Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/11/15 in all areas
-
Fara supararea, are acte acum inteleg, dar pentru forumul asta macar puteai sa pui un pret real, 8900 e SF.5 points
-
O fi el z8, dar nu face 250k....la banii aia se poate cumpara cv cu adevarat exotic.4 points
-
si tot nu ai rapsuns, tu chiar ai de gand sa cumperi o masina sh de 11 ani fara sa o vezi, testezi ?3 points
-
Numai bogati pe forum. Cica o masina nu se cumpara luand in calcul si taxele.. esti sarantoc daca iei in calcul si impozite si rca, consum etc? Pai atunci de ce nu aveti toti 335-uri? Penibile remarci, dar banuiecs ca astia de nu iau in calcul impozit de 25 mil pe an, nu se zgarcesc cand vine vorba de niste cauciucuri noi, nu? Da' de unde, impozitul esti barosan daca il platesti si mai bine mergi cu cauciucuri sh. ) Ontopic, 320i facelift evident ca e de preferat insa sunt mult mai scumpe decat cele nfl. Automatele nu stiu daca le gasesti cu cutiile decente incat sa nu itinfaca probleme. Cea din anunt este de mult la.vanzare, insa e posibil sa nu se fi vandut din cauza pretului. Depinde si de bugetul tau pana la urma.3 points
-
Ce e asa greu de inteles, masina mea , vw e inmatriculata prima data in belgia in noiembrie 2010, in carte scrie anul fabricatiei 2011, si in talon scrie data primei inmatriculari noiembrie 2010. La grupul vw si mai sunt si altele, daca masina este fabricata dupa jumatatea anului este trecut in carte anul urmator. Acum o masina poate sa fie fabricata 2010 la sfrarsit si inmatrculata prima data in 2010 sau 2011 si in talon se trece prima inmatriculare, de aici si diferentele. Cavaliere las-o mai moale ca zici prostii...3 points
-
Sunt nou posesor de Bmw. De cateva zile detin un 535i din 2000 de care sunt relativ incantat raportat la pretul dat pe el. Are si ceva dotari, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice heliomate, piele crem, scaune electrice incalzite, cu memorii, comenzi volan, clima, angel eyes, jante 17 dragute. Sunt convins ca masina a trecut prin multe maini, se vede, dar asta nu m-a oprit sa o cumpar. Ca si probleme: - cu geamul lasat jos intra in interior gaze de la motor, mai exact fum din esapament... urmeaza sa determin cauza. - display computer, motiv pt care nu stiu nici macar cat km are. - butoane si display clima, - claxon nefunctional, - perdeluta dreapta spate lipsa, - caroserie de nota 7-8 (in poze arata mai bine decat in realitate), - pielea din fata cam uzata dar rezonabila, - portbajaj absolut jegos, lipsa rezerva, - cauciucuri slabute. Probabil ceva membrii stiu de masina, e posibil sa fi fost pe la un membru de aici de-a lungul timpului. Orice informatie e bine venita!2 points
-
indierent ce iti iei si cat de bine o verifici, fie ca e bmw sau altceva, daca e sh si mai are si vreo 10 ani, nu iei masina de toti banii.. adica daca ai 5k toti banii, iei una de cel mult 4500 si restul sa ai de reparatii, pentru ca nu gasesti masina de varsta aia sa nu aibe nevoie de ceva.. asa ca daca tu speri ca exista vreun model de bmw vechi de 8-10 ani si sa il cumperi si sa nu ai nici o problema 6 luni. ca ala are motor m54 si trebuie sa schimbi smeringurile, ca ala e diesel, si crapa turbina, etc. etc... . o sa ai mult tare de cautat si o sa fii tare dezamagit..2 points
-
Eu as lua un 318CI facelift, motorul N42B20. Gasesti la preturi foarte bune, impozitul e foarte ok (fata de 2.2 sau 2.5) si raportul consum-performante este ok. Bineinteles ca este un motor blamat de multi useri de pe aici, insa cu 6-700 de euro rezolvi tot ce tine de simeringuri supape, patina distributie model nou, senzori, valva PCV. Eu unul sunt foarte multumit de motorul meu, are aprox. 285 000 km si la 240 000 i-am schimbat o parte din piesele enumerate mai sus. Gasesti ceva de genul asta: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-318-ID4pclNF.html#3bd0d7c324 Daca nu a fost dauna totala, cu buget de 5000 de euro iti faci masina sa nu bagi nimic in ea 60 000 km.2 points
-
In talon este anul primei inmatriculari. Eu am maisna din iarna 95 si inmatriculata 6 luni mai tarziu in 96. Nu scrie niciunde 95, scrie numai 962 points
-
New pics http://s14.postimg.org/3r4qh7spd/DSC_0884.jpg http://s14.postimg.org/7c0m0fx8x/DSC_0790.jpg http://s14.postimg.org/xqpfswqhd/DSC_0789.jpg http://s14.postimg.org/y26w5o6xd/DSC_0779.jpg2 points
-
Am deschis acest topic cu scopul de a vedea cum reuseste fiecare sa faca rost de codul FSC .Metode care au dat rezultate 100% Teoretic sunt 6 metode pentru codul FSC : 1-Cumparat de la reprezentanta 2-Cumparat din alta parte 3-Pentru seria E si F conectare cu ICOM 4-Pentru seria F conectare cu Enet 5-Pentru seria E conectare prin FTP cu router care are DHCP server 6-Pentru seria E conectare prin FTP cu adaptor D-Link DUB-E100 varianta gri Eu unul personal am incercat trei metode cu reusita 100% -Pentru seria E conectare cu ICOM A2 /fisier 1B/generat codul -Pentru seria F conectare cu cablu Enet /fisier 1B/generat codul. -Pentru seria F si E cumparat codul (metoda cea mai simpla) Sunt curios daca a incercat cineva metoda pentru seria E cu conectare prin FTP -Conectare cablu Enet in router cu DHCP server -Restart navigatie -Conectare prin FTP -Citire fisier hex. -Generare fisier 1B -Generare cod FSC Metoda pare complicata dar te scuteste de ICOM. Eu nu prea ma pricep dar o sa incerc sa raspund la toate intrebarile. Cred ca specialistii sunt bineveniti pe acest topic. Pentru a ajunge la aceste concluzii am pierdut foarte mult timp si nopti nedormite.Am fost ajutat si de colegii de forum.1 point
-
Salut, m-am gândit sa-mi prezint si eu masina. E vorba de un bmw e42 316ti compact 1.8 benzina valvetronic din 10/2002. Masina a fost achizitionata de la o doamna din Germania, in acel moment cu 216.xxx km la bord. Culoarea... Ceva mai ciudata, verde fistic, set original de jante BMW si un set de roti de iarna ( cu capace originale BMW). De rugina... Masina nu prea a avut parte ( doar câteva zgarieturi minore ) Trim-urile au fost vopsite deoarece nu arătau prea estetic. Motorul... Poate nu este cel mai grozav... N42B18/A daca stiu corect, dar functioneaza fără probleme ( mai ales ca necesita un schimb de simeringuri si alte maruntisuri). Pentru mine e o masina destul de buna, nu stiu cum stau altiii la consum dar a mea se multumeste cu 10% in oras ( poate fictiv, poate nu). La acceleratie e destul de ok, dar totusi, ciudat , pare cam lent pana in 2.000. La dotării ar fi ( cam subtirel (la fel cum a fost si bugetu)) Oglinzi electrice incalzite Maneta BC(nu stiu daca e asa de important) Scaune incalzite Dsc Închidere centralizata Poate si altele care numi amintesc Poze în curand ( Probleme de upload )1 point
-
1 point
-
Update , azi (11-08-2015) - reparat actuator turbo - reconditionat turbina Masina trage de rupe turbina intra acum la 2100 si pana mi`o taie la 4500(parca) trage liniar ... Recompensa a castigat`o George CLOSED!1 point
-
1 point
-
Eu iti recomand sa testezi cam tot ce au spus colegii: bucse, brate - fata si spate, suspensie - fata si spate, directie - fa o geometrie (vei vedea daca masina a fost lovita sau nu) - fata si spate, vopsea si cum merge motorul. Sa stii ca intretinearea unui bmw de 10-13 ani nu este mai ieftina cu mult mai mult decat a unuia nou (eu am schimbat cam tot la directie, suspensie si am depasit 1000 E cred fara manopera) iar un disc de frana, o placuta, revizii la timp si piese de calitate au si ele importanta lor. Iti urez mult succes si sa stii ca dracul nu e asa negru cum pare, ai rabdare si nu te grabi - testeaza cat de mult poti. Cei care au zis ca un BMW second nu merge 6 luni fara vreo reparatie se inseala, eu am avut perioade de 9-10 luni fara interventii la masina, doar consumabile. Insa cand cere atentie, sa ii acorzi, altfel vor pica mai multe dupa!1 point
-
Din pacate motorul ala nu prea este fiabil. Old-school, V8 aspirat, interesant, dar fiabilitate slaba.1 point
-
cand zic kit complet, adica tot... bascule, capete de bara, bielete antiruliu , ultimele cred ca sunt vreo 30 de roni, dar ma rog.. 250 de euro iei toate meyle.. 100 de euro variante mai no-name, desi sincer eu nu cred ca ca e vreo mare diferenta intre ele.. dar asta e doar parerea mea... in sfarsit.. o luam rara cu topicul. In primul rand masina trebuie sa iti placa, in al doilea rand trebuie sa ai cu ce sa o tii. mergi pe motorul de 2.2, inmatriculat in romania e cam scump.. te arde binisor si la taxe si la rca.. din ce am inteles de la tine nu ai facut nici un drive test cu nici un din ce modele vrei tu.. adica fie 2.5 fie 2.2 benzina.. L.E. Acum vad ce ai scris, to chiar ai de gand sa cumperi o masina sh fara macar sa o fi vazut live, c, nu vorbesc de testat, dus la mecanic, etc.. ? iti urez success si viata lunga, sper sa mai cumperi masini si cand o sa vand pe a mea..1 point
-
dap. corect in primul rand m-as uita la tabla/interior, probleme mecanice se rezolva usor...un interior naspa nu ii mai scoti fata ever, si cu vopsitul in romania, e mai loterie decat la cumparat, ca sa nu mai zic ca un vopsit competent costa cat 2 motoare..1 point
-
ca sa fac o glumita, in afara de E34, E39, E46 ,E70/F15, i8, Z9, Z8,Z4 (E89) - cam toate masinile de la BMW sunt URĂȚELE ! :frantics: DAR SUNT ASA DE FRUMOASE ! SI DA, e46 este stilistic peste e90 :pirate:1 point
-
@dragos002 in caz ca nu esti la curent cu stirile uleiul BMW mai nou este ulei SHELL, acum tu alegi intre Shell si Motul, poti sa le incerci pe ambele si ai rezolvat problema. Apoi 5w30 ramane 5w30 indiferent de marca... daca producatorul spune sa bagi 5w30 atunci nu stiu de unde atatea intrebari despre 5w401 point
-
Problema e de la rulment, nu am apucat sa vb cu Adi in detaliu, am fost plecat din Cluj si inca sunt ceea ce face treaba mai complicata. A zis ca e nevoie de un alt motor, pt ca reparatia implica un bloc motor nou + arbore cotit nou si alte piese care ar duce reparatia la 24.000+ lei. Ceea ce mi se pare destul de mult. Asa mai bine iau un motor second si pun acesoriile de pe a meu. Oricum mi se pare o foarte mare problema fiabilitatea motoarelor BMW. Am avut un Ford Focus 1.8 diesel timp de 8 ani, masina avand 14 ani si nu am avut niciodata probleme la motor. BMW m-a dezamagit f tare pe partea asta. :turned:1 point
-
Si care e liga corecta din perspectiva ta de bogat care nu se uita la impozite ? Se pare ca e o problema a romanilor mentalitatea asta fudula. Ce sa fac, eu ma gandesc si la impozit ca e practic, mai am inca 4 masini, una e chiar v8 ( sunet care face toti banii de impozit). Pe bune, intreaba si prin Olanda, Belgia si vezi tipii de acolo care se uita si ei la impozite si nu sunt asa "bogati" ca noi. Ps: asta inseamna sa fii mafiot, sa platesti statului cateva zeci de milioane pe an degeaba si sa nu iti pese ca si cum nu ar fi banii tai. Este fix ca si mentalitatea aia conform careia daca iti pui gpl esti un mare taran. )) mai scriau unii pe alt topic ca vezi doamne cum sa ai Bmw si sa ii pui Gpl.. de zici ca e vreun Lamborghini un Bmw de 10-20 k euro. Ma rog, tipic romanesc. El tine coada sus si mananca de la Lidl mustar de 1 leu.1 point
-
Sigur accidentele mortale pt pietoni erau din cauza lantului,li se infasura de gat,chiar daca au scapat saracii nevatamati de la un impact cu o masina ce mergea cu 150 km/h , ghinion mureau sufocati de lantul de distributie. Oricum interesanta prezentarea motorului N47,dar franceza ma omoara1 point
-
din cate stiu eu farul este lipit. Deci sa sa ajungi pe partea exterioara a lupei trebuie sa il dezlipesti. O operatiune pe care nu recomand sa o faci daca nu ai experienta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa 5 ani de cand am platit-o integral, astazi am reusit sa intru in posesia cartii de identitate a masinii, un 525i, E60. In scurt timp o voi scoate la vanzare. Daca sunt forumisti interesati le stau la dispozitie.1 point
-
Salutare, masina este de vanzare, 14 500 euro negociabil. Cate ceva despre masina: eu am cumparat-o de la un om din Targoviste care mai avea 3 masini pe langa asta, un A8, un Tiguan si un volvo c30. Toate inmatriculate, toate cu aceleasi litere la numar. Nu parea samsar si era un om prezentabil cu un vocabular ok. La intrebarea mea “de ce o dai ?” omul mi-a raspuns ca nu prea mai merg constructiile si e cam stramtorat cu banii. Era masina lui de “mers la McDonalds in Bucuresti, ca aici nu avem .. si cateva drumuri ocazionale”, asa a prezentat-o. El a luat-o la 66.000 de km in 2010 de la un neamt (mi-a dat si anuntul lui listat), iar eu am luat-o de la el la 76.000 km in martie 2011. Cand am cumparat masina am fost chitit pe benzina si 6 in linie. Daca imi permiteam impozitul, probabil mi-as fi luat motorul de 3 litri. Mi se pare o diferenta cam mare de la 900 la 2000 ron doar ca a venit Anul Nou. La banii pe care ii aveam atunci, existau 3 masini cu motorizarea asta pe autovit si am preferat sa o iau pe aceasta, fiind singura cu Xdrive. Nu mi-a parut rau deloc. A fost condusa si vara si iarna fara niciun fel de probleme. Kilometrii pe care i-am facut cu ea sunt relativ putini deoarece jumatate din an sunt plecat cu jobul la Sulina (Tulcea). In afara de revizii, au mai fost schimbati rulmentii pe fata, un diferential fata dupa ce am luat o canalizare fara capac, kitul de ambreiaj, placute etc. totul la Bavaria Constanta. Va stau la dispozitie cu orice informatii si aici si la telefon. Prezinta unele zgarieturi pe bara fata si spate, normale zic eu traficului din oras si al parcarilor autohtone . Nu am nimic de ascuns. Deasemenea rog un moderator sa modifice in titlul anuntului 2007 cu 2006, ca sa nu mai existe probleme.1 point
-
Depinde de masina, e totusi exagerat si 7.000e, nu ai cum sa gasesti un E90 decent (km,dotari si istoric) la banii astia. Eu sunt unul dintre cei care inca ar da 9.000e + pe un E90 NFL care respecta anumite conditii.1 point
-
De ce iti place sa vorbesti aiurea numa sa faci posturi?? I-ai recomandat un kkt mai pe romaneste. Impozitul la 325i de 2500 cm e 850 RON , la 325i de 3000 cm este 2200 RON plus, minus depinde de judet. Avand in vedere ca 325i facelift consuma MINIM 2l la suta mai putin ca motorul de 2500( care e un motor vechi ) , dupa un calcul de clasa 2a iti dai seama ca daca faci minim 10k km pe an, diferenta o scoti numa din consum. + te alegi cu un motor de generatie mai noua + scapi de problemele motorului de 2500 care poate avea probleme grave( cauta pe forum ). Daca faci mai putin de 10k pe an, dar totusi te uiti la 500 RON in plus la impozit mai bine iti iei un logan. ( nu e o rusine si eu detin unul in familie) In concluzie..trebuie sa fii batut in cap sa nu iti iei motorul mai nou...dar nah fiecare face cum vrea! Peace out!1 point
-
1 point
-
Hai sa fim seriosi. Pentru 90% din cazuri, Logan-urile sunt fix ceea ce trebuie. Ar fi culmea sa aiba politia cine stie ce masini. Plus ca, sa nu uitam, ca politia rutiera are si Passat-urile alea break + destul de multe motociclete BMW. Pentru cat de saraca e tara, politia e dotata destul de bine. Exista tari mult mai bogate in care politia are masini mult mai cacacioase. Stirile de genul asta sunt fix momeala pentru fraieri. Momeala data de baietii destepti din servicii bagati prin presa. Vai, domne, n-are politia cu ce sa prinda golanii. Adica hai sa dam niste fonduri din care sa se infrupte smecherii, iar politistul de rand tot sa nu aiba nimic mai bun. Asa se fac lucrurile. Faci populara o tampenie, pulimea aplauda, smecherii profita. Fix ca in statele (fost) comuniste, institutiile de forta se tot intaresc. Statele cu adevarat puternice sunt alea cu economie puternica, nivel de trai ridicat.1 point
-
Vezi ca e nasol sa mergi cu ele diferite pe puntea spate. Nu ma refer aici la dimensiuni ci greutate, afectezi diferentialul intr-o oarecare masura, roata RFT fiind cu mult mai grea.1 point
-
Pai nu e timpul pierdut. Mai dai 2-3000 euro la baiatu', de obraz, peste pretul de vanzare, si o iei inapoi.1 point
-
Ai un comfort deosebit la cutia automata recomand Sent from my iPad using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Salut, a trecut un pic de vreme de cand nu am mai postat, dar asta nu inseamna ca masina nu a primit atentie - schimbat tampon motor stanga - amortizoare spate noi - bucsa brat spate dreapta A mai primit nuca schimbator iluminata (mersi Joky) si posibil eleron(ma mai gandesc) Ceva poze... http://s27.postimg.org/nxmh4l6xv/DSC_0273.jpg http://s27.postimg.org/nbxi8hbvn/DSC_0274.jpg http://s27.postimg.org/xaiguylb7/DSC_0275.jpg http://s27.postimg.org/f55igwlsz/DSC_0276.jpg1 point
-
aliajul din care sunt facute discurile nu se deformeaza plastic la diferente de temperatura, sub nici o forma. in nici un caz semnificativ. Asta e cea ma retardata legenda urbana de 10 ani incoace. In cel mai rau caz crapa dar nu se deformeaza, nu de la asta. ele sunt facute din fonta, si asta face fonta, atata stie, crapa dar nu se deformeaza de la temperatura. discurile de frana la o masina normala pot avea variatii de sute de grade in interval de sub un minut de mii de ori dea lungul vietii lor si nu se intampla nimic. Ai hotspot-uri in mod frecvent de 250 de grade la o utilizare relativ normala.. . deci poti sa te duci linistit sa o speli dupa ce vii de pe ce circuit te dai tu cu ea..daca o sa ai discuri "ovalizate" nu e sigur din cauza asta.. Adica cum, daca franezi mai tare si e o ploicica de toamana , gata , schimbi discurile, sau cum ? 90 % din cazuri asa zisa "ovalizare " (nici macar nu e ovalizare, pur si simplu suprafata discului devine inegala) e provocata de ce se aduna pe disc, si asta asta se intampla de la placute proaste, montaj prost (extrem de frecvent in ro in special, unde iti schimba placutele la 4 roti in 1h cel mult, din pacate ce e rapid nu e si bun..) si sau alte defectiuni.. fonta se toarna si se prelucreaza de cateva sute de ani bune, nu cine e stie ce tehnologie si poti sa cumperi ce discuri de frana vrei, as casca ochii de 5 ori mai mult la ce placute pun si cine si mai ales cum le monteaza.. L.E al doilea lucru pe care as tine ochii sunt boii de la service-ul de roti care cauta 20 de min o cheie dinamometrica. .poti sa pui cele mai tari discuri de frana montate la "Ciocanul de aur ", ca daca schimbi rotile si ajungi la desteptii aia de strang surubrile la roti cu cheie pneumatica .. ai sanse reale sa schimbi discurile la 10 15k km cel mult..1 point
-
OK atunci hai ca o sa pun aici toate informatiile eventual sa puna un admin sticky sau ceva. I-am gasit pe Ebay, eu de fapt vroaim sa cumpar unul nici nu stiam ca se pot repara etc. http://www.ebay.com/usr/carbsandparts Am luat legatura cu ei, mi-au spus ca se repara in 2 zile + transportul care a durat 8 zile dus intors. Am platit prin paypal in avans - suma de 430 EUR cu tot cu transport. Transportul l-au aranjat ei prin Ecoparcel.eu dupa ce le-am platit. A doua zi au si ridicat dif (pe care l-am impachetat eu cu folie, am luat din Baumax ceva sul mai mare). Poti verifica in orice moment transportul prin tracking number. Comunicarea s-a facut prin e-mail la adresa diniscg@gmail.com Sunt localizati in Portugalia, ceva fosti mecanici care au lucrat in trecut la BMW, repara toate felurile de diferentiale.1 point
-
Salut. Am incercat sa te sun azi la nr de tel afisat aici si nu ai raspuns. Poate nu e bun. Imi poti lasa un nr de tel pe privat. Multumesc.1 point
-
pe mine nu m-au atras niciodata compactele, seria 1 chiar arata frumos cu pachet m si niste roti mai mari.1 point
-
.. Toti cei care au votat urate Seria 3 touring sigur nu au inca familia lor si nu inteleg ce inseamna sa vrei spatiu pt transport si distractie (a se intelege manevrabilitate) in condus.1 point
-
1 point
-
Aici e vorba de E46. Eu nu consider o masina fiabla daca sunt nevoit sa schimb basculele la 15.000Km (de 5x in 75.000Km), deci cand schimb uleiul schimb si basculele, bun asa.1 point
-
am 320d FL din 2007, cam 75000 km facuti de mine, total 205000. am schimbat de vreo 5 ori basculele si bucsile bascula, rulmenti spate, placute o singura data, filtre si ulei la 10000km si altceva nimic. probleme actuale> macaraua geam sofer, senzor airbag scaun pasager, desi daca ii restez eruarea nu mai apare, si o ciobitura pe capota langa nara de la un rahat de pasare. in rest, ca o parere generala - foare buna, fiabila si in mintile ei dupa atatia ani in ro. Mergi pa facelift la cumparare si ia un cunoscator cu tine cand cumperi.1 point
-
Salut!Lipsa clapetelor din galeria de admisie nu este recunoscuta de calculatorul masinii,dar daca sunt in stare buna este bine sa le lasi pe masina,am dat personal clapetele jos din galerie,am mers un an fara clapete,si apoi am revenit la clapete in galerie,masina se accelereaza si merge mai bine cu acele clapete montate la locul lor.Acum tu o sa hotarasti ce vei face,oricum se recomanda ca la 50 000 km sa se verifice si sa se curete acele clapete din admisie.Gandeste-te ca sunt o groaza de masini bmw care merg cu acei clapeti in admisie si nu au probleme,totul tine de intretinerea masinii.Bafta!1 point
-
In mare este o masina foarte reusita, din punctul meu de vedere. Orienteaza-te catre un facelift daca iti permite bugetul. Problemele specifice sunt la bratele fata + bucse (se cam schimba impreuna si sunt destul de scumpe), caseta de directie, turbina, ambreaj + volanta, acumulari de mizerie/reziduuri in EGR si galeria de admisie (se curata relativ usor si masina se schimba complet apoi)...si ar mai fi vestitele clapete de la galeria de admisie, care uneori sunt aspirate in motor provocand damage consistent. Dar la o curatare a galeriei de admisie se pot elimina si scapi de griji.1 point
-
Oricum coupe-urile arata mai bine tocmai din cauza faptului ca au 2 usi iar liniile caroseriei sunt mai alungite. In lipsa usilor din spate designerii au mai multa libertate de creatie. Pozitia la vplan eu zic ca e aceeasi. Nu ar avea de ce sa se schimbe. In schimb spatiul interior e mai restrans. Scaunele rabatabile si lipsa usilor din spate fac din coupe o masina ineficienta din punctul de vedere al mobilitatii in cazul in care sunt mai mult de 2 persoane. Intri mai greu iesi mai greu iar 3 persoane in spate stau cam ca sardelele. Cu 2 e ok. Si spatiul deasupra capului e reglabil din scaun. Acolo din nou nu cred ca sunt diferente. Iar la suspensii nu ma bag ca nu stiu. Dar banuiesc ca daca e coupe e de la sine inteles ca e mai sportiva si probabil suspensiile sunt sport la toate. Aici ma puteti contrazice ca nu comentez. La a mea sunt sport. Si suspensiile si scaunele.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00