Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/08/15 in all areas

  1. UrmĂŁtorul update este vopsirea ornamentelor interioare in pianolak. De asemenea, ĂŽmpreuna cu schimbarea completa a suspensiei, am schimbat si 'gumele' diferenĂâşialului si punĂâşii spate. Cam acesta e un scurt istoric (ce-i drept, un pic haotic afiĂâ˘at, pentru care imi cer scuze) ale ultimelor luni. As vrea neaparat sa achiziĂâşionez jantele M3 style 67 19inch, dar pentru rotile spate nu pot pune cauciucuri de 255/265 asa ca ramân la 18inch cu 255 pe spate.
    4 points
  2. cam asta e lumina , ca am mai primit solicitari . Destul de bine dpmdv , fata de stoc e dif enorma ) http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7682_zpszy66tnlt.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_7683_zpsuinanbvz.jpg
    2 points
  3. Bugetul este redus 2500-3000 euro ,ma gandeam la 320d 136 cp.. Nu prea vreau sa aud de gaz....inafara de gaz care ar fi motorizarea cea mai buna pt 30.000 + km?
    2 points
  4. Trebuie sa fi mult prea disperat/orb dupa e90 nfl sa dai 9.000e+...veche.
    2 points
  5. Nu e atat de greu sa pui pozele sa stii: http://i1148.photobucket.com/albums/o575/enigmatyq/10743522_812645315425343_1899339625_n_zpsqoymohja.jpg http://i1148.photobucket.com/albums/o575/enigmatyq/20150708_172107_zpstjgs0kzk.jpg http://i1148.photobucket.com/albums/o575/enigmatyq/20150708_171925_zps6voxvon7.jpg http://i1148.photobucket.com/albums/o575/enigmatyq/20150701_153656_zpscgrxyhle.jpg http://i1148.photobucket.com/albums/o575/enigmatyq/20150704_204806_003_zpspjbtmta9.jpg http://i1148.photobucket.com/albums/o575/enigmatyq/20150618_103528_zpsxfeo5dte.jpg http://i1148.photobucket.com/albums/o575/enigmatyq/20150618_173558_zpsguzn8htl.jpg http://i1148.photobucket.com/albums/o575/enigmatyq/10818518_826834560673085_320112640_n_zpsfhbiorwk.jpg http://i1148.photobucket.com/albums/o575/enigmatyq/11350109_925230464166827_2051507294_n_zpskbm3qnur.jpg
    2 points
  6. Scuze, vroiam sa-ti dau minus si ti-am dat plus. Ceea ce spui tu nu prea are legatura cu realitate. Mecanica nu e ca gatitul. Tocmai ca topicurile astea despre diverse probleme tehnice creeaza in general pseudo-experti si adevaruri general valabile din care nu are nimeni nimic de invatat. Consuma masina mult si nu trage? ----? Debitmetrul. Fluiera ceva la motor? ----> Turbina Ai diesel si oscileaza turometrul? ----> Injectoare. De fapt lucrurile nu sunt asa. Diverse simptome pot avea n cauze. Adesea simptome similare pot avea cauze total diferite. Daca vrei sa te ajute cineva, spune exact ce problema ai. Daca doar te plictisesti, cauta si tu pe google despre testele de compresie si sigur o sa aflii una-alta. Primul detaliu ar fi: de ce vrei sa faci test de compresie? Ce simptome ai. Daca masina merge perfect, e o pierdere de timp si bani.
    1 point
  7. E o discutie generala din care se poate invata care dintre problemele (care apar la aceste motoare) se pot diagnostica prin testul te compresie si care nu. De exemplu: masina are o lipsa de putere/ cuplu . Am facut testul - rezultatul e fost bun. In final era altceva stricat .... turbina de ex . Sau masina avea problema X ... rezultatele testului au aratat ca un cilindru pierde presiune . La desfacerea motorului s-a constatat uzura masiva la segmenti / supape etc . Ca discutie ar fi mult mai educativ oameni care relatează experiențe reale nu oameni care își dau cu părerea despre diferite probleme . Posting off-topic messages to deliberately aggravate other members is a form of trolling.
    1 point
  8. ce nu intelegi?! el nu o tine mai mult de un an....... e doar de impresie asa! sa arate ca poate, ca apoi o vinde !!! asta e ca in topicul ala: ce sa mi iau intre e90 si e60? ....... si apoi zice ca si a luat e46!!! oameni mici care au impresia ca sunt "mari" ! cred ca e varsta la care toti vor sa se afirme!!!
    1 point
  9. 1.pai nu a spus ce probleme ai 2. in principiu e greu sa gasesti pe forum un raspuns corect fara sa se vada/constate eventuale defectiuni la masina ta 3. exploatarea motoarelor si eventulale probleme/defectiuni nu sunt aceleasi chiar daca e vorba de acelasi tip de motor N47, unii schimba uleiul la 10k , altii la 20, altii la 30k, altii niciodata , vand masina 4. motorul N47 nu este acelasi lucru cu M47
    1 point
  10. Daca zici ca nu te uiti la cai iti recomand si 318d motorul de 116 cp. Eu unul nu am avut nici un fel de problema cu motorul asta 5 ani de zile. Consumul este foarte mic si daca faci multi km chiar se merita, zic eu.
    1 point
  11. Pai tocmai despre asta e vorba. Varianta de 136 cp nu este doar mai lenesa ci si mai stricacioasa. Pompa de injectie pica destul de des, probleme la injectorul cu fir, plus ca sunt masini care au in general km mai multi si o stare mai proasta. Cel de 150 cp are common rail si e mult mai fiabil. Motor mai silentios, merge mai elegant.
    1 point
  12. Nu merita varianta de 136 cp. Mai strange niste bani si ia-ti un 320d de 150 cp. E alta masina.
    1 point
  13. Daca vrei sa-ti iei asa ceva, cauta una la 30 000 europeni - ASTA INSEAMNA SA FII MAFIOT. Avantaje: km putini, uzura mica, dotari multe.
    1 point
  14. Strigati La familia daca sunteti cu mine! / Dusmanii mor cand ne descurcam mai bine! Mergi la un service care detine sculele necesare pentru masurarea presiunii din instalatia de racire. Presiunea prea mare masurata din ochi + argumentul ca la altu' nu face la fel, deci e ghiuloasa a.k.a qlasa a.k.a chilosa a.k.a chiulasa suna a habarnism. Eu totusi inclin sa cred ca nu exista vreo problema. La cat de bun e vasul de expansiune de E46, sigur crapa de la presiune prea mare. Sau se fisura vreun furtun.
    1 point
  15. Am vorbit astazi cu Domnul mecanic si urmeaza sa ajung la el. Pana atunci mam hotarat sa desfact capacul de la _chiulasa_ sa vad ce pot gasi defect. Am desfacut capacul si ce constatari am facut. 1.Lantul de distributie joaca pe pinioanele de la vanos, cea ce inseamna ca este intins/uzat, nu are jocul foarte mare dar numi convine. 2.Patina de sus este rupta dar fara semne ca sar fi facut in mai multe bucati, are o ruptura fina si atat. 3.Lantul este slab pe pinioare cea ce cred ca devina este intinzatorul si poate si patina de jos. 4.Garnitura de la mufa senzorului axului valvetronic este uzata, urme de ulei pe langa ea si spre bobina de la bujia langa ea. 5.Garniturile uzate de la senzori de la vanosuri, urme de ulei. 6 Garnituri solenoizi vanos, urme de ulei 7.Garnitura pompa vacuum, urme de ulei 8.Zgomotul dintre motor si habitaclu inca neidentificat de la ce poate fi. In rest am verificat urmatoarele. 1.Arcuri supape >OK 2.Axele cu came >OK nu prezinta uzura 3.Valvetronicul ara foarte bine, totul curat, fara uzuri si urme pe axul lui. 4.Bujiile, 3 sunt schimbate recent impreuna cu bobine noi, a 4-a bujie si bobina par ar fi vechi, cred ca de cand a fost fabricata masina. Bujiile sunt curate, au culoare crem spre gri alburiu.....nu stiu cum sa zic, nu sunt umede sau de ulei. Functioneaza OK toate 4 buji impreuna cu cele 4 bobine. In rest interiorul chiuluoasei arata foarte bine. Un mic video mai jos. Astept pareri. https://youtu.be/jtUsdLEr-fE
    1 point
  16. Iti respect parerea, dar daca nu are posibilitatea sa scoata butucul ca nu e acasa si ma gandesc ca nu are trusa de chei cu el... trebuie sa incerce cumva din exterior sa o "agate"... Mie aia mi-a trecut prin cap prima oara..este doar o idee
    1 point
  17. nu risti, nu castigi! pe idee asta mai bine nu ti mai cumperi
    1 point
  18. Bune bmw.uri se gasesc in ro, comfort, km reali, okazie
    1 point
  19. are fratele meu, e92 din 2009 320i 170cp....150.000km pachet M interior + exterior cu navi etc, indeplineste toate cerintele tale, locuieste in luxemburg la sf lunii vine cu el acasa si ar vrea sa l vanda!
    1 point
  20. De ce iti place sa vorbesti aiurea numa sa faci posturi?? I-ai recomandat un kkt mai pe romaneste. Impozitul la 325i de 2500 cm e 850 RON , la 325i de 3000 cm este 2200 RON plus, minus depinde de judet. Avand in vedere ca 325i facelift consuma MINIM 2l la suta mai putin ca motorul de 2500( care e un motor vechi ) , dupa un calcul de clasa 2a iti dai seama ca daca faci minim 10k km pe an, diferenta o scoti numa din consum. + te alegi cu un motor de generatie mai noua + scapi de problemele motorului de 2500 care poate avea probleme grave( cauta pe forum ). Daca faci mai putin de 10k pe an, dar totusi te uiti la 500 RON in plus la impozit mai bine iti iei un logan. ( nu e o rusine si eu detin unul in familie) In concluzie..trebuie sa fii batut in cap sa nu iti iei motorul mai nou...dar nah fiecare face cum vrea! Peace out!
    1 point
  21. eu am avut 5w30 ( a mancat 2l la 10.000km) acum am 0w40 ( 1l la 8.000km) si acum am cumparat liqui moly 5w40 , cele din urma fiind castrol. daca 5w30 si 0w40 este recomandat ,atunci este si 5w40 , oricum nu avem noi temperaturi de -30grade sa zici ca trebuie 0w40. parere personala ps. motorul meu este n42b20
    1 point
  22. Zic ca daca are Yul la numar ... se aude ca o dacie ordinara, poate de aceea a si scos anuntul intre timp.
    1 point
  23. http://www.zoso.ro/poze-premiera-noul-model-dacia/ De asta ce ziceti?
    1 point
  24. Bravo. Si care a fost pretul final?
    1 point
  25. Nu stiu de ce dar presimt ca E90 va avea soarta mult mai grea decat E36, probabil va suferi transformari miraculoase nedorite si in final isi va dori sa nu se fi nascut vreodata ajungandu-se la sinucideri in masa a masinilor.
    1 point
  26. Vai de mine! http://olx.ro/oferta...html#3c515b95fe L.E.: Are si concurenta, B00MBA asta: http://olx.ro/oferta/bmw-e90-320d-213cp-ID3SsxA.html#8463cdd1d8;promoted
    1 point
  27. Hai sa nu exageram ca merge foarte ok si cu jante pe 18, are suficient cuplu. Am avut masini cu 100 de cai benzina cu jante 18 si ce sa vezi, ma deplasam decent. Nu toti sunt reisari si accelereaza din semafor in semafor cu scart. Problema jantelor mari este cu gropile, confortul si mai ales pretul unui cauciuc. Dar am observat ca jumatate de Romanie merge cu cauciucuri Sh.
    1 point
  28. Salut. Am avut si eu aceeasi problema. Am avut o galerie care pierdea foarte mult ulei. Am schimbat galeria dupa care am observat ca iar pierde. Toti spuneau ca pierde ulei prin locul unde se acctioneaza clapetele din ea. Am desfacut galeria, si am observat ca pierderile sunt din cauza suprafetelor de contact dintre clapete si galerie si nu din cauza punctelor interioare de rotatie a clapetelor. Contactul dintre galerie si carcasa clapetelor se face cu ajutorul unor garnituri incastrate in carcasa clapetelor. Acestea nu se gasesc separat, ci doar cu galeria. Eu am scos toate clapetele, le-am curatat bine, am curatat si galeria dupa care am cumparat un silicon rezistent la temperaturi inalte si l-am folosit in locul de contact dintre carcasa clapetelor si galerie ( contact circular.). De atunci nu am mai avut probleme cu ea.
    1 point
  29. Cred ca nu exista masina pusa la vanzare la care sa se posteze numai pe langa subiect si sa se faca terci topicul omului. Vine Gigel care e certat cu limba romana si nici macar nu e interesat de masina si te pomenesti cu tot felul de aberatii. De ce o vinzi, dar cum adica " te-ai saturat de ea", ba ca de ce e prea scumpa ca la banii astia iei seria 7, ba daca e prea ieftina e suspect si dubios. Ah daca e vorba de topicul cuiva cunoscut, atunci vezi numai " superba masina" , "pacat ca o vinzi", etc. Omul cere cat vrea pe masina, nu e treaba nimanui de ce o vinde si nici nu vad de ce atatea intrebari daca nu exista interes direct pt masina.
    1 point
  30. Daca facea consumul la fiecare alimentare, media recalculata la 10.000 de km (folosind consumurile de la fiecare alimetare) ramanea fix aceeasi, 'tu-i mama ei de matematica. Iar eu nu vad ce e asa greu de crezut un consum mixt de 6.3%...
    1 point
  31. Schimb-o ! Daca se rupe, o sa loveasca ce e in apropiere dar mai important, ramai fara servodirectie !
    1 point
  32. ms Doru.. pt restul, vad ca ati inceput cu caterinca deja, nu e cazul si o sa va explic de ce..pt cei care il cunosc pe Florin 'Interceptorul", este mecanicul din baneasa cu E12-le interceptor, 100% il cunoasteti o gramada de aici, e cam taticul bmw-urilor dupa mine... am fost la el azi, i-a placut masina, "imi place" au fost cuvintele lui.. M-a si intrebat, "cat ai dat pe ea, 7, 8mii?".. un e60 sau e90 gasesti la noi incepand de la vreo 6500 euro neg. (verificati pe olx) a mea are TUV4, cautati pe mobile cate masini au asa ceva.. e luata de la un dealer german, nu turc, arab sau rus..a avut un singur proprietar, e rulata in Germania si toate reviziile sunt facute la dealer bmw in germania am preferat coupe-ul, ca arata mai bine.. e60 si e90, sunt bune, dar urate..e92 coupe imi place, dar era prea scump daca il luam din germania si taxa de mediu mare.. si sa mai bagi si 1k euro in distributie, mai bine nu! inca o chestie, ca o parere personala, fostul proprietar, cam la orice masina, conteaza in proportie de minim 50%.. va recomand sa luati masini din germania, cel putin la diesel-uri si s-o luati de la un dealer neamt se poate inchide topicul, mersi mult celor care m-au ajutat!
    1 point
  33. Uneori ma intreb daca faci misto sau doar atata poti...
    1 point
  34. Prietene mi-ai zis ca masina a fost adusa in 2014 in tara , cand de fapt e adusa in 2012 , am verificato si mai sunteti si 3 insi pe carte. Plus ca ai modificari pe cartea service. Imi spui tu mie ca masina aia a facut intr-un an si opt luni de zile 15k km? Din filmare nu reiese nimic. Si pot sa pun pariu cu tine ca masina aia are mai mult cu cel putin 100k km decat arata ea pe bord. Si nu imi iese din buget ci pur si simplu incercam sa negociez putin pretul. Daca vrei sa imi arati ca esti superior si ai mai multi bani ca mine chiar nu ma intereseaza. Si nu am de gand sa iti raspund cu aceeasi moneda. Iti urez bafta la vanzare. Transparenta ca a ta am intalnit la multi vanzatori in decursul cautarii mele si s-a dovedit doar de fatada la toti. Din toate masinile care le-am verificat nu a fost una sa nu aiba km modificati sau cine stie ce alte bube. Cat despre distributia pe care zici ca ai schimbat-o chiar nu cred acest lucru.
    1 point
  35. Mda...benzina e de vina dom-le...masina ta are alte probleme 100% ..dupa cum am mai zis:benzina e la fel aici in tara indiferent de peco ..dar voi batman...
    1 point
  36. Firele de burduful de la portbagaj sunt problema. Am intalnit la multi ca acele fire sa fie rupte, inclusiv la masina mea. Verifica acolo, lipeste firele si apoi izoleaza bine. Bafta !
    1 point
  37. Cum are taxa platita cam tot pe acolo este. Multumesc pentru urari.
    1 point
  38. Ma asteptam sa fi dat ~3000 sau chiar putin sub. Felicitari pt achizitie si asteptam sa iti deschizi topic la masina mea.
    1 point
  39. Aici e vorba de E46. Eu nu consider o masina fiabla daca sunt nevoit sa schimb basculele la 15.000Km (de 5x in 75.000Km), deci cand schimb uleiul schimb si basculele, bun asa.
    1 point
  40. Stiu ca sunt pe un site dedicat bmw insa am o problema si nu sunt in tara .sotia mea a reușit sa rupĂŁ cheia in contactul mașinii. Aproape toatĂŁ cheia e rĂŁmasĂŁ in contact. Am alta cheie insa nu reușesc sa scot bucata rupta.nu am cum sa ajung la un service auto. Rog ajutor. Menționez ca masina e Opel corsa fab 1997.
    0 points
  41. de ce ar face cineva un test daca nu ar avea probleme ?
    0 points
  42. Fa niste ture mai serioase, incinge-o bine de tot la 6000 de ture si apoi scoate capacul repede. Glumesc, e normal sa faca presiune, ai grija ca te frigi!
    0 points
  43. Din punctul meu de vedere e cel mai frumos E46 de pe forum. Mai sunt si altele ingrijite, dar al tau imi place cel mai mult. Sa il stapanesti sanatos si fara incidente.
    0 points
  44. ..un burgiu de 2mm.. se rupe pentru ca a gauri metal cu 2 mm dureaza un mileniu; se toceste rapid in metal.. in general si avanseaza ffooarte incet, si se si poate rupe imediat pentru ca trebuie sa pici exact pe centrul lui cand il folosesti; orice eroare te costa, ca se rupe .. si e si scump in rest, sunt bune sugestiile. :goodjob:
    0 points
  45. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:mudU1b_gExkJ:olx.ro/oferta/dacia-1310-renault-12-unicat-ID4piZo.html+&cd=5&hl=ro&ct=clnk&gl=ro
    0 points
  46. un om cu scaun la cap citeste de 2 ori inainte sa publice ceva, altul putin mai educat stie si sa scrie corect gramatical. legat de motoare.... ti a raspuns colegul pku82 mai sus. cand incepi sa vorbesti despre motoare si aduci in discutie subiectul taxe.......cred ca esti deja pe langa subiect. Un motor nu se alege in functie de taxe , se alege in functie de performante. Discutia despre taxe o aduc doar cei care se intind mai mult decat le ajunge paturica
    0 points
  47. Omul vrea motor de maxim 2000cc daca ii trebuie mai mare spunea minim 2000cc si tu vorbesti de puterea mea financiara. Este 2500ron impozitul la 3000cc greseala mea macar eu iam spus un sfat legat de motoare, un om cu scaun la cap ia in calcul si taxele tu doar ai postat aiurea si vad ca tiam insultat orgoliul de om cu "masina" Daca n-ai de gand sa dai un sfat util, abtinete.
    0 points
  48. A doua in afara de jante si stopuri, imi place.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.