Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/14/15 in all areas

  1. Dupa o spalare si o ceara Colinite(3 ore "ca Karate Kid") ...more pics
    4 points
  2. E o gluma treaba cu schimbatul filtrului de polen de doua ori pe an...nu? N-are treaba acel miros cu filtrul de polen. Problema este tubulatura instalatiei de climatizare. Din cauza aerului rece, pe tevi se formeaza condens, care in momentul in care ai oprit masina, acel condens se transforma in apa devenind un mediu propice pentru dezvoltarea bacteriilor, de aici si mirosul. O solutie de preventie ar fii ca dupa fiecare drum sa opresti compresorul de clima si sa lasi sa traga aer cald de afara o perioada a.i. sa usuce instalatia de condens/apa. Acelasi lucru se intampla si la aparatele de aer conditionat de acasa. Treaba este ca nu rezolvi problema cumparand nu stiu ce spray-uri, trebuie sa mergi la un service care face treaba asta, folosind un aparat special capabil sa genereze suficienta presiune si sa impinga acele solutii prin toate cotloanele instalatiei.
    4 points
  3. Azi mi-am facut timp sa ma ocup putin de exteriorul masinii. Etapele parcurse au fost: -spalat masina cu spuma activa (apa, spuma, clatire) -spalat masina cu Sonax Red Summer (sampon) + manusa Lupus -uscat masina cu prosop microfibra -decontaminare cu IPA -pe post de glaze am folosit Meguiars Ultimate Polish pe toata masina -ceara Collinite 476s -detailer Sonax Brilliant Shine Nu am mai apucat sa curat geamurile pt ca a inceput ploaia Cateva poze: Masina cu de toate: http://113.imagebam.com/download/aZcAFi1TYhM66joEJR6ctQ/42904/429037231/1.JPG http://114.imagebam.com/download/lczggeUXCEd_NPQx-TN4Nw/42904/429037242/2.JPG http://105.imagebam.com/download/xoXbe_Im27kq6OhQQnfoWA/42904/429037260/3.JPG http://114.imagebam.com/download/Z2TpTG71AeMCeGgn2ufy_Q/42904/429037276/4.JPG Dupa ploaie: http://113.imagebam.com/download/F9fYlzjcNrn5vvHb1avyDg/42904/429037286/p1.JPG http://114.imagebam.com/download/N2VoiIhLmuNqmxTlz48ytg/42904/429037295/p2.JPG http://113.imagebam.com/download/HZMiNoBOhj-fiMEe89HXFw/42904/429037322/p4.JPG http://113.imagebam.com/download/KoNTd8kGKF9K2Ix4rfFd6g/42904/429037330/p5.JPG http://113.imagebam.com/download/HPCYrfRjDMKkqNxihARkwQ/42904/429037338/p6.JPG http://113.imagebam.com/download/qZkcYBOb8hpQ3GvrWkYwOQ/42904/429037345/p7.JPG
    3 points
  4. Nu vreau sa se supere nimeni,nu vreau sa supar pe nimeni....sa incep cu inceputul,prima ar fi un matiz,apoi un cielo,apoi un opel astra,o fabia break din 2002 si de o luna un E90 din 2005......toata lumea a subliniat diferenta intre o masina premium si una non premium....dar stii cum exista o diferenta intre trabant si mercedes asa e diferenta intre opel si bmw,absolut la toate modelele......rezistenta in timp si fiabilitatea spun totul....opelul este autoturism....bmw-ul in comparatie-limuzina sportiva....nu am vrut sa supar pe nimeni...asta e doar adevarul ce il vede fiecare cu ochii
    3 points
  5. Pai miturile cam asa se nasc. Ignoranta, barfa, gura lumii. Romanul vrea jante mari si frunoase, dar sa le incalte cum trrebuie nu mai are bani. Totul e despre aparente. Sa para ca ai bani si te descurci. Sa nu fi unul din turma. Sa iesi in evidenta.
    3 points
  6. La un E46 / E39 sau un BMW mai nou nu ai nevoie de saci de nisip si alte tampenii d-astea. Astea se faceau la E34, E30 sau E36. Problema e ca foarte putini au pneuri bune de iarna. Majoritatea romanilor isi iau cauciucuri noi ieftine sau sh-uri super uzate. Un cauciuc bun face diferenta.
    3 points
  7. Inainte sa faceti afirmatii de genul "este mult mai usoara de spate" cautati pe net informatii despre distributia maselor. @initiator, nu iti mai face probleme de cum sa schimbi,dieselurile noi sunt mult mai elastice decat cele vechi,nu trebuie sa schimbi f. sus la un mers relaxat, daca ai fi avut automata rar ai fi vazut peste 21-2200rpm chiar si la 18d.
    2 points
  8. cu ce ai facut pozele? cu brelocul? cu lanterna de la bicicleta? cu briceagul? cu vaza de flori? cu veioza? :frantics: chiar te rog sa imi raspunzi, sunt extrem de curios. mersi a, da, era sa uit, bafta la vanzare
    1 point
  9. The BMW Performance Power kit for the BMW 120d further extends the engine's already outstanding performance with a perfectly matched package of hardware and software components. Higher output, achieved through modified engine tuning, generates extra heat which is managed by a larger intercooler and a more powerful 600W fan. Performance increases from 130 to 145 kW, maximum torque rises from 350 to 390 Nm and the sprint from 0 to 100 km/h is 0.5 seconds faster. The kit also raises the speed from 80 to 120 km/h by 0.8s in fourth gear and by 1.0s in fifth. Maximum speed is extended by 5 km/h. Asta la prima cautare pe gogule !
    1 point
  10. Ia un spray de igienizat si baga mare , nu te agita cu spuma ca sunt o gramada care au stricat ventilatorul din cauza spumei. Daca tine bine ... daca nu tine te duci la un service care face curatare, ce atata discutie. Am fost la MHS pentru o verificare si nu stiu cum se face dar fix dupa ce am plecat de acolo a inceput sa puta clima in ultimul hal, cu AC-u pornit si fara.... din Berceni pana in Militari sa fiu al naibii daca a mirosit a ceva ... fix dupa ce am plecat de la ei ... Am bagat un spray de la MAFRA ... 25ron si am scapat de miros cam 90%, de aproape o luna nu a revenit mirosul, dar daca reapare o sa fac o curatare cu ultrasunete, sau demontez vaporizatorul pentru curatare.
    1 point
  11. pai hai sa o luam cu inceputul:- iti trebuie coaja de bord pe stanga cu cal cu tot -caseta de directie de stanga fete de usi de stanga -control de geamuri de stanga -pedala de aceleratie de stanga -frana si ambreaj se potriveste trebuie sa demontezi tot bordul si sa scoti motorul de pe ea ca sa faci taieturile si sa montezi pedalele precum si caseta de directie trebuie sa modifici sau sa schimbi instalatia electrica de la una pe stanga in rest mai trebuie mici maruntisuri gen suporti de prindere si alte plastice la interior. iar asta ca te trezesti ca nu ai...sa stii ca e inevitabil chiar si pt cine a facut deja.
    1 point
  12. da, toata lumea se invarte in jurul tau. Eu fac 10 mii pe an. probabil ca il schimb mai des decat tine.
    1 point
  13. Nelu, masina arata super si pretul este unul foarte ok! Am vandut luna trecuta e90-ul meu cu 8700€ cand toata lumea spunea ca este din 2005 ca are 20000 km bla bla bla! Fiecare masina are cumparatorul ei mai ales atunci cand este impecabila din toate punctele de vedere! Asa ca tine de pret si bafta la vanzare!
    1 point
  14. Legat de sfaturile primite cum ca ai putea sa faci experimente pe drumurile publice sa vezi cum sta masina.....astea sunt cam teribilisme adolescentine; daca vrei sa inveti sa stapanesti masina si ai dubii in ceea ce priveste comportamentul dinamic, dupa ce o echipezi cu anvelope noi, etc, te poti adresa unei scoli de pilotaj defensiv/sportiv, unde pe un traseu dedicat si in prezenta/cu sfaturile unui instructor poti afla mai multe despre cum sa conduci un autoturism....nu de alta, dar suntem pe locurile fruntase in ceea ce privesc accidentele cu victime in UE, si nu intotdeauna ar trebui data vina pe infrastructura, si in plus marea majoritate ce se deplaseaza pe drumurile publice nu isi doresc sa imparta drumul cu cei ccefac experimente.
    1 point
  15. Nu. BMW recomanda maxim 30 000 de km sau 2 ani. Depinde si de regimul in care masina este folosita.
    1 point
  16. Chiar te rog sa mergi la un service ITP si sa cantaresti fiecare axa/roata. O sa vezi ca la e46 masele sunt aproape egale pe fiecare roata, inclusiv fata spate. DIferenta e mica spate-fata.
    1 point
  17. LEgat de filtre, pune MANN sau OE. Oricum, multi colegi folosesc MANN, sunt foarte bune. Legat de jante/anvelope, cauta ceva jante care sa dea bine pe e90 pe 17 pt iarna (cu minim7j pe fata si 8j pe spate). Anvelope poti pune 225/45/17 pe fata si 245/40/17 pe spate. Legat de marca, alege dintre Nokia Z Line, Goodyear Eagle F1 Asymetric 2, Michelin, Continental Sport Contact. Limitele cu care poti lua curbele, depind de foarte multi factori: cum intri tu in curba, cum e drumul, cat de stransa e curba , etc. Practic, cand iei curba trebuie sa simti ca o iei lejer, fara a fi nevoie sa tii volanul cu 2 maini si sa tragi cu forta sa poti iesi din curba sau sa nu ai senzatia ca nu iti ajunge banda. Asta vine cu timpul, asa ca ia-le cat mai incet , chiar mai incet decat crezi ca merge. Eu si acum, dupa zeci de mii de km condusi in toate conditiile si pe n tipuri de drum, daca mi se pare ca pot lua curba cu 100 km/h , intru doar cu 80km/h ca sa fiu mai sigur si sa am timp sa reactionez in caz de ceva. Iarna + zapada: e un mit ca BMW-urile nu merg pe zapada. Lasa jantele pe 16 de iarna, cumpara anvelope noi: Nokian WR D3 sau Continental TS850 de exemplu (sunt de top si nu sunt scumpe) cu dimensiunea 205/55/16 si nu ai nici o treaba indiferent ce dealuri ai de urcat. Nu iti fie frica sa folosesti frana, chiar si in carte iti scrie ca pe timp de ploaie sau zapada sa actionezi din cand in cand franele, lasa ABS-ul sa isi faca treaba daca e nevoie. Secretul pe timp de iarna (in mare) este sa nu bruschezi comenzile volanului si pedalele, daca le actionezi progresiv masina va raspunde bine Regimul de exploatare a motorului: Pana se incalzeste putin, mergi fara acceleratii cu pedala la maxim, schimbi pe la 2100-2200rpm (5-10km), pe urma nu e indicat sa mergi sub 2000rpm. De accelerat accelerezi pe urma cum vrei tu, dar ai grija cand schimbi viteza in treapta superioara sa ai in peste 1900rpm (minim). Cand depasesti, daca vine masina din fata ii dai pana la 4000-4200rpm abia apoi schimbi viteza, castigi timp. In rest, daca nu te grabesti poti schimba la 3000rpm sau mai sus, cum vrei. PS: ANvelopele se considera uzate din momentul in care au sub 4mm (sau au ajuns la markerul de uzura) si DOT (an de fabricatie) mai vechi de 3 ani. Cel mai simplu e sa mergi la masina si te uiti la ele. Daca DOT-ul e de 3-4-5 ani le schimbi sau daca ai DOT bun dar mai ai 3mm sau au ajuns la markerul de uzura, la fel, le schimbi
    1 point
  18. Salut, 1. vitezele se schimba la motorina oriunde de la 1500-1700rpm si pana in rosu, dupa ajunge motorul la regim. Eu stiu ca pe grafic varful curbei puterii la motorina e in jur de 2000rpm si un pic peste. de aici tu decizi. 2. nu se stie ce filtre si ce ulei, dar sa stii ca masina/motorul are si alte filtre decat cel de motor.. ...daca ai plecat de la Dacie ai trecut pe la VW si te-ai oprit la BMW inca nu ai aflat ca pe cauciucuri, pe mai toate sunt niste repere unde poti afla singur daca sunt prea uzate sau mai au "viata" in ele? ..iar cand se verifica franarea.. ar trebui sa stii si cat de groase mai sunt inca DISCURILE!? 3. APROAPE TOTUL este produs in china pentru ca china produce de la foarte buna calitate, pana la cele mai ieftine produse si de aici vorba aia, te tine dupa cat ai dat (si as mai spune si cat ai analizat..) 4. nu ma bag 5. "Cam care sunt limitele masinii in conditii normale?" asta e cea mai amuzanta intrebare (sincer). Pai cred ca "conditiile normale" luand contextul .. ar fi sa o scoti pe autostrada si sa pui pedala la fund (sau aproape) pana incepi sa o simti nesigura (sau tu nesigur) pentru mine alea-s conditii normale, nu cand am intrat intr-o curba dupa care ma intreb daca data viitoare pot mai tare pentru ca motorul poate(!) iar eu poate NU MAI IES VIU!.. nu te supara, conditiile NORMALE sunt atunci cand conduci CONSTIENT UNDE TE AFLI. 6. nici aici nu ma bag ca opiniile vor fi garla de la alti colegi 7. eu as pune cu "balon" cat mai mare pentru drumurile din Romania, iar masina o VEI SIMTI (sub c**) mai bine daca TE INTERESEAZA CONFORTUL TAU si BUCSELE MASINII. ...Fie vorba intre noi nu ti-ai luat o supercar.. de bmw. Dar, nu vreau sa ma pun de-a curmezishu' prea mult 8. Colegul de mai sus ti-a raspuns exact ce si cum iarna. 9. Daca acel cineva ti-a spus sa nu pui frana de motor la BMW ce frana ti-a spus sa pui in schimb??? ..cea de picior?.. la roata? :purple:
    1 point
  19. LoL, tipic. Omul intreaba de doua masini si se ajunge iar in balarii ) Daca mai astepti putin s-ar putea sa ajungi la dacia break/pick-up sau chiar bicicleta
    1 point
  20. Problema e de la rulment, nu am apucat sa vb cu Adi in detaliu, am fost plecat din Cluj si inca sunt ceea ce face treaba mai complicata. A zis ca e nevoie de un alt motor, pt ca reparatia implica un bloc motor nou + arbore cotit nou si alte piese care ar duce reparatia la 24.000+ lei. Ceea ce mi se pare destul de mult. Asa mai bine iau un motor second si pun acesoriile de pe a meu. Oricum mi se pare o foarte mare problema fiabilitatea motoarelor BMW. Am avut un Ford Focus 1.8 diesel timp de 8 ani, masina avand 14 ani si nu am avut niciodata probleme la motor. BMW m-a dezamagit f tare pe partea asta. :turned:
    1 point
  21. Numai bogati pe forum. Cica o masina nu se cumpara luand in calcul si taxele.. esti sarantoc daca iei in calcul si impozite si rca, consum etc? Pai atunci de ce nu aveti toti 335-uri? Penibile remarci, dar banuiecs ca astia de nu iau in calcul impozit de 25 mil pe an, nu se zgarcesc cand vine vorba de niste cauciucuri noi, nu? Da' de unde, impozitul esti barosan daca il platesti si mai bine mergi cu cauciucuri sh. ) Ontopic, 320i facelift evident ca e de preferat insa sunt mult mai scumpe decat cele nfl. Automatele nu stiu daca le gasesti cu cutiile decente incat sa nu itinfaca probleme. Cea din anunt este de mult la.vanzare, insa e posibil sa nu se fi vandut din cauza pretului. Depinde si de bugetul tau pana la urma.
    1 point
  22. Mai reimprospatam putin topic-ul: -am schimbat grilele fata(se cam julisera de la pietre) -am vopsit capota(din cauza rahatilor de la pasari) + ceva retusuri pe bara fata si bara spare(mici zgarieturi capatate prin parcarile din Buc.) -am updatat navigatia la Premium 2015-2
    1 point
  23. Scrie in Titluul topicului DOAR BENZINA !!!
    1 point
  24. Hai sa fim seriosi. Pentru 90% din cazuri, Logan-urile sunt fix ceea ce trebuie. Ar fi culmea sa aiba politia cine stie ce masini. Plus ca, sa nu uitam, ca politia rutiera are si Passat-urile alea break + destul de multe motociclete BMW. Pentru cat de saraca e tara, politia e dotata destul de bine. Exista tari mult mai bogate in care politia are masini mult mai cacacioase. Stirile de genul asta sunt fix momeala pentru fraieri. Momeala data de baietii destepti din servicii bagati prin presa. Vai, domne, n-are politia cu ce sa prinda golanii. Adica hai sa dam niste fonduri din care sa se infrupte smecherii, iar politistul de rand tot sa nu aiba nimic mai bun. Asa se fac lucrurile. Faci populara o tampenie, pulimea aplauda, smecherii profita. Fix ca in statele (fost) comuniste, institutiile de forta se tot intaresc. Statele cu adevarat puternice sunt alea cu economie puternica, nivel de trai ridicat.
    1 point
  25. Acel Logan a costat parca 60.000 E :frantics: , corectati-ma daca gresesc. Recent politia italiana a facut contract cu Seat pentru 4000 Seat Leon 2.0 tdi 150 cp, 6 ani garantie sau 150.000 km, blindate la pretul de 43987 Euro. Mai este oare ceva de zis? http://www.ilfattoquotidiano.it/2015/07/29/seat-leon-quante-ne-deve-sopportare-lauto-di-polizia-e-carabinieri-video/1914434/
    1 point
  26. Ba da, cobor si le spal! Si n-o fac pentru ca as primi vreun flash ci pentru ca NU VAD cu farurile murdare. Am spalatoare oem dar tot spalarea manuala din vreo benzinarie e baza. Fac ceva pe spalatoarele inutile. Da, is de acord ca legea prevede, dar ATAT. Referitor la autoleveling... aceeasi poveste. De cate ori ajungi intr-un varf de deal si inainte de a cobori, il orbesti pe cel din sens opus ajuns si el in varful dealului? Eu patesc asta zilnic. Si NU AM CE FACE, autoleveling-ul nu ma ajuta in situatia asta des intalnita. Autoleveling-ul e util in cazul in care ai suspensia slaba sau cari sacii cu cartofi si masina face balans. El nu va compensa niciodata denivelarile din asfalt, care fac automat sa se ridice botul masinii cu tot cu nivelul cutoff-ului. Ajungem la vechea discutie xenon AM. Pana sa ridici taloanele celor cu xenon AM pe lupe, ai fi prea ocupat sa le ridici alora cu faruri clasice reglate dupa fluturi sau a celor cu CSENON instalat in aceleasi faruri fara lupe (intr-adevar tot mai putini din categoria asta).
    1 point
  27. da, am studiat fenomenul cu acreala, nu e de la basinile posesorilor ci de la ale neposesorilor. chiar de curiozitate m-am uitat, aia care au moto bmw sunt deschisi la orice alta marca sau alternativa, nu vorbesc de rau marci japoneze, italiene...etc. aia in schimb care nu au bmw sunt f frustrati si injura bmw absolut gratuit. in definitiv, oricine poate prefera orice, problema e ca aia care isi permit bmw isi permit orice altceva si de aceea sunt deschisi si relaxati, reciproca insa nu e valabila. am mers pe toate japonezele nu ai ce compara.
    1 point
  28. E90. Si cam care ar fi avantajele fata de tractiunea pe fata?
    1 point
  29. Sincer mie nu prea imi plac.
    1 point
  30. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/160577-vand-bmw-e60-525d-automat/page__pid__2236565#entry2236565 Uite si masina mea daca vrei, pret bun si dotat. Acum am vazut ca vrei dupa 2007
    1 point
  31. ai deci 8 motoare pe care le poti vinde la fier vechi, faci bani de unul de 3000
    1 point
  32. discuri noi O.E.,placute noi O.E,flanse distantiere noi FK,arcuri Eibach Pro Kit noi,jante 163M noi,o spalare int/ext,un fotograf,15 minute la dispozitie,un pic de Photoshop,un pic de Photomatix,si,cam asta a iesit...
    1 point
  33. Acumaaaaaaa Sunte-ti prea rapizi........aveti si voi putina rabdare sa le uploadez.
    1 point
  34. macar de-ar trece metoda asta in manualul masinii... credca ar fi soc maxim sa-ti zica reprezentanta: "pai e normal, scrie si in manual, la pagina 42, uite!"
    1 point
  35. Ma intreb cand se va renunta la prosteala cand se vinde un serviciu.Probabil nu vom apuca... Filtrul se regenereaza automat, nu este nevoie de nici o interventie. Colmatarea filtrului este analizata prin informatiile primite de la 2 senzori, unul inainte de filtru si altul dupa.Astfel se poate stabili cat de colmatat este filtrul si daca este nevoie de regenerare. Filtrul se poate regenera continuu sau ciclic.Daca temperatura gazelor de evacuare este mai mare de 350C regenerarea incepe imediat si particulele sunt imediat transformate in CO si CO2. Daca stilul de condus nu permite regenerarea filtrului, atunci apare regenerarea ciclica.Motorina este injectata de mai multe ori pentru un singur ciclu si clapeta de acceleratie este inchisa, astfel de creste temperatura de ardere pana la 600C si este regenerat filtrul.Bujiile nu au nici o treaba cu regenerarea.Regenerarea se produce automat la fiecare 700-2500km.Daca un senzor de presiune este defect si da informatii neplauzibile, atunci regenerarea se produce automat la fiecare 500km. Filtrul are o durata de viata limitata, aprox 200k, nu este doar o sita deasa.Filtrul este fabricat din carbura de siliciu, este rezistent la temperaturi mari, este poros si este tratat la suprafata cu o substanta catalitica care contine platina.Scopul este de a reduce temperatura de aprindere a particulelor. Presiunea de evacuare nu are cum sa distruga motorul, asta este alta ineptie...
    1 point
  36. si cu pozele astea vrei sa vinzi masina
    0 points
  37. Niciodata masia aia nu o sa fie la fel de inchegata ca una de fabrica. Asa ii "romanul" autentic. Nu exista e60 cu volan pe stanga de vanzare? De fapt ba da, exista, dar e cu 1000 euro mai scump. Mai bine il luam pe ala, desfacem masina in doua, punem pe ea alte piese de prin dezmembrari (sunt aproape sigur ca nu o sa le cumpere noi) si facem sa avem e60 cu 5000 euro! Te doare mintea, ai zis bine!
    0 points
  38. Ce atitudini pe aici oameni buni,te doare mintea....felicitari initiatorului,si spor la treaba!au mai fost alte modele "transplantate" cu succes pe forum,insa e60 din cate stiu nu am vazut,vei inaugura tu procedura
    0 points
  39. Daca esti pasionat nu trebuie sa te muti in UK vorbesc petru ca eu am facut conversia la masina mea e 46(vezi la semnatura) Este mult mai usor la e39 si e 60 au semne unde trebuie sa pui padalierul si coloana de directie Mai mult de 2 zile nu iti ia lipitul cablurilor iar caseta si conductele o zi Mai pune 2-3 zile asamblatul pieselor Si un filmulet, aproape toata lucrarea
    0 points
  40. Muta-te in Anglia sau cumpara o masina cu volan pe stanga. Daca nu iti permiti, cumpara un e39 cu volan pe stanga. Asa ar face un om normal.
    0 points
  41. parbrizul este inlocuit ,pretul revine la normal 12.000 de euro sau 11.400 fara jantele din poze.( pe table de 17" ) poze
    0 points
  42. exista sprayuri, cu gaz sau spuma, sau niste aparate pe la service-uri. Le-am incercat pe toate. Diminueaza mirosul da nu tin in timp. trebuie facut de doua trei ori pe an macar. si schimbat filtrul de polen des, e bine chiar de doua ori pe an, l ainceputul verii si la sfarsit schimb eu.
    0 points
  43. La care se mai adaugĂŁ taxa de 1500 și drumul 500, adicĂŁ 2000 de euro
    0 points
  44. Tu crezi ca doar schimband turbina ajungi la puterea aia sau cum? Difera si injectoarele, softul si altele. Mai repede schimbi motorul cu totul Revenind, totusi e posibil sa nici nu poti s-o montezi doar dupa anumite modificari mecanice la intrare turbo. Sau poate nu merge deloc. Spre exemplu iti spun pt ca eu detin un 318d si 520d. 3ul are turbina Garret, asa avand toate astea de 143 cp iar 520d are Mitsubishi. Difera si diametrul tevii si modul de conectare a turbinei ce sa mai zic de altele. E alta constructie direct de la motor. Nu e plug&play Iti zic eu, du-te si fa-ti un remap la Dragos la Iasi si poate si un dpf off si n-ai treaba. Decat sa te bagi la modificari inutile si riscante de multe ori.
    0 points
  45. Diferentele nu le stiu exact... dar se pare ca variantele de 184 de cai ... scot in realitate undeva la 170-175 de cai... deci cam acelasi drac !
    -1 points
  46. Poti sa pui si becuri 6000K pentru look. Nu sunt asa eficiente ca cele 4300K dar sunt la limita bunului simt. Arata mai bine dupa parerea mea. Iti recomand sa faci o proba inainte sa vezi cum iti place mai mult. Eu doar incerc sa iti arat variantele. Spor!
    -1 points
  47. 335xi-ul a avut un accident foarte urat la cateva luni dupa ce a fost cumparat, proprietarul spera sa primeasca dauna totala..
    -1 points
  48. 0751923115075192311507519231150751923115 Scuze pentru calitatea proasta a pozelor
    -1 points
  49. va salut, pe care ati alege-o. ms WBAZW61020L567488 sau WBAZW61050L567999 http://www.bmwarchive.org/vin/l567999.pdf http://www.bmwarchive.org/vin/l567488.pdf
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.