta se va simti la aspect. In rest sunt multumit de masina si de performantele ei dar nu pot zice ca ma impresioneaza ceva la ea. Cred ca un F11 diesel biturbo mi-ar fi placut mai mult sau poate am avut asteptari mai mari de la e70.4 points
-
Dintre Ml si X5, eu am ales X5.. Am fost in aceeasi dilema ca si tine, vroiam sa iau ori X5 ori Ml, dar am mers tot pe BMW si nu-mi pare rau, il am de nou, si acuma are 380 mii km masina, merge ca unsa, fara probleme majore, am avut probleme cu lantul la 300 mii dar am scapat destul de ieftin, 45 milioane, in rest, chiar nimic.. Turbina originala, cutia fara probleme, filtru de particule l-am curatat si inca duce bine.. La mercedes, lumea se plange de cutiile 7G, cica ar fi cu probleme, am in familie un S class din 2006, la fel, probleme la cutie. Depinde si de noroc, cum o nimeresti.. Fa un test drive cu amandoua, si vezi care te "coafeaza" mai bine, care iti place mai mult si alege-o pe aia. Eu as lua in calcul si un touareg, modelul mai nou, cred ca pe la 25-28 mii gasesti ceva bun.. Am auzit numai lucruri bune despre ele, am un prieten care are, si ii foarte multumit de el.. Bafta4 points
-
E o prostie monumentala sa incerci, cand se inlocuieste piesa defecta si gata. singurul progres real de cand s-a inventat motorul Otto este controlul amestecului si al injectiei.. si vii tu si modifici o harta si te caci pe toti inginerii din lumea asta.. Bineintelse ca poata sa traga foarte bine motorul si fara nici un fel de sonde, dar cu ce consum ? Ai harta si pentru -20 de grade, si pentru benzina mai proasta, si mai buna etc.. cum ai tu pe harta aia toate conditiile posibile ? ce dracul nu pune un carburator si gata, sta si se complica cu injectie si alte inventii dinastea.. Ce un v8 din 70 cu carburator nu trage sau cum ? se apuca toti nemernicii astia de producatori auto sa faca faca masini cu injectie, cu debitmetru, dublu vanos, valvetronic, sonde lambda si tot felul de prostii care strica... noroc ca au baietii o harta, rezolva tot..3 points
-
A urmat cotiera de E60 - a trebuit sa tai din bord, din cotiera, sa adaptez niste prinderi, prelungire electrica, trase fire pentru brichete spate + lumina, am tras lumina si in cotiera + bricheta si USB pt tableta , am facut panoul de plastic pentru butoanele de inclazire si DSC + trimul cel mare infoliat in aluminium brushed, cum sunt restul trimurilor. Cotiera a fost de seria 5 automat asa ca a trebuit sa modific mansonul initial de e46 pentru a intra in toate vitezele. Produsul final 2 poze recente cu masina ( no burnout, masina de fum sub masina )3 points
-
la SUV revizia normala nu e drama, adica e mai scumpa, dar nu acolo e drama.. dar ce te omoara din consumabile sunt discuri si placute de frana si gume, sunt dublu la pret fata de o berlina/break normala. un schimb de gume la un suv poate sari lejer de 1200 de euro.. Mai trebuie sa stii ca un intr-un SUV la interior nu ai un spatiu mult mai mare pentru pasageri/bagaje decat la un break din clasa mai mare, aici pot mentiona octavia break, bmw , mercedes etc.. asa ca daca vrei SUV pentru spatiu, pornesti gresit.. cel putin cu skoda superb break cred pe langa familie si bagaje mai intra si vreo 2 vitei.. vrei suv ca vrei suv, daca vrei spatiu pentru familie iei un break, desi nu e asa cool pentru unii. Am un prieten cu freelander si ala are loc mai putin in portbagaj decat in mazda mea 6.sedan.. chiar tinand cont ca poate plia bancheta, cea ce poat face si eu de altfel.. Break-urile de la mercedes cred ca sunt cele mai spatioase, dar si intr-un bmw seria 5 break nu e rau , destul sa cari vreo 2 sicrie daca ai nevoie.. asa ca daca nu esti foarte hotarat pe un suv, recomand un break, tii si costurile sub control. DAr din motive car imi scapa, lumea fuge de break-uri ca de dracu, mai bine un X5 cu gume de iarna in august, cum am vazut eu multe prin ro..3 points
-
De mult mi-am dorit un E30 asa ca atunci cand de ziua mea am gasit unul intr-o stare rezonabila m-am deci sa il cumpar. Pe parcursul restaurarii voi posta treptat insotit de explicatii si fotografii.2 points
-
Sunt nou posesor de Bmw. De cateva zile detin un 535i din 2000 de care sunt relativ incantat raportat la pretul dat pe el. Are si ceva dotari, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice heliomate, piele crem, scaune electrice incalzite, cu memorii, comenzi volan, clima, angel eyes, jante 17 dragute. Sunt convins ca masina a trecut prin multe maini, se vede, dar asta nu m-a oprit sa o cumpar. Ca si probleme: - cu geamul lasat jos intra in interior gaze de la motor, mai exact fum din esapament... urmeaza sa determin cauza. - display computer, motiv pt care nu stiu nici macar cat km are. - butoane si display clima, - claxon nefunctional, - perdeluta dreapta spate lipsa, - caroserie de nota 7-8 (in poze arata mai bine decat in realitate), - pielea din fata cam uzata dar rezonabila, - portbajaj absolut jegos, lipsa rezerva, - cauciucuri slabute. Probabil ceva membrii stiu de masina, e posibil sa fi fost pe la un membru de aici de-a lungul timpului. Orice informatie e bine venita!2 points
-
Unde soarele costa 900euro un catalizator? Mergi si pune unul universal, ca n-are nici pe dracu' daca nu scrie BMW pe el. Asta daca intr-adevar trebuie schimbat. Ti-l sudeaza si ajusteaza ca nici nu se cunoaste ca e alt catalizator. Si cauta un mecanic competent, ca de boi e plin. Am niste cunoscuti, care de fiecare data cand mergeau cu masina in exteriorul orasului, se cacau pe ei pentru consum din cauza unei sonde lambda pe care se incapatanau sa nu o schimbe, masina avand 2. Le-am zis, va duc la mecanic unde merg eu si nu schimba aiurea piese, ei nu ca nu vor. Atunci noroc si sanatate, baga benzina ca sa pape 10% extern la motor de 1.4 e de vis. Pai eu cand am fost la mecanic, mi-a zis clar, sonda lambda 2, fara vrajeli. Aia a si fost, fara alte complicatii. Eu propun anularea rotilor cand iese sarma din anvelope. Si purtarea castii de motociclist ca sa nu inlocuim parbrizul.2 points
-
Bravo pt intentie, dar chestia cu consola centrala si cotiera de e60 e o mare tiganie...2 points
-
1 point
-
Simeringurile de la supape Valva pcv si cele 3 furtune Garnituri solenoizi ,garnituri pompa vacum,garnitura capac tacheti. Intinzator distributie modelul revizuit Ulei 0w40/0w30 + filtre si esti ceas elvetian.1 point
-
Ha ha ha! Ia vezi la diesel, asta de 150Cp ce se schimba in general? Turbo, injectoare si se scot clapetele din admisie. Role si curele schimbi la oricare, deci nu mai pui la socoteala. Mai e fulia de la vilbrochen, ceva mai scumpa. Acum ia vezi la colegul Claudiu Visan (sper sa nu se supere ca il mentionez), ce probleme a avut cu al lui 2.2 si cat ulei ii manca. Si cate si mai cate trebuie schimbate la un anumit numar de km. Ori cauti un 2.2 cu km putini dar dai mai multi bani decat media preturilor, si atunci se aplica ce zici tu, adica probleme mai putine. Ori daca iei o masina cu km, esti in aceeasi oala cu dieselul, insa te mai dezavantajeaza si impozitul. O masina mai noua, se vinde mai usor, e o chestie generala. Aici nu vorbesc de samsareala, ci de schimbarea masinii peste 2-3ani (cum se face de obicei). E mai bun ca e din alta gama, premium, insa si intretinerea e pe masura, adica mai scumpa la un BMW decat la un Ford. Aici nu vorbesc de schimbul de ulei ci de piese la directie si suspensie. Mai e o chestie legata de varsta, sunt piese care de schimba pe motiv de imbatranire, deci cu o masina mai veche, esti predispus la necesitatea schimbarii lor. Si nu toate sunt ieftine si multe genereaza drumuri in service. Ori eu daca iau o masina, vreau sa ma folosesc de ea si sa am batai de cap minime, nu sa fiu toata ziua in service.1 point
-
functioneaza airbagul oare de pe acel volan? nici mie nu imi place de nicio culoare consola de e60 dar in acelasi am tot respectul pentru munca si pasiunea depusa. sunt sigur ca a fost de munca nu gluma. felicitari.1 point
-
azi a sosit si QDul care merge peste Auto-Balm , urmeaza o aplicare dupa prima spalare http://s7.postimg.org/3kknihg17/20150804_124817_Medium.jpg1 point
-
De 3 ani a trecut ceva timp... Stiu ca l-am spalat atunci cand am schimbat distributia, ca tot era motorul pe masa. Trebuie desfacut si racitorul de gaze si mi se pare ca se pierde antigel daca nu il lasi din instalatie inainte.1 point
-
cumpara ti alte relee.sunt 4 buc la o firma din craiova.adelaida parca se numeste.iti dau un nr de tel in buc si ti le lipeste el.asa ceva am patit si eu.si acum dupa ce le am schimbat nu mai am probleme. nr tel radu 07236683581 point
-
dap normal cu asta trebuie sa incepi... cureti motorul bine cu nist carpe, nu la spalatorie cu jet, inclusiv pe dedesupt, o urci pe rampa ceva.. te duci si faci ceva km si apoi vii si verifici excat pe un ce curge, daca curge. Apoi incepi cu restul, gen valva pcv, etc.. Asa faceau pe la service-uri in DE, era primul lucru.. curatau motorul bine inclusiv pe dedesupt, apoi pleca mecanicul cu ea, asta bineinteles daca nu avea vreo scurgere evidenta..1 point
-
La cluj ii un coleg care le repara si eu am avut probleme si l-a reparat si merge perfect acuma. Din interior functioneaza bine? Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
nu stiu ce nu pricepi la service ti-au zis sa inlocuiesti catalizator si sonde lambda deci unul care chiar a vazut masina. In al doilea rand, tu nu ai dat nici un detaliu de cum se manifesta masina, decat ca ai fost la service si ti-au zis sa inlocuiesti piesele X. Sondele lambda cand sunt defecte ai urmatoarele (pot fi toate sau doar cate un simptom.. ) : -relanti neregulat -ezitari in acceleratie -consum marit tu vii aici si scrii ceva pe forum, eu ti-am zis, ok, vrei mai ieftin incepi usurel, schimbi mai intai sondele dinainte de catalizator si apoi mai vezi ce se intampla. Sondele se vad pe un tester, dar trebuie sa se uite unul care stie ce naiba vede acolo. Ele nu dau eroare decat cand sunt moarte complet. In mod normal trebuie sa oscileze non stop in intervalul 0.2 - 0.7 V . Sonda daca inca "misca" nu apare pe tester eoare si doar unul care stie cum ar trebui sa fie variatia o poate vedea daca e coma sau ok.. Sondele dinainte de catalizator iti controleaza amestecul. Ce scrie mai sus cu harta de close lopp este o prostie.. sondele lambda impreuna cu debitmetrul au un rol esential in a controla mixul aer - benzina. Da, daca ai valoare pe ea 0.45V inseamna ca e amestec ideal in momentul ala, dar amestecul se schimba tot timpul, in functie de pedala, cum e arderea, ce temperatura e afara, ce cat aer, etc.. o multime de parametri... Ecu, in functie de ce zice sonda aia, care oscileaza tot timpul de zeci de ori pe secunda in intervalul 0.2 - 0. 7 V ajusteaza amestecul . In loc ca ECU sa lucreze cu informatii reale, va pune in loc o harta, care e cel mult o estimare care nu tine cont de nimic... Adica o porcaiala si o improvizatie.. Pot intelege pe unii la diesel care scot DPF-ul, anulat din soft.. etc.. dar la motor pe benzina sa recomazi sa anulezi din soft sonde lambda esentiale pentru mersul bun al masinii.. Doamne ajuta-ne... Ce plm nu anulati din soft si ABS-ul cand se strica, da-l in masa, nu mai circula pe ploaie si gata..1 point
-
Eu am spus ca l-am curatat (ma rog, mai mult spalat) dar nu am simtit nimic in plus sau in minus. Nu vad ce va framantati atata. Is foarte rare cazurile cand EGR-ul e imbacsit. Si nu cred ca e cazul la N47 care mi se pare un motor tare curatel.1 point
-
Baga-i efix si du te linistit,daca se aprinde ,nu e nicio problema grava adica ma refer la functionarea motorului etc...vezi cum se prezinta si dupa poti sa iei in calcul sondele lambda.1 point
-
La cum raspunzi la telefon sigur o sa le vinzi... Te-am sunat de 3 ori in 2 zile... Nici n-ai sunat inapoi...1 point
-
1 point
-
eu incerc sa ajut omu , sa nu mearga la mecanici aiurea sa-i faca diagnoza si atat. am si eu acelasi motor. ca sa testezi singur anumite lucruri minore (scoaterea unui senzor) la masina nu te costa nimic.1 point
-
inseamna ca esti foarte influentabil daca gandesti asa...ce scrie acolo este strict o treaba de market intre bmw si castrol...nu zic sa nu pui castrol sau ca nu e bun castrol, dar pe viitor e posibil sa te arzi cu ceva gandind asa, in multe cazuri doar reclama ce e de unele produse..1 point
-
Buna ziua ! N-am mai postat de ceva vreme pe aici, masina s-a schimbat destul de mult de atunci Masina a primit shadow line Polish faruri si masina + folii fumurii spate+fata Oglinda anti orbire O poza cu ea Inca o poza cu ea Au urmat splittere performance + rame hamann Restul modificarilor in urmatorul post, nu mai pot inscarca poze. Am decupat in spate la marsalier A urmat volan F30 2013 . L-am adaptat sa intre pe coloana de directie, am creeat dintisorii coloane, dupa aceea la strungar am gaurit cat e nevoie din volan si am aplicat dintisorii la o presa hidraulica, dupa aceea modificarile pentru spira volanului + comenzile pe volan, ca sa fie functionale. Produsul final A urmat upgrade de tableta, am luat ceva cu GSM inclus, ca sa pun cartela digi + update la soft, NBT Style Produsul final O poza cu masina Urmatoarele modificari in urmatorul post, iar nu mai pot posta imagini.1 point
-
Am uitat sa zic ca revizia o fac in Cehia sau Austria! Cand o faceam in RO ma ducea pe la 7-800 Ron. Am facut un test-drive la noul X5... si am fost placut impresionat de optiuni si confort. Problema a fost pretul cam piperat pt. mine. nu imi mai permit sa fac niciun Leasing sau Credit pt. o masina de 60.000€.Vreau sa ma limitez pe undeva pe la 25.000€ cash. Din cate am vazut la Mercedes multi se plang de calitatea inferioara a materialelor(de exemplu pielea de la scaun care dup 5-6 luni sau n km se schimba la culoare sau se uzeaza excesiv de mult). Sincer BMW ma atrage mai mult intrucat vroiam sa-mi achizitionez un M3 din 2008-2012 ...dar situatia s-a schimbat si am devenit tatic si cu alte responsabilitati! La Mercedes ma gandeam la un S din 2010-dar acum as vrea un SUV pe care sa il conduc doar la drumuri lungi sau in Weekend, deoarece merg cu Metroul zilnic iar parcarea aici e cam piperata 2-3€/h (Wien)- nu mai vb de aglomeratie. Cat despre brek m-am gandit mult si la varianta asta- avand in vedere ca la Skoda Octavia mea nu am prea avut probleme cu spatiul ... mai putin ca la ultimile drumuri luni (RO-SK, RO-AT, RO-FR) am mers cu luneta acoperita, aceasta varianta am exclus-o din mai multe cauze. - sunt destul de inalt si un ultima perioada si o statura destul de mare(ca sa nu zicem chestia aia ca sunt un porc ...conform zicalei ca ce e peste 100kg este un porc) -pretul de revanzare nu ma incanta - stiu ca in Ro nu sunt f cautate aceste modele break - la Skoda mea pe care am achizitionat-o de noua la 26.000€ si acum dupa 7 ani probabil ca as obtine un 5.000€ ... sunt constient ca o masina este o investitie paguboasa oricum ai lua-o - nu iau jeep ca sa fie smekerie sau ca asa este moda in RO... ca s aimi arat valoarea - incerc sa imi iau un jeep cu motor cat mai lenes - intrucat aveam mania vitezei(si mai am ramasite) cu permisul suspendat de 2 ori pt. viteza, momentan astept o felicitare de 30-40€ de la Austrieci... dar ma bucur ca in ultima vreme nu am mai mers cu viteza excesiva poate un 10-20km peste limita legala, aici fiind f putin probabil sa te opreasca cineva daca ai 150 pe autostrada... - nu imi iau masina pt. imagine asta sa fie clar - eu momentan ma gandesc la costurile d eintretinere care sper s afie tinute sub control, serviceul la masina mea facandu-l mereu la timp si in serviceuri autorizate cu piese de originale, iar caucicuri noi odata la 2-3 ani(vara si iarna obligatoriu care nu ma duc mai mult de 500€ 205/45/16") - senzatia care ti-o ofera un jeep este alta fata de o masina mica...pana acum avand in patrimoniu mai multe masini dar micutz(Matiz, Tico, Cielo, Symbol, Dacia bineinteles) - sunt constient ca in momentul achizitiei unui SUV cu swiguranta consumul se va dubla de la 5 momentan la n 12-15l, dar acest lucru este acceptabil mai ales ca nu mai alerg asa de mult cu el ca prin Bucuresti unde faceam revizia de 15k odata la 3-4 luni. - la Volvo XC70 nu m-am gandit sincer, aceasta marca fiind testata, doar preturile destul de piperate din service pe care le-am vazut la alte cunostinte.... iar despre grupul VAG sunt satul , momentan avand 200k km cu Octavia facuti 99% numai de mine1 point
-
Prețul de achiziție este 35600,asta include și un pachet pe 10 ani ĂŽn care am incluse schimburile de ulei și filtre. Am vĂŁzut multe discuții cum ca ar fi bine sa schimbi uleiul la 15 mii sau chiar la 10 mii dar nu o sa iau ĂŽn calcul chestia asta. Service ul este la 30 mii asa k pana atunci stau liniștit. O sa revin cu poze ĂŽn weekend.1 point
-
Banuiesc ca te referi la lupa de pe lunga. E putin mai complicat decat pe scurta, gasesti cateva pagini mai in spate cum am facut Pe scurt: trebuie taiat din ornament, in rest merge ca si pe scurta. Aaa si mai trebuie sa elimini mecanismul (ansamblu obturator + solenoid) care obtureaza lupa, partea care o face sa fie bi-xenon PS: Si cu farurile oprite arata bine: http://113.imagebam.com/download/p80qqwIB6FhW3f67H7De7w/42601/426002684/IMG_2649.JPG http://114.imagebam.com/download/8xxmNapp_GBarDuyh6NYNw/42601/426002680/IMG_2643.JPG http://114.imagebam.com/download/WtMxx8kgBuyVy3S6mv1aHQ/42601/426003008/IMG_2644.JPG1 point
-
Intrebare generala:Se poate face soft nou care sa includa valorile sondelor lambda urmand ca acestea sa fie anulate ?1 point
-
SEVERUS, multumesc pt ajutor insa dand mai multe gauri nu as rezolva nimic,de fapt problema care irita este check engin din bord! O sa dau o singura gaura pe lungime cu un burghiu mai gros,insa sondele lambda cum le pacalesc pt ca eroarea de la ele provine si de aici toate celelalte si anume: consum mai mare,pierderi de putere. Astept si alte sfaturi. Multumesc!1 point
-
ce mentalitate....daca ai avut tu probleme la masina ta nu inseamna ca toate sunt la fel. Cine isi permite impozitul si consumul mare recomand si eu 2.5 dupa facelift. dar eu si la a mea 318i mi.am pus gpl cu toate ca fara sa fiu modest mi.as putea permite consumul pe benzina la un 2.5, insa nu vad rostul , si asa stiu ca nu ma uit la consum, 10%mixt1 point
-
Nu rezolvi nimic doar intreband pe aici pe forum si primind diferite pareri...in unele cazuri da,sunt bune si parerile de pe forum dar in cele mai multe cazuri problema o rezolvi la un baiat care stie cu ce se mananca respectiva problema...cred in zona Brasovului ti-a fost recomandat Rusu Bogdan Florin din Vulcan (langa Brasov). Pot sa garantez si eu pe el ca stie ce face..bafta !1 point
-
Eu am dat 6700 si in 2 ani jumate am bagat cam inca pe atat din care 80% pe upgradeuri. Si vreau s-o vand. Iar aia 10k ii pun deoparte in ceva mai mult de 2 saptamani ) si uite ca reusesc sa dorm noaptea fara sa intreb fiecare chitibus pe forum. Ce scrii tu aici, la cat castigi, frizeaza absurdul. Asa e viata, mai iesi si in pierdere. Nu poti sa cantaresti fiecare lucru in parte, ca innebunesti. Ai facut o greseala, ai luat o masina, ai cheltuit cu ea si acum vrei alta, mare branza. Zi mersi ca nu e vb de o femeie, eventual sa fi facut si un copil cu ea. BTW: dupa 25k km cu jante 17, articulatiile mele sunt beton. Verifica stilul de mers pe drumuri proaste si asigura-te ca nu ti le monteaza prost.1 point
-
Nu e vorba de asta. La break este problema la revanzare, mai este si aspectul. Sunt foarte putine breakuri care chiar arata bine. Revenind la topic, recomand Ml. Interiorul mi se pare mai frumos si mai calitativ. Parca si arata mai proaspat si mai suplu fata de X5. Despre motoare, este entrylevel 3.0d si mi se pare submotorizat asta pt cine vorbea de sportivitate. Este valabil si pt Ml. Iar in ceea ce priveste consumul, cum remarca cineva mai sus, poate prin provincie sa scoti 10 consum, altfel intr-un oras aglomerat sub 15 sa nu speri cu un mers lejer. Extraurban daca il blanesti, 10-12 este frecvent. Mai departe, daca pornesti din start cu intrebarea referitoare la intretinere, e clar ca trebuie sa te orientezi spre altceva sau sa ramai la Skoda. Gumele sunt minim dublu fata de skoda, placutele costa si alea si le toceste repede, aici gabaritul si aerodinamica de caramida spunandu-si cuvantul. Eu unul as lua Ml totusi. Ca si costuri de intretinere nu sunt diferente, ca si confort as zice un plus pt Mertz. Totusi ca si spatiu interior eu nu pricep de ce sa fie asta motivul alegerii unui suv, nefiind nimic in plus fata de un break mediu. Iti sugerez sa testezi si Volvo XC 70.ca si pret te incadrezi si motorizarea D5 este foarte ok, performante mai bune decat cu ml sau X.1 point
-
renunti la ele ? http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7538_zpsftztdgby.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7527_zpsrraiap55.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7536_zpsdxscpfm7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7531_zpseurcledy.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7534_zpssxlsmla5.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7542_zps5bociw6p.jpg1 point
-
aleage X5, intrucat asa vei beneficia de prioritatea de BMW si +100 la smecherie, fata de ML care iti da doar +50 la smecherie, unde mai pui ca va trebui sa respecti regulile de circulatie1 point
-
Cel mai bine pui intrebarea asta si pe forumul MB ca sa echilibrezi raspunsurile )) X5 all the way pentru design, sportivitate si fiabilitate1 point
-
1 point
-
gata si Mpack , acum pot sa o vand )) Ps , pe langa suportii bara se schimba si suportul difuzor si aparatoare rezervor http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7504_zpsp6miqbgf.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7508_zpscbzfwvbb.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7509_zpssstubj5g.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7510_zpsquhqfs4e.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7511_zpsuuujdrj6.jpg1 point
-
Ok, multumesc frumos! Da ai dreptate te atentioneaza si daca radarul este setat sa stea pornit tot timpul sau daca ai noroc sa ai alte masini in fata ta la care sa se activeze si astfel il poate detecta.1 point
-
Ideea la radarele astea noi de pe Logan MCV este ca ele stau in stand-by pana esti suficient de aproape sa iti poata citi viteza. Atunci cand face lucrul asta te atentioneaza si detectorul radar. Deci in 2 cuvine este aproape nefolositor in cazul acestor radare.1 point
-
1 point
-
asa fac...dar mai bine o fac o data pe saptamana, decat de 3 ori. referitor la intepatura ta....iti pot raspunde pe masura. am masina din 2008.pe atunci CIC nu exista si nu visez la el.visez la logic 7, dar vreau sa il iau complet, nu pe bucati. CIC as pune sa fie la numar, ca si optiune. iar un raspuns, pe masura replicii tale: am bagat bani in retofituri, cat ai dat tu pe masina!1 point
-
Cred ca pe la niste poduri intre Haskovo-Makaza. Mi-a aparut si in bord mesajul de presiune scazuta si am mai mers asa cam 100km pana in vama Makaza, acolo am oprit si m-am uitat, nu parea sa aiba ceva si am initializat din nou presiunea. Insa dupa stat acolo la coada ceva mai bine de o ora in vama, s-a desumflat de tot. Avea o taietura cam de 3,4cm pe interior si am depistat-o mai greu. Culmea ca vineri cand am schimbat anvelopa la un service din Potos(Thassos) am observat inca un cui in cealalta tot pe spate...i-au bagat repede snur ca rasufla. Mai aveam naibii alta surpriza la intoarcere1 point
-
Si eu am trecut prin bulgaria de cateva ori.nu am avut probleme.nici politia nu m-a oprit, cum se spune. cert e ca si la.noi se fac d'astea. acum vreo doi ani, tiganii din racari/mavrodin (pt cine cunoaste) stateau la vlasia, la padure si faceau cu mana ca au ramas fara combustibil.daca opreai te parleau. cum spune si fre....nu suntem noi mai curati.1 point
-
Am tranzitat Bulgaria de nenumarate ori,nu am avut probleme,insa Doamne Fereste ; faza cu talharii e valabila si la noi,asa ca nu e ceva unic .1 point
-
Am fost sapt trecuta prin Thassos. Am avut ceva experiente neplacute, pana la bulgari la o anvelopa spate...noroc ca am avut rft si am reusit sa ajung la destinatie. Am mers asa pe pana cred ca vreo 150km fara probleme. N-a mers vulcanizat, i-am pus si petic si degeaba...ca avea taietura in margine destul de nasoala. Pana la urma mi-a trimis un prieten din tara o anvelopa Continental 275/35 normala dar noua si fara rft din pacate. Asta am gasit la momentul ala fiind destul de urgent. Apropo, pe drum am fost si cu un coleg de forum, Misu daca il stie cineva, are un E46 cu nr B-233-PUG.1 point
-
Gresesti cand spui numarul de masini scumpe, corect este numarul de masini care par scumpe ! Si DIN Romania Si PE care Si nu te mai supara pe minusuri1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00