Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/06/15 in all areas

  1. Daca inca mai intreaba cineva de masinile lui Mardare inseamna ca topicul asta e degeaba...
    3 points
  2. felicitari pentru efortul depus....personal nu mi place modificare interiorului cu scaune de avion, cotiera de seria 5 si volanu de alceva, mi se pare tziganie, mai bine puneai un interior M si ieseai si mai ieftin:)
    3 points
  3. Cu totii am facut prostii mai mari sau mai mici la viata noastra,am luat amenzi,puncte etc....totusi,sa iei pe capota organul si sa fugi cu el agatzat,si apoi sa franezi sa scapi de el,ca de un caine......e ceva! KREMENAL! Sper ca pedeapsa sa fie exemplara. Ce naiba,dincolo de uniforma,e si ala un om,mananca o paine schinguita,are familie,necazuri,rate...trebuie omorat??Prea le-a permis Romania multe si si-au luat-o in cap..au impresia ca sunt miezul tarii si murim fara ei. Ia sa fi facut unul din noi chestia asta in Turcia.....legea turca e clara: ai lovit om,indiferent daca s-a carat pe picioarele lui acasa,esti legat si dus la zabrele.La ora 5 pm vei primi pachet de la cei de afara(asta daca ai de la cine),si te judeca in 10 minute,nu ca aici.Si pedepsele sunt cu larghete si sadice,nici nu te priveste judecatorul..zang 2 ani,zang 5 ani.A..esti si strain? Mai ia 2 ani bonus ca esti nesimtit. Si..apropo: turcii astia nu sunt cu Allah? Beau de sting...Bine ca le face moschee in centrul Bucurestiului...Vai ce credinciosi sunt,sa le cream conditii nu?? SUNTEM O TARA PREA TOLERANTA CU LEPRELE ASTEA CARE NE-AU INVADAT,PROSTIT MUIERILE SI CAPUSAT TOATA TZARA CU AFACERILE LOR CIUDATE.DACA SUNT ASA PROSPERE DE CE NAIBA NU SI LE FAC LA EI? Sa ne rugam pt amaratul ala din spital..sa scape cu viata.O fi el politzai,dar e totusi un om nevinovat care -si facea serviciul.
    2 points
  4. pacat ca ai taiat consola centrala, nu stiu ce sa zic de cotiera dar volanul sigur nu-mi place, unul de M sau sport de e46 era mult mai potrivit. ce urmeaza ?! stopuri de e90/e60 facelift ?!
    2 points
  5. Eu iti spun ca vad lumina in spatele masinii cand ma uit in oglinda , raza larga in lateral , nu vedeam absolut nimic inainte . Cred ca becurile stock sunt puse efectiv sa semnalizeze reverse pt ceilalti , nicidecum sa vezi ceva . Dpmdv lumina se masoara in lumeni . Cred ca scrie in link ala cat au . Si daca imi amintesc bine tu ai facut 2 becuri cu aproape 400 ron . Astea costa 10 usd si sunt multe peste orice e in tara aici gata facut .
    2 points
  6. Hai sa mai resuscitez topicul,nu am mai scris de 2 luni pe aici.Am trecut de 45.000 km,in continuare masina se comporta ca si in prima zi,mare lucru nu am mai facut,benzina buna,spalat si...... o vizita la dyno
    2 points
  7. azi inca un strat de Jetseal + Bilt Hamber Auto - QD http://s14.postimg.org/75xccet35/DSC_0970_Medium.jpg http://s14.postimg.org/3l1gt6ojl/DSC_0971_Medium.jpg http://s14.postimg.org/azqslkaf5/DSC_0972_Medium.jpg http://s14.postimg.org/iebj076wx/DSC_0973_Medium.jpg http://s14.postimg.org/kcmsbxosh/DSC_0974_Medium.jpg http://s14.postimg.org/jlu265mf5/DSC_0975_Medium.jpg http://s14.postimg.org/67gza4fr5/DSC_0976_Medium.jpg http://s14.postimg.org/y8v0ntl1d/DSC_0977_Medium.jpg
    2 points
  8. http://s18.postimg.org/e7kudq5g9/P1000871_Medium.jpg http://s18.postimg.org/lc2nmrcpl/P1000873_Medium.jpg http://s18.postimg.org/a0zzye5uh/P1000874_Medium.jpg http://s18.postimg.org/gfz0v2ck9/P1000879_Medium.jpg
    2 points
  9. Sunt nou posesor de Bmw. De cateva zile detin un 535i din 2000 de care sunt relativ incantat raportat la pretul dat pe el. Are si ceva dotari, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice heliomate, piele crem, scaune electrice incalzite, cu memorii, comenzi volan, clima, angel eyes, jante 17 dragute. Sunt convins ca masina a trecut prin multe maini, se vede, dar asta nu m-a oprit sa o cumpar. Ca si probleme: - cu geamul lasat jos intra in interior gaze de la motor, mai exact fum din esapament... urmeaza sa determin cauza. - display computer, motiv pt care nu stiu nici macar cat km are. - butoane si display clima, - claxon nefunctional, - perdeluta dreapta spate lipsa, - caroserie de nota 7-8 (in poze arata mai bine decat in realitate), - pielea din fata cam uzata dar rezonabila, - portbajaj absolut jegos, lipsa rezerva, - cauciucuri slabute. Probabil ceva membrii stiu de masina, e posibil sa fi fost pe la un membru de aici de-a lungul timpului. Orice informatie e bine venita!
    1 point
  10. El are "treiar" nu E90, app de asta cu E90 am intalnit si mecanici care habarnaveau de clasificarea asta si ii spuneau tot treiar, ce sa le ceri toti absolventii de sam au devenit peste noapte mecanici.
    1 point
  11. 1 point
  12. Volanul cu spira si Cd playerul s-au dat. Preturi noi! Au mai ramas doar:
    1 point
  13. Am schimbat ECU acum ceva timp,poate a venit un pic tunat Lasand gluma la o parte,sunt foarte multe dynotest prin State,unde motorul asta este foarte pupular si au evidentiat chiar mai mult de 254 cai cat mi-au iesit mie,acum nu stiu ce sa zic,oricum conteaza mai mult cum se misca masina pe strada decat un grafic pe hartie.
    1 point
  14. Berevoiesti-Pitesti, roti pe 16 si da N47 e un Motor economic. Pe asta nu il iau in calcul, o sa zica lumea ca am Mers la vale 11km Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  15. In prima poze, sigur nu ai vrut sa ne arati altceva si nu kilometrajul? P.S. Nu au iesit valori mai mari pe dyno decat cele stock?
    1 point
  16. .............gasitorului ofer recompensa :LMAO:
    1 point
  17. "Bmw seria 3 diesel fara navi si ancalzire an scaune.an rest masina are totul" HAHAHA !!! Nu cred ca are dotari, in afara de cele standard.
    1 point
  18. azi am reusit sa o spal , in drum spre casa a inceput sa ploua torential am mai stat o ora in parcare sa o sterg + aplicare Bilt Hamber Auto - Q.D. urmeaza poze maine daca imi permite vremea Cadou de la Adi ( neo ) -> update la ultimele harti pentru CIC Sambata urmeaza update la ultimul ilvl pentru toate cele 40 de module ( ultimul update a fost facut in 2011 )
    1 point
  19. Hai ca ati facut toĂŽcul asta ca o emisiune de-a lui Capatos; e treaba fiecaruia cat cere pentru o anumita lucrare la fel cum priveste pe fiecare cat plateste, astea nu sunt subiecte de discutie.
    1 point
  20. Hai sa fim seriosi. Pentru 90% din cazuri, Logan-urile sunt fix ceea ce trebuie. Ar fi culmea sa aiba politia cine stie ce masini. Plus ca, sa nu uitam, ca politia rutiera are si Passat-urile alea break + destul de multe motociclete BMW. Pentru cat de saraca e tara, politia e dotata destul de bine. Exista tari mult mai bogate in care politia are masini mult mai cacacioase. Stirile de genul asta sunt fix momeala pentru fraieri. Momeala data de baietii destepti din servicii bagati prin presa. Vai, domne, n-are politia cu ce sa prinda golanii. Adica hai sa dam niste fonduri din care sa se infrupte smecherii, iar politistul de rand tot sa nu aiba nimic mai bun. Asa se fac lucrurile. Faci populara o tampenie, pulimea aplauda, smecherii profita. Fix ca in statele (fost) comuniste, institutiile de forta se tot intaresc. Statele cu adevarat puternice sunt alea cu economie puternica, nivel de trai ridicat.
    1 point
  21. Vai cate probleme ai avut cu masina asta, daca era altcineva nu mai ii trebuia bmw veci. Poate ai probleme cu termostatu? dar cel mai probabil cheia iti face figuri iara.
    1 point
  22. 1 point
  23. Ce-mi place bmwclub ... numai bogati si saraci. Nu te plictisesti de jigniri, cred ca in niciun alt forum nu exista atata rautate ca aici.
    1 point
  24. functioneaza airbagul oare de pe acel volan? nici mie nu imi place de nicio culoare consola de e60 dar in acelasi am tot respectul pentru munca si pasiunea depusa. sunt sigur ca a fost de munca nu gluma. felicitari.
    1 point
  25. Este cineva din Braila care cunoaste masina din link ? http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-7-730-ID7GeJyD.html#6ce8b576c2 Multumesc,
    1 point
  26. Bravo pt intentie, dar chestia cu consola centrala si cotiera de e60 e o mare tiganie...
    1 point
  27. renunti la ele ? http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7538_zpsftztdgby.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7527_zpsrraiap55.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7536_zpsdxscpfm7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7531_zpseurcledy.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7534_zpssxlsmla5.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7542_zps5bociw6p.jpg
    1 point
  28. Valabila. am trimis VIN-ul pe PM celor care l-au cerut . 11.800 ( am mai scazut 200 de euro pt parbrizul crapat ) sau 11.200 pentru cine o cumpara fara jantele din poza (doar cu tablele pe 17" de iarna) preturile astea sunt finale.
    1 point
  29. Mare pacat daca omul ala chiar e inginer si a zis asemenea ineptie. Iar o masina cu distributia sarita de la punct poate porni, insa va functiona prost. Faza aia cu jumatate de dinte e mai mult decat hilara. Se pare ca si o foaie de bicicleta iti este straina. Insa e clara treaba. Cauti un argument ca sa nu bagi nici macar una de-un leu in masina. Bine asa!
    1 point
  30. Merci de info o sa dau o fuga pe la ei sa vad ce preturi au. Cred ca am eu treaba prin Iasi mai repede, cand trec pe acolo iti dau un semn sa iesim la o berica
    1 point
  31. Claudiu,am un sampon special,de la Wolf s Nano Bath,recomandat de specialistul Acero,face masina sa reziste curata chiar si o zi :LMAO:
    1 point
  32. Multumesc mult Acero,noroc cu tine ca mai aduci topicul la viata Multumesc ! Stand si uitandu-ma la poze,trag concluzia ca si masinile integral OEM,pot arata foarte bine
    1 point
  33. Se practica pt a nu mai deschide un nou topic pe aceeasi tema...
    1 point
  34. toate sunt matrasite , in Germania nu are nimeni o masina de 12-13 ani si cu 160.000km , si daca chiar sunt reali , pretul este foarte mare , si nu ii convine nimanui sa aduca masini scumpe din Germania , asa ca trageti concluzia
    1 point
  35. Frumoasa masina si nu vreau sa descurajez pe nimeni, dar parca prea sunt aduse toate la 160.000 km reali
    1 point
  36. evita bmw 320d si n o sa ai probleme... :bashwall:
    1 point
  37. Daca ai citi tot , nu doar ce iti comvine nu ai mai scoate ineptiile astea din tine. Ai un LINK in acel post unde iti explica de ce si cum, a scris si Service Premium dar vad ca nu poti pricepe, apropo ... ai si un grafic pe acel link. Citez de aici: "Too high a concentration, more than 55 %, leads to deterioration of the cooling properties (heat transfer) and protection against freezing-up is modified in the opposite direction, i.e. it also deteriorates"
    1 point
  38. Exista si antigel BMW. Hepu G11 e o varianta pe producator. Ceea ce spui e o ineptie. Trebuie respectate proportiie indicate de producator. Antigelul concentrat nediluat va raci motorul mai putin eficient. Iar punctul de inghet nu scade suficient fara apa. E o reactie chimica, nu e ca sapatul in gradina. Approved anti-freezing and anti-corrosive agents With the protection of the environment in mind, BMW has been filling all of its vehicles with nitrite- and amino-free anti-freezing and anti-corrosive agents since mid-1986 as standard practice. The use of anti-freezing and anti-corrosive agents that contain nitrites and amines is no longer permissible. Trade name BMW part number Container size BMW Antifreeze 81 22 9 407 454 1.5-litre can BMW Antifreeze 81 22 9 407 455 60-litre barrel BMW Antifreeze 81 22 9 407 456 205-litre barrel BMW Antifreeze 81 22 9 407 755 Tanker (truck) Trade name Manufacturer/Supplier Addinol Antifreeze Super Addinol Lube Oil GmbH Aral Antifreeze Extra Aral AG AVIA Antifreeze APN AVIA MineralÜl AG BMW Antifreeze BMW AG BP anti-frost X 2270A BP Schmierstoff GmbH, Hamburg Caltex CX Engine Coolant Caltex Castrol ANIT-FREEZE NF Castrol International Fridex G48 Velvena s.a. Glacelf Plus Total GlycoShell Shell International Glyco Star Bremin MineralÜl GmbH & Co. Glysantin G48-24 Engine Coolant UNICO Ltd. Glysantin Protect Plus / G48 BASF GUSOFROST LV 505 Chemische Industrielle Gesellschaft Mobil Frostschutz 600 Mobil Schmierstoff GmbH Havoline AFC (BD04) ChevronTexaco/Arteco Mobil Frostschutz 600 ExxonMobil OMV Kßhlerfrostschutz OMV AG Total Thermofreeze Plus Total 1.0 Requirements concerning engine coolant Pure water is unsuitable as a coolant not just because of the lack of protection against freezing-up. Good functioning of the cooling system is only guaranteed once a suitable anti-freezing and anti-corrosive agent, or antifreeze for short, has been added. The cooling system of BMW vehicles must only be filled with the anti-freezing and anti-corrosive agents approved for this purpose. The filling and maintenance instructions to be found in the Repair Instructions and operating instructions must be observed. Antifreeze agents must meet the following requirements: - They must guarantee operability of the cooling system in winter (anti-freezing protection by lowering the freezing point) and in summer (prevent boiling and boiling over of the coolant). - They must protect metal components that come into contact with the coolant (grey cast iron, steel, aluminium alloy, brass, copper and solder) against corrosion and cavitation. - They must be neutral with respect to rubber and plastic parts in the coolant circuit. - They must guarantee the consistency of the above-mentioned quality criteria. To create these coolant properties, the anti-freezing and anti-corrosive agents must be mixed to the correct ratio with water. Prescribed mixture for coolant: - 50 % antifreeze for anti-freezing protection down to -38 °C The original coolant mixture poured into the cooling system at the factory has this antifreeze-to-water ratio. If the proportion of antifreeze is less than 40 % (i.e. the water content is higher than 60 %), not only the degree of protection against freezing, but also protection against corrosion is reduced. When the water content is too high, this can lead to premature overheating in very hot weather or hot climates and as a consequence lead to coolant being ejected out of the system and damage to the engine through overheating. This means that it is essential that an anti-freezing and anti-corrosive agent is added even in the tropics. Too high a concentration, more than 55 %, leads to deterioration of the cooling properties (heat transfer) and protection against freezing-up is modified in the opposite direction, i.e. it also deteriorates. The amounts of antifreeze required for providing protection against freezing-up are stated as percentage figures on the containers. However, it is not only necessary to comply with the mixture ratio specified; the minimum requirements for the quality of the water must also be adhered to: Appearance: colourless, clear Sediment, without suspended matter pH value: 6.5-8.0 Total hardness, max.: 20° dH (German hardness grade) or in new measuring unit: Total hardness, max.: 3.6 mmol Ca 2+/ ltr. Chloride content: max. 100 mg/ltr. Sulphate content: max. 100 mg/ltr. Potable tap water usually fulfils these requirements. Local water utilities can provide information about the quality of the water they supply. If necessary, the water must be treated (e.g. softened) or distilled water must be used. The quality of regenerated sea water (as found in the Gulf states) is inadequate! SBS 4.0 Coolant additives BMW does not approve the use of coolant additives that e.g. provide additional protection against corrosion or are aimed at sealing hairline cracks. Due to the poorer transfer of heat from the cylinder head to the coolant, this can lead to heat accumulation and hot spots , which in turn can lead to cylinder head gaskets burning through and cracking of the cylinder head . We cannot provide warranty for any consequences and effects the use of such additives may have. 2.0 Change interval, changing and testing coolant, disposal, cleaning the cooling system Change interval, changing and testing coolant Regular checks of the coolant composition as part of Inspection I and II. As the anti-corrosion characteristics of the coolant decrease with time, the change interval of 4 years (3 years for M-Power vehicles) must be observed. The antifreeze concentration in the coolant must be checked each year before the cold season begins. The composition of the coolant must also be checked after the coolant level has been topped up. An areometer or densimeter (antifreeze tester) is required for setting and checking the concentration. It is permissible to mix various brands of the approved agents. Ongoing technical development means that the coolant does not need to be changed on the vehicles listed below. - E65 from 09/2003 - E60, all models since market introduction - E85 since market introduction - Vehicles with Service interval indicator (SIA) with petrol engines from 03/2003 - Vehicles with Service interval indicator (SIA) with diesel engines from 09/2003 - M vehicles from 09/2003 Disposal The instructions laid down in the safety data sheets published by the manufacturers of anti-freezing and anticorrosive agents and the statutory regulations of the individual countries must be complied with. Cleaning the cooling system If the cooling system is soiled, e.g. by oil residue etc., it may be necessary to clean the system with a suitable cleaner. SBS
    1 point
  39. Cam mult praf si dezordine pentru o vopsitorie. Esti increzator ca iese frumos? Ca eu am oaresce dubii... cel putin cred ca trebuie sa fie impecabil un astfel de service.
    1 point
  40. Eu de 2 ani si ceva, de cand am masina, interiorul il sterg cu servetele umede de bebelusi, inclusiv pielea, si o data pe an ii fac un tratament cu Leatherique. La atingere pielea e foarte moale si elastica, iar ca aspect zici ca-i noua. Pozele sunt de anul trecut, facute cu telefonul, in realitatea culoarea este mult mai vie.
    1 point
  41. chiar nu inteleg de ce sunteti hateri, masina merge bine plus ca a facut mai multe retrofituri decat multi membrii de pe forum. e usor sa critici munca omului... dar el a pus pe picioare o torogoata dauna totala fara artificii samsaresti. daca nu era safe nu cred ca o pastra:)
    1 point
  42. Turbina crapata, bord rupt, etc. In afara de sasiu, a ramas ceva intreg la masina asta? Sunt curios cum a iesit geometria si daca se misca bordul la denivelari. Cu greierasii cum stai? PS: In 2 ani si jumatate ai facut doar 4 000 de km?
    1 point
  43. 318d cu turbina de pe 330d + IC marit si fara soft...ceva nu da bine. Poti conduce asa? Ca mai mult ca sigur ai un lag de toata frumusetea si intra tarziu de tot turbo...
    1 point
  44. Sunt dezamagit de prezentare. Daca ai fi folosit imageshack sau ceva echivalent era mult mai usor de urmarit. Personal, nu-mi place colantul de pe stopuri, le-as fi lasat originale, mi se pare ca arata foarte bine stock. Apoi volanul in 4 spite n-are nicio treaba cu tenta sportiva pe care i-ai dat-o cu bara mtech. Cand ai trecut la climatronic, ai schimbat doar panoul sau ai facut tot retrogitul, cu demontare bord si toate nebuniile? Cati km are acum masina si la cati cai ai ajuns cu noua turbina? Banuiesc ca ai umblat si la soft, nu? Te apreciez pentru eforturile facute, bravo!
    1 point
  45. De sters nu stiu daca merge dar pt cativa bani pot minti si sa spuna ca nu exista istoric ori eu stiu ..
    1 point
  46. Spun treaba asta cu umflatul prețului din proprie experiențĂŁ. Nici a mea nu se vindea, prețul fiind mult sub prețul pieței. VĂŁzând ca nu e interesat nimeni, am ridicat prețul și asa am dat-o. Am dat-o la același preț la care am cumpĂŁrat-o.
    1 point
  47. Oarecum e adevarata afirmatia, dar valabila daca o lasi nemiscata mult timp, 6-12+ luni. E intr-adevar aiurea in Bucuresti, trafic aglomerat peste medie, cu parcarile problema. Pentru a pastra masina pentru weekend e preferabil un garaj, mai ales daca vorbim de masina peste 6-7000eur. Daca discutam de exemplu de un fiat punto de 1000eur, ala poate sa stea o luna nemiscat ca nimeni nu il baga in seama.
    1 point
  48. Ce e aia masina de servici? De fapt ce e ala servici? E un nou combustibil sau e ceva gen masina electrica?
    1 point
  49. asculta bine, inainte de toate nu ai dreptul sa judeci pe nimeni si anume cine ce carti citeste ! "puta" era pus in ghilimele, pentru ca este o vorba frecventa in zona clujului : "miroase=pute" a reclama, fapt prin care nu am jignit pe nimeni. inafara de jigniri si pareri personale despre un soft fara sa vezi softul editat mai poti face si alte lucruri bune ? .... Cat despre soft parerea ta nu conteaza deloc. Masina nu scoate fum, nu patineaza ambreajul si ca idee are presiune in turbo de 0.16 in + fata de stock, softul lui Bil are 0.25 in + fata de stock (0.25+nu inseamna ca nu este bun dar turbina este impinsa mai tare). Barz
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.