Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/05/15 in all areas
-
Ce-mi place bmwclub ... numai bogati si saraci. Nu te plictisesti de jigniri, cred ca in niciun alt forum nu exista atata rautate ca aici.6 points
-
azi inca un strat de Jetseal + Bilt Hamber Auto - QD http://s14.postimg.org/75xccet35/DSC_0970_Medium.jpg http://s14.postimg.org/3l1gt6ojl/DSC_0971_Medium.jpg http://s14.postimg.org/azqslkaf5/DSC_0972_Medium.jpg http://s14.postimg.org/iebj076wx/DSC_0973_Medium.jpg http://s14.postimg.org/kcmsbxosh/DSC_0974_Medium.jpg http://s14.postimg.org/jlu265mf5/DSC_0975_Medium.jpg http://s14.postimg.org/67gza4fr5/DSC_0976_Medium.jpg http://s14.postimg.org/y8v0ntl1d/DSC_0977_Medium.jpg4 points
-
Am comandat niste leduri pt marsarier http://www.aliexpress.com/item/2x-T15-W16W-LED-CANBUS-Samsung-3535-Chip-High-Power-Backup-Reverse-Light-for-BMW-E39/32335692095.html 3 sapt au facut pana aici , arata bine , lumineaza f puternic in sfarsit vad si eu ceva in spate seara , ma refer la lumina . Cateva poze ca sa vedeti dif . Prima poza se vede f clar , in stanga e ledul . Nu dau erori . pe aici am gasit numai porcarii si scumpe . 10$ e pretul per set . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_76171_zpserxgijba.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7618_zpscdhi3chs.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7619_zpsm2ajot8z.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7615_zpsabflbubx.jpg3 points
-
Dar tu ai avut vreo contributie incat sa se simta cineva obligat sa te ajute? Si, in afara de asta, ti-a limitat cineva accesul la google? Nu poti cauta singur? Insinuezi niste chestii foarte urate. Plus ca insisti. Si pe pagina anterioara ai scris ceva asemanator. In primul rand, ce EGR ai? Pune o poza.3 points
-
Iata si o stire in care un Bmw nu este pus in postura de accidentat si criminal, ba dimpotriva: http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/soferul-milionar-criminal--prins-de-ocupantul-unui-bmw--loganul-politistilor-nu-a-reusit-sa-concureze-viteza-hyundai-ului-fugarului-3880843 points
-
eu zic sa schimbi viteza 1 - 1997ture , viteza 2 - 2094 si viteza 3 - 2543. EXAGEREZI , dar ce crezi ca este avion ?2 points
-
intrebam de cauciucuri pentru ca si in poze se vede ca sunt niste puscaturi...pacat de jante..dar asta apreciem noi romanii inainte de toate, esteticul. grija la viteza...110 km/h medie e cam fortat,la fel ca si consumul exagerat de mic de 5.5. spun asta pentru ca am acelasi motor si in concediul asta am parcurs cu masina 9600 km, medie de 80 si consum de 5.5, pe bord.bafta delo delo!2 points
-
Tu ai 1 buc RFt si 1 buc nonRFt si pe deasupra, diferite ca marca/model, si mai intrebi daca din cauza aia se aude asa? Nici nu stiu cum te-ai gandit sa umbli asa cu ea,de ce nu ai cumparat 2 buc la fel daca tot ai taiat 1 cauciuc? Pune 2 la fel si rezolvi problema. @ bala.. nu face zgomot, dar cand ai pe puntea spate 2 cauciucuri total diferite, si in plus unul RFt si celalalt nu, iti dai seama ca nu poate sa fie ok, orice marca ar fi ele... Si eu am avut Continental'uri si sunt foarte ok.2 points
-
Multumesc de ajutor. Am reusit sa fac dvd ul (momentan doar europa de est). Sper sa ma si duca in Grecia bine, si nu pe campuri )1 point
-
1 point
-
daca e din 2005 2006 masina cu siguranta nu a fost schimbat...pozele alea de pe vin decoder nu s in concordanta cu realitatea..1 point
-
1 point
-
Nu e masina premium? Dar ce e Logan? Esti usor redus inseamna, bai asta, ca sa ne intelegem pe limba ta. Ideea era ca pe orice masina ai avea este de minimul bun simt sa ii cumperi cauciucuri noi. Dar probabil ca din cauza celor ca tine exista imaginea asta despre posesorii de marci premium prin Ro. Cu siguranta gasesti mai multi posesori de Opel care nu merg cu jartele de gume sh. Ps: cand iti iei Bmw , fie el si e90, cred ca te astepti ca are minim jante pe 16, iar daca vrei si aspect si il iei cu 17 sau 18 ma gandesc ca nu plangi de foame cand ii cumperi si 4 gume noi. Sau stai ca e mai important aspectul decat utilitatea. Postul tau a fost tare util, ce-i drept.1 point
-
Acel Logan a costat parca 60.000 E :frantics: , corectati-ma daca gresesc. Recent politia italiana a facut contract cu Seat pentru 4000 Seat Leon 2.0 tdi 150 cp, 6 ani garantie sau 150.000 km, blindate la pretul de 43987 Euro. Mai este oare ceva de zis? http://www.ilfattoquotidiano.it/2015/07/29/seat-leon-quante-ne-deve-sopportare-lauto-di-polizia-e-carabinieri-video/1914434/1 point
-
La cum arata si doar cu acele probleme facea banii fara dar si poate. Nu inteleg de ce vi se parea mult 5 k euro.1 point
-
Si ce daca zicea el? Verifica aici dupa ultimele 7 caractere din VIN - http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html Nu are xenon. Si nici EDC.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Alt frm, esti al 5-lea cu frm prajit de aplicatia asta in ultimele luni.1 point
-
1 point
-
Multumesc! am facut test dyno la WPP . daca as sti sa atasez imaginea ar fi ok, am poza de la test. ma gandesc ca am castigat asa mult putere de unde am c.v. manuala. Revin cu pret nou pentru cei de pe forum 11900e usor neg. Mi`am gasit F10 si vreau sa plec dupa el sa il iau.1 point
-
Vezi ca e nasol sa mergi cu ele diferite pe puntea spate. Nu ma refer aici la dimensiuni ci greutate, afectezi diferentialul intr-o oarecare masura, roata RFT fiind cu mult mai grea.1 point
-
De ce e o prostie mai exact? Ai modificat vreodata o harta de lambda dupa care sa probezi cum trage masina sau vorbesti din auzite?1 point
-
Frumoasa masina si cu ceva dotari, spor la vanzare. Referitor la castigul de putere dupa tuning e nerealist, daca nu s-a umblat si la turbo + injectoare. Parerea mea de neavizat. Bafta!1 point
-
Boss nu te prosti. Printr-o simpla codare poti scapa de sondele lambda(adica scoti mufele afara si nu mai ai eroare in bord). Daca vrei poti elimina si fizic catalizatoarele si o sa ai un raspuns mai bun al acceleratiei. In momentul in care decuplezi mufele sondelor lambda vei avea un amestec ideal emulat de catre soft care este de 0,425 volti. Nu are rost sa folosesti rezistente si condensatori. Daca vrei si mai bune performante nu ai decat sa maresti avansul la bujii (maxim 36 grade btdc ca altfel detoneaza) si sa mai maresti cu ceva timpii de injectie.Amestecul mai bogat sau mai sarac il poti modifica si modificand hartile sondelor lambda in closed loop sau modificand voltajul emulat de catre soft in open loop.Sau daca nu ai chef sa faci toate astea pregatesti 150-200 euro si un tuner priceput te rezolva cu toate deodata.1 point
-
Buna ziua ! N-am mai postat de ceva vreme pe aici, masina s-a schimbat destul de mult de atunci Masina a primit shadow line Polish faruri si masina + folii fumurii spate+fata Oglinda anti orbire O poza cu ea Inca o poza cu ea Au urmat splittere performance + rame hamann Restul modificarilor in urmatorul post, nu mai pot inscarca poze. Am decupat in spate la marsalier A urmat volan F30 2013 . L-am adaptat sa intre pe coloana de directie, am creeat dintisorii coloane, dupa aceea la strungar am gaurit cat e nevoie din volan si am aplicat dintisorii la o presa hidraulica, dupa aceea modificarile pentru spira volanului + comenzile pe volan, ca sa fie functionale. Produsul final A urmat upgrade de tableta, am luat ceva cu GSM inclus, ca sa pun cartela digi + update la soft, NBT Style Produsul final O poza cu masina Urmatoarele modificari in urmatorul post, iar nu mai pot posta imagini.1 point
-
Am uitat sa zic ca revizia o fac in Cehia sau Austria! Cand o faceam in RO ma ducea pe la 7-800 Ron. Am facut un test-drive la noul X5... si am fost placut impresionat de optiuni si confort. Problema a fost pretul cam piperat pt. mine. nu imi mai permit sa fac niciun Leasing sau Credit pt. o masina de 60.000€.Vreau sa ma limitez pe undeva pe la 25.000€ cash. Din cate am vazut la Mercedes multi se plang de calitatea inferioara a materialelor(de exemplu pielea de la scaun care dup 5-6 luni sau n km se schimba la culoare sau se uzeaza excesiv de mult). Sincer BMW ma atrage mai mult intrucat vroiam sa-mi achizitionez un M3 din 2008-2012 ...dar situatia s-a schimbat si am devenit tatic si cu alte responsabilitati! La Mercedes ma gandeam la un S din 2010-dar acum as vrea un SUV pe care sa il conduc doar la drumuri lungi sau in Weekend, deoarece merg cu Metroul zilnic iar parcarea aici e cam piperata 2-3€/h (Wien)- nu mai vb de aglomeratie. Cat despre brek m-am gandit mult si la varianta asta- avand in vedere ca la Skoda Octavia mea nu am prea avut probleme cu spatiul ... mai putin ca la ultimile drumuri luni (RO-SK, RO-AT, RO-FR) am mers cu luneta acoperita, aceasta varianta am exclus-o din mai multe cauze. - sunt destul de inalt si un ultima perioada si o statura destul de mare(ca sa nu zicem chestia aia ca sunt un porc ...conform zicalei ca ce e peste 100kg este un porc) -pretul de revanzare nu ma incanta - stiu ca in Ro nu sunt f cautate aceste modele break - la Skoda mea pe care am achizitionat-o de noua la 26.000€ si acum dupa 7 ani probabil ca as obtine un 5.000€ ... sunt constient ca o masina este o investitie paguboasa oricum ai lua-o - nu iau jeep ca sa fie smekerie sau ca asa este moda in RO... ca s aimi arat valoarea - incerc sa imi iau un jeep cu motor cat mai lenes - intrucat aveam mania vitezei(si mai am ramasite) cu permisul suspendat de 2 ori pt. viteza, momentan astept o felicitare de 30-40€ de la Austrieci... dar ma bucur ca in ultima vreme nu am mai mers cu viteza excesiva poate un 10-20km peste limita legala, aici fiind f putin probabil sa te opreasca cineva daca ai 150 pe autostrada... - nu imi iau masina pt. imagine asta sa fie clar - eu momentan ma gandesc la costurile d eintretinere care sper s afie tinute sub control, serviceul la masina mea facandu-l mereu la timp si in serviceuri autorizate cu piese de originale, iar caucicuri noi odata la 2-3 ani(vara si iarna obligatoriu care nu ma duc mai mult de 500€ 205/45/16") - senzatia care ti-o ofera un jeep este alta fata de o masina mica...pana acum avand in patrimoniu mai multe masini dar micutz(Matiz, Tico, Cielo, Symbol, Dacia bineinteles) - sunt constient ca in momentul achizitiei unui SUV cu swiguranta consumul se va dubla de la 5 momentan la n 12-15l, dar acest lucru este acceptabil mai ales ca nu mai alerg asa de mult cu el ca prin Bucuresti unde faceam revizia de 15k odata la 3-4 luni. - la Volvo XC70 nu m-am gandit sincer, aceasta marca fiind testata, doar preturile destul de piperate din service pe care le-am vazut la alte cunostinte.... iar despre grupul VAG sunt satul , momentan avand 200k km cu Octavia facuti 99% numai de mine1 point
-
Fix ca pe autovit "2008, apoi cand te duci sa o vezi e de fapt model 2008, inmatriculata in 2007, produsa in 2006". Adica cei patru apostoli, care erau de fapt trei, Luca si Matei. )1 point
-
nu prea se cauta E34.Au fost masini bune dar acum mai toate au disparut,sunt cateva exceptii bineinteles dar din motive care nu le inteleg lumea scapa de ele.Legat de pret nu stiu ce sa zic am posibilitatea sa cumpar la un pret cu mult mai mic un 525i inmaticulat dar care e in stare mai rea(cred ) decat ce vinzi tu,desi din pozele puse nu imi dau seama daca masina are rugina in zonele "clasice" - praguri partea de jos a usilor si a aripilor si la aripa dreapta spate..1 point
-
1 point
-
FelicitĂŁri pentru gĂŁsirea liniștii! De ce e foarte importantĂŁ trapa?1 point
-
Nu stiu cum e la E60, dar la E90 se scoate becul si se schimba fara batai de cap (am verificat de curiozitate atunci cand am pus Led Marker). Nu te "cearta" nimeni pentru ce ai cumparat, sunt banii tai si faci ce vrei cu ei, doar ti s-au sugerat solutii la costuri mult mai mici.1 point
-
LEOZRX, ti-a spus sa verifici daca senzorul din spatele galerie de admisie! Senzorul de presiune pe admisie e undeva in SPATELE ADMISIEI cum te uiti la motor cu, capota ridicata. Aceea mufa scoasa (se scoate pentru ca altfel nu se poate da admisia jos daca nu scoate conectorul...) ECU-ul nu "stie" cata presiune este pe admisie si nu "trage", mai ales in panta la deal..1 point
-
Banuiesc ca e vorba de un 320D E46 de 150 de cai. Ai schimbat garniturile galeriei de admisie? Verifica sa nu cumva sa fi uitat mecanicul sa cupleze mufa in senzorul de pe admisie.1 point
-
BMW motherfu.kers....... Harta CIC Premium 2015-2 contine SLI data pentru Romania, doar ca BMW nu a platit licenta pentru Romania si cand CIC trimite "country code" catre KAFAS pentru Romania sistemul se dezactiveaza. Noroc ca frame-ul respectiv se poate modifica, mai fac niste teste astazi dar sunt 99% sigur ca SLI va merge si in Romania in combinatia CIC-KAFAS1.1 point
-
Nu pot sa ma abtin. Euro3, fara pachet M exterior, fara optiuni, etc.....6000 euro???? KM reali nu se pot afla. Ai carte service la reprezentanta la ea? Tu ai mai studiat piata in ultimele luni? Mai mult de 4500 nu merita. Dar asta e doar parerea mea. Oricum bafta la vanzare!1 point
-
Revening la subiect, eu consider utila dashcam-ul, nu stiu daca mai tineti minte, dar a fost un coleg care a facut accident din cauza unuia care nu i-a acordat prioritate, dar in urma accidentului masina vinovata nu a fost avariata iar politia nu i-a dat castig de cauza. In final a castigat in instanta pe baza video-ului de la dashcam. Pe principiu iti iese unul in fata de pe o strada laturalnica, tragi stanga de volan si intri in copac, ala pleaca si tu esti cu masina avariata, fara video nu prea ai cum sa demonstrezi ca e vina lui.1 point
-
http://s3.postimg.org/dqe3m6xv7/11008762_1035468866480914_8604195917966066783_n.jpg hosting image am pus volan cu comenzi si pilot automat :frantics: :frantics: :frantics: http://s3.postimg.org/l7whsw25v/1512460_1035468896480911_3389525133127118879_n.jpg host image1 point
-
bine v-am gasit. sunt nou pe forum si eu am aceeasi dilema in alegerea unei masini. m-am oprit la un model din 2011, 318d sau 320d ambele touring. au probleme cu distributia si acestea sau s-a remediat? masinile la care ma uit au peste 150.000km. la cutia manuala se conduce mai greu masina? ca o sa o conduca si sotia si nu am chef sa aud comentarii gen "ce greu se conduce". mai bine caut una automata si termin povestea. multumesc anticipat de raspunsuri.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt nou posesor de Bmw. De cateva zile detin un 535i din 2000 de care sunt relativ incantat raportat la pretul dat pe el. Are si ceva dotari, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice heliomate, piele crem, scaune electrice incalzite, cu memorii, comenzi volan, clima, angel eyes, jante 17 dragute. Sunt convins ca masina a trecut prin multe maini, se vede, dar asta nu m-a oprit sa o cumpar. Ca si probleme: - cu geamul lasat jos intra in interior gaze de la motor, mai exact fum din esapament... urmeaza sa determin cauza. - display computer, motiv pt care nu stiu nici macar cat km are. - butoane si display clima, - claxon nefunctional, - perdeluta dreapta spate lipsa, - caroserie de nota 7-8 (in poze arata mai bine decat in realitate), - pielea din fata cam uzata dar rezonabila, - portbajaj absolut jegos, lipsa rezerva, - cauciucuri slabute. Probabil ceva membrii stiu de masina, e posibil sa fi fost pe la un membru de aici de-a lungul timpului. Orice informatie e bine venita!0 points
-
salutare , revin cu eterna problema a valvetronicelor si anume ca la rece , porneste bine dar nu sta la relanti , adica uneori moare motorul se balbaie , si nu sta la 1500rpm , dupa pornire cade imediat in 800.mentionez ca aerul cald isi face treaba si am schimbat absolut tot (pompa benzina,injectoare,debitmetru,clapeta,solenoizi,senzor admisie,valvetronicul tot ) a mai patit cieva asa ceva?0 points
-
Va salut ! Am cumparat masina din titlu si urmeaza sa ii fac revizia si in final am ajuns sa imi comand singur filtrele si uleiul. Am cumparat 6l de motul specific pt bmw-mini cu specificatiile : 5w40 ACEA Standarde: ACEA C3 API Standarde: API SL/CF Aprobari OEM : BMW LL-04 .. din cate am citit pe forum, pt n47 trebuie norma LL-04 si ACEA c3. Intrebarea mea este daca am comandat bine.. nu vreau sa am vre-o problema. Mentionez ca la una din masinile anterioare (passat b6 euro 5 dpf) am folosit tot motul specific si am fost fff multumit de el. Multumesc !0 points
-
0 points
-
0 points
-
Contributia asta nu prea se vede, dar sa zicem ca exista. Principiul ramane - nu este nimeni dator sa raspunda. Daca unii au service, asta nu inseamna ca trebuie sa ofere consiliere pe forum. Eu mai scriu in limita timpului disponibil pentru ca imi face placere, insa ceea ce ai insinuat tu este destul de urat. Informatia trebuie sa fie intr-adevar gratuita. Insa informatia se cauta, se obtine in urma unei documentari. Cand vrei sa ti se raspunda la o intrebare, asta e deja consiliere si n-are nici o legatura. Multi cred ca daca-ti faci un cont pe un forum, trebuie sa ti se dea totul mura-n gura. Trebuie sa ai acces la cele mai mici preturi si la cele mai bune servicii. Asta fara sa oferi ceva in schimb. Cumva exista impresia ca li se cuvine acest lucru. Lucrurile nu stau asa. Revenind la subiect, n-are cum sa-ti raspunda cineva cu certitudine fara sa vada piesa. Ai valva EGR electrica sau vacuumatica? La N47 am vazut galerii de admisie pline de calamina. Valvele EGR arata destul de bine in general. Problema e ca admisia nu poate fi curatata in regim DIY, acasa.0 points
-
Nu am jignit pe nimeni. Am zis ca, cu atat mai mult cu cat mai ai si masina premium, e din oficiu sa ii iei si gume noi. Nu stiu de ce tot insisti cu bogatul, ca nu trebuie sa fii bogat ca sa ai 400 euro pt 4 gume noi atunci cand ai dat deja 10 k pe o masina. Poluam topicul aiurea, scrie-mi pe privat daca vrei sa iti detaliez.0 points
-
Eu nu inteleg cum sa ai masina de 10 k euro si sa circuli cu cauciucuri sh. E tipic romanesc, vrea marca premium si n-are 400 euro sa dea pe 4 gume ca lumea. Bleah0 points
-
Tu ai inteles complet gresit la ce foloseste virgula! In concluzie: - km se verifica pe blocul de lumini? - Ultimul pret e 4500 euro? - Masina asta e mai speciala fara pachet M fiindca toata lumea are?0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00