Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/07/15 in all areas

  1. recapitulare : Wolf's Mean Green Wash'n'Wipe 2 straturi Bilt Hamber Auto-Balm 2 straturi CG Jetseal 2 straturi Bilt Hamber Auto-QD rezultatul ... http://s4.postimg.org/ifqnvkv65/DSC_0983_Medium.jpg http://s4.postimg.org/uexkp5bd9/DSC_0984_Medium.jpg http://s4.postimg.org/cdefrchcd/DSC_0985_Medium.jpg http://s4.postimg.org/62dtoo5hp/DSC_0986_Medium.jpg http://s4.postimg.org/by35ybvf1/DSC_0988_Medium.jpg http://s4.postimg.org/djn13vv0t/DSC_0989_Medium.jpg http://s4.postimg.org/skpbl5dql/DSC_0992_Medium.jpg http://s4.postimg.org/9ojn1bbv1/DSC_0994_Medium.jpg http://s4.postimg.org/im4cyo4b1/DSC_0995_Medium.jpg http://s4.postimg.org/mtz57f5ql/DSC_0996_Medium.jpg
    12 points
  2. Ce mod intarziat de a raspunde cand se discuta de moartea unui om..
    7 points
  3. Acero, masina ta nu mai e demult potrivita pentru a vedea efectul pentru nici un produs. In imagini apare perfecta si inainte si dupa orice aplicare.... :goodjob:
    5 points
  4. Daca esti ... dezinformat, nu trebuie sa fii si nesimtit. PS: Tu esti shefu' la emoticoane?
    3 points
  5. . a venit barza, si i-a adus 7-lui o surioara .
    3 points
  6. Evident ca nu e compatibil.
    2 points
  7. Merge bine britanica. Sunt ok valorile injectoarelor.
    2 points
  8. http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/07/12ce6f56a0561ff3b7cd354b371f115b.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/07/fe8e02b962954c5a2b77e4d5d1754a39.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/07/2f0215114635a89aeab51a9979562886.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/07/f69191401c832cf9eef42039280c1e82.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/07/51c3f9aaa3a3a30bb9c3cca182aa8b6b.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/07/86afa8c742cb782e4fe27c404f418071.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/07/96206dade2dc808844d6b078a3cef6d8.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/07/a29b0944ccd264955abcda83f3c30901.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  9. Acum vorbim de un om care a murit, dupa cate se pare autoturisumul nu a acordat prioritate. Se discuta intens acest subiect si pe forumul de motociclisti http://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/730346-accident-dristor-aprilia-rsv4-br93tun/ si acolo ca si aici parerile sunt impartite. Ca fapt divers conducatorul motorului are antecedente de vitezoman atat cu masina cat si cu motorul. Din punctul meu de vedere o parte din vina o are si persoana care a murit. Nu toti motociclistii sunt responsabili si nu toti sunt derbedei sunt sigur ca si voi ati intalnit amandoua tipurile pe strada.
    2 points
  10. Tocmai pentru ca 0W este un ulei subtire, este fliud si ajunge sa lubrifieze imediat la rece, atunci cand uzurile sunt foarte mari Pentru ca 10w40 sunt uleiuri semi-sintetice, cele recomandate de bmw sunt cele full sintetice Pentru ca N42 are orificii de ungere mai reduse ca dimensiuni, cat si datorita solenoizilor vanos Pentru ca poate acum vara, nu e asa important, dar cand vei porni iarna la -20 grade motorul, vei supune sistemul la un stres suplimentar din cauza fluiditatii uleiului Pentru ca prducatorul masinii a proiectat mototul cu anumite tolerante, materiale, pentru care recomanda un anume tip de ulei (sau crezi ca in 2001 bmw a pus la cale o conspiratie oculta sa recomande un ulei gresit caa sa strice motoarele???) Este necesara alta explicatie decat recomandarea producatorului? Este o mentalitate tipic de mecanic roman, pune ulei mai gros ca e mai bine( eu am auzit un asa zis mecanic multimarca care sustinea ca e si mai iefin , s-a discutat si re-discutat subiectul acesta pe zeci de topicuri, dar pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui (pacat ca unele ajung sa mai schimbe si proprietarul)
    2 points
  11. Scrie in Titluul topicului DOAR BENZINA !!!
    2 points
  12. Și acum sa va povestesc o chestie care m a șocat. Prietena mea lucreazĂŁ ĂŽntr o firma unde toate colegele ei au mașini frumoase.asa k m am gândit sa i las ei bmw ul și eu sa merg la munca cu cealaltĂŁ masina o laguna.seara vin acasĂŁ și ce sa vezi ĂŽmi arata un video,se filmase când mergea cu 200 km/h.am ĂŽnnebunit. Eu am permis de 10 ani și nu am ĂŽncercat niciodatĂŁ viteza asta. Ea are permis de doar 2 ani și nu știu dacĂŁ experienta ii permite sa meargĂŁ cu asa viteza. Sfat pentru toatĂŁ lumea: nu lĂŁsați femeile sa meargĂŁ cu bmw.
    2 points
  13. Daca inca mai intreaba cineva de masinile lui Mardare inseamna ca topicul asta e degeaba...
    2 points
  14. Ingrijirea pielii si polishul tin de intretinere normala nu de persoane pretentioase , bafta cu ea
    2 points
  15. Buna seara ! Va prezint al meu e46 ! 318d 116 cai, an 2002. Masina a fost luata in anul 2006, fiind dauna. A fost lovita in pasajul obor. Poze cu masina lovita nu am(le-am pierdut). Lonjeroanele n-au fost afectate, si nici sasi-ul.A fost luata cu 3000e cand ea SH costa aprox 12000-13000. Masina a stat pe bara aproximativ 6 ani jumate, dupa care m-am apucat sa o fac. Motorul are 110000km reali.Masina era absolut stock, nici o dotare. Prima poza: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10298081_514972375292918_7669747776594324409_o.jpg Prima modificare a fost la motor. Am schimbat turbina stock, si am adaptat turbina de pe 330d. I-am schimbat intercooler-ul cu unul mai mare. I-am pus angel eyes-uri: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10253907_514951025295053_5477516938370100245_n.jpg?oh=b61448bf204d843b71d7a46ab981ca1c&oe=55696C8A Angel Eyes SMD: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10309563_515942181862604_8422841881199421988_n.jpg?oh=e35fc28430268314cd88e4293a910cbf&oe=554EBCAD I-am activat US Style: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t31.0-8/10012734_515942185195937_633318260482867701_o.jpg Am luat volan cu comenzi, si am facut retrofit pentru comenzi volan. Am facut retrofit pentru welcome angel eyes. Apoi a inceput proiectul mult visat pe o masina: tableta in bord : https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10258811_528034333986722_7537045858079687986_o.jpg Softul a fost realizat de mine: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/1965692_528034433986712_752659764091758609_o.jpg Produsul final: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10269105_528034797320009_7071351691522364211_o.jpg I-am pus climatronic: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10269255_528713570585465_3689970658588510658_o.jpg I-am pus BC si l-am activat: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10333734_528716667251822_6342465666236063176_o.jpg Au urmat trimuri aluminium brushed 3D (autocolant) https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10397086_528718507251638_8033415097851538646_o.jpg https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10428196_528719023918253_3673883508448941629_o.jpg In urma accidentului, bordul era rupt in mai multe parti, l-am schimbat si pe el. I-am colantat stopurile cu rosu: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10517380_602163649907123_5829962717241225642_o.jpg I-am pus eleron si am scos 318d: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/1404536_602172996572855_5861533831226800805_o.jpg I-am vopsit incuietoarea in negru: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t31.0-8/10630552_602173153239506_80025443959965530_o.jpg O poza cu ea: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10329753_528036873986468_7424209829156683181_o.jpg O poza cu interiorul: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10358966_528034883986667_5289113790539779379_o.jpg I-am pus inele mate: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10658593_602165416573613_9095851720691770750_o.jpg I-am colantat grilele: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10669002_602172126572942_8513938476239657250_o.jpg Plafon negru + lumini individuale: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10699924_602174496572705_3851778564105430520_o.jpg https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10668991_602175633239258_2019813554434208449_o.jpg https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10649108_602178926572262_7635165563300058503_o.jpg SMD-uri in tot interior-ul + numere: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10295358_602175569905931_5753831480003019114_o.jpg https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10661722_602178539905634_4672943271138158950_o.jpg Interior recaro individual: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/s960x960/1960983_602176469905841_1982846456605019885_o.jpg Interiorul a fost restaurat: BEFORE: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/q86/s960x960/10486567_602176346572520_6907423976810855557_o.jpg AFTER: https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/l/t31.0-8/q84/s960x960/10669044_602176383239183_1985815079156121803_o.jpg https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10620463_602176216572533_7800332896152863979_o.jpg https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10379799_602176213239200_7690265497490988592_o.jpg Pe partea de audio, am pus filtre pe boxele stock+ sub JBL si statie magnat : https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10003779_602164936573661_5845746109350160598_o.jpg https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10255678_515001628623326_92871261388692683_o.jpg Au urmat kit lume morimoto 3" + xenon 5000k : https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10473731_602177586572396_1345996927085031737_n.jpg?oh=239c73c0640722d3f0f11dc57ba25930&oe=556449EE https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10403739_602177339905754_2141885594782262074_o.jpg Voi reveni cu continuarea intr-un viitor post!
    1 point
  16. Care martor? Cel cu airbag-ul sau cu placutele de frana?. Poti sa faci o diagnoza sa fii mai sigur.
    1 point
  17. Ploblemele mele cu viteza s-au atenuat, intrucat chiar nu mai simt nevoia s amerg cu 200km/h... La M nici nu mai visez... s-a dus tot ce este cu M... . Sa nu mai vb de buget ... eu as fi tentat sa dau un maxim 25k € pe o masina ...si e la limita inferioara in cazul unei achizitii din MUE(Marea Uniune Europeana)
    1 point
  18. Probabil daca era cu M5-ul o facea el varza pe aia cu A3 , a fost ghinionul lui sa fie cu motorul.
    1 point
  19. Eu pe N42B18A am incercat 4 tipuri de ulei dupa schimbarea simeringurilor. Asta la inceput cand am luat-o. Primul ulei a fost BMW 5w30 llg04, se aprindea/clipocea martorul de presiunea,l-am dat jos. Al 2-lea ulei a fost Castrol 5w40 ,aceeasi poveste. Al 3-lea ulei a fost Motul 5w40 x-cess, aici problema se remediase,am ramas vreo 9.000 km cu motulul si surpriza: Al 4-lea ulei si ultimul a fost Castrol Edge 0w40 Titanium Fst...vaaii ,era de vis uleiul...mergea motorul extraordinar,il simteam perfect...fata de motul care era putin zgomotos. Astea fiind spuse...fiecare isi pune ce vrea:)
    1 point
  20. Din cauza combustibilului poti avea putere mai mare, poate merge motorul mai silentios si mai rotund, dar turatia la o anumita viteza intr-o anumita treapta e data doar de raportul diferentialului. N-are nici cea mai mica legatura combustibilul cu asta.
    1 point
  21. Daca aruncati un ochi si peste cartile de intretinere a celor cu motoare n42 o sa gasiti 0w30,0w40,5w30,5w40 si cam atata..mie asa imi recomanda producatorul si cu asta ma duc...ca firma merg pe castrol edge fst. Bafta !
    1 point
  22. http://tinyurl.com/ Cu asta poti pune link-ul ala.
    1 point
  23. Salut, Am fost in Brasov la Florin, am fost ieri. Bmwul mi-a consumat jumate de litru de ulei in 360-400km. Am schimbat simeringuri, nu mai pierd ulei , am scapat. Am ulei 10W-40 si Florin a spus ca uleiul cu vascozitatea asta e mai bun decat cel subtire 5w30 sau 0w40. Florin stie multa meserie, are service-ul lui, totusi. As vrea ca atunci cand cineva spune ca uleiul 10W-40 nu e bun si recomanda ulei subtire, sa vina cu detalii, cu explicatii. Florin a avut multe bmwuri pe mana cu probleme cauzate de ulei subtire. Vad ca pe forum inca nu e lamurita treaba cu uleiul. Poate aducem cu totii informatii mai precise, mai clare, ca sa avem uleiul potrivit in motor. As vrea un forum cu informatii bune
    1 point
  24. Sau cauti pe ebay uk spare tyre, si gasesti rezerva pe 17, chiar daca ai gume pe 18 sau 19, asa vine masina cu rezerva pe 17.
    1 point
  25. Sa o porti sĂŁnĂŁtos!
    1 point
  26. Asta mi se pare a tacanit de injector. Care tacanitul e mai lent fata de al motorului meu, si mai pronuntat.
    1 point
  27. Sa inteleg ca este urgent, atunci suna la RAC si vb cu ei.Sau ar mai fi firme ce repara sau schimba (dupa caz) cauciucul la adresa clientului...Cauta pe google "mobile tyre repair" in zona ta.Dar la ora asta doar RAC. P.S.Da mai multe detalii.
    1 point
  28. Merita, este alta masina.Schimbi lantul si te bucuri de masina.
    1 point
  29. 10w40 nu e indicat pt acest tip de motor. Eu zic 0w30 sau 5w30..
    1 point
  30. Cu totii am facut prostii mai mari sau mai mici la viata noastra,am luat amenzi,puncte etc....totusi,sa iei pe capota organul si sa fugi cu el agatzat,si apoi sa franezi sa scapi de el,ca de un caine......e ceva! KREMENAL! Sper ca pedeapsa sa fie exemplara. Ce naiba,dincolo de uniforma,e si ala un om,mananca o paine schinguita,are familie,necazuri,rate...trebuie omorat??Prea le-a permis Romania multe si si-au luat-o in cap..au impresia ca sunt miezul tarii si murim fara ei. Ia sa fi facut unul din noi chestia asta in Turcia.....legea turca e clara: ai lovit om,indiferent daca s-a carat pe picioarele lui acasa,esti legat si dus la zabrele.La ora 5 pm vei primi pachet de la cei de afara(asta daca ai de la cine),si te judeca in 10 minute,nu ca aici.Si pedepsele sunt cu larghete si sadice,nici nu te priveste judecatorul..zang 2 ani,zang 5 ani.A..esti si strain? Mai ia 2 ani bonus ca esti nesimtit. Si..apropo: turcii astia nu sunt cu Allah? Beau de sting...Bine ca le face moschee in centrul Bucurestiului...Vai ce credinciosi sunt,sa le cream conditii nu?? SUNTEM O TARA PREA TOLERANTA CU LEPRELE ASTEA CARE NE-AU INVADAT,PROSTIT MUIERILE SI CAPUSAT TOATA TZARA CU AFACERILE LOR CIUDATE.DACA SUNT ASA PROSPERE DE CE NAIBA NU SI LE FAC LA EI? Sa ne rugam pt amaratul ala din spital..sa scape cu viata.O fi el politzai,dar e totusi un om nevinovat care -si facea serviciul.
    1 point
  31. Poate vii si tu maine seara la rond la alba iulia ️
    1 point
  32. vai vai cata rautate pe unii oameni. pai, volanul M nu-mi place ca e gros, unii adora, eu urasc, e vorba de GUSTURI. cotiera de e46 este mica, are compartiment mic, si nu ofera dotarile unei cotiere de e60, la fel, e vorba de GUSTURI. Daca era atat de lata precum credeti voi, nici macar nu incapeau scaunele, insa au incaput fara nici o midificare. Cu interiorul nu inteleg ce mai aveti )) e interior individual recaro de e46 culoare cinnamon. ala ce mai are? )) vorba lui kathalin, va sperie noul? va sperie ceva diferit fata de ce vedeti pe acest forum? numai e46 cu m packet, un volan m si navigatie OEM? )
    1 point
  33. pacat ca ai taiat consola centrala, nu stiu ce sa zic de cotiera dar volanul sigur nu-mi place, unul de M sau sport de e46 era mult mai potrivit. ce urmeaza ?! stopuri de e90/e60 facelift ?!
    1 point
  34. Salutare lume, se pare ca problmele distributiei la N47 au aparut si la mine, well problemele sunt destul de pronuntate din cate se pare. O sa pun copy/paste la detalii de pe threadul legat de distributie: Se pare ca nu am fost crutat de cruzimea distributiei (cel putin asa mi-au zis de la service). Masina e un F10 520d din 05/2011 cu 205.000 km reali. Pana acuma nu au fost semne premergatoare, doar un zgomot "normal" de lant. Ok toate bune si frumoase pana ieri dupamasa, cand la nici 5 minute dupa pornire si un pic de mers prin trafic in momentul in care am dat sa pornesc de pe loc de la un semafor s-a intamplat minunea. Zgomot infernal de la motor ca si cum s-ar fi spart/rupt ceva. O bataie metalica foarte pronuntata, motorul mergea, nici un martor sau eroare pe bord doar transformarea din BMW in tractor. Mers urgent la service, constatare fara sa desfaca motorul ca lantul e de vina, mai specific un intinzator care a cedat si a spart o patina. Oricum zgomotul e INFERNAL. Momentan masina e in service... nu stiu daca am voie sau nu sa pun numele service-ului, dar ca si informatie aproximativa e vorba de service-ul lui Adi din Floresti (Cluj). Deviz destul de maricel 4800 de RON, piesele sunt comandate. Astept confirmarea problemei si remedierea ei. Azi dimineata nu am mai avut curajul sa conduc masina si am pus-o pe o platforma. Dupa cum ziceam masina (motorul) functioneaza in parametri, nu par sa fie probleme de putere, etc doar acel zgomot de zici ca se bat 2 ciocane cap in cap. O sa va tin la curent cu ce se intampla si daca a fost intradevar distributia. Sper sa se rezolve si sa nu mai fie alte probleme. Pana la urma si distributia asta e un consumabil, cei care nu o schimbam ne asumam un risc.... eu mi l-am asumat iar acum platesc, oricum plateam si daca o schimbam preventiv, deci in mare tot acolo sunt. Se schimba povestea daca au aparut si alte probleme din cauza asta dar o sa aflu in curand ce s-a intamplat defapt.
    1 point
  35. Muuuulta munca,daca cel ce ca facut modificarile este multumit,atunci totul este ok.A iesit ceva in stilul Pimn my ride de pe MTv.
    1 point
  36. E putin probabil sa fie masuratoarea facuta corect. Am fost cu un 428i la un dyno test acum o luna si a iesit la 235 cp la motor si chiar mai putin la roata. Mi-au explicat ca e si din cauza temperaturii foarte ridicate. Da, masina e foarte rapida, insa pe hartie cifrele alea sunt lipsite de sens. Mai ales ca masina e si cu tractiune integrala, iar pierderile de putere sunt destul de mari. De ce ai schimbat ECU? Ai incercat s-o resoftezi si ti l-au stricat?
    1 point
  37. Alex, nu se pierde nimic. Vezi insa ca ai ceva taxe de plata la inscrierea in Germania. Cand o inscrii acolo, iti opresc placutele, talonul si fac o mentiune pe cartea de identitate a masinii. Daca ulterior vrei sa o vinzi in Romania, cumparatorul merge la Administatia Financiara de Unde solicita dovada ca a fost platita taxa de prima inmatriculare. Daca se doreste reinscrierea in Romania a autovehiculului, acesta va fi tratat ca un auto importat din Germania (se va radia automat din Romania) iar taxa este singurul lucru care ramane. Sa fii foarte atent insa la impozitare. Pastreaza dovada platii impozitului in Germania. Bunul va figura la administatia financiara ca radiat din rolul tau fiscal dar, daca ramai tot tu proprietar tb sa faci dovada ca ai platit impozit pt el, altfel, la verificara amanuntite rezulta ca te-ai sustras de la plata impozitului pe auto. Daca stai mai mult de 6 luni acolo (daca e mai putin nu e nevoie sa o inmatriculezi acolo), mai bine vinde-o aici asa cum e si acolo iti cumperi altceva. E destul de multa bataie de cap si bani pierduti... Aditional, daca nu ai istoric de asigurat in Deutschland, cand platesti prima polita te ia capul :frantics:
    1 point
  38. Pai daca ti-au zis ca e turbina schimb-o Pune una noua sau reconditionata cu garantie
    1 point
  39. aleage X5, intrucat asa vei beneficia de prioritatea de BMW si +100 la smecherie, fata de ML care iti da doar +50 la smecherie, unde mai pui ca va trebui sa respecti regulile de circulatie
    1 point
  40. Cricul e complet. Ce inseamna "sistemul la cric"?
    1 point
  41. Cred ca nu exista masina pusa la vanzare la care sa se posteze numai pe langa subiect si sa se faca terci topicul omului. Vine Gigel care e certat cu limba romana si nici macar nu e interesat de masina si te pomenesti cu tot felul de aberatii. De ce o vinzi, dar cum adica " te-ai saturat de ea", ba ca de ce e prea scumpa ca la banii astia iei seria 7, ba daca e prea ieftina e suspect si dubios. Ah daca e vorba de topicul cuiva cunoscut, atunci vezi numai " superba masina" , "pacat ca o vinzi", etc. Omul cere cat vrea pe masina, nu e treaba nimanui de ce o vinde si nici nu vad de ce atatea intrebari daca nu exista interes direct pt masina.
    1 point
  42. Ca deobicei , iara ai luat piese cu procent 500 % )
    1 point
  43. Nu stiu cum e la E60, dar la E90 se scoate becul si se schimba fara batai de cap (am verificat de curiozitate atunci cand am pus Led Marker). Nu te "cearta" nimeni pentru ce ai cumparat, sunt banii tai si faci ce vrei cu ei, doar ti s-au sugerat solutii la costuri mult mai mici.
    1 point
  44. ia un cuter 2 ron taie urechile alea de plastic negru pe care le vezi pe soclu ala de plastic ,ruleaza putin de bec si ia vezi ramai cu becul asta in mana ? http://www.narvaromania.ro/h10w-12v-10w-ba9s.html sau te duci la orice magazin de piese auto cu el in mana , gasesti pe stoc de multe ori . Ti-ar pata demnitatea scamatoria asta ieftina cu un cuter si fara sa fortezi nimic ? Asa ca intre forumisti . Data viit cand se arde faci ce vrei tu , demn sau nedemn PS eu te sfatuiesc sa echipezi soclul care are becul ars deja pt ca in scurt timp se va arde si celalalt angel , de obicei cam cad pereche la scurt timp . Exista si diy pe youtube daca nu te descurci .
    1 point
  45. Asta e si mai ieftin 10 ron se schimba doar becul se paatreaza soclul. Evident ca ei nu fac asta ... Il schimba total
    1 point
  46. la's sa-i dea cine-o cumpara....
    1 point
  47. La o turatie data ai aceeasi viteza mereu indiferent de orice altceva (arderi mai puternice sau mai stiu eu ce)... Numai la cutiile CVT de la Audi poti avea cresterea vitezei cu mentinerea turatiei.
    1 point
  48. Pentru cineva care a condus un BMW de 3 Litri o sa ti se para putin downgrade un BMW de 2 litri, chiar daca motoarele sunt ceva mai puternice decat pe E60 si greutatea unui F10 este mai mica decat E65. Impozitul este intr-adevar mare pentru conditiile din Romania, mai mare chiar decat in Germania, dar este un cost fix pe care ti-l asumi cand cumperi o masina de 3 litri, mai mult conteaza sa fie in stare foarte buna si sa nu necesite investitii mult mai mari decat impozitul. Ar mai fi si o diferenta de consum si intretinere la un 730 decat la un 520, depinde si de rulajul pe care il faci anual. Daca placerea de a conduce si veniturile care le ai nu constituie un impediment, atunci raspunsul stii care este. Ai mai putea lua in calcul un F10 530 care va fi ceva mai usor de intretinut si care sunt mult mai intalnite, un avantaj daca vei avea nevoie de raspunsuri de la ceilalti proprietari care s-au mai confruntat cu aceleasi probleme care iti pot aparea.
    1 point
  49. si de asemenea, nu ai remarcat ca e in mile pe ora? si ca data este formatata intr-un mod ciudat? camerele astea coreene au un fel ciudat de setare si n-am reusit pina acum sa ii dau de cap. asa ca am lasat-o asa cum e, in mile pe ore si cu ora de prin alte parti. si nu-s suficient de priceput sa modific setarile, si nici nu-si merita bataia de cap in opinia mea. e acolo in caz de accident, sa am dovada video dupa numarul tau mare de posturi pe forum, ar trebui sa iti dai seama ca ce ai spus e un atac personal, care chiar nu-si are nici un rost. nu ma cunosti, nu te cunosc, topicul aici este despre o masina, nu despre mine. e destul de josnic, in opinia mea, sa incerci sa jignesti pe altii in timp ce folosesti un pseudonim. toate cele bune.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.