Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/12/15 in all areas

  1. Pentru ca exista in dex. "Coupe" e frenci iar cartea masinii e romanian, ceea ce mi se pare corect.
    5 points
  2. Cam mult 7.7 cu schimbat in 4000 rpm si ambuteiaje..o fi defecta.
    5 points
  3. cred ca era ironic colegul..
    3 points
  4. Update , azi (11-08-2015) - reparat actuator turbo - reconditionat turbina Masina trage de rupe turbina intra acum la 2100 si pana mi`o taie la 4500(parca) trage liniar ... Recompensa a castigat`o George CLOSED!
    3 points
  5. UrmĂŁtorul update este vopsirea ornamentelor interioare in pianolak. De asemenea, ĂŽmpreuna cu schimbarea completa a suspensiei, am schimbat si 'gumele' diferenĂâşialului si punĂâşii spate. Cam acesta e un scurt istoric (ce-i drept, un pic haotic afiĂâ˘at, pentru care imi cer scuze) ale ultimelor luni. As vrea neaparat sa achiziĂâşionez jantele M3 style 67 19inch, dar pentru rotile spate nu pot pune cauciucuri de 255/265 asa ca ramân la 18inch cu 255 pe spate.
    3 points
  6. Vand bmw e90 320d, 163cp, varianta fara filtru particule, euro 4! km 201.000 An fabricatie 07.2005 Masina personala, are urmatoarele dotari suplimentare: -volan M sport cu comenzi -nuca schimbator M -interior sport semipiele cu reglaj lombar si perne aer -incalzire in scaune -alarma oem -senzori ploaie+senzori lumini -oglinda retrovizioare heliomata -dublu climatronic -cup holders -pilot automat -proiectoare ceata -jante pe 18 style 189 + distantiere h&r de 20mm spate -bluetooth -comenzi vocale -sistem audio HI FI -pachet lumini ambientale exterior+interior Masina e in tara din 2011, sunt al 3 lea proprietar, acum doi ani cand am trecut o pe mine taxa era platita si nerecuperata! Masina a avut interior stock, nu am legat inca incalzirea in scaune si pernele de aer! Pret 7800 euro
    2 points
  7. E o aberatie sa-l iei din dezmembrari si pe ala. Costa mai putin de 200 lei. Ce iei din dezmembrari e deja copt, distrus.
    2 points
  8. intodeauna apare ceva. chiar daca sunt doar consumabile acum ceva vreme am luat un saab 9-3 1.8t automat sh, cu garantie de la dealer la motor si cutie de un. an. si tot am bagat bani in el. Depinde mult ce inteleg unii prin "masina ok", ce standard au, ce sunt dispusi sa cheltuie etc.. Sunt foarte multe persoane pentru care daca se invarte roata cand apesi acceleratia, e suficient si masina e buna. Si chiar cred si sustin cu tarie asta, daca le spui adevarul ca masina aia e o toroaba pericol public se supara rau si cred ca esti nebun. Altii pur si simplu nici macar nu au idee cum ar trebui sa mearga si sa functioneze un model similar dar in mintile lui, si chiar cred ca maisna lor e in stare ok si sustin cu tarie si mandri ca ei au masina de 3 ani si nu bagat un leu... Se poate intampla si cu masini noi. iti dau un exemplu din experienta personala. In ianuarie am cumparat o mazda 6 noua, 0 km , un 2.2D AT. printre altele are si un sistem i-eloop care recupereaza energia de la franare si o baga intr-un condesator, si apoi e folosita pe unde e nevoie. normal am indicator in bord care imi arata cand se incarca si stadiul de incarcare. Cand bateria e descarcata mai mult decat de obicei, energia aia e folosita la incarcarea bateriei mai intai si apoi la restul.. DAr din ce observam parca nu incarca tot timpul, sau imi aparea charge, dar gradul de incarcare nu crestea.. ma gandeam ca poate ca e iarna, si dureaza mult sa incarce intai bateria.. poate asa merge el. De fapt intr-o zi in care a murit masina complet, au descoperit la service ca bateria avea defect de fabricatie, un element bulit, si din cauza asta incarcarea se facea extrem de greu si sistemul ala de i-eloop nu a functionat normal nici macar o secunda de cand masina avea 0 km.. el tot incerca sa incarce bateria prima data si nu reusea.. Apoi am vaziut ca sistemul practic opera normal imediat ce motorul era cald, chiar si mai devreme, si la stilul de trafic urban, condesatorul ala era incarcat mai tot timpul, nu numai la franri de la 160 la 40... Daca nu crapa bateria cu totul, eu mergeam cu ea asa si o si vindeam peste 5 ani convins ca masina e in stare perfecta.. Si am condus una in mintile ei la drive test dar nu am fost atent la i-eloop ala.. Deci nu aveam cu ce sa compar si chiar nu am avut idee ca mergeam cu o masina defecta.. ASta e o mica istoria doar ca exemplu.. eu ti spun din experienta ca nu exista masina de 10 ani sa nu trebuiasca sa bagi bani in ea.. CA e mult de bagat, ca e putin daca ai noroc, ca e urgent, sau nu, ca e absolut necesar sau nu.. e discutabil.. dar sa crezi ca cumperi o masina de 10 ani si mergi cu ea asa cu anii de zile fara nimic in afara de gume-consumabile e utopie..
    2 points
  9. din toata lista doar "plasticul ornament parbriz- crapat imbatranit" doar ala il poti lua de la dezmembrari
    2 points
  10. Si nu te-am ajutat tot timpul? te-am ajutat pt ca suntem colegi de forum, iar daca ai nevoie te ajut in continuare, asta inseamna sa fim colegi. Mai sus ti-am spus doar parerea mea legata de vanzarea masinii, oricum pe mine nu ma afecteaza cu nimic. Daca reusesti sa o dai la banii aia, cu atat mai bine pt tine, dar eu imi mentin in continuare parerea.
    2 points
  11. Putin imi pasa daca ai facut sau nu bani de F10, trebuia sa citesti printre randuri, nu ma intereseaza statutul tau. Ideea era ca toata treaba e putin batatoare la ochi. Ori are vicii ascunse, ori faci bisnita/samsareala (aduci cu un pret si vinzi mai scump) iar treaba cu F10-le e doar asa de aparente, ori daca chiar vei trece la F10, ce vrei tu sa faci tot bisnita se numeste (sa iesi pe plus cu 2500e dupa ce ai folosit masina 3 luni ). PS: Eu inchei aici, mi-am spus parerea. Bafta!
    2 points
  12. Ceva nu se leaga... Aici spui ca o vinzi pt ca vrei F10. Aici ai spus ca doar atat ti-a permis bugetul, mai exact 7700e. E diferenta de 3 luni intre posturi. Acum, ori ai castigat la loto intre timp ori ai motive ascunse Sa nu mai pun la socoteala ca dupa 3 luni in care ai folosit-o, s-au mai adaugat 3000e la pret (hai sa zicem ca scadem 500e taxa ) Nu am nimic cu tine, dar e cam batator la ochi
    2 points
  13. OK atunci hai ca o sa pun aici toate informatiile eventual sa puna un admin sticky sau ceva. I-am gasit pe Ebay, eu de fapt vroaim sa cumpar unul nici nu stiam ca se pot repara etc. http://www.ebay.com/usr/carbsandparts Am luat legatura cu ei, mi-au spus ca se repara in 2 zile + transportul care a durat 8 zile dus intors. Am platit prin paypal in avans - suma de 430 EUR cu tot cu transport. Transportul l-au aranjat ei prin Ecoparcel.eu dupa ce le-am platit. A doua zi au si ridicat dif (pe care l-am impachetat eu cu folie, am luat din Baumax ceva sul mai mare). Poti verifica in orice moment transportul prin tracking number. Comunicarea s-a facut prin e-mail la adresa diniscg@gmail.com Sunt localizati in Portugalia, ceva fosti mecanici care au lucrat in trecut la BMW, repara toate felurile de diferentiale.
    2 points
  14. M-am gandit sa imi prezint si eu cazanul, un 530 Xdrive din 2006. Masina a fost cumparata in decembrie 2013. Cand am cumparat masina avea in jur de 190 000 km, iar acum are putin peste 245 000 ( majoritatea pe autostrad, nu la noi ca nu avem ). Incep cu lucrurile bune. Nu este o masina foarte dotata, dar are strictul necesar: Motorizare 3. 0L 231 hp, 500 Nm. Piele, Navigatie Profesionala, HUD, Scaune electrice incalzite si ventilate, Volan electric, Functii de menorie pentru scaune, oglinzi si volan, Trapa electrica, ACC, Perdelute geamuri, Aistenta la coborare, Bluetooth, Webasto, Senzori parcare, Faruri adaptive atat pe curbe cat si asistenta faza lunga cu bixenon, Poate mai scapa ceva, posibil sa nu fie prea folosita functia. Acum vin cele rele: Inlocuit doua amortizoare, ceva bucsi, garnituri de la turbo. Sarit piatra in parbriz = l-am schimbat. Revizie cutie- ulei, filtre, suruburi etc. Reviziile la motor si filtrele nu mai mentionez ca e ceva norma, la max 20.000. I-am mai cumparat un set de jante, aproape identice. Bucsi fuzeta spate. Uitasem de Volant, inlocuit recent, pret astronomic, + bonus niste garnituri pe la CV, preventiv. Pret total piese cu manopera + 4000 Euro. http://s12.postimg.org/kfauave7x/IMG_0744_2.jpg image hosting 20mb http://s30.postimg.org/h0yel0jup/IMG_0745.jpg pic upload http://s24.postimg.org/w87thfuyd/IMG_0263.jpg image upload without registration http://s2.postimg.org/7d4sxwoop/IMG_0754.jpg uploading pictures http://s12.postimg.org/63dk0qrwd/bmm_2.png image posting Sa ninga. Urmeaza vopsire bara fata, are o zgarietura de iarna trecuta, Vopsire capota, un italian mi-a dat un autograf adanc, Curatire piete, cand am timp, I-am verificat galeria de admisie si clapetele din ea si sunt in stare perfecta, Schimbat rulment dreapta spate. Nu se aude, dar e pe duca. Perdeluta spate se actioneaza cand vrea, am desfacut partea spate de doua ori, iar cand o dau jos merge perfect, o pun la locul ei si merge perfect o singura zi. Ma surprinde. Nu stiu cum am reusit, dar am tocit volanul. Cand am cumparat masian volanul se afla intr-o stare impecabila. Vreau sa ii pun piele perforataun zona mainilor. Shimbatorul are o zgarietura de la un inel. Asa il las. Asta e masina.
    1 point
  15. este bec ars avertizarea aia daca ai pus alte becuri pe marsalier si tot nu se aprind cauta in mansonul de cauciuc prin care trec firele la capacul portbagaj ca sar putea sa se fi intrerupt firul acolo, si de aia si iti da bec ars.
    1 point
  16. Ce mai face ''bestia'' ? Nu ne mai incanti cu nimic ?! :pirate:
    1 point
  17. O stiu eu, o are de vreo 2 ani masina, el a pus barile de m paket. Arata mai bn in poze decat in realitate, sunt prea editate pozele, altceva nu stiu ce sa iti zic.
    1 point
  18. Eu m-am lecuit de masini luate din Ro. Am patit sa fac drumuri de 4-500 km ca sa vad masini dupa ce vorbisem la telefon cu vanzatorul ca vin atata drum si o iau daca e ok. Si cand ajungi, te trezesti cu niste cazane, estetic oricum neconforme cu pozele, dar mecanic mai ales. Vanzatorii romani s-au obisnuit cu " daca merfe si asa si pun fraierii botul". Chestia asta cu " masina merge foarte bine" este atat de relativa.. pentru vanzator nu poti sti niciodata ce inseamna fraza asta. In 99% din cazuri pt mine a fost clar ca era diferita. Eu in locul tau as cauta masini intr-o arie de 150-200 km si le-as testa personal. Nu fi naiv sa crezi ce zic vanzatorii, unii sunt de rea credinta, insa altii sunt doar putin redusi. Pentru unul " arata foarte bine si merge f bine" poate insemna ce pt mine inseamna " arata mediocru, iti faci treaba cu ea". Din ce vad in anunt, daca masina are km aia reali..desi ma indoiesc, atunci face banii daca nu are probleme mecanice. Chiar daca e chelioasa, 4500 pt modelul rdspectiv cred ca e ok. Totusi orice masina sh suge bani. Am luat masini de la cunostinte care in decurs de 3 ani au inghitit piese inca o data pretul lor. Si asta pt ca la oameni e relativa " merge foarte bine si e ingrijita". Si asta se intampla in cazul in care nu pare coteț, ca daca pare si zdreanta interior, exterior, atunci sansele sa fie mecanic epava cresc.
    1 point
  19. Dotarile se pot vedea din poze, adica o poza din fata. Pretul tot din poza.
    1 point
  20. Banui ca si la mine se aude zgomot de fasait mai degraba de la arborii de echilibrare deoarece: -atunci cand schimb uleiul (de 2 ori am schimbat de cand am adus-o) nu se mai aude nici un fasait nici la relanti si nici in sarcina cateva sute de km. - cand se incalzeste motorul foarte bine nu fasaie deloc deloc, chiar de curand am fost prin munti si serpentine; o fi ceva ce tine de dilatare sau de marirea gradului de vascozitate la cald al uleiului. - cand pornesc motorul mai la rece fasaie putin apoi incepe sa se auda motorul mai tare si nu mai fasaie deloc. Exact cand incepe sa auda motorul putin mai tare, atunci incepe sa incarce alternatorul - am urmarit voltajul in bord. Probabil da motorul in greu incepand sa incarce alternatorul si atunci se intinde si cureaua, echilibrand arborele mare mai bine. In concluzie dupa pornire, cand incepe sa incarce, nu mai fasaie. - Cotele si codurile rulmentilor si ale arborilor de echilibrare s-au tot schimbat din 2007, dar acesti arbori sunt prinsi in bloc, in partea spre distributie cu suruburi, saibe mari si bucsi de aliaj, dar nu au rulmenti acolo la peretele din spate al motorului. - Arborii de balans se invart de doua ori mai repede decat arborele cotit dar sistemul de ungere e mult mai slab. Bucsile sunt lubrifiate cu ulei, existand cate un canal prin care ajunge ulei acolo si care se poate infunda usor daca ajunge mizerie de la uleiul neschimbat la timp. Daca bucsile se uzeaza din cauza lipsei uleiului automat arborii de balans se inclina putin si incep sa faca zgomot si sa forteze in rulmentii cu ace din interior, si mai departe se pot intampla multe. Apoi arborii acestia trebuia reglati in anume fel, la fel de bine se pot si deregla de-a lungul timpului. Teoria asta am citit-o pe un site din afara acum cateva luni de la un reprezentant dealer Bmw, parca pe justanswer,com ( unde scria ca aceasta este marea problema la N47,nu kitul de distrinutie), iar schitele arborilor de balans si sistemele de prindere si ungere se pot vedea pe auto-innovations,com unde se poate da translate in romana.
    1 point
  21. Pierzi prea multa vreme pe forum, pareri sunt pro si contra celor 3 motorizari (2 benzina si 1 diesel). Mai bine cauti sa conduci cele 3 modele si te hotarasti asupra unei motorizari. Bani in masina o sa bagi, intrebarea e cat ? Si daca iti pune masina zambetul pe buze cand o conduci. Daca vrei sa nu bagi, cauta ceva mai nou si alta marca. Insa nici atunci nu ai siguranta asta.
    1 point
  22. 1 point
  23. Multumesc pentru cuvintele frumoase, bĂŁieĂâşi! Da, am grija de ea ca de propriu copil. Parca as vrea sa mai revopseasc si capota... Iar visul meu suprem ar fi un supercharger. Dar este peste bugetul meu. Cifrele arata grozav. In jur de 370de cai stage 2, dar mi-e teama ca motorul o sa fie prea solicitat. ĂĹĄinând cont ca acum are 202.000km. Multumesc, imi place foarte mult si Imola red. Dar atunci in combinatie cu shadowline.
    1 point
  24. Dragi colegi de forum,m-as bucura ca mașinĂŁ sa ajungĂŁ la careva dintre voi, bineĂŽnțeles ca prețul ĂŽl negociem, motivul pentru care o vând este ca vreau sa ĂŽmi iau E91 FL. Ce pot sa va asigur este faptul ca toate datele pe care le-am dat dat sunt reale și sper sa apreciați acest lucru. Nu doresc sa intru un polemici cu voi așa ca nu va voi rĂŁspunde la comentariile cu o anumita tenta.
    1 point
  25. se poate anula filtru de particule numai fizic si din soft sa ramana la fel? la mine ii anulat si fizic si din soft dar ii facut softul prost si m-am gandit sa ma duc la reprezentanta sa imi bage softul normal inapoi.pareri?
    1 point
  26. si tot nu ai rapsuns, tu chiar ai de gand sa cumperi o masina sh de 11 ani fara sa o vezi, testezi ?
    1 point
  27. Mulţumesc mult tuturor pentru sfaturi, sincer nu aş da banii pe altă maşină, e singurul model care-mi place plus că ador BMW. Maşina nu o iau acum ca s-o schimb peste maxim 1 an, o iau ca s-o păstrez mult timp pentru că îmi place şi nu cred că sunt atât de proaste încât să se strice atât de des, la banii ăştia prind un model Facelift întreţinut şi am ales 6 cilindrii 2.2 pentru că am auzit că ar fi cele mai bune motoare pe benzină, iar BMW pentru 6L benzină sunt renumiţi. Şi nu, nu fac mai mult de 20.000 KM pe an cu maşina, obişnuiesc să merg mult şi pe jos, deci dieselul nu prea îi văd rostul. Alte păreri ? Edit: Eu am vorbit cu vânzătorul acestei maşini, iar pentru 300 RON îmi aduce maşina pe roţi de la Baia Mare la Urziceni, cam 550 KM, preţul undeva la 4700 cu totul a spus, se merită maşina ? A spus că 140K KM reali are şi are făcute toate schimburile recent. http://olx.ro/oferta/vand-bmw-seria-3-ID48Bua.html#88892fa23b
    1 point
  28. Ce e asa greu de inteles, masina mea , vw e inmatriculata prima data in belgia in noiembrie 2010, in carte scrie anul fabricatiei 2011, si in talon scrie data primei inmatriculari noiembrie 2010. La grupul vw si mai sunt si altele, daca masina este fabricata dupa jumatatea anului este trecut in carte anul urmator. Acum o masina poate sa fie fabricata 2010 la sfrarsit si inmatrculata prima data in 2010 sau 2011 si in talon se trece prima inmatriculare, de aici si diferentele. Cavaliere las-o mai moale ca zici prostii...
    1 point
  29. nu stiu ce tot vorbiti de consum real vs Bc, ca la bmw si in special e46/e90 cred sunt cele mai mari erori din toate marcile posibile..
    1 point
  30. BMW E60 525D, 04.2008, 205 000km (carte service BMW, ultima intrare 190 000km), VIN: C055043, taxa platita si nerecuperata, fara accident Opțiuni: Packet M exterior/interior, joystick, plafon M, volan M, plafon negru M, scaune ĂŽncĂŁlzite seria 7 piele cu diverse reglaje și memorii, navigatie mare cu harta RO, clima digitala individuala, perdeluțe, cupholder, PDC, pachet lumini ambientale, magazie CD-uri, faruri adaptive, directie adaptiva. Mașina este ĂŽntr-o stare foarte buna, accept orice test, inclusiv reprezentanta BMW. Fara variante! Pret usor negociabil! http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GeQcR.html
    1 point
  31. Roman din romania spaniolii sunt batuti in cap ..Multumesc oricum tuturor pt idei si sprijin . Salutare
    1 point
  32. Consumul nu o sa fie niciodata la fel, desi masinile sunt. Oamenii care le conduc fac consumul, nu masinile.
    1 point
  33. Ceva de genul. In 10 ani a facut 120.000 km. Probabil toti la vale...
    1 point
  34. Pai e logic sa consume mai mult dupa resoftare, dar unii cred in basme si povesti.
    1 point
  35. In primul post a zis ca masina a fost detinuta de o femeie, asta fiind una din cele mai dese povesti spuse de samsari celor naivi. Poate a descoperit si el ca nu are 180k, ci 300k km si na, nu vrea omu' masina cu atatia km chiar daca ea e in stare buna...
    1 point
  36. nu fi ghiolban, ai o masina din 2005, careia eviti sa ii spui si anul, eviti sa ii pui vinul, si ceri un pret exagerat, dupa ce o cumperi cu 2 mii mai ieftin. nu visez la masina ta si nu mi-o permit, stai linistit.
    1 point
  37. .operatiunea nunta
    1 point
  38. Ultima citire de cheie e la 194.565 km
    1 point
  39. E si despre pret, poate cei care vad topicul nu vad primul post. Sa puna anunt asa: eu am luat-o cu 7700 euro, am platit taxat 500 euro si o vand cu 10.500 dupa 3 luni de cand o am. Pret mare? Pai nu te uiti cum arata dupa spalare? Zici ca e 2015.
    1 point
  40. E un forum, discutam anumite aspecte. Nu despre pret in sine e vorba, ci despre cum e pusa problema :shifty:
    1 point
  41. Mane nu ti-am zis cu suparare, dar o supraevaluezi. Poate nu vrei sa "scapi" de ea.
    1 point
  42. Nu este samsar, este "vanzator" de masini Samsari sunt cei care vand cai,deci...
    1 point
  43. Fara sa fiu rautacios, una din regulile de baza dupa care se ghideaza cei care fac marketing, este: "asculta-l vorbind despre un produs DOAR pe cel care si-l permite". De aici se pot intelege multe Felicitari pentru masina inca o data. Fa-i ce simti domnule!
    1 point
  44. Pe bord, da, merge. Dar cu o eroare mare. Testeaza cu un GPS si vei vedea ca nu depasesti viteza reala de 207 km/h. Cel mai probabil nici nu o atingi.
    1 point
  45. Mai am vreo sansa sa imi rezolvi garantia?
    1 point
  46. Cand imi taie cineva fata sau creaza o situatie pe care o evit la limita claxonez pana se plictiseste. Imi pare rau pentru ceilalti din trafic si pentru pietoni, dar daca nu-i zic nimic sau ii dau un claxon scurt nu se invata minte si data viitoare poate nimereste unul cu reflexe mai slabe. Asa poate poate o sa tina minte ca si-a luat carne. In rest sunt complet de acord. Si mai sunt destule de adaugat in lista.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.